- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Ha nem diaggal rakod szervízállásba, akkor hamar gajra is vágod a nyomatékszenzort és lesz egy közel 60ezres felújításod oldalanként.
Én is láttam ezeket a kókler videókat, de elkerülném a helyedben.
Nincs semmilyen bowden, egy elektro szervó motor van egy nyomatékszenzorral, ezt ha szervízállásba rakod visszacsévéli a tolórudat, menetes szár.
Ezután simán bármivel visszanyomhatod a dugatyút.
M3 nál kétféle kézifék van a mechanikus az 3 körmös fék munka henger visszanyomóval tekerősen tolható vissza, az elektromos olyan mint az első simán tolható nem kell tekergetni.
Mondom ezt úgy, hogy most jöttem fel egy elektromos grandtour alól kávézniA gyári menete:
Apply the before repair procedure using the Diagnostic tool :
connect the diagnostic tool,
select "Electronic parking brake computer",
go to repair mode,
activate the maintenance mode. -
Utólag egyébként ez nem okozhat gondod? Mármint, hogy mondjuk egy motort 10 évig használtak, ahogy, tele van lerakódással, majd hirtelen kap valami adalékot + prémium benzint + még meg is forgatják. Amikor lejön a lerakódás az nem okozhat problémákat? Ehhez a részéhez már hülye vagyok, bocs, ha kapitális baromság, de érdekel a dolog.
-
Hőmérőt is megkeresném és letakarítanám...
Más: Ki tudja M3 kombinál a csomagtérpadló, izé, szóval az a szövetes kemény lap - annak az ülések felöli részén alul mire van egy műanyag 'aljzat'? Olyan, mint ami fogja a felhajtott ülőlapokat (azoknak a fém tartóit).
Olyan, mintha nem csak a kalaptartó elrejtésére lenne ott lehetőség, hanem valahova lehetne még rögzíteni, vagy valamit oda lehtene rakni hogy ne legyen törés a felületben ülésdöntés után. -
shifty!
senior tag
Ellenőrzik hogy be van-e kapcsolva a funckció - nemtudom hogy billenőkapcsolós, fordítókapcsolós, mindegy, bekapcsolják, vagy megnézik hogy be van-e kapcsolba. Ha a fedkomp kiírja hogy az automata kézifék működésbe lépett / kikapcsolásra került, gondolom állóhelyzetben megpróbálnak behúzott elektromossal elindulni. A mozgás sikerességétől függően megállapítják hogy működik-e vagy sem.
Az én fejemben kb. ennyi az ellenőrzés algoritmusa. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Mivel az autógyártók sorban dobálják a dízel motorokat a kukába, legutóbb már Honda is a Toyota után, akik aztán letettek az asztalra jó pár kiváló dízelt, csak két variáció lehetséges.
A Renault olyan dízelt fejlesztett, ami megváltja a világot és tisztább, mint egy új pelenka működés közben, ami eléggé elképzelhetetlen. A második, hogy milliós nagyságrendben rohad a Renault raktárakban a fel nem használt és parkolópályára tett dízelek tömkelege ezért még azzal is jóval előrébb járnak, ha sok tíz-százezer eladást produkálnak új autóként, mintha az egészet bedózerólnák.Németeknél már szinte dízel utálat van, nyilván agymosás szinten is elérték ezt és ez vírusként terjed és egyre gyorsabban. Valakik ki akarják nyírni a dízelt (Wall Street, dízelbotrány etc...) és az nem a káros anyag miatt van, mert az egy baromság...
Bár lehet, hogy rosszul gondolom, de furcsa lenne számomra, egyúttal kellemes meglepetés és fricska a többieknek, ha a Renault kitalált volna valami olyat, amitől rohanna mindenki dízelt venni.Egyébként a xado luxury drive és a VIF (köszönet még egyszer Mágusnak az ajánlásért) együttesen megtették a hatást, szerintem, amikor 10 éve kihoztam a kereskedésből ennek nem volt ilyen selymes járása, illetve csak xado olajjal sem, tehát...ehhez mind a kettő kellett. Tegnap nagyon frankó volt vezetni így a lageszt.
-
#89309696
törölt tag
A japánok mondanak le róla folyamatosan, talán már mindegyik ismert nagyobb gyártó kidobta a dízelmotorjait, most épp a Honda talán. Japánok soha nem is szerették, könnyen megválnak tőle. Nem úgy, mint a németek vagy a franciák, meg konkrétan fél Európa. Ők inkább ücsörögnek tovább az asztalnál és csiszolják a végtelenségig a dízelt (is), amíg van élet a belsőégésű motorokban. Márpedig van, csak a dízelt egyre macerásabb megoldani, de van aki foglalkozik még vele, van aki meg összegyűri a tervrajzokat inkább.
-
-
diablo1984
veterán
volt színjelölés? Én a magane 2/scenic2-es motorválasztékára gondoltam(azokban ez a 2 lépcső volt), a thaliában/clio2-ben tudom, hogy volt gyengébb és a daciákban is, de ezek sosem játszottak fontos szerepet az életemben, megane és scenic vonalon én is gondolkoztam anno, de már elvetettem!
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Egyetértek, Eleve xar az egész törlési procedúra, nevezzük így.
De nálam ötöt töröl, plusz egy hatodikat, amivel általában, inkább gyakrabban összecseszi a már valóban 2-3 törlés után a tiszta szélvédőt. Ebből az első, de néha a második még száraz szélvédőn fut, már ha az előttem lévő legalább annyira nem cseszte össze vízzel, latyakkal a szélvédőt, hogy ne szárazon induljon a tisztítás és legalább emiatt ne kopjon idő előtt a lapát. A hat törlés miatt, én általában a negyedik törlésig tolom rá az ablakmosót, tehát egyfolytában, mert így azt egynek számolja és marad annyi víz rajta, hogy megérje ennyit törölnie.
Egyáltalán miért kell a spricka előtt törölni? - kérdésem inkább ahhoz a rönüs bal...izé fékhez szól, aki a sok másik ökörség helyett ilyet is beletervezett ebbe a frankó autóba.
De olvastam, hogy van valami "bigyó", ami megakadályozza, hogy a mosólötty visszafolyjon a tartályba és így előbb indul, vagy egyszerre legalább a törléssel a tisztítás. Be kellene végre telepíteni. -
Yoshida
aktív tag
mégane2-nél én kb. a második, harmadik törlésig nyomom a spricnit, így csak 1-2-t töröl víz nélkül (mikor-hogy sikerül), és az utolsót kicsit később. Így nem szokott szárazon szenvedni.
Viszont a hátsó mosó az normális hogy kb 3-4 sec mire jön a folyadék? Zúg, zúg, de csak 3-4 sec után jön. És addig törölne szárazon, ha úgy próbálnám, nem lehet előre spricnizni, mint az előző kocsinkon...
-
Yoshida
aktív tag
Hi, Megane II Grand Tour, csomagtartó: a széleken a kárpit alatt van csomagrögzítő fül? Amiatt kérdem, mert a gyerekülésünk isofixes- és van egy felső heveder (top tether), amit régebbi kocsiknál a csomagtérrögzítő kampóba is be lehettett akasztani (újaknál meg az ülés hátán középtájon van erre direkt kampó). Annyi a szerepe, hogy ne bukjon előre az ülés ütközésnél.
köszi
-
Pontosan milyen dCi-k és hány km-ek?
Egy dolog nem teszik a Spuriban, hogy dízel-benzin mindegy, ugyanazt tedd bele.
A két rendszernek nem biztos, hogy ugyanarra az adalékolásra van szüksége.(#55539) szasanyi: kicsit csapongsz a témában és mintha azt várnád, hogy mi mondjuk meg, hogy mit csinálj a kocsiddal, hogy ne legyen bajod vele...
Ez nem ilyen egyszerű. Ha jót akarsz, akkor marad a prémium OMV, MOL, vagy az új Shell, de ezek szinte aranyárban vannak. Én jelenleg a Lukoil prémium mellett döntöttem, 30Ft-tal olcsóbb a nekem elérhető távolságra lévő kutakat nézve. Ukrajnában is vannak CR dízelek, szóval sokkal xarabb nem lehet az sem, hacsak nem vmi mezőgazdaságból lopott lóvizeletről beszélünk.
A szűrőkről, vannak extra 2 és 3 mikronos szűrők is. Én 300e km-t mentem 5 mikronos szűrőkkel, az elsőn kívül Mann volt mindig benne, 45e-ként cserélve. -
szasanyi
félisten
Jó lenne vmi szerviz tapasztalat, de azt sehol sem találtam. Ezen kívül jó lenne ha lenne olyan infó - mint ahogy nincs -, hogy melyik kúton van normális minőségű (nem prémium) gázolaj, ami minden további nélkül jó kell, hogy legyen. De ugye azért nem az, mert a minőség heterogén, sőt vannak helyek ahol mondjuk szennyezettebb a gázolaj és ugye a magasnyomású diesel rendszerek ezt nagyon nem tolerálják.
Pölö ezért lenne jó tudni, hogy a különböző gázolaj szűrők közül melyiknek van jobb szűrőképessége ami a leginkább megszűri az ilyen, esetlegesen a tankolás során bekerült mikro szennyeződéseket is. Mert ez lenne a lényeg, nem az hogyan hívják a gyártót.
Apropó gázolaj... ukrán gázolajat tankol-e vki rendszeresen, ill. ezzel kapcsolatban vannak-e tapasztalatok esetleg ajánlás? Pro és kontra egyaránt érdekelne! -
#32577792
törölt tag
tedd rá clipre és megmondja mennyi regenerációja volt (lehet mutatja az utolsót is, de ennyire nem mentem bele)
spuri nélkül nekem jobb, azzal valami nem kerek, darabosan megy, hibát generál. jó ideje nem tettem bele, most nyomtam és hozta azokat a dolgokat amiket korábban -
diablo1984
veterán
Én maxmotiont verek bele, mert a sima mol-ostól lekormolt az injektorom és néha torpant, maxmotionnal meg nem! De már kezdem unni, hogy drága dízel, a fogyasztás sem parádés, mert városban viszonylag sok így rövid távon, városon kívül a regenerálás miatt nem kevés, nyáron 5,5ből kijön, hogy meleg van, de 4 fok alatt bekapcsol az előmelegítője, megemeli a fordulatot 1000re és csúnyán fogyaszt, de legalább pár perc után fűt!
Csak a a dpf megunja a dolgot, akkor cumi(bár gép szerint köszöni még jól van). Lehet egy megane 2 faceliftre downgradelnék, mert az tetszik, egyszerű motor, nem igényli a drága benyát, viszonylag takarékos, tankcsapdák nélkül.... -
Jaded
őstag
Konkrétan nem zavaró, mivel ritkán jön elő, ritkán van kinyomva a szeme
Csak hosszútávon nem akarom, hogy bármi bajt okozzon. Attól, hogy nem érzem, valami lehet, hogy nem kerek és az idővel elő is fog jönni. Tulajdonképpen ezért idegesít picit. 2 hónap alatt azért sikerült eléggé összebarátkoznunk, pedig nehezen indult a közös élet
Azt sajnálom, hogy picit fapados szegény: nagyon hiányzik egy könyöklő és a tempomat. Más kérésem nem is volna. Ja de: egy 16"-os Louxor felni a mostani 15-ös helyettSzerk: a kecskeméti Renault szalonról is megvan a véleményem..
-
Jaded
őstag
Vezérlés tavaly volt cserélve, nem kókány helyen lett csinálva, nem hiszem, hogy elszúrták volna. A bakot szerintem mindig érezni lehetne, mint ahogy a lendkereket is. Alapjáraton van egy pici rezonancia, de szerintem nem vészes. Igazából nem tudom milyennek kellene lennie, de nem gondolnám rossznak, mégiscsak dízel. De azért nehogymár ne lehessen meghajtani néha picit jobban, mert ezt csinálja.
-
rsf
senior tag
Egyedül ha a tekerőt 0 állásba állítom akkor nem világít semmi egyébként világít a Led menetfény ködlámpánál és refinél is.
Helyzetjelzőnél is a Led világít a hátsókkal együtt.
Ez furcsa, mert az első lámpatestben benne vannak a helyzetjelző izzók amik sosem világítanak.
Ez már akkor feltünt amikor vettem a kocsit.
Gondolom van olyan felszereltség amiben nincs Led ott azok világítanak.
Amit csak most vettem észre, hogy a refi kapcsolója nem mechanikus. Szóval csak meghúz aztán az elektronika adja az öntartást. Nem lehet refire rakni, csak ha jár a motor, mert csak fénykürtözik.
Üdv. -
+Mycso:
Furcsa, most a nekem legjobb földrajzi pozícióban lévő kút Lukoil, de még az Auchkásnál is olcsóbb a HT szerint...
Így nagyon jó áron lenne a Lukoil prémium gázolaja, gyakorlatilag OMV/MOL normál árában van, mert a Lukoilnál amúgy sem 40Ft a felár(sőt, most olvasom, hogy akcióban normál árban adnak dec. végig prémiumot). Úgyhogy lehet, hogy Lukoil prémium lesz Spurival vagy nélküle. A Spuri az ajánlott adagolással 11Ft/l-be kerül. -
#32577792
törölt tag
Az ha valami amerikai kutatás, hagy bennem kételyeket. De az tény, hogy baromi nagy változások vannak, itt a homokhátságon, megjelentek olyan növények - fűfélék közé tartozó - mely sivatagi környezetben található meg.
A globális felmelegedés okai sokkal összetettebbek, - szerintem - mint dízel gépkocsik (melyek igazából európai és nem globális szereplők). Nem is annyira a fa mint tüzelőanyag, hanem a gumi, rongy és egyéb ipari hulladékok elégetése (valaki jobban teljesít, de azok nem így tüzelnek kényszerből) és ráadásul vizes állapotban. Csak meg kell nézni a világ szarvasmarha állományát és azt, hogy ezek mit okoznak. Mégsem esik nekik senki, hogy talán fel kellene hagyni a tenyésztésükkel. Egyszerűbb ráfogni a dízelekre és hátra dőlve szidni őket, mondván, nekem benzines van. (nem megyek ismét bele abba, hogy hány éves, milyen állapotban, milyen olajzabálás mellett stb).
Persze lehet játszani a sértődöttet ezek miatt, de ez meg olyan röhejes és gyerekes, komolyan. (nap, mint nap látom az első osztályosokat szünetekben, azok nem ilyenek, tehát lehet sértő számukra a hasonlat)Igen, kell(ene) tenni ellene valamit. Én annyit tudok, hogy nem járok autóval helyben, gyalog vagy kerékpáron igen. Nem futja "korszerű" hibridre, villany autóra sem. Nem vagyok hajlandó 7-9l fogyasztású autóval járni úgy, hogy azt kinti közlekedésben produkálja (bőven van ilyen ne legyünk álszentek) mert jöhet a duma, hogy a benyás mennyire kevesebbet szennyez, de azért ha valami 5.5-et eszik szemben egy 8 literrel, azt nem gondolhatja senki, hogy a több a kevesebb. A botrányt az az USA robbantotta, ahol alig van dízel autó és vissza akarják szorítani a nem hazai autókat és ez jól jött nekik a németek ellen.
-
AttyVin
aktív tag
OFF
Úgy írtam, hogy "olcsó"... (persze, hogy ma már nem igazán az).
De évek óta mindenki "ráment" a fára (kandallótól a kemencén át a vaskályháig).
Itt, felénk a "gazdagok", mert "sikk", a "szegények", mert korábban tényleg olcsóbb volt (főleg, aki "kéz alól" vette). Ők most nem fognak egycsapásra visszaállni mondjuk a gázra...Amúgy a '80-as években még sokkal többen fűtöttek szénnel, ami szintén "szmogbarát"...
Az más kérdés, hogy a motorizáció - a számszerű növekedése miatt - mára nagyobb szennyezővé lépett elő (a fejlődő technika ellenére).
A lobbiérdekek, meg általában mindenhol előjönnek.
De ez erősen off-topik téma...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
-
Gabesz87
veterán
Igen, az R-Link 2 ilyen felhő jellegű. Vagy az autóból, vagy netről a fiókomba belépve tudom menedzselni az alkalmazásokat. Egy R-Link toolbox nevű progi itt is van, pendrive-ra töltöm le az appokat, térkép-, rendszerfrissítést, és utána az autóra arról feltöltöm.
Itt azt hiszem évi 2 térképfrissítést ígértek, mintha azt olvastam volna. De nem biztos. -
Gabesz87
veterán
Nem, Tomtom az R-Link 2 is.
Hát nem tudom, én nem merném azért az autó rendszerét buherálniMeg hát folyton az villan be, hogy minek, amikor ott a waze. Amúgy én abban reménykedtem, de nagyon, hogy majd kiadnak valami frissítést, amiben benne lesz az Android Auto, és akkor a Waze-t lehetne majd használni az autó kijelzőjén. De nem, erre nem fog jönni, holott az új Megane-ban már alapból benne van, de az enyémnek az r-link support-al való levelezésem alapján régebbi a hardvere, és nem támogatja az AndroidAuto-t, és frissítés sem lesz hozzá. Szemetek!
-
Gabesz87
veterán
Hát ez besza...behu....Én tavaly aug-ban vettem át a kocsit, utána nem sokkal, rá 1-2 hónappal volt talán rendszer meg térkép frissítés, de azóta semmi. R-Link Store-ban a Map Technical Info-knál 2015/11/19-e van, mint legutóbbi verzió. A teljes Európa térkép itt mondjuk 85 EUR, de mindegy, így nem éri meg, ha ennyire leszarják. Nem értem, minek erőltetni ezt a navi dolgot a kocsiba, ha utána rohadtul nem foglalkoznak vele.
-
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ennek a spurinak elég megoszló véleményei vannak a sztrádát olvasva.
De inkább több a jobb.----------------
(#52982) TayRol
Nah, kíváncsi vagyok.
Egyébként a fenti képre rákattintva és jobban megnézve, a tükör váltókacsolónál túl nagy hézagok vannak a billenéshez, ezért eltudom képzelni, hogy emiatt valóban nem világít. Mondjuk értelme sem sok van, mert a 4 irányú alá nyúlva, ami ugye világít, rögtön megtalálod, de ez csak amolyan laikus okfejtés -
Sanyo77
tag
Én eddig se tankoltam Auchannál, és társinál, bár az elején még úgy gondoltam, hogy jóárasított gázolajat veszek 200 ért, de inkább mégse....
Viszont 5. tankolás volt, ami a prémium lötyit jelenti. Max Motiont tankoltam. (420 Ft
) Halkabb lett a motor, bár eddig sem volt hangos, de a lényeg a sebesség váltás. A computer lényegesen kisebb fordulatnál kéri a következő fokozatot mint a hagyományos gázolajjal.
Csak van valami extra benne.
-
#32577792
törölt tag
Teljesen változó, illetve annyira nem.
Alapból Auchan, alkalomszerűen Lukoil. (utóbbi talán mintha jobb lenne, vagy csak placebo)
Itt nálunk - a vadászházas polgármester - magán kút van, MOL támogatással, de mivel régen a PUG diesel porlasztóm csúcsai beégtek vele, nem vagyok hajlandó gyarapítani a vagyonát
Ezért ha megyünk be Kecskemétre, ott az Auchan kút, már nagyon régen ott tankolok. LII-vel is, azzal sem volt gondom.
Igazság szerint próbáltam több félét is, biztos van különbség, de nem éreztem.
-------mycso: pálya 130-tól már azért megdobja a fogyasztásom. 120 környékén 4-4,5 környékén elmegy. 130-nál inkább 5,8-6,5 (bár tegnap éppen Bp-en tekeregtünk gyereknek autót nézni, és M5-n kifelé 7-8 is volt egy részen, szerintem mehetett az utánégető)
Tényleg, ha netán tudtok M3 (3 vagy 5 ajtós) benyásat eladót (legfőképpen turbós érdekli a srácot, occcón) privátot dobjatok már.
-
kisgyerek85
senior tag
Az meglehet. Igazából soha nem figyeltem a gumik állapotát. Múlt évben is azért került sor a cseréjére, mert a szerelő mondta, hogy jó lenne cserélni. Én vezetés közben nem éreztem még ennek a meghibásodását (akkor utánaolvastam, hogy miből érezni ha a toronycsapágyak rosszak)
A szakadt gumik meg csak mostanában tüntek fel, amikor felnyitom a motorháztetőt néhány folyadás csekkolása miatt. Lehet eddig is szakadtak voltak, csak nem tünt fel,mert nem is figyeltem ezekre -
Gabesz87
veterán
Úh, részvétem. Hát ez így tényleg gáz, hogy nincs meg a tettes. Nálunk legalább az volt, hogy leálltunk, csak betétlap egyikőnknél sem volt, és a csaj végig üvöltött, ocsmány módon beszélt (mivel ütközés után elküldtem melegebb égtájakra, ami nyilván nem tetszett neki). Aztán ahogy a rendőrt említettem, viharzott is el. Mindegy, legalább nálam a biztosítója majd intézi a javítást.
-
rob210
Topikgazda
Oké én ettől még állítom, hogy nem megy el a vezérlés, hiszen mint írtam nem egyet cseréltem már.
De amit leírtál az jogos, átgondolva, abban az esetben, ha valki úgy áll neki, hogy még sose csinálta.
De ha csak kiveszed a főtengely szíjtárcsa csavart, annak van egy trükje akkor a vezérlés továbbra is állítom nem megy el.
De ha elmegy sincs baj, mert nem nagy dolog visszaállítani. -
rob210
Topikgazda
Nekem van szettem tehát ha elálítódik sincs semmi.
Max jelre tekerek mindent
Azért a falvédőről nem most jöttem leEgyébként a rögzítő tüske pont ezért van, hogy a felső holtponton megfogja a főtengelyt.
Aztán már oda tekeredik ahova akar, csak a jelre kell visszatekerni.De aki még nem csinált ilyet és eszetlenül nekiesik az valóban kukázhatja a blokkot ehhez kétség nem fér.
Csak ez nekem már egyértelmű volt, hogy nem tekergetünk semmit, ha hosszbordás szíjat meg főtengely szíjtárcsát cserélünk. -
diablo1984
veterán
valahogy hihetetlen nekem hogy a vezérlés kereke nincs rögzítve, akkor mi tartja fokon? mert a keresztbordás foka bárhogy állhat, akkor hogy lövöd be a vezérlést, ha szabadon elfordul a főtengelyen a kerék? Én csak a dízel lagunámét láttam, az hornyom volt, azon egyértelmű volt ez, nem tudott elmászni, de mivel vezérlés akár egy benzinesen is "erőt" tud átadni, így nem elképzelhető nekem ez a féle "semmilyen" rögzítési módozat....
-
rob210
Topikgazda
Én is
De most már értem mit mondasz és ez így rendben is van, de amíg a vezérlés szíjához nem nyúlnak, addig az nem tud elállítódni, mert az feszíti a tengelyre a tárcsát.
Ha csak a hosszbordást kell cserélnie, az megoldható simán, a vezérlés rögzítése nélkül.
Én nem egyet cseréltem már le, dieselt is.
De ha mást is kell tekergetni vagy állítani, akkor valóban célszerű, a vezérműtengelyek és a felső holtpont rögzítése. -
rob210
Topikgazda
Ezt én nem értem.
A hosszbordás szíjról van szó és annak a főtengelyen lévő tárcsájáról.
Vagy valamit félreértettem?Csak mert a főtengely tárcsának azt nevezzük.
Az meg benzines és diesel esetén is ugyan az a technológia.
A vezérléshez effektív semmi köze, azon kívül, hogy ha elporlad a vezérmű fel tudja kapni.A főtengelyen két tárcsa van egy keresztbordás a vezérműhöz és egy hosszbordás a segédberendezések hajtásához, ennyi annak a cseréje nem nagy ördöngösség.
Csak egy speciális 10 es kulcs kell az automata feszítő eléréséhez. -
diablo1984
veterán
nem tudom, hogy benzinesnél így van-e, de kétlem, dízelnél a szíjtárcsa alatt volt a vezérlés bordáskereke, ami a főtengely hornyára volt rácsúsztatva! így az a szíjtárcsa levételekor sem mordul, igaz, a szíjtárcsát tényleg a bordáskerékre húzatás tartja a helyén, de az más tészta, nem vezérlés!
-
roseane2004
csendes tag
Hm ha lelazitod a szijat, leveszed a szijat, es forgatod a fotengely szijtarcsat, akkor miert megy el a vezerles? motorban szelepek es a dugattyuk szinkronban vannak es a vezermuszij,,rogziti,,.Ha el is mozdul a generator resznel a fotegely akkor a dugattyu szelepek is egy idoben, nem?
Meg laikus vagyok a temaban, par honapja kezdem bujni a videokat,forumokat stb. De az elmeletem szerint nem lenne gond.
-
Gabesz87
veterán
Jah, akkor lehet, hogy összetévesztelek valakivel, akivel tavaly itt (vagy az indexes megane club fórumon) tapasztalatot cseréltünk ill. az R-Link frissítésemet próbáltuk megoldani. Bocsi. És amúgy a megane 3-al mennyit fogyaszt? Nekem is ugyanez a motor van. Előtte szintén Clio-m volt, csak 1.2 16V 75LE. De én is nagyon szerettem.
-
Gabesz87
veterán
Hm, köszi, megnézem délután. Lehet, hogy találkoztam már vele, mert kb. végignyomkodtam régebben mindent, csak most egyáltalán nem dereng. Neked mikori amúgy az utolsó frissítés (térkép vagy R-Link)? Megint csak nekem nem jön le, vagy valóban nem nagyon adtak ki semmit tavaly év vége óta? Most nagyon nagyon reménykedem benne, hogy kiadnak a közeljövőben egy frissítést Android Auto-hoz.
És amúgy hogy megy a gép ,elégedett vagy vele? Mi is van neked? Ha jól emlékszem tce? Hány km? Hogy fogyaszt?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Eladó Philips EP3510/00 3100 series Automata eszpresszó kávéfőző, klasszikus tejhabosítóval
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- ÚJ Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential robotporszívó feltörlő 2db 1999 Ft
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest