Hirdetés

Hirdetés

Aktív témák

  • #70869248

    törölt tag

    válasz !Overdose! #12445 üzenetére

    Sztem a mérnökök vágynak egy tökéletesen semleges viselkedésű autóra. :)
    Azt a legkönnyebb számolni.
    A versenyző az az erőssége alapján választ, de vannak alapok pl. mindenki semleges autót szeret féktávon.
    Jól lehetett látni Kovalainen megcsúszásánál is időmérőn, illetve Liuzzi megcsúszásánál is ugyanott, hogy amikor vizes a pálya és lejtős fékre érkeznek akkor egy kicsi beállításbeli (fékegyensúly, autó egyensúly), illetve vezetéstechnikai hiba (kései irányváltás, ill. fék), és egyből elindul a hátulja.
    Ez elég kiszámíthatatlan, tehát a féktávon a legkiegyensúlyozottabb, legsemlegesebb autó a legjobb autó.
    Viszont nagy sebességű kanyarokban már eltérnek a versenyzők kívánalmai, és szűk kanyarokban szintén...ezt meghatározza hogy ki milyen mélyen fékez, és ki az aki inkább korábban fékez de szebben választ ívet.

    De az biztosnak mondható hogy esős körülmények között a semleges autó a legjobb, mivel hamarabb van tapadásvesztés, ezért vékonyabb a határ ahol 'játszhatnak' a versenyzők.

Aktív témák