- Yettel topik
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple Watch
- A hagyományos (nem okos-) telefonok jelene és jövője
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
-
Mobilarena
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
PeL
addikt
válasz
Carasc0 #26034 üzenetére
Üdv. Az nem magyarítás hiba, de javítható egyébként, rájöttem mi a gondja. Arról van szó hogy a task_manager.ltx tartalmazza az atmosfear event kiírásait (blowout, fallout, psi-storm), amiket ugyan a merge patch tartalmaz, de rossz helyre teszi, mert az SGM modokban ez a fájl egy mappával beljebb van (\gamedata\config\misc\tasks\ helyen van a megfelelő). Itt megnyitod szerkesztővel az említett fájlt, és a végére bemásolod ezeket a sorokat:
;AtmosFear Fallout
[hide_from_fallout_rad]
icon = ui_inGame2_Fallout_rad
prior = 199
title_functor = fallout_task_title
descr_functor = fallout_task_descr
target_functor = fallout_task_target
;dont_send_update_news = true
condlist_0 = {=fallout_complete()} complete
condlist_1 = {!actor_alive()} fail[hide_from_fallout_acid]
icon = ui_inGame2_Fallout_acid
prior = 199
title_functor = fallout_task_title
descr_functor = fallout_task_descr
target_functor = fallout_task_target
;dont_send_update_news = true
condlist_0 = {=fallout_complete()} complete
condlist_1 = {!actor_alive()} fail;AtmosFear Psi Storm
[hide_from_psi_storm]
icon = ui_inGame2_psi_storm
prior = 199
title_functor = psi_storm_task_title
descr_functor = psi_storm_task_descr
target_functor = psi_storm_task_target
;dont_send_update_news = true
condlist_0 = {=psi_storm_complete()} complete
condlist_1 = {!actor_alive()} failMajd elmented, és innentől minden ilyet megfelelően fog működtetni a játék, és nem bugol be a quest log sem tőle többé.
-
Aarpok
őstag
válasz
Carasc0 #25975 üzenetére
Szia!
Nem akartalak győzködni csupán a véleményem fejtettem ki.
Nem tudom,de nekem zatonban a szennyvíznél és a kör-antenna komplexumnál mindig telepakolja zsoldosokkal illetve még az alállomáson is.Szóval lehet aprítani őket és azért mutánsokat is pakolgat a mód tehát én nem érzem,hogy annyira kihalt lenne pedig sehol nem állítottam semmit.
-
Aarpok
őstag
válasz
Carasc0 #25962 üzenetére
Én a Geo - val játszom mostanság és nem érzem a visszafejlődést.Az igaz,hogy a 2.1 - es SGM - ben van 4 plusz terület (Geo zatonból indul és csak a Sötétvölgy került bele,mint régi terület),de pl a katonai raktárak az egy felejthető része a módnak az csak egy mészárszék és ennyi.Sötétvölgy illetve az agropromi pályák valamivel jobbak,bár agroprom nem sok tennivalót ad.A Geo lényegében az SGM2.0 - ra támaszkodik,de ahhoz képest jóval több feladattal illetve sokkal több háttérinfó lát napvilágot belőle (ezért is jó lenne a fordítás hozzá).Csak egy példa: Alapjáték végén szó esik Skadovsk támadásáról itt kompletten benne van az egész,hogy hogyan próbálták a banditák elfoglalni.Ez a személyes véleményem nincs bajom az SGM módokkal szeretem őket.
-
Musicking
aktív tag
válasz
Carasc0 #25962 üzenetére
Kevesebb cucc ( http://www.kephost.com/images/2014/12/09/scop.jpg ), az enot-tól keményebb harcok, jobban taktikázik az ellenség is, misery-hez hasonlító veszélyesebb zóna, nagyobb mértékben amortizálódik a felszerelés, magasabb javítási-, fejlesztési- és vételi árak ellenben alacsony eladási ár. Kevés az elektronikus pénz is, és az ellenségnél sincsenek lőszer hegyek. Tehát vigyázni kell a cuccra és nem is árt spórolni a lőszerrel (fejlövésekel operálni), mert amíg nincs összehordva a szerelőnek a szükséges mennyiségű alkatrész addig minuszos a feljavított fegyver eladása. A lőszer és gránátok több pénzt hozhat és több szerept fog kapni az újrahasznosítási tároló. Pár artifactot nem találtam a szokott helyén, lehet azok számat is redukálva lett. A loot változatos a nem küldeséhez kapcsolódó npc-knél nem láttam 2 teljesen azonos cuccot volt hogymár a Cordonban falujában begyűjtöttem 2db kobrás és 1 tulipános AK-t egy bear detektort és egy elem artifaktot, ami kezdésnek nem rossz, viszont egy fejlövéssel még lazán leterítettek tehát a sima gázálarc golyóállósága tényleg nulla
-
Alienhun79
tag
válasz
Carasc0 #25907 üzenetére
Nagyon bejön, én is mester fokon játszok, nehezebb mint az Enot, kicsit Miserys van a fegyvereknek "súlya" , tehát a pisztoly is hatékony, a sörétes eddig ami van bóóórzasztó lassan lő, szerintem ezt majd javítjuk egy kicsit. Eddig még nem volt egy crash, semmi hiba sem, sajnos a fegyver és eszköz magyarítás hézagos, de nem panaszkodom, tessék ki prószálni, szerintem megéri.
-
Musicking
aktív tag
válasz
Carasc0 #25907 üzenetére
felszerelés arzenál
Az ai jobban taktikázik mint az enotban, igaz masteren nyomattam ez alatt nem tudom hogy viselkedik. Már a Cordonban találkoztam olyan csúzlikkal amit az ENOT eseténben csak Zatontól lehet találni. Igaz ez kevesebb fegyverből operál viszont így részben máshogy kell taktikázni a harcok esetén, ha normálisan működik alatta az AF3 akkor nekem tökéletes lesz az ENOT után.Alienhun79: kösz a tesztet
-
Musicking
aktív tag
válasz
Carasc0 #25895 üzenetére
A tárhelyemen egy korábbi verzió van talán 3-4 órát öltem bele, néhol crashelt ezért hanyagoltam. Azóta kijött 2 újabb javítás ami elvileg pont ezt a hibát javítja, de azóta nem pakoltam fel, most időm sincs a Stalkerrel csapatni, mert 1-1,5 óra játékért el se indítom. Mivel sgm 2.2 alapra épül a küldetések szerintem ugyanazok csak nehezebb mint ez enot (nagyobb fokú felszerelés amortizáció, a fegyveranimációk miatt nem lehet gyors fegyverváltást, újratöltést véghezvinni stb). Fegyverarzenál.
SGM 2.2 + Сборка + STCoP WP + ПАТЧ 0.5 (ОБНОВЛЕНО 16.05.2014) -
PeL
addikt
válasz
Carasc0 #23166 üzenetére
Közel sem, viszont itt legalább normálisan meg vannak csinálva a hozzáadott fegyverek is. A GEO-ba hiába raktak bele egy tonna új mordályt, a nagy részüknek teljesen hibás a jobb gombos célzása, ami engem baromira idegesít pl. Ebben ilyennel még nem találkoztam, ami fegyver eddig megfordult a kezemben mind jó volt.
Egyébként szerintem azért is hülyeség annyi fegyvert belerakni a játékba egyrészt az előbb említett ok miatt, másrészt bőség zavarával fogsz küszködni, harmadrészt a fegyverek nagy részét nem is fogod használni. Legyen kevesebb fegyver de azok normálisan meg legyenek csinálva. Az ENOT-ban ezt pont eltalálták. A legjobb SGM verzió sztem, igaz a múltkor dícsértem az SGM 2.0 Geo-t de ott a plusz küldik tetszettek amiket belerakott az SGM-en felül, sztem akkor is jobb az Enot. Így meg már hogy az AF3 is működik vele rendesen pláne.
-
PeL
addikt
válasz
Carasc0 #22843 üzenetére
Már próbáltam angolosítani, de random elszáll a játék ha átírom angolra a híreket. Ezt nem csak nálam csinálja, más is próbálkozott már vele, hasonló eredménnyel. Nem jöttem rá mi a gondja, így nem is foglalkoztam vele. De igazából annyira nem is lényeges mert a legtöbb amit kiír az ilyen kamu, random generált hír. Én 5-6 nap alatt jutottam el a végére, változó játékidővel. átlag napi 4-5 óra itt is megvolt kb.
-
PeL
addikt
válasz
Carasc0 #22786 üzenetére
A pisztoly golyónál oké hogy 100 méter után lepottyan, a legtöbb pisztoly 50 méterig pontos. De az hogy egy AK-74 aminek 1000 méter a lőtávolsága és 960m/s a csőtorkolati sebessége, a játékban meg 100 métert alig megy el a lövedéke az enyhén szólva nevetséges. Kipróbáltam szénné upgradelve is, még akkor sem hozza közel sem a valós tulajdonságait, 100 méter helyett kb 200 méterig lehet vele ellőni, de ugyanúgy leesik a golyó, olyan mintha elvesztené az erejét és leesne. A config fájljában 200-ra volt asszem állítva alapból a csőtorkolati sebesség, azért is volt ilyen gagyi. Feltoltam a duplájára hogy picit jobb legyen. Kipróbáltam valós, 960-as értéken de akkor meg Zaton háromnegyedén átrepül a golyó, úgy már túl feltápoltnak tűnik.
Egyébként a gamedata\configs\weapons\weapons\ mappában vannak a fegyverekhez tartozó konfigurációs fájlok, azokban kell állítgatni a bullet speed és fire distance értékeket. Utóbbi ha nem elég nagy ahhoz hogy kirepülje a teljes röppályáját a golyó akkor szimplán eltűnik elérve az értékként megadott távolságot.
-
PeL
addikt
válasz
Carasc0 #22769 üzenetére
Az AF3 sky textúráit én is kicseréltem a nagy felbontásúakra mert bizonyos időszakokban szemmel láthatóan pixelesek voltak. Az Absolute textúrák szerintem korrektek, a képeket az alappal készítettem és szerintem így is elég szép, ha felteszem azt is high-ra csak megnő az esélye a random out of memory crasheknek. Így meg beton stabil eddig a mod, egyszer sem fagyott még ki. SGM beállításoknál meg ments egyet ha végeztél a beállításokkal, utána már meg fogja jegyezni mert a mentésekben tárolja a beállításokat.
-
PeL
addikt
válasz
Carasc0 #22767 üzenetére
Üdv, dehogynem. Csináltam egy külön patchet mert a nap sem korrekt a modban, plusz Sokolov-ot nem lehetett berakni a Pripyat underground teambe. Ezeket mind javítja elvileg, ha ezt felrakod. Egyébként nem tudom miért de az AK-74 szerintem mocskosul le van butítva ebben a modban. Alig megy el a lövedéke vagy 100 métert, aztán egyszerűen lepottyan. Viszont ha átírom a valós adatokra akkor meg olyan durva lesz hogy 300 méterről is alig kell feljebb célozni hogy fejest lőjek, nem tudom mennyire reális.
-
Antonius1978
addikt
válasz
Carasc0 #17429 üzenetére
Nos, azt hiszem hogy nincs epp olyan hosszu. En nem az SGM2-vel, hanem az Enottal jatszodtam regebb, az marha hosszu, ez a Geonezis nincs olyan hosszu sztem.Es van hozza Atmosfear 3, bele van epitve.
A Geonezis 2-hoz en is itt kaptam a hivatkozast.Csak mar nem emlekszem hogy ki adta meg.
-
Dhampir
félisten
válasz
Carasc0 #13354 üzenetére
Magát a grafikus felhasználó felületet a Stanford Kutatóintézet kutatói, köztük Douglas Engelbart találták fel, az On-Line System rendszerükben való felhasználás céljából.
Ezt javította és fejlesztette tovább a Parc, és tette a Xerox Alto operációs rendszer felületévé, ezt PARC User Interface-nek, PUI-nak nevezték el.
-
Dhampir
félisten
válasz
Carasc0 #13303 üzenetére
Én az alapjátékról beszélek. Semmi Modról, mert azok rosszul optimalizáltak.
Nem véletlen, hogy a Lost Alpha olyan sokáig készül, de le is lesz tesztelve alaposabban, mint a "futószalag-Modok".
2-3 apróbb beszaggatásra emlékszem, de aztán az is elmúlt, mert az élsimításból lejjebb vettem. Végigjátszottam vele anno a teljes COP-ot, de hogyan bizonyítsam be?pedig olvastam az Időgépet, sőt, még filmen is láttam.
Mindegy, szépen ment, és számomra ennyi elég. Ráadásul 32-bites Windows 7 alatt. Akkor játszottam végig másodszorra a COP-ot, és megvártam, hogy elmenjenek a helikopterek, így még volt egy kis zombiharc, és visszatértem a Szkadovszkra is. -
rétisün
veterán
válasz
Carasc0 #13197 üzenetére
nem tudom, lehet-e más helykere is spawnoltatni őket, de talán lehet, csak bele kell kicsit turkálni a megfelelő fájlokba....
találkoztam már velük sokfelé, de azért az a jellemzőbb, hogy 1 (2-3) hely van, ahol tanyáznak. persze el lehet csalni őket, de nem az a mászkálós fajta egy ilyen alfa csapat. -
rétisün
veterán
válasz
Carasc0 #13193 üzenetére
itt találsz leírást, hogy lehet több alfa-csapat egy-egy területen...ők biztos nem lesznek veled barátságosak. sőt, még az ártatlan, semleges stalkerekkel sem azok.....igaz, egy idő után már tudni fogod, hol tanyáznak, onnantól kezdve sniperrel (neadj'isten gaussal) egy alfa csapat se kihívás
más nem jut eszembe. gondolom azt mondani se kell, hogy legnehezebb fokozaton játssz, ha kevesled a kihívást.
-
Aarpok
őstag
válasz
Carasc0 #12671 üzenetére
A banditák meg a zsoldosok ilyenek,hogy ha nem látnak nem a harcra készülnek,hanem mennek hiénázni.Ez van ezzel nem lehet mit kezdeni.Zatonban majd az alfa csapat gondoskodik rólad azok a pálya másik végéről is fejbelőnek.Szóval nyugi lesz még durva helyzet bőven.Már ha bekapcsoltad őket.A simában csak úgy özönlöttek egymás után az enotban ezen is finomítottak.A simában olyan is történt,hogy 2 alfa csapat vette körbe skadovskot (12 fő) és nem kíméltek senkit.
-
-
Medvelászló
senior tag
válasz
Carasc0 #12631 üzenetére
Szerintem elérted a fényűző rangot!
Más: Készülök a kivonásra Piriből de vacillálok hogy csináljam-e vagy sem a rangom miatt,jelenleg 2738/411 ha jól tudom elvesztem a kivonás után úgy mint a felszerelésem.
Lenne még 1 kérdésem-ad-e még valamilyen rangot 2700 illetve 411 fejlövés felett?
Van még letétben kb-7-8 milla szűkösebb esztendőkre10 millánál is lesz olyasmi mint a tehetős ügyfél vagy ilyesmi?
-
dodopek
addikt
válasz
Carasc0 #12626 üzenetére
TITLE NOT EXITS----> Atmosfear3 bug. Annyit tudsz tenni, hogy kikapcsolod az AF beállításokban, hogy adjon küldetést psi, és rádióaktív kitöréseknél. Azért kellemetlen, mert benne marad a pda-ban, és minden kitöréskor újra, és újra beleírja, a régi pedig nem tűnik el.
-
Aarpok
őstag
-
-
rétisün
veterán
válasz
Carasc0 #12590 üzenetére
van hozzá magyarítás, hála PeL és LeoDeluxe jóvoltából.....
(#12586) Medvelászló: megtaláltam, egy kis segítség a doksikhoz.
-
rétisün
veterán
válasz
Carasc0 #12580 üzenetére
én rendszeresen alt+tabozok, de emiatt még sose volt gondom, pedig több modot is kipróbáltam, perpill. is 2 félével játszom, két gépen.
igaz, az alap modokon kívül nincs fenn még másik 3-4, sgm-en csak magyarítás van, a sniperen meg az absolut nature, ja meg mindkettőn egy alpha-csapat mod.ha meglesz a bomba, a hulla is meglesz
mod: ha már zatonban vagy, akkor nem ugyanarról a bombáról beszélünk
-
dodopek
addikt
válasz
Carasc0 #12567 üzenetére
Nem lehet, hogy valami maradt a régi játékból, ami nem kompatibilis a mostani telepítéssel? Valami pl a doku&sett mappában, vagy ilyesmi. Szerintem töröld az egészet, mappástól, a könyvtárak/dokumentumok mappából is, aztán próbáld. Legközelebb ha kilép, próbálj meg egy log bejegyzést megosztani velünk, hátha okosabbak leszünk tőle...
-
Misua
senior tag
válasz
Carasc0 #4916 üzenetére
elhamarkodott megállapítás...nos az erediti orosz SGM fansitenak tagja vagyok, tudom hogy miröl beszélek, mivel olvasom a helyi fórumot, sőt már vagy 5 napja nyomom s SGM 2.2-t, de a kedvedért
visszalapoztam az orosz fórumon hogy a szerző (Gejorge) miért törölte ki a fegyvereket:
Google:
George, akkor a stabilitását a fegyvereket chtol vágás?
Nem, az kóser.
Vágja ki a maguk számára, Alborov. Tervezett a Vlad (prototípus) elindításához mindent megtesz a semmiből új fegyvereket, és csak a legjobb minőségű. De úgy történt, hogy amikor befejeztem a munkát az ő részét (a kiegyenlítés helyét, telek, feints és egyéb technikai trükköket), aki még nem kezdett el dolgozni (mert a tanulmányi, képzési és egyéb globális katasztrófák.) Ezzel vettem a döntést, hogy az összes Blitz, hogy nem volt ebben az időben.
GeJorge -
Misua
senior tag
válasz
Carasc0 #4863 üzenetére
Itt nem arról van szó hogy fizetős/nem fizetős, hanem arról hogy a mod szerzőjének már nincs kedve dolgozni tovább a projecten, de a rajongók mégis kérik a mod folytatását...
És ha már az összes szabadidejét eltölti a modra, akkor legyen valami kárpotlás.
Ez a 25 rub/200 ft - technikailag legkissebb pénzösszeg amit a rendszer enged beállítani.
Letölteni ingyen az szép dolog (én is szeretem), de ha a szerző látni fogja, hogy a kasszaba nem folyik be semmi, akkor leáll a munkával. -
PeL
addikt
válasz
Carasc0 #4781 üzenetére
Elvileg Military Exo is beszerezhető valahol, az 1.7-es fordítás közben voltak Military Exo-ra vonatkozó párbeszédek
Amúgy én az exomat a Monolith-től szereztem, nekem az tetszett a legjobban mert 5 artifakt rekeszessé lehetett fejleszteni plusz alapból magasabb volt a súlycipelési limitje mint a sima exonak és asszem ebben a Monolithos exo a legjobb.
Pripyatban max a Monolith frakció traderétől fogsz tudni cuccokat vásárolni, meg asszem a bázison is volt egy trader de az ugyanolyan standard cuccokat adott el mint a többi helyen lévő új traderek (aknakereső, mp3 lejátszó ilyenek)
MSO addonnál én nem figyeltem meg ilyesmiket szóval nem tudom
Viszont totál átvariálja a zóna felépítését terület fennhatóság szempontjából az biztos. Asszem még Monolith-osokat is spawnol Zatonba meg Jupiterre. Szóval van benne kraft
Kérdés hogy ebben az SGM addonként szereplő verzióban is benne van-e ez az új spawn system...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 27GS60QC-B - 27" Ívelt - 2560x1440 - 180Hz 1ms - AMD FreeSync - Bontatlan - 2 Év Gyári Garancia
- Samsung Galaxy Xcover 6 Pro, 6/128 GB, Kártyafüggetlen
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- 130+131+132+133 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged