- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
m3tr0
őstag
válasz
dízelracer #4383 üzenetére
Teljes mértékben egyetértek.
De pont erre írtam,hogy ő idejön és neki áll itt hepciáskodni, meg hirdetést töröltetni, meg megy árulkodni. Ráadásul a moderátor meg csinálja egyből...Biztos példát statuál.
Utálom az ilyet. -
m3tr0
őstag
válasz
dízelracer #4381 üzenetére
Ez egy vicc parádé..komolyan mondom.
Ide jön egy kis *** és egyből az van amit ő kér a moderátortoknál?! Szánalom.
-
Vesztor87
senior tag
válasz
dízelracer #4326 üzenetére
Na pont ez az... Érdemes lenne venni egy majd 20 éves audi80ast és kész?
-
h1n1_900
senior tag
válasz
dízelracer #4300 üzenetére
Ebben egyet értek. De az a gátlástalanság ami ráveszi erre. Nekem is volt olyan, hogy üres volt a zsebem de mégsem mentem lopni
-
FF23
senior tag
válasz
dízelracer #4141 üzenetére
Hogy mikor kapcsol fel az nem azt jelenti hogy negyvennel megy.
Ehhez a fogyasztáshoz több trükköt is bevet, pl.: az előmelegítés, ahol árammal helyettesíti benzin energiáját, meg, ha jól értem az ohne generator-t, akkor kiiktatta a generátort hajtását/töltését is, tehát az akkut is naponta töltheti.
Itt látszik, hogy mennyi áramot használ el még hozzá: [link]
6.523 km-re 58 kWh -nem is sok. -
Dare2Live
félisten
válasz
dízelracer #4141 üzenetére
Egyrészt nem te döntöd el hanem a KRESZ. A közveszélyes idiótáknak felénk nem az a jelemzőjük, hogy félmillió kmet vezetnek baleset nélkül... De ha felétek ilyenek...
-
kisza25
félisten
válasz
dízelracer #4138 üzenetére
ja az enyémen elég feszes a futómű 185/60/15 1,4 105ló motorral is sikerül 5,5 fogyi, lehet kis trükkökkel én is letudnám vinni 3lityire
most szaladok leszerelem az ablaktörlőt és behajtom a tükröket, meg szerelek rá bicikligumit -
kisza25
félisten
válasz
dízelracer #4129 üzenetére
az igen, nekem a téli 185 széles igaz én 6,5lityivel járok el, de legalább meg is tudok állni
aero. : Futóművébe a TS sportverzió alacsonyabb hasmagasságot, és kicsivel keményebb karakterisztikát adó rugói kerültek
ekkora fanatikus ilyet kifelejtene -
jasszer
őstag
válasz
dízelracer #4126 üzenetére
Az egy dolog hogy Ottó egy beszűkült pöcs, de hogy másokat is veszélyeztet ezzel... Béreljen ki egy zárt pályát és ott körözzön.
-
jasszer
őstag
válasz
dízelracer #4118 üzenetére
Jah, alapvetően én is így állok hozzá, nyilván növeli a rendszer komplexitását egy ilyen, de azért 2011-ben szerintem bármelyik nagy gyártó meg tudja ezt oldani, szóval ha nem jelentősen drágább az adott modell, amiben van start-stop akkor olyat fogunk nézni.
Automatán gondolkoztam már egyébként, de az meg mindenképpen megdobja a fogyót pár decivel...
-
kisza25
félisten
válasz
dízelracer #4126 üzenetére
nekem a 145/80/14 gumin akadt meg a szemem, a biciklimen szélesebb van
-
m3tr0
őstag
válasz
dízelracer #4126 üzenetére
Nem a Yarisnál, hanem Ottónál csúszik a kuplung...
-
kisza25
félisten
-
Stafni
aktív tag
válasz
dízelracer #4098 üzenetére
Bizony ez is zavaró, de engem jobban idegesít ez a kasszírozás, hogy mindenért fizetned kell amid van. Autó, ingatlan. Most építenénk házat, de mennyire akarják majd megkaszálni? Lehet, hogy nem éri meg felépíteni, mert olyan lesz az adó mértéke amit nem tudok kifizetni. 10 évet dolgoztam sokszor napi 16 órát még hétvégenként is, hogy összejöjjön a pénz. 2 éve ment el tervre, pályázatra (amit basztak elbírálni időben), szaki keresésre, hogy olcsón és jól legyen felépítve. Rakat pénz a sok mérnők akiket be kell vonni jogszabályok miatt. Aztán amikor felépül majd 15M-val többre értékelik, (mert ilyen volt anno az ingatlanadó kalkulátor is). Fizetheted az adót!
A megkeresett pénz természetesen mind adózott és 0%-a szürke vagy fekete jövedelem. 10 éve alig veszünk valamit magunknak, hogy kijöjjön a ház hitel nélkül! -
Dare2Live
félisten
válasz
dízelracer #4085 üzenetére
Az e85öt már ellehetetlenítették az elöző adóemeléssel... gyak 0át lehet vele sporolni... akkor minek? vagy már csak csapkodunk, hogy adoemelés, adóemelés, adóemelés.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
dízelracer #3811 üzenetére
Nem csinálhat semmit a lézer blokkolóval mert teljesen legális.
-
Winner_hun
félisten
válasz
dízelracer #3811 üzenetére
Mit? Azt hogy nyugodtan lehet blokkolni a lézert? Radart nem szabad, lézert lehet.
-
mycso
veterán
válasz
dízelracer #3811 üzenetére
Nem nagyon kell nekik mit mondani....max. annyit, hogy olvasgassa a jogszabályokat, vagy azt, hogy majd a bíróságon találkozunk (ha nagyon kötekedni akar miatta) nagyjából ennyi.
-
soldi3r
veterán
válasz
dízelracer #3758 üzenetére
akkor elég körültekintő vizsgálat előzte meg ezt a megállapítást
(#3784) Laraxior, kapsz majd egy levelet, azon lesz egy egy igazolás
jókat mosolyogtam 1-2 hozzászóláson
legalább lett ingerenciám, megyek és meglesem, hogy egy borán miért nem megy a turbó -
_NCT
addikt
válasz
dízelracer #3758 üzenetére
Én is láttam már "új generációs" Suzit olyan balesetnél,ahol a régi 80-as Audiban megúszták a balesetet törésekkel, míg a Suzukiban 1 ember meghalt....Persze több tényező is közrejátszhat, de Suzit elvből nem vennék....
-
k.
őstag
válasz
dízelracer #3736 üzenetére
Állapot a lényeg. Abból nem engedek, hogy rendezett legyen. Járnak 15 évessel, egyébként, de patent állapotúak. Aki pedig nem tud egy 15 éves vénséget szépen tartani, annak tényleg felesleges kocsit fenntartani. Azért birom a szövegértelmezést. Sehol sem irtam, hogy öreg autó az szar, fiatal is lehet szar, az a ciki. Azt továbbra is tartom.
Egyébként, hogy megnyugodj, 2 évre kell a kocsi-max, de lehet még addig se, nem tudom pontosan, hogy mikor szabadul fel pénz-, aztán veszek magamnak egy 3-4 éves kisautót.
Az már menő 22 évesen ugye? -
Motion_Blur
félisten
válasz
dízelracer #3736 üzenetére
jujjj, ez de csúnya
-
AMD Power
titán
válasz
dízelracer #3645 üzenetére
Erre az "okos" emberek 50% tudod mit szokott nekem mondani ilyenkor? Mit érdekli öt ,hogy mennyibe kerül a benzin/gázolaj , neki nincs autója....
Erre én... Te buta paraszt. Szerinted a kenyeret meg a teje mivel viszik el a közértbe amit te megveszel? (A többiről nem is beszélve) És ilyenkor látom az arcokon. Jah tényleg....
-
Typhoon47
senior tag
válasz
dízelracer #3633 üzenetére
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
dízelracer #3633 üzenetére
Bocsánat uram!
-
Rick4
félisten
válasz
dízelracer #3580 üzenetére
Milyen teherautóé ez a levegőszűrő? Nincsen erről egy kép?
-
NTonee
veterán
válasz
dízelracer #3475 üzenetére
Igen, a Citroent valóban az összes szerelő szidja. Bele kell nézni a motortérbe, és mindenki számára egyértelművé válik, hogy miért. A Laguna II azért nem akkor szar, nekem elég sok ismerősöm szaladgál azzal, és jól elvannak vele. A 308-at nem ismerem. Peugeot márkaszervizes ismerősöm van, aki izomból tudja szidni a benzineseket, főleg a 207-est.
Érdekes egyébként, sikerült kettőt is leírnod azok közül, amiket kiszúrtam magamnak. A Laguna és C5 is fent van a listámon, persze mind2 dízel motorral.
A japán meg japán még ma is, ez kétségtelen. -
NTonee
veterán
válasz
dízelracer #3470 üzenetére
A Megane II pl pont a rosszabbak közül való. Ott az elején valóban sok volt az elektromos hiba, de egy 2006 utáni már lényegesen jobb vétel.
-
Typhoon47
senior tag
válasz
dízelracer #3452 üzenetére
teleszart zokni az egész:k fáj ránézni
-
Stafni
aktív tag
válasz
dízelracer #3442 üzenetére
De repülni igen!
Hála neki, elég olcsón megússzuk majd az építkezést!
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #3442 üzenetére
" Azért az priceless lett volna, ha vki a járdáról nyújott karral mellkason támasztotta volna egy pillantra, kommentálva azzal, hogy ez most a választói akarat volt...
"
-
AMD Power
titán
válasz
dízelracer #3347 üzenetére
Nekem sem az... de 1x imádok vezetni. Meg nagyon sok olyan helyzet van mikor nagyon jó ,hogy van kocsim.
-
AMD Power
titán
válasz
dízelracer #3337 üzenetére
Ha nem talál ki nálunk is valami kompenzációt a cég akkor jövőre már nekem sem lesz.
-
Integra
titán
válasz
dízelracer #3231 üzenetére
ebből az egészből a legdurvább (számomra), mikor megpróbál az érdeklődő hülyére venni, amit a mazdás esettel mutat be. csodálom a türelmét, én az ilyet 2 perc után elhajtom. amikor az ilyen gyökér eljátsza az ő a királyt mert ő akar venni, örüljek hogy ad pénzt az autómért istencsászárt...
-
Integra
titán
válasz
dízelracer #3205 üzenetére
tökéletesen tükrözi az átlag magyar mentalitást a cikk.
na de nem mondok többet mert lenéző, lesajnáló, bunkó és demagóg leszek -
kisza25
félisten
válasz
dízelracer #3205 üzenetére
pont ezt akartam linkelni
-
Dare2Live
félisten
válasz
dízelracer #3205 üzenetére
Pár hete kifogam egy kocsit ami tényleg ez a nyugdíjas pap kategória volt, reggel 10kor rakták fel a hirdetést, 12kor felhívtam, hogy megnézem, mire 17hra leértem elvitték.
3hónap! alatt az egy ilyen volt.
szerk:
Tanulság: Leinformálást koicsban kell megvárni. -
shteer
titán
válasz
dízelracer #3205 üzenetére
ez így van... amikor autót kerestem és megmutogattam a jelölteket ismerősöknek, minden 100 fölött sápítoztak h sok a km
-
NTonee
veterán
válasz
dízelracer #3205 üzenetére
A cikket ugyan nem olvastam, de akinek van egy kevés esze, az gondolhatja, hogy nem lesz 100%-os, 10ezret futott egy, mondjuk 10éves használt autó. Nekem inkább azzal van gondom, hogy a nyomorult kereskedő (is) úgy akarja eladni a bontószökevényt, mintha semmi baja nem lenne, és most gurult volna ki gyárból.
Legutóbbi autókeresésem alkalmával majdnem felrúgtam az egyik kereskedőt. Bementem a telepre, épp akkor állt be egy akkor általa megvett darabbal. Megláttam, és kb. első látásra szerelem. Mondja a nő (a kereskedő), hogy így ahogy van elvihetem 550ezerért, de ha most nem kell, akkor holnap már nem lesz itt, viszi takaríttatni, meg vesz dísztárcsát a kerekekre. Holnapután 750ezer lesz az ára.Nem vettem meg.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #3154 üzenetére
En ehhez vagyok szokva, nem mondom a GT is beveri a 15-t tolva, meg E85-bol mivel azt dusitani KELL a 20-t is haverarcnakm, de ezek ijen autok. Aztan meg mekkeeeáááni. Evente fekbetetcsere van elol, mert betetvasig lekopik. Aztan megyek vele 8-10k km-t per ev. De le lehet vele potyoreszni 8-l varosban off_boost, es ha kell tud menni is. De 4 szemellyel a fedelzeten is ki tud ugrani a 4-sen egy kocsisorbol ugy kigyorsitva hogy megelozok vele egyszerre 2-3-4 autot is, pedig ott szokott lenni szep forgalom, nem egyesevel atszenvedem magam, meg megvarom amig lekanyarodik elolem.
De ez a 3.6 ez annyira beteges, neztem multkor az Ignis-t az M0-n 90-l klimaval eszik 5.2-5.6 kozott 100-n a kijelzo szerint, ez LPG-vel lenne 6.5, ami ma 1325Ft, klima nelkul meg ennyi sem lenne, mert akkor 5-5.2kozott szor, tehat kb 4-5decit "ér" a klima
1325Ft-ert alig kapok 3.4 liter gazolajat, januartol 3.1-t
Annyival meg az szuper ehenkorasz 1.5D Saxo SEM megy el, klimazva meg kb meghal. Ha Ignis-t szamolom klima nelkul LPG-vel 6-l, az 1230Ft 100km-n, amiert ma adnak 3.1liter gazolajat, januartol meg 2.8-t. Hat 2.8-l talan meg a 3L Lupo sem megy el, es abban aztan hely semmi, meg menyibe is kerul? Sosem terul meg egy LPG-s Ignis-hez vagy barmi hasonloan kis ccm-s varosi kisautohoz kepest -pl Rick4 mk2 Punto-ja- varosban rohangalni a dizel mivolta meg pokvágeny felára
-
shteer
titán
válasz
dízelracer #2960 üzenetére
óóóóóóóóó
kár érte
-
No-kia
addikt
válasz
dízelracer #2796 üzenetére
h ailyen következményekkel jár, rám gyakrabban is jöhetne
-
soldi3r
veterán
válasz
dízelracer #2782 üzenetére
ez sajnos nem ilyen vicces
-
soldi3r
veterán
válasz
dízelracer #2755 üzenetére
ez a szakmai titok, pár éven keresztül napi 8-10 óra gyakorlás a villáskulccsal
nem úgy megy az, hogy olvasol egy hibakódot a vas-sal, aztán az megmondja melyik alkatrészt cseréld ki és azt melyik polcon találod meg a raktárban
sőt az új online rendszer már annyira okosított, hogy szinte nem is tudsz belőle rendes mérési értékblokkokat kinyerni, találd ki magadnak mit és hol akarsz mérni(#2763) Dark Archon, helyre kellett volna hozni a gyújtást
(#2771) Újoncka, van értelme van egy ilyen autóban az összkeréknek?
(#2774) hobizoli, épp ezért nem jók hozzá az opel alkatrészek
-
soldi3r
veterán
válasz
dízelracer #2734 üzenetére
a porsche budáról nem tudok mit mondani, de a hibakeresés nagyon nem úgy működik, mint ahogy gondolod
-
VR6-Fan
veterán
válasz
dízelracer #2676 üzenetére
dupla...
-
VR6-Fan
veterán
válasz
dízelracer #2676 üzenetére
jah azt tegyük hozzá hogy ez elől kapar, és aláz
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #2681 üzenetére
Ez akkor sem kelloen jo erv a dizel mellett, hogy ket kilo per darab ar helyett lehet venni egyes tipusokba akar mar 50k-ert is, ha kell. Nagyon meghato tud lenni, tenyleg
Egyebkent a Siemens gyartotta PD elemeket garban csereli a VAG, akarmikori gyartasu az auto meg akarmiota nem volt mar szakszervizben. De csak azokat. Ugyhogy akinek azzal szerelt dizel otoja van, az most a segget a foldhoz verheti, tobbiek meg hat beszopodtak.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #2676 üzenetére
PD elem lopva mar tenyleg egesz qrva olcso is tud lenni... akár
Ehhez kepest kisker aron megveszek 4db uj benzininjektort ennel is occsóbbé a vilag masik vegerol ideszallitva ...De meg mindig ott tartunk, hogy csak a 4db PD elem meg igy is ket kilo +beszereles -es a rencer mas resze is megdogolhet...-, annyiert meg beugrik az LPG rencer kompletten egy benzinesbe is, aminek viszont minden eleme meg a gazinjektorok is vatta ujak, meg garancialis is, es meg olcsobban jarsz el vele, mint a dizellel. Persze lopott gazolajnal meg nem biztos, de vajon ki fog vmi modern dizelbe azt tenni, hatha kell bujnia racing-bazar-t par uj PD elemkert...sehogysem jo ez mar, lasd be.
Szoval ez a dizel dolog itt dol meg 2012 januarban vegleg a mellett 420-430Ft-s gazolajarral. Kummantottan se fogjak nagyon mar 330-340 alatt adni gazolajat es akkoris mar eppencsak egy arban lesz a LPG-vel... ismerose erre meg amugy sincs mindenkinek
-
MPowerPH
félisten
válasz
dízelracer #2676 üzenetére
Lehet Téged nem érdekel, de az emberek többsége inkább a pályaversenyt nézi. Úgy ahogy én Erről ennyit, soroljam a híres sorozatokat, vagy megy magadtól is? Túl könnyűnek hiszed azt. Pont az a nehéz benne, hogy mindig ugyan ott kell menni, és nem lehet tévedni féktávokon 1s -et sem. Ott nincs hibalehetőség, míg máshol simán belefér a figyelmetlenség.
-
soldi3r
veterán
válasz
dízelracer #2643 üzenetére
jobb, ha tudatjátok 1-2 ilyen "élményautót" gyártó céggel (pl bmw, porsche, ferrari stb...), hogy rossz úton járnak
-
Rick4
félisten
válasz
dízelracer #2497 üzenetére
Kb a feléből hoztam volna a komplett szíjat- feszítőt, vezetőt dayco- gates márkákból, ráadásul a pontos szerelési leírással. Úgy látszik, barátokat kellene a srácnak cserélni.
-
Norbi14
senior tag
válasz
dízelracer #2403 üzenetére
Jólvan
-
dízelracer
őstag
válasz
dízelracer #2400 üzenetére
Nincs most sajnos semmilyen renault felni.
-
Norbi14
senior tag
válasz
dízelracer #2398 üzenetére
Egy 21éves Renault 19 -ről, ez lesz cserélve majd március körül Toyota Yaris-ra.
-
#25954560
törölt tag
válasz
dízelracer #2387 üzenetére
egyik sem megoldas, ha elmegyek ket evre. hihetetlennek tunik h nincs mas alternativa, de egyelore en is csak ezt talaltam. meg az 'atmenetileg' kivonast, de az ha a jargannyal egyutt mennek kulfoldre.
-
Norbi14
senior tag
válasz
dízelracer #2094 üzenetére
Mutattam nővéremnek, mert ő venné és azt mondja nem tetszik neki
De, ő azt akarja keveset egyen, olcsó legyen fenntartani, ő Toyota Yarist nézett ki, de mondom az több mint a kereted és írtó kicsi a csomagtartója.
-
Norbi14
senior tag
válasz
dízelracer #2094 üzenetére
Ez elég meggyőző, az ár is rendben van.
-
spyduck
nagyúr
válasz
dízelracer #2051 üzenetére
A legnagyobb bajom, h beleszerettem az Audi TT-be. Ha meg szerelmes az ember tudjuk, h megcsinál butaságokat. Bemegyek majd az Audi szervizbe és kifaggatom az egyik szervizest.
Ha azt mondja, h drága a fenntartás akkor keresek vmi mást.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
dízelracer #2051 üzenetére
Ismerősnek van, egyik kanyarban elszállt és lebontotta kicsit a bal elejét. Nem két fillér volt mire rendbe rakták.
De a többi alkatrész (pl kopók) nem olyan vészesek. Nálunk ami volt A6-os pl sokkal drágábban volt szervízelhető.
-
Sandrew
őstag
válasz
dízelracer #1907 üzenetére
Tervezők...
-
Gebriel
veterán
válasz
dízelracer #1896 üzenetére
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
dízelracer #1875 üzenetére
Bakker az enyém selejt lehet mert nem ilyen.
-
tomcsi23
veterán
válasz
dízelracer #1875 üzenetére
Már egy előny, a Leonnal állandóan a kútra járna.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
dízelracer #1822 üzenetére
Futár autó, ez elmond szerintem mindent. Errefelé a futár literes suzuki is 8-9et eszik, a futár 1.3as Favorit meg 12-őt
-
kisza25
félisten
válasz
dízelracer #1672 üzenetére
ott csak a fejedre kell vigyázni az ajtóknál
-
Dare2Live
félisten
válasz
dízelracer #1551 üzenetére
Na igen, én is haza busszal megyek és nem 3ht vezetek hanem 3.5ht alszok(olvasok) a buszon. Nem kicsit jobb.
-
Integra
titán
válasz
dízelracer #1551 üzenetére
valószinű igy van, mármint igy lesz. belekényszeritenek hogy vegyél új (szar) autót ha lehet ráadásul valami fain hitelre. ha nem muszáj, én sem használok autót, kifejezetten utálok bp-en vezetni, szörnyű ami itt megy. belvárosban csak bkv.
-
Lokids
addikt
válasz
dízelracer #1551 üzenetére
Ha BP-n laksz, oda minek kocsi? Tömegközlekedés ott nagyon jó.
Pesten 10-15 percen belül jön búsz/villamos bármi. Máshol óránként járnak. -
Integra
titán
válasz
dízelracer #1533 üzenetére
a gazdaság megoldaná. az biztos, hogy a fuvarozásnál valahogy kivételt tennének átmeneti időszakra, ezt ők is tudják. de te át tudsz ülni kis benyásba, te nem vagy fuvarozó, nem kamionokkal nyomulsz.
amúgy meg el lehet dönteni, hogy mi a fontosabb, rákos leszel, vagy csak a gyerekeid, vagy "olcsóbban" közlekedsz valamivel. neked mennyit ér meg a saját és a gyerekeid egészsége? -
zoo8800
veterán
válasz
dízelracer #1533 üzenetére
Legyünk optimisták: nem a gázolaj lesz drágább, hanem a benzin olcsóbb.
Egyébként igazad van. -
MPowerPH
félisten
válasz
dízelracer #1519 üzenetére
Igen, és ki tudja, hogy azok a kis feltöltős motorok mennyire lesznek tartósak?! Én is azt mondom, hogy diesel. A mostani céges autónkkal, az A6 4.2 -vel annyi probléma van, hogy bizony tervben van a csere, a mellett hogy borzasztóan sokat is fogyaszt. A 4x4 az kell, ilyeneket nézünk. Ebből vennénk kettőt, mert a 400k km-et futott 2.0-ás Mondeo -t is le kellene cserélni. Passat -ban is gondolkodtunk, de mindenki azt mondja, hogy csak Skodát nézzünk, igényesebb mint a Passat. Ezt mondjuk már magam is tapasztaltam.
mod: Én anno egy 1.4-es Seat Cordoba volánjánál tanultam. Asszem 74 lovas, mikor 5 -en ültünk benne elég volt vele a 70-et elérni.
Egy szenvedés, előzni nem lehet vele biztonságosan, mivel 90 fölött nincs benne tartalék.
-
zoo8800
veterán
válasz
dízelracer #1519 üzenetére
Bizony, hogy finomak a kis köbcentis turbósok
Az e havi Autó Magazinban épp van egy 12 autós összehasonlító teszt 110-120 lovas kompaktokról, abban van TSI, T-Jet, TCe, meg pár 1.6 szívó. A rugalmasság eredmények mindent elmondanak a szívó és turbós közti különbségről. -
Typhoon47
senior tag
válasz
dízelracer #1478 üzenetére
+1
-
spurika
senior tag
válasz
dízelracer #1352 üzenetére
Keresem a cikket és megértessz ha megtalálom.
-
SpeedR
őstag
válasz
dízelracer #1340 üzenetére
Neki M52B28TU E39, nekem M50B25TU E34...
-
SpeedR
őstag
válasz
dízelracer #1330 üzenetére
Meglepő, de országúton, 80 körül gurulva, előzgetések nélkül simán kijön annyiból. Cserébe városban eléggé el tud borulni sajnos...
-
spurika
senior tag
válasz
dízelracer #1294 üzenetére
Én csak azért mentem hogy valami ellen szavazzak és nem valakikre vagy valakikre.
-
Yushchenko
őstag
válasz
dízelracer #1238 üzenetére
Igazából amikor láttam, hogy milyen fullos BMW-vel jár a kereskedő, és hogy mennyire egy "kelekótya hülyegyerek" ott ugye gyanút fogtam. De gondoltam márkaszerviz ennyire csak nem ver át...
-
zoo8800
veterán
válasz
dízelracer #1213 üzenetére
A kaszni kivételével tényleg jobb konstrukció a hármas a négyesnél, de a kaszni egyértelműen a négyesben jobb. Nem rohad, és sokkal erősebb.
A Golfom, ami lassan 15 éves, és tuti 105000 km van benne, első tulaj, nagyobb csatt nem volt, karbantartva ahogy kell, ismerősi körben nem fog elkelni, így hirdetési oldalon fogom eladni. Valaki nagyon kifogja majd vele a tutit -
varga911
senior tag
válasz
dízelracer #1187 üzenetére
Egyáltalán nem jellemző, vidéken inkább, de ott szükség is van rá. Munkábajárós kocsik többsége Toyota, Honda, Hyundai 1.6-2.x motorral.
Ezek kb. harmadannyit esznek mint egy 5.7, nem mindegy hogy $50-ből tankolva 130 mérföldet vagy 400-at mész.
És tényleg kurva sok hibrid van, azért veszik mert 1 gallonnal 50 mérföldet megy városban és semmi más nem tud ilyet. Dízel Jetta $22k, míg egy benzines Corolla $15k, és oké hogy a diesel kevesebbet fogyaszt, de a benzineshez képest drágább 40%-al, és nem is lehet mindenhol tankolni, plusz lerohadsz valahol elég sanszos hogy nem értenek hozzá.
Majd lassan szerintem sok elektromos is lesz, Nissan Leaf kapható, elektromos Ford Focust meg promozzák mindenhol.
-
mycso
veterán
válasz
dízelracer #1213 üzenetére
Illetve ennyi pénzből patent állapotú 2001-2-es ráncfelvarrot megane1-et is lehet ám kapni.
Egyik barátom pont mostanában vett egyet ebben az árkategóriában, ezüst, klímás, patent, 85k km, magánszemélytől, 2001-es stb.... (csak mert, nemtom egy 4-es golf mivel tudhat többet/mivel lehet jobb) -
spurika
senior tag
válasz
dízelracer #1208 üzenetére
Akkor csak nekünk szólt.Tehát tisztázzunk valamit:hozzánk már jött olyan IV golf amit 1.5 milláért vettek és székesfehérvártól miskolcig alig bírta ki.Jelzem igenis lehet venni szerintem magánkézből olyan emberektől aki neadjisten megszorult,költözik,építkezik. Én annyit mondtam és láttam is már olyan golfot amit800 ért vettek és bevált 98-99 es évjárat körül.Ritka de lehet. Szerintem,használtautóban utazók tudják nincs olyan hogy tökéletes vagy jó.
-
makaveli666
senior tag
válasz
dízelracer #1204 üzenetére
jah oké... én is megértettem
de fábia, corsa C, az már gondolom esélyesebb... vagy az sem? -
makaveli666
senior tag
válasz
dízelracer #1204 üzenetére
?
-
spurika
senior tag
válasz
dízelracer #1204 üzenetére
Mi nem?
-
zoo8800
veterán
válasz
dízelracer #1187 üzenetére
Egy Prius fogyasztása kb. 2 literrel kevesebb, mint egy azonos teljesítményű benzines limóé.
-
spurika
senior tag
válasz
dízelracer #1183 üzenetére
az bizony
-
spurika
senior tag
válasz
dízelracer #1162 üzenetére
Tudom,csak szivtam a vérét.Próbáltam más irányba elterelni mert látszik rajta némi bizonytalanság.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #1102 üzenetére
Ezt a faszlagyito szoveget...:
"...
Az itt kapott teljesítményt már a gyári motorvezérlő sem bírta volna kezelni
"Ebben zeronullasemmi gyari motorvezerlo volt gyarilag. A gyari motor karburatoros, osszes elektronika = vilagitas
-
Typhoon47
senior tag
válasz
dízelracer #1102 üzenetére
-
runner 125
nagyúr
válasz
dízelracer #1102 üzenetére
Elég durva, pláne ahogy elemeli az elejét.
-
zoo8800
veterán
válasz
dízelracer #1090 üzenetére
No ez az, 4000-ig pörgetted, és nem 5000-ig
-
Jadro
veterán
válasz
dízelracer #1090 üzenetére
Szerencsére ellopták...
Ez kemény.
-
zoo8800
veterán
válasz
dízelracer #1061 üzenetére
Jó kiindulási alapot azért lehet találni, nem csak lomok vannak.
Mantából se sokkal jobb a kínálat. -
runner 125
nagyúr
válasz
dízelracer #1003 üzenetére
Úh, ezekből is van 1.9tdi?! De, komoly már. A Fabia még tetszik is.
-
Zewa
senior tag
válasz
dízelracer #990 üzenetére
Be kell látnod azért hogy az LPG erős alternatíva.
Hivatalos, fizetős, LPG kitiltós mélygarázsban kétszer voltam de az is Jürgenisztánban ahol nem voltak kitilva a gázos tütük.Számomra ez nem indok.
Sok újabb autóban csak defektjavító kence van, pótkerék nincs vagy feláras. No.. ott sem lettek még öngyilkosak az emberek.Mondom ezt úgy hogy első autónak legszívesebben egy 1.9TDi-vel járogatnék mert nekem elég illetve olcsó'é van bele a Züzemanyag.
Guri1885: 1.4-es Szívó döbbenet?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #990 üzenetére
Eza potkerekmania mar-mar beteges szinteket er el.
Amibne gyarilag csak derfektjavito keszlet van ott mia helyzet?
Meg mintha nem lenne gumis kb akarhol.Hova allhatok meg hova nem kb leszarom, ha lukas a benzintank abbol is kifolyik a benzin es begyullad, ha vki ego csikket dob bele.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #988 üzenetére
Telen lassan melegszik be, kormol, büdi, es a modern precizios diizelek meg tele vannnak szopofaktorkkal.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #976 üzenetére
A dizel nem egy fajta kompromisszum?
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Apple MacBook
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Xiaomi Pad 7 Pro - fél kiló, maradhat!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lexus, Toyota topik
- Kikristályosodik a Razr 60
- További aktív témák...
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- AKCIÓ! MSI Z390 i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Corsair Carbide Series 200R 600W
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B550M R5 5600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 SUPER 8GB ZALMAN I3 NEO Enermax 650W
- Lenovo ThinkPad X13 Yoga i5-10310U 16GB RAM 256GB SSD 13.3 FHD Touch 2in1
- Honor 200 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB DDR4 512GB SSD Radeon Pro 5500M garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest