Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz adam3 #18212 üzenetére

    A hívásátirányítást a telefon menüjén keresztül akartad kikapcsolni? Mert ha így nem engedi, akkor az azért van, mert "alapértelmezett" átirányításról van szó és ezek szerint mégis aktív a Hangpostád, és valamit elnéztél a My T-Mobile-ban. Lehet esetleg a Hangposta csomagot nézted? Ha a Hangpostára egyáltalán nem tartasz igényt, akkor a 1430-ra küldöt -HANGPOSTA tartalmú SMS-sel tudod kikapcsolni, aminek hatására az alapértelmezett Hangpostára való átirányítás is törlődik. Ha a Hangpostára egyébként igényt tartanál (pl. kikapcsoltság esetén), de foglaltságra nem kéred, akkor az alapértelmezett átirányítást kell kiiktatni, de ezt csak ügyintézőn keresztül tudod megtenni.

    Itt jegyzem meg, hogy ha a Hangpostát kikapcsolod, a Hívásértesítőre fog menni foglaltság esetén az alapértelmezett átirányítás, ha ezt sem kéred ilyenkor (de kikapcsoltság esetén igen), akkor ismét csak egy ügyintéző tud segíteni, hogy kikapcsolja az alapértelmezett átirányításokat.

    Mellesleg ha nem engedélyezted még, de hasznosnak tartanád a Hívásvárakoztatást, akkor üsd be a *43# kódot és a hívásindító gombot (vagy a készülék menüjében is van ilyen engedélyezési lehetőség), így elsősorban bejön a második hívás is foglaltság esetén és elutasításkor jön létre az átirányítás (ha van beállítva foglaltságra).

    A hívószám küldés hálózati beállításánál erősebb a készülék beállítás. Vagyis ha a hálózati beállítás szerint küldöd a számod a hívott felé, de ő mégsem látja, akkor vagy a hívottnak nincs hívószámkijelzése (tehát más számát sem látja) vagy a készülékedben van beállítva a tiltás. Utóbbit a készülék beállítások menüjében lehet átállítani, általában a "hívásbeállítások" környékén van ez a lehetőség.

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

Új hozzászólás Aktív témák