Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dízelracer

    senior tag

    válasz soldi3r #2731 üzenetére

    Hát aki egy 8-10éves dízelhez a porsche budából rendel új alkatrészt annak erősen gratulálok. Hol nem szarom én le, hogy kamionról esett le 1-1 alkatrész. Nincs ráírva. Új alkatrésznél nincs olyan, hogy használhatatlan. Ami a gyári tesztpadon elbukik az megy a megsemmisítőbe. Sorozatszám szerint nyilván van tartva, azt onnan nem hozza kis senki.
    Megveszek 1 garnitúrát 200-220k -ért + beszereltetem egy húszasért. Kicsit olcsóbban kijövök mint ha a PB-ből rendelnék és az ő "szak"szervizükben szereltetném be. Az ottani tudálékos okoskodó "jól képzett" szervizesekről már nem is szólnék. Állnak az 1.2pdti fölött és vakargatják a fejüket. Nem értenek hozzá. Az nem mentség, hogy ritka motor és keveset találkoznak vele. Ez a dolga kifejezetten ilyen irányú képzést kapott és fingja nincs róla mi miért és merre mennyi. Röhej. Lépésről lépésre ott van minden, robbantott ábrákkal, érthető pontos leírással, mindennel. Gyerekjáték. Egy kis műszaki érzékkel megáldott átlag autós letölti/feketén megveszi a gyári szervízprogramot és megcsinálja magának otthon.
    Ismerős Golf 3-jában (116le pdtdi) 130ezernél behalt egy a négyből. Javításra 40ezret mondtak 6hónap garanciával. Ő vett egy kamionról leesettet újonnan 70ezerért. Ezután beletolt még kb 90ezer kilométert és azóta sincs semmi gond egyikkel sem. Szépen dolgozik mind ahogy kell.

Új hozzászólás Aktív témák