- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- iPhone topik
- Apple iPhone 11 - népalma
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
4Grider
nagyúr
válasz blueye #127650 üzenetére
Azért nem meglepő, mert a szolgáltatók a nekik kiadott hívószámokért minden egyes évben fizetnek az NMHH-nak. És mivel fizetnek érte, jogos elvárás, hogy azt használja is valaki (aki ezért nekik is fizet). Mondjuk 10 év alatt ez csak ezer Ft-os nagyságrend, de akkor is költség...
-
lugosi
MODERÁTOR
Az mitől lehet, hogy rendszeresen, kb egy héten egyszer törlődik az átirányításom? Foglaltság esetén át van irányítva a hívás az sms hívásértesítő számára, és rendszeresen törlődik.
-
bali66
tag
Sziasztok.Szeretnék pontot tenni erre. Xiaomi Redmi Note 8 pro.Telekom-nál aktíválva a volte és a vowifi is. A vowifi bekapcsolva a sim beállításoknál, de nincs kint az ikon, tehát nem aktív. Akinek ilyen készüléke van, attól várnám a választ. Nem támogatott készülék, vagy mi a franc van van? Az ügyfeles se tud semmit.
-
Tompika777
senior tag
válasz bali66 #127653 üzenetére
Na erre kíváncsi leszek... Nekünk szintén Telekomtól van egy Redmi Note 9 és egy nem Telekomos Poco X3 Pro... Egyiken sem megy semmi... Mindkettőn a legfrissebb gyári software van fent, semmi mókolás. Másnak meg működik, akár Telekomnál is... Ez a sztori elég x akta lesz.
-
Landsmann
addikt
válasz bali66 #127653 üzenetére
Redmi 9-em van a Telenortól. Simán, mindenféle mókolás nélkül megy a VoWIFI a Telekomos kártyán. Mondjuk én előcsaltam a kapcsolót hozzá, meg a VoLTE-hoz is. De az is megy a Telekomos kártyával. Utóbbinak nincs ikon, de a VoWIFI-nek van. Elméletileg routerfüggő is lenne a dolog, de én vagy 4 féle routeren teszteltem, mindegyiken megy. Még a free wifi-n is. Vodafone VoLTE szintén megy, annak sincs ikon kijelzése.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
timelord1987
őstag
Sziasztok!
Milyen telefonszámon tudom lekérdezni az egyenleg érvényességi idejét?
-
Kaba
veterán
válasz timelord1987 #127656 üzenetére
*102# zöld hívásgomb.
-
Tompika777
senior tag
válasz Landsmann #127655 üzenetére
Na pont ilyenről beszélek.. Kapcsoló nálunk is van a telefonokon, szolgáltatás is "elméletileg" aktív, mégsem működik... Telefonok híváskor leváltanak 4g-ről, tehát a VoLte sem megy, és a VOWIFi sem működik, bárhogy állítjuk... Két routerrel is ugyanez... Sőt még ha a mobilnetet osztom egy harmadik routerrel, akkor sincs VOWIFi.
-
nfer
tag
válasz Tompika777 #127658 üzenetére
"szolgáltatás is "elméletileg" aktív"
Ez mit jelent?
Ha megrendeled ezeket a szolgáltatásokat kapsz róla sms-t.
-
olloczky
senior tag
Sziasztok!
Olyan lehetséges, hogy országhatár közelében a szomszédos ország IP címét kapja a mobilnet, úgy, hogy a telefon maga magyar adótoronyra csatlakott? Tehát nem volt sms, hogy szolgáltatót / országot váltott volna.
üdv
Úgy még sosem volt, hogy valahogy ne lett volna!
-
nfer
tag
válasz Tompika777 #127661 üzenetére
Wifi-hang kapcsoló alatt van wifi előnyben részesítése opció. Ezt kiválasztotttad? Újraindítás volt?
-
Tompika777
senior tag
Minden megvolt... Wifi előnyben, újra indítás is... Egyik telefonon sem megy mégsem...De mint írtam, még a VoLte sem... Ha hívás van, az adat azonnal eltűnik... Ha csak a Poco-val lenne, azt valahol esetleg megérteném, mert az független bolti vásárlás, de a Redmi Note9 a Telekomtól lett vásárolva.De mivel hiába próbáltam bármit is, így nagyjából nem lesz más, mint elengedni a kérdést... Csak mint érdekesség említettem meg, hogy nálunk semmi sem megy, hiába adott minden feltétel.
[ Szerkesztve ]
-
nfer
tag
válasz Tompika777 #127663 üzenetére
Ne engedd el, ennek működnie kell. El kell dönteni hogy telefon vagy szolgáltatói hiba. Esetleg cseréltethetsz Sim kártyát is.
Nekem Redmi Note 8T telefonon minden hibátlan, kettő Telekom dominó kártyával, sőt van Volte és VoWifi ikon is. -
Tompika777
senior tag
Ez 22-es csapdája... Telefonok tuti jók, ráadásul elég kicsi az esélye, hogy két eltérő telefonnak ugyanaz legyen a "hibája".
Szolgáltatói részről szintén minden rendben, többször megnézték, és mást nem tudtak már, mint széttárni a karjukat... A két sim hiba is kizárható, hiszen nem egyidős a kettő, az egyik ami a Note 9-ben van alig egy éves, ráadásul van hozzá két multisim is, próbáltam azokkal is, és azokkal sem megy. -
ElektrikusDE
senior tag
válasz Boond #127625 üzenetére
Szia!
Majd meg fogod tudni, legalábbis azt ígérik!
"A program február 14-i indulását követően oldalunkon elérhető lesz a résztvevő üzletek pontos listája.
Ui:
Nálam ez volt az utolsó hozzászólás a fórumban (nem frissítettem rá)
Ezt a vizsgálatot saját tapasztalatom szerint prepaid előfizetés esetén nem alkalmazzák (pedig megtehetnék) egyelőre, így van még Telekom előfizetésem, pedig már több éve külföldön élek! (sőt még adategyeztetni is tudtam igaz már csak online, mert a telefonos ügyfélszolgálat szerint én már azt sem tehetném meg, mivel már nincs magyarországi lakcímem)
[ Szerkesztve ]
“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs
-
Boond
addikt
válasz ElektrikusDE #127666 üzenetére
Az nagyon jó, hogy "majd"... mind1, ma már lecsúsztam, holnap felhívom az üzletet jelentkeztek-e
-
Charx
senior tag
válasz Tompika777 #127665 üzenetére
Nekem is xiaomi van, ez a leírás megoldotta. Megy a volte és vowifi is.
-
Landsmann
addikt
válasz Charx #127669 üzenetére
Jó kis leírás. Próbaképp beütöttem a kódot. Nem történt semmi. Nem jött elő a menű. Kipróbálva Redmi 6 és Redmi 9-en. A 6oson az eredeti MIUI tárcsázó van, a 9-esen a Google féle. Egyiken sem jön be a konfigurációs oldal. A listában mindkét készülék benne van.
[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Tompika777
senior tag
válasz Charx #127672 üzenetére
Nos, jól emlékeztem.. Megcsináltam újra a kódokat, disabledre állítottam mind a kettőt ahogy írja is, aztán menüben bekapcsoltam a funkciókat,aztán még a telefont is újraindítottam. Tesztnek indítottam egy hívást a 1414-re, de azonnal leváltott 4g-ről edge-re... Szóval ez van, én elengedem.Nekem mind a két telefonon sima Global MIUI van, nem pedig XIAOMI.EU,és a mókolásnak nem állnék neki, mert a formámat ismerve csak tégla lenne a vége.
[ Szerkesztve ]
-
Nikaré
őstag
válasz Tompika777 #127673 üzenetére
Valószínűsíthető a Xiaomi vonal miatt van?
Samsung, Huawei stb. is problémás? -
Tompika777
senior tag
válasz Nikaré #127674 üzenetére
Szerintem egyértelműen Xiaomi vonal...
Annyi történt, hogy a kódokat használva a Telekomtól vásárolt Redmi Note 9-en lett VoLte, de VoWiFi továbbra sincs azon sem, az én Poco X3 Pro készülékemen meg egyik sincs. A telefon topikjában is volt ez téma, de megoldás ott sem született. A furcsa X akta az egészben az, hogy azonos telefonon, ugyanazon a legfrissebb ROM-on, azonos szolgáltatónál (jelen esetben Telekom) van olyan akinek működik mind a kettő, és van olyan telefon amin meg az istenért sem. -
Nikaré
őstag
Sziasztok!
Domino Day 1 GB
a mai napon. -
Nordik
őstag
Régi Mobil S+4GBrol valthatok Mobil XS+8GBra?
3390Ft illetve 3990Ft. Elvileg így a költési szint felett vagyok.
-
Nikaré
őstag
válasz szabonagyur #127678 üzenetére
Ja igen!
Bevillant, hogy felhívjam ere a figyelmet, de én balga rohanásban...
Ezt kihagytam, sorry!
Megtévesztő, de lehet ez a cél. -
Boond
addikt
Én mindig azt nézem, hol nulla, meg elolvasom mielőtt rányomok...
-
BrownB
tag
Sziasztok! 2 napja lejárt Domino SIM-re töltöttem pénzt, újra hozzáadtam a Telekom fiókomhoz. "Szüneteltetett szolgáltatás" üzenetet látom a Telekom fiókban, újra kell aktiváltatni az ügyfélszolgálattal vagy automatikusan újra aktív lesz a kártya? (Riasztóban van, jó lenne ha nem kellene kiszedni.)
-
ledgeri
nagyúr
válasz BrownB #127684 üzenetére
Legutóbb másfél éve én is kicsúsztam, és akkor az volt hogy 30 napig még minden rendben, csak fel kell hívni őket, de azon túl már nem lehet újrakezdeni, és +30, vagy +60 napon túl már újraforog a szám.... DE Az egészet lecsapja ha az adategyeztetés ebben az időszakban esedékes, és elmarad, mert annak csak 2-3-7(talán) nap a türelmi ideje. és KO.
Az meg furi hogy engedte tölteni.... Ha meg megérkezett rendben az meg méginkább!
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
-
repvez
addikt
tudja valaki, hogy változott e vagy ha igen akkor mi és hogyan a Tcom adatszámlálásával kapcsolatban EU teruleten ?
Mert flottás csomagom van és ami nekem leirásom van azt azt mutatja, hogy az adatkeretet nem csokkenti a spotify a waze a FB, insta és a chat programok.
DE az utobbi fél évben mintha ezek is ennék az adatkeretet. Mert a 6gb os kerest szinte elfogy egy honap alatt most, ami fél 1 éve még alig csokkent akkor egy honapban kb mindig maradt még 4gb adatom a fordulonapra, most meg csak 1-2.
Semmivel sem használom máshogy a készüléket, szinte csak a fent emlitett alkalmazásokat használom aminek elvileg nem szabadna, hogy csökkentsék az adatkeretet ahogy tette azt eddig.
És nem ugy mint most, hogy volt, hogy extzra adatot kelet vennem csak, hogy biztosan legyen adatom és netem -
trillárom
csendes tag
Sziasztok! Ha boltban vettem készüléket és 3 napon belül vagyok még, nem lehet elállni a vásárlástól már, ugye? Csak ha hibás.
Kinéztem egy telefont, de hagytam magam rábeszélni másikra..nem kellett volna. -
félisten
válasz BrownB #127688 üzenetére
Úgy látszik a Telekom-nál sincs semmi értelme ügyfélszolgálaton keresztül avagy email-ben kérni, hogy állítsák vissza a régi módszert, azaz adategyeztetéskor, a Telekom fiókban regisztrált email címre is legyen lehetőség kiküldeni a kódot.
Tavaly április/május környékén még biztosan volt, mert akkor egyszerre adategyeztettem számos, riasztóban használt SIM-t gond nélkül, online.
Hogy mi a faxért kellett kiszedni ezt a lehetőséget, azt nem tudom...Csak úgy nem mellékesen:
Az új felület bevezetésével volt olyan fiók, amiből hiányzott (egyszerűen eltűnt) egy-két SIM, még jó, hogy észrevettem időben, újra hozzá kellett adnom őket a fiókokhoz. De milyen érdekes, új előfizetés hozzáadásánál ott van a lehetőség, hogy ne csak SMS-ben küldjék a kódot, hanem választhatóan email-ben is...
(Mondjuk még szerencse, mert akkor bementem volna a boltjukba, aztán rendet vágtam volna köztük, az ő hülyeségük miatt Én futkározzak meg telefonálgassak...)[ Szerkesztve ]
Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
-
ggabor02
aktív tag
válasz Fire/SOUL/CD #127694 üzenetére
Ezzel kapcsolatban futottam én is néhány kört. Hívtam őket, semmit sem sikerült velük megértetni a problémát. Miután megírtam nekik írásban, azt válaszolták, hogy hívjam őket fel:
"Tájékoztatom,hogy az email-ben feltett kérdésekre sajnos csak chat-en vagy a 1414-es telefonszámon tudnak kollégáim válaszolni. Esetleg keresse fel a legközelebbi telekom üzletet. Ha az esti órákban keres minket fel akkor nagy eséllyel kap ügyintéző kollégát rövid időn belül"
De az egészben az a szép, hogy a korábban megadott kapcsolattartói telefonszámra azóta is jön, hogy egyeztetnem kellene. Azt ki tudják küldeni oda...
Bementem egyeztetni, szegény ügyintéző ki volt akadva. Reggel óta csak egyeztetést csinált, nem értette, hogy miért lett ilyen sok a személyes egyeztetés. -
félisten
válasz ggabor02 #127696 üzenetére
Én sem értem, miért olyan bonyolult ez, mert semmilyen biztonsági kockázatot nem jelent email-ben küldeni kódot, nekem is egyszerűbb lenne, meg NEKIK is, hisz nem ezzel terhelnénk az ügyfélszolgálatot/üzletet...
Amúgy az új felületen van kapcsolattartó telefonszám, mert Én nem láttam utoljára...
(De lehet, hogy csak az ideg miatt nem láttam ki a fejemből)Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- AKCIÓ - TELEFONTOKOK, EGYÉB AUTÓS KIEGÉSZÍTŐK, FÜLHALLGATÓK
- Olympus M.ZUIKO DIGITAL 25mm f/1.8 objektív
- Xiaomi Redmi 9 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot