- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- CES 2025: Kezünkben a Mudita Kompakt, az E-ink kijelzős anti-telefon
- LG V60 ThinQ 5G - hangoskönyv
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Xiaomi Watch S1 - szép az idő
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
szebe
addikt
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz Gombinyó #95091 üzenetére
Igen tapasztaltam, a múltkor reggel egy Scross-os úgy gondolta mivel nem égett a lámpám (nem volt már szürkület se, automata fényszóró már ki is kapcsolt) kivakítja a szemem ledes refivel. Hát még percek után is csillogott a látásom.
P41N:
Az olyanokat én se szeretem, pont emiatt figyelek arra hogy az enyém ne vakítson mert én is rohadtul rühellem az ilyet.MÁS:
Megane 2 1.4 16V jobb első motortartó baknak (vagy ha szemben állsz a motorral akkor bal oldali) milyet ajánlanátok? Gyárit a leginkább? Valaki cserélte nem oly régen egy Intercars-nál kapható márkára de már szét ment, az egész motor úgy izeg-mozog tőle, mint ami mindjárt ki akar esni.Smoke some weed nigga!
-
mycso
Topikgazda
-
veterán
válasz Gombinyó #94941 üzenetére
Nem valami Corollát vettél, vagy az céges volt? Vagy ez lenne a másodlagos?
BTW hosszútávon a hibrid is max. csak akkor ér valamit, ha tölthető és fel is töltik indulás előtt. Azért 10+ éves dízeleknél fel kell készülni, hogy előfordulhat bármi.#94942 vzsryl :1-1 horpadásért sokan eldobnak egyébként jó vételeket. A látszólagos esztétika a legfőbb vezérhangya a legtöbb vevőnél. ( Ezt általánosságban írom, nem Gombinyóra )
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Kronos3000
senior tag
válasz Gombinyó #94933 üzenetére
Csomagtér ajtó, Baumgartner felirat mellett benyomódás, ami nincs meg említve, két képen is látszik, és a környékén mintha az illesztések nem futnának egymásba. Nehéz az autó, keveslem a lovakat. Az ülések kiültnek tűnnek. A 2017-es, és a 2022-es jszp képeken nem látszik a horpadás, és patentabbul néz ki.
[ Szerkesztve ]
Wasabi...
-
szebe
addikt
válasz Gombinyó #94933 üzenetére
A kereskedés 3,5 csillagos google értékelése nem túl bizalomgerjesztő. Cégtár szerint 2021-es cég, eközben a 2018-as utcaképen is ők vannak
Helyiként mondom, nagyon kevés itt az olyan kereskedő, akit nem kell messzire elkerülni.Ettől még meg lehet nézni, csak úgy alakítsd az elvárásaid. A huzat sokaknak fétise, a kormánybőrözéstől önmagában nem félnék, bár jobban felszereltnek tűnik, valszeg alapból is bőrös volt.
A futásteljesítményben vannak érdekes adatok, a '17 dec-'18 nov közötti ~2000km kérdéses, de azon kívül reális.[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
rob210
Topikgazda
válasz Gombinyó #94155 üzenetére
Toyoban tényleg nem túl komoly a csapat.
Mindenki a legújabb elektromos kütyüt ajnározza.
Meg, hogy mit hogy kell állítgatni.
Ha kérdezel egy olyat, hogy mikor kell olajat és milyet cserélni akkor meg rendszerint csend van.
Ettől még ott is vagyok, csak az esetek 90% ban read only..Renault power
-
-
den89
tag
válasz Gombinyó #93864 üzenetére
Bocs, ezt a 8-9 literes kisautós városos témát én is cáfolom. Feleségem Cliója (3 hengeres, ezres, száz lovas, turbós) (nagy)városban megáll 7 literből, ha odafigyelünk kevesebből, vegyesben pedig 6 literből.
Bocsi skacok, de nekem fizikai fájdalom lenne olyan autóval járni városban, ami 11-12 litert eszik. Plussz akkor 400 km-enként a kútra rohangálni? A 17 éves Megane-om (persze diesel) megáll 6 liter körül városban... de írta korábban egy kolléga, meg több helyen láttam, hogy 1.3 tce 140 lovas benzines Megane kb 8-8,5 litert eszik városban. Az még ok.
Feleségemmel szoktunk viccelődni, hogy azért cseréljük le a régi Megane-t, hogy 2-3 literrel többet egyen az új? Viszont most annyit ráköltöttem az elmúlt 1 évben, hogy nem érné meg eladni (kuplung kettőstömegűvel, váltóóolajjal, termosztát ház, motortartó bakok, kipufogó tartó bakok, váltó és főtengely szimering, első lengéscsillapítók, intercooler csőnél olajcsöpögés megszüntetése, és még visszavan a vezérlés).
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
válasz Gombinyó #93864 üzenetére
Ez nálam konkrétan napi 2x5km, 1-2 még rövidebb táv is és csak város, rengeteg körforgalom...
Vegyesben 8-9 körül eszik, használat függő.
Egyszer sikerült valami 7l körülit összehozni autóúton, de azt nem nevezném autózásnak...
Pár hónapja Miskolc - Balatonfüred - Miskolc, csak pálya (haladósan) 9,7l/100km.Az össz átlagom kb. 2 literrel több, mint a 2.0dci lagunáé volt, így összességében aztmondom, hogy nem vad. Benzines is, automata is...ez ennyit tud.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mirci18
addikt
-
AMD Power
titán
válasz Gombinyó #92994 üzenetére
Tesóm 2 havonta cseréli az olajat az autóban mert heti 1500-2000km megy vele. Mondjuk az nem is céges autó hanem saját. Egy céges autónál engem sem érdekelne,hogy mikor van az olaj cserélve. De saját autónál igen!
Én valahogyan nem hiszek ezekben a 30e km olajcserékben. Biztosan ez korral jár már.
[ Szerkesztve ]
-
Technical
kezdő
-
polonic
félisten
válasz Gombinyó #92976 üzenetére
Nem biztos, hogy fölösleges. A toyota topikba linkeltem a videót. Tribológus bevizsgáltatta az 1500 km-es olajat és tele volt fémkopadékkal. Azutáni olajtöltetbe lényegesen kevesebb, minimális volt 1500 km után.
Persze, ha 5 évente cseréli az ember az autót, akkor mindegy. Hosszútávra én cserélném 1500 km körül. Cseréltettem is.
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
válasz Gombinyó #92919 üzenetére
Ohh, én bő 15 éve járok ugyanarra dolgozni,
Megane 2 1.5dci 106 - 5l környékét evett
Laguna 3 2.0 dci - 6.5l
Talisman 1.8tce - 8.5l
Ugyanaz az út, forgalom, vezetési stílus.Igen, hibrid/elektromos kellett volna...
Nálunk költözés lett a vége(folyamatban) így megszűnik a napi kb. 70km inga.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
den89
tag
válasz Gombinyó #92904 üzenetére
Jaja, jogos. Most megnéztem, ~2 MFt a különbség egy 3-4 éves benzines és hibrid között, amiben mondjuk max 40-50k km van. (Hibridet csak Grandtourban találtam).Na számoljunk csak
Ha a hibridnél 5, a benzinesnél 7 liter átlaggal számolsz, akkor durván 150k km-ig tankolod az árkülönbözetből a benzinest (~700 Ft-os benzinnel számolva). Ami nálam bő 10 év. Nyilván emelkedhet közben a benzinár, de akkor is legyen 120-130k km.
Az már más kérdés, hogy jobb érzés, ha egy tankkal 1000 km-t mész el, mondjuk 650-700-al szemben. A mostani diesel autónkban ezt (is) szeretem, hogy bő 1000 km-t el tudunk vele menni.Corolla tetszik még, az is Sedan-ban, de kicsit papás. Ott is durván ugyanez a 2MFt kb a különbség benzin és hibrid között. Meg pl. a csomagtartó kisebb, azt már nem is mondom, hogy a nyílás is a Grandcoupe-hoz hasonlóan kicsi. Ezt vagy megemésztem, vagy másfelé nézelődök. Ha Sedan-nal maradunk, de mégis ablakkal nyílik a csomagtartó:
Octavia (azért esik ki, mert nővéreméknek az van, illetve valahogy nem szimpatizálok a Skodával)
Mondeo (drága, kb 10M Ft a 3-4 éves 50k km-ig)De mivel Rönó topikban vagyunk, maradjunk annyinál, hogy Rönót szeretnék venni. Egyébként új Rönók közül csak SUV-okat és Cliot látok hibridben.
[ Szerkesztve ]
-
Morales72
csendes tag
válasz Gombinyó #92871 üzenetére
Értem, amit mondasz, és nem kötekedni akarok, csak egy dolgon érdemes elgondolkodni. Ha a halogén, ami a ledhez képest árban mogyoró, kiég, és nem cserélik ki, akkor mi lesz, ha minden autóban ledes fényszóró lesz, aminek a cseréje százezrekbe kerül? Azokat fogják cserélni?
De téma elengedve. Engem vakítanak a ledes fényszórók, de elfogadom, hogy egyéni szoc probléma és ebbe az irányba mennek a dolgok. Csak legyen tényleg rendesen szabályozva a történet!
"I'm too old for this sh.t..."
-
AMD Power
titán
válasz Gombinyó #92662 üzenetére
Köszönöm szépen! Megnéztem kíváncsiságból mennyi lenne a Casco és a kötelezőm egy ilyen új Daciára. 48 ezer lenne a kötelező és kb 120e az éves Casco.
Én mondjuk minden autómat négyévszakos gumival használom. Nálunk a családban mind a három autón az van.
[ Szerkesztve ]
-
szebe
addikt
válasz Gombinyó #92476 üzenetére
Ilyenek vannak, és lesznek mindig.
Haver ex-Insigniájában (csoportban bent maradt, sokadik tulaj meg kényszeresen postol róla) a 6-os Aisin pukkant le, pedig olajcserét kapott időben. Azok se olyan híresen elromlós fajták (elvileg).
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
vendingo
veterán
válasz Gombinyó #92114 üzenetére
Kicsit kisebb méret, mint amire vágyok. Teljesítmény nekem másodlagos, nem gond a 75 ló. Én közel 195 centi vagyok, de utasaim nem nagyon vannak.
Még bekérdezek másik topicba is, hátha látótérbe kerül egyéb autó is, de eddig a logan és a clio a befutó. Elvileg c4 cactus is belefér a keretbe, ezek elég jól felszereltek, viszont öregebbek a másik kettő találatomhoz képest.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
kcsa
veterán
-
#94522368
törölt tag
válasz Gombinyó #90554 üzenetére
Köszönöm!
Megkísérlem ezt a visszakeresést.Az jutott eszembe, hogy amikor vettük a 4-es Cliót, akkor kezdték el forgalmazni az 5-öst, abban is háromhengeres turbó motor van, csak 1.0 lökettérfogattal. Az a motor rendben van? Persze a 4-es olcsóbb volt...
[ Szerkesztve ]
-
bandus
veterán
válasz Gombinyó #90397 üzenetére
igen, ez elég lényeges különbség, és kíváncsi vagyok hogyan muzsikál, összehasonlítva mondjuk toyota/ford full hibridekkel, amik mégiscsak nagy szívomotorok. bár toyotát nem vennék, de egy kuga jó alternatíva lehet még.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Gombinyó #90373 üzenetére
"Na meg mivel Magyarországon vagyunk a futott kilométertől."
A smile nem feltétlenül reális ismerve több motortípus élettartamát.
Pl német TSI motorok. A korrekt szerviz közli miért nem szabad megvenni 200 e km futásteljesítménnyel.
Itt is volt figyelmeztetés bizonyos motortípusokra. -
szebe
addikt
válasz Gombinyó #89992 üzenetére
Megane 3 elektromos kézifék
Van erre valami egzakt érték, hogy mekkora lejtőn tart meg?
Itt a városban 1-2 lámpánál kisebb lejtőkön elgurulna a kocsi, de jártunkban-keltünkben belefutottam olyan helyzetekbe, amikor meg megtartott (pl Veszprémben voltak ilyen helyek).Illetve ha kisebb lejtőn (vagy úgy kb bárhol) benyomom, akkor hogy érdemesebb kioldani? Lehet baja hosszabb távon attól, ha mindig gázra old ki (megfeszül, stb)?
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
-
hermanyi
addikt
válasz Gombinyó #89285 üzenetére
Nekem az van grand scenic de a 7 litert etetem vele . Városozást ez sem szereti . kb felesben megyek pálya és lakott terület . Fogyasztást nem nagyon szoktam nézni , ha tankolni kell akkor tankolok .
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
hdanesz
őstag
válasz Gombinyó #89158 üzenetére
A fogyasztás annyira nem izgat. Mármint olyan értelemben, hogy 1-2 liter ide vagy oda.
Nekem most a megbízhatóság lenne a fő szempont.A Laguna alapvetően jobban tetszik mint forma, viszont a Scenic-ben jó magasan ülök és az jóval szellősebb érzetű autó is bent.
@forceberg: Akkor lehet a váltó lesz a döntő.
Köszi mindkettőtöknek!
Holnap megnézem mind a két autót és kiderül. -
MC Pite
veterán
válasz Gombinyó #89124 üzenetére
2011től úgy kaptak típusengedélyt, hogy van drl. Ha az engedély korábbi, nincs változtatás, nem volt utána se (pl focus).
Nordik: Milyen olajjal bírt 3 évet?
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
veterán
válasz Gombinyó #89124 üzenetére
Az eleje PH2, a műszerfal meg PH3-nak néz ki.
Ez így nem 100%-ban igaz, mert a már meglévő típusok mehettek anélkül, csak új típusengedély nem lehetett nélküle.
De én amúgy nem erre gondoltam, hanem, hogy dátum alapján ez egy PH3, aminek a díszcsíkban van a menetfény. (PH1-PH2 esetén bizonyos daraboknál van a főfényszóróban nem LED-es menetfény)[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
#94252032
törölt tag
válasz Gombinyó #88273 üzenetére
Mint látod nem tudtam
Az email címem oda.
Az összes szolgáltató, minden a tököm tele, mint , ha nem lett volna elég bajom.
vzsryl
Azt írták ehhez házigazda kell.
Akit próbálnék felkutatni de nem egyszerű.
Minden megszokott dolgom oda beállítások oda.
Mire volt ez jó, ennek a nyomorultnak.
2 napja csak hívogatom a szolgáltatókat meg próbálok adatot visszanyerni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Lolita kód
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen notebookot vegyek?
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Asszociációs játék. :)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Electric Scooter Pro 2 - ELEKTROMOS ROLLER
- Vállalom Xiaomi Okoskamerák szoftveres javíttását
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával