- Poco X6 Pro - ötös alá
- Magisk
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Hatalmas kedvezménnyel nyit az Ulefone új csúcsmodellje
- Jól néz ki a világoskék iPhone 17 Air
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- iPhone topik
- Honor Magic V2 - origami
- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
Hirdetés
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
kisza25 #217027 üzenetére
Ez is egy nézőpont, olyan majmot kell venni, amihez tudod szponzorálni a banánt is.
Szívó és a turbó Tipót hasonlítsuk össze, ne a hunyadit az alfával.
1.6 szívó 7,74
1.4 turbó 8,00 -
tboldi
nagyúr
válasz
kisza25 #217020 üzenetére
Csak kiemelted, hogy MPI a többi különbség között, holott a Juliska is az.
Amúgy én már vissza nem váltanék szívóra, ezt már a 1.3 Multijet Ypsilonnal megfogadtam. Persze továbbra is rendszeresen vezetem a Jazz-t és a WagonR-t is a MiTo mellett, de szívom is a fogam olyankor. A tarcsit könnyű megszokni.
-
hdanesz
őstag
válasz
kisza25 #216615 üzenetére
Na ez az, de ott van a papírok nélkül opció.
Ha jól emlékszem, akkor ott valami olyasmi volt, hogy forgalomba sem lehet helyezni.
Gondolom ott az volt a cél, hogy valaki megveszi és kiárulja alkatrésznek. (Elviszi tréleren, letámasztja valahova és szétszedi/árulja.
) Viszont a fórumtársnál ugye használandó autó lenne.
Én is adtam már el autót jóval olcsóbban mint a hasonló kaliberű autók árai, de ott mindig volt is valami bibi. Nem titkoltam, bele is írtam a hirdetésekbe.
-
tboldi
nagyúr
válasz
kisza25 #216314 üzenetére
Amúgy került fel egy 155-ös MiTo, ami nem tűnik rossznak.
-
-
válasz
kisza25 #216311 üzenetére
elég racionálisan levezetted ezt. szóval ha csak nincs pl. olyan becsípődésed mint pl. szőröscicának a 650i-vel, akkor anyagilag nem hiszem, hogy megéri cserélned bármire is. főleg, hogy biztosan találsz javítanivalót az újabb kicsin is, amire elszórsz egy fél misit
én is rengeteget agyalok, közben meg lassan egy éve elvagyok autó nélkül
sajnos nincs semmi olyan verda amiért meg lennék őrülve, ezért én is talán túlracionalizálom a dolgot. esetleg egy glk merci, az tetszik nagyon
-
AssAssynn
addikt
válasz
kisza25 #215943 üzenetére
Dehogynem.
NAV lapja szerint Júliusban a benzin 580 ft, a gáz 323 ft.
Mindeközben gázzal csak valami 20%-al fogyaszt több litert az autó.
A Picasso 10 literes fogyasztásával és a 6e km-el számolva benzinből 348 ezret tankolnék, gázból meg 233 ezret egy év alatt. Ez 115e forintnyi különbség egy év alatt.
Ugye itt egy kb. 1-1,5 milliós autóról beszélünk. Nyilván, ha valaki vesz egy új 12-15 millás járgányt azt nem érdekli ez az összeg. -
válasz
kisza25 #215603 üzenetére
Ki se kell nyomtatni a biztosítós ajánlatot, elég telefonon megmutatni (Bp-en biztosan).
Sőt! Márciusban mikor mentem autót átíratni, elfelejtettem előre kikeresni az emailt a telóban, mondta az ügyintéző, hogy hagyjam a fenébe, látja már a rendszerben a (Generali) GFB-met. -
Vismajor01
addikt
válasz
kisza25 #215604 üzenetére
Ne legyetek ilyen bummerek, legtöbb postán nincs külön ablak a csekkbefizetésre, és szökőévente csomagért megyek v viszek akkor mindig, mindenki csekket lobogtatva áll előttem a sorba és az összes hajam kihullik
Emlékszem anyámra amikor a szolgáltatók egyre többen kezdték befezetni az online fizetést és online számlázást, és eljött a nap amikor már nem kellett postára mennie, sztem pezsgőt bontott.
Kézzelfogható nekem a havi kimutatásom is amit a bank küld, hog ki küldött és kinek küldtem mikor és mennyit
-
tboldi
nagyúr
válasz
kisza25 #215215 üzenetére
Ez az érzetbeli különbség a mieinkben is megvan.
- A WagonR-rel a 130 egészen ijesztő, zajos, ráz, imbolyog.
- A Jazz okés, bár nagy a szélzaj ekkora tempónál, de relatíve biztonságban érzed magad, a halálfélelem még messze van.
- A MiTo alatt meg igaz, hogy üvölt a majdnem üres sportkipu, de a Hondához képest is magabiztosabb vagy vele 130-nál.Nyilván egyik sem ideális pályázós autó, de azért érzékelhetők a különbségek.
Qru: 👍
-
tboldi
nagyúr
válasz
kisza25 #215204 üzenetére
21 centivel hosszabb.
Illetve a lábaimnak is tágasabb hála a tengelyirányban is állítható kormánynak.
A nagyobbat én most a teljesítményre értettem, az majdnem dupla (83-155 póni). Vagyis az Alfa képes lenne gyorsabban menni, meg jóval rugalmasabban is gyorsul, de mégsem akarom kihasználni pályán, nekem a tempomat 130 a komfortzóna csúcsa.
A dynamic módot inkább a 30-40-nel szüttyögő tanulók és nyuggerek megelőzésére használom a városban.
-
batai15
félisten
válasz
kisza25 #215148 üzenetére
Miért szerinted nem enyhén vicces hogy üresben van az alapjárat ? Egyébként toló üzemnek hívják a motor féket,az alapjárat meg szintén a motor egy üzem állapota.
Legalábbis úgy emlékszem.
Szerintem túl beszéltük a témát, köszönöm ezúton is.
További szép hétvégét mindenkinek. -
batai15
félisten
válasz
kisza25 #215146 üzenetére
Üresben van az alapjárat. Szerintem azért gondod át. Btw én nem azt írtam ( legalábbis vissza olvasva ,hogy befecskendezés lenne e,hanem azt hogy alapjárat az van ,az alá a motor fordulat nem süllyed , azért ezt vegyük figyelembe ) ,olajnyomas jó hogy van hisz forog a fő tengely.
-
TrollBalint
addikt
válasz
kisza25 #215046 üzenetére
Ezeket érzem, ha áll az autó is. Már ültem mindegyikben, a Mazda 6 nagyon bejött, az Octavia már kevésbé, de közrejátszhat, hogy ott a felszereltség is csalódás volt, meg alapvetően megalomán hajlamaimnak a Superb jobban fekszik
Pedig szerintem szélességre abban sincsen több hely.
Mondjuk ettől függetlenül, a próbaútról meggyőzhető vagyokBár mindkét előző kocsit úgy vettük, hogy nem mentünk vele próbakört, csak a szerelő.
-
TrollBalint
addikt
válasz
kisza25 #215008 üzenetére
Mondjuk a 10-15%-t nem láttam, de én csak egy szűk réteget nézek. Nekem is vannak a parkolómba autók, amik isten tudja mióta ott vannak, hónapok óta. Meg olyanok is, amik újra, meg újra felkerülnek, de ugyanannyiért.
Picit sokallom a Mazdáért a majdnem 9M-t, de igazából a hasonló Mazdák ilyenekért mennek. És ott van a gyári garancia is még jövő szeptemberig, ami bő egy év.(meg az jobban is tetszik, mint az octavia. Igazából az Octavia mellett a színe szól, hogy nem sablon szürke, meg olcsóbb 1M-el. De skodában is inkább a superb tetszik)
-
TrollBalint
addikt
válasz
kisza25 #215006 üzenetére
Pedig nekem úgy tűnt pörög, vagy akkor azok voltak túl jó vételek, amiken én is gondolkodtam
Mondjuk legalább, mintha az árak picit kezdenének ebben a szegmensben is csökkenni. Nem nagyon, csak éppenhogyGondolom ez nem sokáig fog tartani (már ha tényleg jelen van, és nem csak én képzelem be
)
-
rbalint88
addikt
válasz
kisza25 #214967 üzenetére
Ja igen, az ujban a konyoklo is csak a legfelso szinten allithato
Csomagtarto se nagyobb, mert a jatekhibrid akkuja miatt sokkal magasabb a padloja, rekeszekkel van tele (nincs bajom a rekeszekkel, csak jobb lenne, ha 5-10centivel lejjebb lehetne a padlo). Tenyleg nem tudom, hova varazsoltak el benne a helyet.i40 1.7dizel volt, elvileg a 140 lovas, de azt jol titkolta
-
Biqci
aktív tag
válasz
kisza25 #214912 üzenetére
Itt nálunk ez sztenderd, már nem is foglalkozom vele. Vagy a másik, a körforgalomban a behajtás, amikor már benn vagyok, néha állóra kell fékezni, mert bejönnek elém. Ilyenkor indítom a kamera felvétel rögzítést. Már egy komplett gyűjteményem van, csak össze kellene vágni...
-
hobizoli
nagyúr
-
válasz
kisza25 #214912 üzenetére
Én azt tapasztalom, hogy egyre inkább mindegy, mivel közlekedik az ember (Astra F, Giulietta, S-Max tapasztalat, és hát elég nem azonos kategóriájú autók)
Egyre több a
"nem indexelek, mert mindenki tudja, hogy én merre akarok menni",
"letollak 50-nél, de 90-nél már lemaradok",
"letollak 110-nél, még akkor is, ha tele a belső, de 132-nél már lemaradok"
stb... -
Qru
MODERÁTOR
válasz
kisza25 #214901 üzenetére
"Mert egyszerűen érezhető volt az hogy kisautó és sehol nem adják meg az elsőbbséget és túrnak le az útról akár mennyivel megyek."
Sajnos ez így van, nap mint nap ezt érzem a Jazz-ben ülve. Érdekes ha az Imprezával vagyok akkor nem néznek semmibe. Pedig amire nekem kell autó, azt 90%-ban tudja a Jazz fele akkora fogyasztással.
Jégért kár, nem tudsz esetleg vmi napvitrolát/ponyvát kifeszíteni a kocsik fölé?
-
tboldi
nagyúr
válasz
kisza25 #214897 üzenetére
és TrollBalint:
Én is igyekszem vigyázni rá, ha olyasmit szállítok, bebugyolálom, kipárnázom, de ha hosszabb távon használsz egy autót, elő fog fordulni legalább egyszer, hogy egy pillanatnyi figyelemkimaradás vagy egy kanyarban elmozdulás miatt megsérül.Tálca: a Jazz-ben nincs, mert akkor buknám a háló kampóit, a MiTóba viszont nincs kampó, de nem találtam olyan tálcát, ami az 5 személyeshez passzolna. A hátsó háttámlák nem egyben hajthatók le, mint a 4 szem. verzióban, hanem 1/3-2/3 arányban, és a közöttük lévő zsanér belóg a csomitartóba.
Így hát mindkettőben méretre szabott lidlis csúszásgátló van csak. -
molnarpeter
nagyúr
-
kory24
őstag
válasz
kisza25 #214727 üzenetére
Sziasztok!
Eladtam az autóm és csak itthon vettem észre, hogy a szerződésen az alvázszámból 1 számjegy kimaradt...
Így akkor ugye a vevő se tudja átíratni, illetve én se tudom bejelnteni a tulajdonváltást igaz?
Mindenképp újra meg kell találkoznom vevővel és új szerződést kitölteni? -
rbalint88
addikt
válasz
kisza25 #214504 üzenetére
Nekem a ceges autonal by default i30 fastback lett volna, mondtam gyerek melle kombit szeretnek, ha kell berakom a kulonbozetet, de nem volt problema szerencsere
Amugy ez az uj i30 kombi sokkal kisebb belul, mint a tied. Szoval egyaltalan nem vitatom a kombi elonyeit
Azert mentem aposeval az ikeaba, mert az mar felig melosauto, valoszinu tagasabb es nem kellett meg kiszerelni belole a gyerekuleseket is
De ha sajat penzbol, a sajat celjaimra vennek autot, akkor Golf GTE-t vennek, meg tetoboxot.
-
szebe
addikt
válasz
kisza25 #214497 üzenetére
Kb 2 hónapja vettük az ágyat, akkor volt ennyi.
Csak tippelni tudok, hogy mivel Veszprémben van átvételi pont, így útba esünk, és lehet ezért olcsóbb a szállítás.Konyhabútor még épp befért a G Caravanba, 187-es volt a legnagyobb csomag. Kb ott döntöttük el, hogy a nagyobb és nehezebb dolgokat ha befér, se hozzuk, hanem kifizetjük a szállítást. Az apróbb dolgokért meg elmegyünk magunk (ágyrács, matrac, egyéb csetreszek).
-
eastsider
nagyúr
-
hdanesz
őstag
-
hdanesz
őstag
válasz
kisza25 #214306 üzenetére
Oh, a francba. Egyre több bibi gyűlik az autóval már látatlanban is.
Utálom a cigit...és értelemszerűen a füstjét/szagát is.
A parkolóradar majdnem mindegy milyen, gyári vagy nem. Nekem csak az a fura, hogy a kinézett autóban és ebben az autóban is ott van a gyári parkolóradar gomb. Pedig kivül feketék a szenzorok. Ha pedig nem kértek gyárilag bele, akkor elvileg ott vak kapcsoló van. Nem? Mint ebben a radar nélküli verzióban.
-
hdanesz
őstag
válasz
kisza25 #214302 üzenetére
Igen, G4FA a motorkód. Láttam a JSZP-n. Köszi a tippeket!
A dohányzás nekem is eszembe jutott....de azzal nyugtattam magam, hogy csak azért veszett el a szivargyújtó dugója mert GPS-t töltöttek róla.Plusz a leírás szerint 'nem dohányzó'....bár azt tudjuk mennyit ér.
Radar elől is van és a beltérben is van gyári kapcsolója. De ettől függetlenül lehet utólagos.
@BigBlackDog: Köszi neked is. Valamit valóban látni...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
kisza25 #214255 üzenetére
Amúgy biztonsági előírás is (tűzvédelmi), hogy ne legyen sok nyál a tankban. Csak a Mercedes volt, akiknél épp szegénységjelző feletti szint volt a policy, többit "üresen" vettem át mindig. A Skoda pl viszonylag pesszimista volt, tankoltam x litert, a hatótáv meg alig jelzett valamit
Fordok is hamar szóltak, hogy tankold meg, Fiestával hetente jártam kútra.
-
válasz
kisza25 #214237 üzenetére
De, összkerék-hajtású, bár Torsen önzáró differenciálműveket csak a csúcsváltozat, a Circuit Edition kap majd.
Erre szolgál egyebek közt a GR Yarisból már ismert lehetőség, hogy fix hajtási arányok közül választhat a vezető: a teljesítmény 40, 50 vagy 70%-át küldheti hátra, így az üresen 1,474 tonnás gépet nem lehetetlen erőből keresztbe tenni, ami hasonló felépítésű, keresztben álló motoros sportmodelleknél viszonylag ritka képesség.
-
válasz
kisza25 #214224 üzenetére
Hát ezaz'.
Amikor vettük az egyterűt, akkor csak 1.5EB motorral tudtuk kifizetni. Mire megjelent a 2.5 benzines hibrid, addigra olyan ára lett, hogy ugh... és akkora már nem is tudtuk volna kifizetni. Mi talán az utolsó pillanatban léptünk.
Azóta meg kb. a hüledezés megy részemről... hova mentek az árak, hogyan húzta ez magával a használt piacot... -
Gombinyó
őstag
válasz
kisza25 #214073 üzenetére
Az, kb 50 darab van belőle a flottában és mind ilyen, de állítólag a tsi-nél ez normális. Az összes ugyanígy csipegeti az olajat. Nem ehhez vagyok szokva pedig volt már pár autóm, francia, francia motoros ford, japán. Tartok backup autónak egy 18 éves jazzt, az semmit nem eszik a 0w20 olajból.
-
palik
csendes tag
válasz
kisza25 #214069 üzenetére
Én is erre gondoltam, hogy van amiben 300 ezer van és van a fabia csoportban aki újként vette és oktatott vele és 270 ezernél adta el. Mondjuk 15 ezrenként cserélte az olajat. Én olyat nézek amiben 120-130 ezer van és nyílván onnantól 10 ezrenként lecserélném az olajat. Csak érdekelne ,hogy kb mire számítsak ha mondjuk a motor bedöglik
Erre gondoltam
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hardcore café
- Autós topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Bluetooth hangszórók
- Battlefield 6
- Projektor topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Víztisztító berendezések - kancsók - szűrőbetétek
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 13 512GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3075
- Asus Zenbook 15 OLED UM3504 - 15.6" 2.8K 120Hz - Ryzen 5 7535U - 16GB - 512GB - 2+ év garancia
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF A15 FA507NV 15 notebook - R7 7735HS 32GB DDR5 512GB SSD 1TB SSD RTX 4060 6GB W
- IKEA (HAVREHOJ) tablet tartó
- Samsung Galaxy Watch Ultra Titanium Gray Használt, karcmentes, garanciával 2027. január 29-ig
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest