Új hozzászólás Aktív témák

  • zichie

    senior tag

    válasz #79335424 #34595 üzenetére

    Nekem is Praktikum+Net van, a "telefonszámhoz tartozó aktív szolgáltatások" között egy ilyen bejegyzés szerepel: "Mobil Online Start szolgáltatás: LETILTÁS".
    Volt egy pár napos időszakom, amikor sem feltöltéshez tartozó adatkeretem nem volt, sem pedig opciós mobilnet nem volt megrendelve. Ilyenkor (szerencsére) nem volt net és nem vont le semmit plusz díjjat az egyenlegemből. Pontosabban mobil adatkapcsolat (3g) volt, de semmilyen netes szolgáltatás nem volt elérhető.
    Lehet, hogy a Telenor úgy értelmezi, hogy "a tarifacsomaggal nem vehető igénybe Mobil Online Start szolgáltatás" azt jelenti, hogy ha van feltöltésből származó adatkeret és/vagy van egyéb opciós net aktíválva, akkor nem vehető igénybe!? Ha meg nincs egyik sem, akkor meg automatikusan jár, amennyiben a tiltás nincs beaktíválva.
    Trükkös, mert a Telenor online felületén valóban nincs megrendelhető Mobil Online Start szolgáltatás, viszont annak tiltási lehetősége igen.

Új hozzászólás Aktív témák