- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz
Laca1212 #102872 üzenetére
Én azért félnék a töltőjétől, 2A és 120W?
(#102874) emre: Ha vannak pro/kontra érveid, miért érdemes vagy éppen nem érdemes konkrétan a meghajtólánc kenőanyagába keverni, én kíváncsi vagyok.
Nyilván olyan helyre nem való, ahol benzinpumpát/olajfuratot stb el tud tömíteni.
-
HSM
félisten
válasz
Laca1212 #100979 üzenetére
A dealer módhoz ez kell [link].
Nyilván ez csak olyanoknak, akik értik is, mi történik itt. Maga az ellenőrzés pedig, hogy a kijelzőn a vonalkának a hibakód kijelző előtt alapjáraton középen kell lennie, és kis gázadásra is már fel kell ugornia a felső állásba. Ezen a videón [link] meg is csinálják egy TL1000-esen a tesztet és beállítást, lényegében ugyanaz a történet az SV-n is. Benne van amúgy a szervíz kézikönyvben is az eljárás, ha jól emlékszem.(#100980) Horvi: Igen, az az eszköz egy jó drága vicc.
Amúgy nem elég középen lennie alapjáraton, akkor jó, ha kis gázra már feljebb is ugrik, azaz érzékeli, hogy adtál gázt.
-
Horvi
őstag
válasz
Laca1212 #100979 üzenetére
Az ülés alatt van egy fehér színű 6 pines "dealer" csatlakozó. A 6 pinből 2 kamu oda nincs behúzva vezeték. A két megfelelő pint kell rövidre zárni egy gemkapoccsal pl és ezzel dealer módban is van vas.
Aztán a kijelzőn megjelenik a hibakód Cxx valami. Az xx jelöli a hibakód számát. Ha jól emlékszem ha a TPS rossz pozícióban van akkor a C előtti "-" jel mutatja, lent van vagy fent. Ha a "-" jel középen van akkor a TPS értelemszerűen jó helyen van.(#100981) HSM Max az nincs benne melyik két vezetéket kell rövidre zárni mert erre van egy cucc a Suzukinak ami igazából egy "apa" csatlakozó meg egy kapcsoló
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Laca1212 #99674 üzenetére
Számomra az 1000 nem tetszett annyira, mindezt városi tempóra értem, 1000 nem szereti mert hosszú az áttételezése.Városon belül 2.-3. amiben használható különben csak csapkodja a láncot.
A 650 5.ben nyugodtan használható, szépen gyorsul kis gázra is, viszont elhagyva a várost a 1000 szépen lépeget, de 110 alatt nem szerette a 6.sebességet, 120 simul ki és onnantól jó.
VTR 1000 is ilyen, nekem 1000 a sor4 jobban bejön, kivéve a hangot, ott a V2 közelebb áll a szívemhez. -
-Mike-
addikt
válasz
Laca1212 #99658 üzenetére
A vége? 130km/h.
Ugyanis:Sebesség
26. § (1) Az egyes járművekkel - ha e rendelet másként nem rendelkezik - legfeljebb a következő sebességgel szabad közlekedni:
a) személygépkocsival, motorkerékpárral, 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival
aa) autópályán 130 km/óra,
... -
Teasüti
nagyúr
-
-
HSM
félisten
válasz
Laca1212 #97650 üzenetére
Pl. ilyesmivel fel lehet applikálni sokmindent: [link]. Nem tudom, ez a méret kell-e, de felépítésre ez pl. felmegy a csutkakormányos SV-re.
(#97651) CyberPunk666: Miért baj az, ha 120 lóerős gép van alattuk, de nem merik határra motorozni? Ezerszer jobbakat lehet vele gyorsulni, mint egy feleekkora géppel, és nem kell karcolni a lábtartót, hogy egy jót mosolyogj a plexi alatt. Nem csak picike gépek határra hajtásával lehet tanulni vagy jót szórakozni.
(#97653) Teasüti: Neked sportgéped van, azokon direkt jó magasra teszik, minél később érjen le. Egy túrásabb géppel már lehet rég karcolnád.
(#97656) Laca1212: Valami ilyesmivel: [link]. Nem árt, ha van rajta egy dörzsölésálló(bb) erősebb réteg is, ne legyen meglepetés.
-
etnies
senior tag
válasz
Laca1212 #97431 üzenetére
Az amazonos link csak egy példa volt, nekem szállítanak ide Londonba.
A Kappa olcsóbb, mint a Givi, de ugyanazt a technológiát használják, jelen esetben a tanklock rendszert.
Kell hozzá egy adapter (néha csomagban árulják a táskával), 15 font körül van.
Tankolásnál le kell venni, a fel- és leszerelés nem több, mint 1-1 másodperc. Ennek a megoldásnak csak előnye van, teljesen értelmetlenné tette a régebbi fejlesztéseket (pl nem fém tankra is feltehető)Nekem van egy eladó használt Hondás- konzolom, most Suzukim van.
Nem kell megijedni, hogy ilyen kevés motor van a listában, a gyártók általában ugyanazt a tankbeömlőt használják, csak meg kell nézni fotókon hol vannak a csavarok. VTR250-em volt, nincs a listában, CBF600-é ráment. Ha jól látom, akkor a Honda 2014-ben változtatott a tankbeömlőn, a 03-as mindre jó volt addig az évjáratig.
-
etnies
senior tag
válasz
Laca1212 #97427 üzenetére
Milyet akarsz?
Tankbőrre tehetőt? Drága.
Konzolra tehetőt? Drága.
Mágneseset? Van olcsótól drágáig minden.Én a konzolra tehetőt szeretem, megkönnyíti az életem. Régen nekem is mágneses volt, összeszedte az út porát, csiszolgatta a tank fényezését, ha megpakoltam, akkor mozgott, macerás volt fel- és levenni.
Most ilyen van, nem olcsó, de jó.
Ez talán nem olyan vészesen drága: [link]
Ha nagyon olcsó kell, akkor bázismotorból valami Lajosos-mágneses megteszi.
-
HSM
félisten
válasz
Laca1212 #97381 üzenetére
Mikor öcsémmel mentünk egy kört, az ő idomosa pár fokkal melegebb volt azonos körülmények között.
Amúgy jó kérdés, ha van tempó 70-80 fok között szokta mutatni a vízhőfokot az én félidomosom, dugós városban kocsikerülgetés plusz melegben meg felmegy kb. 105-ig mielőtt a ventilátor visszahűti durván 99-re.
Amit én még észrevettem ilyen általános dolog, hogy szerintem kényes a gépecske a jóminőségű olajra. Mikor Motul 5100 10w40 volt benne, azt ledarálta nálam jóval a csereidő előtt, a 10w40 7100-assal viszont már olyan precíz, mint egy svájci óra, a 6000km-es periódus végén is.
Most tesztre 10w30-at raktam bele, az hidegben szuper volt főleg decemberben, de melegben már annyira nem érződik 100%-osnak, majd még az 5w40-et fogom legközelebb kipróbálni a 7100-ból, az egy jó kompromisszumnak tűnik a kettő között, közelebb a 10w40 értékeihez, de kicsit kedvezőbb hideg viszkozitással.
-
HSM
félisten
válasz
Laca1212 #97377 üzenetére
Az szerintem jó vétel volt a hirdetés alapján, grat hozzá és üdv a klubban!
Nekem is SV650S K8 van.
Egyszer próbáld majd ki az alsó idom nélkül is, nekem pl. kellemetlenebb volt melegben a hasidomos, jobban jött a lábamra a meleg, öcsém viszont szereti, őt valamiért elkerüli. -
HSM
félisten
válasz
Laca1212 #97375 üzenetére
Megvetted akkor valamelyik SV-t végül?
Majd ha beszerelik, kérdezz rá a TPS beállíásra is, hozzáértőnek pár perces történet ellenőrizni.
Amúgy a vicces, hogy a TPS beállítás fontosságáról még gyári szervízvideó is készült még a TL1000-el... [link]
(Ez a dolog amúgy természetesen fokozatjelző/ATRE független, anélkül is érdemes ellenőrizni.)
-
HSM
félisten
válasz
Laca1212 #97372 üzenetére
Elsősorban a fokozat visszajelzéssel.
Viccen kívül, mivel nekem nincs, így csak mások beszámolóira tudok hivatkozni, ennél a motornál főleg 5000rpm alatti gázreakció javulásról (finomabb) és nagyobb vehemenciával való megindulásról voltak beszámolók az alsó néhány fokozatban, ha megnzed, a topikban is ilyesmikről számoltak be más motorokonál is. (Ugye, az ideális pillanatban van ezzel a gyújtás minden fokozatban, nincs késlelteve ahhoz képest.)
Amúgy a gázreakció javítására a legjobb megoldás a TPS szenzor pontos beállítása, meglepően sok SV650-nél "elfelejtették" az első üzembe helyezésnél megfelelően beállítani, és azután is, nemzetközi szinten. Pedig dealer módba kapcsolva a motort nevetségesen egyszerű akár ellenőrizni, akár beállítani, mivel ilyenkor a műszerfalon megjelenik egy beállítási segéd. Ez a beállítás kb. kicseréli a motort, ha gyárilag nem tették ezt meg, főleg azt, hogyan reagál elcsukott gáznál kis gázra, vagy kis gázról a gáz elcsukására.
Ez ugye magyarul a gázállás-jeladó, és nem mindegy, hogy pontosan kapja a jelet a motorvezérlő, hogy gázt adtál, vagy csak más jelekből, késve szerez róla tudomást. Sajnos én is csak 10 000km után találkoztam ezzel az infóval, és persze, hogy nálam is rosszul volt alapból beállítva... -
JóGéza
aktív tag
válasz
Laca1212 #97344 üzenetére
Úgy emlékszem, 2008-ban visszaesett a motoreladások száma...
De még most is lehet venni túltárolt motorokat. -
dellfanboy
őstag
válasz
Laca1212 #97338 üzenetére
en ugy emlekszem ez a piros/bordo ules csak a fekete valtozathoz jart vmi limitalt szeria volt, raadasul ott is csak a rider-e volt piros/bordo..(benzintyuke fekete) megkerdeznem miert feher, raadasul a hasidom innen latszik hogy nem egyszinu a fejidommal. hasidom-os verzio nem is volt gyarlilag es nem is ertem az sv tulajok miert rakjak fel..
sztem elegge tul van arazva, de ettol fuggetlenul lehet hogy jol karbantartott gep, de en 1m-ert olyat vennek ami tuti gyari/eredeti. gondolom nem fog engedni belole szazezreket de en
7-et is csak fogcsikorgatva volnek hajlando adni erte.
hulye vagyok, nemhiaba a nap megartott Sv-t nem vennek. nemjonbe -
tboldi
nagyúr
válasz
Laca1212 #97288 üzenetére
Én voltam náluk tesztvezetni, meg is írtam a tapasztalataimat itt.
Röviden: nem voltam elájulva az ügyfelekkel való bánásmódjukkal. -
#25954560
törölt tag
válasz
Laca1212 #97264 üzenetére
nagy altalanossagban tudok irni a viharmacskarol (yzf600r - thundercat).
a regi iskola szerint keszult, eleg nehez. az ulespozicioja valahol feluton van a mai sportos es turas kozott, elegge eloltamaszkodos. a nyereg szeles, hosszu tavon is viszonylag kenyelmes, eleg vastagon parnazott, bar az ido azert mar megvaltoztatta a szivacs szerkezetet. utasnak is hosszasan elviselheto.
nagyon kellemes a motor karakterisztikaja, mivel nincs kihegyezve alul is turhetoen eros, nem muszaj forgatni a haladashoz. szelvedelme atlagos, lehet rajta talalni kenyelmes poziciot. a fekek a mai megoldasokhoz kepest eleg viccesek, de ertelmes (puha) fekbetettel teljesen jol hasznalhato. fem fekcsovel (harisnyaval) egesz pontossa valik. van ertelmezheto hatsofek is, erezhetoen megdobja a lassulast, amikor szukseg van ra.
fogyasztasa tura kozben 5 ala is viheto, ha valaki ennek orul, 6 liter korul mar lehet ingazni vele, kicsi orszaguttal. varosba kicsit nehezkes es az eloredolt pozicio miatt megszokast igenyel.
rettento igenytelen, a szo jo ertelmeben. benya, olajcsere. a teloolaj lecsereleset ez is meghalalja, jo gumikkal meg lehet lepni az ujabb gepeket is. kezi szivatos, de atlagos allapotu karbikkal hidegben is siman indul (persze ha rendben van az akksi). a fenyszoro atlagos, 55/60-as izzoval szinte latni az utat.szeretheto motor.
nincs benne kulonosebben a bugi, de eleg sokat lehet vele tanulni, nem bosszulja meg a hibakat. atlagos motorossal messze vannak a hatarai, meg tud vigyorogtatni.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Laca1212 #97116 üzenetére
Hat ezt inkabb olyan halado szopoalarc viseloknek ajanlanam, mint pl en.
Kulfoldi, egy idom se gyari, es a legolcsobb. Ez az osveny vezet a faszerdobe.
En mondjuk vennem, de ha egyaltalan hazahoz anelkul, hogy rendet rakna az elulso henger, en darabokra szednem. Majd koltenek ra egy valag penzt, es utana orulnek nekiAjanlanam a yamaha trx et is. Izgalmasabb motor, mint barmely sornegy. Nekem tetszett, jo volt vezetni, es szep a trellis vaz.
Illetve a bt 1100 bulldogot. Ha szabadulni akarsz az unalomtol. -
emre
veterán
válasz
Laca1212 #97117 üzenetére
Ja, még annyit akartam, hogy az első motoromat vettem 100 kilométernél közelebbről, lábon jött haza, de nem volt épp szerencsés megoldás.
Utána már inkább béreltem utánfutót. A Belmoto-nál is van (dombóvári út), de ilyenkor előre egyeztetni kell velük, mert hétvégén krosszozni járnak, és hét közben is eléggé ki van használva. De van a Somogyutánfutónál is a nyár utcában. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Laca1212 #97104 üzenetére
Tl 1000 s-t mernem meg ajanlani, mivel problemas, ezert elegge lent van az ara.
A "problemas" azt jelenti, hogy ha megveszed, azonnal le kene venni a szelepfedelet, es megnezni a szeleptokeket, van-e repedes rajtuk. Egyuttal szelephezag ellenorzes is megvan.
A hatso rugostag, ha nyikorog, az valoban a hatso rugostag kromszara, ehhez be kellene szerezni egy akar hazilag is esztergalhato felujitokittet, bronzpersellyel.
Ha a motor pocc-roff, akkor a benzinpumpaval sincs baj, ami egyebkent kb 20 ezres tetel, tehat az sem egy ervagas, mint a mai motorokon.Meg meg kell nezni a rotacios lengescsillapito csavarjait. Ha azok kilazupnak, eltorik a konzol ontvenyet. Javithato termeszetesen, es be kell ragasztani a csavart.
Epp ezert egy kis foglalkozassal olcson van egy jo motorod. Felforditott villas, nem ugy, mint a vtr f, es jobb feke is van, erosebb is. Kevesebbet eszik, befecses.
Nem erzekeny a vezermulanca, feszitoje sem. Ilyen szempontbol jo japan. sem a generator fesszab annyira.
Kellene hozza lonod egy megbizhato szerelot. Megfontolando ez a modell is.R1 et nem ajanlom, mar bele kivan ennyiert.
R6 bol a felforditott villast kene venni, szerintem lesz belole normalis. Mivel be van allitva figyeloben egy millio dolog, ha latok valamit, elkuldom. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Laca1212 #97090 üzenetére
Puffos, farokidomrol hianyzik a matrica. A baj az, hogy ha akkor is volt alul bukogomba, az el szokta gorbiteni azt a vaz elemet alul, amit helyre lehet ugyan hozni, mivel acel, de a hasidom az nem gyari, nem tudsz alanezni, ganyolva van-e.
Alapvetoen az nem baj, ha valamiben sok km van, vagy puffos, csak az araban jelenjen meg. Pl vennem a firestormot is, csak lealkudnam a picsaba.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Laca1212 #97079 üzenetére
Szabad, de karbis és nagyon tud inni. Cirka 6-8L alap hangon kicsi tank miatt sűrűn tankolsz.
Ezen pl nem gyári tárcsák vannak rajta,azaz cserélve lettek már.( ~70-80ekm min lehet benne) Sárga idomnál általában fekete felni van ha jól láttam, szóval fújva lehetnek.Amúgy meg másik fórumon (BMW-s) ennél a kereskedésben volt hirdetve egy BMW motor amiről kiderült, hogy
"Jó volt a megérzésetek a kéthelyi piros bömössel kapcsolatban. Hátsókerék jobb oldala üt vagy 5 mm-t, láptartó-fék konzol törött, rondán hegesztve, szürke kalapácslakkal lefújva úgy, hogy a hegesztés nincs rendesen lecsiszolva alatta. Hátsó futómű átfestve szintén kalapácslakkal, úgy, hogy még a beöntő csavar is egybe van festve, nem hogy kivették volna, hogy valami eredeti hatása legyen. Akksi gyenge, a teleszkópok környékéről csöppen valami olaj, teleszkópok szintén kalapácslakkal festve, de úgy, hogy nem takar rendesen a festék. Blokk eleje koszos. A km órában a 3-ason tényleg ott a karcolás. Plexi viseltes a csavarok környékén. Amúgy a motor hangja nagyon kis precíz, csendes. Semmi oda nem illő zörej. Kuplung nem zörög se hidegen, se melegen. Futóművek kottyanásmentesek."Szóval ez a kereskedés nagyon nem ajánlott.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Laca1212 #96814 üzenetére
69 000 km az nem tetszik. Ertem en, hogy elnyuhetetlen, de megette mar a kenyere javat.
Ennek is puha a rugoja, azt azonnal cserelnem, amugy szimpatikus a mindenhol stock allapot. Total szar gumik. Ha a szervizfuzetnek hinni lehet, es vegigvezetett, raadasul normalis szerelonel, akkor pozitivum, de azert nem vennem keszpenznek. Nagyonsok az ismeretlen tenyezo...
Ennyi kmt egy olcso motorban elviselek, de ilyen erteknel nekem a fajdalomkuszobomon tul van, meg ha 3000 nel elvaltotta mindig, akkor is. Nem tanacsolnalak el feltetlen tole. Nem szedtem szet ilyen futasnal sv 650 es blokkot, tehat nekem ez igy egy homaly -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Laca1212 #96802 üzenetére
Nem lenne rossz, mert keves km van benne. De.
Sajnos nem usd villaja van, az egyel ujabbat keresnem, radialis fekkel , brembo radialis fofekhengerrel es elso villaval. Rugocsere ebben is, es az usd villasban is kotelezo, mert nagyon puha elol, addig nehezen motorozhato szamomra.A konkret motornal amit eszre lehet venni keprol:
Nincs a farokidomon matrica. Puffos volt.
A legszarabb pilot power gumi van rajta, ezt nem ajanlom senkinek, hatul mar el van kopva.
Az akra miatt ez a modell tehervaltasoknal tehat motorfek utani gaznal csuklik, teljesen agyonvagja a gazkezelest.Ennyi km nel mar erdemes lenne szelephezagot merni, ami eleg nagy befektetes, en az ugyanilyen blokkos rj09 esen 25 000 nel hezagot mertem, es ket szelepet allitani kellet.
-
zgospel
őstag
válasz
Laca1212 #92210 üzenetére
Ja, de egy ilyen hirdetés után tényleg csak az ragad telefont aki időpontot és helyszínt akar egyeztetni, mert kb minden más kiderült a fotókból meg a leírásból.
Plusz egy ilyen hirdetés alapján amibe nyílvánvalóan fektettek energiát és időt elhiszem azt is hogy a motorra is hasonlóan alaposan szántak időt és energiát. Szemben egy 5 perc alatt összecsapott, 2 üres mondattal lerendezett, a kert végében nokia 3310-zel fotózott motor hirdetésével -
tboldi
nagyúr
válasz
Laca1212 #91837 üzenetére
Nem konkrétan SUV-ra gondoltam, hanem csak általánosan.
Beszélgethetnénk erről napestig, de szerintem úgysem tudnánk meggyőzni egymást, hogy az új vagy a használt a jó. Mások az egyéni preferenciáink.Egyébként igen, nem könnyű a használt jármű vásárlás. Ezt a Jazz-t is fél év keresés előzte meg, vagy 20 autót hagytam ott az első perc után, mikor megnéztem őket élőben.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Laca1212 #91835 üzenetére
5 millióért én inkább már újat vennék, 6-8 évig nem nagyon kell cserélni semmit a kötelezőkön kívül, plusz ott a garancia. Egy használt mindig zsákbacicmic kisebb-nagyobb mértékben, akár autó, akár motor (hogy a topikhoz is kapcsolódjunk kicsit).
Persze van, amikor én is inkább a használtat részesítem előnyben. Inkább vettem egy 11 éves Honda Jazz-t 1,6 millióért és költöttem rá kb. negyedmilliót, minthogy vegyek egy új Ladát vagy Daciát.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Laca1212 #91832 üzenetére
Pont ezzel a hasonlattal jött focvis is az autós topikban múltkor.
Vezettem már mindkettőt, de nem kicsi időeltolódással, nem is volt alkalmam összehasonlítani a kettőt. A tulajdonosok, vagyis akik a vásárlás előtt megtették az összehasonlítást, azt mondják, hogy az S-Cross-ban egy picit jobbak a felhasznált anyagok és az összeszerelés minősége.
Szerintem jobb, de minimum van azon a minőségi szinten, mint a Hondám, ami már megfelel nekem.Egyébként azért (is) könnyű, mert sok benne a nagy szilárdságú acél. Euro NCAP-en nem marad el semmivel a kategóriatársaitól.
(#91833) demars: Azért a régebbi Ignis nem összehasonlítható a mostani Suzukikkal. Rengeteget fejlődött a márka az elmúlt 5-10 évben. Tudom, mert van egy 2004-es WagonR-ünk.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Laca1212 #91345 üzenetére
Természetesen nem próbálom ki, de azt megnézem azt küldte e amit megbeszéltünk.
Ha nem akkor viheti is vissza, így nem tudnak átverni a csomag tartalmával, nem kell ezt túlkomplikálni.
Ezt is csak olyan helyről érdemes megtenni akitől még nem vásároltál, pl itt a PH-n.
A másik meg hogy neked ez miért is böki a szemed az te gondod, én nem foglalkozom vele ki hogy csinálja.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M R7 5800X 32GB DDR4 512GB SSD RX Nitro+ 6700XT 12GB Corsair 4000D ASUS ROG 650W
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- Xbox Ultimate előfizetések
- 129 - Lenovo Legion Pro 7 (16ARX8H) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4080
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy Note 10+/Samsung Galaxy Note 20/Samsung Galaxy Note 20 Ultra
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest