- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Yettel topik
- 70mai Omni 4K - körszem-őrszem
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Végre bemutatkozott a Google Pixel 4a
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz
#25954560 #18483 üzenetére
Örök hülyeség már ez. Autó vs motor.
Múltkor is csináltak ilyet Ausztráliában, a V8 Supercar futam előtt.Mark Webber, Casey Stoner and Whincup at Sydney Festival
Webber nem tud rajtolni, vagy ekkora a gyorsulása egy MotoGP motornak???
Esetleg szándékosan maradt le, hogy az első kanyarban ne legyen galiba? -
-
ALI_G
veterán
válasz
#25954560 #18492 üzenetére
Nyugtatgattam mielott megmasztuk a matrat
Akkor meg egesz jo volt arra az ut. Most Eger es Miskolc kozott van jobb aszfalt de a felenel elfogy. Odaig viszont kiraly kanyargos. Sok szokott lenni az allat aki lapon fordul, veszelyes. Egyik barom pont akkor csuszik at amikor nem kene es mesz te is a szalagkorlatba.
Ha jon a jo ido hozom fel a piros-feheret -
#25954560
törölt tag
válasz
Integra #18489 üzenetére
ehh, it nem csak arrol van szo. a hangja... beszaras. ahogy bugyborog meg minden. hiaba corvette motor (meg corvette lampak
), akkor is. es neki nem kell visszaengednie a gazt kanyar elott
az egyetlen elonyom h joval magasabban van a fejem, messzebbre latok. igy par masodperccel tovabb tudom kovetniegyebkent az az elso tura tenyleg jo volt. Ali rogton tankolasnal megemlitette paromnak h a 600-as gixer jo tanulomotor
egyebkent en nem emlexem h 90-et beszeltunk volna meg
-
#25954560
törölt tag
a viharmacskanak mennie kell
folyton lealaznak itt mindenfele tragacsok. ma reggel probaltam kovetni egy Mosler MT900-ast, keves sikerrelha megegyszer, barki, valaha azt mondja h az utcai 600-asomnak remek a gyorsulasa, nyakonverem
-
Daywalker
addikt
Meglátjuk, én ezeknek nem hiszek
)
Ha nem motorolós lesz, akkor ihatunk felőlem. Fröccs jöhet, "szeressük"! Én egy kocsmába szoktam járni fröccsözni, de oda szerintem nem akarunk menniBazilikával szemben a Turiszba, de az tipikus kocsma
Mondjuk szoktak lenni egyetemista lányok-fiúk az alkoholistákon kívül
MOD: Nah, öregszem...bazilika és zsinagóga rohadtul nem ugyanaz
Szóval zsinagógával szemben.
-
.mf
veterán
válasz
Daywalker #18479 üzenetére
Pénteken még nem lesz olyan idő
sajnos
Felőlem lehet 8 is, nekem könnyű az éjszakai közlekedés (907/973 vagy hogyishíjják majd' ajtónál tesz le, 4-6-os is csak pár perc gyalog), könnyen beszélekTőlem vehetjük alkoholmentesre is, én is csak egy-két pohár bort vagy fröccsöt szoktam ellefetyelgetni az ilyen összejövetelek alkalmával.
-
.mf
veterán
válasz
fattyu #18472 üzenetére
Csak elég hosszú szívószál kérdése, s amit nem látnak, nem fáj
Ja, látom távollétemben sem szerveződött, de most már itthon vagyok. Egy hónappal ezelőtt még arra számítottam, hogy ilyenkor már mindenki veszi elő a motort és inkább gurul mint dumál róla; de egy tűnik, az időjárás kicsit máshogy alakul, most éppen havazik, a fenébe is, úgyhogy jobb híján megint jöhet a sör vagy forraltbor melletti dumálás téma
Feldobom hát a kérdést.
Jövő hét szerda, csütörtök, vagy péntek este (20-21-22), mondjuk 19h-tól, egy laza dumálós-sörözős-borozós összeülés, kinek melyik nap lenne jó?
Illetve a helyszínre is jöhetnek javaslatok, valami normálisan megközelíthető belvárosi kricsmi, dumálásra alkalmas, normális árakkal? -
vlevi
nagyúr
Én egy olyanon gondolkodok (de egyelőre erősen csak a gondolkodós témakör, semmi konkrétum), hogy Zeltwegben repülőnap lesz június végén. Előtte pedig körbe kellene nézni a labancoknál, hogy megvannak-e még-a hegyek, hágók, gleccserek.
-
csongi
veterán
válasz
vendingo #18450 üzenetére
6000 Ft napi kajára ?
ez már rendesen a dőzsölés kategória szerintem.
Várható 90Km/h, ha nincs pálya és sok a motor akkor az eleje 90 a vége meg szaggathatja a 130-at is, persze túravezető kérdése is egyben.
Egyébként én is tervezek egy Májusi Dolomitos gurulást Szlovénián át, és a tenger parton zárni a körutat, csak még egyedül vagyok, viszont 2-3 motorral elég lenne, ehhez is elég szállást foglalni
-
vendingo
veterán
válasz
Djuree #18466 üzenetére
Nem a halálba motorozok száguldás címszó alatt. Tempós haladás, amíg biztonságosnak ítélem. 160 fölött nem nagyon közlekedek. Kb. 100-130-as tempóra gondoltam, ha a körülmények lehetővé teszik. Száguldani tudok lassabban is, ha nagy a forgalom. Lényeg az, hogy nem szeretem a kocsik seggét bámulni, szóval az első adandó alkalommal előzök. Nálam ez a száguldás.
Na meg persze nézelődni is kell, nem csak az utat bámulni.A rendőrökkel meg nem foglalkozok, főleg nem Horvátországba.
-
Djuree
félisten
válasz
vendingo #18464 üzenetére
arra valszeg én is benevezek majd, igaz
nem szeretek(de szeretek, csak inkább félek, ill a mocit féltem, nem is magam) száguldozni. neked mennyi a száguldozás? 130, 150? Csak mert ugye idegen helyen nem érdemes túl gyorsan tolni, meg ugye a rendőrnek se kéne fizetni ha nem muszáj. 130 még nekem belefér, de gyorsabban max. egyenesben húzom, ahol nincs se mellékút se forgalom. 90-el tötyörögni én se nagyon szeretek...
-
lujo10
aktív tag
Egy kis BMW csemege, megtekintése alvaro kollégának különösen ajánlott
-
vendingo
veterán
15 motor lesz. Ekkora tömeggel amúgy se nagyon kivitelezhető a száguldás. Ha végig előznénk mindig, akkor a vége elég durván leszakadna. Amikor 5 motorral voltunk és tényleg repesztettünk rendesen, akkor a vége sokszor lemaradt ha feltorlódtak a kocsik és nem volt lehetőség előzésre. Sokszor perceket vártunk, mire beértek minket.
Igazán jó száguldós túra max. 3-4 motorral hozható össze.
Egy ilyet tervezgetek én is, már említettem itt a fórumba is. -
.mf
veterán
válasz
Integra #18447 üzenetére
Ez nem savanyú szőlős csípőből fikázós szemellenzős világ, ez arra, amire én egy motort használnék, ártól függetlenül objektíven használhatatlan (evvel csak egyenesen lehet menni, én meg inkább a kanyarokat szeretem), dísztárgynak pedig szubjektíven ronda, s kategóriát se kedvelem. De mint mondtam, ízlések és pofonok.
Vendingo: a 90-es utazó és a szigorúan tartjuk az adott ország előírásait remélem csak duma. Bár ha az lenne, akkor nem írnák oda... Így annyira nem begyere...
-
-
Archer
őstag
válasz
Integra #18447 üzenetére
Nem szemellenzős világról van itt szó, egyszerűen nem tetszik az a traktor kerék. Attól, hogy valamire nincs pénzem, még elismerem ha valamilyen téren elismerést érdemel. Ott van pl. a sokat emlegetett 1199 vagy bármelyik Rolls Royce. Gyönyörűek de mellette maradéktalanul betöltik eredeti rendeltetésüket is és attól, hogy valószínűleg soha nem lesz pénzem egy Rolls-ra, mindig az államat keresem, amikor néha napján látok egyet.
Meg Brad Pitt 300 ezres motorja meg társai. Az sem tetszik hiába rohadt drága. -
vendingo
veterán
válasz
Integra #18451 üzenetére
Ez az egy böki a szemem nekem is
Majd a dolomitok, Grossglockner, illetve a horvát út majd hozza a szokásos agymenésem.
Elsődleges célom Európa összes országát bejárni. Egyszer kibírom a csiga tempót, igaz még nem mentem tartósan soha 90-el, nem tudom milyen érzés, de félek hogy nem jó -
vendingo
veterán
Nagyon úgy néz ki, hogy megvan az idei első túra terve. Holnapi napon dől el, hogy megyek-e vagy sem.
Ígéretes kis útnak néz ki, bár Macedóniát kár nem érinteni benne.Közbe meghívtak egy 3 napos Grossglockner-i kiruccanásra is június végi időponttal.
Idén még tervbe van a Dolomitok, illetve a szokásos horvátországi kempingezős lögybölés.Egész jól alakul az idei év
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
dellfanboy #18404 üzenetére
a crossmotor az általában versenymotor.
sokat kell szerelni... mit tekintünk szerelésnek? Nem a dugócsere sztm a legnagyobb gond. Ha veszel pl egy kétütemű gépet, legyen egy 125 ös, 40 lóerő kb. CR. van egy táblázat a service manualban: légsűrűség/páratartalom/hőmérséklet/főfúvókaméret.
azaz állandóan a környezethez kell állítani, különben detonál és lyukad a dugó, fogy a gyertya, megragad az egész.
az meg hogy egy ilyen blokk mennyire költséges: a Honda RS 125 nek 500 km enként dugócsere, ebből az 500 km ből 95 km a bejáratás.a szakik általában vagy beszélnek a levegőbe, homálykodnak, pl nekem a múltkor felajánlotta valamelyik, hogy ő füllel meghallja ha detonál az aprilia RS em (!), toljam nyugodtan hozzá, belövi a karbit.(miért nem valami GP csapatnál dolgozott amíg volt 2t nem is értem)
vázolnám hogy az ember milyen fasságot mondott: ha valaki ezt füllel meghallaná nem lenne szükség detonálás számlálóra, kipufogógázhőmérséklet szenzorra. szóval homálykodott. Ha valamibe belekérdezel, akkor meg válaszolni nem fog, csak hogy hallgass rá, de konkrétumok, értékek, számok nem hangzanak el.
aki meg ért hozzá az mégúgyse mondja el, hogy mi hogy van sajnos.Jártam a mamiba, valami alapot ad, (nagy önszorgalommal egész jó is tud lenni) de általában hozzá kell tanulni, ahonnan csak tudsz, utánajárni dolgoknak, kérdezni mindenkit, és nem vakon hinni, hanem átgondolni az infót amit kapsz, összevetni az addigi ismeretekkel. Persze ha mindig kérdezel néhányszol elküldenek a pcsába azok akik nem tudják miről beszélnek, de ez bennevan.
-
Integra
titán
válasz
-Mosquito- #18444 üzenetére
szakadjatok már kicsit ki a kocka szemellenzős világotokból, csak egy percre és élvezzétek a formát, a megoldásokat.. tudom, nem könnyű, mikor mindenki csak kuporgat és ez meg egy vagyon, de lazítsatok már egy picit, néha azt is kell. annyi minden van a világban ami nem a praktikumról szól, a racionalitásról, ezek színesek, szagosak, mosolyogtatók.. tényleg jó az a szemellenzős, csípőből fika világ amiben éltek? eresszétek már be picit az "idegen" ingereket is
archer: mert kurrrrvra jól néz ki, ezért
-
vlevi
nagyúr
válasz
-Mosquito- #18444 üzenetére
Amerikában nagyon jót lehet vele motorozni. 100mérföld egyenes, megfordulsz, hazajössz
-
Integra
titán
-
Biztos volt már, de hát ezt nem lehet megunni - főleg ebben a fokozódó tavaszvárásban..
-
canniball
nagyúr
-
Integra
titán
válasz
HUNNIA1920 #18414 üzenetére
totál felesleges
vegyél inkább két üveg jobb knockando whisky-t az árából.. -
válasz
peter9228 #18430 üzenetére
A váltás autón más tészta. Az ember nem is hinné, hogy milyen nehéz olyankor megtanulni váltani, amikor azzal vagy elfoglalva, hogy a motorral ne borulj fel.
Valaki képtelen motoron váltani, az autóval meg semmi baja. De ha Neked a mostani motorod is váltós, akkor nincs probléma.
Ha az anyagi oldala nem számít, akkor le kell vizsgázni mielőbb, de számold bele azt is, hogy most veszel egy motort, és amikor korlátlanból mész, utána is fogsz venni egyet, és akkor már érződik a dupla kiadás.Most nézem, hogy neki is van egy ilyen száma! Ez konkrétan egy Kárpátia "dalból" van.
-
peter9228
aktív tag
válasz
csabyka666 #18428 üzenetére
Az ár miatt nem aggódok, egy A2 + később egy kategórialépés korlátlanra kb. ugyanannyi, mintha egyból a korlátlant csinálnám. Kicsit drágább, de az a pár év megér annyit. Most egy Aprilia RX50-et használok kb. 2 és fél éve, szóval a váltással meg a motor méreteivel egészen biztosan nem lesznek gondjaim. Meg a váltást már autón is megszoktam. Ezzel a motorral (aszfalton) nagyon óvatos vagyok, nagyon csúsznak a terepgumik, főleg esőben.
Az aláírás Fankától van?
-
válasz
peter9228 #18425 üzenetére
Üdv!
Nálam a jogsi (és még annyi minden más is...) pénzfüggő. Én biztosan várnék inkább, és letenném a korlátlant. A köbcentitől pedig nem kell félni, én sem mentem nagymotorral sohasem előtte. Simsonról ültem át a 600-as Kawasakira, és nem volt semmi gond. Ha a kismotort biztosan tudod kezelni, akkor a nagyot is tudod majd.
Annyi fontos, hogy váltós motoron menj előtte viszonylag sokat (párezer kilométert), mert akkor a sebességváltásra nem kell majd figyelned a nagymotoron. -
válasz
pityaa23 #18410 üzenetére
Hali!
Nemrég én is sisakvásárlással kezdtem foglalatoskodni, és ugyanabban a cipőben járok, mint Te.
Fejkörméretem 56-os, ez az S-es kategória teteje - elvileg. Régebben volt rajtam egy S-es Uvex sisak, ami kegyetlenül nyomta a fejemet és a fülemet, így használhatatlan volt. Maradt az M-es kategória. Vettem egy M-es Uvex-et, ez kényelmes volt, hordtam is sokáig. Nem mondom, hogy pont passzos volt, de nem is volt kényelmetlen egyáltalán! Most lecseréltem egy ugyancsak M-es Shoei-re, viszont az nagyon lötyögött a fejemen, így kénytelen voltam eladni - mármint a bukót. Hamarosan megpróbálok egy S-es Shoei-t is, talán az már jó lesz minden tekintetben.Egy szó, mint száz, hiába M-es a fejed, nem biztos, hogy az M-es sisak lesz a jó választás, mert - számomra érthetetlen módon - az egyes gyártók méretezése nem mindig ugyanaz. Egyébként pedig inkább kicsit szorítson (fontos, hogy csak kicsit, szóval ha fájdalmas a viselete, akkor nem jó), minthogy lötyögjön a fejeden.
Ahogy írtam, az M-es Uvex jó volt nekem, az M-es Shoei viszont nem, pedig alapvetően egyik sem gagyi sisak!
-
peter9228
aktív tag
Üdv!
Jelenleg egy 50-es motort használok, de szeretnék nagyobbra váltani. Az új, A2-es kategóriába 35 kW fér bele. Ez kb. mekkora (hengerűrtartalmú) motort jelent? Nagyon gondolkozok rajta, hogy egyáltalán érdemes-e az A2-t megcsinálnom, pár év múlva mehetek korlátlanra. Mondjuk így 50-es után nem akarok rögtön nagyon nagy motort, tehát addig elég lenne az A2 is.
Más:
Motoros nadrágból tudtok valami jó ár/érték arányút mondani? Kéne már valami a lábam védelméreEgyszer sikerült egy drága melegítőt elszakítani. Akkor jöttem rá, hogy a terepgumi+aszfalt+eső nem jó párosítás
-
vendingo
veterán
válasz
HUNNIA1920 #18423 üzenetére
Láttad már ezt a bakancsot élőben?
Én fogtam a kezemben, de nem győzött meg, nem szívesen esnék benne.
-
HUNNIA1920
őstag
Köszönöm a válaszokat!
.mf: van egy bőrszerkóm. Nincs még csizmám, se semmilyen motoros lábbelim. Arra gondoltam, hogy nem vennék csizmát, hanem csak egy motoros bakancsot. Viszont a bőrnadrágot azt ajánlatos betűrni a csizmába, nem? Bakancsnál amit néztem, ott kívül lehet csak hordani, vagyis a nadrág szára kívül van a bakancs körül.
Pl.: [link]
-
válasz
canniball #18418 üzenetére
Múlt nyáron csináltam az enyémet. 10ből 8 de inkább 9 ember A korlátlant csinált....
Ott voltam minden órán más emberrel vezettem együtt, még a rutin pályán is teljesen más volt a társaság. Összesen 2 emberre emlékszem akik nem A korlátlanra jöttek. Mindenki 25+ de inkább 35+ volt. Piszok fiatalnak számítottam. Ezért gondolom, hogy a sulik el fogják adni ezeket a 600as mocikat...
Persze lehet én fogtam ki a nyugdíjas klubbot.... de nem hinném...boogie84
Szerintem sincs összefüggés a ccm és a tanulás között, de a törvény az törvény... A korlátlanhoz 24 év min 600ccm / 650es motor / talán van még minimum lóerő is.........Nem CB 400 on tanultunk ha jól emlékszem. De én kaptam SV250 et is megszokás idejére...
-
ujskodas
tag
Hali!
CBR600F-be mehet-e Hiflo levegőszűrő, ha igen, milyen tipusszámú? A hivatalos hiflo honlapon HFA1619-et ír, (legalábbis én így azonosítottam be) de Mo-on eddig egyetlen forgalmazó webes honlapján sem lehetett választani ezt a számot. Mikor telefonon érdeklődtem, azt mondták, hogy akkor biztos nem gyártanak hozzá! ? ! -
boogie84
veterán
válasz
HUNNIA1920 #18414 üzenetére
Mi a gond a hagyományos módszerrel?
Időnként megtisztítani a láncot, majd újra bekenni. Én pl a tavaly felgyülemlett retket nemsokára a kötelező szervizekkel egybekötöm, s csak azután kezdem a szezont.
Inkább lánctisztító spray-t szerezz be és a csináld magad módszer jobb sztem.(#18402) HUfantom: Nem tudom mi a köze a tanulásnak a köbcentihez. 500-as motoron is meg lehet tanulni motorozni. Egyébként nem hinném h egy 600as CBR-t vettek volna eddig is a sulikba. Bárcsak olyannal tanultam volna.
-
.mf
veterán
válasz
HUNNIA1920 #18414 üzenetére
Tapasztalat nincs, de mindenfelé azt hallani, hogy nincs értelme. Azt a pár alkalmat (500, vagy 800-1000 km után, vagy nagy eső után) ki lehet bírni, annyiért ilyet nem érdemes venni.
A második kérdésed nem értem.
-
vendingo
veterán
válasz
HUNNIA1920 #18414 üzenetére
Ennyiért inkább vennék egy emelőt és 4 flakon olajat
-
válasz
HUNNIA1920 #18414 üzenetére
Hát szép ára van az biztos
canniball
Én ott kívántam becsatlakozni a gondolatmenetbe, hogy az említett 600as motorkok egész jó árban vannak. Ha még az iskolák levetett modelljei a piacra további esés lehet. Mondjuk azok itt-ott viseltes, de műszakilag rendben lévők szoktak lenni. Ugye ezeket kényszerből fogják cserélni, mintsem vége lenne a motornak. -
HUNNIA1920
őstag
Automata láncolajozókkal van valakinek tapasztalata?
Pl. erről: [link]
Illetve mennyire szerencsés dolog bőrruhához nem bőrcsizmát használni, hanem mondjuk kívül hordani egy motoros bakanccsal?
-
pityaa23
senior tag
válasz
StoneBridge #18411 üzenetére
Értettem!
nincs veszve semmi, visszacserélik, csak kíváncsi voltam mennyire kell hogy passzentos legyen, mert ez már nagyon is az. Köszi a választ!
-
StoneBridge
senior tag
válasz
pityaa23 #18410 üzenetére
Téged konkrétan szorít az a bukósisak, nagyobbat kellett volna venned...
Várhatod, hogy táguljon, fog is valamennyit, mert engednek a párnák, de kényelmes sosem lesz. Párna nélkül pedig ne használd, mivel van funkciója, hogy tartson ott, ahol kell.
Szemüveg miatt pedig jó sok bukót kellett volna próbálnod, nem megnézni azt, amit a haver ajánlott. -
pityaa23
senior tag
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, illetve tanácsot kérnék. Most csinálom a jogsit, először 125, majd korlátlan. Gondoltam veszek egy bukósisakot, mert mondták, hogy amit a tanfolyamon adnak az eléggé szörnyű, nekem meg úgy is szükségem lesz előbb utóbb egyre. Haver ajánlott egy Caberg V2RR-sisakot. Találtam is egy üzletet, elmentem. Ott felpróbáltam egy M-est, amibe alig fért bele a fejem, szorított rendesen, ráadásul szemüveges vagyok azt is alig tudtam utána magamra húzni, a füleimet is csak nehezen tudtam a természet által kitalált pozícióba állítani. A srác azt mondta, hogy nem baj, hogy szorít, ez majd tágulni fog. Így végül is megvettem. Tegnap még próbálgattam, ma is, és hát ha felhúzom kb 5 perc és fáj benne a fejem, a szemüvegem szárát is nyomja fülemnél, ami plusz élvezet. Azt hiszem majd head setett is kapunk tanfolyamra, na azt végképp nem tudom, hogy tudnám majd betenni a fülemhez. Ha kiveszem az arc párnákat akkor nem kényelmetlen annyira, azok nyomják a fejem főként. (itt hozzátenném, hogy épp diétázom, az arcom kisebb lesz folyamatosan, ezért hátha ez megoldódna.) Nézelődtem neten bukósisak méreteket, az én fejem 58 centi kerületű. Elméletileg ez még pont az M-es kategória.
Na szóval mi tévő legyek? Hordjam itthon a bukósisakot és majd csak kitágul, vagy inkább cseréljem egyel nagyobbra, esetleg próbáljak valami teljesen más márkát?
-
válasz
alvaro #18405 üzenetére
Hát tudod mindig minden szabálynak csak a szart kell hoznia....
Én sem értem, hogy a CB 600 amin tanultam is nagyon gyorsan eltűnt a bokorban az egyik sráccal a rutinpályán...
Meg az egész mizéria kornövelés teljesen felesleges. A jogosítvány csak engedély, hogy a közútra mehetsz semmi több... -
Daywalker
addikt
válasz
dellfanboy #18404 üzenetére
persu járt oda, ha jól tudom. Nem olcsó hely, de mi az manapság? Viszont szerintem szervizben nem látnak annyira szívesen, max ha tanulsz mellette a MAMI-nál, vagy sikerül vmi szakit kifognod, aki örül a társaságnak, de a többiben általában pörgés van, nem érnek rá foglalkozni veled, pláne ha elkúrsz valamit, akkor ki fizeti meg? Ráadásul a többség zárva van szombaton.
Vegyél olyan motort, ami nem üzemórás és akkor kevesebb vele a gond -
zsolt19900
őstag
válasz
Topiccsendőr #18399 üzenetére
az is igaz, de lutrira nem akarom bagóért eladni a mostanimat
de várunk várunk, ha megmarad akkor sem sírom össze a takarót
készül rá egy kis idomcsinosítás majd teszek fel képeket amint kész
/persze ha vállalható lett
/
-
alvaro
senior tag
válasz
HUfantom #18402 üzenetére
Eszméletlen egy ötlet volt ez a szabály, ebben a formában
Most van egy motorom, amit A2-vel nem szabad vezetni, A-t meg oktatni nem lehet vele. Mert hiába több 600 köbcentinél, még lóerőminimum is van. A sok hegyes 600-ast meg a köbcenti miatt szórják ki
650-es 2 hengeresek indulnak a legjobb esélyekkel, asszem. Nem nagyon ritka konfiguráció. Még a Kawasaki ER6 merül fel itt nekem hirtelen. Az nem is egy kellemetlen gép, azt hiszem.
-
dellfanboy
őstag
Pont a héten gondolkoztam el azon, hogy veszek egy cross motort. viszont azt olvastam, hogy elég sokat kell szerelni Pl dugócsere...Viszont nem vagyok motorszerelő sajnos ezért szeretném megtanulni minden csínját bínját,.
mivel még sulizok, meg dolgozok arra gondoltam egy szervízbe elmennék hétvégenként és mint régen volt. Egy szerelő mellett megtanulnám a fontosabb dolgokat pl. mint régen amikor az inasok melóztak a szakik mellett.
Tudtok olyan szervízt pesten ami szombaton nyitva van? vagy egyéb ötlet?
A maminál tényleg 135ft/félév a tandíj?? járt oda valaki? tapasztalatok? vagy esetleg milyen tankönyvet ajánlotok amiből megtanulhatnám egy cross motor szerelését? -
válasz
boogie84 #18401 üzenetére
A 600 as motoroknak most van épp érdekes átmenete....
A suliknak az új törvények szerint be kell szerezni legalább 600ccm motorokat, hogy a korlátlan jogsikat oktassák.
Ezzel az összes 600as motort elvágták, mert a 600 leggyakrabban 598 vagy 599. Így a Suliknak már min 650es motorok kellenek. Ez így biztosan nyomni fogja a piacot lefelé egy kicsit. -
boogie84
veterán
válasz
Topiccsendőr #18399 üzenetére
Pont ezt akartam írni. Nem mai gyerek már, sztem reális lehet. A 600F-em sem kerül már 800, de talán 6-700-ba sem...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Huawei Watch GT2, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- TP-Link Archer C1200 Router eladó (1200 Mb/s Wi-Fi)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telenor 5G Indoor WiFi Router (FA7550) + töltő
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest