- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
roberto211 #120281 üzenetére
Az normális, a hőtágulás miatt van. Minden autó csinálja ha komolyabb hőterhelést kap. Én szeretem, hallgatni ahogy így "énekel" a vas.
-
válasz
roberto211 #120281 üzenetére
Qru Bubuja olyan egy hajtás után mint a Michael Flatley tánckara.
-
!Overdose!
őstag
válasz
roberto211 #120236 üzenetére
Nem tudom, nem vezetek statisztikát, de az enyém pl. ha nem is teljesen sérülésmentes (bal első ajtó horpadt), de 100%-ban gyári fényezésű. Ettől persze nem fogja a dupláját érni, de talán annyit ér a dolog, hogy azonos áron ezt könnyebb eladni, mint egy korábban komolyabban sérült darabot.
Ez kicsit olyan, mint egy motorfelújítás, ami számomra például egyáltalán nem értéknövelő egy gyári, bontatlan motorhoz képest, sőt... Más meg azt hiszi, hogy ettől már 0km-es az autója.
-
!Overdose!
őstag
válasz
roberto211 #120231 üzenetére
Már hogyne csökkenne egy autó értéke egy komolyabb sérüléstől? Gondolj csak bele. Van 2 ugyanolyan autó ugyanolyan áron, de még az egyik sérülésmentes, addig a másikon kiakad a rétegvastagságmérő. Te melyik vennéd? Az egy dolog, hogy esetleg te tudod, hogy jól ki lett javítva a sérülés, de ebben az esetleges vevőd már nem lehet biztos.
-
válasz
roberto211 #120231 üzenetére
Nekem is letaknyolták volna a rozsdafoltokat 15 ezerből (!) + fényezés egy másik helyen. Inkább megcsináltattam szakszerűen, ahogy te is. Rohadtul basztatta már a szemem/lelkem a korrózió.
Pontosan tudom, hogy az 1mill ami rácsúszott eddig soha nem fog visszajönni
-
t1
veterán
válasz
roberto211 #120228 üzenetére
Pontosan ezért nem érettelek, a kocsi GTK lett és megcsinàltattad ami a javítàs utàn annyit se ér mint a baleset előtt, és a gondolatodat tovàbb víve nem lett volna kötelező mert ha ekkora összeget rà kell locsolni egy kis értékű kocsira az csak bukó...
Amúgy én is rà költöttem volna félre ne érts és a tovàbbi szervizelést is fizetem a kocsikra újra nincs pénz hitelt elvből nem veszek fel rà mert az a dupla bukó.
-
t1
veterán
válasz
roberto211 #120225 üzenetére
Ez pont tőled furcsa hallani, mikor most csinàltad ugyanezt
-
hobizoli
nagyúr
válasz
roberto211 #120177 üzenetére
ez a 155lojjos a legszopobb motor ebbol a 2.5 V6 TDI-bol
-
hobizoli
nagyúr
válasz
roberto211 #120173 üzenetére
2.4JTD
-
!Overdose!
őstag
válasz
roberto211 #120173 üzenetére
Az adagoló és a veztengelyek is rendben voltak vajon?
-
válasz
roberto211 #120133 üzenetére
DE azért én a kompromisszumig eljutottam: nuni is van meg nekem tetsző autó is
(#120135) mycso: a családi nunicsatolmány is megbarátkozott a Teddyvel. Mi több kifejezetten élvezi uh tessék tanulni
-
kaszaking
tag
válasz
roberto211 #120095 üzenetére
Audi A4 1.6-os benzines
(#120096) TaaT
Persze idővel elválik de egyenlőre nagyon jó -
h1ght3chzor
őstag
válasz
roberto211 #120075 üzenetére
TT-nél nem találtam csak 2db-nál lehet egyáltalán kötni, és 170k/év a legolcsóbb. Ez normális?
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #120020 üzenetére
Azert, mert jo autofenyezoik vannak
-
TaaT
nagyúr
válasz
roberto211 #120020 üzenetére
-
kolosanyi
veterán
válasz
roberto211 #119930 üzenetére
Egyáltalán nem szar.
A két oszlopot azért hangsúlyoztam ki, mert vannak különböző vágási technikák. Gerincsérültet például úgy emelnek ki, hogy teljesen lebontják a tetőt, majd felfelé szedik ki, lehetőleg üléssel együtt, hogy minél kevesebbet mozduljon el a sérült teste.
Egyébként a régi Swift se egy guruló halálos ítélet, mint ahogy sokan gondolják. Gyenge a kaszni az igaz, de semmivel nem jobb egy korabeli kategóriatárs sem. Sőt, a régi Wartburgok meg zsigulik még rosszabbak ilyen szempontból, rengeteg halálos baleset volt anno.
De mondok mást, pár hete nagyon durva baleset volt a mi működési területünkön. Egy 18 éves srác a sásdi úton Pécs felé menet 140-el akart bevenni egy kanyart és átsodródott a másik sávba, ahol frontálisan ütközött egy hazafelé tartó családdal. Meghalt a srác, a másik autóban anyuka, apuka, pici gyerek mind. Egy túlélője volt a balesetnek, a csecsemő, aki annak köszönhette életét, hogy a gyerekülés rosszul volt rögzítve és kirepült a szélvédőn. Hiába ment csúcs felszereltségű Mazda 6-al a gyerek, illetve talán Honda Jazzel a család, ilyen sebességnél nem számít. Nem szabad száguldozni, pláne nem egy éves jogsival, mint a srác, nem játék ez.
(#119932) bajnokpityu
Rendben, de ha hibázik a tűzoltó - ami előfordulhat, mert ember -, akkor a vágókorong sérülést okozhat. Bitangságosabb a feszítővágó. -
tomiii.
aktív tag
válasz
roberto211 #119825 üzenetére
Én sem értem...
1 millió kevés egy sima E36-ra??? Na ez már tényleg a vicc kategória. Fél millióért venni egyet, 300-ból rendbe tenni, 200ból papírok, plusz maradék és kész.
kopott váltógomb, szilent csere, nem megy egy elektromos ablak, horpadt egy lemez...és akkor? Megcsinálja a megmaradt pénzből vagy megcsinálja jövőnyáron. Aki 20 éves teljesen átlaosan használt autónál szalonállapotot keres, az defektes, menjen pszichológushoz.
Szerviz összeg? Gombokért vannak hozzá alkatrészek.
Néha olyan olvasni a topikot, mintha az épp befutott Nagy Gatsby kommentjeit olvasnám.
Igényeket a pénztárcához kell igazítani és minden tökéletes.
TheProb:
Szóval, ha BMW-t szeretnél, mert nagy álom meg etcetc, akkor 1 millióból nyugodtan vehetsz E36-ot, meg még egyet az utcaihoz játszósnak/donornak. -
válasz
roberto211 #119884 üzenetére
Akkor ismerősé volt kuka ezekszerint
Én rosszul vltam, plusz a külső tükör úgy süvített, hogy a fejem belefájdult. Ez a bőgő hang 5 ezer fölött meg már nem az én világom, vén hülye lettem, aki "csendben" szeret suhanni, és versenyzői vágyait a Project Carsban nagyrészt kiéli
-
kenguru99
senior tag
válasz
roberto211 #119825 üzenetére
Na azért egy e36 nem swift. Hiába már 25 éves a legöregebb, van azért benne - típustól függően - 2 lambda szonda, vezérlésmódosító, kettős tömegű, a láncos vezérlést cserélni sem 2 fillér ha jó minőségű alkatrészeket használsz, a dízelekben a szokásos problémák pl. hengerfejrepedés. Meg hiába a sok bontott alkatrész mert pl. kipufogót nem sok értelme van bontottan venni. És ez az alkatrész egyáltalán nem olcsó még utángyártottban sem egy nagyobb motoros változathoz.
Novoth Tibi szépen összefoglalja itt saját e36-osa kapcsán 54:12-től. -
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #119836 üzenetére
Bontott cuccot, bmw-be...
Ez a tipik magyar felfogas.
Kell a bmw, mert kell a stilus, a megjelenes, a latszat, csak epp nem telik ra.
Sok ilyennek meg a bkv berlet is sok lenne. -
-v-
addikt
válasz
roberto211 #119825 üzenetére
Ezt a van hozzá bontott alkatrész dolgot sose értettem ... és? Ha kopó alkatrész, abból nem raksz bele bontottat, ha típushiba akkor vagy nagyon nagy eséllyel a bontott is szar, vagy pont az hiánycikk az összes bontóban. Kurva ritkán van olyan, hogy valamit tényleg megéri bontottan ... ráadásul jó nagy öngól, ha beszopod a bontottal, kifizeted a munkadíjat beszarik és ugyanúgy szar az autód csak már elköltötted a bontott meg a munkadíj árát...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
roberto211 #119830 üzenetére
Az az apró különbség hogy az 1000-es Stiftet elviszed egy évben 1x szervízbe az e36-ot meg hetente hordthatod kb. Egyszerre egyik kiadás sem fáj de ha összegezed...
-
HoaryFox
őstag
válasz
roberto211 #119825 üzenetére
Ez engem is érdekelne, hogy most akkor tényleg olcsó fenntartani az E36-ost vagy azoknak van igaza, akik szerint drága?
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz
roberto211 #119825 üzenetére
Akkor már értem, hogy miért van ennyi szépen karbantartott és rendbe hozott példány.
-
kalmanchris
tag
válasz
roberto211 #119778 üzenetére
Az megeshet.
Viszont az ablakemelő kapcsoló tènyleg nem az ajtón van. Nekem ez az egy bajom van a belsővel. Valamint az x2-nél már nem puha műbör borítású az ajtókárpit, mint x1-nél. Kivéve a coupe -
Integrale
veterán
válasz
roberto211 #119774 üzenetére
Nem lehet róla jobb minőségűt lőni.
-
Integrale
veterán
válasz
roberto211 #119772 üzenetére
Én leginkább erre céloztam.
Nem kérdés, hogy melyik az esztétikusabb. Persze, tudom, hogy szubjektív.
-
gooool
őstag
válasz
roberto211 #119763 üzenetére
Hasonlóan gondolkodunk, mivel én is második körben kizárnám a Xsara-t, valahogy nem áll össze a fejemben, hogy örömmel szállnék bele akármikor.
A PUG szintén ilyen csirke, szép, de nincs must have érzés mikor ránézek.A Mazda viszont bejön, egyedüli értetlen dolog benne, amit nem tudok hova tenni az alacsony és rövid elülső könyöklő (
), egyébiránt meggyőző.
A Megane-nal ugyan így vagyok, a presztízst leszarom, nekem tetszik, kényelem legyen és ne álljon többet a szerelőnél addig a 2 évig amíg meglesz, mint nálam.A Megane-t könnyen meg tudnám nézni, egy órára van autóval kb. innen, a Mazda már egész napos program lesz.
-
tresh
veterán
válasz
roberto211 #119704 üzenetére
Amúgy 4 millából mit vennél pl?
540i e39 a maradék 2 misit meg elautóznám a ge*ibe
-
-v-
addikt
válasz
roberto211 #119702 üzenetére
Nem érted amit mondok
Mind1 ..
-
-v-
addikt
válasz
roberto211 #119698 üzenetére
Jó persze nem rossz nem rossz, de a jó nem ilyen
Ennyiből már autót is venniDrágán venni valamit ami fogyasztgat is de nagyon menni se megy mi értelme?
Nem lenne ez rossz autó, ha sokkal kevesebbe kerülne és lehetne válogatni értelmesebb hajtásláncok közül .. ez kb. a létező legértelmetlenebb. Ez még az amerikaiaknak se kellett -
válasz
roberto211 #119636 üzenetére
sima 500 rpm (biztos nem több, mint 600 volt a mutatón, de az nem csal sokat), onnét simán elindult, mindenféle rángatás nélkül. ennek ott volt az alapjárata (2.6 V6).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
roberto211 #119640 üzenetére
Bitpork-al néztük, 670-nél még ok volt, 650 és alatta már nem volt tökéletes a járáskultúrája az enyémnek.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
roberto211 #119636 üzenetére
Nem, 7-900 között van, 600-nál már fulladozik a gép.
-
footy
addikt
válasz
roberto211 #119636 üzenetére
Az egyik ismerosnek volt valami regi subaruja (DL ?), ott 500 korul volt az alapjarat.
-
válasz
roberto211 #119632 üzenetére
Nekem volt 12+ éve Vectra B 2.6 V6, legjobb fogyi ennyi év távlatából asszem' valahol 7,5-8 liter között volt, odafigyelve. Tipikus 11-13 liter, országút+autópálya, nagyon kevés város.
Amúgy szépen ment nagyon, 500 rpm-ről elindult (kettőstömegűről még nem hallottunk, nemtom, hogy volt-e benne), finom V6 hang. -
válasz
roberto211 #119630 üzenetére
Pedig sokat megér ám. Majd ha egyszer beleugrasz egy ilyen döntésbe... akkor fogsz megvilágosodni
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
roberto211 #119590 üzenetére
A végén még kiderül hogy a benyós szívócsőbefecsis Euro4-es autóm tök környezetbarát.
-
TaaT
nagyúr
válasz
roberto211 #119590 üzenetére
"És ezzel mindent elmondott.."
Karotta aztán rohadtul kompetens a témában.
-
parandroid
félisten
válasz
roberto211 #119545 üzenetére
Hát, pedig a market share erről szól. Esetleg még bevételt (illetve a nyereséget) szoktak figyelni emellett, de sanszos, hogy a VAG ott is jól teljesített (már a botrány előtt természetesen).
p
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #119542 üzenetére
Nox kibocsatasban biztos.
-
TaaT
nagyúr
válasz
roberto211 #119542 üzenetére
Darabszám, lsc kolléga is arra utalt.
-
TaaT
nagyúr
válasz
roberto211 #119540 üzenetére
"Soha nem fogják a toyotát megelőzni"
Az első félévben már megtették.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
roberto211 #119277 üzenetére
Igen a G Astránál de nem a 4-es Golfnál.
-
Matgabka
csendes tag
válasz
roberto211 #119262 üzenetére
Köszi a választ!
G Astrába elég az 1.4-es vagy az 1.6 sokkal drágább?
Érdekes, hogy Focusra ezt mondják. Ilyen árkategóriában 100+ találat van használtautón; mind rossz állapotú lenne? (Ismerős 600K-ért vett, és teljesen rendben van, persze ez csak egy a sokból)
A kíváncsiság kedvéért, Renault-ból mi az ami elég jó ilyen árban?
-
vbarbara715
csendes tag
válasz
roberto211 #119250 üzenetére
Ne haragudj, nem követtem az eseményeket figyelemmel.
Ez esetben visszavonom, amit írtam, így már másképp tűnik a GTK-s autó fogalma.
-
vbarbara715
csendes tag
válasz
roberto211 #119248 üzenetére
Írtad, hogy GTK-ra törött.
Az nekem eléggé töröttnek tűnik, nem csak annyi, hogy egy kicsit puklis lett az orra. -
vbarbara715
csendes tag
válasz
roberto211 #119235 üzenetére
Hát egy törött autóval nem tudom, hogy mernék-e egyáltalán ilyen sebességgel menni.
2010-es E220CDI-t vettünk.
-
Neoteric
addikt
válasz
roberto211 #119217 üzenetére
Ha az A4esre gondolsz, az majdnem végig ugyanúgy 2x2 sáv, Schwechattól befele lesz majd király, de most még csinálják, szal korlátozások vannak rendesen.
-
parandroid
félisten
válasz
roberto211 #119238 üzenetére
I-GL = Verordnet nach Immissionsgesetz Luft
Környezetvédelmi okokból történő sebességkorlátozás. Rengeteg szakaszon (főleg nagyvárosok közelében) fixen, akár hónapokig tartó fix 100-as sebességkorlátozás. A rendes (amúgy is elég borsos) gyorshajtási büntin felül az alábbi sebességtúllépések esetében ilyen összegekkel:
bis 20 km/h: 29 Euro
bis 25 km/h: 50 Euro
bis 30 km/h: 72 Euro
bis 35 km/h: 110 Euro
bis 40 km/h: 150 Euro
bis 45 km/h: 180 Euro
bis 50 km/h: 250 Euro
bis 60 km/h: 300 Euro
bis 65 km/h: 360 Euro
...
bis 90 km/h: 800 EuroSzinte mindig a digitális táblákon írják ki, éppen az időszakossága miatt.
p
-
parandroid
félisten
válasz
roberto211 #119217 üzenetére
"Amúgy Wien fele rendesen kiégetem majd ,gondolom ott lehet menni rendesen."
Közben látom az eredeti hozzászólást is, ehhez még annyit, hogy ausztriában még annyira sem javallott gyorshajtani, mint itthon, másrészt a magyar autópályák jellemzően kihaltabbak, mint az osztrákok. Annyi még, hogy a sávokat sokkal civiláltabban tudják használni, persze mindig akad egy-két keleti mentalitású (némi rosszindulattal hozzáfűzném, hogy általában keleti gyökerű) gépkocsivezető, akinek nem egészen tiszta ez az egész jobbra-tarts dolog, de szerencsére bőven kisebbségben vannak.
Szóval Ausztria az általában annyi, hogy tempomat óra szerint 135-re, aztán figyelni a korlátozásokat az útépítéseknél, meg a digitális táblákon az IG-L-t, mert az drága tud lenni. Viszont az Asfinagos megállóknál kulturált a mellékhelyiség, van free wifi, és jó az autómatás kávé.
p
-
vbarbara715
csendes tag
válasz
roberto211 #119213 üzenetére
Azért nem kell Bécstől ennyire félni.
Én tegnap vettem meg az új autót, hogy kipróbáljam, elmentem egyet Bécsbe vele párommal vacsorázni, meg vissza. 5 óra volt az út összesen, kellett egy 10 napos osztrák pálya matrica, meg ugye vettem egy havi magyart. 5000 a hónapos magyar, 3000 a 10 napos osztrák, meg az üzemanyag.
Nekem BP közepéről Bécs belvárosáig, meg bent a városban egy kevés császkálással megvolt bőven 580km-ből az egész.
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz
roberto211 #119217 üzenetére
Próbálok rájönni, de nem igazán megy, hogy miért jobb/egyszerűbb a Wien, a Bécs helyett.
-
g4bb3r
tag
válasz
roberto211 #119220 üzenetére
"Még semmi sem biztos, lehet, hogy a régiek helyébe majd új díjak és járulékok érkeznek " - van egy olyan sanda gyanúm az utóbbi lesz. Túl sok pénz ez a kormány zsebébe, hogy csak úgy lemondjanak róla szvsz.
-
-v-
addikt
válasz
roberto211 #119213 üzenetére
Neeem
Mérnem?
-
válasz
roberto211 #119213 üzenetére
130-140-et bírja simán az ezredes, fater anno 150-nel ment le Győrbe vele
-
válasz
roberto211 #119209 üzenetére
Hja, összesen 2.000 km-t mentünk, legtöbb helyen 150km/h óra szerint, németben kicsit odapörköltem neki. 5 fő + mindenkinek egy heti cucca (460L-es csomi fullon
), plusz klíma, az egész útra levetítve 7.5L-es átlagot hozott. Ha lassabban megyek simán beérte volna egy literrel kevesebbel, de így is 10 óra alatt értünk ki.
(#119210) bitpork nem ismerem annyira a VAG motorokat, de a d14z5 5.500RPM-nél adja le a teljesítménye maximumát. Szép lenne ha 3500-4000-nél nyelné az olajat mint kacsa a nokedlit
(#119212) kalmanchris És mégis melyik accordot?
A 7gen accord az nem ez az árkategória, inkább 2M körül vannak belőle jók. A 6gen meg jóval öregebb, jó eséllyel már rozsdál is, arról nem is beszélve hogy 1.5-2x annyit eszik mint ez a civic
-
h1ght3chzor
őstag
válasz
roberto211 #119159 üzenetére
Mit vennél +100-150-ért? Linket is küldesz?
-
kolosanyi
veterán
válasz
roberto211 #119177 üzenetére
Jó, hát nincs ezzel gond, mindenki azt vesz, ami tetszik neki. Csak az a gáz, amikor a családi beszélgetések alkalmával mindig az ő választását kell dicsérni, a Suzuki a legjobb a világon, minden más futottak még kategória maximum, a francia meg egyenesen atomjaira porlad, amint beleülsz, az olasz meg... Abból csak a pizza meg a kávé a jó. Különben is ne akarjak más autót, mert a Swift ideális első autó. Nem érti meg, hogy 60 km-en fizikai fájdalmat okoz már a vezetés, mert nagyon hátra kell dönteni az ülést, hogy ne verjem be a fejem egy kátyúnál a tetőbe. Mindig van más szempont is, mint az övé, de ezt nem veszi figyelembe.
-
kalmanchris
tag
válasz
roberto211 #119173 üzenetére
Civic-től nem voltam elájulva ( 6.gen ). 8 gen nagyon jó lenne jobb kormányvisszajelzéssel.
-
kolosanyi
veterán
válasz
roberto211 #119159 üzenetére
Igen, el is vagyok ilyen menetdinamikával. Viccen kívül.
Nem vagyok Audi fan, sőt igazából a három nagy német nem szimpatikus a tipikus hazai vevőkör miatt, tisztelet a kivételnek. A G Astra tetszik, vezettem is már, szerintem jó átlagautó. Pénzem éppenséggel lenne a szervizelésre egy régebbi Audi esetén is, de ha nem muszáj, nem fizetek többet a presztízs márkáért. Ha lenne klíma a Swiftben meg 15 centivel alacsonyabb lennék, nem is akarnám lecserélni.
Ha meg annyi pénzem lenne, hogy nem számít a költség egyáltalán, akkor vennék egy XC90-est. A szakmámból adódóan sokra értékelem a biztonságot. Na meg bírom is a SUV-okat.
(#119162) tresh
Nem vagyok francia ellenes, viszont abszolút nincs tapasztalatom velük. A családom a japán autó szindrómában szenved, minden szar, ami francia vagy olasz. Ehhez képest a bátyám egy 2-es Puntot használ minden nap Budapesten és szuper kis kocsi. Annyi, hogy ő alacsonyabb 6 centivel, ahol ő még pont elfér, én már nem. Visszatérve a Meganera, a második generációs nekem nagyon szűk, elöl is a tetőkárpitba nyomódik a fejem. Az első generációs is ilyen pici? -
válasz
roberto211 #119159 üzenetére
Legyen eszed, félmillióért Suzukit vegyél
(#119163) oliwire Mérlegelni kell, tudom milyen, én is hasonló cipőben jártam
(#119165) tresh
-
tresh
veterán
válasz
roberto211 #119161 üzenetére
Ez szerintem mindig ember is igény függő én pl szeretem a régi gépeket főleg mert sokkal jobban javíthatóak mint az újak, nincsenek rommá pakolva érzékelőkkel és nem kell hozzá egy halom speckó szerszám. De természetesen akinek mindennapi autó kell és nem hobbija a szerelgetés logikusan a legjobb választás pl egy megane (nekem is volt imádtam) . 1.6 16v -el kimegy a világból ha rendesen cserél bele olajat. Nálam valamiért a régi autók a nyerők de ez a saját betegségem.
Pl egy 124 es merga, egy régi quattro 80-as vagy egy , e30 és társai nekem mindent megérnének
Csak asszony verne rommá hogy minek
Bár már fűzöm hogy ővé lesz az ódi én meg veszek egy játszósat. De ha ebbe nem megy bele akkor a tudta nélkül lecserélem egy superb-re a verdát
-
tresh
veterán
válasz
roberto211 #119159 üzenetére
Pedig nincs azokkal baj ha jó példányt fog ki de semmiképp se 1.6-al min 1.8 kell bele az jó kis gép pályán is elvan 7-8 literrel
De az tény hogy a javítási költségek nem swift kaliberűek.
-
válasz
roberto211 #119110 üzenetére
Még a Megalight Ultra +120%-on filózom, és a Night Breaker Unlimited +110%-ot is ajánlották, de persze fontos lenne hogy elég hosszú élettartammal rendelkezzen. A jelenlegi emelt fényerejű (Sportlight) is már legalább 40-50ezer km óta benne van, jó lenne a következő legalább ennek a felét kihúzná.
-
tresh
veterán
válasz
roberto211 #119110 üzenetére
Kész már a verda?
-
mycso
veterán
válasz
roberto211 #119075 üzenetére
De mi az a "4-5 forinttal drágább, jobb gázolaj" ?
Ezt én sem értem.
Én amíg útba esett auchan kúton tankoltam, amióta nem azóta lukoil.
Igen ezek olcsóbbak 5-10-stb forinttal, mint a shell, mol, stb. Viszont semmivel sem rosszabbak. Akkor miért kellene drágábban tankolnom? Ez miért is fillérb@szás? -
szőröscica
addikt
válasz
roberto211 #119075 üzenetére
Én nem vagyok a saját pénztárcám ellensége, bőven millió km feletti üzemeltetési tapasztalatunk van már diszkont gázolajakkal, nem fogok mást tankolni. Az auchanos bevált, de az ENVI kutakon lévővel sincs gond.
-
válasz
roberto211 #119018 üzenetére
Milyen 4 ft a jobb üa különbözet? A normál kerül 350be akkor a jobb minimum 375be. 100 liternál az már 2500 ft
-
Vesztor87
senior tag
válasz
roberto211 #118566 üzenetére
A Nissan Almerák milyenek? 2003-2006 környéki 1.5 benzinesek? Megbízható? Futómű, váltó, kasztni? Tapasztaltak véleménye érdekelne. Van olyan mint egy egyes fóka/g astra?
-
hentes555
senior tag
válasz
roberto211 #118579 üzenetére
Nekem tetszik a színe, az üléshuzat nem annyira, de ennyi baj legyen vele összesen
-
hentes555
senior tag
válasz
roberto211 #118566 üzenetére
Köszi a választ, ezek elég jónak néznek ki, bár a belső terét kicsit szokni kell látványügyileg, de annyi baj legyen. Nekem leginkább a Fabiák tetszettek, 1.4-es motorral. Azoknak tetszik a belseje, olyan letisztult és valamennyire "minőségi" is. Meg ültem haveromékéban és abban még 90-nél is olyan szinten csend volt, hogy szabályosan meglepődtem. Mondjuk swift meg ignis után..
kalmanchris: Köszi a válaszod neked is, az a gond vele, hogy tényleg full felszerelt, 8 éves meg minden, csak egyrészt mikor vezettem, akkor olyan nagynak éreztem, nem éreztem annyira a kocsit mint pl. a swiftben. Bár lehet egy idő után meg tudnám szokni.. Csak amit mondtál is, hogy én max. havonta 2x mennék vele ilyen hosszabb 50-60 km-es távokat, azon kívül csak az a napi ingázás
-
válasz
roberto211 #118563 üzenetére
Tudtommal foleg 2005-2006-os peldanyokat erinti, a 2007-es FL utan talan mar nincs ilyen problema ha jol emlekszem.
-
válasz
roberto211 #118560 üzenetére
Olvass utána, mk4 swiftre volt több visszahívás is a csomagtér rozsda miatt
-
MPeter87
őstag
válasz
roberto211 #118470 üzenetére
Tehát az az álláspontod, hogy akinek automata kell vagy van, annak baja van. Érdekes álláspont..
-
Gergőke88
addikt
válasz
roberto211 #118466 üzenetére
Én naponta min 2x szelem át dugóban a várost, és egy megváltás lenne az automata.
Tehát szerintem ezt engedd el, pályán nem hiányozna, de városi közlekedésben nagyon is jól jön. -
Gergőke88
addikt
válasz
roberto211 #118460 üzenetére
Te se araszolsz a dugóban Budapesten naponta többször.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
roberto211 #118457 üzenetére
Mert taxiba kb őrültség automatát venni. A városi használatban azok gyorsan kopnak. Lásd a DSG-s Passatunk, csak 180k km van benne de már dobja az 1-2-es fokozatot a sok-sok városi használat miatt. Haver S60-jában a híresen fos 5 gangos geartornic 580k km után is köszöni jól van de ő kb 90%-ban pályán ment vele...
-
-v-
addikt
válasz
roberto211 #118460 üzenetére
Pedig ha sokat mész kurva fárasztó a váltogatás egy idő után, automatánál meg 1 kezed mindig szabad, ami baromi jó, tudsz enni inni, jobb kezeden könyökölni
Ha élményautózni mész ki olyan autóval, persze hogy váltogatni akarsz, meg én még amúgy is, mert azt szeretem hogy pont az történik amit én akarok .. de kényelemre baromi jó az automata, az kétségtelen.. pl ostoba csorgásnál nem kell folyton kuplungolni meg csúsztatni, nem áll görcsbe a vádlid, csak szépen lelépsz a fékről és annyi
-
válasz
roberto211 #118457 üzenetére
Azért mert sokan, ha jól sejtem Te is, még messzi vagy az 50től, még nem jelenti azt hogy idősebben nem akar valaki kényelmet. Lehet előítéletes vagyok, de egy taxisnál nem a kényelmi szempont játszik, hanem a buta félelem az esetleges költségektől
-
Pardise
senior tag
válasz
roberto211 #118441 üzenetére
Visszakerestem, de sajnos nem találtam, majd valaki ír róla valamit, köszönöm
-
Pardise
senior tag
válasz
roberto211 #118318 üzenetére
A Chevrolet Cruze-tól mik a vélemények? Egész szép kocsi, tetszik, vegyes véleményeket olvastam róla!
-
válasz
roberto211 #118381 üzenetére
Állítólag mindig rajta van a lába a kuplungon egy kicsit ha váratlanul be kéne nyomni
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
roberto211 #118381 üzenetére
Ha mindig csúsztatott kuplunggal vált nem csak elinduláskor akkor elég hamar le lehet darálni...
-
Pardise
senior tag
válasz
roberto211 #118318 üzenetére
Köszönöm az ötleteket. Ezekből a Micu.Lancer Sedan ami nagyon tetszik. Új Ford Focusról mi a véleményetek?
Opel Astra J milyen? Nem soká kijön a K-s Astra, arról tudtok véleményt mondani?
-
#43301120
törölt tag
válasz
roberto211 #118303 üzenetére
Óóó, kombiban még szép is! Köszönöm az ajánlást!
-
Elektrosokk
veterán
válasz
roberto211 #118274 üzenetére
Lehet hogy nem szerették eléggé.
-
#86322688
törölt tag
válasz
roberto211 #118263 üzenetére
Teljesen igazad van az arányokat tekintve, kb 10 ismerősömnek és családtagomnak volt olasz autója, meg vagy 20-nak, francia, jelenleg egynek sincs ,-)....az autóm jelenleg nem azért jó mert én kifogtam, hanem mert arányosan egy emberrel sem találkoztam akinek bármi gondja lett volna 400 ezerig, utána kell egy két jeladó meg ilyesmi, meg a családba is van 3 db....meg akinek elment 5-6 száz ezret az mind japán volt...
-
Elektrosokk
veterán
válasz
roberto211 #118263 üzenetére
Szerintem nem lutri Az olasz dízel. Az 1.9 jtd szenzációs motor.
Én csak olyan embereket ismerek akiknek olasz autója van, olyat nem akinek nincs de amikir volt akkor elromlott. Az Én tapasztalataim nem rosszak, kicsi kölök voltam mikor az elsô olaszt vettük, volt Alfetta, regatta, croma, thema stb. Az újabb vasak meg még jobbak.
-
8th
addikt
válasz
roberto211 #118209 üzenetére
A matrica megmaradt?
-
Typhoon47
senior tag
válasz
roberto211 #118209 üzenetére
A kocsi orrával a lehető legszerencsésebb módon törted össze, szinte az egész elejét érte az impact. Ugyanilyen erejű oldalirányú ütközésnél (persze nem akarom festeni az ördögöt a falra,de) nem sok maradt volna a swiftből.
-
válasz
roberto211 #118117 üzenetére
Azért másnak f@sz ajánlgatni ... le a kalappal
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #118087 üzenetére
En azt mondom 1M felett meg megeri...
Enyem most 1,6M, lenyuljak, lezuzom, marad 0 ft-om, igy meg azert ad valamit, amibol legalabb nem nullan vagyok. Evi 50k-t nekem meger. -
tresh
veterán
válasz
roberto211 #118072 üzenetére
Mi ebből a tanulság? MIndenki vegyen újat!!!!44
nem nem!! mindenki járjon szarfos tdi-vel az már van 400k ért is
-
-v-
addikt
válasz
roberto211 #118067 üzenetére
Aha ok kösz... nagyszerű ez az ország
-
válasz
roberto211 #118063 üzenetére
Sajna nulla, de sokkal szebb
-
8th
addikt
válasz
roberto211 #117942 üzenetére
"Amúgy nekem senki ne mondja hogy egy ezer valahányszáz kg-os autóhoz olyan faszán teljesít az 1.6 100 akárhány le motor h beleszakít az ülésben."
Senki nem is mondta. Egy 1.6 100hp Octavia még ha lustábbnak is érződik mint a konkurencia valójában nem az, nagyjából ugyanazt tudja csak ki kell nyomni hozzá a szemét. Pont mint az összes többinek is.
Astra G 1.6 16v: 11.5s
Honda Civic 1.4i 16v 7gen: 11.8s
Focus mk1 1.6 16v: 11.9s
Octavia mk1 1.6 8v: 12.3s
Renault Megane II 1.4 16v: 12.5s -
-v-
addikt
válasz
roberto211 #117945 üzenetére
Ulj be valamibe, ahol max. 5 kilot visz egy loero, ott kezd eroske lenni egy auto
-
tresh
veterán
válasz
roberto211 #117945 üzenetére
320d az erős ?
-
roberto211
őstag
válasz
roberto211 #117945 üzenetére
Viszont ebbe már biztos összehugyoznám magam..
Pld a 2.0 tfsi be..
#117947) tresh : Coupeba szerintem nem gyenge...
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Ikea mittzon íróasztal, 140x60
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
- billentyűzetek - kiárusítás - Logitech, Corsair, ASUS
- Lenovo ThinkPad L15 Gen 2 - 15.6" FullHD IPS - i5-1135G7 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- LG 32GR93U-B - 32" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
- 134 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX8H) - Intel Core i9-13900HX, RTX 4090 - 3 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest