- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- One mobilszolgáltatások
- Kikristályosodik a Razr 60
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
bb0t
őstag
válasz
pilóta #62478 üzenetére
Egyáltalán nem fura! Valaki úgy hirdeti magát, hogy nézzünk be együtt az autó alá... A hogyan ne verjen át az autószerelős cikkekben első helyen van kb, hogy ha kiküldenek balesetvédelmi okokra hivatkozva akkor annak senki ne dőljön be. A műhelyhez kapcsolódik több helyiség is ahonnan jól látod, de nem vagy balesetveszélyben. Az, hogy megáll az ügyfél egy üres sarokban ahol senkit nem zavar abból miért lenne gond, nem mászok a szerelő nyakába.
A szórólapok vagdosásánál senki nem akar ott lenni, arra viszont sokan kíváncsiak, hogy a kicserélik-e az olajat vagy nem. Amíg bent voltunk az emelő megadta magát és csak úgy süllyedt 20 centit az autó. Ha koppan egyet és alul behorpad valami akkor szerinted szólnak nekem? Fékcserére vittük amikor lesüllyedt már a kerék nem volt fent csak a régi féktárcsa. Két centi híján koppant. Simán lehetett volna valamilyen deformitás amiről biztos nem tájékoztattak volna minket ha éppen kint szürcsöljük a kávét! Akkor nem enged be ha háklis vagy ha trükközni akar. Se ilyenhez se olyanhoz nem akarom vinni a kocsit. Olyanhoz akarom vinni aki megérti, hogy nem közömbös nekem az autó, és mindenre kíváncsi vagyok amit csinálnak vele.Kb az első 3 évben ha megláttunk rajta egy 5 centis kis karcolást a szívünk szakadt meg. Nálunk egy autómosás kb. fél nap csak kívül. Speciális tisztítószerekkel, ha kell egyenként szedegetjük le a repülőrozsdát, minden törlésnél öblítjük a törlőt, hogy nehogy lekarcoljuk a letörölt homokkal. Nagy becsben tartjuk, de tényleg. Persze az idő meg a körülmények már kikezdték kissé 6 év alatt ez elkerülhetetlen, de általában nem úgy állunk hozzá az értékeinkhez mint más. Valaki átmossa egy kefével a kocsit, vagy beküldi mosóba ahol teli lesz pókháló karccal azt az se érdekli ha a műhelyben kicsit lekarcolják, kicsit megsérül a felni stb.
Rick4: annyira nem volt együttműködő az ürge, hogy egyszerűen csak ott hagyott minket. Akkor mondtam, hogy na jó kérem a vásárlók könyvét. Írtunk vele de igazából félek, hogy a tök normális munkafelvevőn csattan majd az ostor.
lugosi: Nem szegedi szervizről van szó. Halasi Fiat szerviz. Pont azért hordtuk oda mert a szegedit nem javasolták a cartársak. Mindenkivel nagyon elégedettek voltunk ott egészen a tegnapi napig.
-
-
-
válasz
pilóta #61596 üzenetére
Meg van engedve! Bár megelőlegezem, mert már találkoztunk és ezt feltételezem rólad, hogy ha nem értesz egyet a biciklisek egyirányúval szembeni behajtásának lehetőségével, azért nem állsz neki teszem azt kiállni szívlapáttal nyakon kínálni őket
Leírtam én valahol hogy egyetértek a szabályozással? De mégis mindenki nekem ugrik mert magát a személyes képmáshoz való önrendelkezési jogot megemlítem.
Ne vedd magadra, de az ország helyzetét -aktuálpolitikától teljesen mentesen!- nagyon jól megmagyarázza ez a mentalitás.
A német ülve gondolkodik, az angol járkálva, a magyar meg utána! Ahogy Nagy Bandó mondotta volt ( lehet nem pontos az idézet)
-
-
válasz
pilóta #61274 üzenetére
10 eves fabia vezerlest 120000 kmenkent kell cserelni en 105000 kmenkent szoktam... olajcserenel ez meg 15000 kmes szervizintervalluumot kapott.. egy sima olajcsere 20000 korul van ha mast is kell cserelni pl feket akkor 45000 korul most legutobb volt vezermu csere az 100000 ft volt fekcserevel egyutt...
evi 20000 kmt megyek igy az uzemanyagon es a biztositason kivul evi egy szervizem volt eddig, plusz 2 evente elromlik az elektromos ablakemelo mechanilaja ami kb 20000 szerviz (de ez anyag oregedes szoval ha havi 20000 kmt mennek akkor se lenne tobbszor rossz)
-
válasz
pilóta #61279 üzenetére
Ez így nekem maximálisan vállalható, 200e előtt mindenképpen cserélném szerintem.
Kivéve persze ha az anyagiak másképp diktálják.Rick: biztos hogy nem fogok olyan távolságokat beletenni autóba. Az elképzelhető maximum nekem az évi 20e. (Azzal nem keresek pénzt, ha autózok.
ezért autózás csak a szükséges mértékig jön szóba.)
-
-
válasz
pilóta #61261 üzenetére
De hát ez full irreális.
Az én kocsimnak pl 30000 az olajcsere-periódusa (mielőtt menne az okoskodás, hogy ez milyen sok, jelzem hogy 5 éve így megy 0 perces korától és semmi sem ment benne tönkre, biztos nem azért, mert ez a gyári előírás).
Tehát 26e km az még nulla darab olajcsere, nem 2. Majd a köv. hónapban lesz egy.
2-3 havonta vezérlés? Komolyan? Milyen autókkal jártok ti, amikben 52 ezernél vezérlést kell cserélni?
Szerintem fájdalmasan fetisizáljátok ezt a "mennyit kell költeni az autóra" kérdést. -
azbest
félisten
válasz
pilóta #61236 üzenetére
ha (#61209) martonx írásából indulok ki, hogy hivatalos, céges autókkal csinálják oszkáros árakon, akkor költségként elszámolják az amortizációt és a többit és leselejtezéskor, amikor már 0ára kihozták az árát, akkor sem ingyen kel el. A saját pénzen (nem költségelős vállalkozásként) oszkározónál inkább igaz, amit írsz, de azoknál gondolom nem főállás, hanem ha már megvan a kocsi, akkor valamennyit visszahoz vele az értékcsökkenésből, vagy tényleg arra van dolga és minden plusz forint a költségét csökkenti.
-
tisn
addikt
válasz
pilóta #61236 üzenetére
hat nekem kb. a kovetkezokepp alakult a 12 ev (240kkm)
uzemanyagkoltseg kb 6milla (7 lityis fotyi, 350-es atlag benyaarral szamolva)
amortizacio 3.5M (4 milla -500k maradvanyertek)
egyeb koltsegek 1.3m (szerviz, kopo cuccok (csak a gumi 350k volt (11db nyarigumi, 8db teli (vagy 12?, nem tudom) )), olajcserek, stb) (2 nagyszerviz az kb. 200k) (olajcsere 10db kb. 20k) (bonyibb olajcsere 10db kb. 30k), egyeb legyen mondjuk 300k (akksi, meghibasodasok, lengescsillapito, gumitarto bak)huzos osszeg igy osszedobva (osszes szamla megvan, csak lusta voltam excelbe felrakni)
szerk: gyakorlatilag evi 1m korul jarhat az autokazas koltsege nekem
-
válasz
pilóta #61219 üzenetére
Ha egy (az enyémnél kevesebbet fogyasztó) autóról beszélünk, akkor Rick kalkulációjával 7700 egy út üzemanyagköltsége. Tehát az általad írt 15k fele. Fele költség üzemanyag, fele költség alkatrész, gumi stb?
Namost, ha egy úton egy autó egyéb költsége ugyanannyi, mint az üzemanyag, akkor ismételni tudom csak magam, azt az autót el kell adni. Az valami ordas nagy pénztemető. Ilyen roncsokkal nemcsak oszkározni nem szabad, de semmilyen "vállalkozás"-ba fogni sem.
-
Vesztor87
senior tag
válasz
pilóta #61216 üzenetére
Reggel 5:30 Szeged, 7-re Pesten van. 7:30-kor indul vissza, 9 utan Szegeden van. Pálya, végig 120-140.
Dízel autó, 5,5-5,7-es figyi. Éves matrica miatt a matrica/út nincs 150ft alkalmanként. 6x3,6 szűken 20 liter, egy út akkor 8k. 2000/fő, oda vissza 8 utas. Költség 8e, bevétel 16e ft. Nyereség egy körön 8e, 4x fordul egy nap, napi 32e. Heti 6 nappal 192e/hét. Havi majd 800e... Nah, mekkora biznisz is?
Oké, autónak van ktg-e, de ha havi 200e ft-ot költessz rá (Ennyit nyilván nem) akkor jó.... -
válasz
pilóta #61216 üzenetére
Azt az autót amivel Pest Népliget 15k, el kell adni. Max 10k szerintem, és akkor átlagos és nem takarékos autóról beszélünk.
180km legyen, oda-vissza 360. Az 7 literes fogyasztással 25 liter, az mai áron is kb 9600 Ft. Legyen a matrica egy útra jutó költsége 500 Ft (bár szerintem aki ezzel foglalkozik, éves matricája van, amivel olcsóbbra jön ki). Szóval azért nem 15 ezer az.
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz
pilóta #60698 üzenetére
Igazad van, pontosabban 1962 Ft.
1.527 - Havi bruttó munkabér
nulla - Eltartottak száma
nulla - Kedvezményezett eltartottak
nem - Gyermekét/gyermekeit egyedül neveli
nem - Friss házas18.324 - Éves bruttó munkabér
0 - Érvényesíthető családi adóalap csökkentő kedvezmény
18.324 - AdóalapSzámított adóterhek
244 - SZJA
153 - Nyugdíjjárulék (10,0%)
107 - Egészségbiztosítási járulék (7,0%)
23 - Munkaerőpiaci járulék (1,5%)
Adókedvezmények
nem - Friss házasok adókedvezménye
Befizetett adóterhek
244 - Befizetett SZJA
282 - Befizetett járulékok
1.000 - Nettó bér
0 - Családi pótlék
1.000 - Összes jövedelem
A vállalkozást terhelő költség
412 - Szociális hozzájárulási adó: (27,0%)
23 - Szakképzési hozzájárulás (1,5%)
1.962 - Munkáltató havi költsége -
-
SirRasor
addikt
válasz
pilóta #60204 üzenetére
Az elv a gond, nem a méret. Mégis mi a **** foglal benne annyit? Amúgy most találtam Linphone-t, ami 7.2 MB-al beéri. Androidos társa ~45 MB-ban megáll, az andoridos skype meg ~66 MB.
Minél kisebb a program, annál kezelhetőbb a gép. Képeket se photoshoppal nézegetek, de még csak nem is a beépített nézővel, hanem xnview-vel, mert az a legkisebb és leggyorsabb.
PDF-et meg sumátrával.
virtuális képfájlokat meg Virtual CloneDrive-val (daemon tools után a PowerIso is kiesett)
Tudtok más pici programokat, amik még kellhetnek a mindennapokhoz?
-
Rick4
félisten
válasz
pilóta #60165 üzenetére
A whirpoolok tényleg annyira vackok, hogy a szülők 5 éve cserélték az 1996-ban vett gépet, akkor se volt kuka, csak volt egy másik, újabb modell újszerű állapotban, jó áron, mi meg 4 éve cseréltük a 2002-ben vett whirlpoolt, annak tényleg problémás lett volna a javítása, programkapcsoló nem akart 220V-ot adni a beersztő mágnesszelepre. Lett belőle másik mosógépbe ajándékba hibátlan dob, meg maradt egy szelep, motor alkatrésznek.
És ezek addig is az 50K-s gépek voltak, a 30K-s javítás helyett 60-ért vettünk egy Fagort, a szerelő cimbi ezt dícsérte 100K-ig bezárólag. Mondjuk vehettem volna szárítósat én is, majd ha ez meghal úgy 2020 környékén, akkor. -
válasz
pilóta #58466 üzenetére
a paleo szerintem se teljesen kerek történet... viszont a szénhidrát csökkentett diéta és az összetettebb / és ezért nehezebben lebontható szénhidrát diéták valóban működnek (mivel mint itt korábban is írta valaki, a vércukor szint így stabilabb... nincs plusz zabálás éhség...) plusz egy átlagos táplálkozásban sokszor annyi szénhidrát van mint kellene a szervezenek (lisztek, finomított szénhidrátok...) és kevés rost... ha ezt a kettőt megfordítjuk, hogy sok rost és kevés szénhidrát akkor máris fogy az ember... persze mozgás kell emellett is mert nem egészséges ha valaki nem mozog... bár úgy gondolom ha valaki 10.000 lépést megtesz egy nap az már elégséges lehet...
-
-
azbest
félisten
válasz
pilóta #58461 üzenetére
Mivel nincs tudományosan alátámasztva. Az, hogy egy belgyógyász saját költségen kiad egy könyvet, amiben elfilozofálgat az ősember életmódjáról és a genetikáról, az nem éppen komoly szakmai háttér, mert ez nem az ő szakterülete. Még információt sem igazán lehet találni róla, egy '49-es publikációban láttam a nevét korábbról. Szóval jó eséllyel egy nyugdíjas, nem praktizáló, volt orvos így keresett némi mellékest.
Persze külön-külön sok tényt sorolnak, a probléma azzal van, hogy olyasmi közt vonnak le ok-okozat összefüggést, ami közt nincs. Erre jó példa az is, hogy olyan népcsoportokra hivatkoznak követendő példaként, akik más körülmények közt, más génekkel természetesen más betegségekben szenvednek, mint a nyugatiak. Nem meglepő módon a városi japánok közt sem pont az a legnépszerűbb betegség, mint az amcsi nagyvárosiak közt.
Jól mutatja a tudományosságot az is, hogy itthon Szendi Gábor (programozó / pszichológus / forgatókönyvíró / dramaturg) a szakértője, aki mindenhez ért csak ehhez a területhez nem. De legalább ebből is eladhat pár könyvet a hívőknek. Na meg a másik jómadár, aki abból él, hogy orvos létére ezzel hülyíti az embereket, mert ő "valódi gyógyítást" végez.
Olyan apróságokon fenn sem akadnak, hogy a természeti népek közt a természetes szelekció legyalulta azokat, akik hajlamosabbak voltak a betegségekre. A várható élettartamnál pedig egyébként az egy év alattiakat nem számolják bele, szóval teljesen reális arra hivatkozni ne példálózzunk 45 éves várható élettartammal bíró ősökkel / népekkel, amikor manapság 70 körül van ugyanez az érték.
-
azbest
félisten
válasz
pilóta #58457 üzenetére
Kb annyira tudományos, mint a homeopátia és a mágneses karszalag és a Norbi update.
De persze amíg, sok embernek hit kérdése, hogy mi a jó, addig mindig lesz valami hülyeség, amiért hajlandóak sokat fizetni.A táplálkozás kapcsán pedig annyi csak a nagy titok, hogy minőségi élelmiszert kellene enni*, azt is mértékletesen és úgy, hogy minden szükséges tápanyag szerepeljen benne.
A mű és konzerv kajákban nincs meg minden tápanyag, így aki csak azon él, annál mindenféle hiánybetegség és annak szövődményei alakulnak ki.btw a #58438 az nagyon súlyos hipoglikémiának tűnik. Ha valakinek ilyen a szervezete az már régen nem egészséges és pont hogy rosszat tesz neki a lassan felszívódó szénhidrát. [link]
A szomorú az, hogy még az orvosok közt sincsen egységes álláspont az áltudományok kapcsán. Van amelyikről persze kiderül hogy nem is orvos doktor, másik meg úgy van vele, hogy ha az orvostudomány nem segít, akkor had próbálkozzon és még ő küldi áltudományos partneréhez (részesedésért) a beteget. Meg persze van az a nyaralás vagy ajándék, amiért az orvosok egy része is képes bármit eladni az embernek.
Persze lehet paleo-nak mondani a normális minőségű kaját is, mert lehet a sokféle változatból valamelyikhez passzol, de inkább tűnik úgy, hogy drágán és másfajta szemetet akarnak eladni balekoknak, akik pedig ha túl komolyan veszik, akkor majd lehet éppen valami hiánybetegséget okoznak maguknak.
*Már csak azért is problémás ez a paleo szemét, mert normális minőségű élelmiszert nem is olyan könnyű beszerezni nálunk. Mivel nincs fizetőképes kereslet, így már szinte csak műanyag kaját kapni. A látszólagos minőségi kaják pedig messze vannak attól, ami 10-20 éve volt hasonló kategóriában. Persze ezt nem számítják bele az alacsony inflációba.
Persze amit írtam is csak egy vélemény, mindenki abban hisz amiben szeretne, amíg másokra nem erőszakolják rá
-
válasz
pilóta #58457 üzenetére
Bocs, rosszul fogalmaztam: Van az elméletében jónéhány logikátlan pont, szerintem. Olvasgattam pro és kontra.
Szerintem az a lényeg, hogy a "fejlett" világ fele túlsúlyos. Ha ezen elmélet mentén ezek egy része fogy és nem eszik liszteket meg cukrot akkor már megérte.
Amúgy annyi pénz van a spéci termékekben, hogy szépen el fog ferdülni a kommunikáció és rengeteg csaló fog megjelenni. Pl.: ez -
DarkByte
addikt
válasz
pilóta #58429 üzenetére
Egyébként ha már diéta. Milyen étrenddel lehetne megfelelni ezeknek a kitételeimnek (vagy legalább is kettőnek ezekből):
- nem igényli hogy napi 10x egyek (főleg nem olyasmit amit mire elkészítek és megeszek, kezdhetem csinálni a következőt
)
- nem áll a kezdés napjától szögegyenest ellentétben a mostani (mondjuk ki) szar étkezésemmel, hanem fokozatosan át lehet rá szoktatni a szervezetet
- valami íze is van az ételeknek
Viccet félretéve, komolyan érdekelne ha tudtok ilyesmit amit komolyan lehet venni és nem valami aktuális hype diéta.
-
martonx
veterán
válasz
pilóta #58386 üzenetére
Sajnos nekem ez inkább csak az EU-tól jövő pénz szélbe szórásának tűnik, mintsem hogy érdemben jobbak is legyenek az útjaink. Legalábbis a Szeged - Baja közti elkészült részeket látva, háááát el tudtam volna képzelni négysávúsítást, meg felesleges kanyarok levágását, meg sima útburkolatot, és mondjuk 100-as netán 110-es táblát egyes kies szakaszokon, ha már elszórunk pár milliárdot.
-
-
tisn
addikt
válasz
pilóta #57523 üzenetére
Amennyiben neked a Kínai Nagyfal konyhája dzsuvaszintje nem felel meg,
szerintem krva dzsuvas vo't, meg pl. a foldon taroltak edenyeket, nem messze a sutolo/vodortol
es a 100x hasznalt kozmas olajszag sem tul bizalomgerjeszto, meg a konyhaban melozo dzsuvas feher ruhajacsak a sokkal dzsuvásabb többi,
ilyen szempontbol szeretem a meki/bk/stb-t, mert az legalabb tiszta (ha eltekint a subwayes ontetektol
)
errol jut eszembe, az asszony jart par helyen ettermi rendszereket telepiteni, o is mondott par helyet, ahova nem megyunk tobbet
(pl. klauzal ter, az oroszlanos kuttal szemben a boltiv alatt levo kajalda)
-
tisn
addikt
válasz
pilóta #56472 üzenetére
Pedig az. Aki nem használja az egész országra, annak jóval olcsóbb így
globalice biztos, hogy nem lesz olcsobb, mert +20MRD bevetelt varnak belole
mindegy, veszek 3 megyeit, az 5 ut alatt megterul, annyi szerintem lesz a tobbit majd optimalizalom
(ja neha meg az m6-on is megyek)
a szegedi elkerulo se (volt/lett) ingyenes, azert mondjuk megrohadthatnak
vagy 10x autoztam be ezert a varosba... -
tisn
addikt
válasz
pilóta #56470 üzenetére
francokat kiralysag
az egesz hobelevanc helyett 25k-ra le kellett volna vinni az eves matrica arat (fizetosse tett utak mellett)
nulla plusz adminisztracio, es a bevetel is nagyobb lett volna...(en is itt torpolok, viszonylag gyakran megyek kecskemet v. bp-re, az harom megyei matrica. de idonkent tatabanya, szombathely, balaton, nyiregyhaza (palyan, bp-n keresztul) vagy sopron is befigyel
ezert nem szivesen adnek ki 15k-t, hogy utana meg 3k-ert 10 naposakat vegyek
-
Rick4
félisten
válasz
pilóta #54173 üzenetére
Amennyiben arra érted, hogy egy életerős, jóképű férfi ilyen kutyával sétál, vagy egy mutliplában ülve úgy néz ki, mint majom a köszörűkövön, akkor érthető a hasonlat. Az viszont más kérdés, milyen komplexusokat hoz elő a 2 éven túli multiplázás, amit egy palotapincsivel már nem tudsz kompenzálni.....
-
bb0t
őstag
válasz
pilóta #54042 üzenetére
Szerintem is alap lenne ilyenkor megerősíteni a szervereket, nem értem. Ha valaki személyesen bemegy az üzletbe akkor elvileg tud vásárolni de simán mondhatják, hogy óóhátazmár elfogyott. Meg ott amúgy sem tud az ember meggyőződni az árakról és a kínálatról sem. Valami olyasmit is olvastam, hogy 30000 termék lesz akciós nekem bent azt mondták 400... Nagyon gáz de nem lepődök meg. Bármit veszek az sosem original náluk, ott csalnak ahol tudnak. A weboldalukon inkorrektek az információk, gyűlölöm őket.
-
-
válasz
pilóta #53155 üzenetére
Nekem anno egy "apróságnak" tűnő dolg nyírta ki a Fiatom motorját.
Csak annyi történt,hogy átlyukadt az AC membránja és felhígult az olaj.Mire észre vettem,hogy gond van addigra már a 4l olaj helyett majd 7l híg keveréket engedtem le ami tele volt csapágy fém szilánkokkal.Mint a metál festék úgy nézett ki -
-
válasz
pilóta #53141 üzenetére
Akkor én kifogtam egy ufót, mert az én kocsimnál 30000 a szerviz szerinti olajcsere, és így is csinálom, és még mindig semmi baja nincs.
De olyan srácról is hallottam, aki 10 ezrenként vezérműszíjat cserélt, másképp gondoljuk ezeket a dolgokat.10000 km-enként olajat cserélve egy nagyobb futású autónál 2 havonta történő olajcserét jelent, ezt gondold meg. És akkor még nem is lőttem túl a célon.
ben800: igen, tényleg javítják a körforgalmat. Talán minden évben beázik ha jól emlékszem. Nem baj, egyszer szerintem majd csak sikerül kifogniuk egy vízhatlan megoldást.
-
válasz
pilóta #52870 üzenetére
Ismerek olyan szervet, akik eléggé fontos dologra vigyáznak, és a megyében ketten csinálják a pár évvel ezelőtti kb 10 helyett. Szerinted ez mire elég? Semmire. Privátban meg tudom írni a konkrétumokat, ha nem hiszed, ha érdekel. Abból látható, hogy fontos, és teljesen elégtelen amit most csinálnak, illetve amit szerencsétlenek tudnak csinálni, a körülmények miatt.
Lassan kezd ez az egész ország egy szánalmas bohózattá vedleni. Milyen már az, amikor egy hivatalban az ott dolgozók kell hogy összedobják a klotyópapírra valót? Meg ilyenek. Vagy vigyék be a budipapírt. Basszus jó, hogy a klotyó lehúzásához nem otthonról kell vinni a vizet. Vagy mindenki zacskózza be a gittet és vigye haza.
Ez az egész ország egy... Ehh, se felhúzni nem akarom magam, se azt hogy kimoderáljanak. Pedig olyan szépen leírtam elsőre, csak kimoderáltam magamShadowX: igen, ezt ismerem. Hasonló okok miatt, és az annak idején megkapott új főnökeink miatt hagytam ott a közigazgatást annak idején. Bánni nem bánom, de egy jó munkahely volt előtte, amit ha nem is tudatosan, de teljesen tönkretettek. És valóban, amikor leépítés volt, az volt a poén, hogy nem az inkompetens gyökeret küldték el, aki nem volt képes normális munkát végezni, hanem a normálisakat. Elképesztő módon néha azért, mert "az úgyis talál magának másik munkát", xy-nak meg két gyereke van, őt ne küldjük már el... És az ilyen éveket átvészelt a 2 db ivadék miatt. Mert az egy munkahelyen érdem. Attól jobb a munkád. Igaz, hogy mikor ott állsz mellette, és úgy kezeli a számítógépet (amin dolgoznia kellene), hogy legszívesebben üvöltenél tehetetlen dühödben (rá kell várnod), vagy legszívesebben tarkón kúrnád egy vaslapáttal, de ott toporogva végig kell várni, míg fél perc alatt eltököl azzal, hogy Fájl, végigpásztázza az egérrel 4x, megtalálja, hogy megnyitás, rámegy az egérrel, leveszi a szemét a kijelzőről, a tekintetével beméri az egeret, úgy nyomja meg a gombot, és ha közben arrébb ment az egér, akkor a legnagyobb türelemmel kezdi elölről. Mentésnél, nyomtatásnál ugyanez. És közben megy végig a kommentár (ez ilyen rendezői változat), hogy most mit csinálUNK. Igen, megnyitjuk. Hopp, arrébb ment! És az ilyenek miatt nem haladsz a munkáddal. De mivel 20 éve kollégája volt a főnöknek, ilyen régi káder, ezért megtartják. Vagy a felesége olyan helyen dolgozik, ami a főnök családjának szívességet tud tenni. Vagy újabban egyszerűen csak... de nem politizálunk. És közben elküldik azokat, akiknek a rokona nincs megfelelő helyen, akinek nincs 3 gyereke, és elkövette azt a hibát, hogy nyelvet beszél és tanult, mert azt kell kirugni, elvégre ő úgyis el tud helyezkedni. A tehetségtelen koloncokat meg megtartják, mert sok helyen még mindig tartja magát az, hogy a közigazgatás a tehetségtelen emberek felszívója. Szerencsére ezt már egyre több helyen látom eltűnni.
-
Rick4
félisten
válasz
pilóta #52815 üzenetére
Mondjuk sokminden mással is egyet lehet érteni, pl a befektetők azon döntésével, hogy elkerülik Szegedet, ahogy tették ezt az elmúlt 20 évben is. Szimplán nem adottak olyan jó feltételek, mint máshol. Én pl évek óta figyelem a körforgalmakat, Szegeden mind kb 2m magas gazzal van tele, máshol meg képesek 3 embert kivezényelni, akik rendbe teszik, nyugatabbra még olyan alkotásokra is képesek, ami miat tmegáll az ember, és fényképez....
Meglepetésemre ezt pl 2 napja Soltvadkerten láttam: -
Agyasima
őstag
válasz
pilóta #52002 üzenetére
Már meg akartam kérdezni tőled, hogy ez a "Csúri László gázkészülék javító" vajon mivel dolgozik? Mert a matricái olyanok, mintha az istenek ragasztották volna a helyükre, egyszerűen leszedhetetlenek. Ráadásul nem is fakulnak, az ereszcsatornánkon szerintem egy évtizede ott van ennek a gyökérnek a matricája, de majdnem olyan, mintha új lenne.
-
Rick4
félisten
-
Rick4
félisten
válasz
pilóta #51526 üzenetére
Mindent lehet, de ne oda menj, mert rászoktak, legutóbb mindennel együtt 1.5 órát ültünk ott, ebből a várakozás több, mint egy óra volt. A Huszár utcai ocsmányiroda este 7 körül már üres, bemész, húzol egy számot, 5 perc múlva hívnak, 15 perc múlva jössz ki úgy, hogy kész van minden. Este 8-ig van meló, 19:30-ig adnak sorszámot. Kártyával fizetni olyankor már előny.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- LG 34GS95UE - 34" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Új MSI 17 Raider GE78 QHD 240Hz i9-13980HX 24mag 32GB 2TB SSD Nvidia RTX 4090 16GB 175W W11 Garancia
- MacBook, Apple M1 / M2 kompatibilis dokkolók, DisplayLink 4K, USB-C, Type-C
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- HPE Apollo 4200 Gen9 2U rack szerver, 1x E5-2620v4, 64GB RAM, 24x3.5" 2U-ban! ÁFA-s számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest