Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Watson25

    tag

    A múlthéten sikeresen áthordoztam a számom a T-mobiltól a Telenorra.A számhordozás egy telenor üzletben történt,ahol
    smarttarifa extrara váltottam.Készüléket nem vettem mivel a kiszemelt készülék egy Nexus5 amit csak online lehet
    megrendelni.Ahogy a mai napon az online felületen rendelném a készüléket ezt az üzenetet kaptam: "Ezzel az előfizetéssel
    jelenleg nem tudja megrendelni a készüléket bónusz ajánlatban. Lehetséges, hogy még nem járt le a hűségvállalása,
    vagy egyedi tarifacsomagja van. Új mobilszámmal bármikor vásárolhat a kínálatunkból."
    Állítólag három hónapig nem vásárolhatok készüléket,viszont erről a Telenor üzletben nem tájékoztattak.Mit lehet ilyenkor tenni?

    Ui:Hűséget nem írtam alá

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák