- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- CES 2025: Megjött az Amazfit Active 2
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Bivalyerős Snapdragon a láthatáron
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
válasz
Type-R #47235 üzenetére
Én az akksit nem töltöttem, azt sem tudom hogy kell kiszedni.
Nem tudom az előző tulaj milyet tett bele, de ha cserés lesz én is tuti olyat fogok venni; tavaly és idény is gondolkodás nélkül indult tavasszal.
Daywalker!
A stunt show nem volt rossz (bár sajna nem az egészet láttam); amikor Mókus megfordult a nyeregben, majd tolt egy fejenállást...Xaels!
Először én sem tudtam hova tenni a "Kawás szórakozást", de aztán mikor átmentünk más gyártókhoz utólag már kifejezetten örültem neki: így ott legalább lehetett fényképezni, máshol meg úgy kellett vadászni egy-egy olyan pillanatot amikor senki nem ül a gépeken... -
Pocee
senior tag
-
canniball
nagyúr
válasz
Type-R #46213 üzenetére
No de a Monstert ha jól sejtem már alulról tolja a nyomaték. Alattam is egyszer megugrott mert egykerekezni vágyott a Vihar, meg néha ha úgy adódik riszálja a seggét, de szvsz nem kezelhetetlen problémáról van szó.
Daywalker!
Vettem a lapot!És akkor kér(d)és(ek) mindenkihez: szerintetek az 1. hsz mehet-e úgy ahogy van a Topic összefoglalóba, van-e javaslat a bővítésére, esetleg láttok-e olyat ami már elavult és/vagy felesleges? A külföldi okmányos gép vásárlásával kapcsolatos linkek úgy látom már nem működnek, tud-e valaki linkelni pótlást (nem postást!
) vagy csak legyenek kigyomlálva?
Topic tudnivalók legyen-e és ha igen, akkor mi kerüljön bele? -
Daywalker
addikt
válasz
Type-R #46209 üzenetére
Kéne ilyen bullshit szótárat csinálni
"Félek az xy lóerőtől..."
"Fúúú 1600 köbcenti (kétkerekű motornál)..." - ja, 70 lóerővel, amit egyesben lehagy bármilyen 600-as négyhengeres
Kb. mint az autóhifiben: 1000 wattos mélyládát keresek...Erre szoktam mondani, hogy ő a SAL wattokat keresi, mert fingja nincs mennyi az 1000 W RMS.
-
Xaels
félisten
válasz
Type-R #45708 üzenetére
Már a gyári márka/típusjelzéseket is levakartam róla, gondolom már az sem tetszene nekik. Volt belőle a homlokon, tarkón és 1-1 kétoldalt. Most szép sima letisztult a sisak. A belseje nagyon kényelmes, bár nem annyira minőségi a kivitelezés mint a régi bukómban, de annál fényévekkel kényelmesebb még így is.
A régi és az új sisakom. Nitro és Shark.
-
canniball
nagyúr
-
canniball
nagyúr
válasz
Type-R #45279 üzenetére
No de előre a neten nem lehet kikutatni? Az imént írtátok hogy az A és a D YKK, gondolom a többinek is megvan a sajátja.
Feree13!
Én nem/sem vagyok az a kifejezett konfekció...polimorf!
Hűvösebb időben sokat javít(ana) a komfortérzeten ha az ember derekához nem jut(na) be a hűvös szellő. -
Something_
őstag
válasz
Type-R #45105 üzenetére
Csak kabátot vettem, az Atem-nek van egy és kétrészes ruhája, viszont ami jó lett felül, az pl hatalmas lett volna alul.
Szóval külön kell majd vennem gatyát, 2 fajtából lehet válogatni Alpinestars-nál. [link]
Mellkas és gerincprotektorral kíváncsi vagyok, hogy mennyire lesz passzentos.Feree: igazad van, de hát na..
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
Type-R #44002 üzenetére
Hasonló ahhoz, amivel ma én is szemeztem az IMET-nél.
-
Something_
őstag
válasz
Type-R #43838 üzenetére
Persze, ez egyértelmű, én a "csak" szón akadtam fent
A sisak fő célja a védelem. Ha ezt maximálisan tudja (induljunk ki a sharp töréstesztből), akkor az már jó sisak.
De kolléga azt írta, hogyha meg van pl az 5 sharp csillagos sisak pl 30e-ért (Caberg v2 asszem), akkor az a feletti árkülönbség "csak" a márka és a reklám.
Fenéket, ahogy írod is.
Komfort, időtállóság, szélvédelem, pinlock, szellőzés, stb, stb.
Szóval nem ilyen egyszerű ez, ahogy megint le lett írva -
polimorf
tag
válasz
Type-R #43825 üzenetére
Előbb megírtad a tutit: "a sisakhoz: mint minden motoros protektorra, sisakra van egy szabvány, ha nem felel meg a szabványnak, akkor nem lehet árusítani, tök mindegy, hogy lidl-s olcsóság, vagy drága japán sisak
magyarul az olcsó lidl-s is meg kellene, hogy védjen, ezzel nem is szabadna gond legyen"
Ez a lényeg.
Minden cucc amit üzletben árulhatnak meg kell feleljen egy Törés vagy más teszten. Tehát az árat már csak a reklám és a márka növeli. -
polimorf
tag
válasz
Type-R #43817 üzenetére
Autóval már karamboloztam úgy, hogy ha be lettem volna kötve akkor ma nem beszélgetünk. Pont ezért engem a statisztikák nem is érdekelnek, mert személyes tapasztalatom van.
De nem is azt mondtam, hogy senki ne vegyen drága cuccot. Mindössze azt mondtam, hogy nem mindenki teheti meg, és, hogy olcsó cuccokkal is lehet jót és jól motorozni. Van egy közeli rokonom aki megvette a drága motort a drága öltözettel együtt és tavaly annyit motorozott amennyit én hátrafelé toltam a gépet, mert arra költötte az összes pénzét. Én inkább benzinre költöm. De ez nem követendő, mindössze a saját véleményem. Ha gazdagabb lennék valószínűleg más lenne a véleményem. -
vlevi
nagyúr
válasz
Type-R #43581 üzenetére
Oké, neki jó. Ha csak a megyén belül közlekedik. De ott, ahol korábban nem volt fizetős (pl. Kaposvár, Nyíregyháza, Debrecen elkerülő szakaszai), azok a korábbi 0Ft helyett 5000-t kénytelenek kifizetni.
"Busszal?"
A teherautónak számító, vagy 7 személynél nagyobb befogadóképességű kisbuszok, amik azonban a 3.5T-be egyébként korábban belefértek, duplalóvét fizetnek! Ja, és ha utánfutóvan vannak, akkor mégegyszer! (személyautó utánfutójára egyelőre nem kell külön fizetni)
motorinfo.hu ról :Több helyen megjelent a "költői" kérdés, hogy mi lesz majd, ha nem jön belőle a várt bevétel? Megemelik a duplájára? És, ha jön a vár bevétel? Akkor, mivel könnyű pénz, azért emelik meg!
-
fattyu
veterán
válasz
Type-R #43524 üzenetére
jójez utcára is
Nekem ilyen van csak honda színűben. A külső váll és könyök protektorok miatt szerintem nagyon éri az árát. viszonylag nem vészes elcsúszásokból többet kibír mint sima bőr mert a tipikusan odeverős stresz csúszópontokon a kemény műanyag elég sokat kibír... én imádom.
Archer: Optimista eset és nem szerzel maradandó végzetes sérüléseket csak könnyed elfekvések. sima bőrkabi 3 után kuka. a külső protektoros meg kibír hatot. nyilván ex has és mittomén. de ha nagyot zakózol ugyis mindegy. ha meg kicsiket és mondjuk vehetsz két olcsóbbat amíg ez elfogyna akkor melyik a drágább?
nálam amugy már igazolta is.
tavaly szezon elején eljárt a kezem és mocskosul összetörtem a cbrt... kabáton meg pontosan azok a helyek kaptak ahova véletlen kemény protektort rakott az Alpinestars. Motor eleje csere. Kabáton ha nem mutatom meg észre se veszed..
-
canniball
nagyúr
válasz
Type-R #43071 üzenetére
Vagy úgy! Azt hittem fix baranyai vagy és nem értettem akkor honnan ismersz tisztítót D.keszin, de így már világos.
Laraxior!
Ezzel én is így voltam először: fekete motorhoz fekete ruhát, mert úgy passzol! Aztán rájöttem hogy sokkal jobban járok egy a motor színéhez kevésbé illő de feltűnő ruhával, most cserélhetek le mindent.Ha szabad tanácsot adnom spórolj magadnak és hagyd ki az első lépést; pláne ha szürke ruhát akarsz, az aztán igazán könnyen "ködbe vész" az autósok számára.
-
canniball
nagyúr
válasz
Type-R #43030 üzenetére
Kár hogy nem nőttél kicsit nagyobbra.
De ha már bőrdzseki: idén azt hiszem már nem lesz rá szükségem így tavaszig elvinném tisztítóba, tudtok erre javaslatot tenni? Kb. mennyibe fáj egy ilyen akció? Illetve felhoznám
, erre akad valakinek ötlete?
-
pakriksz
őstag
válasz
Type-R #43045 üzenetére
dugódíj az is fantasztikus, aminek zónájában mind2 rakpart beletartozik, ahol a csúcsidőben a leggyorsabban lehet közlekedni. Most majd mindenki megy a hungárián ami eddig is be volt dugulva, a dugódíj után meg állni fog, a rakpart meg üres lesz...
És ráadásul a motorosoknál is lesz dugódíj, akik ugye nem okoznak dugót, csak hát a dugódíj az csak egy név, az egész lényege nem a forgalom terelése, hanem a pénzbeszedés.
-
Archer
őstag
válasz
Type-R #42006 üzenetére
Nem mondtam, hogy rossz, csak túlárazott. Szerintem a 3 Black képminőségénél nincs szükség jobbra egy pár perces "élményvideó" összevágásához, több múlik a készítő kreativitásán. Persze akinek van 150-160 ezre a 4 Black-re, annak hajrá, én inkább elmotorozom azt a pénzt vagy kétszer felgumizom
Jah arról ne is beszéljünk, hogy nagyjából a 3 Black/ 4 Silver minőséget megkapja az ember durván fele annyiért a Sony AS30 formájábanEgyébként a JVC második generációs kamerája sem lehet rossz.
-
canniball
nagyúr
válasz
Type-R #39326 üzenetére
Bár nyilván függ a táskáktól de van abban valami amit mond, az én üléstáskám nem egy hatalmas darab de mégsem férnek el egymás mellett a hátizsákommal.
-
.mf
veterán
válasz
Type-R #39294 üzenetére
60 l-es tanktáska?
A nyeregtáskám 50 l-es és baromi nagy. A tanktáskám 19 vagy 21. Dingonak volt valami 40-50 l-esre szétnyitható tanktáskája, ~90 felett szenvedett is vele a motor és ő is.
Mennék én is motorozni (a meleg csak állva rossz, ~50-től már kellemes a menetszél), csak még ha a motor is működne, még mindig annyi a munka...
Klíma itt sincs, csak méteres falak.
-
Integra
titán
válasz
Type-R #38611 üzenetére
thx, jelenleg jó a mostanim is, talán követező szezonban már cserélek, elkellene adjam a baster tankbőrt meg táskát és akkor abból simán megvan a csere. néztem az amerikai árakat, és szinte ugyanannyira jön ki. ismerem amúgy a protektorok.hu tulaját, korrekt srác volt velünk, anno a forcefield dolgokat is csoportosan vettük nála, kaptunk is 20% kedvezményt, igaz, közel fél milláért vásároltunk egyszerre.
-
válasz
Type-R #38611 üzenetére
44 ért nem kéne..... samsonite van 15k ért kb 12 éves és még mindig bírja ... amúgy meg 44 ért givi dobozt vennék ... van is 3 meg egy tank táska... jó sport motoron szarabb... marad a tank táska vagy oldal táska... de az is olcsóbb...
(#38599) Integra : ne bántsd szegényt ,túl erős a fogalmazásod értem én meg igazad van, no de akkor is.....
-
Integra
titán
válasz
Type-R #38591 üzenetére
pont ezt néztem ki, majd ki is próbálom valamikor. a jelenlegi hátizsákom is bírja a nagy sebességű tartós hajtást, ellenben megpakolva pont a vállam terheli és durván nyom a derekam irányába, ahogy rádőlök a motorra. ráadásul az, hogy a laptop rekesz nem a hát oldali részen van, hanem távolabb, csak ront a helyzeten, mert még nehezebb lesz tartani a hátizsákot.. hiába, ez katonai hátizsák, nem motoros
de rohadt jó, nem szakad ez sem, szél szét nem tépi. remélem nem kisebb, mint ez a kriega35, mert ebbe, ami most van, nagyjából beleférek 2 napra.
-
Integra
titán
válasz
Type-R #38488 üzenetére
időt kell magadnak, hogy adj, mert ez nem megy egyik napról a másikra. először is használd tudatosan, hogy amerre nézel, arra kanyarodsz és azon az oldalon nyomod előre a kormánycsutkát. szerintem nagyon fontos, hogy nem a másik oldalt húzod, hanem azonos oldalon tolod. erre trenírozni kell az agyat. én rendszeresen ismétlem ezt úgy, hogy üres úton kikerülök valamit amit elképzeltem, hogy most történik valami. de pl ha melegítem a gumit és döntögetem jobbra-balra gyorsan, akkor is tudatosan tolom a kormánycsutkát. idővel rááll az agy, csak légy türelmes és tudatos
-
Xaels
félisten
válasz
Type-R #38355 üzenetére
Hát szerintem a modern technika nagyon megkönnyíti a vezetést. Az ABS után egy anélküli géppel hamar fejre lehet állni. Az lenne igazából a legjobb, ha mindkettőt megmutatnák-megtanítanák.
Amúgy tényleg jó gép az MT-09-es. Egyetlen egy dolog miatt nem ajánlatos kezdő kezébe adni és az a nagy nyomatéka már alacsony fordulaton is ami a kis tömegével párosítva kifejezetten komoly gyorsulást tud felmutatni.
-
amdk7
aktív tag
válasz
Type-R #37167 üzenetére
Én egyszer itt tömtem degeszre magam: Vadkan tanya
Hangulatos, kellemes kiszolgálás, rálátás a Dunára, és ott már nagy forgalom sincs. -
csongi
veterán
válasz
Type-R #34579 üzenetére
Maga a szin fizikajabol adodoan nem kerdes. Az mas kerdes, hogy van akinek mindegy mert folyamatosan kepes izzadni, es van akinek mindegy, de egy normal modban mukodo embernel szamit. Izzadni a feherben is fog az ember, ruhazat sisak egyebek. De nem mindegy mennyire es mennyire megy fel a test homerseklete. 2-3 fok rengeteget szamit, egeszseg, koncentracio szempontjabol is.
Csak azert feketet mert azon nem latszik a kosz meg a bogar,haat.Fattyu: szerintem az is tul ujj es draga lesz
-
válasz
Type-R #34446 üzenetére
Jó igaz, ugyan annyi jó fej is volt mint amennyi nem. Volt olyan távolsági busz, hogy nem ment át a szűkületnél a haladó sávba, mert látta, hogy jövök. Tartós másodpercekig állt.
2 autó volt aki nem látott és úgy váltott sávot, pedig kerülöm a holt tereket. Biztos véletlen volt. A köszönöm gomb nagyon hasznos dolog. A gyalogosok is áááá... Még én éreztem magam szarul, hogy nem mertek menni. Egy mosolyt kaptam azért a csajtól, mert megfogtam a kocsisort. Rengeteg rendőrrel találkoztam és volt egy sárga villogó trafic control autó is, az mit csinál?
Még déltájt sikerült egy sárgát kifogni nem épp 50-el és megálltam. Mellém ért egy új mini és lejön az ablak, kiszól a gyerek, látom jót a fékek.Mondom az a baj, hogy a telók összemennek koppra és üt ahogy lassítok annyira rossz az út. Ez minden intenzívebb fékezésnél így van.
Bnőmmel voltam, még soha nem mentünk 100km-t egyben. A végén megbeszéltük és 70km körül volt az a pont, hogy meg kellett volna állni pihenni és kicsit mozogni. Hazafelé magam voltam és lényegesen gyorsabban hazaértem, úgy jó volt, tudtam tollászkodni.
Sok a bogár is, az M0-áson párat én is meg bnőm is elkapott. Olyat ütött 110-bél a bukón, hogy kajak nem láttam ki rajta és bnőm is érezte ahogy a fejem hátra koppant a bukójának. Mire meg tudtunk állni rászáradt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Jelszókezelők 2025-ben: biztonság vagy illúzió?
- Kés topik
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Házimozi haladó szinten
- További aktív témák...
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- Bluering Libra irodai forgószék
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 2000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- DELL Precision 5560 i7-11850H 16GB 512GB T1200 FHD+ 1 év garancia
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB White Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3006, 90% Akksi
- Bomba ár! HP EliteBook 845 G9 - Ryzen 5 6650U I 16GB I 512SSD I 14,1" Touch I Cam I W11 I NBD Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest