- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindent vitt az iPhone az ünnepi időszakban
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- OnePlus 9 Pro - gyorsulási futam
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
válasz orosziem81 #55980 üzenetére
Így van, nincs külön állása. Égnie kell a tompítottnak és akkor ablak priccolásnál vereti a lámpát is.
Az alacsony tartályszintet amúgy nem figyeli, mert alacsony tartályszintnél is zúg a lámpamosó motorja, csak nem jön semmi, tehát ezért kell legalább fél szint körül tartani.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Steven
addikt
igazából a típusokra vonatkozólag mire kell oda figyelni ... ha inkább lagunát mondjátok megane ellenében akkor miért stb...tanácsok vélemények stb...
Családi verdának használná ....Vagyok annyira felvilágosult , hogy ha van bármim akkor szubjektíven próbálok tanácsod adni véleményt írni erre gondoltam tőletek is köszi
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
kisninja
őstag
válasz Steven #55995 üzenetére
Olyan autó nincs amire ne kéne költeni, Ráncfelvarott megane, laguna szerintem jó kocsik én most csak a benzinesekre gondolok (dízelem nem volt) Ha a kocsi egyben van és megkapja időben ami kell szerintem nem lesz sok gondja. Kisebb elektronikai hibák vannak mindkettőben.... pl nálam kuplung helyzet érzékelő. Nekem már megvan a lagunám 3 hónapja de örömmel nézek rá és imádom vezetni. Nem mellesleg rönó fórumban ne várt hogy más kocsit ajánljunk
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
Steven
addikt
Egy nagyon jó pajtásom vásárolna kocsit... sajnos totál kárra törték szeretet autóját , biztosító meg nem fog fizetni túl sokat... autó meg ugye kell.
Mivel ház építés miatt szűkös a büdzséje 1,2m ig akar kb autót nézni . Mindenképp kombit akar így viszonylag leszűkült két típusra :
Megane 2 re és Lagunára ... aki használt ilyet vagy van tapasztalata leírnátok kérlek pozitívat és negatívat...Fosik a Renault-októl előtte Hondája volt és arra nem kellett kb soha költenie...
Köszi!
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
AMD Power
titán
válasz diablo1984 #55992 üzenetére
Ezt amit a haver árul lazán megvenném. De ezt is csak azért mert ismerem már vagy 12 éve a srácot.
-
veterán
válasz diablo1984 #55982 üzenetére
Én is ezért gondoltam rá, hogy épp regenerált.
Megvártam míg visszaállt 800-ra, majd utána állítottam csak le.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #55986 üzenetére
Dialogyst tessék tanulmányozni
Most már nincs időm megint kikeresni, de ha nem boldogulsz holnap megkeresem.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #55980 üzenetére
Igazság van abban amit mondasz lageszban relés. nincs kapcsolója.
SorryRenault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #55979 üzenetére
Jah, az nagy szöveg volt , de közben kiderítettem, hogy mi az oka.
Amikor nem indult, szóltam az éppen nálam lévő testvéremnek, hogy ugorjon már el vele a kislányért az oviba, mert nekem hirtelen közbe jött valami. Amikor elindult, közben gyúrtam egy gombócot és hozzávágtam a szélvédőhöz.Emiatt hittük azt, hogy ez volt a megoldás.De nem, ez csak véletlen egybeesés volt. Az autó leállítás után újból nem hajlandó törölni, csak akkor, ahogy elindultam. Akkor rögtön bekapcsol az automata szenzor is, hogy most már törölhet. Viszont ez hőfokfüggő és védelem a lapátoknak és a törlő motornak is. Ugyanis... mit ugyanis.?... :jah igen...DDD
Szóval, ha jól értelmeztem és ezt a Talisman leírásból olvastam, (akkor ez itt is igaz a lagunánál úgy látszik), akkor 0 fok alatt, ha beindítod, akármilyen dzsuvás az ablak, nem fog törölni, mert érzékeli, hogy ebben a hidegben megfagyhat a szélvédő, a lapátok meg úgy minden, amitől le is éghet akár. Ha manuálisra kapcsolsz, akkor az meg már a te/én balfaszságom, hogy direkt elindítottam és nem tisztítottam meg a szélvédőt meg mindent.
Amikor elindulok, a szenzor életre kell és (elméletileg) tisztában vele, hogy törölhet és nem fagyos az ablak, körülötte minden tiszta, vagyis "szabad az út".
-
orosziem81
tag
válasz rob210 #55978 üzenetére
"A bajuszon ha hyári a xenon kell lennie fényszóró mosó állásnak ezt azért előtte nézd meg."
Ez tuti? Mycso anno azt írta, hogy ha több, mint félig van a tartály, bekapcsolt lámpával, akkor a szélvédő mosó elindításával auto. elindul majd a lámpamosó is. Ez azt feltételezi nálam, hogy külön állás nincs rá bajuszon.
Valamint több fórumon is olvastam, hogy más autóknál előfordul a gyári Xenon mosó nélkül. -
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #55976 üzenetére
Bontó két motoros tartály meg esz cső bármelyik barkácsban van.
Hazavisz lebont cserél beköt.
A bajuszon ha hyári a xenon kell lennie fényszóró mosó állásnak ezt azért előtte nézd meg.Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #55974 üzenetére
Hozzabxtam egy nagy hogolyot a szelvedohoz es egybol elindult.
-
orosziem81
tag
válasz rob210 #55893 üzenetére
A Xenon szintező működik.
Tippjeim között áll ez is, hogy egy sima mosót tettek vissza az eredeti helyére. Ugye azt már sikerült felfedezni, hogy a kocsi jobb első része nagy valószínűséggel törött volt valamikor.Ha ez a gyanúm igaz, akkor hogyan tudom a tartályt cserélni, esetleg másik szivattyút bekötni a meglévőbe, majd azt becsövezni?
-
orosziem81
tag
válasz Gabady #55889 üzenetére
Szia,
Ettől tartok én is, hogy buhera. Gyári Xenon. A tartály méret megállapításában nincs viszonyítási alapom, így nem tudom. 5liter mosót simán elnyel. A doblemezt lebontva, és átnézve csak egy szivattyú helyet láttam, de teljesne nem vagyok biztos benne
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Az automata ablaktörlő gondolt egyet és cseszik működni, szerintetek mit kellene megnéznem, mi nem tetszik neki?
Már tegnap is csinálta, de egy idő után megjavult. Esküszöm olyan, mintha nem bírná a hideget.
Az előbb megtisztítottam a hótól, mert kint állt, de csak manuálisba tudom kapcsolni, ami ugye egyfolytában megy.
Hiába kapcsolgatom automatára (fentről egyet le) semmi, és a fokozatoknál sincs semmi.Nem értem...
-
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #55970 üzenetére
Ezt nem az én tisztem eldönteni
De az esély jelentős rá.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
csibor
addikt
Megane 1 ph2 lökhárítóját hogyan kell leszerelni. Jobb elején vagyok megakadva, és nem aknában szerelem Vagyis jobb első fényszórót cserélnék, de ahoz alul csak lökhárítón keresztül férek hozzá
[ Szerkesztve ]
-
rsf
senior tag
válasz rob210 #55944 üzenetére
Senki sem mondta, hogy az egy tökéletes megoldás.
De a klimás azt mondta, hogy ez egy bevett gyakorlat hogy lehessen használni az autót amíg elkészül a kompresszor.
Én sem biztos hogy alkalmaznám, de azért tudpk róla, hogy van ilyen.
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
meroly
veterán
válasz LamerGyuri #55962 üzenetére
Koszi egyelore ez lesz a lista vegen mert nem szivesen szedetnem szet meg.
Fhp jeladobol milyen marka jo?
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
#32577792
törölt tag
-
meroly
veterán
válasz LamerGyuri #55959 üzenetére
Köszönöm hogy utánam olvastál
Ezek szerint kolleganoe se az igazi...FHP-t szerintem cseréltetem, elég sok kedvezményem van unix-nál meg mivel 15 éves előbb utóbb úgyis kellene majd.
Üzemanyagszűrő csere megvolt nemrég, attól ég és föld lett a kocsi.
Injektor tisztítás alatt mit értesz? Néha tankolok prémiumot vagy vegyek tisztító adalékot külön?[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
LamerGyuri
senior tag
válasz meroly #55958 üzenetére
Nem ilyen gyárilag, annak azonnal "nyomni" kell egyet üresen, hogy felépült nyomás várja a ráindítást.
Visszaolvasva az előzményeket, neked a főként üzemanyagellátási problémáid vannak.
Költségességi sorrendben szerintem az alábbiakat végezd el:
FHP jeladó tisztítás; ne csak a csatlakozóját, szereld ki a jeladót;
üzemanyagszűrő csere;
injektortisztítás;
üzemanyagszivattyú csere."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
meroly
veterán
válasz rob210 #55946 üzenetére
Kolleganő Clio-ja is csak a második gyújtásráadásra ad AC pumpa hangot, szóval ez gyárilag ilyen valószínű.
Lehet hogy levegős a rendszerem valahol? Egy minimálisan csak?
Érdemes lenne megnézetnem a benzincsöveket, ahol a gumi a fémmel kapcsolódik?
Talán ez a megoldás a korábbi hirtelen gyorsítás során néha fellépő megtorpanásra is?Impossible is nothing
-
veterán
válasz diablo1984 #55941 üzenetére
Hosszabb táv végén én még nem találkoztam emelt alapjárattal ezen a kocsin. Igen, hidegben, amíg hideg a motor emelt az alapjárat, de most 55km-es út végén emelte fel. 55 km alatt már csak bemelegedett a motor
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz Zsírkréta #55953 üzenetére
Amit beraktam az a klímásé.
Hidd el hiába keresel nem klímás rajzot szíjat, mivel a kompresszor az egyik szélső feszítő pont a rövideb szíj nem megoldás, mert beleér vagy a felfogató csonkba, vagy a generátoron a szíjtárcsánál összeér a szíj saját magával.
Ezt csak úgy lehet ha felteszel a kompresszor helyére egy tárcsát ami feszíti a szíjat.
Ellenkező esetben még megfordulhat az egyik tárcsa forgásiránya is amibe inkább bele se gondolok mit fog okozni.Biztos meg lehet barkácsolni valahogy, de én ennek nem vagyok a híve és a hátamon égnek is áll a szőr tőle.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Zsírkréta #55952 üzenetére
Melyik kompresszor való rá?
Azt tudod?
Nekem van itthon egy ami nem működik.
De szíjat feszíteni tökéletes, mert a tengely szimeringje rossz nem a csapágyazása..
Ha gondolod odaadom belerakod és jó a gyári szíj.
Aztán ha találsz hozzá működőképeset akkor kicseréled ezt meg visszaadod, mert ez fel lesz újjtva.
A felfogatásáról kell a kép.
vagy inkább nekem ilyen van.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Zsírkréta
csendes tag
válasz rob210 #55942 üzenetére
szia.köszönöm a válaszod! sajnos szerelőnél volt a kompresszor ami érdekes módon eltünt,de ez egy más sztori.viszont most nem tudom megoldani a cseréjét a piszkos anyagiak miatt a rövidebb szijat csak azért gondoltam mert volt egy clio 2-es 1.6 16v azon emlékszem ki volt hagyva a kompresszor egy rövidebb szijjal csak nem zudom sem a méretét sem azt hogy volt feltéve,de megoldották,mikor kész volt a klimacsapágyazás visszakerült rá a gyári méretü magába foglalva a kompresszort is. de azért köszönöm a segitőkészségedet
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ez a xado verylube turbo, szóval egy rakás oldalt elolvastam, néztem teszteket, ez úgy néz ki, tényleg tud valamit. Pedig én elég pesszimista vagyok ilyen téren.
Nektek mi a véleményetek?
-
meroly
veterán
Milyen márkájú fhp jeladot ajanlotok?
Impossible is nothing
-
AMD Power
titán
Egy kedves ismerosome!! Hatjha erdekel valakit...
-
meroly
veterán
-
meroly
veterán
Sziasztok!
Clio2 1.4 16V 2003
Ma reggel eleg nehezen indultunk. Tekerni tekert de nem kapta el. Akku 2016 oszi de ra néztem a sarukra.
Kb 4-5x próbálkoztam aztan arrebb toltam a kocsit kb 5-10 centit es beindult de pruszkolt le is fulladt. Majd meg 5-10 centit arrebb, elindult de turaztatni kellett. Majd azert beallt az alapjarat es szepen beertem vele.Mi lehet a baja?
KosziImpossible is nothing
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Zsírkréta #55938 üzenetére
Miért nem kerül vissza a kompresszor?
Amíg az nincs fent fel ne tegyél semmit, mert nem kis galiba lesz belőle.
Egyébként nem is nagyon tudsz feltenni semmit, mert nincs olyan szíj amit meg tudnál feszíteni.
Úgy, hogy nem ér bele semmibe.
Ami klímásra van tervezve, ahhoz kell az a hajtási pont, tehát vegyél egy bontott kompresszort, vagy rakd vissza a régit.Renault power
-
veterán
Ma hazaérve 55km-es útról az alapjárat fixen beállt kb. 950-re. Nem állítottam le a gépet, pár percig még annyi volt, majd ráállt a megszokott kb. 800-ra. Utána 1 perc múlva leállítottam.
Épp regenerált volna?http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Zsírkréta
csendes tag
szép estét. segitsetek ha tudtok,a thaliámra hosszbordás szij kellene 1.4 8 szelepes gyárilag klimás de most nics rajta a klimakompresszor és igy a gyári 1750-es szij nagy. előreláthatólag egy ideig nem is lesz rajta a klima,és igy kellene találnom rá szijat,tud valaki segiteni ez ügyben?
előre is köszönöm mindenkinek...... -
kirjak
aktív tag
válasz Gabesz87 #55171 üzenetére
Újabb tapasztalat megane 4 -nél. Első kisszervíznél (olajcsere stb.) felfedeztek egy gyári szerelési hibát.
A blokk oldalán az egyik csavart amely a "takarólemezt" rögzíti túlhúzták ami miatt az olaj nagyon lassan szivárgott de kiszúrták.
A régebben említett széria ablakmosó folyadék pumpáját kicserélték szintén garanciában most már jól spriccel.
Közben ingyen csereautót kaptam egy 7000 km-es új cliot ami kellemes meglepetés volt vezetni. (1.2 benzin)
A szervíz költsége : 0 CHF számomra.A tisztelet mindenkinek jár! ASUS ROG Chimera G703VI-E5060T
-
baluka6
aktív tag
A 200e-be komplett első futómű benne van, kb szereléssel együtt. (gátlók,toronycsapágy és szilent, 2 komplett lengőkar, kormánymű, bölcső szilent, külső kormányösszekötő, axiál csukló, stabpálca, stabrúdszilent és persze Rob munkadíja) Így most azt mondom, hogy frankó az eleje, bár az új torony csapágynak van kis hangja,de az nem érdekes.
Viszont abban Rob-nak igaza lesz, hogy kormánymű, de így látatlanba nehéz mondjuk. Meg ugye a kormányművet is szét veri valami, ami általában a bölcső szilent, vagy ha sokáig mész rossz axiállal/kormány összekötővel. Ebben szerintem Rob is megerősít?!
-
rob210
Topikgazda
Ez sajnos akkor neked is kormányműpersely lesz.
Mivel az a jobb oldalon van a kormányműben.
Ha ez kikopik akkor cserélni kell, de Balunál sajnos nem oldotta meg a gondot, mert valószjnűleg, már a fogasléc is megkopott.
Ha ennyi ideje küzdesz vele. akkor nálad is kivan a fogasléc már
De persze így látatlanban ezt nem mondom 100% ra.Renault power
-
dussy
őstag
válasz baluka6 #55925 üzenetére
Biztató kezdet. 200e HUF-ba mi fért bele? Gondolom mindent cseréltetek a végére.
Nos, úgy kezdődött, nagyjából kicsit több mint fél éve, hogy kopogást hallottam a jobb oldalról és az autó enyhén balra húzott... A szerviz ahova járok a talpas gömbfejet jelölte meg cserésnek, ezért mindkét oldalt cserélték.
Másnap ugyan úgy koppant, de csak macskakövön vagy csatornafedélre hajtáskor. De továbbra is csak jobb oldalon hallom, érzem.
Jött a futóműves november végén, Ő mondta a bal axiált, azt mondta jobb oldalon nem lát semmit.
Ennyi. Nem vészes, nem halálos, de futóművet így nem tudok állíttatni... -
baluka6
aktív tag
Rob szerintem tud neked segíteni, szerelésben is és hibafeltárásban is.
Nekem Ő csinálta/csinálja az autómat. Nekem is kopogással kezdődött, majd kb ~200 ezer forinttal később, olyan, mint az új!
De viccet félretéve, axiál csuklótól nem biztos, hogy fog kopogni. Állj valami egyenes helyre az autóval, vedd ki sebességből és engedd ki a kéziféket, majd rángasd meg a kereket. (9 és 3 óránál, és 12 és 6 óránál fogva) Ha az axiál csuklód valóban rossz, akkor kell, hogy "mozogjon" a kerék.Utóbbi időben volt valami cserélve a futóműben?
-
Sanyo77
tag
válasz gooool #55898 üzenetére
Gratula a verdához, sok balesetmentes kilométert!
Nekem is volt búgó hang, előröl hallottam én is, jobb elsőt kellett cserélni (50 ezer darabja, munkadíjjal).
Utánna kb fél évvel sokkal gyengébb búgó hang csak 105-110 km/h között, de hátulról. Megnézettem a gumikat szálszakadtak-e, azt mondták nem, de cseréljem meg az az első kerekeket a hátsóval. Ez oldotta meg a problémát. Érdemes ezzel kezdeni, ha továbbra is ugyanolyan hangot ad ki, akkor csapágy lesz.
-
dussy
őstag
Sziasztok!
Rossz minőségű úton kopogást hallok a jobb oldalról, így elmentem egy futóműveshez. Ennek ellenére a bal oldali axiálcsuklót jelölte meg a szaki átvizsgálásakor cserésnek. Kérdésem az lenne, hogy érdemes-e párban cserélni vagy valóban elég a kopogó oldalt.
Milyen költség a reális ennél a munkánál?
M2 Grandtour 2007, 1.6Egy általános szervizbe járok jó pár éve, de sajnos vannak negatív tapasztalatok a munka minősége és az anyagiak terén is... Budapesten valaki tud ajánlani valami igazán megbízható szervizt/embert?
Az autómat nagyon szeretem, elégedett vagyok vele, sokáig szeretném használni...Köszi
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Kicsit az alján aláfeszítesz, pl egy kis csavarhúzóvall, aztán egy határozott mozdulattal "letéped", vagy sorban kipattintod a helyéről.
Aztán ezt látod majd utána.
Aztán én utána lecsiszoltam róla azt az elcseszett anyagot és memóriavesztős fóliával beburkoltam.
Mondjuk azóta már minden lakk fekete bose-ra cserélve...[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
Még mindig ott tart a helyzet, hogy 150 lovas, minden iratában az van beírva.
De igazából nem nagyon érdekel megmondom őszintén, azt a pár ezrest kibírom már.
Jól megy, bár fura, mert nem rúg olyat, mint az 1,9-es 2-es Lagesz, hanem sokkal lineárisabb a teljesítménye. Viszont jóval halkabb, ezáltal könnyebb 2000 körül tartani a fordulatot, ahonnan szépen szedi a lábát bármikor.
Azt, hogy mi adja ki a hangot majd kiderítem, mert elölről hallom azt hiszem.
Illetve felnyitott motorháztetőnél van még valami mellékhang, egyenlő időközönként cincogás szerű hang talán...de nem lánccsörgés (vagyis én ilyen hangú láncot még sose hallottam ).
Ja meg a Xenon mintha eléggé a földet világítaná, szerintem az egy beállítást elbír.Vannak apróságok, de egyik se ordas tétel és a magyar, lekérdezhető előélet nagy pozitívum volt.
Üdv, Balázs