- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- iPhone topik
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- uleFone Power
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
mv
aktív tag
-
m3tr0
senior tag
A generátoromat augusztusban cseréltettem, az nem lehet szerintem. De azt se értem,hogy akkor akksi mitől döglődik, mert tényleg 3 éves.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
m3tr0
senior tag
Elugrottam szerelőhöz, ő is azt mondta, hogy szíj, mert a hideg miatt megdermed és amíg nem melegszik fel kicsit addig ilyen a hangja.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Dare2Live
nagyúr
Tegnap jöttünk meg franciából azon "vihogtunk", hogy míg nálunk a sztrádán áll a hó, Szfehérváron meg mindha nem is takarítanák eközben Franciában, Olaszban... a sztrádák, városok tökéletesen tiszták, másodrendű utakon minimális hó itt ott.... miközben ott még durvább hóesés volt mint itt.
De ahogy linkelte vki nálunk jön az eútdíj, azt az LPG se dodgolja/preventálja. [link] Tudom téged nem érdekel, te elégedett vagy.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
a_tesz
Korrektor
ezt most bevallom, nem értem. a kereskedőhöz nem tudom mikor került, én májusban vettem, ha ez számít valamit, de nem hiszem. a forgalmiba be volt írva, hogy ideiglenesen kivonva, talán márciusi dátummal, de lehet április volt, nem emlékszem pontosan.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
-
a_tesz
Korrektor
hát akkor jól elbeszélgettél velem a semmiről
ez az okmányirodás máshogytudják elég bosszantó, tesómékat is gond nélkül legombolták volna a félreírt környezetvédelmi besorolás miatt egy új forgalmi árával, mert az ügyintéző hölgyike úgy tudta...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
hobizoli
nagyúr
Benzinnel kell inditani, aztan akkor jar az is...
Amugy benzin injektort lehet venni sokkal olcsobban is rengeteg helyen a neten csak korul kell nezni.
63k egy injektorert hagyjal mar, ennyiert enyembe 6-7, de talan 8-t is veszek, nem 1-t.
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
-
Mr.Grincs
veterán
-
nesa
veterán
Akkor nekem meg soha nemvolt normalis kocsim ezekszerint, bar mindig is kerultem az elektromos kutyuket a motor kozelebe a mostaniba is a legdurvabb elektronika az adagoloban levo magnesszelep.
Amerikaban mostanra talan csak olyan uj kocsit lehet forgalomba helyezni amit egy kozpontbol gombnyomasra inaktivalnak.... nagyon szomoru dolgok ezek
-
nesa
veterán
En elhiszem, sot tudom, ennel gazdasagossabban uzemeltetheto nemletezik, lehet hogy a szuper mai PD meg hasonlo dizelek 0,5L el kevesebbet esznek de a fentartasuk 50x tobb.
Innen jut eszembe elobb utobb kocsit kene cserelnem (inkabb utobb) es valami nagyobb 1,9 TDI re gondoltam ami adagolos, ezek talan 90-100Le ig voltak, meddig gyartottak oket adagoval, ami jatszana elso szerias Audi A6 (tudom baromi ritka az 1,9 es) meg hasonlo evjaratu Passat, Golf IV variant, esetleg felve irom SHARAN amiben valoban elis ferne a csalad.
-
nagyúr
-
Bandi18
tag
Hát Amit ezekről tudok hogy a futóművük elég jó plusz ezek a motorok elég sokat kibírnak, kasztni mindegyiken korrodál ezt tudom. Európai autót azért nem szeretnék mert volt a családban Opel (újonnan volt véve) és csak a szopás volt vele. Télen 1 évesen nem indult, a fékbetétet ette, és mindig nyikorgott benne valami. Ezzel szemben második kocsinak Toyota, vagy Suzuki páros volt, amivel soha semmi baj nem volt. Mindkettő ugyanúgy volt hordva kötelező szervizbe. De ha van valami ajánlatod más típusra szívesen fogadom.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Runner_fxr
Ármester
Hát durva egy baleset, de azért megnéznék más autót is egy ilyen ütközés után. 5 csillag az 5 csillag, nyilván nem viccből kapta, persze ettől még bármiben meg lehet halni. Tudom jól.
Itthon azért egy X5 elég jó autónak számít szerintem, de az meg egyáltalán nem érdekel, hogy nálunk ki használ ilyen autót. Ez soha nem érdekelt. Nem ez a szempont nálam, hogy szeretik e ezt a típust a Magyar csibész cigók vagy éppen nem. Nekem egy megbízható, biztonságos autó kell, ami azért tetszik is. Persze ezt még nem döntöttem el, nagyon tetszik az X5 és jó autónak tartom, de még nem 100%, hogy ilyet veszek. Ezért is informálódok előtte.
-
Zewa
senior tag
Van benne valami amit mondasz de ez így egy óriási faxxág.
Kismillió példát tudok hozni olyanra aki kis nyamvadt autóval közlekedik pl 14.-es Fabia és főúton 140 körül van az utazója.. Illetve olyat is tudok ami nagy, erős Lexus "terepjáróval" jár és még is a megengedett sebesség közelében autózik...
Jól karbantartott autó Vs. elhanyagolt. Egy elhanyagolt felfüggesztés vagy fék is sokat tud nyomni a latba ha helyzet van.
Szvsz a magyar autózási "kultúra" bőséggel hagy kívánni valót maga után. Kis felelősség érzettel a balesetek 90+% megszüntethető lenne.."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
nagyúr
Alapvetően igazad van. Épp az előbb néztem az NCAP oldalt és ott 64km/h-val végzik a teszteket és átfedéssel ütköztetnek. Na az ember nem sokszor megy 60-al... A mozgási energia meg ha jól tudom négyzetesen arányos a sebességgel (erősítsen meg egy fizikában jártas ).
Amivel nem értek egyet: a kis motorú autókkal nem nyomják. Sajnos sokszor tapasztalom azt hogy mikor szépen 90-el megyek mellettem olyan autókkal száguldanak el hogy csak lesek. Elég vegyesen persze mert azon nem lepődöm meg ha egy A6 húz el de amikor valami 20 éves kocsi ami ránézésre sem bizalomgerjesztő akkor nézek nagyokat.
Zewa: bizony a karbantartás és az állapot nagyon fontos. Jó esetben egy normálisan karbantartott autóval akár el is kerülhet az ember egy balesetet és akkor hála égnek nem kell a csillagokat tesztelnie.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
macikos
addikt
Az X5 igenis biztonságos, már csak azért is, mert terepjáró, tehát magasabb az építése. Nem ebből az egy balesetből kell ítélni. Ez olyan, mint amikor volt olyan baleset, hogy egy A8-as Audinak leszakadt a hátulja. Igen, leszakadt, de mondjuk ment is vagy 180-al, amikor oldalba kapott egy fát.
A sebesség meg olyan dolog, hogy Suzukival is lehet menni 140-el. A sebesség és az, hogy egy autóban erős a motor van nagyon is fontos biztonsági szempont tud lenni. Gondolj bele: előzöl egy kamiont, egy 200 lóerős autóval simán lenyomod, míg mondjuk egy kisebbel kétszer annyi idő az előzés, már ha bele mersz menni...
A töréstesztek meg tényleg 64kmh-ról szólnak, de ha ütközni kell, akkor én speciel inkább ülök egy Phaetonban vagy A8-ban, mint egy Daewoo Ticoban vagy Marutiban...
Pár hónappal ezelőtt, amikor a vállalkozó "megölt" egy családot az autójával, akik 5-en utaztak az autójukban Papa, Mama, 3 gyerek és csak az egyik gyerek élte túl, ott is mi volt. Nagy dög Phaeton, az eleje éppen hogy megsérült, a másik autó, amivel a család volt, az meg szétpergett.
-
!Overdose!
őstag