- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
veterán
Gondolkozz el rajta, hogy miért is futnál bele véletlenül, a többiek már segítettek is 1-2 példával.
aphra2: vagy megane2, szintén kerékjáratívből kitekert kormánnyal és két nyíláson kell átnyúlni, olyan kéztartással, hogy olyan nincs is. Természetesen egy izzócsere után még össze is lesz vagdalva a kezed.
-
hobizoli
nagyúr
Mert reszben le van kopva a zarovonal, es esoben mar nem latod, de o meg tudja, hogy az amugy ott van. Vagy zarovonal utan elozol, o meg aszondja, hogy de azon keresztul eloztel, mert o meg ugy latta.
Vagy pl havercsavoval mentunk belvarosban, abban pillanatban valtott sargara lmapa amikor odaertunk 2m-re hozza, atmentunk jobbra befordulva, mogottunk 3-l meg jott a rendorauto, akik szerint az mar piros volt.
Csak ugye kerdes akkor ok vajon villogo nelkul min is jottek at...
Meg kozottunk a masik 2 auto meg egyenesen ment tovabb ott, de nyilvan azok meg a zoldon mentek. -
dízelracer
őstag
"A kiszabott büntetésekről részletes nyilvántartást vezetnek, mert adott időn belül több különböző vétség elkövetése esetén automatikusan növekednek a büntetési tételek: akit például fél éven belül másodszor kapnak el, az egyetlen kihágásért 70 ezres helyszíni bírsággal is számolhat. Nem segít az ügyön, ha a vezető nem ismeri el a helyszínen a szabálysértést - ezzel akadályozza az eljárást -, ekkor a büntetés felső határa 150 ezer forintra, elzárással is büntethető szabálysértések esetében 300 ezer forintra nő"
Tudtam, hogy az egész nem szól semmi másról csak a pénzbehajtásról. Miért is nem lepődtem meg.
-
Ck.
addikt
-
m3tr0
őstag
Nézd, az előző tulaj volt az első, aki nagyon helyesen nem tartotta be a gyárilag előírt olajcserét sem. Mindenre odafigyelt, még ilyen apróságra is,hogy árlátszó szilikon vagy milyen fóliát rakatott a sárvédő és ajtó aljára,hogy ne verje össze a kavics stb.
Használva volt, sőt még rakott rá egy sportvéget is de nem azért mert tuningolt hanem mert ez tetszett neki.A váltóolaj 5300 Ft volt 2 liter, a fékolaj 925 Ft 0,5 liter.
A munkadíj meg annyi amennyi... Szóval ennyit megért. -
ezt azért címzem neked, mert te vagy a gázszakértő itt
f astrának (azthiszem hogy 1.6 benzin régi 8 szelepes konstrukciós, talán 75le vagy iylesmi
) kb hány % al nagyobb a fogyasztása gázból mint benzinből?
egy haverom akarja, bár én lebeszéltem mert szerintem már nem ér annyit a kocsi mint a gázszett ára, de aztmondja sokáig használná még, megtérülne neki...csak nem mind1 hogy +30 vagy +50% a fogyasztás -
m3tr0
őstag
Váltó- és fékolaj cserélve. A váltóolajra már nagyon ráfért, mostanában nem volt cserélve az tuti. A következő olajcserénél még egyszer megjátsszuk a a váltóolaj cserét is, hogy a mostani olaj jól átmossa az egész váltóművet. Tavasszal meg elsőfékek cseréje és vezérléscsere lesz. Aztán remélem egy darabig semmi.
-
Nordik
őstag
Nem itt mondták, inkább néhány barátot kérdeztem és ők általánosságba mondták, hogy olaszt nem vennének... Nem tudom miért ennyire ellenszenvesek az olasz autókkal... Nekem tetszenek! Egyedül amit hallottam, hogy az elektronikai rendszerük nem a legjobb.
Egyébként Használautón nézelődtem, 400k-ért már az egész top állapotúak vannak.
Szóval akkor ilyen árban 1es Punto ajánlott? Esetleg Swift? Vagy mik vannak még?
-
m3tr0
őstag
Gratulálok. Én csak azt hallottam,hogy lehet halmozati büntit adni, tehát ha nem vagy bekötve és mondjuk telefonálsz akkor lehet valami durva összeget rád verni.De azt kétlem,hogy sima öv miatt 225 ezer lenne.
De most mondták RTLKLUBBON, szó nincs erről.giigz:mert te még soha életedben nem követtél el egy kis apró szabálytalanságot sem...ugye? még a legkisebbet sem...
-
Vesztor87
senior tag
Nyilván, de azt hoztam fel példának, hogy az Almerából 7-8 kiló egy szép darab (kivéve azt az egyet ami 650k), és annyiért van fiatalabb Ignis. Ez ugye a japán (vagy japánosabb) vonulat.
Persze, Xara/Corsa stb is ferdehátú. De most nem arról volt szó.Manitou: Igen, az N16-osokat néztem, meg csak a 3/5 ajtósakat, nekem a szedán nagy lenne, meg mivel egyenlőre ketten vagyunk, nem lényeg hogy 4-5 ember és ezen felül a csomagtér is nagy legyen. A ferdehátú praktikus
-
Vesztor87
senior tag
Felszereltségfüggő a Swiftnél is hogy mi van benne, 400 felett nem sokkal már van 2000-es évjáratú 1,6-os Sedan klímával, ABS-el, elektromos ablakkal.... ez azért elég jó ár.
Kaszti merevségét tekintve viszont nem egy életbiztosítás. Pont emiatt kezdtem el szemezgetni pl a Renault Megane I-el. Annak elég jó törés tesztje volt, először 25 pont, majd az oldal légzsák vagy nem tom már mi lett bele téve még, úgy már hozta a 30 pontot. Azért ez '99-ben nagyon jó eredmény -
mycso
veterán
Az enyémben 295k van és sehol egy szakadás. Illetve a vezetőoldali könyöklő egyik sarka van szétkopva. A kormány az viszont ilyen és az ablakemelő meg a kapaszkodó is, valami hülye gumis-műanyagos bevonat van rajta ami egyébként akár kevesebb használat mellett is elkezd lejönni. Egyébként az ülések és a kárpitok anyagminősége, erőssége kifejezetten jó, el nem tudom képzelni, hogy cimborád mit csinált vele. A motorosdira meg nem is reagálok, már előttem megtették. Megane 1 kormánya is kopós, málik-morzsolódik.
-
Tökmindegy
senior tag
Ez kérlek semmi másra nem vezethető vissza,mint arra,hogy nem ápolja az autóját, mi több trehány vele szemben.
Az én 10 éves Fiat Doblom amiben kb 270 ezer van néz így ki kb ,de én abba porosan ,koszosan ülök bele nap mint nap,a kezem is szutykos ,így nem is csoda.
A kormány kopása is ezt mutatja, ez is abból adódik,hogy retkes kézzel vezet,az meg olyan mintha smirglivel fogná.De ha tenne rá egy kormányvédőt ,máris megoldódna ,de gondolom eszébe nem jut.Az ülés az nem kikopva van,hanem kiszakítva, ez egyértelmű.A második képen látszik ,hogy az ülés alatti műanyag még életében nem volt letörölve.
Gondolom a motort is rendesen használtamert én is ismerek olyat aki ezt az 1.5 öst úgy használja mint egy sportautót,aztán csodálkozik,hogy ez az nem bírja
De gyorsul mint a barom szokta mondani XD. Idióta sógorom ilyen még , betuszkol minden a verdába,ha belefér ha nem, nem is figyel rá a nagytudású. És az is csak szidni tudja csóró autót
Múltkor valami haverjának a váltóját tette be a hátsó űlésre ,,csak úgy ,oszt meglepődött ,hogy kicsit olajos lett a fotel
Úgyhogy szegény autónak ennyi jutott
Ja !
És az ablakemelő kapcsolónál az nem kopás ,hanem lerakódott koszos zsiradék.
Egy kis cif es rongyocska csodákra képes,no meg persze pár óra munka. -
Motion_Blur
félisten
Durva hogy némely autókban hogy lepattog a festett(?) műanyag.. el nem tudom képzelni hogy mit kell ahhoz tenni hogy így nézzen ki egy autó 4 évesen... nekem csak egy 6 éves Swift-em van 95e km-el de olyan állapotban van kívül/belül mint amikor a gyárból kitolták. Pedig elég keveset áll garázsban.
Én is tartom azt, hogy szinte minden a tulajon múlik..
-
-
VR6-Fan
veterán
/nem olvastam vissza/
csak épp ezt tanulom...
a modosítás, meg az ellenállása fogja befolyásolni, gyak ha egy 0 surlódású tengelyt hajtanál át bitang nyomatékkal, és meg van a kellő átfogási szöget illetve, tapadásod (akár egy spárgai is elég lehet) akkor minimális kötés kell, a legnagyobb terhelést ált ezek a szíjhatjások indulásnál kapják, arra is szokták őket méretezni /ipari környezet villany motorral, tekintve hogy azoknak minimális idő kell az indítás pillanatátol még elérjék a maximális nyomatékot) -
Szplöttyy
senior tag
Az esetek 98%ában motorfékezek, 3000-3500rpm-ről. Mondjuk, dízelnél is 3000-3300rpm-ről, ha úgy van. De mikor nagyon versenyzőnek érzem magam(fiatalság bolondság) van hogy 6000rpm-ről is motorfékezek néha, de azért az nem mindennapos
Viszont még egy dolog, és ez mindenkihez szóló kérdés, ti mit tapasztaltatok? Hogy eszik kevesebbet egy autó? Ha "minden fokozatban" 3000rpm-ig forgatom, de nagyon pici gázpedál lenyomása mellett, vagy ha 5-ödik fokozatban "erőltetem" 1000rpm-ről? Megmondom őszintén, én azt tapasztaltam, hogy körülbelül ugyanannyit eszik, ha erőltetem, talán egy hajszállal kevesebbet. Ezt "modern" befecskendezős benzinesek/dízeleknél tapasztaltam. Ladánál egyértelműen, semmi más nem számít, csak a gázpedál állás, mert hiába 1000rpm, ha ott nagyobb gázd adok, beokád sok-sok benzint.
m3tr0 (#5716)
Ahogy én olvastam, igazából, az írás lényege az volt, hogy használtat soha többé, ami végülis igaz, hogy egy használt 20éves "bármi" ígyis-úgyis "szar".
Új hozzászólás Aktív témák
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad P71 - i7-7820HQ I 64GB I 512SSD I FHD I Nvidia 6GB I W11 I Cam I Garancia
- Asus TUF Gaming F16 (2024) FX607JV Grey - 16" - és Lenovo Legion Slim 5 RYZEN 7 8845HS
- Bomba ár! Dell Latitude E7240 - i7-4GEN I 16GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Medion Erazer Beast X40-hez vízhűtés (MD 60961)
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Ti 6GB Zalman N4 EVGA 450W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest