- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
baluka6 #81688 üzenetére
Korrekt ára volt, a női tulaj nálam sem előny. 30, 60, 80, 91k-nál volt olajcsere. Teleszkóp akkor jó volt (hidegben rosszabb, és még csak engem zavar, nejem szerint jó ez még). Ezekszerint előző tulaj nem kapcsolgatta legalább havonta a klímát....
Motorteret láttam, porvédőt nem, 1-2 karc és letört deréktámaszállítóval az átlag alatt volt 2-300-al. Meg a kosz, de azt carnext megoldotta átvétel előtt (ezek is rajta voltak a dekrás felmérőlapon, nyilván ezt kifizetették, és ennyivel olcsóbban ment piacra). Ebben semmi különös nincs, hibátlan autó nincs, max a szalonba (de sokszor az új se hibátlan).Állapotfelméréseket általában hanyagolom, mert ötből négyszer sz.rt sem ért, idő és pénzpazarlás volt (a fele, szembeötlő hibákat se jegyeztek fel, vagy egyszer ráijesztős mindent is felírós felmérést kaptunk).
Ezt éppen el akartam vinni egyébként, de hétfő reggel hívtam őket ahogy felkerült, mondták ok, csütörtökre tudnak leghamarabb sofőrt aki elviszi erre (ha még meglesz). Ilyenre fel is háborodhattam volna, de mivel 4-5 hónapja volt hiredtésfigyelőn, és a mobilés felhozatalt is hetente csekkoltam, enélkül is tudtam hogy a benzines addig nagy eséllyel le lesz foglalózva.Keyless betét ha jól sejtem bentről pattintható ki?
-
zaskar
senior tag
válasz
baluka6 #81688 üzenetére
Szerencsére vannak ritka kivételek is. Én 4,5 évesen, 50 ezer km-el vettem a Laguna 3-ast, amit a cégünknél hajtott egy felsővezető hölgy. Ha nem ismertem volna az autót, természetesen visszatekerés gyanúja merült volna fel. De tudtam, hogy a hölgy csupán magáncélra használta, nem munkaeszközként, így mindössze évi 11-12 ezret ment vele. Ennek volt még egy pozitív hozadéka: az olajcserék hamarabb megtörténtek, mint 30 ezer km, mert a 2 év hamarabb eljött. Én mióta megvettem, 15 ezrenként cserélem. Az összes szervizszámlát megkaptam, szerencsére a közeli márkaszerviz a korrektebbek közé tartozik, ezt tapasztalatból tudom. Egy dolog volt csak, mit a hölgy hátrahagyott: a világos kárpitok rettentő koszosak voltak, pedig neki nem került volna pénzbe a takarítás😊
-
rob210
Topikgazda
válasz
baluka6 #81020 üzenetére
De volt.
Amikor előszőr láttam a kocsit rögtön mondtam, hogy halott a hosszbordás. A szíjat le se fotóztam, de lehet még felteszem ide, mert az is megér egy misét. Nem rég volt műszakin.
Tényleg lehúzzák azt aki nem ért hozzá. Vagy jól van az úgy, majd ha beállt a motor megcsináljuk. -
kisgyerek85
senior tag
válasz
baluka6 #80634 üzenetére
Képben vagyok, hogy ez az alja, onnan meg nem jó válogatni, vagy nagyon nehézkes,de itt jön képbe a feleség. Nem lehet bármilyen autót venni
Én Clio 3 grandtourral is kiegyeztem volna, egyértelmű, hogy neki nem tetszik. Ha csak magamnak kellene autót venni, jólval könnyebb lenne a helyzetem. Mindegy, nem sürgős még a vásárlás, de azért nyár elejéig le kéne tudni.
-
rob210
Topikgazda
válasz
baluka6 #79068 üzenetére
Én nem tudom miért nyomja mindenki a c4 grandot.
Szerintem egy kupac ................
De ez az én véleménye.
Eddig amiket láttam akik vettek, mindenki csak panaszkodott rá.
Az elektronikára a váltóra, a futóműre.
Nagy kényelmes, de rohadt szervízigényes vas.
De ez persze az én szemszögem.
Eddig 2 ilyen járt nálam, de azóta nem is vállalok, soha a büdös életben nem nyúlok többet c4 grandhoz. -
harry
veterán
válasz
baluka6 #78274 üzenetére
Koszi!
Gyorsan atfutva a mobile.de-t en is kb erre jutottam, hogy Meganebol olcsobban is talalok, vagy dragabban fiatalabbak / talan jobban felszereltek.
A hatra beules annyira nem szempont, az elso terd-hely inkabb (ha ez szamit, en 188cm/100kg vagyok). Tobbnyire ketten hasznaljuk + kutya (o inkabb a ponyvazott hatsoulesen + ham + biztonsagi ov).
De jo esellyel ez a kocsink lesz ha lesz majd gyerek par even belul, akkor meg befigyelhet minden hulyeseg (gyerekules, babakocsi mittomen).
-
gypiero
tag
válasz
baluka6 #73650 üzenetére
Hogyhogy ilyen magas? Mármint nekem ez magasnak számít ahhoz képest, hogy az eddigi tapasztalataim alapján a turbós benzinesek közel annyit fogyasztottak, mint egy dízel. Tudom, nem összehasonlítható, de vezettem többféle TSI-t, TFSI-t, mind 6L körül megállt. 1.8 TFSI evett 7.5L-t egy A5-ös Audiban, de az már tényleg mozgós tempó volt.
-
Smith Ügynök
tag
válasz
baluka6 #73083 üzenetére
Köszi az infókat mindenkinek!
Rob befo.atott ezzel az 1.4Tce vezérlés cserével, de ha mondjuk 150k km-rel veszek egyet, megtartom 5 évig, ami nálam olyan 75k km, akkor még a gyári 300 000km-es vezérlés cserén bőven belül vagyok...
Mi a tapasztalat, 1.4Tce rögtön vásárlás után nem kell ugye vezérlést cserélni, elég 300k környékén? -
Gabady
aktív tag
-
eTrade
tag
válasz
baluka6 #63726 üzenetére
Nagyon kiábrándító a helyzet, hogy itthon milyen eltérések lehetnek azonos márkán/branden belül is.
Nem is olyan régen az Megane 1-es benzines autóm szerette az OMV-t, de az Auchan benzin is "ízlett" neki, Agip-től viszont gyakrabban fulladtam le araszolás közben.
Agip kutak most már ugye MOL kutak lettek és ki tudja, hogy ennek mennyi köze lehet hozzá. Elvileg minden kút maga adalékolja az üzemanyagot (adott cég adalékával), de itt szerintem főleg az a kérdés, hogy ki mennyi adalékot rak bele és milyen az alap üzemanyag beszerzési forrása.Most jelenleg a közeli OMV töltőállomáson én pl. nem is tankolok, mert lomhábbnak tűnt tőle az autó, motor meg hangosabbnak. Szerencsére a közelemben van egy Shell töltőállomás ahol eddig nem csalódtam még egyszer sem, nagyon jól (keveset) fogyaszt vele és szépen jár a motor.
Szerintem hanyagold te is az említett MOL kutat és nézz egy másikat.
-
UHHH
őstag
válasz
baluka6 #63726 üzenetére
Én anyáztam nemrég a mol 100-as evo benzint, hogy rángatott az autó tőle hidegen, az omv-től meg nem.
A molnak írt e-levelemre válaszolt a cég és elmondta, hogy én vagyok a hülye, mert minőség, meg ellenőrzés, meg minden van, szóval az autóm a szar. Ja, lehet, csak éppen az OMV-vel nem az.
Régebben a lukoilnál jártam így, attól is "rossz volt" egy másik autóm. Szóval mindenki bekaphatja, az OMV a császár! -
Robi81
tag
válasz
baluka6 #57190 üzenetére
használtam az ablaktörlőt csak le volt fagyva így kiverte a biztosítékot még indulás előtt:-)a tövénél volt lefagyva a sok hótól jégtől nem a lapátok.
na majd körülnézek,de amióta visszaraktam csendesebb lett és működik is mert eddig volt olyan fokozat ahol ciripelt csak emiatt nem akartam kiszedni most meg a -10 fokba muszáj volt:-(rob210:köszönöm.Hétvégén ha jó idő lesz megcsinálom.remélem nem túl nagy munka.
-
#32577792
törölt tag
válasz
baluka6 #57024 üzenetére
Ez azért nem ennyire fekete-fehér, hogy azért nincs szakember, mert mindenki diplomát akar. Anélkül, hogy belemennék mélyebben ebbe az offos témába, itt arról is szó van, hogy kivándorlás van, előbb mentek a diplomások, a hiányszakmások, aztán a szakmunkások, most meg aki csak tud.
Ez sokkal összetettebb annál, hogy mindenki diplomát akar. -
rob210
Topikgazda
válasz
baluka6 #56934 üzenetére
Nem a geometriával van a baj, hanem beül a rugótányérba a kosz az gyüjti a nedvességet és szépen rohasztja a rugó anyagát.
Azért törik el. Ha kocsimosáskor a kerekek mögött a futóműre is jut egy kis víz, akkor nagyon sokkal ki lehet tolni az életét a rugónak . Persze akkor is el fog törni csak mondjuk nem 5/6 évesen.
10 év után meg úgy is illik kicserélni, mert kilágyul.Ez persze a starline meg ilyen neves gyártók termékeire nem igaz azok bármikor el tudnak pattanni.
Nemrég 2 azaz 2 napot bírt egy ilyen rugó, de már amikor meghozta a srác jeleztem, hogy inkább vigye vissza. Most megtanulta szegény egy életre.
Jah és az nem alul tört el a menetből egy negyedet, vagy felet, az konkrétan a terheléstől ketté roppant.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
baluka6 #56507 üzenetére
Holnap cserélve lesznek. Eddig Bosch-t használtam és mindig frankó volt, aztán hirtelen kellett cserélni, de csak Textar volt polcon. Nem is gondoltam, hogy ez a jó nevű cég ekkora fost csinál...már.
Egyik ismerős is "hirtelen" vett ABE-t, tehát nem ATE. Na az tud még nyivákolni, de arra valahol számított is, de egy textar...Mindegy, nálam leszerepelt. -
dussy
őstag
válasz
baluka6 #55925 üzenetére
Biztató kezdet.
200e HUF-ba mi fért bele?
Gondolom mindent cseréltetek a végére.
Nos, úgy kezdődött, nagyjából kicsit több mint fél éve, hogy kopogást hallottam a jobb oldalról és az autó enyhén balra húzott... A szerviz ahova járok a talpas gömbfejet jelölte meg cserésnek, ezért mindkét oldalt cserélték.
Másnap ugyan úgy koppant, de csak macskakövön vagy csatornafedélre hajtáskor. De továbbra is csak jobb oldalon hallom, érzem.
Jött a futóműves november végén, Ő mondta a bal axiált, azt mondta jobb oldalon nem lát semmit.
Ennyi. Nem vészes, nem halálos, de futóművet így nem tudok állíttatni... -
Nordik
őstag
válasz
baluka6 #55872 üzenetére
A középkonzol muanyagjan valószínűleg csak a gumireteg karcos. Ha levakarom és utána lakkozom akkor a lakk nem marja meg a gyári festést? Gondolom nem anyagában színezett muanyagrol van szó.
A kapaszkodó az más azt fel kell ujitanom. Ugye ezzel az elegáns bézs belsővel rendelkezik és elég kényes. Amúgy nagyon tetszetős.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
baluka6 #55748 üzenetére
Az enyém is mind kettő fekete, az asszonyé kék, de a feketék csak azon a napon brutálisan szépek, mikor le lettek mosva.
----------(#55746) rob210
Hát ezek szerint vannak bajok, igen
, de még mindig nem értem, hogy kerülhet az egyik tartály előre a másik meg oda alulra úgy, hogy szinte minden ugyanaz a motortérben.. Nyilván a kormány a különbség, de akkor is furcsa...
-
eTrade
tag
válasz
baluka6 #55400 üzenetére
2012-ben gyártották az autót? Nem...
Én is csak arra tudok gondolni, hogy valóban nem annyi km van benne, sajnos sok szélhámos van a világon.
Ahogy olvasom a kopó alkatrészek és az olajcsere téma már kivesézve, de hidd el kérlek, semmivel sem olcsóbb a német, vagy japán autóba az olaj és a fékeket is cserélni kell egy idő után. -
-
speedydb23
senior tag
válasz
baluka6 #55391 üzenetére
Mondhatni most már én is Renault párti vagyok, de az biztos, hogy a 2008-tól bevezetett 3.szériás típusok a legjobbak, innentől nevezhető megbízhatónak a Renault, az én véleményem szerint.
A M2 és a L2 sajnos nem nevezhető jól sikerült típusnak, ezt pedig minden Renault fannak be kellene ismernie...
Én soha nem vettem volna M2-t, vagy L2-t, de a M3 vagy L3 már olyan autó amit bármikor megvennék, jelenleg egy M3 1.5dci-m van (bár most pihen szegény), és eddig minden gond nélkül tudtuk le az elmúlt 7 hónap 23e km-t. Tudom ez a km és idő még nem nevezhető soknak, de nekem elég volt ahhoz, hogy megalapozza a jó kapcsolatunkat.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
baluka6 #55386 üzenetére
Sokan azt hiszik, az a rossz út, ami kátyús, az egyenletlenségeken meg gyorsan mennek, mert ott nem üt, pedig az is olyan rossz a futóműnek, mint a gödör.
Nálam most 176k van a skodriban, a futóműben cseréltem 4 szilentet a két első lengőkaron és két stabpálcát, a többi a sajátja, de és ez a de a legfontosabb, nem a skoda futóműve jobb, hanem az első 130 ezer kilométert pályán futotta. Remélem érted mire akarok célozni.
A fék meg olyan dolog, hogy nem egyszerre kopik el, de emiatt soha nincs rendes fék az autón. Valamelyik része mindig kopottabb és másképp fog. Ha elől elkopik, lecseréled a teljes szettet, utána elől még a teljes ciklus alatt egy szett betétet fogsz cserélni, majd ismét a 4 tárcsát betéttel. Ilyen egyszerű. Aki nem hiszi, az méressen fékhatást a 4 új tárcsával és méressen fékhatást a két első új és kopott hátsóval.
-
Gombinyó
őstag
válasz
baluka6 #55391 üzenetére
Nyilván nem, de ezek szerint nem egyről beszélünk. Nekem az is fontos mennyit költök egy autóra nem csak az, hogy azt melyik alkatrészre költöm. Sajnos nem tartok ott hogy szerelmből vegyek valamit, pedig nagyon vágyom egy roadsterre
Én arról beszéltem, hogy bármibe ülsz át nem nagyon lesz olcsóbb, főleg, ha ilyen 10 év körüli autóról van szó. Ha neked ez nem számít akkor hajrá, én se szivesen ülök be olyan autóba amit megutáltam valami miatt.
-
rob210
Topikgazda
válasz
baluka6 #55391 üzenetére
Cserélni nem kell csak felújjtani.
Hidd el én csak arra tudok gondolni, hogy ez az autó mégse csak annyit futott amennnyit lekérdeztek neked.
A hibák valóban nem egyediek, de ilyen mennyiségben nem szokott előjönni.
Sajnálom, hogy így alakult, pedig mostana összeállt a géped, nagyon jól fog vele járni aki megveszi.Én megértelek, minden esetre.
-
Gombinyó
őstag
válasz
baluka6 #55386 üzenetére
3 évvel fiatalabb Focusom volt, mint a Meganeod. Csak a klímára ment el 200e, mert gond volt a kompresszorral és eresztett a hűtőnél is. Az alkatrész cserék után ugye még nyomáspróbázni, tölteni kellett. És ez csak egy probléma volt a komolyabb autónak gondolt Forddal.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
baluka6 #55375 üzenetére
Ezek mind kopó alkatrészek. Minden autón cserélni kell. Ez a mindig van vele valami azért lehet, mert nem szisztematikusan van cserélgetve minden, ahogy illik. Pl ha én féket csinálok magamnak, akkor 4 tárcsa, betétek, csövek, fékfolyadék.. féket el lehet innentől felejteni két évre, amikor fékfolyadékot kell majd cserélni.
Futómű ha zörög 1x rendberakod(csuklók szilentek, lengéscsillapítók mindenhol), geometria, 2-3év nyugi. Olajcsere nálad hibának számít? Más autón nem kell?
Kipufogó ha lyukas, csere, ha a középdob rozsdás, az is csere, mert jövőre kilyukad.
Szisztéma, rend sorban, ahogy kell. Utána csak használni kell.
Egyedül a kormánymű számít olyan hibának, ami elromlott, a többit elhasználtad.
-
rob210
Topikgazda
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
baluka6 #51372 üzenetére
Nem kell bemutatni
A sz@r francia autómban a ledöglő generátor mit ad isten bosch volt.
Az összes olyan cucc ami fődarab és cserélni kellett német volt. Ejj a csudába, hogy lehet ez?De a cimborám jappán kocsijában is német jeladó volt ami megszivatta.
Ennyi.Ezzel nem a franciákat védem, mert ott a sagem trafó rögtön példa értékű.
Csak tisztába kéne már tenni, hogy nem nemzetiség függő a jó és a rossz alkatrész. -
salieri.
őstag
válasz
baluka6 #51302 üzenetére
Magyarul ez van rajta neked is .
A nervastella is olyan semmilyen rajta igaz? -
mycso
Topikgazda
válasz
baluka6 #51084 üzenetére
Hátsó lámpának a csatlakozóját át kell alakítani, mert nem kompatibilis egymással a ph1-ph2 lámpa.
Az eleje úgy van, ahogy írod, bár ott is megkellene nézni a fényszóró felfogatási pontjait, hogy stimmelnek-e.De nyilván kivitelezhető, mert láttunk már ilyet, csak kell hozzá egy kis barkács affinitás.
Új hozzászólás Aktív témák
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- World of Tanks - MMO
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Viccrovat
- Milyen NAS-t vegyek?
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Lenovo Legion Slim 5 Gamer notebook - R7 7435HS 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GB GDDR6 WIN11
- Lenovo ThinkPad L15 Gen 2 - 15.6" FullHD IPS - i5-1135G7 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X240 - i5-4GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I Cam I W10 I Garancia!
- Asus ROG Zephyrus G14 GA401IV - 14" FHD 120Hz - Ryzen 9 - 4900HS - 16GB - 2TB - RTX 2060 - Win11
- MacBook Pro 16 2021 M1 Max 32GB 512GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest