- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Gyorsabb és drágább - kezünkben a Samsung Galaxy S23
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Mobil flották
- Yettel topik
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Dayco / gates vezérlés, graf vízpumpa, gates hosszbordás szett. Fagyálló.
Szimering 3 db. 2 veztengely, 1 főtengely.
Ha ponthegesztett a bordáskerék, akkor csak vizsgálat után tehető vissza. Generátor szabadonfutó szintén vizsgálatot igényel, csak úgy mint a főtengely szíjtárcsa. -
balint130
csendes tag
Mert néhol van van irányjelző meg ablaktörlő néhol viszont nincs. De a szervízbe azt mondták, hogy ez a p8200234045 kódnak egyeznie kell és csak ilyet vehetek bele és azt majd felprogramozzák ők. Csak ezzel a gyáriszámmal nem találtam sehol csak spanyolországba és franciaországba jóval drágábban mintha itthon vennék más gyáriszámút. De holnap akkor megkérdezem, mi ment pontosan benne tönkre és miért csak az a gyáriszámú felel meg.
-
V!ck
senior tag
#91262 rob210
Igen, kilyukadtam ide, órák óta guglizok a hibával kapcsolatban és ez az egyik opció, de valahogy nem erre gondolok. Az üzemanyag szivattyu minden egyes gyújtásráadásnál szépen zúg és utána sem hallok semmi furcsát vagy különbözőt.
A másik opció a vezétműtengely jeladó, erre találtam is fórumbejegyzést valahol:
Idézem:
"Üdv! Nekem Megane II-vel volt hasonló problémám. Indításkor csak tekert, de egy köhintés sem volt. Aztán másodikra-harmadikra-negyedikre beindult, de nem füstölt, a motor nem szívta meg magát. Kicserélték a felső holtponti jeladót, mert a Renaultoknak ez a típushibája, de a helyzet nem változott. Ezek után elvittem a kocsit egy szakihoz, aki elektronikában nagyon otthon van és Renault tulaj. Elmondtam neki a kínomat és egyből rávágta, hogy vezérműtengely jeladó. Ugyanis ha ez betegeskedik, akkor az ECU nem tudja, hogy melyik hengerbe kellene befecskendezni, ezért nem ad sehová üzemanyagot, ennélfogva nem indul be az autó. Kicserélte a jeladót, ennek fél éve, azóta pöcc-röff."Más opció(ka)t egyszerűen nem látok.
#91263Plero
Önindító hibátlanul teszi a dolgát.
A fordulatszámmérő sosem mutat semmit nálam indítózáskor.
Amikor nem indul az autó csak teker, akkor is nullán áll, amikor meg indul, akkor is, bár lehet azért, mert mire megmoccan a mutató, be is indul. (Hamar indul, kb fél másodpercen belül.)Köszönöm mindenkinek a tippeket, remélem hamar megoldódik, mert a sírba tesz (tényleg sírós szmájli...)
-
Alusky
senior tag
Akkor már inkább ziherejsztű az zárható, a gombostű ha kicsúszik és leesik kellemetlen tud lenni. Azt mondjuk nem tudom a farostlemezen hogy böki át és vissza.
Meg akkor már varrni is tudná, a cipészek használnak visszahajtott vastag tűt nyéllel, vastag cérnával, bár a farostlemez vastagsága még annak is lehet gond.
Aki nagyon unatkozik és nem sajnálja ha ronda lesz kipróbálhatja a flíz tapétaragasztót is, hogy bekeni kívülről aztán átivódva hátha odaragad. Azért a flíz, mert az nem nagyon hagy nyomot, bár ha kioldja a farostlemez színét lehet barnás lesz.
-
angyalpc2
aktív tag
képet kérünk róla. Nem sok futkoshat az utakon.
ASR nem is tudtam hogy volt CLIO2-be Egyébként annak van bármilyen hasznos értelmenben vett funkciója? ..a gumi kevésbé kopik ?
ESP volt egyébként Clio 2-be..annak több értelme van.Egyébként így nézhet ki:
Utólag mondjuk biztos berakható valami értelmesebb elektronika. -
-
rob210
Topikgazda
Ha valaki rendben akarja tudni a kocsit arra kell költeni. Az espace pedig nem egy olcsó autó.
Nagy fék nagy ez nagy az nagy minden benne.
Csak a motortartó bakok 100e ha mindet kicseréled, márpedig 10en évesen ki kell.
A szelepfedél meg szokott dögleni (olajgőz lecsapató) 56ezer, szóval ha minden rendben van akkor is vannak dolgok amik nem olcsók bele. Egy összes szűrő olaj csere (dpf) se 40ezres tétel.Cserébe nagy kényelmes, nincs ilyen, más márkában!
Pl. A galaxyt egy grand espaceba berakod hátra és elmész vele nyaralni
Magyarán kategóriájában nincs ellenfele.
A 2.0dcivel nagyon kellemes a menetdinamikája is és a fogyasztása is korrekt akkora tömeghez viszonyítva.
Igazi családi igavonó és utazó autó.
Cserébe ha kér meg kell neki adni! -
Somatom
veterán
Utazóautónak vettem. Ez kicsit más, mint egy helyközi járat, amivel egy hibánál átugrasz a szerelőhöz. 34 fokos kánikulában, nyaralásra megpakolt autóval, üvöltő gyerekkel az út szélén állásnál csak az a gondolat rosszabb, hogy ezt megelőzhetted volna. Speciális körülmények (tudod, a meghalt, idős orvos nyugdíjas özvegye által árult autó
) kivtelével nem szokták az eladók a friss nagyszervíz számláját lobogtatni. Szóval, rögtön a kötelezővel kezdesz. Olaj, szűrők, vezérlés, stb. 200 -nál javasolt egy főtengelycsapágy csere. Mondtam Robnak, hogy akkor már nézzen át mindent, ami forog, mozog. A vízpumpáról mutatott fotót, utolsó pillanatos volt. Az önindítót fel lehetett újítani, de a generátor menthetetlen volt. Mindezt úgy, hogy az autó "tökéletesen" működött. Sztem ezek bármelyik hasonló futásteljesítményű autónál előfordulhatnak. Ekkor még nem említettem a hibákat. Stabpálca, bakok, fékek, lengéscsillapítók, stb, stb. Biztos, hogy ezek közül is cserélni kell ezt-azt. Az enyémen vki rosszul rakta össze a levegő beömlő állítóját. Előlről lehetett látni, de az egész műszerfalat ki kellett bontani. Egyszer megállt a klíma. Iderült, hogy az anyósülés alatt van a szabályzója, ami megállt, nem tudott áramolni a levegő és a rendszer letiltotta a klimát. Alkatrész öt rugó, szerelés, klímatöltés 50 rugó.
-
Somatom
veterán
Beállok a garázsba az autóval, a rollert meg bedugom a röfibe. De, van egy inverterem is, úgyhogy az autóban is tudnám tölteni, bár még nem próbáltam. 60Km a roller elméleti hatótávja. Ha a gyakorlatban a felét tudja, az már bőven elég nekem ahhoz, hogy ne kelljen a zűrös helyekre beautóznom a városban.
-
mycso
Topikgazda
Szia, diaggal lehet ellenőrizni / kalibrálni a parkoló szenzorokat (akár az androidos ECU Tweaker-el is).
Kerékszenzorok...ismét egy vegyes dolog.
Hasonló évjáratú M3 / fluence felismeri ugyanezen szenzorokat, a L3 meg ezek szerint az Espace 4 pedig nem.2 megoldás létezik:
1 - gyári diag (vagy gyári szintű) + hozzá a szenzorok felélesztésére alkalmas kütyü
két szett kerék tárolható (téli-nyári), hozzá kell adni, aztán utána már kerékcserénél felismeri az előzőleg feltanított szenzort - szettet
2 - ha tudnád a kerekekben lévő szenzorok ID-ját, akkor diagban hozzáadhatójah, és ahova fel lett tanítva, ott fogja csak felismerni (tehát hátsó - első kerék felcserélésénél, rosszul fogja kijelezni.)
-
-
Somatom
veterán
15 rugó, Főnix autószőnyeg.
-
Somatom
veterán
Akkor az enyémben egy harmadik verzió van, mert se mágnes, se kampó. Az összecsukva kiszedés stimmel. Hátul van két madzag, azokat meghúzva lehet kivenni az ülést. Elöl, az összes ülés alatt van egy ugyanolyan kar, mint az első üléseknél. Fel kell húzni és akkor lehet tilitolizni az üléseket, amik nem bárhol, hanem csak bizonyos pozíciókban reteszelődnek a sínekben. Pont úgy, mint a két első ülésnél.
-
Xantomas
őstag
Renault, topik összefoglaló
Összefoglaló kinyitása
Olaj, folyadék kereső
-
#89309696
törölt tag
Az hagyján, hogy ez le van rongyolva és annyiét hirdetik, mint egy Megane közepesen jó állapotban. A normális Kangook árából két normális Megane jön ki, annyira fent vannak.
Clio csak másfélszer drágább. Érdekes egy árazása van a piacnak, de ez nem csak autóknál van így.
Megane, Thalia reális.A másik mikor ezeket normál állapotúnak jelölik. Ezeknél ha valaminek autó alakja van és berreg, gurul akkor az már normál állapot, a fenti Kangoo is annak van jelölve.
-
pellesmartin
tag
Ezen az oldalon nem volt írva hogy elkéne vágni,jobban is körül nézhettem volna.. na már mindegy. Most lenne még 2 kérdésem
Ugye hogy tönkrement a gyári lejátszó,raktam bele egy sima JVC cdset míg nem szerzek gyárit,de ha veszek egy ugyanilyen Tunerlistet,de CD-set nem kazettásat,fog menni a kormányvezérlő meg a kijelző? Tehát nem Update listes menne bele..
Másik kérdés. Jelenleg minden ablakot úgy tudom fel/le húzni ha nyomogatom a gombot..Folyamatosan nyomva le jön 5centit,és megáll hiába nyomom tovább,ha újra húzom a gombbal megint megy 5 centit,és így kell nyomogatni.. ez azért van mert nem gyári a rádió,vagy mi lehet? Köszi
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó KTM női bicaj!
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- 3DKRAFT.HU - 3D NYOMTATÁS - AZONNALI ÁRAJÁNLAT - GYORS KIVITELEZÉS - 490+ POZITÍV ÉRTÉKELÉS
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3004
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3050, 96% Akkumulátor
- Azonnali készpénzes AMD Ryzen 1xxx 2xxx 3xxx 5xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3010
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest