- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
KoVee84 #138335 üzenetére
Egyebkent jo motor az, csak ebben a sporttura betegsegben szenved, mint mindegyik, hogy hatul nagyon puha a rugoja, a labtarto meg leer, ha kanyarodsz vele lenduletesen.
A fek viszont kivalo, es a sulya is nagyon lent van ezzel a monocoque vazzal, szoval a hazifeladat jol el lett vegezve. -
Somatom
veterán
-
Moleman
addikt
válasz
KoVee84 #136266 üzenetére
A fenébe, szűkíteni akartam a kört, erre bővült.
Nagyon tetszik ez a VFR800X, köszi! Bár még többet eszik, mint a Tiger 850.
#136267 norbert1998
Igen, sejtettem, hogy a 2 henger és az injektor miatt kevesebbet eszik a DL, jó hosszú áttétellel nem csodálkoznék 4 liter alatti értékeken sem.Nekem 5.32 volt a teljes átlag a Bandittal, kirándulgatva 4.8-5 litert evett.
#136268 Mentolka
Néztem Versys-t, de valahol azt mondták, hogy szinte sportmotoros a motorja, ezért ejtettem ki. A gyári leírásban most nézem, hogy elvileg lentre van hangolva, akkor most már nem tudom, kinek higgyek.#136269 JoinR
Régen a CB500X is benne volt a kalapban, valóban jól fogyaszt, kb ugyanannyit, mint az NC. Valamennyi áttételhosszabbítást ő is biztos elbírna, ha másfélszerest nem is. Cserébe jóval olcsóbb, mint a többiek.
Autóval 120-130 körül szoktam pályázni, 150-nel, ha sietek.#136271 vlevi
Igen, az NC 6500-nál tilt, ami valahol ellene szól, mert intenzív gyorsításnál is folyton váltogatni kell, nincs az a hosszú fordulatszámtartomány, mint minden más motornál.Ezért is szimpatikusabb az a gondolat, hogy más, fent erősebb motornak meghosszabbítom kb ugyanolyanra az áttételét, amivel autópályán várhatóan hasonlóan keveset fog fogyasztani, viszont ott van a hosszabb és magasabb teljesítménygörbe, mikor kisebb fokozatban szükség lenne rá. Az már más kérdés, hogy mennyire nehezíti meg az elindulást egy másfélszer hosszabb egyes.
-
Geresics
addikt
válasz
KoVee84 #126204 üzenetére
Abban igazad van, hogy én az 1000-est néztem, és Te az 1200-esről beszélsz, ami ugye kb egyidős az én 1190-emmel, azonban a KTM-ben úgy rémlik sokkal több az elektronika, ami folyton azért küzd, hogy én ne öljem meg magam!
(Viccet félretéve nem ismerem az 1200-es elektronikai csomagját, nem is néztem sosem. Amúgy én nem 1190-et akartam, hanem 790-et, de hát véletlenül így alakult)
-
Geresics
addikt
válasz
KoVee84 #126199 üzenetére
a Caponord nagyon jó motor, én is erősen gondolkodtam rajta, de mindenképp újabb, modernebb motorot szerettem volna, ezért vetettem el.
Érdemes facebookon az Aprilia csoportba, illetve az RSV fórumra beregelni, pláne az utóbbiban rengeteg infót megtalálsz róluk! Nem véletlen, hogy nem nagyon adják el a gazdáik -
-
vaksi8
senior tag
válasz
KoVee84 #113118 üzenetére
Szerintem nem lehet igaz, hogy nem engedik át. Rengeteg gépjárművet hoztak amcsiból, angliából amik mérföldes órák és mind itt rohangálnak. Én amúgy azt sem értem, hogy jobb kormányos autókat hogyan engednek forgalomba, ami még baleset veszélyes is, akkor meg már nehogy az én mérföldes órámba kössenek bele..
Amúgy ilyen -
Daywalker
addikt
válasz
KoVee84 #111017 üzenetére
Eeegen, de sajnos azóta eltelt 10 év (a videó készítése óta), és sok minden elkezdett változni. Meg lehet úszni, lehet szopni is, de aki szeret nyugodtan élni...amúgy még mindig jobb egy e jeles db killer nélkül, max ha megállít akkor berakod és kimagyarázod.
De ez is magyarosch
-
Daywalker
addikt
válasz
KoVee84 #111005 üzenetére
Azok a dobok amiket ajánlgatsz SC projectből azok for racing use only, nem road legal. Van db killer, de nyilván pályára, ugyanis már ott is kötelező nagyon sok országban. Másrészt pedig nem tudja majd vizsgáztatni, és megy a cseszegetés közúton is az e jel hiánya miatt. Értem én, hogy dizájn, tényleg jobban áll, de keressen olyat, ami road legal. De ha rám hallgattok, mindenki azt csinál amit akar :]
-
runner 125
nagyúr
válasz
KoVee84 #109523 üzenetére
Ismerek én is ilyen helyeket, de manapság már sokszor nem a zsebpénzen múlik, ugyanis évek óta bevezettek egy olyan felülellenőrzési rendszert, h az éppen műszakizó jármű folyamatát távolról bármikor megállíthatják az NKH biztosai, kiszállnak a helyszínre és felülvizsgáláják a folyamatokat.
Itt Gy-M-S megyében 2 hónapja bukott meg az egyik vizsgabázis azon, h a 10 éves autót úgy akarták átengedni, h a helyzetjelzőkben és a rendszámvilágításban utólagos T10 LED izzók voltak.. 3 hónapra felfüggesztették a tevéknyeségüket. -
etnies
senior tag
válasz
KoVee84 #108362 üzenetére
A motoros lánynak blokkot cseréltek a motorjában, három napja hozta el, ma eldobta csúnyán.
Azt mondja olajfolt. Újabb százezrek, de még mindig nem esett elég nagyot, hogy féljen.
Talma volt az utolsó égéstérben, ő mondta hogy a félelem érzet esésről-esésre alakul ki. És milyen igaza van.. -
runner 125
nagyúr
válasz
KoVee84 #107098 üzenetére
Na jó, élőben tényleg jobban sárosnak tűnt.
De most azért sem mostam le.
Tényleg elengedtem ezt a dolgot a Suzuki-nál.
Műszakilag legyen csecse, de már azóta a kézvédőmről leverte a logót egy kiálló jó 5-6 cm vastag faág, tükreim full karcosak, meg szerintem jó néhány plusz karc lett az oldalán.. benyúló bokrokat, ágakat egyszerűen nem lehet kikerülni azonnal, mert bukta lesz a vége. Csapából nagyon sok rutin kell h 40-50-nél csak hipp hopp átemelje az ember a motort, így inkább az esést nem kockáztatva, hagyom h végighúzzanak az ágak. -
runner 125
nagyúr
válasz
KoVee84 #106954 üzenetére
Haha, látom akkor neked is van ebben tapasztalatod.
Valamikor kétezres évek elején én is kaptam édesanyámtól egy Honda Lead koppintást, egészen konkrétan Sundiro néven futott itthon, pontosan így nézett ki...
Amíg a gazdag szülők gyerekei már ekkor menő japán 50-esekkel futkoztak, addig én ezzel próbálkoztam eljutni A-ból B-be. Nagyjából minden 2. alkalommal sikerült is.Hányszor de hányszor kellett tolnom, atya ég. A karburátorját szerintem legalább 40x szedtem szét, fúratva is volt a henger legalább 3x, utána bírt 1-2000km-t, aztán megragadt újra. A Végén már bontott komplett 3KJ Jog blokkot raktam bele, h na majd azzal legalább megbízható lesz. Igen ám, de kínai járműgyártás alap szellemisége természetesen nem hagyta, h így _működjön_, az elektonkiával nem akart egyszerűen együttműködni, bizonyos fordulatnál folyton lebökött, elgyengült.. végül ingyen odaadtam az egész szarkupacot a czigányoknak.
Kb. ekkor fogalmazódott meg bennem az, h ha a minőségre nem telik majd dolgozó emberként, akkor inkább nem veszek addig semmit.
Ezt vallom is a mai napig. -
runner 125
nagyúr
válasz
KoVee84 #106886 üzenetére
Pontosan ezért meddő belemenni vele mélyebb beszélgetésekbe, mert már az alap tézise is hibás.
Folyton. Arra építi a fotelfizikát, ebből nem enged, önigazolja magát a téves alapokra állított elméletivel, amit persze utána racionális érvekkel véd meg, de ez már a fától az erdőt...
Pszichológia szerint, ha valaki sokszor emleget egy cselekményt, az meg sem történt, vagy csak szeretné h megtörténne.
..én azt az 1000-es GSX-R "hajtást" néztem volna meg... De egyre erősebb a gyanúm az ilyen fasságai után, h maximum álló helyzetben ült rá.
Hisz látszik, fogalma nincs, h mit lehet rajtolni alul is egy 1000-es superbike-kal, kuplungégetés nélkül.
Innentől minden post ami a témaindítója köré épül, csak értelmelten, szokásos flame generálásnak felülő karakteráradat. -
HSM
félisten
válasz
KoVee84 #106880 üzenetére
Unalmas már mindig ugyanazokat a köröket futni.
Ez volt az eredeti állításom: "Az SV650-en pl. rövid első fokozat van, normális, nem kuplung égetős használatnál simán lendületesebben indul meg alul, mint egy hosszú egyes fokozatú sportos sor4 1000." [link]
Ilyenkor nem tudom, miért jössz ilyenekkel, hogy "Ha egy rendeset rajtolsz"... Persze, így van, normálisan kuplunggal játszva rajtolva nyilván kijön az ezresek erőfölénye, és ez tökéletesen megfér az állításom mellett.Nekem egyáltalán nem fáj, hogy nagy tempónál erősebb egy ezres, de akár a legtöbb sor4 600 is, ami zavar, hogy gyakran úgy tapasztalom, méltatlanul van fikázva ez a 650-es. (Sokszor az egész 600-as kategória.) Igenis megvan az előnye és létjogosultsága ennek a motorépítési módnak, méretkategóriának is.
(#106881) runner 125: A széllel szemben dolgot realizáltam. Btw, nehéz értelmesen vitázni, ha nem az ember eredeti állítását cáfolják meg, vagy levezetnek valamit fals adatokkal. Ezeket érvelési hibáknak hívják. Mindegy. Elengedtem a témát.
-
z123456789
addikt
válasz
KoVee84 #106272 üzenetére
Hm. Na látod. MO-n ez nem működik. Velem is visszarakatta a szerelősrác amíg elvitte műszakiztatni.
Ez vajon ugyanaz lehet?Ez egy univerzális tompító? Csak mert akkor elhessegetem a parámat, mert hiába E jeles egy kipu, szerintem van az a rendőr, aki megbüntet, akkor is, mert mondjuk nincs bejegyezve. A cikkek is azt írták, hogy nem megfelelő db értéknél büntettek. E jelről, és papírról nem szóltak. Na jó, a szöveg utalhat az E jelekre is mondjuk, de konkrétan itt nem említik. Ezzel most nyugtatom magam.
Amúgy látom már, ez a tompító jó az enyémre is. TB M-2. Mínusz 3-4 db?Az nem sok. Mondjuk akkor pont igazolná az állításomat, hogy a gyári sem sokkal halkabb.
-
z123456789
addikt
válasz
KoVee84 #106270 üzenetére
Ezt tudom, ezért is kérdezem. Jó, ok, nem volt egyértelmű, hogy a kép csak figyelem felkeltés, de amúgy pont ilyenem van, azért ezt a képet választottam.
Na jó, de te a megoldások hazájában élsz.
Van ehhez hangtompító?
Ja, és szép a motorod, összefoglaló lapozgatása során elkezdtem keresni egyet.
-
dave0825
őstag
válasz
KoVee84 #98748 üzenetére
és (#98758) Horvi:
Gyári dob van rajt, mivel még nem vezethetem, így csak 1x lett tankolva, a hazaúton, de nem tudom, milyen kúton, nem találom a blokkot, viszont noname kúton nem tankolt volna munkatársam (Lukoil vagy Shell lehetett).
Most jut eszembe, hogy a hirdetés szerint, ahol vettem, sportdob volt rajt, de visszatette az eladó a gyárit.
Nekem 491 oldalas pdf-ben van a manual, abban butterfly szóra 1 találat van csak. El tudod küldeni, hol van, ami alapján ki lehet mérni, vagy megnézni? -
etnies
senior tag
válasz
KoVee84 #97769 üzenetére
Amiket leírtál, az egyes értelemszerűen a te hibád, a második meg helyzetfüggő. Mármint nem a te hibád, de fékkészültség esetén megúszható.
Mindenki tegye el magában: álló sor mellett vagy között menni egyáltalán nem biztonságos, hiába tűnik annak. Lassan és óvatosan!
230.000 km ezelőtt volt az utolsó motoros balesetem, ha már ennyire érdeklődsz egyébként.
(#97768) Gaboman Igen, de 10-15 km/h esetén nem történek olyan nagy dolgok, 50-el meg is halhatsz.
-
etnies
senior tag
válasz
KoVee84 #97763 üzenetére
Ahogy mondod, heti 1-2 ilyet biztosan kivédek.
Londonban mindenki, mindenhol U-turn-t csinál, főleg ha áll a sor és megunja. Te is megtanulod egyszer.Teasüti, ezért írtam a 15 km/h-t. Annyival meg anyám is megállna.
Ez már szegény Baboss kollégán nem segít, de hátha másnak igen.
-
Francia91
veterán
válasz
KoVee84 #97586 üzenetére
Egy szezonban megyek a 251-es ETZ-vel 13 ezer km-t...
(#97585) tboldi
3,5 éve van meg a 251-es, szépen végighaladtam a hibáin, gyengepontjain, abszolut megbízható gép lett. Nem utolsósorban beraktároztam eredeti gyári alkatrészekből, ismerve az utángyártott szarokat. De mostmár tényleg ott tartok vele, hogy csak tankolni kell évközben, meg évente egyszer átnézem, átkenem a bowdeneket, megcsiszolom a késes biztosítékok érintkezőit, és pár fontosabb sarucsatlakozást. Ez kb 1 órát vesz igénybe egy szezonban. Meg persze a fékbetétcsere, fékfolyadékcsere pedig 2 évente. Ezen kívül semmi hozzányúlnivaló nincs az ETZ-n. Mindenhova megbízhatóan elvisz
Amúgy egy MP06-os Honda VFR gyújtótrafó üzemel a MZ-n, ez is egy atombiztos cucc -
Pocee
senior tag
válasz
KoVee84 #95989 üzenetére
rohadt műveletlen vagy,hogy nem ismered fel a francia nyelvet...
annyit írt,hogy baromira szégyenli magát,amiért rendszeresen magas lóról beszél és ha nem tudja megvédeni alátámasztott bizonyítékokkal magát akkor bedobja az internet meganonplusultra varázslatát a lefitymáló "facepalm" kifejezést...mondjuk sztem úgy lett volna teljes ha alálinkel egy frankó gifet is...de mit vár az ember manapság
-
tboldi
nagyúr
válasz
KoVee84 #91411 üzenetére
Csak az XR egy túraenduro-féleség, ez meg egy túrasport, de én is inkább az RS-t választanám, személyes kedvencem.
-
vendingo
veterán
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
KoVee84 #81490 üzenetére
Ami a képen van, az gyönyörű. Egy szobor, amit mutogatni kell: otthon, a weben, vagy a fagyizó előtt.
Na de motorozni, pláne túrázni vele?
A CX500 nekem is nagyon bejövős, ha nem 30 évesek lennének, még érdekelne is. De csakis ez a kivitel:[link]
Feltáskázva, felcuccolva, és irány bele a vakvilágba vele... -
StoneBridge
senior tag
válasz
KoVee84 #79067 üzenetére
Ez Thaifold?
1,5 honap mulva (bar mar itthon is jocskan motoros ido lesz remelhetoleg) utazom indoneziaba es terveim szerint keresek valami hasonlo gurulo fotelt, amivel szeretnek eljutni nehany enyhen tavolabbi helyre, amit kineztem. Addig olvasom tovabb az elrettento torteneteket az ottani (is) kozlekedesi moralrol -
HSM
félisten
válasz
KoVee84 #75050 üzenetére
Én viccnek szántam, de nem viccnek vette a topik, hanem gúnyt űzött belőle.
Abból pedig köszönöm, nem kérek.
(#75051) imibogyo: Igen, valami olyasmi megoldás volt, mint az első képeden.
Egy két videóra semmi gond ezzel, ha olyan a bukó, hogy elfér. Kívülről viccesen néz ki, de igazából alig takar ki valamit.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Háztartási gépek
- Tőzsde és gazdaság
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Nyaralás topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- pr1mzejEE: Viszlát CoD2, CoD4, CS:GO!
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Need for Speed: Rivals
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- MacBook, Apple M1 / M2 kompatibilis dokkolók, DisplayLink 4K, USB-C, Type-C
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2955
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest