- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
-
-
Kornel
veterán
válasz
#94529552 #134199 üzenetére
swift nem jó 400 kp-ért, mert jobb kell helyette, ld. punto2 esete.
csak a 400k-s swift elmegy még 2-5 évet - főleg az ezres, mert kevesebb típushibája van - ellenben a legtöbb itthoni 400k-s autóval.
de nem jó, mert csak egy swift, és nem menő.
400k-ért még menő is legyen, ha nem megy, akkor meg veszünk fel hitelt, nehogy már egy swiftbe üljünk.
ja, mert bimmer kell.
mo 2016más:
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz
#94529552 #134105 üzenetére
Nem zavar egyáltalán, de attól, hogy nem bizonyították, attól még nem törvényszerű, hogy a te állításod igaz.
Sejtésem szerint sem a kereskedés, sem a gyár nem képviselteti magát a fórumon, hogy egyértelművé tegye a dolgot. Az Alfa fanok bizonyító ereje pedig nem perdöntő, ahogy a tiéd sem. Én meg aztán pláne nem akarok semmit bizonyítani.
Ellenben az baromi kényelmes, hogy állítasz vmit (mi alapján?), majd jönnek akik ezt cáfolnák autó/ipari példákkal, te meg elintézed kvázi annyival, hogy ez így van és kész, és mindenki hülye, csak te vagy helikopter.Felelősségre vonás nincs, nem is lehetne, azonban ha állítasz vmit, akkor nem árt, ha alá is tudod támasztani azt. Különben csak böfögés.
-
Gombinyó
őstag
válasz
#94529552 #134067 üzenetére
Astrából mindenképp megnézek párat, többen is ajánlották. Aztán meglátjuk milyenek vannak ennyiért.
Peugeotot nem szeretnék, most egy 307-es van és nem is volt vele különösebb gond, de sok filléres idegesítő apróság jött rajta elő. Én nem szoktam bütykölni és nem is akarok a jövőben sem, így mindig vinni kellett szerelőhöz. Azt nem tudtam volna elviselni, hogy valami kattog, nyekereg, stb rajta... Lehet a 207en nem lenne ilyen gond, de nem akarom bepróbálni. -
hobizoli
nagyúr
válasz
#94529552 #134037 üzenetére
nezd, en ugy nem autogyartas teruleten dolgozok, hanem muanyag, de ott is van olyan, hogy az utemterv borul
logisztika meg hagyjal mar, hadd rohogjekvolt olyan het, amikor csutortokon mar verzio11-nel voltunk tervezetben, mert nem 320k db lesz, hanem 380k, meg nem 440k hanem 592k, a masikbol meg 180k helyett csak 118k
ugyhogy hagyjuk ezt, tenylegmeg egy nap 2x jott olyan, hogy soronkivuli atszereles 40k meg masik gepen 80k db-ert, ami lemegy masfel illetve ket ora, alatt aztan vissza es 850k-g meg 1.5M-g tovabb azzal, ahogy eredetileg is volt a tervben
elore stabilan tervezni elvileg lehet csak, aztan a gyakorlat meg neha vagy eppen sokszor felulirja ezt
nalunk a legnagyobb merteku fluktuacio a tervezes/logisztika reszen van
asszem ezzel elmondtam mindent -
Integrale
veterán
válasz
#94529552 #134023 üzenetére
Ahogy latom Neked nincs fogalmad errol, es csak fujsz (megint) valamit, ahogy szerinted van.
Akkor ismet egy Johnsonos pelda, ket hete a Maserati kitalalta, hogy kicsit beletur a beszallitok eletebe, es egyik hetrol a masikra (az utemezettet kicsit hatterbehejezve) kernek par car sett premium plus belteret, mert egy arab sejk, ugy dontott, hogy neki selyem valtozatu karpit kell, es minnel gyorsabban. Es kepzeld el, beiktatjak a gyartasba ugy, hogy azzal.felboritja a mar egyebkent is hosszu varolistat.Varazslat!
Szerinted, tomegessevel aznak el naponta a 4C-k, hogy megoldhatatlan legyen az, hogy egyet soron kivul, sajat hibajukbol kifolyolag, mas kapjon meg? Naponta 5-6 darabot gyartanak belole, legalabbis a maximum kapacitas ennyi, az nincs leendo tulaj orrara kotve, hogy epp melyik nap keszul el az ove.
Na mindegy, befejeztem, unalmas!
-
hobizoli
nagyúr
válasz
#94529552 #134019 üzenetére
azert van bizonyos raktarozas mindenhol, csak kb szep meseduma, hogy nincs
Audi is kifele mondja, hogy naluk JustInTime rendszer van, bent meg hat a raktarbol 12-sevel hozzuk ki a motorokhoz a cuccokat...
akkor most van raktar vagy nincs?
szerinted azt honnan hozzak?
biztos nem 12-sevel allnak be a raktar ajtoba a beszallitok a dugoval meg a blokkal es onnan hordja a targis muki a szerelosorra a cuccot egybol
dehogy
foleg hogy a blokkokat pl Braziliabol hozzak, gondolhatod, hogy nem 12-sevel furikazzak az egy-egy motorcsonakkal azokat az Atlanti oceanon at, de foleg nem egyesevelmeg ha elqrnak egy motort szereles kozben, akkor attol egybol felborul a rendszer es a kovetkezo 12-s csomagbol lehuznak egyet? nem
ugy a sokadik utan meg johetnenek egy extra kort a beszallitokvoltam a gyarban, eleg sok motor volt a szerviz kihuzokon ahhoz, hogy ezt a nincs raktar dolgot ne vegyem komolyan
akkor azok az autok amikbe azt a motort szantak elvileg az addig mit csinal? biztos nem all meg az elet ettol
megy tovabb minden, mert mindenhol van puffer, es a kesz motort nem szerelosor vegerol veszik le egybol a osszeszerelouzembe atszallitva, hogy ott egybol beszurjak a hozzavalo autoba, hanem bekerul egy raktarba eloszor, es majd onnan viszik ki, amikor az kell
nyilvan nincs tobb ezres raktar, de vmekkora tuti vanakkor egy auto soronkivuli legyartasaban sem fog megzuhanni pont semmi, a pufferbol minusz egy egyseg, ami puffer meg amugy is lenne, hiszen eleve kalkulalnak selejttel is, ami lehet nulla is, de biztos ra van szamolva par db pluszban mindig, meg akkoris, ha flottul megy amugy minden
es hidd el, olyan nincs, hogy vhol nincs selejt
meg az Audi-nal is van, a napi 8000+ motor mellett is az a bevallott*(!!!) 1% is minimum 80(nyolcvan) db motor jelent a kukaba, es ezzel megint szamolni kell gyartaskorpl meg elmentunk a teszt labor mellett is, ott egy egy kobmeretes muanyag tarolo csurig volt blokkal, fotengellyel, hajtokarral, csavarokkal, tomitesekkel... nem akartam megkerdezni, hogy es ezt naponta hanyszor cserelik ki itt uresre?
szoval ez csak duma kifele, hogy nem lehet, mert ha akarjak, megoldjak siman
foleg egy olyan gyarban, ahol 5-6percenkent legordul egy uj auto a sorrol, ott egy autot beilleszteni a sorba az kb semmi, ott tuti mindenbol van alkatresz minimum plusz egyhez
amugysem kapsz rola elore visszaigazolast, hogy a te autodat, 2016 julius 02-n 17:37:42-kor fogjak legorditeni vegellenorzesre a sorrol, es ha veletlenul csak 17:44:18-kor kerult oda vmiert, akkor fuu es mar fejek hullanak a porba
hozzad ugyis meg min 1, de inkabb 2 het amire elkerul, akkor meg kb tokmind1 az a par perc csuszas
a szallitokamion is allhat az M1-n egy dugoban egy orat, es maris eszre sem vetted az a 6.5percet sehol, nem hogolyo effekt, hogy tovabb gordited mindenhol es egyre halmozodik a keses, aztan a vegen mar egy lavina van belolea 4C-bol 4-5 db keszul naponta, alig van varialasi lehetoseg a felszereltsegben, de ott is van hetvege, amikor a szallitokamion nem mehet sehova, mert nem romlando arut szallit
szoval ha a te soronkivul legyartottad utan kovetkezo autot eredetileg mar penteken felpakolnak a kamionra, akkor az o kereskedojehez az akkoris csak jovohet Sze-Cs-n fog kb elerni, ha kozben neked soronkivul legyartanak egyet, meg akkoris, ha azt csak hetfon pakoljak fel
maris van egy ablak ott is, amivel lehet varialni
vagy max aszondjak, hogy a megszigoritott hatarellenorzesek miatt csusztak fel napot, na bumm
te igy meg mar nem varsz egy evet ujra-------------------------
* gondolhatod, hogy a valos szamot nem mondjak meg, hanem szepitenek, szoval az az 1% is egy lefele kozmetikazott adat csak
mellettunk a 2.0TDI soron volt, ahol 3 motor allt mar egymas mogott a szervizkihuzon, es tobb nem fert oda, nem ertek ra elvinni, mert eppen egy masik szerviz kihuzorol szedegettek le daruval a selejteket, hogy elvigyek atvizsgalasra -
Integrale
veterán
válasz
#94529552 #134021 üzenetére
Neked nem sikerul megerteni azt, amit hobizoli es en irunk. A kovetkezo piros, aminek a gazdaja Giorgio lenne, az lesz Balazse, es egyel elcsusztatjak a kiszallitast, semmi szokatlan es egyedi nincs ebben. Porsche, Mercedes, es az Audi is csinal ilyet (4 eve leegett R8-asok pl) a beszallitok pedig nagyreszt rugalmasak, fentrol jovo nyomas hatasara persze.
Ertem amit irsz, hogy nem lehet csak ugy kozbeiktatni egy gyartast soron kivul, de itt nem errol van szo. -
Integrale
veterán
válasz
#94529552 #134017 üzenetére
Az, hogy egy vihar miatt elazik egy garazs, fuggetlen attol, hogy milyen gyartmany, igy a bizalmat nem erinti. Nem mellesleg 5-6 Ferrari is az aldozata volt ennek a viharnak.
Mellesleg logisztikaban dolgozom, es ha a vevoi igeny es elegedettseg mast kivan meg, akkor nincs mese. Mivel a 4C eseteben nincs varialhatosag, ezert mindegy, hogy ki melyik autot kapja, nem kell megakasztani semmilyen folyamatot. A kovetkezo pirosat nem Giorgio kapja, hanem Balazs.
Eleg ellatogatni az ex Johnson Controlshoz, naprol napra valtoznak az igenyek es a gyartas, a beszallitoi lanc pedig baszogatja a masikat fentrol lefele. Most epp a Levante selyem karpitjaval meg a szopatas, ha egyik naprol a masikra ezt kovetelik, akkor alkalmazkodik hozza a beszallito, aki ezen a lancon a kis hal, merete csak a likviditasatol fugg. -
hobizoli
nagyúr
válasz
#94529552 #134014 üzenetére
de a 4C-ben nincs nagyon variálási lehetőség
a Porsche is azt a 8-10 autót pikk-pakk legyártotta pusztán a vevőelegedettség miatt is újra
ami sokkal fontosabb, mint hol-mi beszállító nyűgje
a beszállító majd alkalmazkodik a gyártóhoz, mert ő tőle kapja pénzét, a gyártó meg a vevőtől
ennyiszép lenne, vársz a megrendelt autódra x hónapot, amjd aszondják, hogy ja bocsika, összetört egy török kamionos miatt aki nem állt meg a pirosnál, de lécci várjál még újra ennyit, mert a beszállító most nem ér rá neked való izét hozni csak külön a tiedbe egyből, mert éppen mást gyárt
nm is étem az Alfa-t amúgy, ez megint egy olyan dolog, ami a márka image-t rontja vagy javítja nagyban
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
#94529552 #133929 üzenetére
Egy srácnak van a környéken egy 206-osa, pont festette a tárcsákat az is boyracer tuningot nyomat, még egy rip paul walker van rajta, megkérdeztem miféle 206-ez, papír szerint vagy amúgy.(1,4 és 2.0RC motor van benne, persze gyári fékekkel ami az 1,4-hez van.)
Nekem ezekkel csak az a bajom, hogy senna-nak képzelik magukat az ilyen gépekkel.
Újkorában nagyon jó kis autók voltak ezek, de a mai fiatalok pimpelik, rugót vágnak stb... -
ACAB95
tag
válasz
#94529552 #133919 üzenetére
Bravámban januártól ráköltöttem 700euro javításra és még csak május van! Apámnak Audi A4 1.9 PD TDI a legjobbnak tartott 96kw motorral egy év alatt 1800eurot belevert... pedig mindenki dicsőíti a PDTDI -t! Mindegy hogy olasz vagy német ha úgy adódik mindegyikre költeni kell. Jobban belegondolok benzinesnél meg nem normális a +10 feletti fogyasztás, ami ugyanúgy viheti a pénzt.
-
Integrale
veterán
válasz
#94529552 #133912 üzenetére
Te meg a szavak, véletlenül nem címeket írsz az origó cikkeihez? Hol írta, hogy bukta van vele?
Mi a bajod a régi JTD-kel? Csak a szokásos olaszos alaptalan fika, biztos ha 15 éve fut, akkor a 16. évében fog bedögleni. Akkor vegyen 1.9 TDI 3-as Golfot, az a nyerő, vagy 1.4-es Octaviát, mert nem kell száguldozni...
Azon megint átsiklottál, hogy a sorozat végéről, és azon is, hogy az utolsó facelift utániakkal már nincs semmilyen gond. Illetve gondolom az sem tűnt fel, hogy most van egy 1.9 TD Bravaja, amiből újra olaszba akar ülni, tehát a nagy bukta az egy általad hozzáköltött baromság. -
Integrale
veterán
válasz
#94529552 #133899 üzenetére
Nagy valoszinuseggel kevesbe viszi a penzt, masfelol azt sem tudjuk, hogy mire kell koltenie. Melyik dizel valo varosba? A regi JTD-k meg nincsenek tulbonyolitva, mint a mostani dizelek, plusz eleg dinamikus is, 1500-tol megvan az osszes nyomatek, cserebe alig fogyaszt. Teljesitmenyben kb az 1.8-as benzines van vele egy szinten 113 es 130 loerovel, de a fogyasztasuk ~3 literrel tobb.
No mindegy is, csak leirtam egy velemenyt, Te viszont atsiklottal egy szo felett. -
tomiii.
aktív tag
válasz
#94529552 #133614 üzenetére
Nem, nekünk így néz ki: [link] (Egy átlagos hátsófutómű kompletten 5-10 ezer ft, fékkel difivel, mindennel, a képen a 60-70 ezres van)
Ami lemez, mint a kaszni, az persze, hogy oda lesz, de egy kovácsolt/öntött tömör anyagnak azért kell jó pár évtized mire komolyan károsodik, sőt...
-
a_tesz
Korrektor
válasz
#94529552 #133611 üzenetére
Olyan szempontból érthető hozzáállás, hogy ha nem gyári technológiával történik az alváz- és üregvédelem, akkor ők hogyan vállaljanak más munkája után garanciát? Az utólagos védelem viszont nem fog védeni az esetleg már a gyárban bekerült rozsdás acél ellen.
De egyébként ezek az átrozsdásodás elleni garanciák se érnek sokat, hordd az autót 12 évig márkaszervizbe, évenként legyen bepecsételve az ellenőrzés ténye, és ha ezalatt esetleg törés van az autón, az is csak gyári technológiával legyen javítva (ez mondjuk egy kis értékű 5-6 éves autónál nem biztos, hogy gazdaságos). De már csak egy egyszerű kőfelverődést, vagy horzsolást se javíttathatsz máshol, ami azért könnyen kerül az autóra...
-
-
Maotun
őstag
válasz
#94529552 #133569 üzenetére
foglaló az ablakba...nics törzskönyv, nincs átiratás kvázi nem kell kifizetni.
én spec vin dat infón lekértem 9 euróért alvázszám szerint nem körözik,+telefon email a kinti szervíznek a km tényleg annyi és nem volt káreseménye ezt válaszolták.
kerülgetem mint a forró kását mert szép a járgány, hétfőn állapot felmérés független szervízben, aztán
a papírok menete (elvi síkon) irány kormányablak ismerős gépjármű ügyintéző és ha mindenki mindenhol rábólint foglalom a kocsit. nincs jobb ötlet.
A kereskedésben, és a magánhirdetők között nem találtam megfelelőt -
trassher
addikt
válasz
#94529552 #133528 üzenetére
focvis és kalmanchris jól írja. Nem kell feltétlenül nyomkodni, elég ha ott tartják a kezüket mikor vezetnek. Gumiból van így az idő is szépen megtudja enni. Például a suzuki ignis-ben ezt már javították, ott külön dudagomb van ugyanott. Úgy sejtem az a g astra kormányának egy jobban átgondolt változata + ez volt olcsó. Ugye megegyezik több alkatrész, mint például a bajuszkapcsolók és a világítás kapcsolója is.
-
válasz
#94529552 #133528 üzenetére
Attól szakad ki, hogy sok user úgy fogja a kormányt, hogy a hüvelykujja a dudagombhoz esik. Láttam ~ 1 éves és kb. 50-60 ezret futott Astrat, amin ki volt szakadva, kollégám céges autója.
Újabbakban, pl. Astra H, Corsa D már nem ilyen.@rbalint88: 1.8-ért valóban nem rossz. Kicsit azért paráznék, hogy mikor és hol döglik le alattam; mennyi zsé lesz a tréler hazáig - mondjuk Splitből, miközben a gyerek sír, a kutya vonyít a 35 fokos melegben... Könnyen lehet, hogy én aggódom túl, ilyen sokat futott autóm nem volt, ill. erős előítéletem van a francia technikával szemben.
-
-
Maotun
őstag
válasz
#94529552 #133227 üzenetére
magánszemélyként hozta külföldről jelenleg nincs forgalomba, a vételár a forgalomba helyezés kötltségeit tartalmazza, az átírás a vevőt terheli.De szvsz adásvételin lehet külföldi jogi személy az eladó aminek ő a magyar képviselője így én védve vagyok.
védve vagyok?
valami büzlik csak még nem tudom mi
pedig ezt a kocsit kerestem -
-
szabonagyur
félisten
válasz
#94529552 #133114 üzenetére
Nem, nem beszélgetni jöttél, hanem vitát gerjeszteni...
Lehet normálisan vezetni, csak akkor minek Hondát venni ha sosem lesz előzés meg kb semmi igény nincs? Lehet venni fele ennyiből H Astra-t 1,4-et és azzal is lehet életed végéig egy kamion mögött haladni.
Nyugodj meg ahogy a többiek én is vezettem már alulmotorizált csodát...
Ha meg tisztában lennél akkor a motor képességeivel nem ajánlanál ilyeneket.
(#133116) kornelka: hagyd rá, mindig is lesznek olyanok akik meg tudják magyarázni, hogy miért is jó ez egyik vagy másik.
Sajnos rengetegen vannak így vele, hogy kis motor egyenlőre a kis fogyasztással, hiszen abban mivel semmi erő nem is fogyaszt, az más kérdés, hogy ha egy picit is nehezített helyzetben van a motor már nem ideális a fogyasztása.
-
Kornel
veterán
válasz
#94529552 #133114 üzenetére
Miert kéne több pénz (a vételáron és az átírási felül) egy 1.4 helyett egy 1.8-ra?
Kb. 200-300k-val drágább használtan is, ujan el milla kb., meg drágább átírni 20k-val.
Aztán ennyi.
Ne állítsuk már be úgy, hogy a kis motoros autók a szegények autói, a nagyobbak még a gazdagoke.
Ráadásul az 1.8 mióta nagy motor, még ha egy jó kis k20 lenne benne visszabutitva, de nem... -
szabonagyur
félisten
válasz
#94529552 #133104 üzenetére
És ebben is követni kell a magyar hülyeséget? Annál idegesítőbb a világon nincs amikor jönnek az alulmotorizált csodák, hogy majd megelőznek aztán csak előz meg előz és a végén neked kell odalépni egy kicsit, hogy beférjen mögéd mert ugye megelőzni nem bírt...
Amúgy ha ennyire kész tervek vannak a vásárlást illetően akkor mi a kérdés? Meg kell venni és kész. Megkaptad a tanácsokat, vagy elfogadod vagy nem, az már a te dolgod, de hülyeségre ne várj áldást.
-
Integrale
veterán
válasz
#94529552 #133101 üzenetére
1.6-os Octaviát szid haverom állandóan, klímával nem megy, pedig nagyrészt egyedül használja, ha beülünk 4-en, + klíma, akkor a fogyasztás az egekbe szökik, és konkrétan forgalmi akadályt képezünk.
Az 1.8-as Civic egyáltalán nem túlmotorizált, kb az lenne a minimum, a biztonságos vezetéshez hozzá tartozik az is, hogy egy előzést a lehető legrövidebb idő alatt lezavarj, az 1.4-es Civic 80 lóerő (5700-nál)1170 kilóhoz, nem más mint vicc, semmivel sem jobb, mint az Octavia az 1.4 75 lóerővel, a 14 másodperc feletti gyorsulás is sokat elmond erről.
Ez a tipikus magyar hozzáállás, hogy kis motor, kis fogyasztás, nem (maximum kis autóban, de az a motor, egy kisméretű autóban már egy jól motorizált összeállítást jelent.) -
8th
addikt
válasz
#94529552 #133087 üzenetére
"Azért azt se felejtsük, hogy a nagy köbcentis autóknál a fenntartás is jóval drágább, és majd eladni is nehezebb lesz x év múlva, mert a nagy többség olcsó kis köbcentis autót keres."
Olyan hű de jóval nem drágább fenntartani egy nagyobb motorral szerelt autót mint ugyanabból a modellből egy alapmotoros verziót. Sokszor fogyasztásban sincs jelentős különbség sőt megesik, hogy az erősebb motorral szerelt verzió ugyanannyiból elgurul mint az alapmotoros társa. Pl. Seat Ibiza 1.0 vs 2.0 GTI. 7.25 vs. 7,30 liter. A GTI dupla olyan erős jobb a felszereltsége, jobb az az ülése, a féke, a futóműve megy is ha kell és ugyanannyit fogyaszt mint a full fapad billegő futóműves tekerős ablakos parasztklímás társa aminek végig padlógázt kell nyomni ha sík úton előzni szeretnél egyet de akkor sem árt hosszan cipőzni ha meglátsz egy emelkedőt a messzi távolban, hogy még idejében lendületet tudjál venni, hogy leküzd. Ezek régi autók de a helyzet azóta csak tovább romlott mert már egy alapmotoros akármi is egy tonna felett van és minimum 17-es kerekeken gurul. És amikor mindezt párosítják valami kis pöcsköszörű motorral és egy félelmetesen rövidre áttételezett váltóval, hogy a kocsi egyáltalán önerejéből meg tudjon mozdulni máris nem érti a paraszt a kúton, hogy az 1.4-es autója miért eszik nyolc litert százon amikor a gyári prospektusban csak 'mittomén' 5,8 liter szerepelt.
"majd eladni is nehezebb lesz x év múlva, mert a nagy többség olcsó kis köbcentis autót keres."
Szomorú, hogy az emberek még mindig ott tartanak, hogy a kis motor a gazdaságos a nagy motor pedig csakis gazdaságtalan lehet.
-
szőröscica
addikt
válasz
#94529552 #133096 üzenetére
Pedig annyira elég csak. Ugyanúgy, ahogy a Swift Sport is. Ezekkel fel lehet venni a forgalom ritmusát, és ha visszapakolsz hármat, meg lehet előzni egy kamiont. Az 1.4-el ha visszapakolsz hármat, felveheted a forgalom ritmusát, a kamionnak pedig megtanulod a rendszámát míg eléred úticélod. Ennyi a különbség.
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz
#94529552 #133087 üzenetére
Olvass már vissza kérlek.
Más is írta,hogy nem elég hozzá.
Ilyenem van 1.8-al, az éppen elég.
Nehez, nem egy swift, hogy egy 1.3 elég legyen bele.
Később egy 1.4-es eladhatatlan lesz (már most is az), ellenben egy 1.8-al.
Kollégám feleségének ilyen van 1.4-el, gondolkozik rajta, hogy eladja jó nagy bukoval, és vesz egy új 1.8-ast szalonbol, mert kevés,nagyon kevés.
Fogyasztásra ugyanazt fogod tudni mindkettővel, hidd el.
Ha a keves fogyasztás a cél, akkor 2.2 ctdi -
Qru
MODERÁTOR
válasz
#94529552 #133019 üzenetére
Nem még. De majd a kolléga lebokszolja velük én nem folyok bele.
mod:
Tom1939: Automata jó, családi autóba az való.
Csapatósba nyilván nem. Van pár idegesítő dolog benne (lassan vált, és van lag ha a gázra lépsz) de ha nem sietsz akkor ez nem tűnik fel.
Szóval köznapi használatra jó és kényelmes az automata. -
Maotun
őstag
-
Maotun
őstag
válasz
#94529552 #132867 üzenetére
[link]
Elvileg a gyári olajat 30 000km vagy 24 ho periodusként kell cserélni...lehet a kötelezón kívüli olajcserék ha voltak nem lettek dokumentalva, én 10 000 után cserélek az 1,9 jtd-be selénia gyári olajat de nem irom bele a szervízkönyvbe.
A szervizkönyvnem mérvadó lehet jólvezetett szervízkönyvel sz@rt venni meg szervizkönyv nélkül is lehet jó műszaki állapotú karbantartott vasat is ki lehet fogni...az alváz szám szerinti lekérdezés is lehet,hamis, hátmég egy szervízkönyv.
Nekem az biztató hogy mindig ugyan ott volt, majd felhívom a szervízt ha ott tartok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B650 R7 7800X3D 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4080 16GB ZALMAN I3 NEO Corsair 850W
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G4 - i5-7GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W10 I Garancia!
- TELJES KÖRŰ IT BESZERZÉS
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Natura Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3008, 97% Akksi
- MSI CreatorPro Z16P RTX A5500 TOUCH! (vapor chamberrel)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest