Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- MWC 2025: Előrendelhető a Nothing Phone (3a)
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- One mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel topik
- iPhone topik
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
ParmaBoy
junior tag
válasz
molnarpeter #227796 üzenetére
A kia/hyundai dízel hibrid problémát végül megoldották, 5.cikkszámű szíjfeszítő+sw update után.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Meszes11 #227782 üzenetére
Szignifikáns tétel a fogyasztás különbség, jobb lenne szvsz a kompakt.
Focus motorok nyűgösek. Kia/Hyundai hibrid problémák rémlenek, talán a sima 1.6 dízel amit néznék helyette. Ha már felmerült az Octavia 3 széria vége, ott a Golf 7 és a Leon 3 is, ezek azonos méret kategória1.5 TSI jól sikerült, 2.0 TDI is megfelelne szerintem erre, 2019 előtt AdBlue nélkül is kifogható [link]. A nagyobb Mondeo esetén az 1997 ccm motor javasolt kézi váltóval, utána az 1995 ccm olajban futó vezérműszíj miatt inkább ne.
Ha benzines(/hibrid) lesz, számold ki, lehet jobban jársz egy LPG szett beépítésével, mint a dízel költsége lenne. Corolla/Swace valószínű könnyebben eladható lesz magas futással a többihez képest.
Kifutott flottás kínálatot érdemes megnézni, lásd MHC, CarNext. Ezeknél a cégeknél az autók nagy része a kritériumoknak megfelelő, végig tudod ülni a kinézett típusok legtöbbjét egy helyen.
Drága spórolás résszel egyetértek, indokolt lehet második ütni-vágni való autó, ki kell számolni. -
válasz
Meszes11 #227782 üzenetére
2019-től 7M-ig 10db hatos Mazda kombi van a hahun.
én azért csak megnéznék egyetigaz mind dízel, de van rá rendes szerelő és a sűrűn előforduló hibájára már van olcsó és megfelelő technológiájú javítás - az olajpumpa láncára az egyik, bár az elméletben pont 2019 után már nem problémás, és a dióhéjas tisztítás a koksz lerakódásra a másik. ezt vásárlás előtt nem árt ellenőriztetni, és ha úgy van, vásárlás után azonnal megcsinálni.
vákuumszivattyú, turbó lefújószelep lehet még átnézésre érdekes, de alapvetően az új Skyactive dízel (nem az MZR-CD hanem az SH-VPTxx) nem problémás
-
Meszes11
csendes tag
válasz
szabonagyur #227792 üzenetére
Ez is egy érv, persze. Meg az is ha már ennyit megyek vele/ülök benne akkor olyan legyen ami kényelmes és meg is véd ha kell. Plusz a gyerekek pont akkorák most hogy minden évben belefigyel 1-2 nagyobb utazás is így jó ha elég nagy/kényelmes/biztonságos. Nem lehet mindig "csak" a pénzt nézni
Az autó ígyse-úgyse a legjobb befektetés...
-
szabonagyur
félisten
válasz
Meszes11 #227789 üzenetére
Én értem, csak azért ez brutál sok futás lesz, még a heti 500al is nézve.
Mennyit fizet a cég? 50-60 Ft/km?
Én személy szerint lehet ebbe a dologba egy tényleg minimál pénzt raknék bele, legkisebb autó ami elmegy 5-6L fogyival aztán ha meguntad a munkát akkor sok km-el tovább adni.
-
Meszes11
csendes tag
válasz
szabonagyur #227785 üzenetére
Nem sajna, hiszen nem kötelező ott dolgozni...
Csak felénk nincs munka így marad a hybrid jobb feltételekkel de be kell nyelni az ingázást párszor. Lehet legtöbbször nem lesz 1000km csak 500-600 de minden héten menni kell.
-
vzsryl
nagyúr
-
ParmaBoy
junior tag
válasz
Meszes11 #227782 üzenetére
Szia,
Mindegyikhez volt szerencsém, vezettem is őket, tartozott legalább 1 darab a flottámhoz.
Szvsz Octavia 3,5 2.0 TDI. Esetleg Golf VII facelift, szintén 2.0 TDI. Jó minőség, alapvető megbízhatóság, sok hozzáértő szerelő, jó alkatrész ellátottság, pályázni, utazni hibátlan, értéktartással sem lesznek gondok, könnyen diagnosztizálható vásárlásnál. (meg később is)
Ha rám hallgatsz, akkor a feláras lámpával és üléssel (Golf VII-nél az ergocomfort) veszed.
És a hozzá párosított DQ381 olajos DSG is teljesen jó, olajcserét nyilván igényli és azért nem a megölhetetlen toyota e-cvt. -
Meszes11
csendes tag
Sziasztok!
Többet kell járnom munkám miatt Budapestre (heti max 1000km) így autót akarok váltani. A keret kb 5-6 millió lenne ha van valami bestbuy akkor nagyon max 7ig is elmegyek.
Mindenképpen kombi csak a család miatt mert a következő 5 évben sokat megyünk együtt is majd kirándulni/nyaralni.
Kb 2019-től nézegetem az autókat, ha esetleg van valami regebbi jó állpotú/nagyon ajánlatott konstrukció akkor lehet kicsit idősebb. Egyértelműen jó lenne alacsonyabb futással, de nem vagyok naiv ezeket az autókat más is használja.
Meghallgatok mindent benzin/dízel vonalon de jó lenne valami használható fogyasztás ami mondjuk kisebb mint az átlag 8l.
Kicsit félek az automatáktól hiába lenne tök kényelmes.
Két kategória van a közép és a nagyobb amiket nézek.
Közép:
Focus - 1.5 EcoBlue
Kia Ceed - 1.6 CRDI vagy 1.6 CRDI Hybrid (nem sokat tudok ezekről a motorokról)
Hyundai i30 - 1.6 CRDI MHEV vagy 1.5 T.GDI MHEV (jók ezek a motorok?)
Golf VIII - 1.5 TSI vagy 1.5 eTSI (ez is drágább már jóval)
Esetleg Toyota Corolla 1.8 hybrid vagy Suzuki Swace 1.8 hybrid de ott már nyújtózkodni kell...
Nagyobb:
Ford Mondeo - 2.0 EcoBlue vagy 2.0 FHEV hybrid (de itt az eCVT-ről rosszakat olvastam)
Skoda Octavia - 3-as FaceLift 2.0 CRTDI vagy 1.5 TSI vagy 4-es 2.0 TDI SCR (itt csak a többet futottak férnek bele)
Seat Leon - 4-es 1.5 TSIEsetleg érdemesebb kicsit öregebb Mazda 6, Toyota Avensis, Kia Optima téren szétnézni?
Amint látjátok még csak az elhatározás született meg de eléggé szanaszét vannak az ötletek. A fiatalabb kisebb autók állnak szembe egy kicsit a nagyobb idősebb/többet futott kocsikkal. Köszi ha elolvastad és ha bármi tanácsot adsz. Üdv mindenkinek! -
De gondolom azt szélesebb tartományban tudja. De ha nyomaték kell, akkor csiga is kell...Vagy valami hybrid és az elektronok.
Én azt Tiguant konfigolgattam, mert első tesztek azt harsogták hogy milyen tágas. Aztán beültem a szalonban és elengedtem. Csodák nincsenek, csak kisebb 10 centivel mint a rav4.
Új karoq vajon mikor lesz? Arra még kiváncsi lennék.
-
Az a 2.5 szerintem nem olyan gyenge mint a 140 lovacska mutatja, ott azért már van nyomaték a köbcentiből. Meg szerintem a subarunál kevesebbet kortyolgat
Parmaboy: legalább 1 fehér 3-as mazdát láttam csúnyán rozsdálni ebből a szériából 2 évesen (tulaj panaszkodott képekkel már ki tudja hol, persze lehet egyedi vagy elhalgatott sérüléssel rendelkező)
-
footy
addikt
válasz
dellfanboy #227140 üzenetére
Most lett meg a masik auton is a tisztitas (C4 Cactus 1.2 Puretech).
Mivel a tisztitas(magaban foglalja az olajcseret is) garancialis ezert az idei eves szerviz(+muszaki vizsga) koltsege is nagyon kedvezo.
Szoval lehet hogy Magyarisztanban mashogy megy, de a legtobb europai orszagban 10ev 175e km garancia van a Puretech motorokra (kinek mit intezett a kormanya). En nem latom annyira problemasnak a vasaralasat.
+@Ketelkedoknek: -
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #227766 üzenetére
Nem kell mert kap már gyárilag.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Eugene Roe #227766 üzenetére
10-15M-ért azért ulólagos alvázvédelemmel szórakozni még mindig a vicc kategória, de igazából fele ennyiért is.
-
st81
tag
válasz
focvis #227756 üzenetére
Ebből a nem mezítlábas, nem dízel verzió már túl van a büdzsén. Ültem benne és a külső méreteihez képest belül kicsi, a hátsó ajtó pl. rövid. A premium gap átka.
Cx-5-ben a 2.0 és 2.5 automata sem éppen kis étvágyú, és a szívó karaktere is meg van, tehát nyomni kell neki ha gyorsulni is szeretnél. Az alvázvédelmet kihangsúlyozni egy új autónál... A miénk csillaggarázsos lesz, tehát nem lehet kérdés a jó védelem (ebben pl. a Renault-ok jók szoktak lenni). -
válasz
focvis #227756 üzenetére
Ezzel én még várnék, dízelben eleve nem volt mazdáék megbízhatósága túl fényes. De csúnya híreket hallani a váltókról. Még nem igazán tudtam kiszűrni a háttér zajból hogy csak a plug in vagy mindegyik, de extra óvatos lennék velük még egy darabig (CX 60 és nagyobb 6 hengeressel vagy plug innel).
De a CX60 jelentősen nagyobb mint a rav4, igazából még a CX50 is nagyobb.
-
vati
senior tag
Márkát, modellt, évjáratot, szeretnék kérdezni kiindulásnak:
- minél egyszerűbb szívó benzines, manuálváltós, kombi, 90-100 lóerő körül
- ársáv 2.-3.2 millió Ft, hahun ennyiért már 7-11 éves autók akadnak, csak nem tudom, mire kell még figyelni, mik a buktatók, mit ne.Felhasználás:
- nagyon keveset megyek, azt is jórészt városban: évi 6-8000 km, ennek 2/3-a araszolás a pesti rakpartokon és elővárosban. Ez viszont mindennap befigyel, átlgos napi megtett út csak 15-20 km
- évi max 1-2 külföldi út (Adriánál nem messzebb) de akkor bírja az autópályás tempót, legyen elég megbízható
- alapvető feltétel a jól működő klíma. A mostanit részben azért adom el, mert nem találtam hozzá klímaszerelőt értelmes áron
- emellett még az (első) elektromos ablak említhető mint extraigény.Egyéb:
- Hifi, hangszórók, multikormány, ülésfűtés, egérmozi, panorámatető (+egyéb vakítások) egyátalán nem érdekelnek, pl. sok éve be se kapcsoltam a rádiót, nem hallgatok zenét, idegesít.
- ne kelljen folyamatosan egy autószerelő mellé, értelmes költséggel üzemben tartható legyen laikusként is. Évi 1-2 szervizlátogatás belefér, sokkal több nem
- jórészt egyedül használnám, de 5 ajtós az elvárás, hogy hátulra is be lehessen ülni kényelmesen
- stabil alkatrészellátottság, szervizháttér
- legyen annyira megbízható mint a 26 éves Opelem (Astra G) Igazából ha lenne ugyanez sokkal fiatalabb kiadásban, megvenném másodszor is ezt az Astrát - csak hát nincsen.Példa, hogy miket néztem a hahu-n eddig
- Seat Ibiza 1.4 16V
- Kia Cee'd 1.6 GDI
- Hyundai I40
esetleg Astra K
esetleg Ford Focus
esetleg Octavia kombi -
st81
tag
Köszönöm mindenkinek az "együtt gondolkodást"
-
-
Az olyan 16 környéke ha a csak a gyári engedményt nézem (és remélhetőleg annál többet is engednek), annyiért rav4 hybrid elég bántóan fapados lesz (pl nincs körberadar, és az utolagos tartozék első radar nem tudom milyen, én direkt elkerültem). Mondanám corolla cross, de szerintem az nem éri meg (szerintem kicsi belül külmérethez képest).
Szóval 1.5 tsi-vel is megérteném a kodiaqot
Csak majd számolj be milyen volt a dsg megbízhatóság (én remélem jó, de én még félős vagyok ebben, most feleség autónál kihagytam, de ilyen opció kodiaq esetén nincs).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #227744 üzenetére
Szívem szerint én is de akkor nem látnám mit kell moderálni.
-
válasz
focvis #227740 üzenetére
Ja de akkor rögtön lehet vinni hangszigetelni mert abban gyatra. Plusz itt kopog az ajtóban az új modell, az értéktartásban sem annyira kedvező épp most (jó lesz, de akkor is előző modell lesz egy éven belül). És egy rendesen felszerelt rav4 nem lesz olcsóbb mint a kodiaq 2.0 tsi. De igen, ha maradék 10k nagy része városban lesz akkor rav4 is erős játékos lehet, mert röhejesen keveset eszik és az óvijáratot is jobban bírja mint egy tsi (bár az semminek nem tesz jót).
Szerk: st81: akkor úgy mész a pályán ahogy én, 120 környékén még a rav4 hybrid is nagyon jól fogyaszt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #227739 üzenetére
Igen és még az aláírások is visszajöttek.
-
st81
tag
válasz
KoVee84 #227731 üzenetére
Hát, benzin+automata+1,5 tonna bizony hamikázik.
A spritmonitor átlaga a Renault-nál kb. 7,7 (benzin és hibrid átlaga) míg a Kodiaq-nál 7,5.
Országúti, autópályás használatnál szerintem nincs 1 liter különbség. Országúton óra szerint 95-100 között, pályán 120-szal szoktunk "hasítani".
Az éves városi futás max. 3000 km-re jön ki a 15000-ből. -
zgospel
őstag
válasz
Eugene Roe #227736 üzenetére
Az az 1.6t Merci motor nem egy túl jó darab egyébként sem, "megnyugtató" hogy emellé még szarul is fogyaszt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #227732 üzenetére
Hosszú a 6. fokozat de azért annyira nem takarékos nyilván.
-
kcsa
veterán
válasz
KoVee84 #227731 üzenetére
Annyira nem tűnik rossznak a helyzet, de nyilván nem egy dízel fogyasztás lesz belőle.
-
Bdanyy
addikt
válasz
Eugene Roe #227732 üzenetére
Kiindulásnak a spritmonitor jó lehet, van aki városban és pályán használja csak.
-
KoVee84
senior tag
Néztem feleségemnek az Australt én is, mert pont az a méret, ami neki még jó városba, autópályán is kénylemes és a gyerekek meg az edzőscuccaik is beférnek. De azt nem tudom tudod-e hogy városban ebben ez az 1.3-as, 160 le-es benzines automatával 10-11 körül fogyaszt. Ettől a Kodiaq 2-3 literrel kevesebbet eszik! (nekünk meg marad a hibrid vagy másik típus)
-
en hasznaltam 1.5 tsi-t golfban, octaviaban, a q3-ban meg a 2.0 tdi van. utanajaras nelkul ezek kb hasonlo sulyu autok lehetnek, es en a tsi-t jobbnak gondolom. szoval ha ezzel a dizellel szerinted ok a kodiaq akkor az 1.5 tsivel is elegendo lesz neked. debazert ramennek en is a nagyobb benzinesre
-
st81
tag
válasz
Tom1939 #227727 üzenetére
Engem a praktikuma fogott meg, de a dizájnja sem rossz. Az utastérben dupla kesztyűtartó, méretes, flokkolt ajtózsebek, zárható rekeszek. A csomagtartóban hálórendszer, az oldalában fakkok, a padlószint alatt szintúgy rekesszel és még a pótkerék is elfért. Átgondolt kialakítás. Mérőszalag nélkül is láthatóan nagyobb az Austral-nál pedig "csak" 25 centi a különbség hosszban, széltében meg 4 centi.
A próbaúton a 2.0 tdi 150 lovassal mentünk, ami érzésre elegendőnek tűnt. A benzines 158 lovas Renault-val pariban volt (egymás utáni napon próbáltuk őket). Talán az 1.5 tsi sem "döglöttebb" sokkal a dízelnél... -
st81
tag
válasz
Tom1939 #227712 üzenetére
Köszönöm a válaszokat! Az Austral a Karoq és a Kodiaq között van. Clio IV kombit cserélnénk le, tehát attól nagyobb csomagtartó kell, mert eddig hárman jártunk le kéthetente a Balatonra "telt házzal", viszont 1 fővel - remélhetőleg- gyarapodunk őszre.
E miatt a Karoq kiesett, az Austral szó-szó elég az előrehúzott hátsó üléssorral, viszont a Kodiaq előrehúzott nélkül is tudja az Austral max. csomagtartó méretét, ezért van a fejvakarás, illetve igyekszem műszakilag is megfelelő járgányt választani. Az autópályás menet kb. 4-5000 km lenne az évi 15000 km-es futásból.A Skodások szerint "eskü" száraz dsg van az 1.5 tsi Kodiaqban.
-
tibbike01
őstag
válasz
BigBlackDog #227713 üzenetére
Érdekes és meglepő, bár én akkor hiszem majd el, ha látom az autó gyári kísérő adatlapján a váltó kódját.
-
válasz
BigBlackDog #227717 üzenetére
És ez vásárláskor csak használt esetén segít, nagy pechhel akár lehet az ember a tulaja az első száraz dsg-és új 2.0 tsi-nek.. Nyilván extrém példa, de átláthatóság ebben a témában (száraz e a dsg) egyik gyártónak sem erőssége. Ők legszívesebben csak azt adnák meg hogy "automata" aztán csókolom...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #227715 üzenetére
Phev mellé fixen a 6-os DSG jár, mert azzal oldották meg a "duál" hajtás. A másik azért kapja a 7-est, mert alacsonyabb vele a CO kibocsátás és kicsit olcsóbban is gyártható.
-
válasz
BigBlackDog #227713 üzenetére
Corsát kellene megkérdezni, a Kodiaq a tipikus kivétel, de csak volt ha jól tudom (régi modellben minden 1.5 tsi mellé járt az olajos, most már nem). Ugye a másik kivétel a 4wd lenne, de az meg már nincs 1.5 tsi mellé ha minden igaz. Szóval VW-nél semmi nem biztos, a 250 nm is "csak" irányelv (amit ha megváltoztatnak pár évig nem fogod tudni, a mai fillér szerelmes időkben szerintem előbb utóbb megoldják hogy a 2.0 tsi mellé is mehessen a száraz dsg, vagy lesz 250 nm-re lecsavart 2.0 tsi vagy kicsit fejlesztenek a szárazon).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #227713 üzenetére
Hmm, meglepő. Úgy látszik a nehéz bódé mellé nem merték berakni a szárazat, nehogy gari idő előtt ledarálja magát.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Tom1939 #227712 üzenetére
Kodiaq esetén szerintem jó eséllyel az 1.5 mellé is olajos jár.
-
Csak felmerült bennem hogy biztos kodiaq-ot akartál írni? Mert az australnak méretben inkább párja a karoq (éljel a VW konszer hogy márkái a suv-jait mind egy betűvel kezdi...).
Ha tényleg kodiaq akkor én pályára az 1.5 tsi-t nem biztos hogy elégnek tartanám (2.0 tsi meg már ha minden igaz akkor "olajos" dsg-vel jön, melyet én hírhedt dsg rettegő is megvennék). -
Bondix
tag
válasz
molnarpeter #227706 üzenetére
Köszi
A csikos ugyan ugy jó mint a karikás?
Úgy értem, hogy nem baj ha előbbi évjárat (2002, 2004) mint ami nekem kell és akkor nem pontosan illeszkedik be a helyére majd? -
molnarpeter
nagyúr
Összességében szerintem a Renault éri meg jobban, az árat és várható eladási időt figyelembe véve. (Pénzügyi stb szempontból értve - pedig az ízlésemhez a Skoda állna közelebb, de ésszerű szempontokkal csak 10-20 éves kor és 200-300e km után tudnám felé billenteni a mérleget.)
A DSG utóbbi néhány évben elég kiforrott lett, korrekt megbízhatósági statisztikával rendelkezik a VW topik alapján. A problémásabb régebbieknél is 200-250e km jellemző volt hiba nélkül. Kopadék nem sok keletkezik, illetve 2 külön olaj van benne, látszólag tényleg tudja az olajcsere nélküli üzemet (átlagos használatban). Persze jót tesz ennek is, de szvsz kevésbé kritikus. Javítással sokan foglalkoznak.
A CVT-vel nem vagyok annyira tisztában, Renault topikban talán okosabbak lesznek [link] bár konstrukció szempontból ezeknek az olajcsere szokott lenni a lelke (akár elő vagyon írva, akár nem
), mivel fém láncszemekből álló szíj hajt. Ha viszont úgy nézem, 8 év múlva a zsebben maradt 2M+kamatai bármilyen váltó javítást fedezhetnének, márpedig valószínűbb, hogy hiba nélkül teljesíteni fog 8 év/120e km alatt. Autópálya kevésbé tesz neki jót, viszont a higgadtabb vezetés/óvatosabb pedálkezelés növelheti az élettartamot. Ha baja van, drágább a DSG-nél és kevesebben javítják.
-
st81
tag
Üdvözletem!
Segítséget szeretnék kérni. Két kiszemelt új járgány közül próbál a család választani. Az egyik a Renault Austral 1.33 tce cvt, a másik a Skoda Kodiaq 1.5 tsi dsg.
Árban van erős 2MFt differencia, de a Skoda amennyivel drágább, annyival nagyobb is.
A felhasználási terület: kevés városozás, a jellemző inkább az országúti és autópályás használat.
Igyekeztem márka fórumokat bújni, azonban egy fontos résznél elakadtam, a váltónál. A tesztelés alatt a feleségem és az én vezetési stílusunknak mindkettő tökéletesnek tűnt (pl. a cvt virtuális fokozatai is jók, nincs az a konstans "bégetés" ami a fokozatmenteseknél előfordul, a dsg pedig villámgyorsan kapcsolt).
A márkakereskedésekben csak annyi infót kaptam, hogy a maga nemében mindkettő jó konstrukció, viszont olajcserét nem írnak elő egyikre sem. Erre felkaptam a fejem, mert szinte minden automata esetén javasolják nem csak az olajcserét, hanem ahol van intervallum megadva, ott célszerű lehet (felhasználástól, terheléstől függően) rövidebbre venni.
Mivel az autót kb. 7-8 évre tervezzük, nem mindegy, hogy mekkora az automata váltó karbantartás igénye ill. az elmaradt karbantartás nem okoz-e gtk-t ennyi idő alatt.
Ha valakinek van tapasztalata a Renault cvt-jének, illetve a Skoda dsg váltójának karbantartásáról, nyűgjéről, megbízhatóságáról, megköszönném ha megosztaná, mert szeretnék felkészülni a jövőre, bármelyik autó is lesz a befutó. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Bondix #227701 üzenetére
Előző storno, amiket találtam (kivéve ami 40 ezer Ft/db):
-Almera ilyen lámpák [link]
-Almera bontás (amin stimmel a lámpa) [link]
-szintén ilyen lámpás [link]
-írja a lámpákat [link]
-csíkos, de vállalható áron [link]
-itt is csíkos látszik [link]
-mégegy csíkos [link] (kicsit rá van fújva - le kell csiszolni aztán kész)
-karikás látszik a kép szélén [link]
-csíkos [link]
-s megint csíkos, asszem náluk jártam is, rendesek voltak [link] -
-
Biqci
aktív tag
válasz
f4lcon #227697 üzenetére
Nekem nem ennyire okos a kocsi, nincs online kapcsolat. Nameg a kis akku gyakorlatilag csak a fedélzeti áramellátásra, világítás, rádió stb segít be, mindent a nagy akksi csinál. Így a kicsi gyakorlatilag alig van használva, ahogy az önindító is, az se dolgozik sosem, a váltó és a motor közé épített elektromotor intéz mindent
-
Bondix
tag
Sziasztok
Hátha valakinek azért nagyobb ismeretsége van itt és tud segíteni
Köszönöm előre isEgy Nissan Almera 2005 N16-os hátsó jobbos lámpát keresek .
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- LEGO klub
- Milyen okostelefont vegyek?
- Triplázás jöhet: az Amazon és a Google szerint az atomenergia a jövő
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Projektor topic
- MWC 2025: Előrendelhető a Nothing Phone (3a)
- Már készül a Warhammer 40,000: Space Marine III
- Exkluzív órák
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Apple asztali gépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest