- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- iPhone topik
- Google Pixel 3a teszt - a Nexus szellem-e?
- Google Pixel 3 - egyszerűen nagyszerű
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
spurika
senior tag
-
-
lorcsi
veterán
válasz spurika #1133 üzenetére
nem rossz de ahogy a képek alapján nézem a segge gömbölyded és emiatt kisebbnek is tűnik mint a dacia
talán a vitoknak és a transzportereknek van oylan vagy hasonló pakolhatóságuk, de azoknál meg necces a C jogsiBoxer001: opsz..ezt nem tudtam. viszont az tuti hogy a súlyadó vagy mi a fársz van most az ezekre jóval több.
olyan szabadidő autós dolog lenne ami simmelnegiigz: a logan meg olyan olcsós..vagy mittomén
de jobbat iylenben még nem láttam
egyenlőre felmérem a piacot
mert nem mostanában szeretnék vásárolni, de majd ha akarok tudjam mi a választék[ Szerkesztve ]
-
spurika
senior tag
válasz spurika #1160 üzenetére
Akkor haverom 2 éves Audi A8 4.2 TDI Qwatro tiptronicja is egy lom?Megis írom neki hogy azonnal hozza le hozzám és sehól ne jelenjen meg vele mert nem presztizs. Mert dízel.17 milliós fostalicska.
[ Szerkesztve ]
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
Mr.Grincs
veterán
válasz spurika #1124 üzenetére
Hát igazából ez az autó ami iszonyatosan tetszik.. Ilyen árfekvésben egy milka alatt kéne stilot nézni. Nem tutti hogy veszek de nagyon rá vagyok izgulva, bár most megleptek ezek a dolgok amiket írtál.
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
spurika
senior tag
válasz spurika #1176 üzenetére
Valamint voltak 7-es és 850-es amcsi szériák.A BMW sokáig csak európába gyártottt ezt bizonyítja az a dolog is amit kivittek autót még piros indexbúra sem létezett rá.Letolták ők annak idején Amerikát.Van éppen elég nagy lom a kapitalistáknál !
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
varga911
senior tag
válasz spurika #1176 üzenetére
Bocs, de ez nem igaz, manapság nagyonis számít melyik kocsi mennyit fogyaszt, a benzin gallonja $3.70 körül van (Kaliforniában), ami kb. 740Ft.
Eddig több mint 1 millió Toyota Priust adtak el USA-ban, ez nem véletlen.
Más kérdés hogy drágább is a dízel mint a benzin, meg más összetételű mint az európai. Nagyobb pickupok, buszok, és ilyenekben használják.
Mercedes-Benz és VW árul dízel kocsikat is.A Roverhez 2000 óta semmi köze a BMW-nek, és már a BMW 2002-t is exportálta amerikai piacra (60-as évek vége), amikben mérföldes óra volt, nem tudom hogy jön ez ide.
-
-
spurika
senior tag
válasz spurika #1197 üzenetére
Ez pl egy ismerősömé nemrossz állapotú.Km közepes tartomány. Lehet kéz alól venni 800 ért.Aki elis szeretné adni nem pedig mutogatni a neten 1 évig.
[ Szerkesztve ]
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
-
makaveli666
senior tag
válasz spurika #1210 üzenetére
olyan nincs ebben igazad van, csak talán nagyobb az esély mondjuk egy jobb skodát kifogni 750 körül, mint egy golf IV-eset... mondom én mint nem hozzáértő... Első kocsim lenne, és nagyon nem szeretnék még most kockáztatni...
Nem anyuci, meg apuci veszi az autót, és nagyon nem esne jól, ha belefutnék egy olyanba, amire még rá kéne költsek 500k -t...[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz spurika #1210 üzenetére
650-750k ért csak a Golf felhozatal legalját kapja meg amire mindre költeni kell mert elhanyagoltak. Ha nem az lenne drágább lenne. Annyiért csak durván visszapörgetett, szépen kiglancolt de valójában széthasznált, horpadt és karcos Golf 4 -et kapsz kizárólag csak 1.4-1.6 motorral ráadásul a legelső szériából amit nem biztos, hogy megvennék.
Magánkézből költözködő megszorult embertől? Ilyen csak a mesékben van. Az a kocsi fel sem kerül a használt autós oldalakra pikkpakk elkel a szűkebb ismeretségi körben.Ugyanennyi pénzből nagyon patent állapotú, jól felszerelt Golf3-at kapni akár tdi motorral is de nyomatékos és gazdaságos 2.0 8v is akad. 2-3évvel idősebbek az igaz viszont sokkal kiforrottabbak és műszakilag eleve egy jobb konstrukció mint a Golf4.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz spurika #1229 üzenetére
Hát jah kis pénz kis foci ugye... Ha tehetném én is inkább az 1,8 TFSI-vel járnék állandóan de nem lehet sajnos. Ezek után beülni a 1,2 8V-mbe...
Opelt kizárom volt hozzá "szerencsém"... I-es Puntóval csak jó tapasztalatom van, muternak is az van 136k km-et futott és semmi komoly baja nem volt ezért jutott eszembe rögtön ez/az.
#nincsbennetarcsi
-
-
spurika
senior tag
válasz spurika #1247 üzenetére
Olajcsere előtt a motortisztító pedig nagyon szépen kipucolja a blokk belsejét. FIGYELEM: ha belső takarítást csinálod a motort tilos pörgetni 15 perc alapjárati járatás max 10% terhelés és engedheted le az olajat.
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
spurika
senior tag
válasz spurika #1248 üzenetére
Én minden 30000. kilóméternél használom,speciel úgy szoktam hogy szűrőt cserélek előtte és utánna is.2000 ft nem öszeg. És jelzem faternak a 2 es Xantiáját kezdetektől ezzel kezeljük 2002 kiadás 630000 km.Igen jól látod és még szépen ketyeg,szerintem már megérte,meghálálta az 1.9 td motor.
[ Szerkesztve ]
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
válasz spurika #1254 üzenetére
Ami ugye érdekes, hogy pl. vizsgán fényképelik az óraállást is, csak ugye ahova elküldik vizsgakor, onnan nem adhatják ki
Valahol pár hónapja ez már ki lett it tárgyalva, hogy elvileg nagyon könnyen követhető lenne (legalábbis ez alapján azért nagy könnyítést jelentene), csak ebben az országban az adatáramlás "picit " nehézkes.
Ja és ugye büntetés jelenleg nem jár érte...
Nekem is nemrég vizsgázott 280k km körül, holnap eladnám 78.510km-el, aztán 1.5 év múlva max vizsgakor visszajeleznének, hogy már 2 éve is 300k körül volt és nem történne semmi....ez már vicc kategória.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Mr.Grincs
veterán
válasz spurika #1254 üzenetére
Inkább a hazai autókereskedők tökeit kéne marhára megszorongatni, komoly szankciókkal. Óra visszpörgetés a és a többi görény trükk miatt.
Pár hónappal ezelőtt írtam a C4 es storymról. Láttam egy dízel C4 est beleestem nagyon ráizgultam, 80 ezer km volt benne. Elkértem a c4 alvázszámát lekérdeztem a citroen márkaszervizbe pesten és láss csodát franciából származik és 90 ezer km ternél volt az utolsó garanciális szervíz, azóta semmi. Ki is ábrándultam belőle, ennyit a használtautó kereskedésekről...Akármennyi lehetett benne, duplája biztosan.
[ Szerkesztve ]
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
Xero
nagyúr
válasz spurika #1288 üzenetére
5 éve 206-ost vezetek, családban is van/volt bőséggel PSA gép, benzin dízel egyaránt. Az 1.6HDi a maga nemében az egyik legjobb, de dízel. Ez utóbbit mindjárt kifejtem.
Írtam is, hogy az SMG-t és az autómatát kerülném ha lehetne, de a jobban felszereltek között elég gyakoriak.
A benzinesre nagyon egyszerűek az indokok:
-Imádom a benzinesek hangját, imádom forgatni őket, főleg egy sorhatot.
-Nem megyek olyan sokat saját autóval, évente maximum 10-15e km-t.
-Sokat használom városban kis távolságokra, ezért kerülném a dízel és turbós gépeket.
-Kicsit tartok a használt dízelektől.A legfontosabb, hogy szeretnék egy komolyabb, vagy legalább jobban felszerelt és erősebb gépet. 206 vonalon is azért került képbe az 1.6HDi, mert egy kis hergelés árán hozza a GTi-k szintjét és nagyon jól felszereltek.
Nyilván örülnék, ha fele annyit ennek az autóm, de nem érzem olyan soknak az éves futást, hogy indokolja az áldozatot.(#1289) varga911: Nem szeretem, ha "várni kell" a váltóra, ráadásul egy autómata azért elvesz az öröm faktorból is. Próbáltam már sokfélét, eddig csak a dupla kuplungosok tudtak meggyőzni, de azokat az E46-ok még hírből sem ismerik.
[ Szerkesztve ]
-
-
runner 125
nagyúr
válasz spurika #1298 üzenetére
Rendszám marad, vagy befizeted a reg.adót?
..az itthoni 320D használtpiac elég siralmas, javarészt lelakottak a pár évesek is. Szlovákoknál mi a helyzet?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000