- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- iPhone topik
- Mindent vitt az iPhone az ünnepi időszakban
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- OnePlus 9 Pro - gyorsulási futam
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Steven #77474 üzenetére
Kérdés mit fizettél ki?
Ha a zselés érzékelőt nem tették be akkor nem is fogja érzékelni.
M2 esetén ezt külön kérni kell, felára van.ez maga a zselé és ennek van az érzékelő része ami egy kerek keret.
voálá ha ezek nem vagy rosszul kerültek vissza nem fog működni.Renault power
-
Xantomas
őstag
válasz Steven #70789 üzenetére
Szerintem ő a gomb átfestésére gondolt. Ha meg már festegetve lenne, kb annyiba fáj, mintha újra lenne bőrözve egy kormánybőrössel. De attól a kupak kérdés ugyanúgy nem fog megoldódni.
Off:
Hülye kérdés, ha tervezek, és kinyomtatok 1-2 plusz darabot SLA nyomtatóval, érdekel valakit, lesz kedve koptatni? vagy piros lesz, átlátszó, vagy fekete, de nem szürke. Kíváncsi vagyok élesben a kopásállóságára. Egy mérés, nem mérés.Most megy majd egy batchnyi nyomtatás aluból is, de az nem az árkategória, amit szívesen ajánlgatok, plusz a felülete sem olyan mint egy kikeményített műgyantábak, látszani fognak az acél filament szálak, mint a videóban: [link]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rob210
Topikgazda
válasz Steven #70773 üzenetére
Vedd elő az orosz tudásod
De a gyári cikkszám ott van rajta.Renault power
-
Xantomas
őstag
válasz Steven #70767 üzenetére
Egy ideje erre a párosra csorgatom:
[link] váltógomb
[link] kormány
tavaly rendeltem egy ilyet, használt, pofátlanul alacsony áron. Végül nem jött meg: [link]esetleg, ha valaki teljesen klasszikus kinézetű, szürke cérnás bőr, jobb-alsó 6 sebességes váltógombot keres, az is van: [link] , de az is kb 40e ft árfolyamtól függően.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
MC Pite
veterán
válasz Steven #68075 üzenetére
Gyárilag az 1.6oshoz:
205/55 R16 91 H
195/65 R15 91 H
205/50 R17 89 H
Illetve a guminyomásmatricán 225/45R17 is szerepel alternatívaként, az váltóméret (sőt a 16os méretnek pontosabb váltómérete mint a 205/50).Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
#89309696
törölt tag
válasz Steven #66967 üzenetére
Persze, mert nem ugyanaz a motor. A Clio2 nem kapott sima 2 literes motort csak RS-t, a Megane1 nem kapott RS-t csak simát. Ráadásul a Clio2 kaszniban/korban hiába Megane1 szinten van, motorban a Megane2-vel van közösen.
Szóval eleve két különböző motor (még ha azonos alapokon is), de ráadásul az egyik sport a másik meg sima.
Sajnos nehéz utánanézni is pontosan, mert a Wikipédiára sokszor csak beírogatják a motorokat, de azon belül már nem néznek pontosan utána melyik verziót melyik MK, melyik facelift, melyik karosszériatípus kapta meg.Megane1-nél kapásból két hiba is van, egyrészt az K4J motorja nem 98 lovas, az a Megane2 és Clio2. Másodszor a Megane1 nem kapott F4R motort, csak a Megane2 és a Clio2, de a Clio2 is csak RS verzióban. És akkor lehet tetézni azzal, hogy az RS-ből hányféle lóerőben volt.
A lényeg a lényeg, hogy nem ugyanaz a két motor, nagyon nem. Szóval nem is mennek egyformán.Ja igen neked Megane2 van. Abba már került F4R motor, de még mindig él az, hogy az a sima F4R, a Clio2-ben pedig F4R RS van (736, 738 kóddal). 136 a sima és 172, 182 lóerő az RS. Bőven van különbség és nyilván szívóban ekkora különbséget vezérlés, főtengely, dugattyú, hajtókar, minden belenyúlással értek el ami nagyon megváltoztatja a menettulajdonságát.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Steven #66812 üzenetére
Ha nagyon igényeset szeretnél, akkor én behúzatnám bőrrel, de a fólia is frankón jól tud kinézni. Festeni minek, csak felesleges hülyeségek vannak vele.
Fóliázásért minek fizetni? Pedig én aztán nem szoktam azt nézni, kinek mennyit kell fizetni valamiért... Egy ilyen behúzónak a fóliázását még egy hozzá nem értő átlaghülye is megtudja csinálni 1 órán belül. Pl, én is megcsináltam két éve, pedig simán hülye voltam az egészhez, youtube-on megnéztem pár videót és ennyi... sikerült és azóta is fent van. Kell hozzá egy hajszárító, éles szike és/vagy olló.[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
válasz Steven #64601 üzenetére
A megane-os FB csoportban van egy csóka aki kb minden CC-s poszthoz kommentel, vagy linkelik a nevét, hogy neki van CC alkatrésze, őt keressék.
Ha patent tört, és megvan a letört darab, akkor ragasztasd vissza, csak ezért kidobni, és lecserélni nem érdemes. Én bevallom, pákával hegesztettem vissza a váltótakaró alsó karikájának ABS műanyag füleit, és 3d nyomtatóhoz való ABS filamenttel adtam plusz támaszt neki, és csiszoltam vissza.
Az A oszlop belső takaróján szintén így hegesztettem vissza a füleket, amiket megtaláltam anno a kárpit alatt."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Steven #64111 üzenetére
Nem az a baj, ha fékezel egy nagyot. Úgy szoktak (pályán, értsük itt a 'ringeket) meggajdulni , hogy a delikvens nem hagyja hűlni. Minél rövidebb ideig, de annál erősebben illik fékezni ilyen körülmények között, minél kevesebbet van a betét a tárcsán, annál jobban tud egyenletesen átjárni a levegő, de ez még csak az elmelegedés. A vetemedés gyakran úgy alakul ki, hogy nem egyformán hűl a tárcsa. Ezt tulajdonképp egy módon lehet megoldani: álló helyben a féken kell tartani az embernek a lábát Tehát ha nagyot kellett lassítani, a minél előbb lassú kigurulásra kell törekedni, illetve állva kerülni a fékek használatát.
-
rob210
Topikgazda
válasz Steven #64111 üzenetére
Az enyémet nevezhetjük átlagautónak.
Nyugodtan satuzd le pályán.
Ott nem a tárcsa fog vetemedni hanem a szemed kijönni.
A zimmermann tárcsa ha elvetemedik akkor fel is flexelem apró darabokra.
Itt azon van a hangsúly, hogy ha olcsó hulladék alkatrész van a kocsiban és még el is hanyagolja a tulaj akkor garantált a rögtönzött autós találkozó, egy komolyabb fékezésnél.Nekem már volt olyan amikor a porsches srác átszólt nyáron, hogy nem hittem volna, hogy így megáll az autód, majdnem belédálltam.
Nekem a fék az egyik legfontosabb dolog a kocsin, azzal nem szabad játszani.
De tudjuk, hogy én megszállott vagyokRenault power
-
Xantomas
őstag
válasz Steven #63342 üzenetére
Ohh, a PH2-es CC-ben már más a napellenző tartó, ebben nincs helye a mikrofonnak, szeretném is lecserélni. Egyedül csak olyanokba került, amiben van gyári kihangosító.
Nekem az most a C oszlop tető felüli részén lóg ki, de nem túl szerencsés. Kicsit analóg módon, Bluetooth-on csatlakozik a telefon, a modul hang kimenete a gyári fejegység AUX-ára, a modul mikrofon bemenetére pedig egy hagyományos, kínai mikrofon mindenféle erősítő fokozat nélkül.
Nem szeretnék ilyet venni, csinálom a saját megoldásomat, de azért a tapasztalatok érdekelnek
Az a 10-15 s boot idő egész jó, sőt, sokkal többre számítottam, legalább 1-1.5 percre.A középkonzolt ugyanúgy szét kellett hozzá vagdosnod, vagy simán kivetted a gyárit meg a tálcát, és bement a helyére?
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rob210
Topikgazda
válasz Steven #63245 üzenetére
Azok a tartájok pont úgy be vannak vizsgálva és próbálva mint az LPG és CNG tartályok.
Egyébként ha így nézzük, a Liion aksi is fel tud robbani.
Nem is kicsit szól egy zárlat esetén, ami egy töréssel simán előidézhető.
És ez csak egy telefon aksi[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Gabady
aktív tag
-
rob210
Topikgazda
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Steven #62383 üzenetére
Mi a baja? A séma miatt spray meg finom ecset vagy fogpiszkáló, a gombra pedig mondok bőröst, ha az a gond (ha elég annyi, újra is tudja festeni a bőrt). Nekünk szabályosan levált a bevonat, rövidesen a látható kopás megjelenése után, a kormány jobban bírta. (Grand Scenic III 1.9 dCi, annak meg bal előre van rüki).
[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
válasz Steven #60916 üzenetére
Ehhez sem értek ki időben pedig ez nem is diesel volt, hanem benzines.
(#60923) rob210
Már ha ki lehet szedni normális körülmények között befecskendezőt, nem szakad bele a hengerfejbe, és nem kell hozzá a Bárdi, hogy kiszalámizza onnan.A hőfal szigetelésen a filcre gondolsz, amihez van kitámasztó lemez? Azt mondjuk én kötelezően belepakoltatnám minden M2-be utólag.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
#47205632
törölt tag
válasz Steven #60916 üzenetére
Dízölpáwör.
Azt hittem valami olyat linkelsz, mint amit én láttam pár hónapja. Egy Kangoo 4x4 csutkára koptatott nyári gumikkal, atomsárosan rászáradva több havi, szétkarcolva, rozsdás aljjal, recsegett, nyikorgott mindenhol ahogy elindult vele. De hát nálunk az ilyenek még könyökből átmennek műszakin. Én sem babusgatom az autómat, beletúrom a sárba ha épp úgy van, a kutyák belül ülik szét, de autó marad még tőle. Ez meg Mad Maxbe mehetett volna. Nem mertem lefotózni, mert a tulaj ott volt, ki tudja milyen hegylakó aztán leüt egy buzogánnyal.
Viszont dízel létére se korom, se bűz, se félrekerregés, motorikusan patika volt. -
#47205632
törölt tag
válasz Steven #60482 üzenetére
Én azt nem értettem sose, hogy pl. Megane szedán, ferdehátú stb. megkapta a 2 literes 150 lovas motort, a kombi már csak az 1.8 136 lovasat kapta meg. Mikor pont azokba is kéne az erősebb motor. De ez máshol is így van, a Caddyben pl. az 1.2 104 lovas TSI van, mikor volt már réges rég 1.4 120 lovas is. És akkor egy nagy dobozos autóról beszélünk, miért a kisebb motorral kell nyomorékolni... Dízelben vannak nagyobbak, de az meg nem fair. Kangoo is 65 lovas 1.5 DCi, nevetséges felhozatal. Ez az előkamrás szívódízel korszakban menő volt, nem ma. Mondjuk egy 7 psi-s turbótól nem is várható el több.
-
Gabady
aktív tag
válasz Steven #59463 üzenetére
Vegyesbe 7liter volt a 16”on. 18”al, most 7,6liter. Ebbe van város is és autópálya is, nem kevés. Napi ~90km ingázás. Mikor csak városba mentem vele akkor a 16os gurigákkal 8,5be megállt.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Gabady
aktív tag
válasz Steven #59458 üzenetére
Baszós nagyon, de nem tudom hogy gyári magassággal hogy mutat a nagy felni peres gumi.
Simán élhető amúgy, ésszel kell vele közlekedni és nincs baj. Az enyém sem hétvégi autó.*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
rob210
Topikgazda
válasz Steven #58851 üzenetére
Jo biztos van olyan ahol macera bontani cserélni, de akkor ez most nagygenerál? Összes cső cserélve lesz?
Pont tegnap áldottam a renault mérnök kezét aki a nyomáskapcsolót képes volt oda lentre tervezni. De azlrt kicseréltem, bár viccesen nézhettem ki a kocsi alatt négy helyen hajló alkarralRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Steven #57945 üzenetére
Ez a biztosítónak nem fáj, a másik autó tulaja fogja fizetni.
Én konkréten felhívnám az elkövetőt és elmondanám neki, hogy 30.000.- és kihagyjuk a biztosítót, de ez én vagyok és nem is az én autóm, tehát nincs jogom beleszólni.
Ha nem lett volna lekezelve a laguna, biztos, hogy komolyabb sérüléseket szenved.
Az meg, hogy le volt kezelve nem az elkövető érdeme, tehát ebből nem csinálnék lelkiismereti kérdést.Renault power
-
AttyVin
aktív tag
válasz Steven #57520 üzenetére
Ja, az egy csudahely!
Én sem vezettem ott. Volt ottani "emberünk" (ami jobb is), akivel pár 100 km-t lenyomtunk.
Az, hogy háromsávos "autópályán" simán négy vagy öt kocsi megy egymás mellett, már egy idő múlva fel sem tűnt.
Viszont megállás nélkül szidta a líbiaiakat, akit tömegesen "emigráltak" hozzájuk, akik vezetni sem tudnak. de a legtöbbnek azért van pénze valahonnan...
Különben ez az igazi "migráció" nekik aztán nagyon nagy probléma, mert még az alapvető élelmiszerekből (pl. gabona) is behozatalra szorulnak (nem beszélve a határon előforduló fegyveres csetepatékról, amiknek rendesen vannak áldozatai is)...Üdv, Vino
-
rob210
Topikgazda
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Steven #57256 üzenetére
A hideg meg hó miatt volt ez, mert a pálya ugyan tök száraz volt, de mellette még teli havas volt minden.
Ilyenkor meg ezek a szerencsétlenek, nyilván az élelem és/vagy már megolvadt víz miatt kijönnek a száraz útra, illetve az út szélén tanyáznak, aztán mikor megy arra az autó, akkor hirtelen nem tudják eldönteni, hogy merre és berepülnek. 90-100 körül kivédhető lett volna, de 170 körül nem fogok kormányt rántani satu fékkel.
Sajnálom, sajnáltam nagyon, mert nagy állatbarát vagyok, de nyilván ebből ő semmit nem érezhetett szerencsére. Ez van. Nagyon régen, több, mint 20 éve egyszer elütöttem egy kutyát, mert a tejföl ködben átszaladt előttem, de tényleg csak annyit láttam, hogy épp az orromig, szóval ott sem tudtam mit csinálni, de azóta semmi ilyesmi nem volt.
Mint írtam, figyeljétek meg a varjú(ka)t, az mennyire kicseszett okos már. Elképesztő mennyire "átlátják". -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Steven #56997 üzenetére
Igen, de Németországban pályán, ott meg nincs limit. Mi ebben gond?
:-)
Dehogynem éri meg, pont ezt írtam, annyiért te is küldenéd neki, ami a csövön kifér.Itthon (szintén pályán) meg 150, 154-nél lő ki/be a trafi, szóval ezzel sincs gond. Vagy igen?
Az egész hozzászólásod nem vágom...:-)[ Szerkesztve ]
-
Gabady
aktív tag
válasz Steven #56674 üzenetére
Úgy tudod megmókolni, hogy a másik csatira tudsz kötni cd tár emulátort, ami egy külön egység, általában kezel pendriveot, memkarit.... csak húzós, ilyen árba kapsz egy normális fejegységet is. Én inkább utóbbit javasolnám, ha nem cél a multikormány és a fenti kijelző használata.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Steven
addikt
válasz Steven #56425 üzenetére
Rob ma negyed órát basztattuk és nem jöttünk rá honnan tört le próbáltunk mögé fotózni, de akkor sem derült ki hova kéne ,hogy mennyen...
Amúgy a cső közvetlen a blokk mögül jön, ha szembe állsz vele balról jobbra néz a csonk amire rá van húzvaValami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
rob210
Topikgazda
válasz Steven #56425 üzenetére
Az egy letört cső.
Ott van benne a csonk mert a cső amúgy 8as ha jól látom.
Ami miatt nem okoz gondot az az, hogy ez valamilyen leválasztó visszavezető cső.
Meg kell nézni honnan van letörve.
Véleményem szerint a benzingőz leválasztó visszavezető csöve lesz ami a szívósor (ha szembe állsz a kocsival) jobb oldalán alul van a légszűrőház és a szívósor között lefelé néz, ilyen igencsak hülye döntött pozícióban. Sokan letörik amikor kiszedik a folytószelepet takarítani.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
kisninja
őstag
válasz Steven #55995 üzenetére
Olyan autó nincs amire ne kéne költeni, Ráncfelvarott megane, laguna szerintem jó kocsik én most csak a benzinesekre gondolok (dízelem nem volt) Ha a kocsi egyben van és megkapja időben ami kell szerintem nem lesz sok gondja. Kisebb elektronikai hibák vannak mindkettőben.... pl nálam kuplung helyzet érzékelő. Nekem már megvan a lagunám 3 hónapja de örömmel nézek rá és imádom vezetni. Nem mellesleg rönó fórumban ne várt hogy más kocsit ajánljunk
powered by: ®MAJORMÜVEK®
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Spórolós topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- 3D nyomtatás
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...