- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
- One mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
Aktív témák
-
Xirtam
veterán
válasz
MPowerPH #45903 üzenetére
Perez még fiatal, jól döntött, hogy nem próbálkozott tovább. Előtte van még az élet, és a pályafutásának is a kezdetén jár. Alonso mindenféleképpen úgy védekezett volna, hogy Perez-nek le kelljen mennie az ideális ívről a vizesre. És akár, hogy is nézzem Perez egyenlőre nem egy Hamilton (Alonso vs. Hamilton Silverstone). Más részről a Sauber nem engedte volna, hogy Perez eldobja a biztos 2. helyet érő pontokat. Hiszen év végén az elszámolásnál milliókat jelenthet ez a 2. hely. Arról nem is beszélve, hogy a Sauber-nek jól jön a pénz, de szerencsére szponzor is jött a házhoz a Maláj 2. hellyel.
Azt is megér pár mondatot, hogy a Sauber megérdemelten hagyta maga mögött a Force India-t és a Toro Rosso-t évek óta egyre összeszedettebb a csapat, és a fiatal pilóták is kezdenek fejben és az autóban is megérni. A Sauber legalább képes megmutatni azt amit pár gyár, BMW, Toyota, Honda nem volt képes. BMW-t is nagyon sajnálom. És ez zajlik most a Mercedes háza táján is. Nincs eredmény akkor feladjuk , nincs értelme pénzt ölni a dolgokba. BMW anno adott magának 3 évet, hogy VB-t nyerjenek. Elég hülye ötlet volt. Az már csak a sors iróniája , hogy amikor abbahagyták egyre versenyképesebbek voltak, csak úgy ahogy a Toyota, és a Honda.
Arról nem beszélve, hogy a Formula 1-ben idő kell ahhoz, hogy egy csapat maximálisan összekovácsolódjon. És folyamatos fejlődések kellenek. Ez rengeteg jelenlegi csapatnál nincs meg. Egy egy kimagasló eredmény akkora lökést képes adni a csapatnak, hogy az hihetetlen.
-
-Mike-
addikt
válasz
MPowerPH #43567 üzenetére
Mezeinek remélem azért szólnak, hogy qualy után a visszajátszott leggyorsabb körbe próbáljon meg nem beledumálni, egész hétvégén engem csak az zavart benne, nem vagyok nagy igényű.
Hogy harmadjára találta el a kocsit onboardból, meg benézett egy-két dolgot na bumm, Gyula egy felvezető kör alatt hibázott annyit mint ő két óra alatt.
-
DemonDani
addikt
válasz
MPowerPH #43567 üzenetére
Na ebben nagy az igazság!
Az a faszop0 RTL-es műsorvezető akkor egy gyökér volt, hogy mikor 10-edjére is minden hülyeséget belemagyarázott abba is amit mondanak és ezért nem haladtak sehova, bevertem volna a kurv@ képét
De néha már wéberék is... rendesen érezhető volt a levegőben a "még egyszer erre tereled a témát már kiverem a fogad te m@jom" hangulat
(#43566) Csabee.
ez a dolga, oldja megezért utazik minden helyszínre...
az egész közvetítés alatt, én semmit nem éreztem, hogy jobb lenne azért mert nem itthonról közvetítenek. Semmivel sem tudtak többet mint a tv előtt ülő nézők, így sok értelme nincs annak hogy odamennek, a repjegyek árán inkább csináljanak egy rendes redbull-t a háttérbe, ne az rfactoros sufni moddingra hasonlítson már -
Xirtam
veterán
válasz
MPowerPH #43113 üzenetére
Menesztések lesznek. A hóhérra? Nem Luca-val van itt a baj, hiszen több mint 20 éve ő a jani. Hanem hogy ilyen emberekbe mint Domenicali fektetett bizalmat. Hidd el már elkezdte. Ha tudok valami infót írni fogok. De most olyan média csend lesz hogy az iszonyat.
"Én mindig elegendő időt és bizalmat adtam az embereimnek" Luca
Amúgy Bahrain vagy Barcelona lesz az ahol már nem ilyen eredményeket fogunk látni a csapattól kb. Az egész CFD-t újrakonfigurálják. Bár ez sem ok arra, hogy VB-t nyerjünk. Az a baj ezzel, hogy nem csak Luca-tól kap a csapat, a Szponzoroktól, meg a rajongóktól is. Higgyétek el nem egyszerű.
#43112 Remélem csuklasz.
-
Misi 007
őstag
válasz
MPowerPH #43011 üzenetére
Sajnos egyet kell értenem.
Én bírom Massát de amióta a balesete volt egyszerűen nem találja a fonalat.
Szerintem még év közben le fogják cserélni.
Dominikát meg simán cserélném Briósra bár ő se tartozik a kedvenceim közé.
Múltkor befigyelt pont Monzában az Auto GP futamon azért ez jelent valamit nem? -
#70869248
törölt tag
válasz
MPowerPH #42744 üzenetére
Nem az időmérő szabály volt sztem szr, csak rosszul jött ki...na szal végül is a szabály aqz lehet szr, de az elv nem.
Én nagyon bírom a repülő körös időmérőt, mert ez is emberi, csak a versenyző és a technika meg a pálya...nincsenek mások akik zavarnák.
Számomra az ideális, mert mindenki körét látom, és mert nincs mire fogni a szereplést..term. kivéve az időjárást ha éppen olyan (de egész idényben ritka hogy valakit végig sújtson az időjárás).Egyedül az a gáz, hogy ez pazarló üzletileg, mert sok adásidő.
Talán sokaknak vontatott is, de én nagyon bírom, mert mindenkire kíváncsi vagyok, és leköt egy autó mozgása is a pályán. -
attisx
addikt
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz
MPowerPH #42706 üzenetére
Én kíváncsi vagyok Shumi-ra, és Kimi-re egyaránt. Örülnék annak, ha "megszűnne" ez a RB "dominencia".
Ettől függetlenül örülnék annak, ha eltolódna az, h kiderüljenek a tényleges erőviszonyok.. Úgy 4-5 futam beleférne, talán.
Tehát pl. ha 4-5 futam alatt mindig más lenne az első 4 helye, tehát más csapatoktól, az elég érdekes lenne.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
MPowerPH #40959 üzenetére
Én úgy tudom hogy tavaly sok pályán a legtöbb csapat a lehető legnagyobb negatív camber-t használta, ami Spa-ig -4 fok volt, de mivel nagyon hólyagosodott emiatt a gumik belső fele, Monzától -3.75 fokra csökkentették a Pirelli kérésére. Pályaversenyzésben ugye csak negatív kerékdőlésnek van értelme. Elméletileg minél jobban dől befelé a két kerék, annál nagyobb a tapadás kanyarokban, egyenesfutásban van hátránya*. Általában a gumik szabnak határt abban hogy be merjék-e állítani a maximális cambert, mivel hamar megég a gumi ekkora terhelésre + nem egyenletesen kopik. Időmérőre pl. lehet választani agresszívabb kerékdőlést, de versenyre be kell áldozni a tempót a tartósság érdekében. Mondjuk azzal nem vagyok tisztában hogy ezt lehet-e mostanában, de ez lenne a logikus.
* amire ott a hátsó nullás vagy akár pozitív toe
ps: persze ez nem ilyen egyszerű mert a camber/caster/toe trió egymáshoz állítandó és egységként kezelendő a beállítások terén
mod: front camber-ről van szó természetesen
-
Male
nagyúr
válasz
MPowerPH #40918 üzenetére
Igen.... korábban is volt egy év, amikor ők nyomták a legtöbb km-t a teszten, gyakorlatilag hiba nélkül, aztán év közben meg jöttek elő a hibák. Akkor azt írtam, hogy semmi értelme a csak körözgetésnek, a hibákat elő kell idézni a megfelelő körülmények megteremtésével a megbízhatóság teszteléséhez. Ezt továbbra is tartom, erre ment az egyik fele a hsznek... szóval nem az a gond, hogy viszonylag kevés kört mentek, ha azok sokat érő körök, csak éppen nem vágott össze azzal, amit nyilatkoztak.
Xirtam: Köszi! ..és a másik két napon? (Sajnos valamiért nem megy a gugli fordítóban az f1today.nl nálam, így kénytelen vagyok hollandul nézni, amiből olyan sokat nem értek
)
-
Xirtam
veterán
válasz
MPowerPH #40920 üzenetére
Azért nem hülyék ám az olaszok. A tegnapi cikknek a fele kacsa ám. Ez tuti. Eddig teljesen máshogy álltak a sporthoz. Mindent elmondtak, egyszerűen mint ha a pr-es emberek aludtak volna, így a pilóták és a mérnökök is kerek perec elmondták ha van fegyverünk vagy nincs. Eddig az egész 2012-es szezonról máshogy vélekednek. Kevesebb technikai dolgot mondanak el a kocsiról.
Egyre kíváncsibb vagyok Ausztráliára
„Az abroncsok gyorsabban felmelegszenek, mint tavaly, és úgy tűnik, hogy működik a korreláció a szélcsatorna és a pálya között”- mondta Fry.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
MPowerPH #40905 üzenetére
Vannak azért kivételek is, pl. a 2009-es szezon előtti tesztek, ott eléggé szépen kirajzolódott a disznósajtok fölénye. Főleg a hosszú etapos idők miatt.. az a baj hogy a teli tankos futás miatt már sokkal nehezebb bármit is következtetni..
Remélem még nem volt: WG: Evolúció vagy revolúció?
-
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #40859 üzenetére
"Bocs, de nem fogok elkezdeni kotorászni."
Jó. Akkor úgy vettem, hogy az a komplett bekezdés egy kamu volt.
"Ez nem jóslat, ez tény."
Aha. Tehát egy a jövőben bekövetkező események sorozatán múló kijelentés szerinted tény. Azt hiszem nincs több kérdésem.
Köszi, hogy eszembe juttattad, hogy miért nem érdemes az embernek itt pazarolnia az idejét.
-
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #40849 üzenetére
Pontosan mivel lőttem mellé? Sajnos így hirtelenjében nem rémlik. Linkelj pontos "jóslatot" légyszi.
"Ráadásban én most nem bocsátkoztam jóslatokba."
Tényleg nem. Sosem.
-
Peat;)
veterán
válasz
MPowerPH #40839 üzenetére
Igen mert a régi időkben a legjobb autó lekörözte a második legjobbat. Most hogy a különbségek minimálisra csökkentek jött a gumi játék, ami csak akkor működik ha eltérő a keverék vagy a kopottsága a két autón. Ezért pl a futamok elején történő vonatozást elkerülendő bevezették ezt.
1. Ha minden a régi lenne itt hisztiznél (én biztos) hogy a Red Bull/Mclaren tökmindegy ki lekörözi a 3. helyen haladó Alonsot.
2. Ha a gumikat nem változtatják meg a modern f1-ben akkor vonatversenyt látnánk, 3 előzéssel, a boxutcában- megint jönne a hiszti (tőlem biztos)
3. Ha nem lenne szárnyállítgatás akkor minden figyelmedet a gumik baszogatása foglalná le, mert a KERS annyira nem irritálja a rajongókat, pedig épp olyan mesterkélt dolog csak modernebb technológia. Így legalább színesebben fejezheted ki az elégedetlenségedet, több dologra vetítve.Ha a te logikádat követjük akkor mindenkinek totál ugyanolyan autóval kéne mennie és akkor nincs senki előnyben. Mert az sem korrekt hogy a Red Bull a kanyarokban előzget, mert a Ferka nem tapad, milyen mesterkélt már és még védekezni sem tud szegény Alonso...ez a szárnybaromság mindenkinek adott mindenkinek hasonló pluszt ad, Kimi az utolsó idényei után jobb ha hallgat, folyamatosan vonatozott, aztán utolsó körben megfutotta a leggyorsabb kört majd lenyilatkozta hogy hát be vót ragadva és ment vodkázni.
-
TESCO-Zsömle
titán
Aktív témák
Hirdetés
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
- 121 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Corsair K100 Air wireless (CH-913A01U-DE) DE SN - A1E4G325503IVC
- Csere-Beszámítás! Playstation 5 Slim Digital edition! OLVASS!
- Huawei Nova Y70 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest