- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- iPhone topik
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
válasz
Somatom #143434 üzenetére
Minden hagyományos villán így van. Amikor kezedben van a teleszkóp, a rugó teljesen szétnyomja a teleszkópot, top out állapotban van. Ekkor ha növeled az előfeszítést, valóban nyomja össze a rugót.
De tegyük fel hogy álló helyzetben a motoron ülsz, akkor a motorod és a te súlyod alatt össze van nyomódva a rugó. A motor a rugón úszik/lebeg. Ilyenkor az előfeszítés a nyugalmi pontot tologatja fel/le. Azt tudod változtatni, milyen pozícióban dolgozzon alattad a futómű.
Egy nagyon picit változni fog a rugó erő az előfeszítés állításával, mert a légrés is változik a villában. A légrés is rugóként van jelen a rendszerben.
-
Biqci
aktív tag
válasz
Somatom #143319 üzenetére
Nem mondtam, hogy motorozás miatt, sőt biztos hogy nem. Inkább a sport miatt. 12 éves koromtól birkózás, utána jött a testépítés plusz mellette néhány évig kick-box is. És még mindig nincs vége, csak ha végem...
Geresics:
De miért? Jó, egy kicsit kilépsz, de majd visszajössz. Néha én is hosszú hónapokig meg sem nyitom, főleg egy kis vita után. Na nem itt, más topikban, volt már rá példa. Ne vedd magadra a világ fájdalmát, vannak sokkal nagyobb viták máshol is...
De persze ez a te döntésed... -
csongi
veterán
válasz
Somatom #143106 üzenetére
650 ccm 1 henger.. 20 ev, 160 ezer Km
600ccm sor 4. 140 nel 5000 fordulat, 64 ezer km.
bontatlan. Mi a gond?Szoval ez egy téves indok.
Valtasz hamarabb vagy kesobb.
Megint ellentmondas., mert a 140 palya tempo.
Palya motorozashoz, meg olyan kell.macilaci78.
Sztem egy 2ezres HDI mar egesz jol viselkedik.
Tempomat, klima..
Motorbol Paneuropa, k sorozatu BMW,
Yamaha GTR..stb.
Palyara palya motor lesz jo. -
macilaci78
nagyúr
-
yodamastah
őstag
válasz
Somatom #143091 üzenetére
Kakucs azért érdekes, mert BP és környékéről rengeteg(!) utcai motoros jár ki szimplán gyakorolni, és látom hogy jelentős százalékuk rendesen bénán, beszarva motorozik. De oké igazad van, ha te közúton ha te a kanyarokban lassan mész az nem feltétlen a bénaság jele. Lehet csak épp a tájat nézed (bár nem biztos hogy ez motoron jó ötlet)
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Somatom #143092 üzenetére
Pályán netalántán oktatáson van esélyed a motor(leginkább a magad és ez nem neked szól…) határait biztos állandó környezetben megismerni, utcán ha egy elkotázott kanyar előtt 40-50 méteren befejezett előzés jön nem fogod utána a csizmád tele sz*ni ha meg kell dönteni a motort a komfort zónádon túl. (Ami eleve nagyobb lesz)
Megtapasztalod a gumi mint jelzi ha a határaira ért etc etc
Ezekhez utcán sem kell a határokat feszegetni elég raktad kívülálló véletlenek sorozata...
-
yodamastah
őstag
válasz
Somatom #143083 üzenetére
Nyilván ez pályán szokott ez a szitu egyértelmű lenni. Amikor kakucson slick gumis GXR 1000-el, meg factory RSV4-el meccselek a 47 lóerős utcai gumis T-MAXal, és miután körbemotoroztam, nem tud visszaelőzni az egyenensben mert 70 méterrel később fékezek, az bizony nem azt jelenti hogy én sietek ő meg nem. Hanem hogy az emberünk béna
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Somatom #142966 üzenetére
Pont most kezdtem el gyártattatni Dunakeszin a HÉFAL-al az új fém csöveket. ~26 éves a motor és a gyáriakkal rohangál ha már csere kap teflonos szintén fix méretre gyártottakat.
DE, feketéket.
Nézz több becsületes neppert az a H&R rugó ami fekete az mehet ott is, "fújom a TÜV papírt" alias fekete spray, "antikoljuk" alias rászórod a homokot. Ha gittegylet országban élsz játssz gittegylet szabályok szerint.
csongi: nem... most ne haragudj ez csak a hozzáállás. Ha ennyire lepra gettó az NKH a vizsgaállomások összeállhatnának ellenük. De nem fognak... nem írom le miért nem mert kezdek belefáradni a házmester topikba és, hogy minden második harmadik hsz-em eltűnik ha véleményezem azt ami itthon van. Úgy néz ki vannak itt Ph!-n is jópáran capitalizáltan akiknek ez tetszik so jóvanígyminden majd szóljatok ha lesz újra legalább olcsó nyaraló mint az átkosban és lehet a Merkúrhoz előjegyeztetni zsigulit, kéne télre a hóba.
-----
YSS: tegnap melóból haza jött párom is szóval utas + 2db tinki + töltők + apróságok kulacs kaja dobozok etc. Ez a gátlót istencsászár
olyan 2/3-ad és fél körül lehet most előfeszítve a menet és így utassal nagyon patika, nem üt fel nem ül össze. Ellenben kiszámíthatóan szépen lágyan csillapít még kereszt összeillesztést ha lendülettel fogsz meg sem pattan meg a motor segge.
Még előre várom az erősebb rugókat a héten utána tökéletes. (progresszívet nem akartam az haza vágná egyedül ha belimbálja kanyarban)
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Somatom #142876 üzenetére
Ez a rezonancia biztosan nem csak motorok esetében jelentkezik... első generációs OIS-ek esetén várható volt, hogy nem számítottak mindenre. Nem lepne meg ha jönnének még idővel use case-ek amik megfekszik a műszaki megoldás gyomrát és kell rá majd valami megoldás.
edit.: mondj nekem egyébként univerzálisan motorra rögzíthető céleszközt amiről egyszerre lehet:
-telefonálni
-gps
-zeneHa nincs akkor nem létezik céleszköz. Céleszközt meg nem tudsz csak a saját fogalmaid alapján definiálni.
A telefon meg AIO kérdés nem tudom miért jön ide... ha van egy komponens ami sérülékeny a rezonanciával szemben az nem use case függő, nem csak motoron kaphat rezonancia miatt sokkot a kép stabilizátor. Meglepne ha nem lenne a gyártók fejében erre a célra már megoldási kezdemény.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Somatom #142778 üzenetére
Ezért írtam ezt.
Egyetértek azzal, hogy a jármű használati szokásait vegyék figyelembe, de bacus javaslatára ne csak az eltiltás letelte, hanem átírás is adjon tiszta lapot.
bacus: olyan sűrűn nem állítottak meg a rendőrök, hogy akár csak egyetlen alkalmat is tehernek érezzek. Még amikor gyorshajtási bírságot adtak is a kezembe.
Szondáztattak Nyíregyházán egy húsvéti akcióban, D-K Mo egyik határvárosából származom, ott azért sűrűn igazoltattak még anno határőrök is.
Budapesten egy szezonban 3× igazoltattak robogóval.
Volt, amikor behajtani tilos, kivéve célforgalom utcában igazoltattak. "Azt tudja, miért állítottam meg?" "És maga tudja, hogy hova megyek?" Nem volt dolgom abban az utcában, csak arra rövidebb, de ezzel együtt nem volt rajtam fogás.
Azért annyi felelősség van bennem, hogy vezetésre alkalmas állapotban közlekedek egy arra alkalmas járművel. Épp ezért támogatom azon törekvéseket, ami az ettől eltérő viselkedést igyekszik kiszűrni. -
bacus
őstag
válasz
Somatom #142778 üzenetére
Bárhogy is ötleteltek, nincs igazán jó megoldás. Megállítás nélkül kizárólag az autó ellenőrízhető, az pedig rendben lehet, akkor sosem derül fény arra, hogy a sofőrnek nincs érvényes, sőt talán egyáltalán nincs jogosítványa.
Igen van kockázata annak, ha megállítják, akkor akár nagyobb baja is lehet, de ez a kockázat kicsi, minthogy elég ritkán állítanak meg. (ami egyébként jól is van így, hiszen a többségi szabálykövető autósok ezt baszogatásnak éreznék).6 év alatt egyébként 1x sem állítottak meg motorral, autóval azért évente-kétévente 1x előfordult. A papírjaim nem minden esetben kérték el, a legutóbb a lányomért mentem egy csepeli koncert után, hazafele megszondáztattak. Ez volt az első szondázás 35 év alatt. Szóltam, hogy én nem ittam, ellenben az autómban ülő társaság erősen ittas. Megkértek, hogy szálljak ki, pár percig levegőzzek, nehogy az ő ivásuk bezavarjon, majd miután megvolt, jó utat kívántak, stb, a papírjaim nem nézték. De volt amikor csak a kocsi papírjai érdekelték, mert vonóhorog volt rajta és volt mikor benéztek, látták feleség két gyerek a kocsiban, intettek menjek. Az utolsó ellenőrzés a covid kijárási tilalom alatt volt, ahol megnézték a papírokat, majd megkérdezték mit keresek az úton.. mondtam, hogy fiam lekéste a vonatot, nincs hol aludni, érte kellett jönnöm. Tovább engedett, 5 perc múlva visszafelé megint megállított, benézett, látta hogy kettővel többen vagyunk, megkérdezte, hogy rendben van e a két kölök, majd intett, hogy mehetünk.
Szóval nem tudom, hogy gondoljátok, hogy ez alapján ki lehet szűrni bármit is, mert a saját tapasztalatom szerint nem. Ráadásnak nem is emlékszem, hogy nappal mikor állítottak meg utoljára, ezek mind este 10óra után történtek.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Somatom #142770 üzenetére
A valós kockázat az alkalmi drogfogyasztókat is megfogná, nem csak a tartósan függőket. A cikk főhőse is hányszor ülhetett volán mögé bemindenezve, mire egyszer megfogták?
Szerintem a kockázat adott, de azért elég kis eséllyel kell szóváltásba keveredni egy rendőrrel az ő kezdeményezésére. -
etnies
senior tag
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Somatom #142765 üzenetére
Szerintem is főleg mert mint kiderült az angolok ezt kimondottan CB500-hoz gyártják... ez ebben a formában safety concern. Nem voltak épp elragadtatva a hozzáállásomtól... mondták küldenek még egyet mondtam szerintem a zsozsót küldjék vissza maguktól én meg küldöm nekik a vackukat.
Ha valamit XY motorhoz gyártok kutyakötelességem meggyőzödni róla, hogy annak legalább a gyári paramétereit és használati faktorait tudom tartani, ha ez nem megy akkor ezt vagy tüntessem fel vagy ne is hozzam forgalomba ha nem tudom nekem megérősen versenyképesen megfelelő minőségre felhozni.
De végképp nem árulom más néven... emiatt élből vissza fog jönni a zsózsó a Buyers procetion-ön keresztül mert nem YSS Bravo Twinshock volt ami hozzám került.
-
etnies
senior tag
válasz
Somatom #142747 üzenetére
Itt Angliában úgy néz ki, hogy ha a rendőr megállít és nincsen biztosításod vagy nem fizetted be az útadót, akkor szépen elkéri a kulcsot, megmutatja neked a buszmegállót, elszállítják a kocsidat a te pénzeden, tárolják két hétig a te pénzeden. Addig van időd rendezni, ha nem teszed, akkor két hét után bezúzzák a te pénzeden.
-
etnies
senior tag
válasz
Somatom #142681 üzenetére
Téged hányszor állított meg rendőr? Engem 2x 25 év alatt, pedig hivatásszerűen is vezettem 10 évig mindent. Soha nem derülne ki, ha jogsi nélkül vezetnék. Én ebben nem hiszek.
A BTK-ban nincs helye a szociális szempontoknak. Ha valaki nagyon hülye, annak foglalják le az autóját.
A házi kedvencedet, de akár a gyerekedet is elvehetik, ha nem foglalkozol vele, a gépjármű miért kivétel? -
bacus
őstag
válasz
Somatom #142673 üzenetére
Szerintem ez csak a normál embereknél működik. Itt a nyári lakhelyemen a kempingben van család ahol 5 autó van lenn, mert kell egy sport, 2 suv, egy busz... Ezeknél nem számít ha lefoglalják, majd a másikkal mennek.
A pénz sem számít, nem akarom mondani, de egy ilyen több száz ezres bírság annyi mint nekem egy 2e forintos..
Persze ami érdekes, hogy egyébként szerintem (a gyorshajtáson kívül) szabálykövetőek. -
válasz
Somatom #142650 üzenetére
Igazolom, Miskolcon mar rohogok az ora szerint negyvennel kozlekedok tomegen. A budapesti kozlekedes sokkal dinamikusabb, sokkal tobb figyelmet igenyel, nagyon durva rutint hoz az emberbe, ha itt szerzi meg a jogsit. Ha itt kozlekedik kesobb, az is.
Pont ma szamolgattam, hogy a 2020-as B jogsim ota mar 100k km felett jarok osszesen boven a kulonbozo jarmuvekkel, megis a budapesti forgalomban fejlodtem szerintem a legtobbet. Legyen ez pozitiv vagy negativ fejlodes. -
bacus
őstag
válasz
Somatom #142650 üzenetére
Teljesen egyetértek veled, aki ebbe szokik bele, annak ez nem probléma. Mint ahogy az indiaiaknak sem az, ahogy ott közlekednek.
Nekem a vidéki mentalitás a fura. Minek lassítasz? Innen soha nem szokott jönni semmi, mert nincs autójuk.., vagy a múlt héten se jött senki. Vagy annyira megszokásból vezetnek, hogy kiraknak egy új lámpát egy zebrához, egy-két hétig mindenki úgy közlekedik, mintha nem lenne lámpa.
Somatom: nem vagy te kicsit gonosz?
-
bacus
őstag
válasz
Somatom #142645 üzenetére
Ja, az más, ha azt is számolom, akkor végtelen, hiszen minden megelőzött helyzet, ami ki sem alakult a te előre látásodon is múlik.
Én csak a kialakult helyzeteket tudom számolni, ami minden fortélyom ellenére mégis kialakul. Ebből nagyon kevés van, de tény, hogy van, lehet a fenti motoros vs. taxis is ilyen volt. -
bacus
őstag
válasz
Somatom #142635 üzenetére
Én ezt még mindig nem értem. Volt pár magyar yt videós, akinek kifejezetten a csatornája ezt mutogatta (volt aki bringázott), hogy hányan és hogy akarják kinyírni. Te is azt mondod 2-3 támadás egy ilyen körön.. Nekem ez extrém sok. Persze van néha 1-1 aki benéz valamit, de én egy videónyit akarnék összeszedni, akkor lehet hónapokig kellene gyűjtögetnem.., 10e km felett megyek egy évben és ennek a fele azért Bp.
Nekem nagyon úgy tűnik, hogy az autósok többsége pl előre enged, nem jön a nyakamra, figyel ránk, amikor pedig mégis hibázik az a motoros hibája is..
- full fekete öltözék, bukó, még a motor is
- balra kanyarodás, nem néz hátra, hirtelen / minden ilyen lehetőségre számítani kell, nem előzünk, ha elkezd behúzódni
- kereszteződésnél nagyobb lendülettel betolja a kocsi orrát. / nem lehet jobbra lehúzódva menni, hiába úgy tanítják, ez marhaság, sávon belül oda kell menni ahol neked jobb, ha bal szélen ott, ha jobb szélen ott, és lehet akár rövid időn belül is mozogni, legfeljebb azt hiszik részeg vagy, na és !! legalább jobban figyel rád.
- lámpánál indulásnál nem lehet kilőni, szerintem már mindenki volt úgy, hogy ezen még átmegyek, erre is számítani lehet mástól is
- holt térből ki kell kerülni.
- inkább lassabban mint egy hajszálnyival is gyorsabban.Ezek a legfontosabbak, de biztos van még, ki lehet egészíteni, viszont ha már csak ezeket betartja valaki, sztem már 95% lefedte, hogy elüssék.
-
Apophis
őstag
válasz
Somatom #142631 üzenetére
Nem elég. Rengetegen vezetnek jogosítvány nélkül is. Simán meg lehetne oldani, a járőröző rendőrök (autós/motoros) bármilyen nagyobb szabálysértés (veszélyesen agresszív vezetés, piroslámpa, buszsáv, büntetőfék, leszorítás) esetén levillogják a delikvents, jogsi-forgalmi elvesz, lehet távozni ahogy tetszik (ha nincs jogsi, irány a fogda). A kocsit a rendőrségi telephelyről lehet elvinni X idő (hetek-hónapok) múlva a vontatási költség és pénzbüntetés ellenében. Addig közlekedik a paraszt gyalog vagy busszal. Csak ehhez aktív munka kellene, nem trafipaxok kihelyezése.
-
bacus
őstag
válasz
Somatom #142541 üzenetére
Pedig azzal kellett legyen, mert ha én autóval vagyok, nincs az a hangman, aki leszorít.
Bár van egy olyan érzésem, hogy motorral se menne neki, de ezt nem kiabálnám el.A Zéé: ilyenkor bekapcsolom a sisak kamerám, aztán megy fel a youtubra, rendszámmal, esetleg megy egy link a videóra a budapestiautosok -nak, (ha jól emlékszem), majd ők feljelentik a videó alapján.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
Somatom #142497 üzenetére
Éppen ma akadtam össze egy német csapattal Móváron. Oké, hogy szeretnének együtt maradni, meg törvényenkívüliek vagy mittomén, de a főútvonalon haladó forgalom megállítása egy kereszteződésben miért elfogadott? Nem a magyar hatóság emberei.
Kicsit arrébb meg egy másik konvoj a balos kanyarodósávból előzte az egyenesen haladó sort, ebben gurultam én is, de nem tudtam miattuk szabályosan átsorolni. -
Micsurin
nagyúr
válasz
Somatom #142222 üzenetére
Dömös az csak 16.5 óta összevissza javítja a typo hibákat az ios.
De van, ha így állnak a motoroshoz akkor köszönöm nem kérek a környékből nem kívánom ott hagyni a pénzem.
Valóban nem járhattam sokat arra csak épp a környék a kedvenceim egyike a pilisszentlászlói és pilisszentkereszti néhány értékelhető kanyarral együtt. (Megyerin át és leborítani Pomáz fele és már kint is van az ember a városból)
Két hete kb pont oda mentem ki, hogy rácsekkoljak az YSS rugóstagokra, hogy milyenek.
Végre nem ült össze a segge kanyarban hatalmas előre lépés a gyári huszonévesekhez mérten.Több térd helyett kéne rajta csinálni mert istentelen zavaró, hogy kicsi a hely a tank és lábtartó közt. Elején is zavart picit de most, hogy próbálgattam DL650, F650GS, F700 triót már végképp nagyon idegesít.
-
válasz
Somatom #142150 üzenetére
Gondolod, hogy a 20 30 40 éves autókat pénzért adta oda az angol az angolnak, vagy azért, mert sehol nem látott változatosságú manufaktúrális autó és motorgyártás jellemezte a briteket, és ezt szeretnék megénekelni/visszasírni?
Szerintem a műsor színesítéséért adták oda a mobilokat a szőrök, megmutatni, hogy mi volt régen, meg ugye dzsentölmensz kláb... De az újabbakkal is ez lehet, mert ha mindenki beletesz egy picit, akkor a végeredmény nagyon érdekesen változatos lesz.
Szerintem legalábbis így gondolkodnak.
Nyilván az új, 0km-es verdák fizetnek, mert reklám.
És milyen reklám...
De nem hinném, hogy a régi totalcarba bekerült autók tulajai is kaptak akárcsak egy forintot is (hogy a magyar talajon maradjunk).
Ez egy szubkultúra, és úgy van jól, ha így mennek a dolgok.
Segítsünk egymáson. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Somatom #142144 üzenetére
Nem, ezt a motort nem arra talaltak ki.
Egyszeruen megepitettek a kheopsz piramisukat a hondanal. Vagy vmi fallikus magas oszlopot. Vagy egy diadalivet. Mindegy hogy hivjuk.
Nem volt eros, es nem volt konnyu, mellette rohadt draga volt, ugy, hogy az anyám is titanbol es karbonbol volt.
Mar akkor nem hozott kulonleges szamokat sem loeroben sem sulyban, amikor kijott.
Egyszeruen, mar maga az, hogy ovaldugattyus, azonnal kuriozumma tette. es mindent beleraktak, ami az akkori csucs volt, egy gyűjtomotort csinaltak eleve. Márka polír, nem célszerszám.
Sporterteke tenyleg nagy, hogy v8 ami v4, meg sokat forog, ha nem utcara van megcsinalva, de alapvetoen ez egy öntökönszúrása volt a hondanak, amibol legendat kellett faragni, ha mar beletoltak annyi penzt. -
yodamastah
őstag
válasz
Somatom #142144 üzenetére
A következő vevőt nem fogja érdekelni milyen lapon. Soha nem fog ez már lapon menni. Ez már a gyűjtők játékszere, nézegetik a garázsban. Évente 2x beindítja, megy vele 5 kilométert és megy vissza a garázsba. Kb ennek a felhasználási körülménynek meg is felel a videón látható "teszt"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Somatom #142140 üzenetére
Ez teljesen rossz pelda egy dodor kuncsorgo videojahoz.
Az MCN egy motoros magazin, egy csomo magangyujtemenyrol is keszitettek videot, akar a Rumi RC30 at a panigale v4 el osszehasonlitva. Most akkor az is kolcsonadas? Nem egy holmifele influencer vagy youtuber, akinek semmilyen kapcsolata nincs, vagy olyan szuk piacon mozog, hogy amugy sincs lehetosege gyakorlatilag semmilyen epkezlab tesztre. -
macilaci78
nagyúr
válasz
Somatom #142020 üzenetére
Az nekem, mint választás, vásárlás előtt állónak jó, ha sok típusról tudok magyarul tesztvideót nézni, az se baj, ha ugyanaz a pilóta ül rajta, mert az tényleges összehasonlíthatóságot ad.
Persze sok múlik azon, hogy az illető megfelel-e a néző ízlésének. De még mindig ott van a lehetőségem, hogy egy-két típus iránt felkelti az érdeklődésemet, amikről újabb teszteket kereshetek, legrosszabb esetben google fordítóval értelmezve a szöveget. -
d@vee
őstag
válasz
Somatom #142009 üzenetére
Frankó, hála az égnek nem indítottam be. Mondjuk be se indult volna valszeg. Hétvégén viszem vissza, akkorra lett kisbusz.
Topiccsendőr: Vákumos a benzincsap.
A szerelő amúgy nagyon jó, rengetegen viszik oda a régi és modern vasaikat is, ajánlás után vittem ide. Ez egy elég nagy pech így, mert legközelebb megint vagy 2 hónap múlva lesz ennyi szabadságom hogy motorozzak -
Oppenheimer
nagyúr
-
válasz
Somatom #141970 üzenetére
Karasna honda elol indulo kis karikazo dolog, kivancsi leszek ra, hogy alakul, egyszer voltam legutobb, az fura volt, mint ujdonsag, most kicsit rutinosabban hatha szocialisabbnak erzem majd magam.
A citadellasra most egyszer elmegyek, hogy kiprobaljam azt is, de ezek a csapatos vonulasok nem lesznek a kedvenceim, nem nagyon tudok mit kezdeni veluk.
#141971macilaci78
Nem tudom, 10-kor lesz az indulas a karasna elol szombaton, nezz ki es kiderul, en csak egy ilyenen voltam eddig, de beszelgetosnek tuntek az emberek. -
bacus
őstag
válasz
Somatom #141968 üzenetére
Lehet róla szó, még nem igen látom a hétvégénket. Most lepofátlankodtam Balatonra 2 éjszakára
, de autóval, rengeteg cuccot hoztunk le, de pénteken délután már megint Bp.
Ez a motoros, nem is értem.. országúton esélye nincs, a rendőr autó 191-nél megelőzte, a varaderónak sztem valahol ott a vége. Ellenben valami jó kis szűk átjárós helyen, ahova a rendőr nem fér be, vagy terep, ahol nincs út (bár én magam ezt nem választanám)
Tényleg, hol vannak ilyen helyek, ahol 1-2 rendőrautót még le lehetne rázni. Szerintem utána már mindegy, mert nincs esély rá. -
norbert1998
nagyúr
válasz
Somatom #141960 üzenetére
Volt ilyen.
Ismerős ment oda a biciklejehez, látta, hogy két gibbon ott feszegeti a bolt előtt, délelőtti órákban.
Szóltak a rozsda emberek, hogy hát mit akar uram ezzel a biciklivel, most küldtem el a fiamat a kulcsert!
Ő meg elővette a kulcsát, hogy nem tudom, a fiú miért ment, de ilyenje biztosan nincs! Na tunes innen.Amúgy pedig egy tök basic bringa, ilyen tesco praktiker szint, semmi túra ktm meg egyebek.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz
Somatom #141770 üzenetére
"Kizárt, hogy önszántamból rábízzam magam egy 400 kilós állatra."
Hidd el, ha leesel, a ló nem lép rád, ellenben a motor rád eshet. Sőt, a kocsmából ittasan inkább egy lóra bíznám magam, hogy hazavigyen, mint egy önvezető autóra.
Durva ez a Cseszneki dolog, amit írtok. Nem hallottam róla, pedig itt van egész közel, bár autóval szoktam arra menni. Ez a lovas dolog is itt volt a közelben, szerintem, felismerni véltem a háttal álló kollégát..... -
válasz
Somatom #141734 üzenetére
Énmostmársemmitnemtudok
csongi:
Ahogy mondani szokás, akkor nincs más hátra mint előre
A 20 éves tiszta olajban nem látod az elsavasodást, a vizet, és úgy kb semmit sem amitől a kenési képessége már a töredéke az eredetinek. Az a cucc már csak arra jó, hogy a visszajelző ne világítson. -
bacus
őstag
válasz
Somatom #141646 üzenetére
Nem olyan vészes, a futó nincs 100 kg, a rajta lévő motor még 250, akkor 300 kg egy mai 1,5 tonnás autó nem tologat. A 80-as korlátozás tényleg gond, de csak autópályán, autóúton. Azért 100-al vontattam még a védás rendszer előtt, sosem volt gond. A lakókocsin pl biztonsági vonófej van, (ez ami ráfog, tilos zsírozni), ezt a németeknél hivatalosan is 100 km/h-ra lehet vizsgáztatni, persze máshol ezt leszarják, de annyit mindenképpen jelent számomra, hogy akkor tuti addig biztonságos.
A kis utánfutómmal 4 bicajjal a tetején, a 160 már nem volt annyira biztonságos
, bár szerintem ott is 350 kg körül volt a súly, de a 2T omegának meg se kottyant. A kép 2004-es.
-
bacus
őstag
válasz
Somatom #141641 üzenetére
Nagyon sokat vontattam. Ahogy meglett a jogsim már kértem kölcsön utánfutót (imádtunk kempingezni, de nem nomád módon).
Aztán kb 10 évig volt is utánfutóm, csináltattam rá egy zárható tetőt, motor trélert is béreltem már, sőt vontattam is 1 illetve két motorral is a hátán. A két motoros szállításnál beszart a kuplung az autón, 100 km -re, a Bach csomópontnál (is) meg kellett állni, az kalandos volt, két motorral, felfele az enyhe emelkedőn elindulni...
Van lakókocsim (igaz az ráfutófékes), amit szintén vontattam (de már 10 éve nem, télire is a kempingben van) -
Tamás9x
őstag
válasz
Somatom #141479 üzenetére
Fejlettebb az oxidacios es szennyezodeslebegtetesi kepesseg, kevesebb a lerakodas, magasabb a hoturese, kesobb kezd el bomladi az adalekolas, Olajfogyasztas eseten mas a kokszolodasi mertek. Illetve a katalizator karositas is mas merteku leginkabb a diesel jarmuveknel fontos.
Ezt csak akkor tudhatod ha ismered az osszes szabvanyt, es tudod mi mit "ut". Ez is egy vallas lassan.Geresics idejeben ilyen nem volt
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Somatom #141461 üzenetére
Annyira nem szűk, meg ha van eszed az oszlop mellé rakod én is azért teszem oda mert pont olyan széles az oszlop, hogy egy 3ajtós hosszú ajtót sem tudnak rám csapni.
Másik oldalt meg valaki dettó betudja annyira húzni, hogy elférjen... annyira érdekes csak HD, Duci-val volt eddig hasonló még a bajor 1200-ast is sikerült egyik nap egy srácnak berakni a VStrom mellé úgy, hogy elfért mindenki....szerintem van az a fordulat tartomány ahol ha beállsz már enné. Havernak a széria végéről származó alig futott elsőtulajos XL700-a is eszi pályán ha sietős a dolog ahogy főnök Tracer07-ese is ette meg is ijedt mikor Máltára menet kellett rakjon el tartalék 1l-est vagy el kellett felejtse a tartós 9k+ tartományt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Somatom #141456 üzenetére
És Te figyi az is standard, hogy parkoló cellát adnak hozzá? Mármint pl az össznépit amiben alapból 2-3-an szoktunk állni egyedül kell használni?
degecoff
Azért, hogy ennyire prosztó mód állj meg azt tanítani kell direkt kaptunk a mélyben szintenként 4 motoros rublikát külön kitáblázva pirosra... sikerült neki egyet amiben 2-3-an szoktunk állni egyedül...
Somatom olajra, és ha épp nem kapni akkor mit tesz bele az r=1 user? Pl elmegyek ~3-400km ++ távra otthonról és rá kéne tölteni mert bizony a 600km autópálya alatt benyalt egy 3-4 decit?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Somatom #141456 üzenetére
Ugy adjak. Mindegyik gyarto egy bizonyos marka bizonyos tipusat ajanlja a motorojaihoz.
Bizonyos gyartoknal ha eltersz az ahhoz a tipushoz tesztelt, adalekolt olajtol, akar karosodhat a motorod.
Pl ktm 2007 ben valamelyik szeriajanal ezustbevonatos csapagyait a motorex kulon adalekolt olaja nem oldja. Mig ha mast raksz bele, az karositja a bevonatot. Ez a nagyon ritka esetek egyike, de ilyen van a nikaszil reteggel is. -
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Somatom #141340 üzenetére
Köszi srácok a küldött videót is!
Ha minden igaz közbe sikerült fogni egy AV100S-es kamerát innentől egyszerűbb lesz. Sajnos nagyon macerás a megfelelő videó alapanyag amivel már lehet is dolgozni. Pfiucska nem látótér központos kép kapásból kuka ahogy a sisak kamera is nagyon necces már mert belelóg a műszerfal ergó durván vágni kell a ROI-t az értelmezési tartományt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Olcsó Notebook! Lenovo Ideapad 3! Ryzen 3 3250U / 8GB DDR4 / 128GB SSD
- Bomba ár! Dell Latitude 5495 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Radeon I Cam I W10 I Gari
- Eredeti Lenovo USB-C 65W töltők
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i7-8GEN I 16GB I 256SSD I 14" WQHD HDR I Cam I W11 I Gari!
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3015
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest