- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- A HyperOS 3-ra helyezi a fókuszt a Xiaomi
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Ezt most olvasom csak, de nincs benne semmi világmegváltó
Nézegettem a magyar piacot meg a
náczinémet nyelvterületűt. Még regadóval is olcsóbb a kocsi ott. pl egy kúhét kerül (olcsó, alja kategóriát írom ott és itt is!) 14-15.5k €ba. Itthon ez 16.6-18k ojrótól indul. Még ha hozatom is nyerek vagy 500 ojrót. nem is beszélve arról hogy ha nem neppertől veszem, és olyat találok, amiben sok a km de van szerviz története és számlái (mert ilyen is van) akkor leszarható az esetleges 250-300k km. -
Bigemperor
senior tag
-
-
-
szőröscica
addikt
Engem nem tántorít el. Hagyományos automatát vezettem már vagy 50 ezer km-en keresztül, az az autó bőven túl volt a 300 ezer km-es futáson és egyedül a wandlerét kellett felújítani kb. 60 ezer forintért. Duplakuplungosat is vezettem már, Skodát és Renaultot, mindkettő tetszett.
A saját autómban meg 130 ezer km-nél volt DMF+kuplung csere, bőven 200 ezer forint feletti áron. És ugye ettől a váltó nincsen felújítva... Szóval mindkettőbe lehet lapátolni a pénzt, ha az embernek nincs szerencséje, viszont egy városlakónak az automata kész megváltás lehet.
Sportautóba nem tudom kellene-e, de az a veszély nem fenyeget, hogy pár éven belül sportautót vegyek.
-
-
footy
addikt
Dobfek van hatul. Egyebkent kicsi gyengenek erzem a feket. Az asszonynak elotte Punto 2 volt, azon haraposabb volt a fek. A valton viszont mindig elcsodalkozok mikor vezetem. Ennyire jo valtoval meg nem talalkoztam.
Az en tapasztalataim/gondolataim(hatha segit a forumtarsnak a dontesben):
Accord: Szerintem ez adja a legjobb vezetesi elmenyt(ezek kozul). Nekem a belter sem tunt annyira gagyinak. A motor tartossagat mindehol dicserik.
Avensis: A vezetesi elmeny gyenge, viszont van egy megnyugtato burok feelingje. Ha valaki szereti kizarni a kulvilagot es nyugodtan eljutni A-bol B-be, szerintem ez a legjobb. A fogyasztasa is ennek tunt a legjobbnak.
A kettostomegu cserejet 150e km korul tobben is irtak.Mazda6: Nem sokkal marad le vezetesi elmenyben az accordtol. A belter anyagai lehetnenek jobb minoseguek. A zajcsillapitas pedig gyenge.
Passat: A belter anyagai talan ebben a legjobbak. A kulso es a belso szerintem nem kulonosebben szep. (szubjektiv) A menetdinamika es a futomu atlagosnak tunt a tobbihez kepest. (csak utas voltam)
-
footy
addikt
Én utoljára Shell V-Power Nitro Dieselt tankoltam. Nem éreztem hogy különösen megtáltosodott volna a gép, viszont remélem legalább a fogyasztáson meglátszik. Mondjuk időközben cseréltettem légszűrőt, lehet hogy az többet hoz. Viszont ami tényleg érdekes, hogy a Castrol TBE úgy tűnik működik. Az asszony kocsijába(honda jazz) öntöttem az utolsó 3 tankolásnál.Azóta az alsó tartományban sokkal nyomatékosabbnak érződik és csendesebben jár a motor. Viszont a Castrol TDA-nak semmi hatását nem érzem és a fogyasztáson sem igazán látszik.
-
TaaT
nagyúr
"a magas futásteljesítményűeket nem veszik ezért tekerik. Hát persze...
Bár rész igazság van benne, hogy az átlag vásárló egy 200k fölött futoott kocsit el se megy megnézni..."
Zavart érzek az erőben.
De a becsületes nepper is megírta, a sokat futott autót el se mentek megnézni, rácsapták a telefont amint kimondta a km állást.
-
!Overdose!
őstag
"Mert ugye állapotott vettem nem km óra állást."
Nálam ez azt jelenti, hogy nem feltétlenül baj, ha 3-400k km van egy autóban, ha cserébe leinformálhatóan végig szervizelték, jó esztétikai és műszaki állapotban van és az árába bele van kalkulálva a futásteljesítmény is.
Ha a fenti autó vissza van tekerve 100k km-re, attól még persze ugyanaz az autó marad, de nyilván nem ugyanazon az áron, hiszen az óratekerés fő motivációja a haszonszerzés és többek között ez az ami felett nehezen tudok elsiklani. A másik a valódi, hiteles szervizkönyv illetve szervizszámlák, amik általában ilyenkor a kukában végzik, pedig néha több információt hordoznak, mint az olajcserék pontos dátuma. (gyári visszahívások, garancia keretén belül elvégzett szervizek stb.)
Személy szerint például szervizkönyv, kezelési utasítás és az összes gyári kulcs nélkül sem szívesen veszek autót. Azt sem bánom, ha a garanciaidő letelte után már nem volt vezetve a szervizkönyv, de ha ezek közül nincs meg valami, az már minimum gyanakvásra ad okot. Nálam.
-
Cheesy
őstag
Hát még nem volt szerencsém(?) vitába kerülni a francia VS összes többi autó témában... Tudom, hogy létezik olyan, hogy franciaautó gyűlölet, de ezt én inkább amolyan luxus dolognak tartom egy olyan országban, ahol az ember örül, ha van autója; bár ezek szerint nagyon soknak telik drágán mért prémuimmárkákra. Így inkább nem is foglalkozok a dologgal.
-
Cheesy
őstag
-
-
-
TaaT
nagyúr
"Hát Japán benyós szopórollerről még nem hallottam."
Avensis mk1 játszik? Kocsi árának majd másfélszerese ráugrott a benyás motorra, igaz, kicsit lehúzták emberünket.
Haver toyota szalonban dolgozott, a garancia időn belüli motorcsele napi rutinfeladat volt. Meg volt javíthatatlan landcruiser légrugós felfüggesztés stb.
-
Rambovits
senior tag
Ismerősnek Almerája volt. Meg pár ősz hajszála ennek okán.
De igazat adok neked annyiban, hogy az idősebb japánoknál nem szokott sok gond lenni.
Viszont mindennek ki lehet taposni a lelkét (márkától függetlenül)(#71109) footy 1.4 szívóbenzin fabiám van. Városban bekajálja nyáron a 8-at télen a 10-et. Országúton elvan 5.5-6 literrel. Szerintem ez már olyan fogyasztás ami miatt érdemes vállalni a kockázatot.
-
#27813376
törölt tag
Ezek egy rönyó majszteren vannak, Matadorok. 205r16 vs 2 tonna üresen....
Nagyon jók, de az más kategória, kb. olyan ezzel menni mint neked AWD-vel, mert ahol láncolnak (Petrohan BG.) ott én megyek nyugodtan. Persze itt a lánc nekem is, de még sose kellett.Amúgy volt egy ilyenem téli virsli+összkerék, szinte mint a terepjáró úgy ment: [link]
A mostani személyautómon 225-ös téli van, hát elég csúszós, pedig Pirelli.
De ugye a szélesség miatt vannak gondok vele. -
-
capulet75
addikt
Nem sürgős, nem rohanok holnap megvenni. Két típus van amit nézegetek, ez az esélyesebb. Szeretek tájékozódni és felkészülni jelentősebb anyagi beruházások előtt, így ritkán ér kellemetlen meglepetés. Mire meg lesz a kocsi, pontosan tudni fogom hogy mit, hova, kinél és mennyiért.
( Futómű upgrade nem hiszem hogy kell, elég feszesnek jellemzik. Nem akarom hogy nagyon rázzon.)
-
capulet75
addikt
Szuper lenne ha valóban így lenne, hisz elég lenne az evo gyári szoftverével frissíteni a rendszert. Ez a blokk az Lancerben 280 lóerőt ( Outlanderben 202 ) teljesít. Itt valószínűleg szerepet játszik másik intercooler, esetleg más kipufogórendszer, de azt is be lehet szerezni.
-
szőröscica
addikt
Ez nem újkeletű, itthon is divatja van bizonyos márkák körében, a BMW-kből pl. tudom, hogy szeretik kilopni.
De egyébként visznek mindent, nekem a Laser Interceptort is lelopták, hogy rohadnának meg. Újra felrakatnám, de két okból nem teszem: az egyik, hogy nem tudhatom, lelopják-e újra. A másik, hogy bár nem vagyok száguldozó típus, érezhetően veszélyesebben közlekedtem annak tudatában, hogy nem tudnak megmérni.
-
-
-
szőröscica
addikt
Alapvetően a márkaszervizzel az a baj, hogy a szerelők nincsenek motiválva a jó munkára. Nekik mindegy, hogy visszamegy-e az ügyfél vagy sem. Ezért aztán úgy igyekszik a nagy többség (tisztelet a kivételnek) elvégezni a feladatokat, hogy az a legkevesebb fáradtsággal járjon.
Ezért szerintem egy olyan SZAKszerviz, ahol a tulajdonos szerel is, és odafigyel az alkalmazottakra is, lényegesen jobb választás. Sufni Bélákra, utcasarki Pista bácsikra max. olajcsere erejéig bíznám az autót, de az új kocsiknál még arra sem, mert egy intervallum nullázás már túljárhat az eszükön.
Én nagyon sokáig kitartottam a márkaszerviz mellett, de sok gond volt velük, és a kocsim már annyit vesztett az értékéből, hogy nem sokat fog jelenteni egy vezetett szervizkönyv. Ezentúl Bosch szervizbe viszem, ahol ismerem a tulajt.
-
Kornel
veterán
suzukinál ugyanezt csinálják, megszokták a régi swiftnél a 10w40-et, aztán most is azt locsolják mindenbe.
amikor meg viszel egy jó olajat, akkor meg ezt látod:"
-te nézd már, mi ez?
-á ez nagyon jó olaj!
-de minek az bele?"
mondjuk azért, mert az az ajánlott a gyár szerint.
(#70382) joamilestoné : az, hogy milyen olajat használnak (általában hamisat), az mindenképpen a márkaszerviz felelőssége, mint ahogy az is, hogy az alkalmazottai ismerjék az adott típus olajspecifikációját, de ahogy írtam, itt erről szó se volt, sötétek voltak, mint az éjszaka. a szervizvezető helyébe odaadnám nekik minden típus user manual-ját kezdetnek, aztán írásbeli számonkérés
-
hobizoli
nagyúr
uhm...erdekes mod abbol a 1.8T-bol van 240lovas is gyarilag es megsem kell hetente felujitani azt sem.
Aztan megnezhetjuk, hogy a 2.5 v6 szivobenzin amikor 240lovat general ki magabol, akkor mennyi uzemperces elettartamu ehhez a motor mar
meg hogy ekkor a hasznalhato rpm savja mennyire is redukalodik
meg hogy az 1.8T-t egy rendesebb nem kokany chip-l felhuzod 280-300lora is, a 2.5 v6-nal meg reg vege a dalnak, es hogy ekkor jon a kerdes, vajon melyik lehet igazabol a technologia hatarain jobban...? -
-
DeFranco
nagyúr
át lehet... nekem (pontosabban nem nekem, hanem a mellettem levő sofőrnek) mondta a rendőr, hogy a sárga, az nem azt jelenti, hogy "állj" hanem azt, hogy "figyelem, forgalmi rend változás"
Tehát zöldről-sárgán átmehetsz. Ezért van úgy, hogy a pirosról úgy vált a lámpa, hogy piros-pirossárga-zöld, mert ott viszont a sárgán nem lehet átmenni, hiszen ég mellette a piros is.
-
Ehh ez diszkrimi-náczi -óóóóóóóóóó
neduddki: vicces colt a Xavier (mer asszem ez lett a neve). Gazsit mozgatta pedig 4 ember teli cucc meg 2 tonna. Itt sajnos meghalt egy ember aki a tiltás ellenére kamionba ült és a szél megborogatta. Kíváncsi leszek h tartanak-e majd neki olyan szimpátia tüntetést mint otthon PW-nek
-
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Windows 11
- Subaru topik
- OLED TV topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- További aktív témák...
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- AKCIÓ! Dell Latitude 5550 notebook - Intel Ultra 7 165U 16GB DDR5 RAM 1TB SSD Intel Graphics WIN11
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R7 2700 / RX 5500XT 8GB / 16GB DDR4 / 256SSD + 1TB HDD
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G5 - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! Honor Magic6 Lite, Honor Magic6 Pro, Honor Magic7 Lite, Honor Magic7 Pro
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest