Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rbalint88

    addikt

    válasz haddent #137720 üzenetére

    rendesen bemelegítve, jó olajjal semmi baja nem lesz a fordulattól :) meg nem úgy kell ezt elképzelni, hogy bedobok egy téglát a gázpedálra és folyamatosan tiltáson használom... 1.9 jtd bírja a pörgést szerencsére, gyárilag is "forgatósra" van hangolva, 4500-ig simán érdemes elforgatni gyári programmal is, de egy jó chippel meg lehet írni úgy, hogy 5000-ig nem fogy el. baja nem lesz tőle, motul olaj van benne, hűtőrendszere jó, utóbefecskendezéssel meg lehet oldani a dugattyúhűtést is. üzemanyagból sem a kannás meg bele, hanem omv maxxmotion, szóval az elvárható dolgokat megkapja ehhez a terheléshez :) btw ajánlom ezt a cikket: [link]

  • Szada85

    aktív tag

    válasz haddent #137720 üzenetére

    Nyilván mindenkinek más a fontos egy autónál, az exkluzivitás magával hozza, hogy bizonyos alkatrészeket nehezebb / drágább beszerezni, mintha egy nagy szériás változatot választ az ember, ezt ki-ki maga döntse el.
    Illetve ugye ottvan a turbó kérdés, egy ennyi idös ( sportos ) turbós autónál - hacsak nem ismerös elsö tulajtól veszed, akiröl tudod, hogy vigyázott rá, de nyilván a többség úgysem ilyet vesz - úgyis az dönti el az állapotot, hogy a korábbi tulajok miként vigyáztak rá.

    Ezzel én is tisztában voltam, be is volt ütemezve egy turbólekapás/átnézés, hogy megelözzem az esetlegesen nagyobb problémát, nem is volt alaptalan a dolog, mert végül egy új turbót raktunk fel, a régi már gazdaságtalan lett volna rendberakatni, és nem is sok volt már hátra a karrierjéböl.

    Nekem a G OPC-nél egyedül a féltengely " problémás ", ez a külföldi fórumokon is visszatérö téma, ugyanis - különösen, ha ülteted az autót -, elég gyarkan megy tönkre, és Magyarországon is, illetve kint Németországban is ugyanazt a választ kaptam, hogy komplett gyári féltengely van megközelítöen 1100€-ért darabja, utángyári nincs, emiatt megy a matek folyamatosan mindenféle hibrid féltengellyel, a többség 2.2-es G Coupe, valamint a 2.0 literes dízel G-k féltengelyét rakatja be, mindhárom fajta F23-as váltóval szerelt.

  • focvis

    veterán

    válasz haddent #137720 üzenetére

    Astra H-m is volt fél évig - összesen 14 db Opelem volt :) - utána egy Octavia 2 FL váltója maga a nirvána.
    Nem bántani akarom az Opeleket, megbízható gépek, én egyszerűen meguntam, most a 3. VAG van zsinórban, 1x ezt is még fogom unni, utána áttérek vmi nagypapi vonalra (pl. Merga) vagy jönnek a villanymotorok.

    A japánok ki fognak maradni az életemből. ;]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák