- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Mobil flották
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Vismajor01 #202560 üzenetére
Amikor huszonévesen sírnak, hogy kell az automata, mert nem bírnak kuplungolni, meg kell a SUV, mert fáj a derekam. Akkor puhapöcs, és menjen a Playstation topikba autót konfigurálni. 👎
Szerk: Fentiek nem konkrét embernek szól, hanem úgy általában. 40 évesen egy dagadék lesz, aki a cipőjét nem tudja bekötni.
-
válasz
Vismajor01 #202560 üzenetére
vagy bkv-val, akkor meg kemenyebb
de +1, sokkal kenyelmesebb, nem csak hadugo van hanem ha jonnek egymas utan sorba a lampak es 10-szer megismetledbaz 1-2-3-urest amig vegigersz a koruton. de en agglomeracioba, videkre is automatat vennek, ez a valtogatosdi egy felesleges rossz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Vismajor01 #202394 üzenetére
Nagyon, 5 nagyon max 6M a keret.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Vismajor01 #202372 üzenetére
Téged egy racionális döntéseket hozó embernek ismerlek, ezért Tuareg V10-et kell venned.
-
mamboo
tag
válasz
Vismajor01 #202315 üzenetére
-
ngaba
aktív tag
válasz
Vismajor01 #202283 üzenetére
Kuponkód: "Nem Lancia, hanem francia." :)
De itt elvileg üzletelni nem szabad, szóval szerintem ezt tekintsük átbeszéltnek.
Tboldi pedig arra költi a pénzét, amire jól esik neki. Reméljük, valami jót talál. :) -
ngaba
aktív tag
válasz
Vismajor01 #202277 üzenetére
Add el tboldinak. :)
-
aero.
veterán
válasz
Vismajor01 #202254 üzenetére
En nem is ertem, be lett dobva a non plus ultra 16-ert, nincs mirol beszelni tovabb
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Vismajor01 #202205 üzenetére
Lehet van rá mód de a gari akkor is ugrik sajnos az a bajom.
Ezt eredetileg hosszabban kifejtettem volna de inkább csak maradjunk annyiban: van olyan élethelyzet amikor nem hülyeség.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Vismajor01 #202202 üzenetére
Igen a V60 Phev tetszik pl nagyon. De hobbi autó, így gyakran áll akár 1-2 hónapot is a garázsban, ezt pedig egyik akksis autó sem bírja.
Toyota pl megvonja a hibrid garit ha 30 napnál többet áll az autó. Erre mondta a kereskedő, hogy inkább 1.6i-t vegyek ilyen használatra vagy 1.2T-t ne a HSD-t.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Vismajor01 #202200 üzenetére
Nincs bajom a hibirddel általánosságban de az én felhasználásomhoz nem megfelelő az a technika. Eredetileg néztem hibird Lexus-t és Toyota-t is de lebeszélt róla az értékesítő a szalonban.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Vismajor01 #202187 üzenetére
Merjünk nagyot álmodni.
Jah ha már focvis feldobta akkor: Golf R
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Vismajor01 #202181 üzenetére
Ebben aztán van tartalék. Szép csak kár, hogy a kipu kormos maradt...
-
válasz
Vismajor01 #202156 üzenetére
Kora hajnalban.
-
válasz
Vismajor01 #202050 üzenetére
2017-es XC90-ben ismerősnek nemreg volt a masodik motorcsereje
Ujonnan vette, talan 1.5 ev kellett az elso blokkrepedeshez. En kinai volvot biztos nem vennek.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Vismajor01 #201980 üzenetére
-
válasz
Vismajor01 #201905 üzenetére
Fl előtti volt (2015től jött a fl). Élhetőbb lett utána, ráfért (VWnél ez már új modell lett volna amit itt elsütöttek egy fl alatt
). De megértem ha nem hiányzik.
A külön dízel kombik közé jó a 308, de egyébként elég jól fogyaszt a benyás (és elég gyorsan bemelegszik) - ha darabra nem kell a kettő autó, próbálj ki egy benzinest, hogy tetszik-e. ADAC teszt, 12es oldal (giga kerékkel mérték ráadásul).
Hatos váltóst lehetőleg (később a gyengébb turbós is kapott hatos váltót, nem tudom pontosan mikortól, de asszem 2017től jár a 110lóhoz is 6 gang). -
válasz
Vismajor01 #201896 üzenetére
Ültél fl-es Aurisban? A leírtak alapján úgy gondolnám, hogy nem. Egész tűrhetően megy, és hangban más liga mint a P2. Ha még nem ültél esetleg, próbáld azért ki, de P3nál is kellemesebb, ami sokkal kevésbé fáj, mint a P2 (nálam a P2 nogo, a P3 már jöhet, főleg sportosabb kipufogóval). Power gomb nélkül is normálisan szedi a pacskert, bár a P3 tulajoknak nem nagyon ment maguktól a pedál normális sebességgel és normális mélységbe való nyomása, csak sokadszori könyörgésre.
Akkor nézz utána a 3o8-nak is. Nekünk a szívó változata (2o8 1.2) most 10°ban is kb 2km alatt ér fel a víz kb 90°ra, de télen is megvan 3km alatt (annyira lakik anyám, és télen nem bringával megyünk a picurral hozzá). Mint autó egyébként nálam szinte pariban van a (hasonló árú) V60al, összességében elég kellemes sztem. Kombiként meg simán veri (nálam ez is fontos) a V60akat.
N.Szil: Alapból megbízhatóak, de az egyik dízel, a másikat meg nem merném megvenni ha magyar autó volt (max ha igazolva látom hogy milyen olajjal használták). De a szedán is olyan hosszú mint egy kombi, ellenben sokkal rosszabbul használható
-
Doki16
addikt
válasz
Vismajor01 #201896 üzenetére
Vegyél egy elektromos rollert akkor. Tényleg nem vicc. 2-3 km-re a legjobb választás. És ha meg esik vagy rossz az idő akkor meg mész a dízel kombival. Ami lehet bármi éppen szimpatikus jármű. Én a VAG CRTDI-t javaslom. Nem lesz akkora baja a rövid távoktól amit nem tudnának megcsinálni egy második autó árából. Kiolvasod a DPF-et vásárlás előtt és ha olyan 50% körül van, akkor városban sem fog lehalni 2-3 év alatt amíg megtartod.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Vismajor01 #201896 üzenetére
Arra azért rákérdeznék, mennyi lenne utólag az ülésfűtés, gondolok itt a VAG vonalon virágzó utólagos extra beépítő iparra
lehet akkor később megúszod az autó cserét. Vagy ha kicsi lesz a Passat mindenképpen, akkor ott lesz a Superb iV.
-
válasz
Vismajor01 #201859 üzenetére
Amúgy... Kell 2 autó, vagy csak a rövidtávok miatt, kímélés céljából vennétek a benyást? Ha kell, jó az 500/6os kombó is. MÁr ha van számodra jó/megbízható motor benne... V60D5 is, de az mondjuk úgy, lifestyle kombi (szted egy Rapid Spacebackbe több cuccot elviszek). És egy Passat/508 vszínű kevesebet fog kérni a kasszából váratlan vagy betervezett dolgokra.
Mennyit mentek egy évben, milyen fogyasztást számolsz egy dízel kombinál a hosszabb utakra?
A második autó árából párszor rendbe rakod az akármilyen hajtásláncos autót ha nem szereti a rövidtávot.Vagy; miért nem jó a 3o8SW/AurisTS amik 2in1 is jók?
pvtfoley: Sárnehéz a J Astra, nem is lesz virgoncabb a korábbi Astrától 100lóval se nagyon
Próbálja ki, és egy Megane3-ast is, az alapmocival (110LE 6os váltó). FÉszkelődjön az ülésben, pakoljon hátul, menjen hepeuhupás úton is.
Ceed/i30 is jó lehet, oda elég az 1.4 100LE is.
Ha a klasszikus kompaktoktól hajlandó eltekinteni, a Rapidot is felvenném a tesztelendők listájára, ügyes autó. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Vismajor01 #201883 üzenetére
Fiat 500e?
-
válasz
Vismajor01 #201888 üzenetére
A havi 100 a hülyeség (az évi 1,2, megtartod 3 évig úgy 3,6 M -> nonszensz).
2 váratlan / nem kalkulált kiadásom volt: 1 db AGM akku (4X e. - 10 = 3X e. Ft) és 1 db turbószelep, 35 e. Ft.A többit megírtam néhány napja.
@ Doki: Tökéletesen tisztában vagyok vele.
-
válasz
Vismajor01 #201859 üzenetére
akarjuk e h kb havi 100e ft-ot félretegyünk a volvora
Ez hülyeség. Gondolom a facebookon olvastad egy paraolimpikontól.
Továbbra sem beszéllek rá.
D5 / 2.0 CRTDI mellé egy jó Prius? -
Bdanyy
addikt
válasz
Vismajor01 #201883 üzenetére
Azért azok az olcsó B8-ak közel sem olyan felszereltséggel szoktak lenni mint a GTE-k
-
tboldi
nagyúr
válasz
Vismajor01 #201868 üzenetére
állandóan 6 literes fogyasztással riogatott
Hű! 😱
Én meg pezsgőt bontok, ha 6 liter környékén van, a 7-8 sokkal jellemzőbb. 😄
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Vismajor01 #201872 üzenetére
De arra jó lenne egy V60 D6 PHEV vagy egy Passat GTE, mert megoldod villanyból. Mondjuk a kombival nehezebb parkolni mint egy pici autóval az tény. Múltkor csereautónak egy Superb kombit kaptam, hát azért azzal sok helyre nem fértem be ahova egy kisebb autóval simán befértem volna.
-
ngaba
aktív tag
válasz
Vismajor01 #201868 üzenetére
Szegedi vagyok, és dízel autóm van. Képzelheted, mekkora távolságokat megyek városon belül. És ezzel nem vagyok egyedül. (Városon kívül viszont 180 km a minimum, rokonlátogatáskor.)
Ha félsz a kitiltástól, akkor marad a benzin. A hibrid többletárából marad tartalék bőven. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Vismajor01 #201865 üzenetére
2008-tól van CR TDI, tehát már a 6-os Passat is készült CR-el.
Ha ShareNow is játszik akkor sztem tök felesleges saját kisautót tartani arra az évi pár alkalomra amire nektek kéne az elmondásod alapján.
Amúgy sokszor használom a cr tdi-t ilyen 2-3 km-es utakra is. EGR meg a DPF nyiffant ki idő előtt tőle meg a fogyi 11-12 liter de amúgy bírta a technika (Passat B6 2.0 CR TDI valós 282k km, újkora óta ismert előélet).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Vismajor01 #201859 üzenetére
A TDI vásárlás mellé azt is vedd hozzá, hogy már most esik az áruk jelentősen, pedig még csak éppen belengették a kitiltásukat Pestről. Ha tényleg kitiltják (és ez igazából csak idő kérdése), akkor vagy nagyon nyomott áron adod el vagy rád rohad.
-
ngaba
aktív tag
válasz
Vismajor01 #201859 üzenetére
Szvsz vegyél dízelt vagy turbós benzint. Kicsit túl van ez a dízel parázva. Fele város - fele pályába nem fog belehalni. (Vagy a pálya csak rövidtáv lenne? Akkor kicsit más azért.) Én erre nem is vennék hibridet, csak jóval nagyobb város aránynál.
-
dj79
senior tag
válasz
Vismajor01 #201859 üzenetére
nem tudom, fiat 500 helyett akkor már inkább vennék egy ion/c-zero/i-miev történetet, vagy egy lefingott kettes priust
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Vismajor01 #201859 üzenetére
TC-n van most pont Volvo D5 teszt, a 2.0 CR TDI olcsóbban fenntartható. Havernak S60 D5 van, én a második 2.0 CR TDI-t koptatom van tapasztalat.
Amúgy én az "all in" megoldások híve vagyok de ha nem probléma a logisztika (két autót szerelőhöz, olajcserére, műszakira hordani) és a tárolása akkor érdemes kiszámolni melyikkel jösszi ki jobban anyagilag.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Vismajor01 #201859 üzenetére
Én pályás használatra alaposan átgondolva vennék csak Mazda 6-ot. Dízellel állítólag nem a legjobb, benzinnel viszont a fogyija is jó eséllyel 1.5-2 literrel több lenne, mint egy átlag dízelnek.
A D5 nem rossz, de elképzelhetőnek tartom, hogy barátibb haviköltséget lehetne elérni egy 2.0 CR TDI Passattal.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Vismajor01 #201839 üzenetére
Szerintem függ attól is, hogy milyen LED és milyen xenon. A halogénhez képest mindkettő nagy ugrás, de a kettő, ha normális, akkor már egy szinten van kb. nálam (mátrix ledet leszámítva).
-
SPeti1984
senior tag
válasz
Vismajor01 #201805 üzenetére
Köszönöm, de S-Cross-ban ültem, de eléggé érződik a Suzuki vonás. Motorikusan jó, de belül nekem picit puritán, műanyagos, meg menet közben is olyan hogy is mondjam érződik, hogy valahol spórolniuk kellett és ez érződik. Nem rossz autó, de nekem nem jön be. 2 éve mikor vettünk egy C-maxot ugyan annyiba került a Suzuki is, de nem azt választottuk. Ismerős suzuki mellett döntött és kipróbáltattam vele a fordot, elsőre annyit mondott, hogy jóval csendesebb, a futóműve sokkal jobb és érezni a súlya miatt hogy jobban egyben van.
-
válasz
Vismajor01 #201805 üzenetére
Minden tisztelettel: A Vitara a legnagyobb lehúzás. A legrosszabb ár/teljesítmény.
Épp tegnap írt vissza ismi, aki kipróbált egy Sanderot, előtte meg Vitarát, kérdeztem mik a benyomások. Mondta hogy ugyan+1,5milla a Vitara, de rohadtul nem egy kategória a kettő, és nem meglepő módon nem a Suzuki a finomabb cucc. S-Cross egyel jobb; igényesebb és kicsit nagyobb, jobban megéri már csak a felszereltség miatt is, de az is karcos a mai árán.
Szerintem ennek a reális ára a Fiat/Hyundai/Daciák alatt kellene hogy legyen (bőven).
De azt elhiszem hogy valakinek tetszik.
De lehet, hogy (itt) csak én vagyok ilyen nézőponton. Forrás: [link] -
SPeti1984
senior tag
válasz
Vismajor01 #201800 üzenetére
Igen új autóban gondolkodunk.
-
válasz
Vismajor01 #201719 üzenetére
Megint áttekertem ezen...
Igazad lehet... Ha valamiben van egy komplett belsőégésű hajtáslánc, meg egy komplett ev hajtáslánc, és ezek együtt dolgoznak, és még az adott gyártónál ez kb első fecske... Az tuti kiforottabb, kevesebb hibalehetőséges mint egy sima benzines...
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Vismajor01 #201719 üzenetére
Azért a hibridnél mégiscsak ott van a villanyos hajtás és a benzines is. Ha valami nyűg lesz vele, akkor több a hibaforrás szvsz, nem annyira egyszerű történet, mint egy benzines megoldás.
-
beni18
tag
válasz
Vismajor01 #201711 üzenetére
Miért olyan különleges hogy 50-60k km ne legyen benne több ennyi idősen? Amit linkeltél bőven 100k km felett van. Volvokkal az a bajom, hogy brutál drága az alkatrész, így nekem mindenképp kiesik.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Vismajor01 #201679 üzenetére
-
sharp4
őstag
válasz
Vismajor01 #201679 üzenetére
Nem utolsó sorban kimehetsz a szabadba, úgy hogy nem kapnál tüdőrákot.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Vismajor01 #201673 üzenetére
Szerencsére még mindig nem csak a főváros létezik Magyarországon, így van egy kisebb csoport (7,5M ember), akiket ez nem érint.
-
válasz
Vismajor01 #201673 üzenetére
+1
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Vismajor01 #201669 üzenetére
Fb csoportot (v60.hu oda irányít) és adok-veszek párját, illetve [vszerviz] cikkeket ajánlom
Volvo topikban is van még egy példány talán.
-
dong86
csendes tag
válasz
Vismajor01 #201656 üzenetére
Szia! Bocs hogy belevau de szerintem itt a volvónál az is játszik hogy a dízelmotor euro5os is lehet hiába a zöld rendszám szmogriadó esetén nem mehet be Pestre. Többiek majd javítanak ha mégsem így van.
-
válasz
Vismajor01 #201660 üzenetére
Szerintem pont fordítva.
Erről van szó? A fotók alapján nem rossz. A bőr is rendben van (fotók alapján), egy alapos ápolás kell neki.
4,5-4,6-ot megér. Lökhárító fényezés 50-60. -
válasz
Vismajor01 #201656 üzenetére
8 vagy 9 V60-ból választottam ki. Így nézett ki a sofőrülés 210 ezer km-nél, alapos takarítás után: [kép] .
Ami nagyon le van lakva, kikopott a bőr, karcos a belseje, stb. azt nehéz / költséges gatyába rázni. -
dj79
senior tag
válasz
Vismajor01 #201607 üzenetére
Prius 2 után Auris ts lett nálunk, zongorázni lehet a különbséget. 184 centivel be tudok ülni magam mögé, a két gyerek is jól elvan az ülésben.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Vismajor01 #201637 üzenetére
Akkor bőven jó a V60 D6 (kanyarogni meg veszel egy MX5-öt majd). Télen a havas kaptatón ahol 4x4-es Octavia nem ment fel a V60 D6 simán felkocogott.
-
válasz
Vismajor01 #201629 üzenetére
"Ennyiért van Prius+ is, ugyanaz a hajtáslánc csak több hely"
Igazából a TS-ben van sokkal több hely. Prius+ katasztrófális hely szempontjából, egyterűnek egy rossz vicc.
P+"Ist die dritte Sitzreihe versenkt, fasst das Ladeabteil nur durchschnittliche 320 l."
TS (HybriD): "Üblicherweise fasst das Ladeabteil, gemessen bis zur
Kofferraumabdeckung, gute 415 Liter."
ADAC, saját kockákkal mérnek ,így összehasonlítható.
Jobban fogyaszt a TS, ha ez (valaki másnak) szempont (kb fél liter).
Bájdövély a 136 ló nem tűnik soknak, de a villanyos nyomaték alul hamar ott van, jobban meg a pedált rendesen nyomva, mint ezekből a számokból várnánk, egy próbakört megérhet.Outlander és V60ról már leírták amit én is gondolok. 508 jó lehet, de minek olyan nehéz autó főleg városba.
Ha normálisabban vezethető és jól pakolható autó kell ami nem drágán fenntartható, akkor S-Max (nem épp olcsó fenntartani) mellé C-Max és 5008-at venném fel. Az újabb Zafira sokkal jobb mint a korábbiak, de nálam régi egyterűsnél nem rúg labdába.Ha nem kell a 3 ülés hátul, akkor meg Leon ST (FR), 308 SW (GT Line). Az 1.2 Puretech legalább gyorsan bemelegszik, meg jó vele vezetni, bár főleg lakotton kívül/városban hatos váltós vagy automata változat kell.
Csak hogy bonyolítsam: Niro? 2 gyerekig még épp elmegy, nem élmény autó, de tök kerek csomag és kellemes. Ha épp kanyarognál vele, akkor 'kéziben' is lehet pakolgatni neki a fülekkel.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Vismajor01 #201633 üzenetére
V60 D6 van az egyik szomszédnak, nagyon jól gyorsul és az AWD rendszere nagyon patent. Nekem nagyon tetszik a koncepció is meg maga az autó is.
-
Doki16
addikt
válasz
Vismajor01 #201633 üzenetére
Komolyan mondom neked egy Passat GTE kellene. Hozzádobsz nem keveset, de annyi mindenben többet ad egy P2-höz képest, hogy folyamatosan mosolyogni fogsz. Én már 2 éve vezetem, de mindennap tetszik amikor beülök és örülök neki, hogy végre nem voltam racionális. Mindenben kiszolgálna téged, 120-nál sem hal meg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Vismajor01 #201629 üzenetére
Vezetési élményből ugyanúgy 0 az igaz. Am nem teljesen ugyanaz, a Prius+ Li-os akksis ami nem cserélhető cellánként mint a sima Prius bimetálosa. De ha vezetési élmény kell akkor azt egy hibridnél sem találod meg, mert ahhoz túl nehezek az akksi miatt. Kivéve ha a vezetési élmény kimerül abban, hogy egyenesben jól gyorsul. Mert akkor egy V60 D6 pl tök jó (tudom kicsi a csomija).
-
footy
addikt
válasz
Vismajor01 #201607 üzenetére
Ertem hogy bejott a prius,de kinyilik a vilag ha elengeded a hibridseget.
A fent leirtakbol nekem az jon le hogy nagyon sokat nem mentek az autoval, ezert a fogyasztas nem akkora jelentos tenyezo. Ha az automata kenyelme kell azt meg lehet kapni benzinesnel is.
A fentiek kozul en egyiket sem vennem, ha tervben vannak meg 2 gyerek.- RX400H
draga tud lenni a szervizes mert nem mai darabok mar es ha elszall egy kormanymu, akkor azt nem prius aron fogjak javitani. A kulmeretehez kepest kicsi belul, egy passat B8 tancter hozza kepest-V60
nekem is nagyon tetszik, de a hatso labter nagyon keves benne es a csomagtarto is vicces meretu a PHEVnel.-Outlander
nekem egy gyenge minosegu auto benyomasat keltette mikor megneztem es a forumok alapjan a hajtas elektromos resze sem problemamentes. raadasul belul is eleg kicsi-Auris TS
nagyon kicsi a hatso labter, egy reboarderes ulesre esely sincs-508SW
ez egy tok jo kombi, de a hibrid resze ertelmezhetetlen, HDI-vel kell venni, ha minden aron erre vagysz.+Mindegyik fenti modellre igaz, hogy hatul nincsenek kulonallo ulesek, ugyhogy ha gyerekulest akarsz rogziteni, akkor max 2-t tudsz isofixszel.
3 gyerekkel tuti egyterut neznek es azok kozott is van olyan amit egesz jo vezetni.
1.6T Zafira :
- hagyomanyos megbizhato automataja van
- van belole 7uleses
- a 200lovas valtozat igencsak szedi a labat es OPC csomaggal jol is nez kiSmax 2.0EB (talan 2015ig powershiftes, azt kerulnem)
- nagy, kenyelmes es rengeteg helyet kinal
- a meretehez kepest sportos (sokkal jobb vezetni mint egy Sharant)
- ha lesz meg tamogatas akkor becsereled egy hibridre(az ujabbak a toyota fele 2.5os hbirid hajtassal vannak) kesobb -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Vismajor01 #201607 üzenetére
Ford Mondeo? [link]
Bár ezek egyike sem a vezetési élményről szól.
-
Doki16
addikt
válasz
Vismajor01 #201620 üzenetére
FL-t nézz 2015-től, ne a régieket. [link] Az a baj, hogy a legalja árakat mondod. Azok mindig szarok lesznek, van bennük valami kompromisszum.
Figyelj, olyan nem igazán van ebben az árszegmensben ami egyszerre jól megy és nagy a csomagtartója is. Golf csomagtartója persze, hogy kisebb, mert maga az autó is az kívülről. De literben nem sok különbség van köztük csomagtérben. Valamiből engedned kell
Vagy hozzátenned és Passat GTE. 4,5-ért a legrosszabb volvokat fogod kapni és mitsukat. Még golf Gte is alsó polcos lesz ennyiért. Cserében 0-tól egészen 200-ig történni fog valami.
Hibridben az általad említett P+ és az FL auris ami elérhető jól felszerelt nem bontószkevényként. És jó pár év múlva nem sokkal olcsóbban vagy ugyanannyiért fogd tudni eladni.
-
yodamester10
őstag
válasz
Vismajor01 #201620 üzenetére
-
Doki16
addikt
válasz
Vismajor01 #201617 üzenetére
Nem értek veled egyet. Közel nem ugyan az egy Prius 2-vel. Egy Executive FL Auris TS egyáltalán nem gáz belülről. 136 lóerő ami elég mindennapi használatra. A legbombabiztosabb autó. És ahogy írod fontos a pénz megfogása. Ettől jobban fenntartható autó már csak éppen az a Prius amit használsz. Az is csak azért mert már megvan
Mondom, akkor Golf GTE ha kell bugi
Hidd el elég egy gyerek mellé. Mindent is megoldottam vele. És ha Apa egyedül van akkor lehet vele Kakucsra menni. Nem közúton hangsúlyozom
Egyébként én is ezért adtam el az autót mert így 30+ évesen nem volt még kedvem unalmas kocsiba ülni. Aztán meg közben sosem használtam ki a GTE tudást. De akkor is jobban éreztem magam benne mint az Aurisban.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Vismajor01 #201607 üzenetére
Egy jó Ford C-Max Energi konnektoros hibrid esetleg?
-
Doki16
addikt
válasz
Vismajor01 #201607 üzenetére
Volvo kicsi lesz, mert sokat elvesz az akkumulátor a csomagtérből. Outlander jó lehet mert nagyobb a hely ahova pakolni tudsz. De ekkora keretből csak a legrosszabbakat tudod megvenni belülik amik nagyon nem ajánlottak. Én biztos nem venném a Mitsut. (legalábbis még egyszer nem az biztos
)
Egy gyerekkel tapasztaltból mondom, hogy elég a Golf GTE is és még talán a keretedbe is belefér.
De ha már hibrid, akkor nektek talán a legjobb választás az Auris TS lenne a legjobb. A keretedből simán kijön. Szép nagy csomagtér, városban keveset eszik, nagyon megbízható, olcsón fenntartható steril A-B kocsi.
-
válasz
Vismajor01 #201607 üzenetére
Szasz!
A Mitsut szerintem felejtsd el. Csak elől fúj a klímája és marhára nem hűti le az utasteret. Minden plugin akksija degradálódik de a Mitsunak valósággal be tud szakadni- pont mint bárminek ami nagyobb futású (150k +) -
yodamester10
őstag
válasz
Vismajor01 #201611 üzenetére
Talán a koruk miatt picivel ment lejjebb az áruk de mivel még csak most kezd virágozni a hibridezés ezért tuti tartani fogják még jó darabig.Én biztos pótolnám a 4,5 misit és vennék egy GTE-t igaz nincs nagy választék de biztonságos jól felszerelt autók.Apróságok de ingyen parkolsz legtöbb helyen,nincs teljesítmény adó és nincs átírási illeték.
-
yodamester10
őstag
válasz
Vismajor01 #201607 üzenetére
Passat GTE kombi csak a fránya keret
-
gaborbol
őstag
válasz
Vismajor01 #177588 üzenetére
Nalunk ez a Camry kevesebb km-rel kb $3500 dollar korul mar elhozhato, gyakorlatilg eladhatatlan kategoria.
A 2012-2014-es evjaratok $10k tol indulnak, aruk az eldobott konel is gyorsabban esik.
Rengeteg az ex taxi, Uber, lift, ceges ami az eleve alacsony arat meg inkabb lenyomja.
Mennyi ezekre a van, illetek?
-
Doki16
addikt
válasz
Vismajor01 #177592 üzenetére
Tudok egy nagyon szép bőrös Q5-öt neked akkor
Ez is végig vezetett.
Biztosan nagyon kevesen rendeltek bőrt a Priushoz, gyanítom elég ritkán volt szempont a tulajoknak. Nekem Bőr-Alcantara-szövet van a kocsimban. Ezt csípem a legjobban. P3 is csak azért lesz hengerfejes mert nemtörődöm gazda hajtja. Kb 1 óra kitartani a hűtőt és nem lesz gond. Én mondjuk még pluszba figyelem a hőfokot is.
Amúgy ha jól megcsinálják természetesen akkor jó lehet és vételnek és szuper úgy
-
Doki16
addikt
válasz
Vismajor01 #177588 üzenetére
Mindenképpen Prius. A Camry nem Európába szánt modellje az. Az életben nem fogod tudni eladni. Egymagadnak meg teljesen felesleges egy olyan nagy autó. Mindamellett a Prius kevesebbet fog enni mint a Camry. Nem vegyél a kínálat aljáról P3-at akkor már ahogy írod is inkább P2. Kitudja, hogy mennyire tudják jól megjavítani a P3-at. Meg csak úgy halkan mondom. Nem 275 körül szoktak ezek hengerfejesek lenni, hanem sokkal inkább magasabb számnál.
Miért ragaszkodsz ennyire a bőrhöz? Szerintem borzalom rajta ülni. Mindig is utáltam, nyáron meleg, télen oké ha van benne ülésfűtés.
-
Xero
nagyúr
válasz
Vismajor01 #171505 üzenetére
Eredetileg az volt a cél. Vettünk is egy Jazzt, egész jó áron jól felszerelve. Elvittem szerelőhöz, ahol kiderült hogy vízkáros volt az autó csak jól kipucolták. Vissza az egész. Na párom ott kibukott és közölte, hogy nem ez neki túl nagy idegeskedés volt, új legyen. Én meg inkább nem vitázom, többet ér a nyugalmam.
Meg nekünk is valóban kényelmes, hogy van garancia, előre szerviz, vagy utalással mi ki tudjuk fizetni. 1200km-ről relatív nehéz managelni bármi van.(#171507) Napfénysüti: Nagyanyós. Szóval nem mai darab. Bazi nehéz kirobbantani. Kb az ő hatósugara a háztól max 500m. Ezért is kell neki megint autó. Plusz eredetileg teljes meglepetést akartunk, de szerencsére párom letett erről a tervéről. Most kapott egy zsák brossúrát. Emészti, aztán jön pár próba és eldönti.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Vismajor01 #171114 üzenetére
Teljesen korrekt, akkor gondolom 11 éves koráig védve
Olajevés terén hogy áll? Esetleg a hengerfej dolgokról nincs véletlenül infód? Néha látom, hogy le kell kapni, de nem nagyon hallottam különösebb indokról, mint pl. hűtőfolyadék elmaradt cseréje, vagy hidegen nagy terhelés, stb
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Vismajor01 #171111 üzenetére
P+ esetén tényleg az egyetlen bajom személy szerint, hogy alig van alkatrész. Még alibabán sem találtam utángyártott hátsó lámpát, mikor valaki a csoportban kérdezte - ausztrál bontóban lett volna, vagy ha megvannak a törött darabjai, némelyik műanyaghegesztő meg tudja menteni. Nade ezek miatt drága minden javítás, casco, stb...
Akku kapacitása hogyan alakul a 2-ben? Csak arra vagyok kíváncsi, a futás vagy az évek számítanak jobban a ti esetetekben.
-
Declare
őstag
válasz
Vismajor01 #170793 üzenetére
Hajra, csak nezz utana tenyleg alaposan. Megeri sok sok orat eltölteni azzal, hogy a konkret tipusnak, konkret motorral jo alaposan utananezel.
Atyavilag, ilyenkor jön azert ki, hogy mennyire nem egyforma senki sem
egy dizel kombi alfa romeo ami megfog, egy sor6 benzin bmw meg nem
en dizelt csak azert vettem es hajtok most is, mert 40k km körül beleteszek egy evben...5k km t kellene csak vezetnem ra se birnek gondolni ilyenre, hogy turbodizel
-
Declare
őstag
válasz
Vismajor01 #170781 üzenetére
Alapbol az a baj az idös autokkal, hogy szepen lassan az idövel minden tönkremegy. Innentöl kezdve, annak az eselye, hogy valami vilagitani fog, valami zörög, valami nem müködik, vagy nem müködik jol, beazik....stb. az egy idös autonal nagyon valoszinü.
Ha ezt megspekeled meg ilyennek, hogy turbodizel, akkor csak a meghibasodasok szamat növeled es nem is kis mertekben. Raadasul a dizelnek kifejezetten rossz lesz, amikor 7 km-t mesz vele.De figyi, persze neked kell eldönteni. Ha az erzelmi szempontok a fontosak, ahogy irtad, meg nem is letkerdes, hogy megbizhato legyen es ez tetszik, akkor hajra. Csak akkor szerintem ha kinezed, hogy ez a tipus, ezzel a motorral, akkor asd bele magad a temaba. Magyar es külföldi forumokat is atturnek a helyedben. Ezen kivül a mobile.de t is gorcsö ala vennem, mert nagyobb kinalatot fogsz talalni.
Valami benzines hatsokerekes verda ebben az esetben nem jatszik? Mert abban azert több fun faktor lenne, szebb hang stb. E46 BMW sor 6 motorral pl
ennek mondjuk a bmw forumban utana tudsz kerdezni, vannak szakik, akik megmondjak, mit kerülj el, mire figyelj stb.
De persze megegyszer irom, nem lebeszeles. Ha a dizel alfa kell, vedd azt, nem ismerem különösebben, csak nekem a dizel kombi az a "belepakolom a csaladot, felmegyek a palyara, benyomom a tempomatot 140 re azt`megyek" auto....valahogy nagyon nem az elsö autos, haverok buli, fun, 5k km/ev.
-
Declare
őstag
válasz
Vismajor01 #170768 üzenetére
"Nem a megbizhatóságáról hires a konstrukció, de mint mondtam, nálam annyira nem szempont."
Majd az lesz, ha a 3 esös napon, amikor epp menni akarsz vele nem fog elindulni
Hat nem tudom, amit itt leirtal az a racionalitasokkal szembe megy, de persze nem kell mindig mindent racionalisan csinalni.
A helyedben en elsö autonak biztosan nem egy 10+ eves 200 loerös dizelt vennek. Kifoghatsz egy szuper peldanyt, amivel nem lesz semmi bajod, de erre azert kicsi az esely. Ha a szabadidödet tovabbra is a csajozas, haverok, pecazas haromszögben kepzeled el inkabb, mint hogy autobontok arlistait böngeszed es a sporolt penzed a szerelöhöz csorgatod, akkor en a helyedben elengednem a 200 loeröt es a "szexi" autot es keresnek valami sokkal inkabb racionalis elsö autos autot, a megsporolt szabadidö es penzen meg elmennek sielni
Most nagyon hiertelen egy H Astra caravan 1,8 as benzinmotorral jut pl eszembe. Ilyen ar környeken akar talalhatsz is. Baromira nem szexi
, baromira unalmas, nem fog hatbaverni ha lepadlozod, cserebe 200% -al több az eselye, hogy sokkal kevesebbet fogsz vele szivni, mint amit neztel (meg persze van azert sok ilyen unalmas de relative megbizhato idös auto opcio is). Aztan par ev mulva majd ugyis rajössz, hogy egy tizen x eves akarmilyen verdaval menönek lenni es csajozni az zsakutca
De persze mondom ez csak az en gondolkodasom ...csak gondoltam a "szexi" 200 lovas dizel kombi ötlet melle odaallitok egy masik oldalt is
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Vismajor01 #170768 üzenetére
MX5 és boot rack
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Linux felhasználók OFF topikja
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Háztartási gépek
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- BMW topik
- Synology NAS
- AliExpress tapasztalatok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude 7390 2in1 - i7-8G I 16GB I 256SSD I 13,3"FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gar
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi 9, Xiaomi Redmi 9AT, Xiaomi Redmi 10, Xiaomi Redmi 10 2022
- Telefon Felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Samsung Galaxy A32 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3050, 96% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest