Hirdetés
Hirdetés
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
it Olaszország vizsgálatot indított a Shein weboldal és app ellen, greenwashing vádjával.
-
Unknown 9: Awakening - Amit a játékról tudni érdemes
gp A PC-re és konzolokra szánt alkotás jövő hónap közepén érkezik.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolAK
újonc
Sziasztok!
A másfél éve vásárolt, most 12 éves T-Jet Bravo-m cseréjén gondolkozom. Szeretem az autót, de sok apró nyűgje van már, most éppen beázik valahol...
Évi 8k km-et megyek, fixen havi egy Budapest-Mosonmagyaróvár, hétvégi túrák, plusz Pesten szaladgálás (jellemzően 2-5 km-es rövidebb utak, de van, hogy egy hétig nem mozdul a kocsi).
50% autópálya, 10% országút 40% város, talán nem ölnék meg egy dízelt sem(?), de a hibrid/plug-in lenne az ideális.Egyelőre ketten vagyunk barátnőmmel, de 2-3 éven belül jöhet a baba, utána valszeg városi használat arányában több lenne. Bárminemű vezetési élményről hajlandó vagyok lemondani a gazdaságos üzemeltetés és az alacsony értékcsökkenésért cserébe.
Igények:
Max 5-6 éves (legalább 5 évig megtartanám)
Jó világítás (LED, vagy minimum xenon – a Bravo csak pislákol)
Ülésfűtés, tempomat
Méretre C szegmens elég, ötajtós, vagy kombi kivitelben
Nem vagyok allergiás a motorzajra, de azért 130-nál ne forogjon 4000-etKeret: 3.5M, nagyon-nagyon max 4M + átírás, első szervíz
Ami tetszik:
Auris TS hibrid 2015 – ez az álom, de sajnos az értelmesebb darabok 4.5M körül indulnak, így ez ki is esik.
Civic 2015/2016 – az 1.6 DTEC-et néztem, ezek már vannak 3.5 körül, fogyasztásra meg Auris szint, a fenntartás kérdéses. A Tourer valami becsípődés folytán kifejezetten tetszik.
Megane IV – itt már 2017-es darabot is ki lehet fogni, az 1.6 szívó, de az 1.5 dci is talán jó lehet nekem.
PUG 308 SW – 1.6 vagy 2.0 HDi-vel. 3M fölött jól felszerelt 2017-es darabok is vannak.Esetleg plug-in C-MAX, de 4M körül a 200k km feletti futású autók vannak többnyire (viszont tudnám otthon tölteni). Kicsit félek, hogy a szervizelés is problémás lehet, nem egy gyakori típus.
Amperát elvetettem az alkatrész árak és az alacsony hasmagasság miatt (járunk túrázni, a szar utakon a Bravo is elég sokszor leér). Valamint a keretbe is csak régebbi darabok férnének be.Ahogy látszik még nagy a kavar a fejemben, hibridtől a dízelig minden felmerült. Ti ilyen keretből, erre a felhasználásra mit ajánlanátok?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest