- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz
Kornel #114338 üzenetére
Én nem tudnám elképzelni mire jó egy ilyen stift ... akárhányszor ilyenben ülök vagy ilyet vezetek az jut eszembe mennyire gagyi, hangos, kicsit, fapad stb... munkábajárni, városba szaladgálni, bevásárolni jó, na de erre meg pont nem új autót vennék ...
Persze ez a szubjektív.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Kornel #114334 üzenetére
Szalonból nem vennék újat, hogy kivágjam a napra, esőbe, hóba. Inkább valami 2-3 éveset, ami már túl van egy adag értékvesztésen, de még mindig új állapotú.
Egy 2-3 éves autónál milyen kopó cserékről beszélsz? Lassan 140 000 van az octaviaban. Most volt 3 éves, és még mindene a sajátja, olajok és szűrők voltak cserélve. Új gumikkal vettem, azok még most is újaknak számítanak.
-
roberto211
őstag
válasz
Kornel #114322 üzenetére
2006 körüli Corolla ,sokat emlegetett sx4, esetleg megane 2 grandtour ?
Szerintem ennyiért ez a 3 van ami "fiatal" is , nem sok km van benne , es karbantartottakat kilehet fogni.
Megane 2 kenyelmes , punnyadós de neha neha előfordulhatnak elektromos gondok.
Corollat nem ismerem túlságosan de benzinesrol rosszat nem hallottam.
Sx4et ismered. Magas,"kompakt ", pereg pörög 1.6ba mint egy rizs , legkevesebb gond ezzel van szvsz. De kevesebb a hely mint egy meganeba.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Kornel #114168 üzenetére
Ennyi zsetonért én kombi B6 passatot vennék 1.9 PD-t. Mind 200 000 km körül van és jó eséllyel gond nélkül elmennek még 200 000-et. Lényeg, hogy DPF nélküli legyen gyárilag.
Ha meg egyszerű benzines kell, ott az octavia 1.6MPI vagy akár a kombi. Nem egy űrtechnika, de nincs benne semmi drága alkatrész.Mindkét autó nagyobb, mint az SX4. Igen, többet futottak lesznek azonos áron, de megéri körbenézni ott is. Látom ilyenek is felmerültek, hogy Cruze. Kettő darab van a kollégáknál, mindkettő komoly elektronikai gondokkal küzd. Új autók, szalonból, nem cégesek. Egyiken már mindent kicseréltek(vezérlők, akkumlátor többször, generátor) a kábelkötegeket is(1 éves autó), de még mindig meríti az akksit. 3 nap állás után nem indul.
Lámpák párásodnak új kora óta, a cserélt lámpák is. Most megfúrták az izzók takaró elemét, hogy szellőzzön. Azért ez gáz egy új autónál, ami nem is olcsó.
-
!Overdose!
őstag
válasz
Kornel #114110 üzenetére
Nem igazàn. Én nem kedvelem a típust, de semmi komoly probléma nincs vele. Apróbb bosszantó zajok szoktak előfordulni, de saját fóruma van a típusnak, ahol szerintem màr mindenre találtak megoldást a userek. Komoly előnynek tartom, hogy ez tipikusan az a motor, ami már elég jól viszi a bódét és megdöbbentően jól fogyaszt, illetve nagyon jól tartják az értéküket. Mindezek ellenére hasonló árban én 1.9-es Octavia-t vennék. Elegance, L&K felszereltséggel több, mint élhető autók.
-
Gergőke88
addikt
-
footy
addikt
válasz
Kornel #114110 üzenetére
Probaltad idokozben az autokat? SX4, Bravo?
A Honda nem rossz, de mindenkepp menj vele egy probakort rossz uton, mert szerintem tul kemeny(16-os kerekekkel probaltam) a futomuve es a belsoter elegge igenyli a megszokast. En keprol nagyon gerjedtem ra, de beulve elegge csalodas volt. Egyebkent muszakilag nem nagyon van gond veluk, az 1.8-as motor pedig lancos. Ami viszont eleg sokszor elofordul es idegesiteo, a zajok a futomubol(valami provedo szokott elcsuszni es az nyiszog) es a muszerfalbol.
Amugy a vezerles szerintem ne legyen szempont. A Bravohoz egy vezerleskeszlet(vizpumpaval) 40e HUF korul van, kettostomegu cserejet pedig meg sehol nem olvastam. -
AMD Power
titán
válasz
Kornel #114088 üzenetére
Ennyire nem megy az 1.6 H Astra. Csak egy ötlet volt.
!Overdose! Van persze. Az összes dízel.
Amúgy igen tudom. Ami nem VAG és nem Ford az itt nem jó.
-
válasz
Kornel #114088 üzenetére
érdekes módon nekem az 1,4 G (kombi) is pörgősebbnek tűnt.. Az F astra mondjuk klíma nélkül volt, a Corsa is érezhetően lendületesebb, ha ki van kapcsolva a klíma.. De a G astra számomra pozitív csalódás volt.
forgalmi szerint: együttes tömeg: 1615 kg, saját tömeg 1088 kg.
Semmi extra felszereltség nincs benne, 2 el. ablak, automata klíma. -
válasz
Kornel #114084 üzenetére
hát a távolságok adják, hogy nem nagyon szoktuk pörgetni, meg inkább nyugisan vezet a család (4-en hajtjuk), én szoktam egy kicsit meghajtani, de 125 nm 4000-nél nem vág hátba
a magasabb üléspozíció vagy valahogy az ülés miatt a gyorsulásból semmit nem érezni, egy 1.4-es F astra lendületesebbnek tűnik :S
-
footy
addikt
válasz
Kornel #114020 üzenetére
Ha lehet vezesd mindkettot egymas utan. Bar nekem egyertelmuen Bravo lenne.
#114024) kornelka
A Ceed/I30 akkor ha nincsenek nagy igenyeid, csak a megbizhatosag szamit, mert nem megy bennuk semmi tonkre, viszont az elso szeriaknal elofordulnak rozsdaproblemak, pattogos a futomu, gyenge a zajszigeteles. Az 1.4-es pedig palyan szinte hasznalhatatlan. Ha Ceed vagy I30, akkor csakis 1.6 a facelift utan, amikor mar kijavitottak a fenti hibakat. -
-
-
-
Ck.
addikt
válasz
Kornel #113913 üzenetére
Nem hinném, hogy egy használt autónál az évjárat vagy az ár döntené el azt, hogy jó vétel-e automata váltóval. Sokkal inkább az állapot a fontos.
Én simán megvennék egy automata autót 800 ezer Ft-ért is, ha rendben van. A mostani autómat 1.35 M-ért vettem, ez volt 5 éve, automata a drága, köszöni szépen a mai napig hibátlanul dolgozik, mellesleg idén lesz 16 éves. -
runner 125
nagyúr
válasz
Kornel #113913 üzenetére
Az általad linkelttől. Kb. 2-től már találni belőle kifogástalan példányokat, pontosabban a D5-ből. A benzinesek kicsit olcsóbbak, 1,5-től már van szép szívó, vagy 2.0T ami szintúgy egy nagyon jól sikerült 5 hengeres turbomotor.
A fenebb tárgyalt C70 T5 cabrio piszkosul csábít, csak ezesetben adnám el, de sajnos nem szól mellett racionális érv és télen azt nem tudnám használni, pedig kíváncsi lennék mit nyújt 300 ló első keréken, tető nélkül. Viszont több helyen is olvastam h kifogásolják a kasztni merevségét... Fájó, de el kell vetni.
Bár mostanság a VFR-en kiélem a mélyen elfojtott hülyegyerek énem, imádom 6000 felett ahogy kapcsol a VTEC.fi:zi'k
A bi-fuel-lal nincs személyes tapasztalatom sajnos, csak annyit láttam annó, h a gyári rendszer nagyon profin meg van oldva, valahol a hátsó üléssor alatt van a CNG tartály, így semmiből nem vesz el helyet és nem is látszik. Itt a 3-4 hazai CNG kúttal kell még számolni..
A 2.4-es szívó 8-9-ből lazán elvan.bandus
Jó is, hidd el.
Nincs konkrét típushibája egyébként, teljesen általános dolgokat kell átnézni. Mondju ka futómű kényes lehet, főleg ha szar utakon futott, de nagyjából ennyi. Jah igen, hátul szűk a lábtér és érdemes inkább kézi váltóval venni.Integrale
Valakinek kell vinni a svéd vonalat itt, na.
Valóban, az tényleg gyönyörű autó, nem hiába, Pininfarina tudott rajzolni. -
-
runner 125
nagyúr
válasz
Kornel #113876 üzenetére
Pont ezt írtam neki én is fentebb.
Lehet ragaszkodni a gyári navihoz, amikor tényleg használhatatlan mind.
Az IGO limousine pontosan a gyári megjelenítőkre szabott rendszer, el lehet rejteni a kesztyűtartóba és lesz egy folyamatosan frissíthető, tényleg használható szoftver az autóban. Piaci áron 40-ért is találni már.
Vagy b alternatíva a gyári fej helyére tolható multimédiás fej.
Ebay-ről, innen onnan szinte már minden típushoz be lehet szerezni 80-90k-tól. Lesz némi kompromisszum, hisz kínai termékekről beszélünk, de sokkal többet nyújt (tolatókamera, IGO kompatibilis, minden formátum lejátszása, SD slot, 2x USB, automatikus BT kapcsolat, AV bemenetek fejtámla monitorknak, DVB-T vevő csatlakozási lehetőség, stb..) mint egy gyári, ostoba navi program. Nem mellesleg olyan dinamikája van h befsik az ember. Gyönyörű, koncert minőségű a zenéje.Gyári belső, és multi fejjel.
Tavasszal a szombathelyi Alpok Volvo-hoz beugrottam egy árajánlatért, a szerelő kiszúrta a fejegységem, összecsődült a banda, fogalmuk sem volt honnan szereztem, nem láttak még 60-asban ilyet. Értékesítő pali elkezdte keresni a katalógusukban, mert emléke szerint ilyennel nem volt rendelhető.
Szóval ennyire lóg ki.
bitpork
Peterket jól írja, 3M környékén ilyen célra én is elindulnék a Kia, Hyundai SUV vonalon, illetve a szokásos favoritok. 2. gen CR-V 2.2 i-CTDi-vel, vagy valamelyik Volver, de inkább egy XC70. Kedvezőbb áron fenntartható, 10 éves XC90-nél nagyobb lehet a rizikófaktor.
Jah és a maci X-Trail! De egy ML szerintem óriási szopó lehet, ezért a pénzmagért én 99%-ban észérvek alapján választanék.
mod. Most látom, ha ennyire ki akarod centizni az anyagi határokat, akkor tényleg felejtsétek el az ML és társait.A navival meg tényleg ne foglalkozz, főleg h ebben a kategóriában 7-10 éves autókat kapsz, így sok esetben szabvány 2 DIN helyről beszélnük, ahova még egyszerűbb egy 6-7"-os, GPS képes multi fejet betolni, Honda-mba használtan vettem pl. a Kenwood DNX7200-at, Garmin alapú navit az is tud, tök jó.
-
nesa
veterán
válasz
Kornel #113695 üzenetére
Vp 44 nel tulajdonkepp az agya donti el mit alit, a VE nel meg minden szinte mechanikus, es nincs konkret agya, viszont az ecuba itt is befuthat ez az el lehet rajta elhelyezni szenzorokat pl gazpedal alas jelado nekem is van, es a prlaszto csucsrol is jon kabel az ecuba a tuloket jelado... felesleges bizbaszok csak a sarga lampat villogtatjak ha ugy adodik.
Azert hala egnek a vp44 se halalozik feltetlen minden nap, a legtobb os TDI-be is ez van, amelyikbe meg nem raktak a helyere VE-t
-
-
-
-
nesa
veterán
válasz
Kornel #113528 üzenetére
Na ezt rakd ossze, visszahivott egy ember akivel tegnap beszeltem (80 ezres) hogy van meg 10k ja mondom jo de az keves max ha leveszem felnistol a 4 uj kereket (kb 7mm), azt monda jo
el is vitte 90 er? megmaradt 4db 7mm gumim felnivel, ilyen olyan kerekeken meg elvitte
-
nesa
veterán
válasz
Kornel #113528 üzenetére
Azota ketten hivtak es szinten 80 as ajanlattal eddig az utolso volt az akirol nem felteteleztem hogy fekete bevandorlo
(#113529) j.bravo
Leginkabb 156 ban gondolkodom de konkret szin elkepzelesem is van amibol nem engedek metal bordo, 2 tonusu muszerfalal fekete beige ....
-
KMT
addikt
válasz
Kornel #113528 üzenetére
Nem kell alátámasztani, mert ez most nem releváns, a vezető nem változik. Csak kiváncsi vagyok, hogy vajon anyagilag megéri-e. Hiszen, gondolom ezért célod/célunk a kis fogyasztás, nem pedig szimplán az, hogy kisebb számot láss ott. Vagy netán azt mondod, hogy béreljek sofőrt, aki jobban vált, mint én?
-
nesa
veterán
válasz
Kornel #113523 üzenetére
Ezek azt hiszik hogy ez nekem kenyerre kell vagy mit tom en mire... megvehetnem az alfat holnap is csak nem akarok 3 autos gyujtemenyt itthon, jarni meg csak egyel tudok, es mivel nem akarom elkapkodni a 2. autot ezert nem kapkodok, de gondolkoztam meg kicsi 1,2 -1,4 TDI valami kis kocsiba, hogy ertelme is legyen a 2. autonak, bar nyomorogni nem szeretek.
-
Land
veterán
válasz
Kornel #113495 üzenetére
Eladta a váltó halála előtt és megszívtam? Ennyi? Egyébként nem recseg, nem ropog, nem ilyen hibája van. Melegedés után (kb 20-30 perc) baromi nehezen mozgatható a váltókar, a sebességekből is nehezen lehet kivenni meg betenni. Csak melegen, minden fokozatban. Járó és leállított motorral is. Kuplung, kulissza, bowden hiba kizárva, olajcsere volt.
(Beírtam hátha valaki találkozott ezzel a hibával.)
-
Vesztor87
senior tag
válasz
Kornel #113466 üzenetére
Jó, de pl mész 100-110-el, tudod hogy ott le fogsz kanyarodni, kb 20-ra kell visszalassítani, és hagyod a motorféket, akkor elég hamar megállsz, míg üresben elég sokat gurulsz, akkor is jobb a motorfék? Gondolkodtam már ezen, de nem tudom melyik a nyerő. Lehet egy 1,0-ás Swiftnél nem nagy motorfék van, de pl az ,1,8-as dízel Ford amit néhanapján vezetek az elég szépen lassul motorfékkel.
-
szőröscica
addikt
válasz
Kornel #113056 üzenetére
Szerintem minden téren visszalépés lenne a Mondeohoz képest. Mellesleg azt is látom, hogy fogalmad sincs, hogy mit akarsz. Egyik nap fiatal Civicet, utána új Vitarát vagy scrosst, aztán használt SX4-et, majd most a meganét. Ha így beleugrasz valamibe, akkor fél év múlva megint cserélni fogsz. Annyi pénzt kidobsz az adminisztratív költségekre, amiből már egy kategóriával jobb autó felárát kifizethetnéd.
-
roberto211
őstag
válasz
Kornel #113041 üzenetére
Hat akkor nem egy fogalom nálunk a pattogós
Pattogós az ignis. Itt tényleg az ember is pattog. A Swift inkabb .....nem tudom megfogalmazni. Kemény/pattogós futóműnek a lágyabb változata.
Amúgy az igaz h öreg sajna mar. Ezért akarom hamar lecserélni.
Mondjuk speciel en szeretem a pattogós-kemény futóműveket. Kényelmetlenebb mint pld egy francia lágy futomuje, de legalább érzel valamit ...
trassher: "egy B4-es 80-as audi oda-vissza szarrá veri akár még a mai suzukikat is. Az autó volt és ma is az."
Kicsit azert túlzás.
Annak idején biztos jó volt , de ennek ellenére nem vennék egy 25 eves kocsit. Ez a mai autókkal hasonlat meg... Ez is túlzás. Vitaranak,s crossnak pld eleg finom a futóműve.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Kornel #112804 üzenetére
hirhedt futomu?
ugyanugy DW futomuve van, mint a regebben a Hondaknak is voltbovlibol csinalva 1.5-2 ev alatt szethullik ujra persze, de ez barmi masra is ugyanigy igaz lehet
a JTD-k eleg jo konstrukciok, azokkal nem nagyon szokott baj lenni
olvasgatom az Alfa forumot is joideje, de a befecskendezokre se kopkodnek minden heten 5-n, hogy jaj cserelni kella leggyakoribb a EGR lekormolodasa, meg legtomegmero megkukul, es akkor atvalt szivoD-be az auto
meg a nagynyomasu CR szivattyuval se szokott baj lennigondolj bele, ez egy 17-18eves technika ma mar, es megsem jott elo semmi olyan eros beszopodasfaktor, mint a VAG 2.0 vagy 2.5 V6 TDI-knel vagy a Mazda 6 dizelekkel, vagy Ford-nal a Focus Mondeo dizellel, vagy 1.5dCi Renault-kal...
...pedig olasz
-
rbalint88
addikt
válasz
Kornel #112804 üzenetére
úgy a 156-147-166 vonaltól kezdve nagy mechanikai megroggyanásokra dízli esetén nem kell számítani, a benzinesek érzékenyek eléggé, a jts meg maga a szopókudarc. futómű nem a magyar utakra lett méretezve, viszont elég olcsó bele minden. az elektromos rendszerben lehetnek kopogószellemek, de az is inkább apró hülyeségek formájában, nem menetkészséget, menetbiztonságot zavaró dologban.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A520 AORUS R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3059
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S23/Samsung Galaxy S23+/Samsung Galaxy S23 Ultra
- LG 55B4 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- Hp USB-C/Thunderbolt 3 dokkolók: USB-C Universal, G2, G4, G5, Hp Elite/Zbook- Thunderbolt 4 G4
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest