Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stafni
aktív tag
Ezt már megcsináltam, csak 2 éve nem kötöttem át és nem emlékszem, hogy mi volt a menet. A meghatalmazás nem mert a 2 éve adott is jó. De akkor más intézni való nincs? Küldenek valami értesítőt, ha átkötözték? A személyi igazolványszámomat nem is tudom módosítani, mert megváltozott, remélem nem lesz az gond.
-
-
Dare2Live
nagyúr
pl korektül kitér a garancia problémára.
de más is tetszett pl engem mindig megdöbbentett, hogy a "nagy" Magyar újságok egyikse se foglalkozik a szelep problémával, ami ugye egyértelműen létező probléma pl a legtöbb új Japán motornál. Itt erre is kitértek:
"A gyakorlati tapasztalatok azt mutatják, hogy a hosszú távú, főleg autópályán megtett utazásokra használt autókban előfordulhat - a gáz magasabb égési hőmérséklete miatti - a szelepfészkek rendellenes kopása, ami a városban üzemeltetetettekre ritkábban, vagy egyáltalán nem jellemző."[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Nem egy nem 2 és nem három kocsiról olvastam ahol flashlube mellett ugyanugy előjött a probléma. Ahogy én látom a flashlube semmit sem segít. A probléma nem a szelepek "kenése" hanem a magasabb égéshő.
Amúgy nem te hülyezel le (finoman szólva) zsigerből akárkit aki a "száraz gáz" miatt megy, nem keni a szelepet és emiatt megy tönkre elmélettel jön elő?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
nagyúr
-
Dare2Live
nagyúr
Evvel azt akarod mondani, hogy a szelep probléma az elnyújtott égés miatt van? De mért? Tán az elnyújtott égés miatt még nincs zárva a szelep, ekkor logikus, hogy kikönyököl.
vmi linked van az elnyújtott égésről?
Mondjuk a flashlube gondolom az égést se gyorsítja...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
VR6-Fan
veterán
hiba van zárt állapotba a szelep a külső karimája, a magasabb égőshő miatt feltud izzani így is úgy is, üzem anyagtól függetlenül.
és ez vezet a késöbbi beégéshez, aztán ha már kicsit eltud fújni a szelep mellett a zúg onnantól már a fejet kezdi el enni.pl mikor racing motoroknál nagyon elvékonyítják a kalapot, akár az egész szelep felízhat.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Dare2Live
nagyúr
Egen erre gondoltam én is az: "Tán az elnyújtott égés miatt még nincs zárva a szelep..." résszel.
más: Érdekes koncept az auditól. Lehet a jövő tényleg a gázé? [link]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
opeter87
senior tag
akkor nem egyedi esetről van szó ezek szerint.
bár hozzáteszem rengetek ismerősöm van, aki multinál dolgozik és a cég autó úgy működik, hogy:
- ilyen kategória
- ilyen szín
- és max ennyiértna ott pl mindenki dízelt vesz.
egy másik barátom USA-ban él és az apja itthon kimagaslóan jó cégnél dolgozik vezető pozícióban. 3 évente vehet autó 20 millióért és sofőr is jár az autóhoz 0-24-ben
de a cég kikötötte, hogy csak dízel lehet
barátom apja annyit van külföldön, hogy a most lejáró autóban 50k van - biztos megérte a dízel -
ja és szerencsétlen 3,5éve fizeti, én is így jártam majdnem, csak én 200Ft /franknál visszafizettem a hitelt így is sokat buktam, mert 160-as frankal vettem fel 24eFt/hó val indult, volt 36/hó is, de most 40+lenne már ha nem fizetem ki, szerencsére volt miből és még időben léptem
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
a_tesz
Korrektor
hát legyen, nekem mondjuk csak a trabi jutott anno diákként, de két évet lehúztam vele, most adtam el augusztusban, igaz az nem volt se benzin-gázos, se gatyábarázott de azért sokat jelentett, hogy nem a családi verdát kellett mindig elkérni, és csak egyszer kellett a két év alatt vontatni, egy elbaszott csövű 300ft-os üzemanyagszűrő miatt
szerk: és azért egy 300ért kapható benzin-gázos swift se feltétlen tip-top...
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Pitu
aktív tag
a visszajelző lámpa működik, bár gondolom azon lehet ügyeskedni, viszont az egész autón nagyon rendben vannak az illesztések, mm pontosan stimmelnek. hétfőn felhívok márkaszervízt is, ill. beírom ezt a most talált opeles topikba. Műszerfal csere sok lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Fater 5.4-5.8 liter közötti értékeket szokott mondani, de ez 80% közút és 80-90el megy, féket szinte nem is használ csak gurulgat
Decire ugyanennyit eszik a Swiftem is ha így megyek vele mondjuk erőben is hasonló a két motor ugye (90-92 LE).
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
KrAt
veterán
-
Dare2Live
nagyúr
"Álmodom, vagy tényleg nincsen olyan kocsi, ami G Astra méret, (1.2-1.4-1.6) és 5 körül eszik benzinből 100km/h-val járva?"
A legsporolasabb sebesség ~30-40kmh. Yarisom ilyenkor 3-4l körül ehet. Puntod se sokkal többet.
Országuton/falvakban 40-100km/hval haladva ami egy tipikus ut. 4-4.5l környékén. Puntod se sokkal többet.
Konstans 100km/h esetén ez ~5-5.5l/100km/h ra modosul kb.. Puntonal is.Ezek ilyen ökölszámok gumi/olaj/hőmrséklet... mind képesek rajta változtatni.
Konstans 100km/hval haladva nem sok minden eszik ilyen szinten vagy ennél jobban.Talán egy atkinson ciklusu 0.26CWs Prius, vagy egy új erre kihegyezett MA/TSIs Fiat/VW.Mondjuk a Prius neked lehet bejönne, amerikai autó: puritán a belseje, kopognak a műanyagok... de baromira elférnél benne, automata váltó... fogyasztásban mindent ver ha meg gázositod termeli a pénzt. Tán ki se röhögnélek az ami autó az isten punto váltás durvább mint a Punto az isten->prius.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
33as
senior tag
"Álmodom, vagy tényleg nincsen olyan kocsi, ami G Astra méret, (1.2-1.4-1.6) és 5 körül eszik benzinből 100km/h-val járva?"
Csak arról feledkezel meg mindig, hogy ezek országúti adatok, de szerintem te se a várostáblán kívül parkolsz az autóddal és onnan mész dolgozni meg oda is érkezel vissza!
Magyarázattok bármit a benzines autó meghal városban ha fogyiról van szó, a Bécsi kolegámnak az egykettes 3 hengeres Fábiája (dízel ellenes egyébként) 8-9 liter körül eszik télen a dugókban!
Ezt ő is elismeri de nem hajlandó hallgatni a dízel kerepelését. Mondom akkor ne szívd a fogat a téli fogyasztásán a kocsidnak.MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , iPad , Apple TV , Pixel 6a , Pocket 2 és Action, Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
-
Vesztor87
senior tag
Vagy esetleg a Lacetti? Azt pl olcsón adják:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/chevrolet/lacetti/chevrolet_lacetti_1.6_16v_elite_vezetett_szervizkonyv_74_000-5332668A Punto olasz, és a belseje nekem nem jön be Ültem benne, kollega veszprémből hozott vissza pestre, nekem nem jött be
-
Szplöttyy
senior tag
Azért egy ~15éves 4literes V8as motor nem túl gyakori. De mondjuk 1.2-1.6köbcenti között, tényleg inkább a lánc, mert ezek az autók nagy része 200ezret se fog futni soha.
Ha már itt vagyunk, olyan dolgot láttam, hogy el sem hittem! Amiket eddig láttam vezérműszíjjak, azok mind relatív szélesek, és bordázottak voltak. Haver citroenjében a vezérműszíj, egy egyszerű ék alakú "ékszíj". Létezik, hogy ez komolyan gondolták? Nem is értem, hogy hogy lehet így pontos a vezérlés... Vagy ez valami utólagos gány?
Smoke & Torque
-
soldi3r
veterán
ez az "úgy se tud összeforogni" néha elég sokba kerül
nemrég találkoztam olyannal, aminél még a bütyköstengely is kettétört (xsara)
nem sokkal drágább a lánc sem és kevesebb megforgottal, szakadtal találkozni
az enyémhez 26 a szíjszett, és 40 lenne ha láncos lenne, nem számottevő a különbség[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
aphra2
aktív tag
" Túl van spilázva a szíjcsere is, bár néhány típusnál életveszélyes móka kihagyni, ennél a modellnél nem gond."
Nincs az túlspilázva, kevés olyan autó van, ahol a dugó nem tudja lefejelni a szelepet, a punto pont olyan , de a legtöbb autó nem , és az ügyfelek nem szeretik azt hallani , hogy
8-ból 4 , vagy 16-ból 8 szelep kuka , + a hengerfej móka.Ráadásul van néhány tipus, ahol a gyár túl optimistán adta meg a csere intervallumot, és pl 120k helyett már picit hamarabb szakadt a szíj.
Probléma??Hát az meg micsoda?!!