- iPhone topik
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
- Fotók, videók mobillal
- Két Redmi Note 14 Pro és egy Pro+ futott be
- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
- Magisk
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz
MPowerPH #26843 üzenetére
Azért mindent ne szívj vissza
Egyébként tényleg szép volt amit csinált. Vettel ott nem számított rá. Meg gondolom keményen nyomhatta a KERS-t is Hami, mert nagy tempókülönbséggel esett rá arra a kanyarra. Jó ez a McLaren, ez már látszott az ausztrál első etapon is és Malajziában az egész versenyen a levegőben lógott a meglepetés. Most megszületett. -
Motion_Blur
félisten
válasz
MPowerPH #26840 üzenetére
Teljesen egyetértek. A DRS egyedül Melbourne-ben tetszett. Nem volt műanyag íze. Most már keményen az van.. ezek nem csaták, nem előzések, hanem kikerülő, megkerülő manőverek.. és mivel a támadó mindig erre fog játszani a pálya más részein nem is fog kockázatot vállalni.
-
-
ronaldo
őstag
-
#70869248
törölt tag
válasz
MPowerPH #26279 üzenetére
ha jól megnézed akkor semmi sansza nem volt, ahogy Alonso-nak sem....az összes sansz ami kijött a tavalyi évből, az a Red Bull versenyzőinek, és az alattuk lévő technikai zűröknek volt köszönhető.
Mert egyébként technikában meg volt verve az egész mezőny rendesen.
Nem az a reális hogy esős futamon bemákolnak első helyet, meg a két RB versenyző kiüti egymást és akkor McLaren 1-2..
mert az erőviszonyokat tekintve nulla volt a sansz. ..ahogy tavaly előtt is amikor az évközi fejlesztésnek köszönhetően a McLaren jött előre szépen, de alapból semmi közük nem volt a Brawn-hozm vagy a Red Bull-hoz..
Jelenleg is a Red Bull a legjobb autó, és megint az évközi fejlesztésekkel kell felérniük rájuk, de a lényeg hogy most is hátrányból indulnak.
Szal lehet mondani hogy ez már a 3. szezonkezdet amikor a McLaren kapásból hátrányból indul...és nem kellene hogy ez sorozattá nője ki magát sztem sem.
...a Ferka egyébként detto. -
werszomjas
addikt
válasz
MPowerPH #26261 üzenetére
Alonso új aerodinamikai elemeket, Massa gumikat tesztelt pénteken
Úgy nézem ezért voltak lassúak
-
Motion_Blur
félisten
-
cyberkind
félisten
válasz
MPowerPH #26159 üzenetére
És ez az IM mit takar ?
Talán a csapatot, mert ők sincsenek a toppon, sőt, kész cirkusz inkább ami ott zajlik !
Kész bolondokháza van ott már megint, az im-et meg én sem értem, ha a versenytempó megvan, akkor az 1 körös tempó miért nincs ?(#26162) Motion_Blur
hoppá, nem egy bonyolult dolog, köszi !
-
sh4d0w
félisten
válasz
MPowerPH #26126 üzenetére
Tévedés. A Renault-t nem a szerencse segítette, hanem a jó boxtaktika. Autójuk gyengeségeit tudják ellensúlyozni a jó megmozdulásokkal. A Ferrari autója hiába erős versenyen, ha egy futam minden más elemében gyengék (időmérő, boxtaktika). Ebből következően megint csak: a Renault jelenleg erősebb, méghozzá a két 3. hely által jelzett helyen (nem mellesleg Alonso Melbourne-ben csak egy darabig tudott közeledni Petrovhoz, aztán már nem).
Kubicát egyébként én is sajnálom, egy jó autóban akár vb-esélyei is lehetnének. Nem mellesleg nagy potenciált látok még Perezben, Petrovban, Kobayashiban, remélem, lesz alkalmuk megmutatni oroszlánkörmeiket egy élmenő autóban.
-
Nowhereman
őstag
válasz
MPowerPH #26119 üzenetére
Szerintem a nívót inkább maszat, perec, és Sutil adják. Lonzi, csónakos és direcska azok akik hozzátesznek az autó képességeihez. QuickNick nem tiporja ki az utolsó tizedet a verdából, viszont hihetetlenül kevés pontot veszejt el saját hülyeségből. Borítékolom, hogy maszatnál is több pontot fog besöpörni, és ha nem rázza gatyába valaki a vörösöket, akkor a végelszámolásnál még Lonzi is szégyenben maradhat.
-
Pá
addikt
válasz
MPowerPH #25432 üzenetére
"az lenne a fair, ha az FIA eldöntené, hogy szabad e hajlania, vagy nem"
Azt ugye tudod, hogy a jelenlegi fizikai ismereteinkkel lehetetlen olyan szárnyat készíteni, ami nem hajlik.
Innentől szabályozni csak azt lehet, hogy mekkora terhelés hatására mekkora lehet a maximális elhajlás. A jelenlegi szabály pontosan ezt teszi. És a mezőny összes tagja megfelel ennek a szabálynak. Vannak köztük gyorsabb meg lassabb autók.De mondom, ha neked van ötleted egy olyan módszerre, ami a jelenleginél egyértelműbb, tisztább helyzetet teremt, valamint egyszerűen és egzaktul mérhető, ellenőrizhető és betartatható, akkor azt szívesen meghallgatjuk.
-
sekli
addikt
válasz
MPowerPH #25435 üzenetére
Nagyon türelmes vagyok és próbáltalak rávezetni, de megpróbálom máshogy megközelíteni:
Most nagyon hajlik a RB szárnya, ez kétségtelen. Mit szólnál hozzá, ha fele ennyire hajlana az is túl sok lenne? És ha negyed ennyire? Szerinted a Ferrari szárnya a képen nem hajlik?*a dőlt betű az általad oly kedvelt ám a szabályalkotáskor kerülendő ún. szubjektív kifejezéseket jelöli.
-
PazsitZ
addikt
válasz
MPowerPH #25435 üzenetére
Te még mindig nem vagy képes felfogni miről beszélnek neked?
Nem ütközik a hatályos szabályzattal = szabályos.Az egyértelmű, hogy a többi csapat merev szárnyával szemben nem fair, de feltételezem a következő futamon a fél mezőny ilyenekkel fog futni. Értem?
hoffman_ : Jelentem, én pont elfogult lehetnék a témában, mert Webbernek szurkolok, de más sem a Red Bullt akarja felmenteni, csak a nyilvánvaló hülyeség hajtogatását vitatja.
-
Pá
addikt
válasz
MPowerPH #25409 üzenetére
"Ez a hajlás régen átlépte a megengedettet."
A Te fejedben megengedett mértéket, vagy a hivatalosan meghatározottat? Mert a kettő közül az egyiket nem lépte át. Ebből a hozzászólásból nagyon jól látszik, hol van a probléma és miért nem vagytok hajlandóak elfogadni a valóságot. Azt meg már nem is értem miért választod külön a pályát meg a teszteket??? Teljesen lényegtelen a szabály szempontjából
Még egyszer elmondom, nem szükséges nektek saját szájízetek szerint értelmeznetek a szabályt, illetve különböző szándékokokat meg szellemeket belelátnotok, mivel egyértelműen fogalmaz.
-
sekli
addikt
válasz
MPowerPH #25419 üzenetére
Igen, akkor szigorították a szabályokat. Lehet, hogy idén is fogják. Tavaly is módosították a szárny-tesztet is, ami a RB-nak volt a leghátrányosabb. És a padlólemez-teszt is érintette őket, ha jól emlékszem. Kicsit üldözési mániád van neked is...
Én egyébként eddig egyáltalán nem beszéltem az FIA-ról, csak arról próbáltalak meggyőzni, hogy a RB szabályos.
-
tomic
addikt
válasz
MPowerPH #25389 üzenetére
Ennek a Hornernek kiütném az összes fogát! Meg a csapat tulajdonosnak is.
Adják az ártatlant ! Szánalmas német-osztrák banda.
Remélem a többi csapat alkatrészei a következő futamon a földön fognak szikrázni!
És utána ártatlan ibolyakék szemekkel fogják mondani ,hogy a szabálynak megfelel! -
Pá
addikt
válasz
MPowerPH #25387 üzenetére
A szabály kimondja, hogy nem lehet flexibilis.
Persze valamilyen szinten minden hajlik, semmi sem tökéletesen merev. Éppen ezért a szabály azt is definiálja, hogy mi az a szint, amitől flexibilisnek számít a szárny. A RB szárnya ezen a szinten belül van, szóval a szabály szerint nem flexibilis. End of story.Én őszintén szólva nem értem, hogy ez most mitől lett ekkora sláger, mivel már legkésőbb tavaly nyár óta ilyen a RB szárnya. Tavaly is gyorsak voltak tőle és tavaly sem tiltották be pedig lett volna rá idejük bőven. Csodálkozom, hogy ez idén újra téma lett, mert azt hittem azóta már az emberek hozzászoktak.
Egyébként azon is meglepődtem, hogy ennyire nem tudja lemásolni a többi csapat, hogy még a tél is kevés volt rá. Valószínűleg azért akarják betiltatni most megint, mert rájöttek, hogy gőzük sincs, hogy kéne hasonlót csinálni.
-
sekli
addikt
válasz
MPowerPH #25387 üzenetére
Rajtad kívül mégis érti majdnem mindenki, hogy az a szabálytalan, amelyik nem megy át a szabályok ellenőrzését szolgáló teszteken. A Sauberek hátsó szárnya például nem volt szabályos, ki is zárték őket. Gondolom Te is látod a különbséget, így akár ezen a szárny vitán túl is lendülhetnénk lassan.
-
Krozoo
csendes tag
válasz
MPowerPH #25342 üzenetére
Reklámfelület új szponzoroknak.
Minnél többet fizetnek érte, annál hamarabb kopik le a fedőréteg.(#25341) Oliverda: Nem tudom elhinni, hogy ennyire elméretezték a hűtést, hisz a futamok többségében 25-30+ fokban furikáznak. Viszont így legalább lesz esélye a többieknek is. Tiszta 2010...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
MPowerPH #25329 üzenetére
Csak nézzük a tavalyi idénynyitót: időmérőn 1,2mp-et kapott Vetteltől, a versenyen 30 kör alatt kapott 40mp-et. És még úgy is jóval Vettel mögött végzett, hogy a német meghibásodott kipufogóval teljesítette az utolsó 20 kört... miről beszélünk..
Nem kell ahhoz hibásnak lennie egy autónak hogy Webber ennyire kikapjon. Nem tud folyamatosan a top-on lenni. Vannak jó futamai, ahogy tavaly is voltak. De ez kevés.
-
MPowerPH
félisten
válasz
MPowerPH #25329 üzenetére
Bár remélem, hogy Malayra fordul a kocka, és rákötelezik az RBR -t, hogy módosítson a kocsi elején. Mert az első szárny mellett az orrkúp is hajlik a képek alapján. Azért ez kicsit erős. Egyszerűen hibás az FIA vizsgálati módja. Nem a súlyt kellene növelni, hanem a mérési pontot kellene megváltoztatni.
-
JColee
őstag
válasz
MPowerPH #25320 üzenetére
Persze, a 8 tizedet az időmérőn a hangyák hordták össze
Tavaly Vettel elég idegeske volt, nem mintha Alonso más lett volna.cyberkind Az érdemli meg a címet, aki a legtöbb pontot gyűjti. Én ugye teljesen objektíven látom ezt a dolgot (
), de ilyen erővel Kimi is megérdemelte volna már jóval korábban azt a vb címet.
-
cyberkind
félisten
válasz
MPowerPH #25320 üzenetére
Szerintem ezerszer jobban megérdemelte volna a címet 2007-ben, mint Kimi, mondja ezt egy Ferrari-s, mert újoncként, szarrá verni a mezőnyt, a regnáló világbajnokot semmibe venni, szal én neki adtam volna !
Nekem meg Alonso az ász, mert tavaly, a szar Ferrari-ból, egy ütőképes verdát csinált, azért az nem semmi, tény hogy a taktika nem erős oldala a Ferrari-nak, bár a hétvégén rácáfoltak, de akkor is, Ross Brawn-nal ilyen gondok nem voltak !(#25322) hoffman_
Én még azért Schumit is idevenném, bár a Mercivel szenved, de akkor is, mégis csak 7x világbajnok, azért véletlenül nem lehet 7-et nyerni ! -
[CS]Blade2
addikt
válasz
MPowerPH #25228 üzenetére
Szerintem már a "Redbull előz Redbull-t" szituáció is csak akkor jöhetne létre, ha Webber van elől, és még neki is bénáznia kellene.
Bármelyik másik autó előz RedBull-t szituáció ezzel ki is esett, ideális körülmények között. Jó, ha valaki tudna menni velük, de az előzéshez kell a 1,5sec. Ennyit meg nem ér a szárny + full KERS sem. -
#70869248
törölt tag
válasz
MPowerPH #25224 üzenetére
Vettel nagyot rajtolt, piszok jól elkapta....Lewis-nek elmondása szerint kipörögtek a kerekei, de szvsz ez a rajt inkább Vettel érdeme volt mint Hamilton hibája....az tény hogy Hamilton-nak nem sikerült jól, mert Webber meg tudta támadni. De Vettel látványosan nagyot rajtolt mindenkihez képest.
A KERS szinte semmit nem számított....egy olyan rajtnál ahol nagyobb a távolság az első kanyarig talán támadhatóak lesznek a Red Bull-k, de ha Vettel ekkorákat rajtol akkor kérdéses hogy a KERS segít-e ebben a többieknek.Ettől függetlenül ha a Red Bull nem használja a KERS-t az szvsz sebezhetővé teszi őket az idény során, Egy hosszabb egyenes, és a KERS+a szárny nyitása el fogja őket kapni, nagyon kevés hiányzik.
Továbbra is úgy gondolom hogy a McLaren-ben nagyobb a fejlesztési potenciál.
...és a többi futamon arra leszek kíváncsi hogy Webbo és Vettel azonos autóval megy-e....mert eddig nem úgy tűnik.. -
mrlujoak
veterán
válasz
MPowerPH #25207 üzenetére
Az előzés után volt egy hosszú jobbos, majd egy sima jobbos - itt Alo mellette volt Massának,(Ide már eleve be sem fért volna Button, és így a 2 ferrarit engedte volna maga elé, ha mégis visszaadta volna a jogtalanul szerzett előnyt) majd a jobbosból kigyorsítva Massa feltűnően lassan tolta, így Alo simán elment mellette (0:28).
A harmadik jobbosban pedig már Button mögött Alonso volt, az ominózus "előzést" követő 15-ik másodpercben...
Így kicsit furi a helyzet, mert max annyit tehett volna Button, hogy azonnal "satuzik" és a hosszó jobbosban elengedi Massát...
-
-
hunnylander
őstag
válasz
MPowerPH #25174 üzenetére
Én alapból azt nem értem, hogy miért baj az, ha a védekező akár az egész futamot ki tudná védekezni, ha ügyes!
Aztán gondold végig, hogy a DRS természetellenes! Kvázi lebénítása a prédának!
Olyan, mint, hogyha megkérsz egy vadászt, hogy először lőjön bénítóinjekciót a vadba és te aztán majd lelőheted azt és verheted a melled, hogy milyen ügyes vadász vagy és elejtetted a vadat!
Köszönöm, nem!
Számomra vagy betiltva/kukázva jó a DRS vagy úgy jó, hogy soha ennél nem lesz nagyobb segítség az előzéshez, mint ma volt.
-
prmcsk
addikt
válasz
MPowerPH #25119 üzenetére
Szerintem ér a szárny valamit, de ehhez jóval hosszabb egyenesek kellenének és nem pedig felnagyított gokart pályák.
Olyan hosszú egyenesek, ahol elfogy a kers az időkorlát miatt, de a szárny még tovább tudna üzemelni az egyenes hossza miatt, mert így...A rövid egyenesekben az előzendő autó egy feltöltött kers-el kezdi meg az egyenest és mivel elöl van, a benyomott kers-el, jóval előbb is gyorsíthat, növekszik a távolság.
Az egyenes végén meg elég ha belülre húzódik és a szárny mehet a 3.14csába... -
D.Orion
veterán
válasz
MPowerPH #24868 üzenetére
Holnap csak és kizárólag, akkor lesz velük elégedett mindenki ha a 6.-7. helyen érnek célba...
Ha bárki más megelőzi őket a 3 nagy csapaton kívúl, akkor azonnal kapni fogják mindenfelől az áldást. Ezt részben köszönhetik is majd saját maguknak, mert eddig végig azt hangoztatták, hogy ooo hát komoly helyezésekért és egy egy dobogóért fognak harcolni. Holnap be kell érni 6-7-be és akkor senki nem fogja őket ócsárolni.
(#24869) Thom!:Szerintem az az ikon amit mi látunk továbbra is aktiválódik ha a versenyző megnyomja a KERS gombot, de közben maga a szerkezet nem is működik. Ebből már 2 éve is voltak félreértések. Bedöglött a Kers verseny közben, a mérnök és a pilóta ezt le is kommunikálta egymással rádióban, de utána mégis lehetett látni, hogy "jelez" az elem, mert a pilóta reflexből meg meg nyomta a gombot.
-
#70869248
törölt tag
válasz
MPowerPH #24819 üzenetére
nics kizárva....simán lehet hogy ezzel az autóval csak így lehet venni....nekem zavar volt a ritmusban szemre, de aztán ebben a sportban már ember legyen a talpán (vagy F1 versenyző) aki szemre megmondja mi az ideális....az látszott hogy a le-felcsapódó hátsó szárny kezelése nem gyenge. Hamilton pl. azért fékezte el magát nagyon mert féktávra még nem jött meg a stabilitás...kicsit későn ejtette rá a hátsó szárnyat.
A kigyorsoknál is látszik hogy ahogy rányitják a szárnyat rögtön megmoccan az autó. -
Motion_Blur
félisten
válasz
MPowerPH #24814 üzenetére
Az a durva hogy az első két szektorban Hamilton alig veszített másfél tizedet Vettelhez képest. Az utolsó szektorban viszont kapott 6 tizedet. A gyors sikánban meg a két jobbos kanyarban agyonveri a mezőnyt a Kölök. Szerintem egy aero-igényesebb pályán még nagyobb lenne a RB / Vettel fölény.
-
#70869248
törölt tag
válasz
MPowerPH #24768 üzenetére
Én is úgy néztem hogy Vettel, a gyors köre utáni javító körében nem használta el a KERS-t.
...
..és akkor kb. hasonló kamerába nézés van, mint amit Hamilton és Webber produkált az interjúk alatt....hű de el voltak verve akkor fizimiskában 'sszus.
...Hamilton mondta hogy fejlődni kell....de látszott hogy lövése sincs hogyan/honnan húzzanak elő ekkora tempót. -
kisza25
félisten
válasz
MPowerPH #24771 üzenetére
Hamilton igen gumigyilkos versenyző, elképzelhető, hogy mivel jobban kopnak a gumik mindenki többet kell, hogy cseréljen, ezért mindegy lesz mennyire koptatja jobban, mert azzal lehet többet nyer, mint amennyit bukik.
megint a gumikon múlik a holnap szerintem és az ahhoz kidolgozott stratégián, a mai nap csak az erőviszonyokat mutatta meg -
-
-
hoffman_
nagyúr
válasz
MPowerPH #24025 üzenetére
Én leszek az utolsó, aki leírja, elhiheted
Ha meglenne idén a csapatgyőzelem, már akkor a sárga földig pezsgőzném magam, ha VB cím is, akkor még vissza is innám magam ide
Qru:
"Azért a paliknál még így is jobb "
Ezzel kivívtad magad ellen a sorsot
(támogatom BMW linkjét, akárki akármit mond, legalább átélte, és ezekből tényleg születtek aranyköpések- hiába szubjektív )
mod:
Jáj, olyan jó kikapcsolni itt, és nézni, hogy rá van pörögve más is a dologra, komolyan. Ilyen b*zi, fárasztó napok után, alig várom, hogy végre 2 órára kikapcsoljon...
-
barnam_
nagyúr
válasz
MPowerPH #22038 üzenetére
Én csak azt láttam, hogy féktávokon néha ki-ki bújt a szélárnyékból, de sehol egy elmért féktáv, vagy egy füstölő-blokkoló kerék. Nem biztos hogy sikerült volna megelőzni, de egy próbát megért volna. Persze ez rizikós, és nem is fér bele abba, ha a másik fél hibájára játszunk.
(#22039) Loveless: nem tudom hogy ez célzás akar-e lenni, de nekem semmi bajom Alonso-val. Sőt, amióta F1-t nézek (kb 13 éve), Ferrari szurkoló vagyok, szóval amit írok nem utálatból írom, hanem leginkább csalódottságból.
Aktív témák
Hirdetés
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A70/Samsung Galaxy A71/Samsung Galaxy A72
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro
- AKCÓÓÓ!!! Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Honor 400 Lite 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest