- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #10274 üzenetére
Ha van egy kis esze Senna-nak, 3-4 futamot még vár és ha maradnak 6-7mp-es hátrányban, kilép és halasztja az F1-es szereplést addig amíg meg nem érdemli, hogy olyan csapatba kerüljön, ami versenyképes. Ha egyszer leszerepel, nehéz lesz már visszajönni 'tehetségként'..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #10293 üzenetére
Igen, ezért nem is olvastam el. Hamira rákaptak a médiumok.
Az esetet meg ugyanúgy láttuk akkor. Gyakorlatilag már megvolt neki Massa, nem a barzil kiszorítós védekezésén dőlt el a dolog, hanem a fékezésnél. Ezért nem is nyitottam meg a cikket, mert ellentmondott már a cím is.
-
raczger
őstag
válasz #70869248 #10312 üzenetére
iracing-nél megnyer valaki egy bajnokságot, általában ilyeneket kap
akivel szoktam másik szimmel játszani, na az ő csapattársa megnyerte iracingben a jetta kupát és idén az egész idényt végigversenyezheti az igazi, amerikai jetta kupában[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #10312 üzenetére
Nézd, ma már senki nem követeli meg egy bajnoktól,hogy igazi küzdő legyen. Elég, hogy ha az ülepe alá rakott legjobb autóval csinál egy pole-t,és behozza az autót az első helyen - és már ő az überállat. Legalább is hatalmas tömeg kezd rá a tömjénégetéssel egybekötött az új messiást dicsőítő himnusz éneklésének. Maszat igaz, hogy ritkán fordul elő vele, hogy átkönyökölje magát a fél mezőnyön, de mivel a legjobb autóval pole-ról nyerni megy neki megy neki, el is hiszi magáról, hogy ő überállat. Tehát ha nem nyerte meg a bajnokságot, akkor hibát másokban kell keresni. És ha megint az nem nyer a valaga alá rakott legjobb autóval, akkor megint másban lesz a hiba. És innét kezdve menthetetlen a dolog.
Máskülönben, Lonzi kifejezetten szereti saját birtokává tenni a csapatát, amit szerintem Massa is a sajátjának tekint. Már emiatt is fenn áll a hajbakapás veszélye...Szóval nem szükséges torzsalkodni a pályán a reakcióhoz, de az biztos, hogy remek gyutacs lenne belőle.
Utánam a kondenzcsik!
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz #70869248 #10325 üzenetére
Remélem Massa is észnél lesz. Nem kellett volna elengednie Lonzit. Ha már az elején lezárja elötte az utat, Fernando nem tehet mást, mint védi saját posztját Hamilton-tól. És mivel Hami volt belső íven, ugyanúgy járt volna, mint Massa Alonsoval...
Vagy rosszul látom?
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
venember83
nagyúr
válasz #70869248 #10361 üzenetére
Sokat érnek az ezer lóerővel, ha nem tudják aszfaltra vinni a kanyarokban. Olyan feltételeket kellene teremteni, hogy többször hibázzanak a versenyzők fékezés és gyorsítás alatt. Túlságosan ismerik a pályákat, autókat, gumikat, így sok jóra nem lehet számítani radikális változtatások híján, de azokba meg nem fognak belemenni a csapatok.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz #70869248 #10369 üzenetére
Ez az amit én sem értek. Mikor valaki elkötelezi valami mellettm agát, a kockázat tudatában teszi. Namármost, ha a pilóta vállalja a halál lehetőségét a pénzért, győzelemért, hírnévért, akármiért, akkor miért kell vele szembe menni? Mikor vki katotának áll, tisztában van vele, hogy bevetés közben meghalhat nem? Ezért kapnak kemény kiképzést, és nagy fizetést. De a lényeg, hogy az Ő döntése. Ez minden veszélyes sportnál így van. A sportoló tisztában van azzal, hogy mi a tét, és maga dönti el, mennyit kockáztat.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #10369 üzenetére
Szerintem a túlbiztonságnál is van rosszabb. A pontozósbírós rendszer. Az mindig csal. Rég leszoktattak arról, hogy pontozóbírós sportot nézzek... Szóval ha valaki azt mondja, a mostaninál nincs lentebb, a pontozóbírók bevezetésével még lentebb lehetne zülleszteni a F1-t...
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #10361 üzenetére
Szerintem Kers-el is lehetne kezdeni valamit, de nem úgy ahogy tették azt pl tavaly. A már kész és porosodó cuccal simán fel lehetne pörgetni az egész f1-et. (főleg hogy mások számára is megvásárolható nem egy fejlesztés)
Ott a GPS, meg utcai autókban is van már követési távolság meg tököm tudja mi. Magyarul pontosan tudják ki hol van a pályán. Ergo be lehetne állítani FIA-nak, az egységes ECU-val, kidolgozni egy szabályt hogy ki mikor használhatja. Pl. értelemszerűen az első helyen haladó nem. Én alapból a technika adta lehetőségek teljes kihasználását adnám a 10. helytől hátrébb lévő összes autónak pl, legyen az vb autó visszacsúszva vagy lotus. Előrébb meg valami ügyes korlátozási rendszer, pl egyenesben senki nem kapna 100%-ot, de a pálya más részein megkapnák és kezdjenek a technikás részen valamit a követők a plusz lóerőkkel. Persze csak akkor működne ha a pontrendszert is megváltoztatnák, a legtöbbet vezető, előző stb dolgok alapok lennének. Ennek most is annak kellene lennie.
Sok dologgal fel lehetne dobni az f1-et, az a baj hogy mindig a világot akarják megváltani, a csapatok is és FIA is, abból pedig általában nem sül ki semmi jó.
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #10361 üzenetére
"Sztem az egységes diffúzor felesleges, korrektül be kell szabályozni, és akkor nincs probléma."
...és kitől várod a korrekt szabályzást? Mert hogy az FIA-nak ez nem megy az már kiderült párszor.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
proof88
addikt
válasz #70869248 #10400 üzenetére
Szóval egy autó az túlkormányzott lehet önmagától, de felülkormányzott önmagától nem, illetve akkor felülkormányzott, ha a pilóta felülkormányzottan vezet? Tehát pl ha elöl nagyobb a tapadás, mint hátul, akkor az autó túlkormányzott. De ha én idézem elő a túlkormányozottságot, mint pilóta, mert pl elkezdem túlpörgetni a hátsó kerekeket, akkor az a felülkormányzottság?
És ezeknek egységesen az alulkormányzottság az ellentétje? Bár egy pilóta nehezen csinál alulkormányzottságot szerintem... olyat nem is lehet. Olyat csak az autó tud, ha nem tapad eléggé elöl.. bár azt olvastam, hogy olyan nincs, hogy alulkormányzottság, csak a túlkormányzottság hiánya, vagy valami ilyesmi.
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #10404 üzenetére
Legyünk rövidebbek: ha a keskenyebb gumi kapja ugyan azt a terhelést, erőteljesebben melegszik. A követéskor túlmelegszik, és veszít a tapadásából, emiatt az autó tolja az elejét, kevésbé reagál a kormányzott kerekek állására, ami miatt alulkormányzotta és lassan reagálóvá válik a járgány...
Röviden a szabályalkotók megint kizárólag 20C-os 1bar nomású teljesen nyugalomban lévő vegytiszta 78%N2,21%O2,1%Ar közegben, biliárdasztal simaságú pormentes DINxxxx szabványnak tökéletesen megfelelő aszfalton tökéletesen egyedül egyenes volnalú egyenletes sebességű mozgást végző járműben gondolkodtak.[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #10441 üzenetére
Ez kivételesen igaz. Túl sok a hülyeség.
Az összes létező versenysorozat közül egyiket sem hívják úgy hogy Forma 1. Ettől kezdve teljesen értelmetlen ezekkel példálózni meg okoskodni.
Sajnos úgy tapasztaltam hogy nem igazán érted magyarul ezért írtam úgy ahogy. A kilométeres ócska rizsát meg hagyjuk már könyörgöm. Bár ez lételemed úgy látom. 10 kilométeres karakterhalmazban 5 százaléknyi hasznos információ.
Azért én kiraktam egy cd tokot az asztalomra és lefixáltam, meghatároztam hogy milyen szabadságot kapjon.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-
eXodus
őstag
válasz #70869248 #10723 üzenetére
Mert Vettel, Kubica, Alonso nem tesz meg mindent az előzésért? (Lehetne még pár nevet említeni, akiknek a kocsijuk rosszabb...)
Alonso átment majdnem a teljes mezőnyön, és ez nem csak szándék volt, meg is tette, mégis Hamilton a sztár... Kubicával, Alonsoval ilyen gyors kocsival (jóval frissebb gumikkal) sem tudott mit csinálni.Kommentátorok is Hamiltont istenítették, mindenki más hülye, ferrarinak rossz taktikája, Hamilton előzött a legtöbbet (nc)... Persze az eredmények mást mutatnak.
Ha reálisan nézzük akkor a mclaren igen gyors versenyen, csak időmérőn nem túl jó 1 körre. Hamilton 2 versenyből nem tudta azt az eredményt hozni ami a kocsiban van... (és ez nem az autó hibája)
-
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #10669 üzenetére
Én úgy emlékszem hogy Buttont még az elején előzte meg Hamilton az inter gumikon, vagy utána is megelőzte? Passz, az első lágy szettel nem tudom mennyit előzött, szerintem más is gyilkolta keményen a gumit (pl Alonso) Button által meg láthattuk hogy a Mclaren ezen a futamon bánt olyan jól a gumival mint a Ferrari, vagy hasonlóan jól bánt. De az biztos hogy a Ferrari nem bánt kétszer olyan jól vele, Massa végigdriftelte vele a futam második felét, Alonso meg szintén előrejött valahogyan de utána csúszkált rendesen..
Ezért nem értem miért volt ideges Hamilton, +1 kiállás az ő stílusában benne van ha kérdéses a dolog, ha kint hagyják akkor az lenne a baja. Arra kiváncsi vagyok hogy Alonso-Massa vagy Button-Hamilton párosok közül kiknél lesz először hiszti, úgy néz ki lesznek keresztbe verések.
[ Szerkesztve ]
-
eXodus
őstag
válasz #70869248 #10733 üzenetére
Mégis ma előtte végzett mind2 ferrari (abból az egyiknek az utolsó előtti helyről kellett felzárkóznia), másik mclaren, rb (végzett volna vettel), kubicát már meg sem kell említeni (a nagyonbrutális renaulttal )
A Mercedes minden csak nem jó. Eddigi pontjai is onnan vannak h az élmezőny és a a középmezőny között helyezkedik el és ha előlük kiesik valaki akkor jutnak előre, ill ha elfognak egy jó rajtot. -
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #10733 üzenetére
"Hamilton alatt nem hiszem hogy kibírta volna a gumi,...valahogy úgy alakult hogy vagy előznie kellett, vagy kergette Webber hátulról a qual2 helyét érő Red Bull-l....A csapattárs McLaren-jét, Massa Ferrari-ját, Webber Red Bull-ját, Rosberg Mercedes-szét előzte meg a pályán, és ehhez ölnie kellett a gumit."
Akkor itt két gumira gondolsz, nem egy garnitúrára, félreértettem, mert azt hittem a középső etapról van szó mert arról ment a vita. Fene tudja hogy bukott vagy nyert vele, szerintem ennyire nem kellett volna nekimennie a csapatnak, nem kiba*ni akartak vele. Button győzelme ziher zavarja ott belül, gondolom ez jött ki így. Fura lesz ez az idény, Button fejben talán jobb és ha időmérőn Hamilton előtt tud végezni többször is akkor még esélyes is lehet...száraz pályán azért nehezebben előzgetik majd egymást. De versenytempóban, vagy ha visszaesik akkor megeszi Hamilton is és más is.
[ Szerkesztve ]
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #10787 üzenetére
A szituval kapcsolatban kb. én is erre jutottam. Rossz és alternatíva mentes lóra tett egy kétséges szituban...
A Hamilton-féle szituban alapból nem tudhatta ott mennyire csúszik. Mondjuk eléggé optimista volt, de senki nem szeretne egy Hamiltont visszaelőzésére kényszerüni...
[a Massa féle eset]... Massa a betonfal végén szúrt be oda, ahol már vonal volt felfestve, és ott is volt tartva a kanyar kezdetéig, hogy kedvezőtlenebb ívből keljen fordulnia, így vissza lehessen támadni, ha lecsúszik az ívről. A tereléses védekezés tipikus esete...
Az, hogy nem folytatódhat végtelenségig ez a szerencsétlenkedés, az tiszta. De még van hátra futam bőséggel... Barikának se nagyon akart összejönni semmi az év elején a verhetetlen autóval,
[és mégis egész jól elvan most is a F1-ben]Utánam a kondenzcsik!
-
MPowerPH
félisten
válasz #70869248 #11420 üzenetére
Nem, ezt a 3 éves tapasztalatból szűrtem le. Kimi-vel szemben is megcsinálta, tavaly ugye nem kell említenem az Ausztrál nagydíjat?! Mit is csinált ott? Jah, és még utána tagadott is.
Nekem magyarázhatsz, a többségnek megvan a véleménye róla. Csak az a pár elvakult mondja mindig ugyan azt.
Jó pilóta, erőszakos, agresszív, de sportszerűtlen és beképzelt, ennyi.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz #70869248 #11423 üzenetére
És előtte mit csinált? Mert valamit el is kellett sumákolnia. Tudta, hogy szorul a hurok. Azt ne mond, hogy csapatutasítás volt, mert körberöhöglek... A jelleme hozta ki azt a manővert belőle, úgy ahogy ezt is. Ez semmin nem változtat, sportszerűtlen volt és kész, rendszeresen vannak ilyen húzásai. A felsőbbrendűség ott jött ki, hogy hülye Petrov-ot lehet szívatni, még újonc, lehet tiporni. Az se véletlen, hogy Hamilton körül mindig van valami susmus, lásd az előző hétvége is.
Na mind1, hagyjuk ezt. Másoknak is szemet szúrt már ez, nem véletlenül.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz #70869248 #11801 üzenetére
Tudom én, csak folyton sír a nép, hogy unalmas a körbe-körbe kocsikázás... Na ott nem unnák a tájat, ha lenne vagy 16 kör az egész verseny...
Pá: Az a fő akkor is rossz helyen van. És a feltöltő rövidítésének gondoltam, de akkor meg egy -s kívánkozna a végére...
Sub-Dungeoneer lvl -57
Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Hisense 50A6BG 4k Smart TV!50"/4k/DOLBY VISION/10bit/Game Mode/ALLM/Beszámítás!
- Dell S2421HN Full HD Led Monitor! 24"/1920x1080/IPS/75hz/Freesync/Fehér
- Dell S2721DS 2k Monitor!27"/IPS/2560x1440/75hz/Freesync-Gsync/Fehér/Beszámítás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen