- Honor 400 Pro - gép a képben
- Netfone
- One mobilszolgáltatások
- VoLTE/VoWiFi
- Apple Watch
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
-
Mobilarena
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Musicking
aktív tag
válasz
GJames01 #30511 üzenetére
Az elmúlt 2-3 évben talán te vagy az egyetlen itt aki a multi-móka felől érdeklődik (bár nem követem napi szinten a fórumot). Megnézheted hogy a gameranger támogatja-e másképp nem lesz egyszerű megtölteni egy tdm meccset.
Ha eredeti a játék akkor nem kell a lannal pöcsölni, csak fel kell rakni a STALKER Multi-Patch -et ami pár hibajavítás mellett a döglött gamespy-os szervercímeket cseréli le a GSC-sre. A múltkor a ShOC játékmódjaiban cirka 50en zörögtek ami egész jónak mondható egy ilyen régi játék esetén. -
Musicking
aktív tag
válasz
Cucuska2 #29664 üzenetére
Helyre kell rúgdosni azt a windows-t vagy újratekerni. Full grafikán 8GB RAM-al se kellene problémáknak lennie , 12-16GB-nál meg már letiltott lapozófájl mellett sem. A cop geonezis 2 grafikailag fel van javítva és az is megelégedett eddig 9-10GB-al [link] . Az xrayenginexxx lehet nem fog többet mutatni 1-1.5GBnál , de az közel sem annyi mint amennyit valójában igényel a játék, rakd fel az msi afterburnert a real-time monitorozáshoz.
-
Musicking
aktív tag
-
Musicking
aktív tag
válasz
SaGa59 #29453 üzenetére
Stalkeren kívül is van élet tehát lenne mivel masszívan megkergetni. A cop esetén openxray-el alatt munkára lehet fogni az alapjátékkal malmozó magokat is ez a COC alatt nagyon jól látszik. Alapesetben az egymagos használat is megdől ha visszanézed a korábbi linkelt képeimet amin látszik a monitorozás. A memóriasebességes szintetikus tesztek a gyakorlatban nem nagyon mérvadóak , egy komplexebb alkalmazásnál, játéknál sosincs akkora különbség. Egyedül a ramdisk használat esetén láttam gyakorlati előnyét azt meg egy nagyon kis réteg használja pláne ilyen memóriaárak mellett. Az X2es idők már rég elmúltak és az intelnél hamarabb találsz a teljesítményükhöz képest túlárazott procikat. 2015-öt írunk egy alap router kb 5w-ot egy kábelmodem 12w-ot 'zabál' ahhoz képet mi az a 10-20w-ot különbség ami a cpu teljes terhelése esetén keletkezik és az utóbbi nem nonstop megy.
shield: A házak esetén ég és föld a különbség a gagyi és a minőségi között anyaghasználat és felszereltség terén persze a dizájnt is meg kell fizetni. Cpu hűtőkből meg fele ennyiért is lehet szerválni halk és hatékony megoldást. -
Musicking
aktív tag
válasz
SaGa59 #29450 üzenetére
Két kb egyforma teljesítményű konfig esetén az inteles kerül többe, de ott is csak a procik közötti árkülönbséggel, a tizenezer ft-os alaplapok esetén komprumisszumokat kell kötni mintkét gyártó esetén. Az intel egyszálas teljesítménye jobb, viszont egy normálisan optimalizált játéknál minimális a különbség ( https://www.youtube.com/watch?v=66BiQsOM9_M), egy szarul megírt szoftver esetén a jelenlegi legerősebb intel proci is kevés lehet (arma3, dcs). Fogyasztás terén ha az i5 sorozatot veszem alapul 84W-ot képes beszippantani az amd hasonló teljesítményű 95-125w os modeljeivel szemben ez azért nem akkora különbség hogy sokaknak megérjen min. 1.5-2X-es felárat pláne ha 5 éven belül konfigcserét tervez. Az amd gyári hűtése vacak de az intelé se sokkal jobb tehát aki halk és erős gépet szeretne annak úgyis venni kell egy normális procihűtőt.
-
Musicking
aktív tag
válasz
Sensut #29390 üzenetére
A miserynél az halom használhatatlan vacak könnyíti meg a játékmenetet érdekes hogy ez nem esett le egy végigjátszás alkalmával. Amúgy kb majdnem ilyen fikázás ment egy idő után a Lost Alpha esetében is ott se értem mi a tökömet vártak egyesek. Van pár ember aki összeáll és család meg meló mellett a szabadidejük rovására ezekkel foglakoztak, persze teljesen ingyen. Még ha fizetni kellett volna érte meg is érteném a zúgolódást. A modder meg mihamarabb pakolja tele tartalommal? Ezen az alapon te is neki állhatsz, csak 'kis' script írás. Annyi hogy egy nagyon kis időt rá kell áldozni ennek az elsajátátására, az új eredeti ötletek megírására és a tesztelésre.
-
-
Musicking
aktív tag
válasz
Sensut #29386 üzenetére
Látszik hogy nem vagy hozzászokva a komolyabb nehézségű modokhoz, pedig ez még masteren és fejlett ai célzással is nudli. Szabadságosként keztem annyi kihívás volt hogy pisztollyal kellett terítenem egy exos tagot , de már utána megvolt két karabély majd később ment rá a távcső és kész. A fegyverek nem eladhatósága is csak a lepukkant fegyverekre vonatkozik kb 60-70% állapot felett szinte bárki megveszi, a rosszabb állapotúakat meg a felfogadott követőkre rá lehet sózni álltalában addig fogadom fel őket még lepasszolom a cuccokat. Ha fejlövésekkel operálsz akkor nem kell nagy fegyveramortizációval számolni. Talán 5-6 óra lehet a játékban 4 artim van (horn, meduza, kővirág, húscafat) amit a medve detektorral szedtem össze és javítókészletből már 3at is találtam (szabadságos bázis, bár, meg ha jól emlékszem agropom). Pénzzel sincs gond megy egyes feladatokért 5 ezer nem rossz ha esetleg tűzharcba is keveredik az ember akkor azokból is fel lehet plusz stexet szedni. Bár nekem könnyű dolgom van mert ritkán indulok el 20kg-nál nehezebb felszereléssel, ha harc van fegyver meg hozzávaló lőszer úgyis lesz. Egyébként meg a COC meg freeplayként lett beharangozva nem is ígért hatalmas sztori missziókat, a freeplay meg már ismerős lehet a complete modokból.
-
Musicking
aktív tag
Az elégedetlenkedőknek az feltűnt hogy a feljavított (openx-ray) x-ray engine-el mennyire frankón oszlik a terhelés a cpu magokon?
-
Musicking
aktív tag
válasz
rétisün #29318 üzenetére
A gamedata mappában lévő tartalom felülírja a játék illetve a patches mappa fájljait. Tehát a gamedata mappába kibontod a módosítandtó fájlokat és azokat bütykölöd. A töltési idők redukálása melett ezért jó a DB-s (xrcompress) csomagolás, meg ha valami nem oké elég a gamedata mappában rendet rakni.
-
Musicking
aktív tag
válasz
Lui Puttony #29211 üzenetére
Ha esetleg ki lenne kapcsolva a win lapozófájl akkor kevés lehet a 8GB RAM. Itt írtam pár sort a geonesis memóriahasználatásról, ez alól az többi sgm 2.2-es mod se kivétel ha tartalmazzák a grafikai feljavításokat is..
-
Musicking
aktív tag
válasz
Dhampir #29161 üzenetére
Letöltés böngészőn keresztül (Opera-val normálisan működik), a jdownloader 2 telepítésénél figyelj a reklámokra vagy letöltöd a jdownloader 2 portable-t.
-
Musicking
aktív tag
válasz
Aarpok #29106 üzenetére
A hiányos ismereteidre felépített hozzáértő tanácsod lehet nem olyannak kéne elsütni aki már egy kicsit jobban belelát hogy ténylegesen mi van a motorháztető alatt. Az átlag usernek az is elég amit a marketing letol a torkán , aki meg a játékon túl egy profibb célhardver-szoftver kombóval részben munkára is akarja használni az vagy kompromisszumot köt bizonyos dolgok esetén vagy marad a régebbi kiforrottabb megoldásnál amíg rendesen össze nem kalapálják a 10est.
-
Musicking
aktív tag
válasz
SaGa59 #29096 üzenetére
A w8-8.1 úgy szar ahogy van a w10 jelenleg sok esetben oprendszer szinten használhatatan. Az hogy kicsit gyorsabb a boot meg egyes fájműveletek az nemigazán nagy előny a w7hez képes. A hatékony energiagazdálkodás is egyelőre csak parasztvakítás, de hogy ne csak levegőbe beszéljek mutatok mutatok egy kis latency tesztet, w7 és w8.1 alatt mindezt i7es procival szerelt lapos esetén produkálták. A w10es latency csak annyiban különbözik a w8tól hogy ott ugyanazon alkalmazások esetén minden 4ik sáv figyel be 1000us alá egy kicsivel. Még csak a hangkártya driverre se lehet fogni mert usb-s külső hangkártyán ment a muzek ASIO módban.
-
Musicking
aktív tag
-
Musicking
aktív tag
Jelen esetben a w10 elég gázos, kb ott tart mint a mostanában kiadott AAA-s játékok nagyrésze, és akkor még meg se lett említve samsungos promléma.
http://dirtywindows.hu/2015/07/31/augusztusban-jon-az-elso-nagy-javitocsomag-a-windows-10-hez/
Nyilván kell pár hónap olyan olyan állapotban legyen hogy kompromisszumok nélkül mindenre használható legyen.
Aki a nagyobb játék teljesítmény reményében akarja telepíteni annak nem árt tudnia hogy a jelenlegi csúcskártyák esetén nincs 1%-os eltérés 8.1-10 között. Van 1-2 játék engine ami jobban teljesít aztán ennyi.
Pár hónapja hosszabb ideig teszteltem a még akkor optimalizálatlan dying light-al, a 7eshez képest növekedett az fps és a min fps szám is. A stalker esetén nem vettem észre változást, viszont a Skyrim esetén a 7es alatti fix 60fps a 10es esetén helyenként simán leesett 22re is. Nyilván korábbi build és az első gnc-s driver is okozhatta mindesetre még most sincs meg az emlegetett a nagy hatásfok , talán majd a dx12 alatt.
A stalker játékokon meg hamarabb segítene egy jól összekalapált openxray mint egy új oprendszer. -
Musicking
aktív tag
válasz
prodata2 #28785 üzenetére
Az jó ha látható minőségromlás nélkül redukálni lehet a fájlok méretét, mindjárt kisebb memóriahasználatot eredményezne.
A sima maszkoknál nem rosz ötlet a homályosítás, így legalább zavaró lesz ha hosszabb időn át használod, a zártköröseknél ott kell némi komprumisszum, így a játékban elszenvedett sugárszennyezés mellé kaphatsz esetleg valós szédülést vagy fejfájást.
Itt van az enotból egy kb 20%os állapotú kutatóoverál (elszedett cucc),
ilyen esetben már nem ártana ha nem lehetne ennyire 'tisztán' kilátni, mert így még el lehetett benne operálni amíg nem vettem másikat. A misery-nel van ilyen nagyobb fokú 'látáskorlátozás', azok texturái között is szétnézhetsz.
A bizonyos sérültségi fok alatt a random ki-be kapcsolgató éjjellátó az tetszett, nem tudom sisakok esetén működi-e alapból ez a fícsör. -
Musicking
aktív tag
válasz
Antonius1978 #28776 üzenetére
Fogalmam sincs , de amelyik mod nincs a moddb-n posztolva vagy davedme tárhelyeire feltolva ahhoz általában nem szokott lenni.
-
Musicking
aktív tag
válasz
Antonius1978 #28773 üzenetére
Akkor a rghost-os fájlnév alapján kell rákeresni, nem szedtem a torrentet de van seeder gazdagon.
http://ad-file.com/7LGbGr7yF -
Musicking
aktív tag
válasz
Antonius1978 #28771 üzenetére
A cím alatt az utorrent és a floppy ikonnal, az orosz oldalakon a скачать környékén keresd a linket
-
Musicking
aktív tag
válasz
hubai1979 #28746 üzenetére
Ez a silány vírusírtók átka. Két megoldás lehet, letakarítod a szemetet Kaspersky+Malwarebytes Anti-Malware 2 kombóva , (ráadásul tuti hogy szolgáltatásként fut a benyelt vacak). A másik hogy nézel valami repackot ami nem innosetup telepítősre épül, na ilyet nehezebb találni és a hiábát nem javítja csak megkerüli.
-
Musicking
aktív tag
válasz
Antonius1978 #28712 üzenetére
-
Musicking
aktív tag
válasz
prodata2 #28643 üzenetére
A környezeti - és tárgy texturákkal nem lehet gond, de elvileg még a fegyver texturákkal sem.
A fegyverek-páncélok importálása már körülményesebb, mivel kategóriákra van osztva a páncélok lövedékvédelme, ennek köszönhetősen komplexebb lettek a tárgyak paramétereit leíró fájlok is. -
Musicking
aktív tag
válasz
Sensut #28640 üzenetére
Az SGM 2.2 Enotnál már a 75%-ra fejleszlett kutatóoverálban is könnyen lehet operálni az alfások ellen, a legnagyobb tűzharcokban se rongyolódott le 90% alá, akkor ez neked életszerű?
A misery csak azoknak nehéz akik más modokban exo-páncél meg két raklap lőszer nélkül el se hagyják a biztonságos helyeket.
A készítők nem véletlenül mondták/írták hogy a miseryben a döntéseidnek súlya van, ez első ilyen döntés a kasztválasztás. -
Musicking
aktív tag
válasz
hubai1979 #28614 üzenetére
A nexus progijával ezért elég egyszerűen lehet letölteni-frissítgetni, rendezgetni a modokat. Ha gáz van a mod organizerrel rendet lehet rakni a használd modok között hogy egyik se akadjon össze a másikkal ugyanúgy mint a skyrim esetében, yt-n van pár videó róla. falluot 4 infók
-
Musicking
aktív tag
válasz
CJ4567 #28579 üzenetére
Korábban írtam, meg kell főzni úgy nőa tápértéke és valamennyit csökken a radioaktivitása. A fleshhús alatti tápértékú cuccokat inkább el kell adni, mert ugyanannyi a főzési költsége mint bármelyik más húzna de alig táplál. MISERY Manual Cooking
A radioaktiv kaja csökkenti az életerőt nincs ebbe semmi különös, később ha lesz arti akkor azzal szépen redukálható a surgárszennyezettség.
Az elején érdems elmenni a stalekers után és kizsigerelni a mutáénsokat , a hús ehető a bőrök meg övre aksztva advan valami kezdetleges védelmet.Ha legalább 4-5x kitakarítod a szenyvíztelepet akkor simán szert lehet tenni jópár artira is, ha szerencsédvan akkro övre akasztható dobozkában is leszen aminek az ára 6-12 körül mozog, de később biztos lesz nagyob sugárzás elnyelésű is.
A vérszopó fészek kitakarításáért kapsz egy velest, amivel már lehet artikra vadászni. -
Musicking
aktív tag
válasz
CJ4567 #28509 üzenetére
A kezdő löszer kasztfőggően 2-3 tárnyi és az még gazdagon is van mérve mert a legtöbb elszedett fegyverben semmi sincs a hulláknál meg nem is nagyon emlékszem talált lőszerre. A rejtekhelyeken van azért sérülésmentes fegyver hozzá való skúlóval, de az nem tudom hogy az adott kaszttól változik-e a dugihelyek tartalma. Ezek ellenére azért meg van a balance is , mert páncéláttörési osztályokba lettek sorolva a lőszerek így tényleg számít milyen skúlóval lövöd meg az adott sisakot vagy páncélt. Pl sima pisztoly lőszerrel a textilmaszkos és gázálarcos muki ellen is elég 1 max 2 fejlövés, ugyanez acélsisakoknál minimum 4-5 , de egy III feletti löszerből elég lehet 1 is. ha nem vagy a fedezékharchoz szokva akkor már kerüld el a modot, mert a nagy kaliberű lőszer rohadt drága (10db 2000 ru felett) később biztos engedik a kereskedők az árakat de ahhoz teljesíteni kell a küldetéseket.
Itt nem lesz felhamozva raklapszám semmi se, a doki drágán dolgozik, a tiszta kaja drága, a fegyvereket és páncélokat folyamatosan javítgatni kell (csak legyen mivel) a szakik se olcsók, ja és a fejlesztések még drágábbak. A mutánsok shotival könnyen leteríthetők , ráadásul az npc-k se buták így sokszor ledarálják helyetted a látómezejükbe került ellenséget csak sietni kell a begyűjtéssel, viszont az ellenség is jól taktikázik ha sokáig helyben toporogsz bekerítenek vagy gránáttal kifüstölnek.
150kg ig lehet cipekedni viszont az alap teherbírás felett már eléggé megterhelő a séta is.
A mutánsokról lenyűzött bőrök és a képződmények csak %-os védelmeket adnak, emellett van amelyik valamiylen szintű repesz- vagy lövedék védelmet is ad. A képződmények sugároznak csak tárolóban szállíthatók, és speckó sugárzás elnyelő dobozokban lehet csak övre akasztani.
A rookie fokozaton nincsnek annyira szélsőséges árak, meg valamennyivel redukálódik a többi dolog is de így is nehezebb a geo master szintjénél.
Egy másik COP mod a SGM 2.2 STCoP WP Сборка от Cineman & DreamerHardcore az fent van tárhelyenem DB formátumura alakítva , a leírásban benne van mit hova kell pakolni. -
Musicking
aktív tag
válasz
CJ4567 #28487 üzenetére
Ja az volt de már letöröltem picsába túl sok volt a hülyeség inkább folytatom a miseryt ott legább jól működik minden még ha egyesek szerint 'lehetetlen küldetés' is de ez legyen az ő bajuk.
Riot Gin: a múltkori hybrides kirohanásaidat elnézve jóval nagyobb van esélyed az érkarcolgatásra mint nekem. -
Musicking
aktív tag
Ma belefutottam egyszerre két alfa osztagba bár nem voltak jelen teljes létszámmal viszont a harc végén 2 pda-t szedtem el tőlük. A védelmet egy alap fejlesztésű zsoldos páncél és egy gázálarc képviselte, az artik meg az elsősegélykészletekkel túl lehetet élni a harcot. Külön kíváncsi voltam mit fog Kardán mondan a javításra, mert az állapotjelző csík nemigazán mozdult ki. A gázálarc sértetlen volt a zsoldos páncélon meg 36ru javítás és eltoltam legalább 15 kötszert meg 8 elsősegélydobozt tehát volt ólomgyűjtés mindez master erősségen. Nálam ezzel el is hasalt a mod pedig a küldetések nem lennének rosszak, a fegyverek elhasználódása is normális, de így ez nem sokat ér.
-
Musicking
aktív tag
válasz
shield #28474 üzenetére
Az alap cop-nál 48-96 kbps bitrátás ogg fájlok vannak, a fegyver elővételek elrakások újratöltések 48asok, a lövések robbanások azok 96osok. A moddolt hangok esetén a lövések és robbanások főként 140-240kbps bitrátásak, a nagyobb fájlok miatt több memóriát zabál a mod más hátrányod nem származik belőle cserébe szebb hangokat kapsz ha csak nem sima felkonvertálásról van szó.
-
Musicking
aktív tag
válasz
Riot Gin #28467 üzenetére
Az ikonkép eg ydolog de kb 70 fegyvermodel mappa van benne tehát nagyrészük benne van viszont az már más kérdés hozzá vannak-e rendelve helyekhez vagy npc-khez. A rucik sérülnek de a sisakok alig és fejlövéseknél nemsokmindent véd ott valami nincs rendben az értékekkel. Zártkörös rucikat még nem szerváltam, így azt egyelőre nem tudom hogy viselkedik. Az enot és a miserynél legalább megvannak az arányok ami keveset véd az jobban amortizálódik.
Az összes cop mod közül a misery 2.1 + taz 1.74 kombónál vannak a legjobb fegyverhangok tehát azokat inkább onnan érdemes kioperálni. Azt hogy melyik weapon packot használták vagy esetleg átdolgozták az egészet azt nem tudom, de eax-al azok szólnak a legbrutálisabban. -
Musicking
aktív tag
válasz
CJ4567 #28464 üzenetére
Közben megvan mi volt ez a csomag, a benzinkút melletti Zapoból elhozott zárt szerszámosládát ennyiért nyitotta ki. A tartalma a korábban említett csúszli, egy acélsisak meg pár apróság. A benzinkút tetejére mindenképp érdemes felnézni (sgm rejtekhely, ruci, vodka). A korábban hidegre tett Wolf rejtekhelyén ott figyel egy veles detektor is. A Skvadoszk és a Sevcsenko körül is van 7-8 sgm rejtekhely (hajóorr, elsüllyedt ladikban, stb). Általában szerszámosládákban van, de volt hogy bandita öltözékben figyelt a sok cucc.
-
Musicking
aktív tag
Megvan az első használhatatlan nyilt irányzékos fegyver az IMI Tavor TAR-21, a Cardantól kapott 500 RU-s pack része. Az alfásoké idáig rendben volt, bár a teljes azenálnak eddig max a harmadához lehetet szerencsém.
-
Musicking
aktív tag
válasz
CJ4567 #28461 üzenetére
Egy crash nekem is összejött mikor éjszaka bejöttek az alfások a Sevcsenko-ra, már a felét likvidáltam mikor a célzok a shotival , fekete képernyő kisablak a vga nem felel meg a minimum követelményeknek, kösz. A log fájlomban semmi érdekes csak szokásos normális dolgok ami sikeres bezáráskor szokott íródni, a napoktam tettem új catalyst-ot lehet hoyg az vacakol.
A másik érdekesség hogy a Sevcsenko-n nagyívbe tettek az alfásokra, ugyanúgy beszélgettek tovább mintha ott se lennének. -
Musicking
aktív tag
Érdekes ez a 'DumDum' cuccos , az enotnál mintha nem lehetett volna ennyi fegyverhez használni, bár lehet hogy rosszul emlékszek.
-
Musicking
aktív tag
válasz
CJ4567 #28451 üzenetére
A meglévő kisebb arzenálból a saiga 12k és trs 301 csúszliknál van némi eltérés, de mivel sose használtam célkereszt segítséget eddig fel se tűntek. A sörétessel másik mod esetén is alá kelett célozni az utóbbinál is csak akkor problémás ha távcső nélküli fejlövéseket akar bevinni az ember. Mondjuk régi szokásom az hogy szkvadovszk lemezein tesztelem az épp használt csúzlikat melyik merre hord. Az feltűnt ha valamihez nagyon közel állok a céltárgyhoz akkor más pontra mutat az irányzék mint a célkereszt , de ez lehet a 75-os (vagy 83as) FOV miatt van, alap copnál valami 67es ez az érték.
-
Musicking
aktív tag
válasz
CJ4567 #28449 üzenetére
A SHOC-al nem volt gondom ott max sok fájlból álló modok tudják döcögőssé tenni.
Talán egy hónapja próbáltam ramdiskből futtani kompletten SHOC + a Photorelistic Zone textura packos LEGENDARY-t (a mod kb 18 ezer fájlból dolgozik), mivel pillanatok alatt elér mindent így full folyékony az egész, de épp hogy belefért a 16GB-ba.
Az az ablak mutatja a rangot és a fejlövések számát a SGM hud beállításainál be lehet kapcsolni, meg sok egyéb dolgot is, pl a rád vadászó alfa csapatokat, a bázisokon való fegyverhazsnálatot, meg az egyes hullákról való ruhalevételt.
A fűrésztelepnél nem bonyolult a művelet beállsz egy fa mögé és kihajolva fejlövésekkel leszedegeted a zombikat ha elhúzódik akkor úgyis arra jönnek a kezdőhelyszínnél cirkálók és besegítenek.
Ami már húzósabb a Wolf kiiktatása mert a kotróhajón beszélni kell vele majd egyből tűz alá vesz a többiekkel viszont kisebb sérülések árán megléptem majd az oda csalogatott 2 giant lenyomta őket és nem összeszedtema cuccaikat (Wolfnál lesz egy Vintar). Mondjuk nem ártott volna ha az egyik küldetés tárgyát képező giant is lefeszik, de majd később ha több cső alatt gránát lesz nálam akkro majd megpuhítom.
A sok medi meg a fedezékharc+fejlövés kombónak köszönhető. -
Musicking
aktív tag
válasz
CJ4567 #28444 üzenetére
Volt egy kis időm leteszteltem mennyit is szipkázik a geo.
Kikapcsolt lapozófájl esetén 6.6GB-ról indul, a fűrésztelep kitakarítása után a Szkvadovszk felé félúton (kb 30 perc játékidő) már 7.4GB-nál tartott. A kotróhajó-szennyvíztisztító körút után ami alatt volt egy kitörés is (cirka 2 óra játékidő) , így közel 8GB-ot szippantott be, gondolom még nem ez a felső határ. Itt már azért lehetett látni hogy a vinyó alig dolgozik, mert a hangok, effektek és texturák nagyrésze már a memóriából futott. -
Musicking
aktív tag
válasz
Antonius1978 #28434 üzenetére
32bites rendszer alatt a 'nem látszó' memóriarészt is munkába lehet állítani pl. vinyóbufferként ami a stalker esetén egyáltalán nem hátrány, ha kell progi tolj pm-et.
-
Musicking
aktív tag
válasz
Kotomicuki #28091 üzenetére
Az eszmefuttatásodban oda-vissza lavírozol az agyaggalamblövészet meg a hardcore szint között így a balance gondok már elméleti síkon is megjelentek.
Ami neked lehetetlen az még mások számára bőven beleesik a játszható szintbe így ez a globális helyett csak egyéni szocproblem. Továbbá a probléma teljesen máshol körvonalazódik és nehezen tudom elképzelni hogy neked a játékipar tud olyan terméket letenni az asztalra ami megfelel az elvárásaidnak. -
Musicking
aktív tag
válasz
Kotomicuki #28086 üzenetére
Misery 2.1 (misery fokozaton) + The Armed Zone 1.7.4 és mindjárt nem fogod olyan nagyon könnyűnek találni a zónabeli túrát, meg a 'hiánylistádnak' legalább a fele is teljesül.
A három karakterosztályhoz kapcsolódó kasztspecifikus fegyverekkel nem fogod terminátornak érezni magad, mert a fegyvereket és ruhákat folyton javítgatni kell, a hulláknál kevés a lőszer és amortizáltak fegyverek a kereskedőknél meg húzósak az árak. Ha fejlövést kapsz borítékolható a gémóver és ha a fegyvert éri a találat akkor nagy az eséllyel kukázható mert olyan mértékben amortizálódik (ezt is csak pár mod tudja).
A gyenge pontok pont jól vannak úgy ahogy, ahol kevés a fejlövés ott a gránátvetőkkel lehet lenyugtatni az ellenfeleket, meg egyébként is hogy nézne már ki ha a kisóriásnak a sarkán lenne a weak point-ja. -
-
Musicking
aktív tag
válasz
szabog4 #27719 üzenetére
Sniperrel operálok, de a kezdés kb mind3 kasztnál hasonló, a kotróhajóról érdemes begyűjteni a cuccost szakál asszem 7500öt perkál érte (ajánlott egy képződménytároló). utána általában a szenyvíztisztítót érdemes kitakarítani, egyrész a laptop miatt , másrészt a rejtekhelyen van egy jó kis sniper csúszli, de a katonák tól is össze lehet szeni vagy 150 kilónyi fegyvert. De volt hogy tárolóban lévő képződményeket is szedtem el tőlük. Ha kipucolod őket utána a banditák népesítik be így érdemes visszajárni. ha máshogy nem megy akkor a föld alatti csőrendszerbe kell csalogatni és ledarálni őket.
3-4 kanyar után ennyit sikerült összeharácsolni.
Érdemes gyűjtökedni a mutánsokból is a kütyüket, a bőrök övre akasztva védenek amíg nincs komolyabb relikvia, de érdemes a kajakészítéssel is foglalkozni, mert az elsősegély cuccok elég ritkák és a doki is drágán dolgozik. 8-12% sugárzásvédelemmel és kaja ellensúyozássall már azért el lehet boldogulni a kisebb sugárszenyezettséggel is, de amint besárgul a gyomor ikon akkor enni kell mert rohamosan esni kezd az erőnlét és az életerő. Bagolynál érdemesebb venni a speckó tűzhelyet ami gázzal, benzinnel vagy kerozinnal működik.
Detektort egyelőre nem vettem , mert a vérszopó-fészek kitakarítása után hozzám vágtak egy velest.
A nem kasztspecifikus fegyvereket el kell adni és pár preferáltat saját kezüleg javítgatni, a stexből meg lőszert kell venni, mert nem sokat találtam, legtöbször az elszedett csúszlikba sincs.
Nagy harci taktika nincs ha sokáig egy helyben maradsz akkor bekerítenek vagy gránáttal kicsinálnak, szal állandó mozgás, fedezékharc és fejlövés.
A tárgyaknak sok fajtája van, van ami jó fegyver, páncél, vagy sisak javításhoz vagy speciálisan egy-egy katekóriához , esetleg kaliberhez. A segédanyagokat a javítóeszközökkel kombinálva nagyobb mértékű javítás érhető el. -
Musicking
aktív tag
Misery 2.1.1 + The Armored Zone 1.7.4 felszerelés arzenál
-
Musicking
aktív tag
válasz
Leone966 #27668 üzenetére
Személyfüggő kinek melyik mod jön be, de ha visszaolvasol pár oldalt akkor ezek nagyrésze említve is van az előnyeivel hátrányaival és a letölési linkekkel. Kössz hogy vissza is tudsz olvasni.
A miseryhez nincs magyarítás és egyhamar nem is lesz, mivel tudok róla hogy valaki foglalkozna vele. -
Musicking
aktív tag
válasz
Riot Gin #27651 üzenetére
Az Armored Zone 1.7.4 olyan 2gb-al növeli a misery mod 4.5 gb-os méretét ezek főként texturák, olyan 6gb-al indul az elején , de fél óra operálás után már 8.5gbnál tartott mindezt úgy hogy nem használok lapozófájlt. Próbaképp ha megemeled a win lapozófájl méretét akkor talán játszható marad bár a vinyó-ssd közel sem olyan gyors mint a memória, de ez a mod így a méretéhez viszonítva normálisan fut.
Az alap misery 2.1.1-e hangjaira már nem emléxem, de a TAZ 1.7.4-el hardveres EAX-al olyan brutális hangok vannak (fegyverek, környezet) amilyenket még nem hallottam egyik stalker modban sem, odab*sz.
A tárhelyemen lévő saboteur még az első verziók egyike, valamelyik magyarítás többé kevésbé használható hozzá, de hogy melyik azt passzolom, rég volt. -
Musicking
aktív tag
válasz
Dhampir #27599 üzenetére
Stalker gameplay video a 7670M-el.
8xxM leírás és benchmark
ehhez viszonyítva a Bioshock Infinite with 7670M gameplay
A http://www.videocardbenchmark.net-en viszont az nv felé hajlik a dolog kérdés mennyire gyártófüggetlen a teszt.
Stalker esetében semmit nem lehet készpénznek venni, kell alá a hardver és helyenként a 64bit karcsú lehet mivel nem ddr5-ös ramok társulnak mellé. Ettől függetlenül keresgélj régebbi bechmarkokat hátha szerepel a két 'vga' egy teszten belül közel azonos hardverkörnyezetben. -
-
Musicking
aktív tag
válasz
hubai1979 #27503 üzenetére
Patch 5 (0.5) az utolsó javítása, elvileg benne kell hogy legyen mert anélkül random crashel. A tárhelyemen hónapok óta fent van az utolsó verzió csak az DB formátumúra lett átalakítva. Talán ezt volt az a mod aminél a fallout-ok meg psi viharok inaktívak voltak vagy nem futottak le, ettől eltekintve stabil mod. A tűzharcok terén (master szint) a soc legendary vagy a cs ogsm 1.8 ce-re hajaz, tehát nem egy agyaggalamb lövészet.
-
Musicking
aktív tag
S.T.A.L.K.E.R: CALL OF PRIPYAT €7.00
S.T.A.L.K.E.R: CLEAR SKY €2.00
S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl + 9 másik játék €4.99 -
Musicking
aktív tag
válasz
Carasc0 #25962 üzenetére
Kevesebb cucc ( http://www.kephost.com/images/2014/12/09/scop.jpg ), az enot-tól keményebb harcok, jobban taktikázik az ellenség is, misery-hez hasonlító veszélyesebb zóna, nagyobb mértékben amortizálódik a felszerelés, magasabb javítási-, fejlesztési- és vételi árak ellenben alacsony eladási ár. Kevés az elektronikus pénz is, és az ellenségnél sincsenek lőszer hegyek. Tehát vigyázni kell a cuccra és nem is árt spórolni a lőszerrel (fejlövésekel operálni), mert amíg nincs összehordva a szerelőnek a szükséges mennyiségű alkatrész addig minuszos a feljavított fegyver eladása. A lőszer és gránátok több pénzt hozhat és több szerept fog kapni az újrahasznosítási tároló. Pár artifactot nem találtam a szokott helyén, lehet azok számat is redukálva lett. A loot változatos a nem küldeséhez kapcsolódó npc-knél nem láttam 2 teljesen azonos cuccot volt hogymár a Cordonban falujában begyűjtöttem 2db kobrás és 1 tulipános AK-t egy bear detektort és egy elem artifaktot, ami kezdésnek nem rossz, viszont egy fejlövéssel még lazán leterítettek tehát a sima gázálarc golyóállósága tényleg nulla
-
Musicking
aktív tag
válasz
shield #25958 üzenetére
A mod két néven fut az orosz oldalakon , a másik neve a SGM 2.2 Сборка от Cineman & DreamerHardcore patch 5.
Tegnap kóboroltam vagy 2 órát a Zatoni pályán ez alatt egyszer volt kitörés, a fallout és psi viharnak semmi nyoma pedig 6-12 órára volt állítva , az is elképzelhető át lett írva az indító script. Ha teljesen újrapakolom alá az AF3+javításait akkor meg el se indul a játék. Ha lesz pár órám foglalkotok majd vele, szólok ha lesz megoldás, elvileg a magyarítást nem befolyásolja így bármikor hozzáadható.
Elég az a fegyver arzenál ami benne van , a komolyabb csúzlik úgyis az alfásoknál vannak (esetleg rendelésre), de az eladási árak kb olyan laposak a kereskedőknél mint a misery-be. Egy kobre vagy tulipán irányzák olyan 10000ru, egy majdnem full állapotú AK-ért (amire ez felszerelhető) meg olyan 6-700ru-t kapsz.
Minél előbb kell a pda hekkelő szoftver hogy szipkázni lehessen az elektronikus pénz.
Az alap cuccal majdnem lehetetlen az levadászni az alfásokat, ezért nem árt feltápolva és némi apróval átjönni az erre a területre.
Azok a fegyverek amiket használtam jól voltak balanszolva nem úgy mint a 'szaggatós' mod esetén ahol a pisztoly pontosabb volt mint a sniper csúszli.
Amit linkeltél az hasonló lehet mint a fullos sgm 2.2 , de nagyon nem részletezik hoyg belenyúltak-e a küldetésekbe, artifact modot és dinamyc news írnak, a többi meg grafikai feljavítás, ez alapjában elég kevés hogy lecibáljam, majd valamelyik időmilliomos úgyis kipróbálja. -
Musicking
aktív tag
Feltoltama tárhelyemre a DB formátumúra konvertált SGM 2.2 + Сборка + STCoP WP + ПАТЧ 0.5 modot.
A mod az AF3 része alapból csak a kitöréseket tartalmazza , ha sikerül megoldani az inkompatibilitást akkor a falloutokat és pszi-viharokat későbbi addon formájábban fogja megkapni.
Egyelőre ha működik a full AF3 akkor használat után eltűnik a hátizsákból az irányzék leszedő kütyü
Lehet nem véletlenül lettek ezek az opciók letiltva, de azért áldozok rá egy kis időt. Az alvás kivételével a Zóna-idő gyorsítására nincs valami trükk? -
Musicking
aktív tag
válasz
Carasc0 #25907 üzenetére
felszerelés arzenál
Az ai jobban taktikázik mint az enotban, igaz masteren nyomattam ez alatt nem tudom hogy viselkedik. Már a Cordonban találkoztam olyan csúzlikkal amit az ENOT eseténben csak Zatontól lehet találni. Igaz ez kevesebb fegyverből operál viszont így részben máshogy kell taktikázni a harcok esetén, ha normálisan működik alatta az AF3 akkor nekem tökéletes lesz az ENOT után.Alienhun79: kösz a tesztet
-
Musicking
aktív tag
válasz
Carasc0 #25895 üzenetére
A tárhelyemen egy korábbi verzió van talán 3-4 órát öltem bele, néhol crashelt ezért hanyagoltam. Azóta kijött 2 újabb javítás ami elvileg pont ezt a hibát javítja, de azóta nem pakoltam fel, most időm sincs a Stalkerrel csapatni, mert 1-1,5 óra játékért el se indítom. Mivel sgm 2.2 alapra épül a küldetések szerintem ugyanazok csak nehezebb mint ez enot (nagyobb fokú felszerelés amortizáció, a fegyveranimációk miatt nem lehet gyors fegyverváltást, újratöltést véghezvinni stb). Fegyverarzenál.
SGM 2.2 + Сборка + STCoP WP + ПАТЧ 0.5 (ОБНОВЛЕНО 16.05.2014) -
-
Musicking
aktív tag
válasz
' Tzs , #25756 üzenetére
Pedig az pont most akciós. Ha megvan a steames használd azt, a tört verziókkal egy komolyabb modnál meg mindig van valami gebasz. A steames és a gog-os is jó de csak a akkor ha jó helyre másolod a mod fájljait, épp ezért kell a telepítős modokat külön mappába telepíteni és úgy átrakni a megfelelő helyre.
-
Musicking
aktív tag
válasz
Jack'Daniels #25751 üzenetére
Nincs a GOG-os COP-al semmi gond, csak más mappaszerkezetből kezeli az alapjáték egyes fájljait. (próbáld meg elindítani a gog-os .exe-vel a steames cop-ot, fájl pakolászás nélkül nem fog elindulni)
A telepítős modok a steames és a lemezes verzió fájlszerkezetéhez vannak csomagolva, ahol a gamedata mappán kívük más is módosul , ott már lehetnek gondok.
A csak gamedatás vagy db format-os modok esetén meg ugyanúgy működik mint a steames. -
Musicking
aktív tag
http://ark.intel.com/products/33924/Intel-Core2-Quad-Processor-Q9550-12M-Cache-2_83-GHz-1333-MHz-FSB , Tokozás lga775, 2008-ban debültált, de lassan 2015öt írunk és a bivaly erős procik többe kerülnek mint ez a komplett konfig. Ha nem akarod magad megszivatni akkor messze elkerülöd ezt boltot.
-
Musicking
aktív tag
válasz
CJ4567 #25474 üzenetére
Azt te döntöd el hogy használod-e vagy sem. Nekem az AF3 nélküli modok már nem adják vissza azt az 'igazi zóna-feelinget', így legalább bármikor bármi megtörténhet (zaton-jupiter-pripyat). Amit a tárhelyemről kapartál le abban benne vannak a grafikai feljavítások is, lehet emiatt van hogy hiába veszed vissza grafikát nem hoz látványosan több fps-t. A másik eset amikor a hdd olvasásából adódóan van fps-drop, 10-20 hsz-el feljebb írtam rá megoldást. Az akciós process lasso pro-t meg szerváld be, gyengébb gépeknél a stalkerek játékok esetén még jól jöhet.
Antonius1978 : az aminek látszik pár rajongó végre kézbe vette az x-ray motor buherálását, bár azt nem tudom mikor lehet majd ennek az előnyeit is hasznosítani. -
Musicking
aktív tag
válasz
CJ4567 #25472 üzenetére
Legalább mindeki összeállíthatja a saját játékstílusához megfelelőt kombót . Az atmosfear 3 beállításokat a képnek megfelelően módosítsd így nem lesz beragadt üzenet a feladatlistában. Az sgm beállításoknál aktiválhatod a páncél leszedését a hullákról, meg az alfa csapatokat mert elég ütős csúzlikat lehet elszedni tőlük.
-
Musicking
aktív tag
-
Musicking
aktív tag
Tegnap éjszaka futottam egy gyors kört a szvadoszkig ezzel a 'szaggatós' moddal. majdnem 17ezer fájból dolgozik tehát van mit behívni.
Egy nem cache-el meghajtón volt a mod (a másikon nem volt annyi szabad hely) így volt némi röccenés mikor hangot vagy fegyvertextúrát húzott be, de ha már a memóriában volt onnan folyamtosan ment, ennekellére nem vettem észre fps csökkenést, pedig fullra volt tolva. Ha rohadt sokat tölt a vinyó akkor amiatt esik le nálatok az fps. Ráugrasztottam az xrcompress progit is, sok textúrát kihagyott a csomagolásból, ezeket hozzá lehet adni a gamedata mappán keresztül de éjjel már nem volt kedvem ezzel foglakozni.
4GB esetén felejtsétek el a lapozófájl letiltását, mert a főmenünél már 3.7GB-ot szipkázott be xrayengine a feladatkezelőben. Maximum annyi tehettek feltoljátok fancycache-t vagy primocache-t és level1-nek adtok kb 200-400MB-ot (read/write, defer write 20s) , többet feleleges mert szabad ram hiányábanúgyis a lapozófájt fogja tekergetni.
8GBnál már több lehetőség van az egyik a fent említett program nagyobb cache mérettel. A másik ha gyors ramdisk szoftvert használva (primo ramdisk) a létrehozott virtual meghajtóra felmásolni a mod egyes részeit és mod mappájából könyvtárlinkkel csatolni a ramdisken található könyvtárakat. Ennél a modnál talán olyan 1GBot lehet elvenni a lapfáj nélküli 8GBramos rendszerből.
CMD, mklink /J "folder you want to create" "folder you already have" , ha nem megy akkro youtube-on van egy rakás videó erről
A copy-zott mappákat a mod könytárában a link készítése előtt ideiglenesen át kell nevezni.
Egyébként hanyagul összeálított mod lehet volt hogy játékból kilépés után 2-3 xrayengine is futott a feladatkezelőben, meg az xrcomress is eldobálja fájlokat ezzel szemben a 15 ezer fájlból dolgozó legendary-, és a fullos enot mod csomagolásakor meg nem.
shield: a képen jobb klikk, megnyitás új lapon/fülön -
Musicking
aktív tag
válasz
Alienhun79 #25329 üzenetére
http://www.moddb.com/games/stalker/downloads/stalker-mod-tool
csomagoláshoz meg egy normálisan beállíott xrCompress kell, (fent van tárhelyemen), amit később módosításik mehetnek a gamedata mappába
-
Musicking
aktív tag
válasz
Alienhun79 #25312 üzenetére
A 9.9.3.1-ben két induló pont volt egy normál és egy artifact hunter , viszont a legnehezebb szinten is csak a céllövölde szintjét hozta (elég buták voltak az ellenfelek) ezért is hanyagoltam.
-
Musicking
aktív tag
válasz
SaGa59 #25290 üzenetére
Ha csak 2007-től nézem akkor Intel foglaltok és amd foglaltok. Az FM1-2-re nem térek ki mert az az asztali alsó kategória kifejezetten csak olcsó átlag pc összerakására elég. Az amdnél deszkáknál a legtöbb esetben elég volt egy bios frissítés a plusz-hoz. Pl.ha volt egy phenom ii x550es proci egy am2-es DDR2-es konfigba , az nyugodtan átrakható volt később egy am3+ ddr3-as konfigba (itt igaz a proci csak max 1333MHz-et tud) amíg a tulaj összegyűjtött egy combosabb procira (ez alsó hangon is 6 év átjárhatóság). Ha lenne ilyen áthajlás az intelnél akkor lehet sose lett volna amd-s rendszerem. Lehet itt dobálózni különféle szintetikus tesztekkel mi mennyire jó vagy épp nem, de úgyis egy adott komplex alkamázás dönti el hogy valójában van-e akkora előnye mint amennyivel drágább. Azzal meg feleleges jönni hogy az adott foglalton belül akadnak még 2 magos procik is mert ez megvan a másik gyártónál is csak épp az átjárhatóság hiányzik. Még azt se lehet mondani hogy elfogult vagyok , mert nem vetem el az intelt mint lehetőséget , de az utóbbi éveben az jött lett ha valaki folyamatosan hozni akarja az átlag teljesítmény szintet akkor kb. 3 évente bele kell tolni gépbe 70-80 ezret az indokolatlan foglaltváltások miatt. i7 esetén se történtek nagy forradalmi változások (a megnövelt cache mewg véknyabb réteg nem számít annak) csak az intel üzletpolitikájához hűen a tokozását cserélgetik.
-
Musicking
aktív tag
válasz
Dhampir #25277 üzenetére
AMD FM2 fronton nincs normális erős proci, de érhető is mert ezek legfőképp az integrált videóvezérlő miatt jöttek képbe arra feladatra a tökéletesek, de komolyabb játékos célra nemigazán. Ami jelenleg még erősnek számít az a kifutó FX széria abból is inkább a 6xxx-8xxx sorozat, ráadásul ha kap egy normális hűtőt akkor tipustól függően 4.5-4.7GHz-ig könnyedén húzható (hőfoktól függően a turbo-core úgyis felkapcsol 4.1-4.3-ig). Akinek még am3+ -os deszkája van az ennyit áldozhat és ezzel kihúzhatja a következő komolyabb teljesítményű generációig.
Az Intelt meg úgymondanám néhol erősebb de nem mindenhol és annyival nem ér többet pláne ha beleszámolom, pl. ha 3 évente procit akarok újítani akkor vegyek hozzá normális alaplapot is mert addigra már beújítanak egy másik proci foglalatot (így alsóhangon 60-70e) és akkor még az nem említettem hogy aki játszik az általában 3-4 évente vga-t is cserél. Persze mindeki maga dönti el neki mi a jó, de minkét gyártó esetén kompromisszumot kell köti. -
Musicking
aktív tag
válasz
hubai1979 #25230 üzenetére
Nekem először egy Athlon II x3 460 (3x3.4GHz) hajtotta, majd feloldott 4ik maggal hozott némi pluszt is. Később kapott egy FX 6300-as procit na ez már tuti kihajtja a kártyát csak az alkalmazás is támogassa megfelelően a többmagos procikat. Tehát ahova kell a gyors proci ott azt nem fogja kiváltani de így is lényegesen többet fog nyomni mint a régi kártyád.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- DDR5 GAMER PC: Új RYZEN 7 8700F/9700X/9800X3D +RTX 4060/5060/4070/5070 +16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA!
- Dell Latitude 7410 Strapabíró Ütésálló Profi Ultrabook 14" -80% i7-10610U 16/512 FHD
- Szép! HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 32/512 Iris Xe FHD Magyar
- HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 8/512 Iris Xe FHD Magyar
- 512 Gb-os NVME-k
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest