- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- One mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Kikristályosodik a Razr 60
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#32577792
törölt tag
5,8l 1.5dci picit sok, bár szinte helyben jártam csak vele
-
#32577792
törölt tag
-
#32577792
törölt tag
válasz
mateo91 #70527 üzenetére
A 2.0dci motor nissan termék, legendákat mesélnek a megbízhatóságáról. Nekem 1.5dci-vel van a faceliftes L3, én szeretem az autót.
A 131 sokszor volt valójában 150 lovas, de azzal sem egy gyorsulási bajnok.
Láncos vezérlés, ami elvileg örök élet meg egy nap, gyakorlatban azért érdemes cserélni őket. Az már DPF-s, amiről laguna fórumban olvashattunk rémtörténetet talán kettő autónál, de egyre tuti emlékszem. Motorikusan elég jó konstrukció. Szerkezetileg pedig semmi különös nincs náluk. Nálam a szokásos cseréken felül a klíma kompresszort kellett cserélni, kétszer adta meg magát, egyszer újat vettem, az 1 év 1 hetet bírt, végül sikerült javítani, így picit olcsóbb lett, mint egy új. Motortartó bakok amik szintén cserések szoktak lenni, lengéscsillapító rugók viszont eltörhetnek idővel. Nálam is volt már, 2011-es, 200e km-el. Futóműve nem a szokásos franciás, inkább mondanám feszesnek, főleg a Laguna2-höz képest. Olajcsere gyári 30e km-t el kell felejteni, én felezni szoktam. Használati módtól függően érdemes olajat is választani hozzá. Tény, hogy a gyári Elf olcsóbb, de az is tény, hogy egy átlag felhasználó (én pl.)észrevétele az, hogy amíg az Elf a csere időszak végére, olyan 3-4dl-t elfogyasztott nálam (ismét jelzem, 1.5dci) addig egy drágább Xado esetén semmit eddig. Maradt a végére amiért szeretjük a párommal: maradt olyan franciás, nőies (elnézést a hölgyektől), szeret itt-ott morogni, zörögni, ciceregni. Van akit zavar, mi megszoktuk 10 év Laguna használat utánMár hiányozna, ha nem csinálná. Néha rászólok, hogy lecseréllek egy másik nőre... Aztán vagy elhallgat, vagy nem
Van fórumtárs, aki szétszigetelte, mert őt zavarta
-
#32577792
törölt tag
Laguna III hátsó féktárcsából kell a csapágyas+ABS gyűrűs verzió vagy anélkül is jó?
-
#32577792
törölt tag
Múlt hét végén megjöttek a Zimmermann tárcsák és betétek, tegnap pedig felkerültek. Szerelő srác szerint elég jók ezek, ő is szereti használni. Bár hátulra brembo betéteket tett előzőleg.
Majd kiderül milyen ha fékezni is kell velük.rob210: köszönöm a tanácsot!
-
#32577792
törölt tag
Üdv
Próbáltam visszaolvasni féktárcsa és betét miatt.
Ha jól látom, ajánlott a TRW és Zimmerman is. Ezeknél az alapok is jók?
11-12k/db környékén vannak, illetve 9k környéke az első betétek. Ezek jó árak, vagy tudtok máshol is esetleg?
Zs+U, Kovács, ...?
Köszönöm -
#32577792
törölt tag
válasz
eTrade #63732 üzenetére
Nagyon ritkán tankoltam omv-nél. Régen - tényleg nagyon régen - egy Daewoo Lanos 1.6-al tesztelgettem, kannából. Voltak érdekes eredmények. Kiskőrösön volt (nem tudom megvan-e még) egy népszerű magán kút (totál maszek) na ez +1litert produkált. Többinél omw/mol/shell 2-3dl-en belül voltak, ami lehetett láb is, auchan egy picit ezek alatt fogyasztott, tehát az volt fogyiban a legjobb.
-
#32577792
törölt tag
válasz
molnarpeter #63730 üzenetére
Itt csak sima van tudtommal
-
#32577792
törölt tag
Megosztom itt is, ha esetleg más is hasonló helyzetbe kerülne.
Tavalyi évben 140-nél, pálya belső sávban, hirtelen elkezdett a gép villogni, meg drasztikus erőtlenség lett úrrá rajta. Baromi mázli, hogy az M5-ön éppen nem volt senki mögöttem, 2m-en belül, sikerült kimenni a leállósávba és csökkentett módban, az első kihajtón kimenni.
Hevenyészett BT "diag" szerint 3. hengernél szakadás a befecskendezőnél.
Leállítás után működött ismét, így mentünk haza, néha bevillant, leálltunk.
Volt ahol tempomat fizikai kikapcsolását javasolta, megtettem, nem volt probléma 1 évig. Aztán kipróbáltam újra, 50-nél dobott hibát és vészüzemet.
Laguna III topicban injektor cserét írtak, másoknak is volt ilyen. Mivel utóbbi időben eléggé rángatott, dadogott a motor, kíváncsi voltam és bemérettem a 3. henger injektorát. Mechanika rész benne ok, minden más, min. határértékek alatt. Tudom, hogy a piezo része nem javítható - illetve talán cseheknél van egy cég, akinek a gyártó kiadta a lehetőséget - vettem újat, betettük és azóta megszűnni látszik sok probléma.
60k volt az új cserével együtt.
Kíváncsiság ára: 22k. (ez végül is megúszható)
1.5Dci LIII. -
#32577792
törölt tag
válasz
forceberg #62751 üzenetére
Injektor már megvan. Ma vettem, jövő héten lesz csere. Illetve tudom, hogy sokan otthon cserélik, de mivel se nyomaték kulcsom, se valami spec. kenőcs hozzá, kihagyom. Kódolást elvileg még megtudnám tenni.
Használjuk ettől függetlenül, de még 300km van benne csak kb. Ráadásul van némi fura hang néha, ami a szerelő srác szerint az injektor miatt is lehet. Majd kiderül -
#32577792
törölt tag
Pár helyen már olvastam olyan problémát, hogy menet közben a kocsi átkapcsol vészüzembe és valamelyik henger befecskendező áramkör szakadást ír a diag.
Pl.: DTC020325 ez spec. a 3. henger befecskendező szelepének vezérlőkörét jelenti.
Pár helyen alapból vágják rá, hogy befecskendezőt kell cserélni adott hengerben.
Tudom, hogy alapból több hiba is lehet ebben, ezért úgy döntöttem, hogy bevizsgáltatom ezt az injektort.
Amit még kell róla tudni, hogy piezos. (nem javítható, elvileg 1 helyen mégis, valahol cseheknél vagy szlovákoknál, akik kaptak rá technológiát)
A vizsgálat eredménye lesújtó volt. Egyik értéke sem éri el a gyári értékek alsó értéket, kivéve a porlasztócsúcsot. Magyarán kuka.Most megyek és veszek egy újat.
-
#32577792
törölt tag
válasz
Gombinyó #62639 üzenetére
Kunszentmiklóson volt még egy szaki, akihez elvittem a Laguna II-t, generátort úgy felújította mint a huzat
De sajna valahol Afrikában van pár évig.
Volt még Csepelen a Bagdány István, Cotech minősítéssel, eléggé vágta főleg az elektronikai részeket, de profilt váltott családi vállalkozás miatt. Megane ajtózárból kiszedte a módosított alkatrészt, átrakta a Laguna II zárba, és örök élet meg egy nap lett onnantól. Elég sok kocsit vittek hozzá garis hibamegállapításra is.
Ez van.
Véletlen jutottam el egy másik szakihoz valahol északon, ő csinált hirtelen egy diagot, elmondta az élő adatokból, hogy mi lehet. Ha nincs 200km-re vittem is volna, de hát messze van, és ezek ritkán aznapos munkák.
Cegléden én is voltam már ezzel, mikor megvettem, átnézetni. Teljesen korrektek. Még a rossz rendszámvilágítást is észrevették, a gumik létrás mivoltál stb. -
#32577792
törölt tag
válasz
Gombinyó #62552 üzenetére
Kecskeméten kértem ajánlatot injektor cserére. (csak érdekelt volna, mennyiért dolgoznak és adják az alkatrészt)
Nem adtak, mondván, hogy arra nem adnak garanciát. Kell egy teszt. Oké, mennyi kérdem.
20-50k között valahol, attól függ.
De a konkrét munkára nem adtak ajánlatot. Nem kicsit macerásak. Nyilván tele vannak munkával, nem annyira fontos nekik. -
#32577792
törölt tag
-
#32577792
törölt tag
válasz
forceberg #62243 üzenetére
Az volt benne.
Mit érzek? Azt inkább hagyjuk
Nem tudom hallok-e különbséget. Meghallom ha valami zörög, ha nem úgy jár, de ezen semmit.
Kipróbáltam a kagylós/molos tankolást, picivel többet eszik belőle, mint amit használtam. Tisztán mol-t is, az se jobb, visszatérek a régire. -
#32577792
törölt tag
Na megvolt az olajcsere. Xado ment bele, mivel a közvetlen tőlük rendeltem, kaptam egy tisztító folyadékot is ingyé, így annyi volt, mintha máshol rendeltem volna, azzal együtt.
Kíváncsi leszek rá. -
#32577792
törölt tag
válasz
forceberg #61774 üzenetére
5,5-5,8 most ezzel a gázolajjal. Előtte volt több.
Vegyes használat, itthon inkább kerékpár, de néha befigyel, de ez nem szignifikáns.
Kint 20-50km-es távok. 110 körüli tempó.
Pálya is szokott lenni, az forgalom függő, ha nincs nagy kamion forgalom, 120-130 körül, (minek rohanni, 8 perc ha gyorsabban megyek, azért nem fogok rohanni), ha van kamion, meg egyéb (M5 Kmét-Bp között van eléggé) akkor sok a gyorsítás-lassítás.
Na meg néha befigyel hosszabb távon horgon 2 kerékpár, az azért +1-1,5l. -
#32577792
törölt tag
válasz
forceberg #61743 üzenetére
Azért ne feledd, hogy neked 1.5dci van, ami azért más konstrukció mint a 2.0dci. Lehet, hogy ami jó annak, az nem jó nekünk.
Én a II-es Laguna 1.9dci-be madaras tesó gázolajat nyomtam szinte végig. Néha ezt-azt, picike difik voltak, ami szinte hibahatáron belüli is akár lehetett.
Én is gondolkodom, hogy párat visszamegyek.
Eddig egy A24 kft-s kúton tankoltam, ott vettem észre, hogy 3-4dl-el kevesebbet fogyasztott, ez már egy 5.8-as átlagnál, kiesik a hibahatáron.
Elvileg (!) a diesel osztrákból jön be hozzájuk.Olajcsere előtt vagyok, néztem Motult, Xadot és picit talán utóbbi olcsóbb, viszont nem olcsó
De lehet bepróbálom.
Robi!
Érdemes, kell előtte tisztíttatni valamivel a motort, vagy egyik le, másik bele? -
#32577792
törölt tag
Sziasztok
Őszre tervezem a vezérlést cserélni,
1.5dci Laguna 3 110Le
200k van benne, mit és milyen márkát érdemes venni? Ja és hol? -
#32577792
törölt tag
Nekem 16-os a téli és 17-es a nyári felnim a Laguna 3-on. Szebb a 17-es, de sokkal komfortosabb a 16-os.
-
#32577792
törölt tag
Mivel van családban Megane 3 1.4tce tudok róla pár dolgot. Itt most motorról beszélek.
Nem túl kicsi a motor, így a 130LE sem annyira túlzott mint 1.2 tce esetében.
Városban (is) szereti a benzint kérni, tehát ha valaki szeret 6-7literrel számolni, nem az ő autója lesz. Igazából a városi tempót sem szereti nagyon, ugyanazt kell vele tenni, mint dpf-s dieselekkel, időnként kimenni vele, és meghajtani, ilyenkor érezhetően változik a rugalmassága is.
Átlag fogyi 10L, ebben némi pálya is van, de tényleg nem olyan sok.
Nincs semmi probléma ha pályázni kell vele, 130-nál ha rálépünk a gázra, hát okoz meglepetést a háta mögött villogó, korlátra felmászó ideges embereknekTapasztaltam. Érdekes volt látni az elnyúlást, aztán visszatérve a korlátok közé és utolérve az idegbeteg már tudta, hogy nem villog, nem mászik.
Szóval jó kis motor. Viszont a láncos vezérlés örök élet meg egy nap, csak duma. Most cseréltük éppen.
Renault szervizesek is azt mondták, hogy ezekkel nincs gond, kisebb turbóst ne. -
#32577792
törölt tag
válasz
rob210 #59276 üzenetére
Klíma jó, bár az egész cécó..
A gyárira vettem tárcsát meg ugye vele a csapágyat, azokat tette fel, majd az 1 éves hella le. Azt mondta kész van, mentem érte, elhoztam de csak fűtött. Visszavittem, próbálta, nem volt jó. Nyomás oké volt. Azt mondta töltött rá olajat is. Nem tudta megtalálni a hiba okát, 2 nap múlva elvittem és ott hagytam. Megcsinálta. Ami érdekes, hogy szerinte el volt dugulva az elpárologatónál. Aztán mutatta, hogy amit levett olajat olyan fura, mintha kettő fajta lenne és valószínű ez okozhatta. De hát ő töltötte rá..
Mindegy, most rohadt hideget nyom, mérte a kijövő levegőt, volt az -2,6 is.
Ezt sem értem hogy lehet mínusz -
#32577792
törölt tag
Az mitől lehet, hogy a klíma kompresszor javítása, feltöltése óta néha eléggé lefogja a teljesítmény gyorsításkor? Eddig ezzel nem volt gondom.
L3 1.5dci -
#32577792
törölt tag
L3 tulajoknak, akinek esetleg motoros az ülése, van-e olyan opció, ami a motor leállításakor az ülést hátraviszi?
Tolatáskor a tükröket belehet állítani, hogy lefelé nézzenek (bár csak véletlen jöttem rá). -
#32577792
törölt tag
válasz
molnarpeter #58723 üzenetére
380e km
Mivel fiam fát fogott vele, az intercooler volt cserélve.
-
#32577792
törölt tag
válasz
konyi79 #58712 üzenetére
Nekem az a Laguna II ph1 volt. 1.9dci. Normál turbós.
4 évesen vettem, 8 évet használtam. Gyári turbó, kuplung volt benne mikor eladtam, kereskedő vette meg, legnagyobb problémája egy próbaút után az volt, hogy kicsit jobbra húzott.
Egyszer álltam le vele generátor probléma miatt. Utána felújították és ment tovább.
Nyilván volt javítás benne, ahogy minden másban is. -
#32577792
törölt tag
Úgy néz ki, hogy a klímakompresszorom tömítése adta meg magát. 4 nappal a gari lejárta után.
-
#32577792
törölt tag
Hát ja, az mondjuk jó ha ember tisztában van a kocsija határaival. Nem gondolkodtál ilyen "tanpályán" menni vele? Mondjuk érdekes lehet bemenni egy kanyarba, mögötted egy kék-fehérrel, aztán Te befordulsz és mégy, a kék-fehér meg utánad bátrad, ha a renault befordult én is, gondolja
-
#32577792
törölt tag
válasz
Johnny_vT #58380 üzenetére
Legalább nem lesz tucat autód
Nekem rohadtul tetszik, az uccsó autóm coupe lesz, még akkor is ha már se ki, se be nem tudok egyedül
Talán FB csoportban mintha lenne - vagy volt valakinek - coupe. De ismerősök között van 4controllos is, 5 ajtós. Azt mondják állat a kanyarfogása, és probléma se nincs velük.
De én már beérem a 100-110-es tempóval is, pályán is max 140.Mondjuk a coupe-nak nem tudom mennyire ugyanaz az első lámpája és lököse, mint normál L3-nak. Valaki?
-
#32577792
törölt tag
Na látod. Mit is írtam?
Ami nálam egyszer kaksi, az cserepad. Meggyőzhető vagyok, de nehezen.
Henkúkk foreverViszont megnézték klímámat. Felnyomta nitroval, hallható a szökés. Csak elsőre nem találta, ideje meg nincs most.
Alulról jön a hang. Remélem nem lesz meleg a héten -
#32577792
törölt tag
Nem, feladtam, menni kellett kocsival, bár inkább szauna most
Nagyon minimális langyos levegő jön be automatán, de érdekes, hogy a venti állandó magas fordulaton pörög, gondolom nem tudja lehűteni adott hőfokra.
Holnap már munkanap, keresek klímást aki kiméri a nyomást, aztán léphetek tovább. -
#32577792
törölt tag
válasz
Johnny_vT #58338 üzenetére
Szakmai topic. Renault szakmai. Akik itt vannak, döntően ilyen márkával vannak. Én speciel ki nem állhatom a kék-fehéret. Bátyámnak, unokaöcsémnek olyan van. Egyik 530D aut. Jó hangú. Megy is, már ha éppen nem váltóval, vagy hűtéssel küzd, vagy nem vár arra, hogy valaki állapítsa már meg, hogy mi a szar van vele. Nagy autó. Átülve a LAguna II-ből, meg azt néztem, hogy hova lett belül a hely? Másik egy 2000-es diesel. 2 év alatt 4-5 alkalommal jöttek haza vele Bécsből. Egy alkalom volt, mikor a távot megtette, és nem kellett szervizbe húzni, vagy javíttatni.
Fiamnak Megane 3 van fél éve. 1,4Tce. Baromi jó kocsi, megy mint rakéta és fogyaszt is. 9-10L. Szinte csak városban. Futómű ülések remek. De nem egy kategória árban sem.
-
#32577792
törölt tag
Igen, ennek hatására mozdult el a bal oldala, addig meg se mozdult. De amit linkeltem, azon az 5-6. képen, az látszik, hogy a kesztyűtartó felső széle, az lentebb van a műszerfal aljától, na nekem az ott van alatta közvetlen.
Olyan, mintha még valami tartaná. Volt YT videó, ott 8 perc alatt cserélte a srác. Gondoltam nekem majd 30 perc elsőre akkor.
-
#32577792
törölt tag
válasz
rob210 #58299 üzenetére
4db van kint. Elvileg ennyi lenne benne.Így kellene, de a gyakorlat nálam működik
-
#32577792
törölt tag
Próbáltam pollenszűrőt cserélni L3 Ph2-ben, de ez a nyűves kesztyűtartót nem tudom kirángatni.
Csavarok kint, jobb oldala mozog is, de nem adja magát. Flex kell hozzá? -
#32577792
törölt tag
Tavaly cseréltem a klíma kompresszort, nem eresztett, így visszakerült a gáz, jó is volt Most viszont elég langyoska levegőt nyom és szerencsétlen ventilátor is hajt egyfolytában.
Elszivároghatott a gáz?
-
#32577792
törölt tag
215/50 R17 ha jól emlékszem így hirtelen.
Nagyon régen volt Lanosom, arra vettem gúdzsír kötött forgásos valamit ami akkor csúcs volt (valami V mintázat), második évben olyan kopást produkált, hogy eddig az volt a leghangosabb gumim. Azóta gúdzsírt sem veszek. Contik beváltak, Misi is (Alpine 4 van téliben, ennek 1 baja van, ha elkezd az idő melegedni, hangos lesz, ekkor tudom, hogy csere)Nem mondom, hogy amit próbáltál, az nem úgy lenne, de én ilyen vagyok. Ha egyszer valami nekem nem jön be, nem szívesen veszek még egyszer olyan márkát-
-
#32577792
törölt tag
Hát, hogy mi a fantasztikus?
Másra gondolok mint egy autógumi
Erről beszélsz egyébként?
Nekem ilyen van -
#32577792
törölt tag
Amelyik kukázva lett
Nem jegyzem azt, amit nekem egyszer pocsék lett
Ezzel egyenlőre elégedett vagyok. Fog mint állat fékezésben, kanyarban. Az, hogy vizes úton se szitál be fékezésnél, nekem tök jó. Volt vészhelyzet is, amikor előzésnél hirtelen szembe jött egy másik, vissza nem tudtam menni a sávomba, így satu volt. Szinte beleállt az aszfaltba.
Nem hangos. Ennyi nekem elég. -
#32577792
törölt tag
válasz
orosziem81 #57944 üzenetére
Azért egy nagyon fontos dolgot kihagytál az igazságérzetedből!
Olvass már vissza, hogy miért NEM látszik a gyári fényezésen a dolog?
Basszus, ráköltött egy rakat pénzt, hogy védje az autóját. Nem tudom sérült-e az adott védelem, ha igen, nem gondolod, hogy azt helyre kellene állítani?
Meg azért ne sajnáljuk már azt aki bosszússágot okozott neki, lehet tudta, hogy a kamerák vették, megtalálják és akkor sokkal rosszabbul járt volna, ha nem "jófejeskedik", mert valljuk be, nem ez a jellemző. Nekem is már 3 olyan karcom van, ami parkolóban hagyott rajta valaki... Nulla papír mellett. -
#32577792
törölt tag
Belső tér (mondjuk L3 lakkozott konzol) fóliázáshoz írtatok itt Lion nevű tagról, de ahogy látom, már törölt az accja. Esetleg aki volt nála, elérhetőséget tudtok?
-
#32577792
törölt tag
válasz
LamerGyuri #57856 üzenetére
Téli 16, nyári 17.
Mentem M3-al, 18-as kerékkel, van előnye is. Mondjuk nem a kényelem -
#32577792
törölt tag
hűűű
Holnap lemosom a gépet és megmutatom a tuti téli felnim
Aztán pár nap és megy fel a nyári. -
#32577792
törölt tag
válasz
gixxergabi #57837 üzenetére
így van, nem jó rá
-
#32577792
törölt tag
válasz
eTrade #57789 üzenetére
Én is szoktam így járni pályán. Olyan is volt, hogy beállt az összes, mind a 2 sáv. Tök mindegy, hogy melyikben nem haladsz. Aztán ugye jönnek az újak és nekiállnak villogni, felmásznak a sövényre, átmennek a külső sávban, ott is villog, mint Pistike az oviban az új papír zsebkendőjével. Menjen már előle, de hova? Ja nem tud. A hülye barma tudna, de nem akar a leállósávba menekülnie előle, erre fogja az idegbeteg és megy ő oda. Aztán anyázik, mikor nem engedik vissza.
Ne láttam volna, akkor is elhiszem, de láttam. Ilyenkor sajnálom, hogy nincs egy páncéltörő amivel egyszerűbb kiszedni az ilyet a sorból. -
#32577792
törölt tag
válasz
eTrade #57750 üzenetére
Szerintem én is azt feszegettem, hogy nem "csak" olaj van az olajban
Azért mert valami sanyo, nem biztos, hogy jobb, mint egy Huawei. (pedig előbbi milyen régi, van még egyáltalán?)
1991. óta űködik a xado. Nem mai alapítású.
Most már azért is ilyet fogok tenni bele.
ukrán az akku, ukrán az olaj -
#32577792
törölt tag
válasz
eTrade #57748 üzenetére
Az, hogy mi a "minőségi" nagyon sokszor reklám kérdése.
Én nem hallottam még eddig erről a xado nevű olajról, ahogyan előtte a Forse nevű akkuról sem. Igaz, hogy ukrán, de nekem eddig bejött.
Ahogy olvasom elég sok taxisnak is hasonlóan.
Adalék: ez megint érdekes kérdés. Az a gyártó, amelyik nem készít adalékot, az tuti azt mondja, hogy attól pocsék lesz minden. De ha azt veszem, hogy több minőségi szintű olajat gyártanak, mivel is érik el, hogy az egyik mezei, a másik prémium lesz? Adalékkal?
Ha csak adalékolt olajat adnának, drága lenne. Ha konkurencia adna mezeit, azt vennék, és akkor nyakukon maradna. Nem hiszek én abban, hogy annyira jót akarnak nekünk, alapáronAztán lehet tévedek. De alapból nem adalékolok én sem.
-
#32577792
törölt tag
"Tudományos" kísérlet, összehasonlítja az almát a körtével. Előbb a normál olajat, aztán egy adalékot és és lőn csoda, az adalékkal sokkal nagyobb terhelés alatt is fut az izéé. Aztán felesbe önt adalékot a motorolajhoz és már így a motorolaj is szuper. Életszerű, hogy felesbe kell tenni gondolom..
-
#32577792
törölt tag
Szedett-e már ki valaki 1.5dci FAP-os motorból EGR szelepet?
Ezt is 3 csavar fogja, de az egyik fején rajta a turbóhoz menő atom kemény műanyag cső rögzítő füle. Ettől viszont nem férek hozzá a csavarhoz. Le kellene szednem ezt a csövet? -
#32577792
törölt tag
válasz
forceberg #57141 üzenetére
Ez így van. Ha rákényszerülök egészségi okok miatt, hogy kocsival menjek dolgozni arra az 1km-re, 2-3 nap után olyan égetést csinált, hogy le kellett állnom megnézni nem ég-e valami a kocsiban, olyan égett szag jött be. Szóval ezekkel kerülni kell a 4-5km-es távokat is, ha utána nem megy hosszabb útra.
Ha ilyenre kell autó, akkor benyás vagy hibrid
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Béta iOS-t használók topikja
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Cyberpunk 2077
- Könyvajánló
- OpenWRT topic
- További aktív témák...
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Eladó KTM női bicaj!
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- HIBÁTLAN iPhone SE 2022 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2984
- Ritkaság! Hibátlan! Intel Core I9 13900KS Processzor!
- Bomba ár! HP EliteBook X360 830 G8 - i7-1185G7 I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G5 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest