- iPhone topik
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
- Fotók, videók mobillal
- Két Redmi Note 14 Pro és egy Pro+ futott be
- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
- Magisk
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz
stevve #49543 üzenetére
Még büntetés sem lesz, kizárólagosan egy ok miatt. Egyik csapat sem óvta meg a Monaco GP eredményét, csupán csak vizsgálatot kértek az FIA -tól ez ügyben. Ilyenkor vagy szabályosnak nyilvánítják, vagy azt mondják ez így nem jó. Ez esetben a következő futamon már módosított elemmel kell menni.
-
#70869248
törölt tag
válasz
stevve #16515 üzenetére
Úgy tiszta a kép hogy Alonso és Massa után Hamilton-nak tartott a legtovább a pit-be vezető köre.
De ez semmit nem segít a két Ferrari versenyzőnek, mert az egész mezőnyből ők ketten bukták a legtöbbet.
Ezért nem vágom hogy miért Hamilton a lényeg, mert mindenki többet hozott a Ferrari-n mint Hamilton, mindenki.
Ebben a megközelítésben Hamilton szerepe, köre semmit nem jelent.Abban a megközelítésben már van szerepe, hogy elhaladt az SC mellett, de hogy milyen gyorsan ment az tök mindegy, mert ő volt a harmadik leglassabb.
-
#70869248
törölt tag
válasz
stevve #16496 üzenetére
nézzük:
Vettel Pit-be vezető köre...értelemszerűen ez az a kör amit az SC előtt töltött:2:15
Hamilton Pit-be vezető köre:2:22..valszeg a tétovázásnak köszönhetően.
ők egy páros mivel mindketten az SC előtt haladtak.
Alonso és Massa Pit-be vezető köre:2:43/2:48
ők szintén egy páros mivel besoroltak az SC mögé.Barichello, Hülkenberg, Kubica...akik egyből behajtottak a Pit-be: 1:59 (Button), 2:01 (Rubens)2:07 (Rosberg,Petrov) és 2:11 (Kubica) között mozog.
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz
stevve #16496 üzenetére
Vettel jóval a SC előtt ment el, szal Ő azért maradt ki ebből az egészből, ezt mondták Palikék is, meg máshol is írták asszem, ugye Hami meg akkor előzte meg, amikor már nem szabadott volna.
Szal ahogy Te is mondod, azért megy itt az egész csetepaté, mert ténylegesen, akik már ott nem előzték meg az SC-t (mert szabály szerint nem szabadott volna) azok jóval hátrébb estek. De mivel Hami elment, így lényegében tudott menni egy gyorsabb kört, mint az SC mögött a többiek, így jóval gyorsabban vissza is jött a Box-ból, mint a többiek... Nah mindegy, sztem más variálás ezen már úgy sem lesz, ez van aztán kész... Bár kíváncsi leszek, Todt papának sztem fognak még panaszkodni páran.
-
#70869248
törölt tag
válasz
stevve #16489 üzenetére
Nem ment gyors kört (!) ahogy Vettel sem ment gyors kört.
Fényjelzésekkel figyelmeztetik a versenyzőket és megvan hogy milyen sebességgel teheti meg a kört fullos sárga alatt (ezért kapták a többiek a +5mp-t).
Azaz senkinek az életét nem veszélyeztették, se Vettel, sem Hamilton...mert különben azért is megkapták volna a büntit. -
#70869248
törölt tag
válasz
stevve #16475 üzenetére
Ez egy hülyeség, egy büntetés nem lehet hol ez hol meg amaz ugyanazon bűnért.
Hamilton magának köszönhette hogy nem Button mögé ért vissza.
Alonso meg a szitunak köszönhette hogy nem ő volt Button helyén Kobayashi-t üldözve.
Most akkor mit kellene csinálni, kompenzálni a Ferrari-t mert ők már elhaladtak a pit bejárat előtt az SC-re, míg a többiek még betudtak menni, és így ők is megelőzték a két Ferrari-t.
Elvileg ha Hamilton nem tétováz akkor ez a kép:
Vettel és Hamilton elmegy az SC előtt, Alonso valszeg már be kell soroljon, de Massa ziher, a többiek kimennek SC alatt a Pit-be és megelőzik Massa-t (és valszeg Alonso-t)...és most ezért mert uazon szituban a Ferrari pórul járt, és a többiek jobban kompenzálni kellene?
Mert ha most kivesszük Hamilton-t, akkor még egy csomóan megelőzték a két Ferrari-t pusztán azért mert rossz helyen voltak az adott időben.
Nem lehet egy szabály által szabott büntetés hol ekkora hol akkora.
Ráadásul Hamilton csak magának köszönhette az áthajtásost is...mert simán elment volna az SC mellett ha határozott.
Én értem hogy a büntetés nem érte el a hatást, de ez egyértelműen az SC szabály problémája, Hamilton-nal és Hamilton nélkül is sz@rul jött ki belőle a Ferrari.
Aktív témák
Hirdetés
- Eredeti Lenovo 300W töltők - ADL300SDC3A
- HGST HUH721010AL5200 10TB 7.2k SAS HDD, DELL branded, nettó 38000Ft + ÁFA, 1 év garancia
- T Phone Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! HP ProBook 450 G5 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 PRO 2TB Digital játékkonzol extrákkal garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest