- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Tesztpadon az exynosos Galaxy Z Flip7 FE
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Ulefone Amor 34 Pro - a nagy vetítőgép
- A Mate 70 Pro+ és Mate 70 RS a Huawei titánjai
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Magisk
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Aktív témák
-
-
JJános
addikt
-
adman
tag
válasz
#70869248 #15114 üzenetére
csapattaktikáról, csapatérdekről hallottál? a csapat döntött, hogy miért így azt nem tom, a kérdéseidet hozzájuk intézd. (de ahogy látom szted a jó csapattaktika az h a gyorsabb van hátul
)
arra viszont próbálj meg koncentrálni, hogy ezt a döntést Webber nem vette figyelembe. -
adman
tag
válasz
#70869248 #15112 üzenetére
nem értem mit nem lehet ezen érteni. itt nem csak arról van szó h 2 versenyző összeütközött, mert ebben közvetlenül egyértelműen Vettel a hibás, de a helyzet egyáltalán nem egyértelmű (Kaczynski gépét is a pilóta vezette a földbe, de feltehetően nyomás alatt volt)
az eddigi infók alapján (amik persze vagy igazak vagy nem) ez történt:
1. Webbert spórolásra utasították
2. Webber szólt a csapatnak h fogják vissza Vettelt
3. a csapat nem tette meg Hamilton miatt (ezen lehet vitatkozni h miért, de szvsz Webber keményebb védekező - ahogy a példa is mutatja - a csapatnak pedig a győzelem (kettős győzelem) volt fontosabb mint h az h Webber nyerjen (ha egyáltalán tudott volna nyerni))4. Webber látja h Vettel nincs visszatekerve és ott van mögötte -> ez egy egyértelmű jelzés számára h a csapat mit akar
5. Webber látja h Vettel ott van mellette szvsz egyértelmű le akarja előzni őt
6. Vettel azt látja h gyorsabb Webbernél , ill ő nem lett spórolásra átállítva -> ez egy egyértelmű (de nyilván burkolt) jelzés h a csapat mit akar>>> és akkor itt gondold végig h ki mit és miért csinált
7. Webber meg akarta mutatni h ő a Jani (h betesz Vettelnek ill a csapatnak)
8. Vettel meg símán azt hitte h az előzés le van zsírozva, Webber max azért keménykedik h nehogy úgy nézzen ki, mintha..
(9. Vettel azt is gondolhatta h Webber csak nem olyan f... hogy belső íven maradnak, mert Hami ott volt mögöttük fél centire, szóval jó eséllyel lenyomta volna őket)szvsz egyértelmű h Webber volt a tirpák, vszínű más amikor azt mondja h ő volt a hibás, akkor erre gondol. de a hibás nem ő volt, hanem közvetlenül Vettel, ill a csapat a hiányos kommunikáció miatt. Webber csak versenyzett ami egy versenyben nem róható fel hibaként, viszont mint "csapatjátékos" hozzájárult a balesethez.
-
madstunt
addikt
válasz
#70869248 #15109 üzenetére
sz@rt sem ér a pole ha elbaromkodják. addig lövik el a pole lehetőségeiket amíg felnő hozzájuk valamelyik csapat annyira hogy már időmérőn is tökön harapja őket utánna majd jöhet a sírás kiskölök fanjaitól hogy törökországban is elvette tőle a webberbácsi a lehetőséget( ausztráliai fékhibás duma meg szvsz kissé még átlátszó is volt)
djuice-osan: Én szóltambenéztem egy kicsitt fröcsögni
üdv -
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #15109 üzenetére
Na meg a gyári rönyó csapat végsebességben mindig ott van az élen és többek között Hamilton is egy rönyó előtt cikázott, ugyanis ott bírt maradni mögötte Petrov, marha könnyedén. E mellett általános vélemény hogy a renault motorok teljesítményleadása jobb, ami Monacoban elég meredeken megmutatkozott. Így én nem mondanám rossz motornak jelenleg, megpiszkálták azt rendesen, ezt négy pilóta is bizonyítja, illetve az hogy jövőre más csapat is meg akarja kapni ezt a motort..
-
Integra
titán
válasz
#70869248 #14867 üzenetére
pont erről van szó.
a futam után horner már nyomta is nikiéknek, hogy webber... ez elég gusztustalan volt. politika, semmi más.
engem nem az zavar, hogy összeakadtak, ez versenybaleset és legyen még sok ilyen próbálkozás, ez a verseny, de az, hogy idióta mód webbernek esik mindenki, mert vettel a sztár.. hát a faszom, ettől még itt vettel volt a ludas elsődlegesen és azt a tényt is mindenki figyelmen kívül hagyja, hogy webber hol van a vb-ben és igenis az eredményei jelenleg igen jók. vettel nem kerülheti el a "sztárversenyző" szerepet, mert el akarják ennek adni és már rég az. a német tévében elképesztően nyomják. ettől függetlenül pont ott mondták meg elsőnek kerek perec, hogy bizony vettel ökörséget csinált. -
válasz
#70869248 #14867 üzenetére
Egyszerűen kényszeríteni akarta Webber-t hogy hagyjon neki helyet, hát jól kiesett a versenyből...és lehet hogy lecseszik Webber-t, ebben az esetben megvan a véleményem az egyenlőségről, de ha VB-t akar nyerni akkor csak így tovább..mert másként nem fog menni.
Nehéz lesz lecseszni, ahogy Coulthard is mondta Webber hagyott helyet, egyenesen ott volt az egy autónyi rés, persze a piszkos íven jóval hamarabb kellett volna fékezni, és nem lett volna meg az előzés. Emiatt kellett befele tolni, emiatt lett baleset a vége.Ha valóban így lesz ahogy mondod akkor a csapat is meg tudja oldani könnyedén, hogy Webber második számú legyen a csapatnál, majd a következő pár versenyen kiderül mit látunk.
Én egy Webber 3. győzelmet szerettem volna látni itt.Számos finom eszköz van arra, hogy lejjebb toljanak egy versenyzőt csapaton belül.
-fejlesztést / f-csatornát a másik próbálja ki először (persze futamra megkapja a másik is, hogy ne legyen reklamáció)
-box priorizálás (idén ált. ki megy ki hamarabb)
-pr. közlemények, ki a hibás, nyomást helyezni rá
stb. stb. -
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #14867 üzenetére
Így van. Ha valamit még el akar érni, és az nem a második számúság Vettel mögött még pár évig, akkor oda kell tenni magát. Akár ezen az áron is, meg még az is lehet, hogy párszor hasonlóképpen "le kell tarolni" pár versenyzőt, de a jövőben az ilyesfajta előélet segíthet neki bajnoknak lenni.
Annak idején sokan megijedtek, amikor meglátták Senna sárga sisakját a visszapillantóban, és az részben azért volt, mert ő is keményen játszott. Korábban már más is említette, hogy a másik megoldás a Trulli-féle viselkedés, amivel frankón lehet utolsó előtti kanyarban dobogós helyet átadni. Az meg nem vezet felfelé. (Habár ki tudja, hogy lesz a Lotus egy-két év múlva.) -
Ijk
nagyúr
válasz
#70869248 #14804 üzenetére
A videó alapján Webber láthatta, hogy össze fognak érni. Most az hogy melyik a jobb szerintünk, tartani a pozíciót a biztos ütközéssel, vagy "meghunyászkodva" elkerülni azt, majd megpróbálni visszaelőzni, az egyéni dolog mindenki számára. Vettel nem számított az ütközésre, mivel Webber neki akkor holttérben volt, Webber pedig látta, amit látott.
-
válasz
#70869248 #14717 üzenetére
Én is kb. veled értek egyet, egy apró módosítással.
A legnagyobb különbség a McLaren és a Red Bull között ezen a futamon a csapatvezetésben volt.
A McLaren tolta le a Red Bullt a pályáról, blöfföltek, hogy ezt a tempót végig tudják, pedig gumival és üzemanyaggal is elfogytak volna a végére. Egy jó csapatvezetésnek egy ilyen helyzetet le kell kommunikálni a versenyzőkkel. Még 10 kört így vonatozzatok, várjuk meg amíg elfogynak mögülönk, ha nem akkor maradjatok így, ne játszátok át a pontokat nekik...
Vettelt és Webbert csak utánna szabadott volna egymásnak engedni.A McLaren csapatvezetés jól blöffölt, és feltörte a Red Bullt, ahogy Buttonnak is elmondták.
Nálam ők a fő hibások:
Red Bull csapat 50%
Vettel 35%
Webber 15% -
válasz
#70869248 #14482 üzenetére
..Massa, és Liuzzi is valahogy lelkesedésüket vesztették ahogy behírezték őket a lecserélésükkel. Massa-nak amúgy is voltak problémái, de nem segített neki hogy Kubica ennyire erős lett a Renault-tal....dobja magát a csere.
Szerintem 95%, hogy 2011-ben Massa fog vezetni a Ferrarinál, nem Kubica.
-
Pá
addikt
válasz
#70869248 #14476 üzenetére
A Ferrari az év elején kifejezetten jó autó volt.
Az első két futamon kb ott voltak a Red Bull mögött egy hangyányival, a meki pl akkor sokkal rosszabb volt, kb a Merci szintjén.
Csak úgy tűnik valamiért kifogyott a szufla és a fejlesztésekkel folyamatosan maradnak le. Mostmár a meki üldözi a Red Bullt, a Ferka meg lecsúszott a Merci-Renault ligájába. Főleg Barcelona óta estek hátrébb úgy tűnik az a csomag a többieknek sokkal jobban működik. -
hunnylander
őstag
válasz
#70869248 #14230 üzenetére
Leegyszerűsíted a dolgokat.
Azt hiszed, hogy amit az A5-ről linkelsz az mind úgy lett leközölve eredetileg. Én nem olvastam Stefanovictól olyat, hogy megvette az autót. Szerződésről beszélt, közte és a TMG, Köln között, arról hogy a Toyota felkészíti és versenyezteti számára az autókat, de ezt az indulási jog hiánya semmissé tette. Tervből sokféle volt, pl. a Portimao dolog, csakhogy a Bridgestone még GP2-es abroncsot sem volt hajlandó adni.
Ez az autó szép és jó, de 2011-re megvenni már drága luxus. Újat kell tervezni. Ez egy überdiffúzor koncepció köré épített autó, Bridgestone gumikra belőtt súlyelosztással, KERS nélkül. Jövőre nem Bridgestone gumis KERS-es és szimpla diffúzoros autók lesznek. Jelentősen új autót kell tervezni.
Anthony Hamilton már indított egy F1-es akadémiát, full F1 támogatással, ahogy kell. Stefanovic labdába sem rúghatna ilyen téren. Meggondolta magát, sose gondolta komolyan, másra tartogatja a pénzét, ugyanis beadta a nevezését 2011-re. Néhány héten belül dönt az FIA a 13. csapatról.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
#70869248 #13428 üzenetére
Azt biztos, hogy néznének rájuk, meg elég rafinált dolog lenne, de vajon a szabálykönyvben van erre valami korlátozás, hogy amíg "nem fogy el", addig nem lehet kérni a 9.-et? A "nem fogy el" pedig érdekes fogalom, mert lehet hogy van még 5 működő motor, de egyik sem bírna már ki egy teljes versenyt.
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #13051 üzenetére
A RB a gumikat tudja jobban kihasználni az etapok elején. Gyorsabb tud lenni, de többet ki is vesz belőlük, ennek megfelelően amikor már sokat mentek, akkor a Ferrari utoléri őket sebességben. Nekem legalábbis így jön le, mert ha üresen nagyjából egy tempóra lennének képesek, akkor az időmérőn nem lenne olyan nagy különbség.
-
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #12786 üzenetére
[link] Schumi annyi pontot gyűjtött mint Sutil és tőle 30-al többet gyűjtött Kubica és 40-el Rosberg. Ezek hasonló teljesítményű autók, illetve valamennyire a merci azért jobb, meg most még jobb lett.
A többit meg onnan írtam amit nyilatkozott a mercedes csapat. Nem ítéltem, közvetítettem amit olvastam. A remek döntésekre fogni a dolgokat egy 41-es 7x-es vb pilóta esetében meg nem igazán tükrözi a realitás legcsekélyebb mértékét sem. De ezzel vége, szerintem fent is kiemeltem hogy nem vele van bajom. A csapat unszimpatikus és kész, ezt kifejtettem.
Ami igazán csalódás számomra az inkább a virgin, a kellemes meglepetés a lotus fejlesztése.
-
attisx
addikt
válasz
#70869248 #12584 üzenetére
A Stara Pazova mellett felépíteni tervezett, világszínvonalú Stefan Technology Center-ben biztosan lesz hely Gumi fejlesztő részlegnek is...
-
hunnylander
őstag
válasz
#70869248 #12566 üzenetére
Az 599XX csak ebben lett rekorder: non-series/road-legal vehicles
-
hunnylander
őstag
-
JJános
addikt
válasz
#70869248 #12547 üzenetére
Igazad van. Sumi gyalázása most divat lett. Aki meg Sumirajongó annak ez nagyon nehéz időszak. Suminak is jönni fognak az eredmények. Most alkalmazkodik még, kell egy kis idő.
De amit Hamival csináltak, az briliáns volt. Ha csak rövid időszakban is, de mutatta, hogy tud.
Persze más dolog ugyanezt végigcsinálni.Szerintem Suminak ez a teletankos autó nem fekszik. Spórolni kell a gumival, benzinnel, de menni is kellene. Egy helyes egyensúlyt jó kellene találni.
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #12543 üzenetére
Ja, egy kicsit én sem értettem, hogy négy verseny után miért kell leírni MS-t. Aki hozzáértő, az tudja, hogy mivel ebből a négyből egy volt, amikor tényleg tisztán látszottak az erőviszonyok, az összes többin kavarás volt, plusz egyet be sem fejezett, ezért nem sokminden derült ki eddig. Még bármi lehet. Majd kb. 10 verseny után már biztosat lehet mondani.
Ráadásul a cikk elején gyakorlatilag kiejelentette, hogy MS lassú, utána meg kifejtette, hogy milyen bizonyítékok vannak arra, hogy a gumi kopott el vagy az autó sérült és nem MS volt a technikátlan.
FP-nek el kéne döntenie, hogy MS leáldozott tehetségét tényként kezelve síratja őt, vagy reménykedik még... -
proof88
addikt
válasz
#70869248 #12544 üzenetére
vótmá
(de most legalább a tyúbon elmentettem magamnak)
szerk.: és vimeo-n már fenn sincs... ehh... -
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #12524 üzenetére
Dehogynem. Mindkettő egy egy tizedmásodperccel késve reagálta le a szitut. Sőt, ha nagyon kukacos vagyok, Hamilton motyója a mocskosabb, mert ő olyasvalakit lökött ki a normális tempóval normális íven autózott, miközben őt egy ívről lecsúszva befékezés közben találták telibe. Arról meg nem is szólva, hogy ő még korrigálni se nagyon próbált a szituban...
-
Weetjoue
csendes tag
válasz
#70869248 #12483 üzenetére
Egyetértek a cipész még fog itt nyerni
Rosberg előtt is le a kalappal, nem gondoltam hogy ilyen jó lesz.
Az meg el lett ismerve hogy Nakajima csak azért került a Williams-hez mert különben nem kaptak volna Toyota motort, különben is 1 év után világossá vált, hogy nyomába se ér Rosbergnek, akkor miért nem rúgták ki??? GP2-ben meg nem tudom milyen volt, nem néztem.
Monacót meg tényleg nagy hiba lenne elveszteni. -
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #12483 üzenetére
Nos Heidfeldről annyit, hogy egy sor "szupersztár" csapatársa mellett is pompásan helytállt. Rosberggel közös mércéjük Webbo lenne, aki mindkettőjüknél látványosan gyorsabb volt, de mondjuk Rosberg azóta konstansabb szintet nyújt, csak a szint nem mért. Nem vagyok benne biztos, hogy Heidfeldnél jobb. Az viszont szinte biztos, hogy Sumáknál több pontot zsákolt volna eddig.
Sumi szerintem meg fog törni. Egy ilyen futamon zsákolnia kellet volna - és ezt ő is tudja. Ha rövidesen nem kerül Rosberg elé, be fogja dobni a törölközőt.P.S.
Lajoska pedig csak épp az legutóbbi futamon ütött éppen Webberen egy olyan kaliberűt, mint Webbo rajta. -
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #12495 üzenetére
Ez mind világos és egyet is értek vele, de ezzel nem Hamilton viselkedését magyarázod, hanem Glock visszatámadásának értelmét/értelmetlenségét.
Teljesen lényegtelen, hogy volt-e értelme Glocknak bemenni Hamilton mellé. A fair play szabályai szerint nem szabad letolni a másikat a pályáról és kész. Hamilton látta, hogy Glock kívülről jön, és a technika, ahogy rövidre zárta a dolgot, nem igazán volt sportszerű.
De hangsúlyozom, hogy nem vagyok fair play megszállott, a mozdulat nálam még belefért, egy kis keménykedés nem árt. -
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #12492 üzenetére
Igen, mondjuk a cikket nem ártott volna elolvasnom.
A Glockos esetben természetesen annyiban igazat adok, hogy Timonak esélye nem lett volna tartani Hamiltont, de azért az, hogy Lewis 1 mp-cel gyorsabb a másiknál körönként, nem ad jogosítványt arra, hogy letolja a másikat egy visszatámadás alkalmával. Ahogy már írtam, nálam belefért a dolog, de ez elég suta magyarázat, mert a sportszerű viselkedésnek nem a gyorsaság másikhoz való viszonyítása az alapja.
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #12488 üzenetére
Azért én túlzott agresszivitásnak nevezném Glock fűre rakását, a cikázását az egyenesben, vagy ahogy Spaban éppenhogy visszaengedte maga elé Kimit. Ezeken persze lehet vitázni, hogy túlzott-e, éppen ezért ez csak egy szubjektív vélemény.
Viszont(!) egyik esetre sem mondom fröcsögve azt, hogy Hamilton átesett volna a ló túloldalára, csak azt, hogy feszegette a határokat. Talán a spai esetben át is lépte, de csak éppenhogy. Én szeretem az agresszív versenyzőket, mert jó nézni, ahogy versenyeznek, aztán röhögni a többiek kislányos nyafogásán. A kemény versenyzők úgysem nyafogni fognak (pl. Petrovtól nem hallottam semmit, hogy ő a cikázás miatt nem tudta visszaelőzni), hanem visszakeménykednek a pályán. Ők az igazi bajnok típusok, akik az F1 javát alkotják.
De azt hozzá kell tennem, hogy mindettől függetlenül nem Hamiltonnak szurkolok. -
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #12456 üzenetére
Rosberggel az a baj, hogy nehéz mérni. Az első két futamán brillirozott, utána meg Webber szélárnyékába se ért. Ekkor úgy tűnt: hangulatpilóta. Aztán valahogy el kezdett stabilan teljesíteni - de Nakajima nem mérték. Mint ahogy a jelenlegi Sumimisi sem az. Heidfeld az lett volna. Bár lehet, hogy ha Sumákmihály így folytatja, akkor meg lesz még idén ez a benchmark is...
A fene se tudja mi van most. Lehet, hogy a tavalyi Williams egy roppant jó autó volt, az idei merci pedig a tavalyi Brawn méltó utódja, és Rosbergson csak egy közepes játékos, Nakajima egyike a f1-be került tehetetlen japóknak, Sumák meg lucabadoertititis necrosisban szenved. Már csak emiatt is érdemes lenne Nicket egy tesztalkalomra az autóba ültetni... -
hunnylander
őstag
válasz
#70869248 #12394 üzenetére
Ezt honnan idézted? Ilyen szöveget már nem találok a legújabb (publikus) Sportszabályzatban az SC szabályoknál.
-
hunnylander
őstag
válasz
#70869248 #12391 üzenetére
Gyulámék nem okosítottak ki bennünket, de a BBC közvetítésben megtörtént.
Már a rajt/cél-vonal előtt lehet versenyezni és előzni. Van egy SC control vonal, ami után el lehet kezdeni az eksönt. Ez a boxbejárat előtt van. Webber előzése szabályos volt, ha elszállt, ha nem. Egy leszorítás meg sima 'racing incident' a tömörülés miatt. Nem volt semmi ügy, nem volt semmi büntetni-való.
A Ferrari mit mondott az Alonso-Massa boxbehajtós esetről? Ugyanezt, "racing incident" (by Domenicali), "it's racing" (by Alonso).
A Vettel-Hamilton esetnél is a kiengedés volt bírálandó, amiben egyforma felelősségük és vétségük találtatott.
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #12359 üzenetére
Ezért írtam korábban azt, hogy kb. azzal tud védekezni, hogy ő is megcsúszott. Ezzel kb. egyenértékű az, hogy Vetteltől akart távol maradni, mert elég érdekes szögben érkezett a kanyarba. De ugye Webber szempontjából ez nem mentség, őt megillette az a pozíció a célvonalig, és azért nem tudta megtartani, mert kitolták a pályáról. Ez azért elég frusztráló lehet.
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #12348 üzenetére
Nagy kár, hogy nem tudom feltölteni sehova a videót, mert a tévé médiaboxán van csak elmentve, pc-n nincs.
De az nekem is furcsa, hogy Webberék nem rugóznak az ügyön. Esetleg azt tartom még elképzelhetőnek, hogy megbeszélték Hamiltonnal, aki valami jó indokot tudott felhozni. Az egyetlen ilyen, amit elfogadnék, hogy ő maga is megcsúszott, és azért koccant Webbernek, aki a vizes kerékvetőn gyorsítás helyett a bukótér aszfaltját választotta. -
!Overdose!
őstag
válasz
#70869248 #12306 üzenetére
Nyers tempóban Button sajnos el van maradva Hamilton mögött, de ha ezt jó taktikával és döntésekkel tudja kompenzálni, akkor szoros maradhat közöttük a csata.
Mindenesetre úgy érzem, hogy a McLaren jól járt Buttonnel. Vezetik a pontversenyt és egyelőre csak ebben a csapatban látom a potenciált arra, hogy megfoghassák a Red Bullokat. Ez Kovalainennel nem hinném, hogy menne.
-
hoffman_
nagyúr
válasz
#70869248 #12168 üzenetére
Nem tagadom, nekem is az egyik ok, amiért szeretem Hamilton nagyon, hogy tényleg parádésan vezet, hol agresszív, hol őrült. Öröm nézni, mikor csak úgy rájön az 5 perc.
Eddig nem csíptem az idei évi módosításokat, de most mégis úyg érzem, hogy megyünk vissza a legendákhoz. Még sem olyan rossz ötlet az egy féle slick, a teletank. Hatalmas box-csaták lesznek(legyenek!) még itt
-
puttputt
őstag
válasz
#70869248 #11801 üzenetére
Szal eltekintve attól hogy bekamerázni, alacsony rázókövekkel ellátni, mentőzni-tűzoltózni-safety car-zni...és mindezt egy tévéközvetítésben elfogadhatóvá tenni őrült feladat és költség.
Azon a pályán a safety-car is felértékelődik.
Csúcs az a környezet, az a vonalvezetés, az a pálya... -
aesir
veterán
válasz
#70869248 #11801 üzenetére
Valójában a Nordschleife teljességgel alkalmatlan minden OW kategóriára. Viszonylag jó mechanikai tapadású különféle túraautókkal egész élvezetesen lehet autózni, nyilván az ezeknél gyorsabb GT és 24H autókkal is, bár azok már nagyon óvatos kategória a dobbantók és a "dombtetőn kellene elfordulnom de ez minden körben lutri"-féle óvatoskodás miatt.
Én GT3-mal mentem, nagyon sokat kellett előtte tanulnom a sebességről, a fékről, a kanyarról, a gázról, az autó működéséről, viselkedéséről, aztán a pályáról mindeféle időjárási és hőmérsékleti körülmények között a saját kocsimmal, megtettem az autóval kicsit több mint 2000 km-t mielőtt egyáltalán az oktatóm egyáltalán felengedett a Nordra azzal a kocsival. De azt kell mondanom, egykét orgazmust leszámítva, életem legkomolyabb élménye volt!
Nemsokára egyébként Mike is, és Integra is megy a Nordschleifére, remélem nem volt titok egyiküknek sem
-
TESCO-Zsömle
titán
-
MPowerPH
félisten
válasz
#70869248 #11423 üzenetére
És előtte mit csinált? Mert valamit el is kellett sumákolnia. Tudta, hogy szorul a hurok. Azt ne mond, hogy csapatutasítás volt, mert körberöhöglek...
A jelleme hozta ki azt a manővert belőle, úgy ahogy ezt is. Ez semmin nem változtat, sportszerűtlen volt és kész, rendszeresen vannak ilyen húzásai. A felsőbbrendűség ott jött ki, hogy hülye Petrov-ot lehet szívatni, még újonc, lehet tiporni. Az se véletlen, hogy Hamilton körül mindig van valami susmus, lásd az előző hétvége is.
Na mind1, hagyjuk ezt. Másoknak is szemet szúrt már ez, nem véletlenül.
-
MPowerPH
félisten
válasz
#70869248 #11420 üzenetére
Nem, ezt a 3 éves tapasztalatból szűrtem le. Kimi-vel szemben is megcsinálta, tavaly ugye nem kell említenem az Ausztrál nagydíjat?! Mit is csinált ott? Jah, és még utána tagadott is.
Nekem magyarázhatsz, a többségnek megvan a véleménye róla. Csak az a pár elvakult mondja mindig ugyan azt.
Jó pilóta, erőszakos, agresszív, de sportszerűtlen és beképzelt, ennyi. -
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #10787 üzenetére
A szituval kapcsolatban kb. én is erre jutottam. Rossz és alternatíva mentes lóra tett egy kétséges szituban...
A Hamilton-féle szituban alapból nem tudhatta ott mennyire csúszik. Mondjuk eléggé optimista volt, de senki nem szeretne egy Hamiltont visszaelőzésére kényszerüni...
[a Massa féle eset]... Massa a betonfal végén szúrt be oda, ahol már vonal volt felfestve, és ott is volt tartva a kanyar kezdetéig, hogy kedvezőtlenebb ívből keljen fordulnia, így vissza lehessen támadni, ha lecsúszik az ívről. A tereléses védekezés tipikus esete...
Az, hogy nem folytatódhat végtelenségig ez a szerencsétlenkedés, az tiszta. De még van hátra futam bőséggel... Barikának se nagyon akart összejönni semmi az év elején a verhetetlen autóval,
[és mégis egész jól elvan most is a F1-ben] -
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #10733 üzenetére
"Hamilton alatt nem hiszem hogy kibírta volna a gumi,...valahogy úgy alakult hogy vagy előznie kellett, vagy kergette Webber hátulról a qual2 helyét érő Red Bull-l....A csapattárs McLaren-jét, Massa Ferrari-ját, Webber Red Bull-ját, Rosberg Mercedes-szét előzte meg a pályán, és ehhez ölnie kellett a gumit."
Akkor itt két gumira gondolsz, nem egy garnitúrára, félreértettem, mert azt hittem a középső etapról van szó mert arról ment a vita. Fene tudja hogy bukott vagy nyert vele, szerintem ennyire nem kellett volna nekimennie a csapatnak, nem kiba*ni akartak vele. Button győzelme ziher zavarja ott belül, gondolom ez jött ki így. Fura lesz ez az idény, Button fejben talán jobb és ha időmérőn Hamilton előtt tud végezni többször is akkor még esélyes is lehet...száraz pályán azért nehezebben előzgetik majd egymást. De versenytempóban, vagy ha visszaesik akkor megeszi Hamilton is és más is.
-
eXodus
őstag
válasz
#70869248 #10733 üzenetére
Mégis ma előtte végzett mind2 ferrari (abból az egyiknek az utolsó előtti helyről kellett felzárkóznia), másik mclaren, rb (végzett volna vettel), kubicát már meg sem kell említeni (a nagyonbrutális renaulttal
)
A Mercedes minden csak nem jó. Eddigi pontjai is onnan vannak h az élmezőny és a a középmezőny között helyezkedik el és ha előlük kiesik valaki akkor jutnak előre, ill ha elfognak egy jó rajtot. -
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #10669 üzenetére
Én úgy emlékszem hogy Buttont még az elején előzte meg Hamilton az inter gumikon, vagy utána is megelőzte? Passz, az első lágy szettel nem tudom mennyit előzött, szerintem más is gyilkolta keményen a gumit (pl Alonso) Button által meg láthattuk hogy a Mclaren ezen a futamon bánt olyan jól a gumival mint a Ferrari, vagy hasonlóan jól bánt. De az biztos hogy a Ferrari nem bánt kétszer olyan jól vele, Massa végigdriftelte vele a futam második felét, Alonso meg szintén előrejött valahogyan de utána csúszkált rendesen..
Ezért nem értem miért volt ideges Hamilton, +1 kiállás az ő stílusában benne van ha kérdéses a dolog, ha kint hagyják akkor az lenne a baja. Arra kiváncsi vagyok hogy Alonso-Massa vagy Button-Hamilton párosok közül kiknél lesz először hiszti, úgy néz ki lesznek keresztbe verések.
Aktív témák
Hirdetés
- Dobozos gamer MSI Prestige 14 /i7-1185G7/16GB/512 SSD/GTX 1650 4GB GB/FHD/IPS/Gari/
- HP Spectre x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 16" -60% i7-1360P 32/2TB Intel Arc A370M 4GB UHD OLED
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -60% i5-1135G7 4Mag 16GB /512GB FHD IPS
- Samsung Q80T 55" QLED - 4K 120Hz VRR / FreeSync / HDMI 2.1
- ÚJ HP ENVY 17 Nagyképernyős "Kis Gamer" Laptop -45% 17,3" Brutál i7-13700H 16/1TB Iris Xe FHD IPS
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb
- Apple iPhone 12 Pro Max 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G1 - i5-G4 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad P50 - i7-HQ I 16GB I 256SSD I Nvidia I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gari!
- Realme 7i 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest