- iPhone topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Ujjal lehet mutogatni a Huawei csúcsórájára
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor 200 Pro - mobilportré
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz
Szakbarbár #19499 üzenetére
Én lesz@rtam a forgalmit, amikor elköltöztem. A régi cím van benne...így is megtaláltak a teljesítményadóval. Amikor új lakcímkártyát kértem, akkor megkérdeztem kell-e új forgalmi. Azt mondták, hogy kell. Muter hasonló cipőben járt, neki azt mondták nem kell. Szóval szerintem ne izgasd magad. A központi rendszerben átírják elvileg. Most 6000 ft-ot kicsengetni egy rohadt papírfecniért, menjenek a francba.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Egy kérdésem lenne a papírmunkával kapcsolatban. Május elején lejár a műszaki a motoromon, de mivel betelt a forgalmi, ezért újat kell majd csináltatnom. Viszont a sok okos kitalálta, hogy a városunkban át kellene nevezni pár utcát, sajnos a miénket is. Ha most megcsináltatom a műszakit a régi címmel, akkor a váltás után új forgalmit is kell csináltatnom. Viszont nem szeretnék kétszer fizetni, ezért reménykedem benne hátha ti tudtok valami módot arra, hogy 2-3 hónapot még használhassam a régit, amíg kitalálják az új utcanevet. Van-e valami engedély amivel a betelt forgalmival vezethetek, vagy mindenképp kétszer kell újat csináltatnom?
-
#25954560
törölt tag
hosszabb tarolas utan uzembehelyezes cikk itt.
jonak tunik. -
zack
nagyúr
válasz
vendingo #19496 üzenetére
Olcsóbb a fenntartása mint pl. egy Majesty 400-nak. Szeritem motorikusan és minden egyéb másban is jobb a Maja, de sokakat elriaszt, hogy pl egy első lámpa búra ha cserés 80k. Alkatrészárakban a Maja most szinte visz mindent. Persze cserébe megbízható, nem népmotor, és talán a legformásabb, legpraktikusabb 400-as.
1 év 3 hónapja használom gond nélkül (2008-as).Ezt olyan is megerősítette, akinek mindkettő volt.
-
vendingo
veterán
Csak egy kérdés: Miért mindenki burgman mániás? Szerintem ebbe a topicba mindenki csak azt emlegeti.
Nem értek a robogókhoz, soha nem érdekeltek, csak kíváncsi lennék miért pont Burgman?
Annyi sok másik szép robesz van. A burgman tud valamit amit a többi nem? -
TommyGun
őstag
Na holnap megyek 650-es burgonya nézőbe végre
-
Daywalker
addikt
Ezt a képmutató, álszent, köcsög bandát...átfogó razzia, sebességmérés mindenhol.
-
vendingo
veterán
(#19459) csongi: dot4-et ír a szervizkönyv és 2002-es a motorom.
(#19461) Buster17: Jófajta az MT-03, az XT660 legendás blokkja van benne.
(#19463) persuader : Fingom sincs, hogy mennyi trafó van benne, de a szerelő nem ajánlaná ha rossz lenne bele, ért hozzá.
Hátul mindenképpen cseréltetem majd fém fékcsövekre a mostaniakat, ártani nem árthat.
Mindenképpen DOT5.1-et szerettem volna bele, hiába írja a könyv a 4-est. Szerpentinezéskor már párszor szívtam meg, hogy nagyon felmelegedett a rendszer. Remélem ezzel a fékfolyadékkal egy csöppet jobb lesz.Nem tudom minek költök ennyit még erre a motorra, úgy is el akarom adni szezon végén és a törődést senki nem fogja megfizetni, inkább megveszik az olcsóbbat és majd rájön hogy költenie kell minden szarságra.
600-ért vettem pont 1 éve, azóta ráköltöttem legalább 150-et, és örülök ha 550-ért elmegy. -
#25954560
törölt tag
a 720 fok hagyomanyosan _hengerenkent_ a negyutemuek fordulata ket gyujtas kozott.
ha igazam van, a parazita gyujtasos cucc, amit persu is emleget azt minden fotengelyfordulatkor ad szikrat. ami a kavarast okozhatja az az h hengerenkent beszelgetunk v a komplett blokkrol fotengelyfordulatonkent. nyilvan nem az osszes henger gyujt egyszerre a fotengely minden masodik teljes fordulatara, mert az igazi BIG bang lenneszep egyenletes jarassal...
-
yodamastah
őstag
Az még hagyján hogy összekeverted, de a szilikon bázisú nem szívja magába a nedvességet.
Ez az egyik előnye. Meg a magas forrás pont. De amúgy szarabb mint a glycol alapú (jobban összenyomható).
-
doc
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #19467 üzenetére
ez nem injektoros, hanem karbis, ha ez szamit
amugy igen, Kozmax (szinten VFR tulaj, profi szerelo) valoban magyarazott valami 720 fokos gyujtastMOD: latom Tuzi megelozott
-
Topiccsendőr
addikt
Baszki megneztem, csak a dot 5 a szilikon bazisu, az 5.1 nem.
Az nem fog "megenni" semmit. Pedig a vizsgan ezt kerdezte tolem Frecska is, es akkor is osszekevertem -
válasz
Topiccsendőr #19468 üzenetére
nem tom', nekem kozmax (yamaha world (kozma tomi)) eztet mondta... hogy 720 fokonként egyszer gyújt. gondolom nem beszél zagyvaságot.
magyarán akkor gyújt, amikor van benne mit elégetni.
állítólag... sajnos (szerencsére) még nem kellett valóban utánajárnom eme dolognak
(legalábbis a 98-01-es vöfrikre mondta ezt, ilyen van neki is) -
Topiccsendőr
addikt
válasz
#25954560 #19469 üzenetére
Az 5.1 szilikon bazisu, es jobban rantja magahoz a vizet, ezert kell gyakrabban cserelni.
Cserebe nagyobb a forraspontja.
Emlekeim szerint ezert nem szabad keverni 4 el.
De a karmantyukat hamarabb eszi-e? A szilikon biztos bedagasztja a legtobb karmantyut. (Ezt ki is probaltam) Inkabb alakvaltozast szenvednek, mint megeszi.
A femfekcsonek kemenyebb muanyag van a femszovet alatt, nem is gumi az, es sokkal kisebb a furat is, amiben a fekfolyadek megy. Azt nem hiszem hogy bepuhitja a szilikon. A gumit meg biztos.
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #19470 üzenetére
ez konnyu volt
akkor most mar szinte hasznalhato varosban is -
Topiccsendőr
addikt
Megjavult az RS csuszo kuplung. Az MA2 olajat nem szereti a kis kobcenti, a sima MA val minden oke.
De ami felfoghatatlan, h a szerelo, akinel volt a motor az elozo tulaj idejen, berakott egy plusz lamellat, hogy elofeszitse a kuplungrugot, ahelyett, hogy olajat cserelt volna!!! Bazz az agyatlan allatok. Lemeri a rugok hosszat, meg a lamella vastagsagat, egyertelmu mivel van baj. -
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #19464 üzenetére
a 'femfekcso' az nem csak femszovettel harisnyazott? a bele ugyanaz, nem?
akkor a megeszi csak annyit jelent h palyan a fokozottabb igenybevetel miatt elobb farad el? (sokkal tobbszor sokkal nagyobb nyomast kell elviselnie->tagulas) -
Topiccsendőr
addikt
Ah kezdem erteni, a 360- 180 az csapszegelekeles, de gyujtani ugyanannyit fog. Nem lesz kihagyas. Ugyanannyit szikrazik az.
-
Topiccsendőr
addikt
A vfr nem gyujt minden fotengelyfordulatnal?
Az osszes injektoros motornal ugyanugy 360 fokonkent gyujtas van, hiaba van veztengelyjelado, ez igy maradt.180 fok az felfordulat. Ilyen van, hogy 720 fokonkent gyujt? Azt ossze sem lehet rakni csak ugy, ha veletlenul szetszeded a vezerlest. Hogy jelolik ezt a TDC melle? -
-
Buster17
addikt
Hali!
Lenne egy egyszerű kérdésem:
Yamaha MT-03 mocik jófélék?Látom egy fórumtársnak is az van.
-
doc
nagyúr
válasz
vendingo #19455 üzenetére
lancfeszitohoz nem tudok hozzaszolni (VFR, fogaskerekes vezerles, ugye
)
felevente fekfolyadek csere? teged nagyon durvan le akarnak huzni, keress masik szerelot
ha jol emlekszem, ketevente szoktak ajanlani, de szerintem a legtobb motoros soha, vagy csak sok ev utan cserelteti... (nekem benne lesz a kovetkezo 'nagyszervizben', ha vegre el tudok jutni a szerelohoz, filleres tetel)
az iridiumos gyertya jo dolog, en is azt vettem a mociba. az hogy 'kell' szerintem hulyeseg, bar lehet hogy a szaGertok majd megcafolnak, de mivel ketszer annyi ideig birja mint a sima, ezert feleolyan gyakran kell szetszedni a motort a gyertyacserehez, szoval mar csak a munkadijon is megsporolom az arkulonbseget
amugy meg egy sima gyertya is elmegy vagy huszezret, az iridiumos meg mondjuk a duplajat, szoval ezen szerintem felesleges azt az 1-2 ezrest sporolni (4db NGK CR9EHIX-et (iridiumos) vettem osszesen kb. 12ezerert postazassal egyutt, raadasul ha jol emlekszem neked csak ketto gyertya kell)
-
Durvan tolja a srac :-)
[link] -
boogie84
veterán
válasz
vendingo #19455 üzenetére
hamarabb "megeszi" a sima gumi fékcsövet
Ez ugye csak vicc? Mi az h olyan anyagot tesznek a csőbe ami megeszi?? Meg az h fél évente cserélni kell. Sztem baromság. Előző olajam igaz h eléggé barnás volt, de a fékezéssel semmi gondom nem volt. Nálam a színe lesz a mérvadó.
Láncfeszítőm anno 21 guriga volt.
-
vendingo
veterán
Elhoztam a szerelőtől a mocit.
Lassan vezérműláncot kell cserélnem. Ez kb milyen összegű tétel?Az 5.1-es fékfolyadékot milyen időnként kell cserélni? Nekem azt mondta, hogy félévente ajánlott.
A másik meg hogy hamarabb "megeszi" a sima gumi fékcsövet, ajánlott lenne azt is fémre cseréltetnem.
Illetve hogy a jelenlegi rendszeremhez iridiumos gyertyák kellenének.Vélemény?
-
#25954560
törölt tag
A múltkor megszívtam, mert rajta hagytam a VFR-en a szívatót, és az bizony érzékeny erre, megszívja magát, aztán csak kurvaanyázós-ráolvasós módszerrel indul be. Tank le, légszűrőház le, féktisztító befúj a torokba, de mivel a pillangószelepek zárva vannak, gáz ráhúz, na, akkor felcsap a láng. Ha fölé hajoltam volna, olyan lennék mint Vin Diesel, a szopottgombóc fejet leszámítva. A légszűrőház fedelét ezért visszatettem, de nem volt jó ötlet, mert diszkréten kigyulladt. Ha hiszed, ha nem, ezek után be tudtam indítani, sőt, másnap elvittem átíratni és műszakiztatni 85 ezerért. Imádom az ilyesmit. Ja, mert vettem egy VFR-t is, de ez nem ide tartozik, hiszen az nem robogó.
-
csongi
veterán
válasz
Topiccsendőr #19452 üzenetére
Igen, sajnos van olyan hely ahol xarnak ra. Szerencsere talatam egy korrekt uzletet. Ahol utanna neznek es erti is mirol van szo, es az araik is foldon jarnak. Valoban nem er 2000 Ft ert szuttyogni, de ha nagy szerviz van akkor ossze jon akar egy 10 ezres is.
A gyari dolgokrol csak ennyit. Mercedes E270 Cdi. Gyari szalon alkatresz (Bosch) resolaj csonkok es a cso. 35000Ft .
(Bosch) Gyari alkatresz bosch uzletbe 6500Ft. Megkerdeztem a szalonaban 10ezerert megveszi tolem?. Kereskedelemben vagyok, gyartokkal kapcsolatba. Ember legyen a talpan aki megmondja melyik valojaban a gyari, es hol is keszul az a gyari?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
csongi #19450 üzenetére
Hat ja, ott altalaban abba a hibaba esek, h forgo tengelyekhez akarnak adni szimeringet, es total masra van tervezve, mint egy villaszarszimering, ha van egyaltalan olyan meretben.
Felutni a katalogust meg nem fogjak, ilyenkor hagyom oket a pcsaba es megrendelem a gyarit, mert 2e forintot pont leszarok, csak legyen jo. -
doc
nagyúr
na igen, az a vad nem erhet hogy normalis vagyok, figyelek az image-re
egyebkent nem en voltam az egyetlen, mogottem ult a Zasszony. en mondtam neki hogy baromi hosszu lesz, de jonni akart
egyebkent meglepoen jol birta, nem nyafogott (igaz, hogy nem egy kis GSX-R stilusu kinzooszlop van hatul, a VFR-nek az utasulese is nagyon kenyelmes)
reggel fel nyolckor indultunk, este fel kilencre ertunk celba, ebbol legalabb 3 ora az pihenes volt (ugy mellesleg: a blogomban is olvashato horvatorszagi ut kicsivel tovabb tartott, ott kb. 14 ora volt mire odaertunk, igaz, az nem autopalyan, hanem osszevissza szerpentinezve, nezelodve)hideg egyaltalan nem volt, az elejen meg Becs elott jott egy kis jegeso, de par perc alatt atmentunk rajta
utana inkabb az volt a baj hogy melegunk volt, csak nem volt hova tenni a plusz ruhat, szoval muszaj volt gyorsan menni hogy hutson a menetszel(amit a nemet autopalya nem is gatolt erosen, ott azert lehetett tolni neki...)
a mutato atforditasahoz kicsit melozni kene. jelenleg kb. 80200 km van a mociban, viszont hatszamjegyu az ora, oszinten szolva nem hiszem hogy meg 920ezret bele tudnek hajtani
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
vendingo #19442 üzenetére
A lapkakat nem kell cserelni ha nem megy el a szelephezag. A butykostengely nem a lapkan csuszik, hanem a token, es a tengely is ugy van koszorulve, hogy forgassa a toket, ami igy sosem ugyanott erintkezik a butykostengellyel. A hezagolo lapka nem kopik.
Ha jol megcsinalja akkor jo ez az ar, semmi baj vele. -
Daywalker
addikt
He? Mindenhol kell fizetni a lapkáért...csak valahol nem vetetik meg az újat, hanem csereberélik a készleten lévőkből. Ez egész baráti ár...
Vendigo: "Ha nem kellett volna cserélni akkor is cseréltettem volna, mert ez nem kiadás."
Minek? Nem romlik meg. Ha jó a hézag, akkor nem szedik szét, hogy kicseréljék (ami ugye két óra volt tehát a "nem kiadás" az 7000ft+lapka lett volna ha a semmiért szétszedeted)
-
vendingo
veterán
Na még egyszer
Elkészült a gép!-motor szállítás 1db --------
-első lengéscsillapító olaj Motul 10W Expert 1L 3 450,-
-első lengéscsillapító szimering 41×53×8/9,5 D 1pár 3 400,-
-munkaideje: 3 500,-/ óra 2,5óra 8 750,--szelephézag ellenőrzés munkaideje : 3 500,-/ óra 3óra 10 500,-
-állítani is kellett + 2óra 7 000,-
-szelephézagoló lapka 2db 860,-
-fékfolyadék csere DOT 5.1 400,-/dl 1 200,-
-karburátor szinkron + motordiagnosztika egyben: 6 000,-
----------------
41 160,-
Bocs a szar képekért, nem én csináltam őket.
Ez egy korrekt szervizes rendes árajánlattal/árlistával, dokumentációval. -
csongi
veterán
2év műszaki beixelve
-
vendingo
veterán
Most beszéltem a szerelővel.
Elkészült a motorom! Végre én is eltudom kezdeni a szezont -
válasz
Topiccsendőr #19433 üzenetére
megmondom őszintén: a tököm tudja
viszont ha egyszer beindul...!!!! -
Topiccsendőr
addikt
Nem kellene konstrukcios jellegzetessegnek lennie. A v4 csak a kiegyensulyozas miatt van.
A dus kevereket jobban be lehet gyujtani a nagyon alacsony oninditozasi fordulaton. Elobb gondolnam, h nagyon erzekeny az akku allapotara, es igy az inditozasi fordulat csokkenesere, vagy egesz egyszeruen rosszul van megirva az injektorok kitoltesi tenyezoje, ha ilyet csinal. -
csongi
veterán
Végeredménybe a szín már szemkérdése, mint ahogy azt írták is
Ha meg évek óta így gurulsz akkor már van tapasztalatodAz én nézetem szerint két fontos dolog van, aki használja jól lásson vele, és a szembejövőt ne vakítsa el. Csak azért írtam , mert ha nincs tapasztalás, nem biztos hogy egyből xenonnal kell kezdeni
A ledes menetfény sem szabályos, de én feltettem. Érdekes módon mikor világít egy kicsit átgondolják és jobban érzékelik a motor méretét, és nem is kanyarodnak ki elém ész nélkül. Most viszem műszakira, leragasztottam, meglátjuk mi lesz -
zack
nagyúr
válasz
csongi #19418 üzenetére
GSXR-be 8000K-s volt, tehát nem ez lesz az első xenon rendszerem. Rendőr kérdésben nem tudom mi változott, mert GSXR-rel (2005-2011) sosem b@sztattak e miatt.
A 6000K meg azért jóval fehér mint a 8000K. A 4300K-val csak annyi a bajom, hogy esztétikailag egy minimális kékes árnyalat azért jó lenne. Szerintem a 4300K is "levágós" ha a rendőrök erre is utaznak igazoltatáskor. Összetéveszthetetlen a Xenon, és ha belenéznek a foncsorba ott a bizonyság, de ha bizonytalan, megkér arra kapcsolja le illetve fel, és a begyújtás után le is buktam 100%-ban.
Ha meg így is úgy is van rizikó, akkor már célszerűbb a feltűnőbb 6000K.
De lehet rosszul gondolom. -
válasz
Topiccsendőr #19424 üzenetére
enyimnek' még nincs.
de sok vöfris mondja, hogy nehezen indul sok állás után hideg blokkal... aztán ha nem indul be hamar, akkor megszívja magát, akkor gyertyák ki, és szellőztetés
nem tudom miért, talán ez is ilyen vöfri jellegzetesség... valami miatt a v4 ilyen.
úgy tudom, hogy a hátsó sor 15-20%-al több naftát kap, mert ugye menetszelet nem, és ezzel valamennyivel jobban hűl a blokk bele. lehet, hogy e miatt.
aztán lehet, hogy csak urban legend. -
Integra
titán
na, eddig nincsen meg a füldugóm és a kerék nyomásmérőm...
imádom a költözést... -
Topiccsendőr
addikt
Hmm. Ennek ugye nincs lambda szondaja?
Esetleg a pc be tud kavarni, sajnos a nem lambda szondas motoroknal utan kene allitani egy ido utan.
Ezert is van egy megkerulo levegocsavar is a legtobbnel mintha karbis lenne, hiaba injektoros.
Sztm allitas kerdese az egesz be nem indulas. -
boogie84
veterán
Fékolaj
Teleszkóp olaj
Bízom benne h ezekkel sem lőttem mellé.
-
stifi
senior tag
nem akarlak elkeseríteni, de amikor én legutoljára beleástam magam a xenon témakörbe, akkor kiderült hogy sem a Siemens, sem a Philips, sem a Hella, sem a Bosch és egyik nagyobb nevű cég sem gyárt Xenonszettet. az összes "neves", interneten és autós boltokban árult termék kínai hamisítvány, mivel az autókba gyárilag szerelt megoldásokon kívül ezek a gyártók nem gyártanak az utólag beszerelt piacra semmit. láttál már bármelyik említett gyártó oldalán ilyen szetteket a termékek között? én annak idején nem... viszont láttam nagy nevű cégek logoját különböző dobozokon, mindenféle tanusítvány meg forgalombahelyezési papírok nélkül, jellemzően "SIEMENS-HID" és stb feliratokkal, ami nagyon hajaz az igazira, de mégsem.. ahogy a NIKE helyett NIEK, ADIDAS helyett ADIADS, REEBOK helyett REBOOK és sorolhatnám, elég kimenni a kínai piacra...
valóban át akartak baszni, de abban igazuk volt hogy tök mindegy melyiket rakják be, mindegyik ugyanonnan jön.
-
csongi
veterán
Jópáran szerelnek be xenont, aztán jópár ember fizet is szépen büntit. A Kelvin szám az izzó színét jellemzi. A sárgás halogén 3000K körüli, a tiszta fehér H.I.D. Xenon 4300K, a jégkék 6000K. Ahogy növekszik a Kelvin szám, úgy kékül az izzó fénye.
Egy 6000K fénnyel garantálom hogy lesz bünti. És műszakira szerelheted át, igaz ott mindegy milyen xenon, akkor sem engedik át.
Egyébként Vaterán megbízhatóbb eladót találsz
Érdemes elolvasni -
(#19413) boogie84
elég hát
én a két lánckerék közt, alul fújnám a láncot a helyedben.
bár mondjuk a spray kikergeti belőle a vizet... -
ALI_G
veterán
válasz
Ramius #19411 üzenetére
Jah, lattam. Szerencsere szerelik a gepet igy keves a kesztetes.
Jovohet hetvegen viszont persu jelezte mar es en is akarok menni.
Vki kerdezte hogy miert mindig kecso. Azert mert nekem eddig az volt kozelebb Szegedrol es az infrastruktura is sokkal jobb. Mondjuk idenre nem tudom mit csinalnak a motor-bergokart gokart-gokart es neha najan quados esemenyekkel, mert tavaly mar a tokom kivolt vele.Boogie: sztem tulzasba esel
nekem mar gyari allapotunak latszik
-
boogie84
veterán
,
Délutáni szórakozásom eredménye. Nem sikerült rendesen megcsinálni, de asszem ennyi elég lesz az új láncspray felvitele előtt. Enyhe Ultra dermes vízzel kezdtem, majd rájöttem h a száraz rongy az jobban lehozza. Elég ez így mielőtt befújom holnap??
(#19390) Djuree: Enyém is kitart eddig. Motorozni ugyan még nem voltunk, de tervezem.
(#19415) &rew: Már csak holnap lesz, elmozdítva nem lesz, emelőn van. Sztem nem gáz. Nagyon nem tudtam kitörölgetni a ronggyal, de ha esetleg mégis, akk semmi baja nem lesz holnap délutánig.
-
Ramius
őstag
Ti most szombaton akartok kecsóra jönni? Ha igen, ne tegyétek, foglalt a pálya. [link]
-
Integra
titán
tyíííííííííí
-
zack
nagyúr
Srácok!
Yamaha Majesty 400-ba akarok xenon szettet. 6000k-ban gondolkodom lehetőleg slim trafós kivitelben.
2db H4-es foglalatom van, az egyik oldal csak tompított, a távolsági kapcsolásnál pedig mellé kapcsolja a másik oldalt.Rendeltem egyet, de csúnyán át akartak b@szni.
Itt: Motostyling.hu
Premium Siemens HID rendszer helyett valami teljesen mást akartak beszerelni, holott ez drágább 10k-val náluk mint a kommersz szett. Se doboz, se semmi, csak a szerelő kezében a trafók meg az izzók...Amikor kérdőre vontam a boltot, hogy ez nem Philips, és köze nincs a Premium szetthez, az volt a magyarázat, mit foglalkozok én ezzel, a gari ugyanúgy 3 év... Anyjuk pics@ját!
Mondtam nekik, hogy hol van a doboz, és a weboldalon lefényképezett dobozban levő trafó és izzó? Végül eljöttem, és a szükséges jogi lépéseket meg fogom tenni az ügyben.
Tudtok ajánlani korrekt boltot, és bevált szettet?
-
stifi
senior tag
válasz
Topiccsendőr #19399 üzenetére
most pénteken megyek kakucsra, utána 3 napig offline leszek.
de a jövő héten bármelyik nap oda tudom adni pesten 18h után, odaviszem ahol vagy!
sőt, igazából ez most pénteken is igaz lehet, 6 körül érek vissza kakucsról... szombaton meg nap közben ráérek, de kecsóra nem tudok lemászni aznap mert késő délutántól 3 napos programom van! mi legyen? -
válasz
Topiccsendőr #19401 üzenetére
Injektorosnál alap, csak ez vfr ;D ennél ez a "fél év állás után pöcc-röff" közel sem biztos, sőt még távolról sem
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #19401 üzenetére
attol fugg mit ertunk 'hullara merult' alatt. de jah.
-
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr #19401 üzenetére
Biza...lehet
Nekem idén sikerült pöcc-röfföt csinálni.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T15 G1 - i5-10GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Akció! Windows 10 pro OEM licenc kulcs 64/32 bit activation key licensz, liszensz,kulcs
- HYNIX 2GB DDR3 RAM eladó
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Honor 9X Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest