- Mobil flották
- Yettel topik
- Kezünkben a Honor Magic V5
- iPhone topik
- Megérkezett a Pixel 5 és 4a 5G
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz
spurika #1393 üzenetére
[előzmények törölve]
BMW001:nem tudom
golf 2-be épített 1,8 20VT mocis kettest keresztbe kasul előlről hátulról, alulról fölülről, emelkedőn leejtőn kőrbe autózóm 100 és 150 felett is, igaz csak a 150-es verzsőn.
a legtöbb gyári jellegű VR6-ot, G4 GTI-ket, tán tomcsi-t is, meg a 180-as TT-ket.számolásra 160-180 közt valahol, csak nem forog eleget, (tetszik a honda stlye 8k+
), meg kéne bele valami teszko tuning vezérmű tengely is
[ Módosította: 7 ]
-
Dare2Live
félisten
válasz
spurika #1357 üzenetére
http://en.wikipedia.org/wiki/Common_rail
szerk:
ehh látom már hobbizoli linkelte....amúgy meg ja mindegy ki fejlesztette ki kérdés most milyen, mennyit bír...
-
zoo8800
veterán
válasz
spurika #1347 üzenetére
A PD és CR motorok szinte egyszerre jelentek meg, az 1990-es évek végén. És no fene, mindegyikben a Bosch volt a fő beszállító.
Nem koppintott itt senki senkiről, megvették a Bosch fejlesztést.Persze, olyan is van, hogy autógyárak közösen fejlesztenek motort, mint pl. az 1.6 és 2.0 TDCi és HDI.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
spurika #1343 üzenetére
Nem hat, mert mind a Fiat eredetu.
"Modern common rail systems, whilst working on the same principle, are governed by an engine control unit (ECU) which opens each injector electronically rather than mechanically. This was extensively prototyped in the 1990s with collaboration between Magneti Marelli, Centro Ricerche Fiat and Elasis. After research and development by the Fiat Group, the design was acquired by the German company Robert Bosch GmbH for completion of development and refinement for mass-production. In hindsight the sale appeared to be a tactical error for Fiat as the new technology proved to be highly profitable. The company had little choice but to sell, however, as it was in a poor financial state at the time and lacked the resources to complete development on its own.[3] In 1997 they extended its use for passenger cars. The first passenger car that used the common rail system was the 1997 model Alfa Romeo 156 2.4 JTD,[4] and later on that same year Mercedes-Benz C 220 CDI."
-
Xero
nagyúr
válasz
spurika #1288 üzenetére
5 éve 206-ost vezetek, családban is van/volt bőséggel PSA gép, benzin dízel egyaránt. Az 1.6HDi a maga nemében az egyik legjobb, de dízel. Ez utóbbit mindjárt kifejtem.
Írtam is, hogy az SMG-t és az autómatát kerülném ha lehetne, de a jobban felszereltek között elég gyakoriak.
A benzinesre nagyon egyszerűek az indokok:
-Imádom a benzinesek hangját, imádom forgatni őket, főleg egy sorhatot.
-Nem megyek olyan sokat saját autóval, évente maximum 10-15e km-t.
-Sokat használom városban kis távolságokra, ezért kerülném a dízel és turbós gépeket.
-Kicsit tartok a használt dízelektől.A legfontosabb, hogy szeretnék egy komolyabb, vagy legalább jobban felszerelt és erősebb gépet. 206 vonalon is azért került képbe az 1.6HDi, mert egy kis hergelés árán hozza a GTi-k szintjét és nagyon jól felszereltek.
Nyilván örülnék, ha fele annyit ennek az autóm, de nem érzem olyan soknak az éves futást, hogy indokolja az áldozatot.(#1289) varga911: Nem szeretem, ha "várni kell" a váltóra, ráadásul egy autómata azért elvesz az öröm faktorból is. Próbáltam már sokfélét, eddig csak a dupla kuplungosok tudtak meggyőzni, de azokat az E46-ok még hírből sem ismerik.
-
Mr.Grincs
veterán
válasz
spurika #1254 üzenetére
Inkább a hazai autókereskedők tökeit kéne marhára megszorongatni, komoly szankciókkal. Óra visszpörgetés a és a többi görény trükk miatt.
Pár hónappal ezelőtt írtam a C4 es storymról. Láttam egy dízel C4 est beleestem nagyon ráizgultam, 80 ezer km volt benne. Elkértem a c4 alvázszámát lekérdeztem a citroen márkaszervizbe pesten és láss csodát franciából származik és 90 ezer km ternél volt az utolsó garanciális szervíz, azóta semmi. Ki is ábrándultam belőle, ennyit a használtautó kereskedésekről...Akármennyi lehetett benne, duplája biztosan.
-
mycso
veterán
válasz
spurika #1254 üzenetére
Ami ugye érdekes, hogy pl. vizsgán fényképelik az óraállást is, csak ugye ahova elküldik vizsgakor, onnan nem adhatják ki
Valahol pár hónapja ez már ki lett it tárgyalva, hogy elvileg nagyon könnyen követhető lenne (legalábbis ez alapján azért nagy könnyítést jelentene), csak ebben az országban az adatáramlás "picit " nehézkes.
Ja és ugye büntetés jelenleg nem jár érte...
Nekem is nemrég vizsgázott 280k km körül, holnap eladnám 78.510km-el, aztán 1.5 év múlva max vizsgakor visszajeleznének, hogy már 2 éve is 300k körül volt és nem történne semmi....ez már vicc kategória.
-
spurika
senior tag
válasz
spurika #1248 üzenetére
Én minden 30000. kilóméternél használom,speciel úgy szoktam hogy szűrőt cserélek előtte és utánna is.2000 ft nem öszeg. És jelzem faternak a 2 es Xantiáját kezdetektől ezzel kezeljük 2002 kiadás 630000 km.Igen jól látod és még szépen ketyeg,szerintem már megérte,meghálálta az 1.9 td motor.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
spurika #1229 üzenetére
Hát jah kis pénz kis foci ugye...
Ha tehetném én is inkább az 1,8 TFSI-vel járnék állandóan de nem lehet sajnos. Ezek után beülni a 1,2 8V-mbe...
Opelt kizárom volt hozzá "szerencsém"... I-es Puntóval csak jó tapasztalatom van, muternak is az van 136k km-et futott és semmi komoly baja nem volt ezért jutott eszembe rögtön ez/az.
-
dízelracer
őstag
válasz
spurika #1210 üzenetére
650-750k ért csak a Golf felhozatal legalját kapja meg amire mindre költeni kell mert elhanyagoltak. Ha nem az lenne drágább lenne. Annyiért csak durván visszapörgetett, szépen kiglancolt de valójában széthasznált, horpadt és karcos Golf 4 -et kapsz kizárólag csak 1.4-1.6 motorral ráadásul a legelső szériából amit nem biztos, hogy megvennék.
Magánkézből költözködő megszorult embertől? Ilyen csak a mesékben van. Az a kocsi fel sem kerül a használt autós oldalakra pikkpakk elkel a szűkebb ismeretségi körben.Ugyanennyi pénzből nagyon patent állapotú, jól felszerelt Golf3-at kapni akár tdi motorral is de nyomatékos és gazdaságos 2.0 8v is akad. 2-3évvel idősebbek az igaz viszont sokkal kiforrottabbak és műszakilag eleve egy jobb konstrukció mint a Golf4.
-
makaveli666
senior tag
válasz
spurika #1210 üzenetére
olyan nincs ebben igazad van, csak talán nagyobb az esély mondjuk egy jobb skodát kifogni 750 körül, mint egy golf IV-eset... mondom én mint nem hozzáértő... Első kocsim lenne, és nagyon nem szeretnék még most kockáztatni...
Nem anyuci, meg apuci veszi az autót, és nagyon nem esne jól, ha belefutnék egy olyanba, amire még rá kéne költsek 500k -t... -
-
varga911
senior tag
válasz
spurika #1176 üzenetére
Bocs, de ez nem igaz, manapság nagyonis számít melyik kocsi mennyit fogyaszt, a benzin gallonja $3.70 körül van (Kaliforniában), ami kb. 740Ft.
Eddig több mint 1 millió Toyota Priust adtak el USA-ban, ez nem véletlen.
Más kérdés hogy drágább is a dízel mint a benzin, meg más összetételű mint az európai. Nagyobb pickupok, buszok, és ilyenekben használják.
Mercedes-Benz és VW árul dízel kocsikat is.A Roverhez 2000 óta semmi köze a BMW-nek, és már a BMW 2002-t is exportálta amerikai piacra (60-as évek vége), amikben mérföldes óra volt, nem tudom hogy jön ez ide.
-
-
lorcsi
veterán
válasz
spurika #1133 üzenetére
nem rossz de ahogy a képek alapján nézem a segge gömbölyded és emiatt kisebbnek is tűnik mint a dacia
talán a vitoknak és a transzportereknek van oylan vagy hasonló pakolhatóságuk, de azoknál meg necces a C jogsiBoxer001: opsz..ezt nem tudtam. viszont az tuti hogy a súlyadó vagy mi a fársz van most az ezekre jóval több.
olyan szabadidő autós dolog lenne ami simmelnegiigz: a logan meg olyan olcsós..vagy mittomén
de jobbat iylenben még nem láttam
egyenlőre felmérem a piacot
mert nem mostanában szeretnék vásárolni, de majd ha akarok tudjam mi a választék
Új hozzászólás Aktív témák
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3038, 94% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! Asus B450 R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB Rampage SHIVA Thermaltake 500W
- HP Rack és Tower szerver bazár
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 4790K / 16GB DDR3 / RX 5700XT 8GB / 512GB SSD
- Apple iPhone 13 Pro / 128GB / Gyárifüggetlen / 12Hó Garancia / 85% akku
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest