Hirdetés
- One mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- EarFun Air Pro 4+ – érdemi plusz
- iPhone topik
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- MIUI / HyperOS topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
Aktív témák
-
Daniel Alves
őstag
válasz
Topiccsendőr
üzenetére
Nyugodtan mester!
Mivel mondtam hogy kezdő vagyok de nem vagyok olyan anyagi helyzetbe hogy 2-3 évente cserélgessem a motorokat
ezért belevágtam ebbe! Igen tisztába vagyok hogy ez nem játékszer.Nem vagyok gyerek! ...és jogosan jön a kérdés hogy akkor miért speed?
Miért nem kisebb naked vagy túra motor... azért mert nekem ezek tetszenek! ...és nem azért ,hogy állatkodjak vele és megmutassam ki a fasza gyerek.Nem.
Örülök hogy megvehettem és használhatom és élvezhetem!
Nagyon levagyok maradva minden téren a motorozás terén illetve techikailag de azon vagyok hogy okosodjak és többet tanuljak! Mivel első SAJÁT mocim és eddig az ilyeneket gyakorlatban nem tudtam megcsinálni remélem nem haragszol. Azért is kérdezlek titeket gurukat.Aki meg nem érti ezt a felfogásom akkor sajnálom! 
Nyugodj meg én szerintem még nálad is bunkóbb tudok lenne HA akarok és ami a szívemen az a számon!

Aktív témák
- Vállalom telefonok,tabletek javítását ,(szoftveres hibát is,frp lock-ot is)márkától fügetlenűl
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad W540 - i7-4810MQ I 32GB I 1TBSSD I K2100 I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gari!
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Új és újszerű 13-14 Gamer, ultrabook, üzleti, 2in1, X360, Touch készülékek kedvező áron Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest