- iOS alkalmazások
- Kézbe fogták az ultravékony Z Fold7-et
- Motorola Edge 60 Fusion - nem csak a forma időtálló
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Google Pixel topik
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz
[CS]Blade2 #33565 üzenetére
Bizony. Azért mondtam, hogy a Ferrarinak ezt a fórt érdemes lenne kihasználnia.
-
Frenky89
addikt
válasz
[CS]Blade2 #33195 üzenetére
Főleg mivel abból a 9-ből 6 olyan, hogy "Hamilton?", vagy "Q2?", vagy "Szél?".
-
darál0w
Jómunkásember
válasz
[CS]Blade2 #32952 üzenetére
Pályára lép: Alonso, Massa, Perez, Trulli, Liuzzi, d’Ambrosio, Petrov, Vettel, Di Grassi, Alguersuari
jo lesz
-
fatal`
titán
válasz
[CS]Blade2 #32952 üzenetére
Ja, azt nem néztem, mert az nekem nincs és ő meg sima Eurosportot írt.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
[CS]Blade2 #32952 üzenetére
Segáz, csak lehessen náluk fogadni is az élő eseményre.
-
hunnylander
őstag
válasz
[CS]Blade2 #32557 üzenetére
Webber köre "egy ökörhugyozás" (ez idézet), Vettel teljesítménye meg egy nagy nulla azzal az autóval.
Holnap Alonso vs Hamilton lesz a nagydíj-győzelemért, ez a szakmai tippem.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
[CS]Blade2 #32408 üzenetére
Erre valszeg lesz kiskapu, vagy valami. Bár mintha a Pirelli mondta volna, hogy a 'hasznos' futófelület alatt van egy keményebb réteg, ami az egész versenyt kibírja, csak nem tapad...
-
MPowerPH
félisten
válasz
[CS]Blade2 #32065 üzenetére
Igen, szemmel jól látható volt. És ez egy olyan pálya, ahol az RBR óriási előnye borítékolható volt még 2 hete. Az, hogy nem ez történt, több oka is lehet. Bár a Meki igen lassú volt. Most vagy őket erősen érintették a módosítások, vagy az a reális, amit a Meki produkált. Ebben a nézetben az RBR-ek is helyén voltak. És a Ferrari lett a kakukktojás, mert piszok sokat gyorsult.
A másik, hogy a Ferka nem veszített semmit, a másik kettő élcsapat pedig igen. Itt mondjuk nyilvánvaló, hogy a Meki bukta akkor a legnagyobbat.De Németországban kiderül. Ott alapból gyors a Ferrari. Ha ismét nyernek, akkor bizony megtalálták a helyes utat.
-
D@ni88
addikt
válasz
[CS]Blade2 #32065 üzenetére
Én arra gondoltam amikor rábólintottak a befújt diffúzorok használatára a Ferrarinál, hogy rájöttek miért nem működött úgy a kocsi. Ezt nem csak a diffúzorra értem, hanem magára a komplett csomagra. Tudja valaki milyen fejlesztéseket hoztak a Ferrarinál?
-
JJános
addikt
válasz
[CS]Blade2 #31663 üzenetére
"És ugyanez megy a Forma1-ben, a megcsinált sz**ra, meg a cirkuszra van igény"
Szerintem erre a nagy többségnek nincs igénye. Csak ők azt gondolják, hogy igen.
De nézz meg egy boltot. Legyen az írószer, vagy számtekbolt, az emberek oda mennek ahol szakértelem van, és nem oda ahol csinos az eladó.
Bár sok helyen ezt is fordítva gondolják, és nem értik ha csődbe mennek.Egyébként ezt minden marketinget tanuló tudja.
Sajnos nem is próbálják meg azt amit elvárnánk. Mert nem tudnák adni!
Így adják azt amit tudnak, ami az alacsony IQ szinthez kell.Ezért inkább jön a maszlag. A politikában is sztem ugyanez megy.
Bocsánat a kifakadásért.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
[CS]Blade2 #31661 üzenetére
a zsindex/jógabi párostól ennyit lehet várni..
-
Male
nagyúr
válasz
[CS]Blade2 #31633 üzenetére
Williams jövőre Renault-ra vált... a megfelelő szavazás érhet némi pénzt a jövő évi szerződésben... ugyhogy ők egyáltalán nem biztos, hogy a tiltás fenntartása mellet szavaznak.
-
-Mike-
addikt
válasz
[CS]Blade2 #31462 üzenetére
Az nem baj, inkább nézd meg kétszer a kanadait, mint egyszer az összefoglalón is unalmas valenciát.
-
Pompi
nagyúr
válasz
[CS]Blade2 #31462 üzenetére
Köszi, valami nyomora van a megauploadnak, amit tudom javítom a linket.
-
MPowerPH
félisten
válasz
[CS]Blade2 #31261 üzenetére
Én azt vettem észre, hogy az RBR -ek alaphangon könnyebben vezethetőek. Nem látni annyi korrigálást, mintha cérnán húznák őket. Alonso is azért hibázott IM -en a gyors körén, mert már határon túl autózott. Ilyenkor mindig benne van a hiba lehetősége. El kell fogadni, hogy az RBR egy másik dimenziót képviselnek. Kíváncsi leszek a végére, mekkora különbséggel nyeri meg Vettel végén a VB-t. Ha tippelni kellene, akkor azt mondanám, ez a különbség még nőni fog.
-
JColee
őstag
válasz
[CS]Blade2 #31261 üzenetére
Ha csak poroszkálnának, akkor Webber sem lenne így lemaradva Vetteltől. A futamon egyébként lehetett látni, hogy Vettel a határon ment, egyszer neki is elindult a kocsi hátulja.
-
Vigneau
félisten
válasz
[CS]Blade2 #31072 üzenetére
Na jó, ott a pont. Azokkal én már nem foglalkoztam...
-
bambano
titán
válasz
[CS]Blade2 #30949 üzenetére
ezeket a motorokat nem lyukkártyás számítógépek vezérlik, így nem kell kis kosár papírt beletuszkolni az agyukba ahhoz, hogy átprogramozzák.
Beleraknak egyszerre kettő vagy több táblázatot a fontosabb paraméterekből és majd kapcsolgat a pilóta.
szélsőséges esetben majd viszi pendrájvon a programot és cseréli menet közben
-
Motion_Blur
félisten
válasz
[CS]Blade2 #30893 üzenetére
-
Oliverda
titán
válasz
[CS]Blade2 #30893 üzenetére
Csak Vettel autójában használták a Silvertone-tól érvénybe lépő új motorparamétereket .
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
[CS]Blade2 #30702 üzenetére
Én komolyan sajnáltam, mikor a TV-be adták... A többi átverés ehhez képest műbalhé...
-
-Mike-
addikt
válasz
[CS]Blade2 #29349 üzenetére
-
Oliverda
titán
válasz
[CS]Blade2 #29349 üzenetére
Szerintem Hakkinen nem kente fel, de talán még Raikkonen sem.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
[CS]Blade2 #29349 üzenetére
Hamilton kivételével mindenki odaverte már
Illetve Alonsoról se rémlik hogy itt megtörte volna.
Viszont a másik necces pontot egyszer már megpuszilta.ALO-tól ez a 1:16.1 a közepes keveréken született?
Nagyon erős idők, tavaly 15.1 lett a pole. -
eXodus
őstag
válasz
[CS]Blade2 #29311 üzenetére
Én arra is kíváncsi lennék h ennek mennyi köze van az év eleji Mclaren hirtelen javulásához. (Téli teszteken még ha sok minden nem volt 100%os akkor is lassúak voltak)
-
rocket
nagyúr
válasz
[CS]Blade2 #29311 üzenetére
Hol a cikk, amiben a McLaren szerint oket is erinti?
A cikkben amit feljebb linkeltem azt irjak a Mercedes motoros autokat nem erinti a dolog.
-
darál0w
Jómunkásember
válasz
[CS]Blade2 #29271 üzenetére
-
IreN!CuS
addikt
válasz
[CS]Blade2 #29271 üzenetére
Ezen sajnos meg sem kell lepődni amíg a retek klub közvetít addig ez így is fog maradni,de remélem átkerül az M1-hez és jobb lesz a színvonal.
-
Qorthral
őstag
válasz
[CS]Blade2 #29206 üzenetére
Ezt még 2-3 futammal a vége előtt készítettem. Sokat persze nem veszít az értékéből, hiszen csak annyi történt, hogy Vettel leelőzte Webbot és Alonsot ill Button még jobban visszaesett. Ha megvan még az eredeti fájl, akkor megcsinálom majd a teljeset, de szerintem már nincsen meg. Azért utánanézek majd.
Idén sokkal simább a küzdelem. Jól nézne ki azért, ha év végére mégis szorossá válna.
Mindenesetre olyan tavalyi ötösfogat a VB címért már nem lesz. -
Motion_Blur
félisten
válasz
[CS]Blade2 #29206 üzenetére
Button szépen 'elfogyott' a végére.
Vettelnek dupla annyi pontja van mint tavaly ilyenkor
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
[CS]Blade2 #29204 üzenetére
Közben megtaláltam Qorthral 2010-es változatát: [link]
-
kukinyo
addikt
válasz
[CS]Blade2 #29204 üzenetére
Köszönjük
Ez egy ügyes kis dolog,megmutat mindent.
De azt hiszem hogy itt az első a lényeg.
Magasan ver mindenkit. -
sekli
addikt
válasz
[CS]Blade2 #29071 üzenetére
Azért Waltert sem kell ám félteni. Spanyolországban számolgatták, hogy 25 másodperc előny kell egy kiálláshoz (mert a stopper ennyit mutat), hogy a másik elé jöjjön vissza. Aztán amikor jóval kisebb előnnyel megcsinálta, csak ennyit mondtak: "Ezek szerint ők jobban számolnak nálunk" , hogyne, a boxban tudják, hogy a box utca bejárata és kijárata közti röpke egy kilométeres célegyenes megtétele is valamennyi időt vesz igénybe az ellenfélnek.
-
Oliverda
titán
válasz
[CS]Blade2 #28129 üzenetére
Azért a McLaren ilyet nem mondott: [link]
-
Oliverda
titán
válasz
[CS]Blade2 #28122 üzenetére
Biztos elolvastad a hírt?
"Ez egy nagyon összetett rendszer, amelynek mellőzése esetén nagyon sok változtatásra lenne szükség, ugyanis teljesen megváltoztatná az autó egyensúlyát. Ezenkívül a motor terén is problémákba ütközhetünk, ugyanis teljesen megváltozna az erőforrás hűtése is, ami problémákhoz vezethet" – árulta el a szakember.
-
Oliverda
titán
válasz
[CS]Blade2 #27768 üzenetére
"Azt akarták, hogy a kemény keveréket is aktívan használják a futamokon"
Nem. Azt akarták, hogy jelentős legyen a különbség a lágy és a kemény között, hogy az esetleges taktikai különbségek kijöjjenek.
-
darál0w
Jómunkásember
válasz
[CS]Blade2 #27603 üzenetére
vicc.
-
P00By
nagyúr
válasz
[CS]Blade2 #27592 üzenetére
Micsoda szemétség!
-
hunnylander
őstag
válasz
[CS]Blade2 #27592 üzenetére
Igaz.
Mostantól kezdve nem lehet 10%-nál nagyobb gázadást vezérelni a motornak, mikor a gázpedál ténylegesen nincs is használva.
-
D.Orion
veterán
válasz
[CS]Blade2 #27440 üzenetére
Na, de Monaco-ban közlekedhetsz a felnin is. Ha az út közepén maradsz, akkor nem tudnak elmenni melletted.
-
hoffman_
nagyúr
válasz
[CS]Blade2 #27440 üzenetére
Várjál még a "rakás szar" gumikkal, mert még nem vették be a szuper-lágyat, amit gyakorlatilag híg.
Ezt adom
Viszont komolyra fordítva a szót, tényleg kíváncsi leszek. A múltkori Webber-szárnyalás érdekes példája volt a gumizásnak, gyakorlatilag ronggyá verte a mezőny csak a lágy gumik miatt. Itt viszont annyira káosz volt ma, hogy alig tudtam követni, pláne a gumihasználatból adódó eredményeket. 5-6 kiállás, szó se róla, szép lesz.
-
hunnylander
őstag
válasz
[CS]Blade2 #27433 üzenetére
A DRS mellé én tennék indexet is a kocsikra, hogy az egyszer néző előre lássa, hogy melyik oldalon fogja x letolni 20km/h-val y-t.
(Ez hatalmas aranyköpés volt, nem is bírtam ki röhögés nélkül.
)
-
Male
nagyúr
válasz
[CS]Blade2 #27056 üzenetére
Azért ez a nem is érdemes feltenni dolog... ezt "Gyulám" találta ki abból, hogy Webber hogy feljött, és majdnem elkapta Vettelt is. Csak két dolgot hagyott ki a számításából:
- A komplett mezőnynél (jó, a McLarennél már nem) egy kb 1 másodperccel gyorsabb autóval csinálta ezt
- Vettel kétcserés taktikája nem jött be, a három volt itt az előnyösebb -
DopeBob
addikt
válasz
[CS]Blade2 #26807 üzenetére
"Az összetett verseny állás:"
Ez van odaírva, hol itt a gond?
-
Pá
addikt
válasz
[CS]Blade2 #25753 üzenetére
Sztem a zavart az okozza, hogy néhány csapat (pl Merci) nem a kormányról szabályozza a DRS-t, hanem egy harmadik pedállal, amit bal lábbal nyomnak. Ez is úgy működik, hogy addig van nyitva, amíg bal lábbal nyomja a pedált.
Úgy emélkszem a közvetítésben is úgy mondták, hogy milyen logikus ez a pedál elrendezés, mert az egyenesben úgysem kell használja a bal lábát, amikor viszont kanyar jön és fékeznie kell, akkor muszáj elengedni a DRS pedált. De ettől még nem a fékpedál teszi helyre.szerk: egyébként valamelyik kisebb csapat, akinek a kormányról irányítható a DRS-e nyilatkozta, hogy be lehet állítani, hogy addig maradjon nyitva, amíg nyomja a gombot, vagy úgy is be lehet állítani, hogy 1 nyomásra kinyílik, következőre bezárul. Esetleg el tudok képzelni, olyan vészrendszert, hogy nagy fékezés esetén mindenképp bezárul. De akkor is elsődlegesen a DRS gomb szabályozza.
-
MPowerPH
félisten
válasz
[CS]Blade2 #24822 üzenetére
Igen, közben javítottam. Az is piszok sok.
-
Pá
addikt
válasz
[CS]Blade2 #24608 üzenetére
jah, erre gondoltam
-
Sanya595
senior tag
válasz
[CS]Blade2 #24589 üzenetére
Már elöre tudtam,hogy igy lesz.
Mozgatható szár ide vagy oda,elözés most is inkább a boxban lesz... -
cyberkind
félisten
válasz
[CS]Blade2 #24589 üzenetére
Ez nem jó, csak egy gyenge Torro Rosso
, akkor mi lesz a többivel ?
(#24588) TESCO-Zsömle
Felvilágosítanál, mert fogalmam sincs !
Nálatok két házzal, vagy nálunk, bár ha nálunk lett volna arról sztem tudnék, vagy nem ! -
shteer
titán
válasz
[CS]Blade2 #22632 üzenetére
az üzemanyagtartály se ekkora volt
-
válasz
[CS]Blade2 #21178 üzenetére
A szabály másképp szól.
e) If an engine is changed in accordance with Article 34.1 the engine which was replaced may not be used during any future qualifying session or race with the exception of the last Event of the Championship. -
D@ni88
addikt
válasz
[CS]Blade2 #21178 üzenetére
én arról beszéltem hogy régen azt mondták hogy 2 hónapnál nem nagyon bírja tovább egy motor ha csak egy helyben áll. ez meg már elég ideje várakozik az utolsó futamra
-
Male
nagyúr
válasz
[CS]Blade2 #20606 üzenetére
Igen, biztos ez is benne volt.
-
MPowerPH
félisten
válasz
[CS]Blade2 #20040 üzenetére
Interlagos nem a gyors kanyarokról híres.
Szerintem ott óriási esélye lesz a Ferrarinak. Pont olyan kanyarok vannak, amikbe 2-3-ban kell belemenni, 2 kivételével. Ebből a kettőből 1 nem számít kanyarnak.
Japánban az első két szektor borzasztó nehéz, ha az elejét elrontod, akkor a végén is veszítesz. És van egy dinamikus ritmusa, ezért is mentek ott olyan jól az RBR-ek. 3-4-5. -et használnak az első szektorban. -
IreN!CuS
addikt
válasz
[CS]Blade2 #19947 üzenetére
Kérdés milyen gyorsan fog száradni simán elképzelhető,hogy vizes marad 1-2 részen a pálya.És az sem biztos,hogy eső mentes lesz d.e kora d.u holnap.
-
tjokai
senior tag
válasz
[CS]Blade2 #19947 üzenetére
Így van, úgyhogy ezzel az esővel nem megyünk semmire sem csak arra, h kelhetünk fel éjjel időmérőt nézni!Futamra már száraz pálya lesz ha addig nem esik!Úgyhogy erősorrend nem igazán változik!
-
proof88
addikt
válasz
[CS]Blade2 #19881 üzenetére
majd lesz valami
-
#70869248
törölt tag
válasz
[CS]Blade2 #19630 üzenetére
Mert nem Hamilton fordult szűk íven...minden más ív azt jelentette volna hogy elcseszi a kigyorsát...az öblösen fordulás pl. a rázókőre hozta volna, ahol nem tud ideálisan kigyorsítani.
Hamilton megtámadta Webber-t, de nem volt egyértelműen meg a pozíció és Mark egyszerűen benne maradt ebben a szituban (is), nem tudja elengeni, visszatámadott de túl szűk íven (poros íven), akart nagy féket venni és még mellé elfordulni...ez ütközés volt, nem is lehetett más.
és ő látta Hamilton, míg Hamilton csak érezhette hol van Webber....ez is nagy különbség. -
Male
nagyúr
válasz
[CS]Blade2 #18462 üzenetére
Nem biztos, hogy nem tudják... legfeljebb nem tudták még lemásolni
-
#70869248
törölt tag
válasz
[CS]Blade2 #16945 üzenetére
Persze, de ez nem komoly...addig amíg a szakértők..olyan szakértők akik nemzetközi szinten megszólalnak és elismertek nem fogalmaznak meg komoly egybehangzó kritikát, addig ez hogy ki miért nem nézi az semmit sem számít, mert:
-az ezzel fenyegetőzők 99% továbbra is nézi.
-aki meg nem nézi az simán visszacsábul...
-aki meg tényleg meghasonlott az meg benne van a 'fogyóeszközök' között...betudható veszteség -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
[CS]Blade2 #16945 üzenetére
Előbb-utóbb túljutnak ezen is. Az új generáció már csak ezt fogja látni, ezt szokja meg.
-
-Mike-
addikt
válasz
[CS]Blade2 #16940 üzenetére
Micsoda csapás ez a Formula 1-nek, hogy nem nézitek.
-
#70869248
törölt tag
válasz
[CS]Blade2 #16518 üzenetére
Alonso nem sok mindent csinált a futamon szvsz, nem derült ki semmi a Ferrari tempójából.
Amit mondasz az simán lehet azért is mert Hamilton-nak le kellett cserélni az első szárnyát, miután Webber előzése után megtámadta Vettel-t is.
Szal lehet hogy tolta Hamilton-t (bár lemaradt és nem támadta), de miután lecserélték Hamilton első szárnyát már nem volt abban a helyzetben hogy megmutassa mit tud.a szabálytalankodásról meg még mindig az a véleményem hogy magának köszönheti, Alonso magára maradt volna a problémájával (+Massa) ha Hamilton nem lassít olyan mértékben hogy egy pillanatra lassabb is mint az SC.
-
#70869248
törölt tag
válasz
[CS]Blade2 #16509 üzenetére
Nem Vettel határozta meg a tempót, hanem az FIA a kormányra kiírt betartandó szektoridőkkel.
Ezért fordulhat elő hogy Button aki csak az utolsó szektorra kapta meg a betartandó szektoridőt (ugyan úgy 1kör+Pit=1:59) gyorsabb mint Vettel+Hamilton aki minden szektorra(1 kör+Pit=2:15/2:22) -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
[CS]Blade2 #16447 üzenetére
Ebben a szituban az a szar, ami lejön belőle.
Vagyos, ha elég gyors vagy, akkor megéri megszegni a szabályt. És ez a bibi.
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz
[CS]Blade2 #16316 üzenetére
Mondjuk igaz.
De akkor se a pálya közepén kéne venni a féktávot. Bár én már akkor is írtam, hogyha látta Webber, hogy nem fér, akkor minek nyomta..
@Oliverda: Azért látszik, az öreg tudja a tutit...
-
válasz
[CS]Blade2 #16090 üzenetére
Szándékosan szegte meg a szabályokat,ez nem csak áthajtásos büntinek kellett vonna lenni
Az oké,hogy rafinált Hami,de ez már sok.Már azért szegi meg a szabályokat,hogy előrébb legyen és így nyerjen VB-t?
Briattore is előre megfontolta,nem csak áthajtásosat kapott,hanem be se hajthatMég csodálkoznak egyesek,hogy sokan utálják Hamilton-t
-
tjokai
senior tag
válasz
[CS]Blade2 #15919 üzenetére
Az idei pontrendszerrel nagyon könnyen behozható ám a nagyobb hátrány is(ez így is van jól).... 70 pontos hátrány 3-4 futam alatt könnyedén ledolgozható!Amilyen gyorsan változik a csapatok közötti erőviszony, lehet h a Red Bull kettő futam múlva sehol sem lesz már, sosem lehet tudni!
-
AMD Power
titán
válasz
[CS]Blade2 #15834 üzenetére
Reméljük LH és a többi srác gondoskodni fog róla ,hogy ne így legyen.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
[CS]Blade2 #15834 üzenetére
Kell olyan futam is, ahol rendesen látszanak az erőviszonyok és nem a szerencsés gumitaktika dönt.
-
darál0w
Jómunkásember
válasz
[CS]Blade2 #15834 üzenetére
ettől függetlenül megtartom a véleményem
-
hunnylander
őstag
válasz
[CS]Blade2 #15776 üzenetére
-
P00By
nagyúr
válasz
[CS]Blade2 #15678 üzenetére
Sztem meg kapjanak az ilyen csapatok komoly pénzbírságot!
-
dokar
addikt
válasz
[CS]Blade2 #15645 üzenetére
Mostanában ebbe az irányba tartanak, vagy utcait építenek, vagy televágják 90°C-os kanyarokkal.
elképzelem, ahogy hősugárzóval fűtenek a kanyarokban
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
[CS]Blade2 #15645 üzenetére
Hát istenem... Tilkének szögletesebb a gondolkodása, mint az egykori városépítőknek...
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
[CS]Blade2 #13864 üzenetére
A "nem" nem kell oda.
-
Pá
addikt
válasz
[CS]Blade2 #13851 üzenetére
Most erre nem esküdnék meg, de úgy rémlik a szabály szerint érinteni sem lenne szabad.
-
sekli
addikt
válasz
[CS]Blade2 #13851 üzenetére
pontosabban szerintem ráment kb. a kerék közepével. Közel, s távol nem volt mondjuk senki arra.
-
shev7
veterán
válasz
[CS]Blade2 #13838 üzenetére
nem. ha SC alatt fejezodik be a verseny, akkor is kimegy az utolso kor vegen, csak tovabbra is kinn vannak a sarga zaszlok sc tablak, es villog a lampa a tetejen amikor kimegy. Ahogy ez mar megtortent korabban is.
-
prmcsk
addikt
válasz
[CS]Blade2 #13831 üzenetére
A bölcs döntés éppen az volna, amit írtam: 7-ik. hely és nincs bünti...
-
hunnylander
őstag
válasz
[CS]Blade2 #13759 üzenetére
MS szabálytalanul előzött.
40.13 If the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pit lane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking.
Ha az utolsó körben hagyja el a pályát az SC már sehol sem lehet előzni, az SC vonal után se. Alonso 6. MS büntetés.
-
válasz
[CS]Blade2 #13759 üzenetére
Stefano Domenicali szerint szabályos volt az előzés.
-
#40731136
törölt tag
válasz
[CS]Blade2 #13759 üzenetére
Jaj hagyjukmár. Most biztos kavarják a szart, mert nem akarják elhinni, hogy ilyen tökösen kezelte a helyzetet a Mester.
-
kisza25
félisten
válasz
[CS]Blade2 #13448 üzenetére
ennek nem sok értelme volt
megint ment a nyafogás előre mi lesz a lassú autók miatt, aztán nem is azokkal volt a baj
nagyon elvannak kényeztetve manapság a pilóták -
Nowhereman
őstag
válasz
[CS]Blade2 #13448 üzenetére
Kubica maszat és lajoska elött lenne 6 forduló után
bent az esélyes nyolcas közepén - AAAHHHH! -
Nowhereman
őstag
válasz
[CS]Blade2 #13444 üzenetére
Eső és a káosz az jöhet, de azért remélem Webbo behúzza ezt a futamot is - meg még a következőt hogy a tabella élére álljon. Átok kiváncsi lennék arra, hogy szűkülne vissza Vettel arca, és mint próbálná meg Lapaj megmagyarázni a helyzetet/év elején 7 esélyesről beszélt - Webbert gyengének minősítve/
-
Male
nagyúr
válasz
[CS]Blade2 #13425 üzenetére
Motort biztos nem, a váltó már más... ha úgy állnak, abból végülis lehet új.
-
#70869248
törölt tag
válasz
[CS]Blade2 #13425 üzenetére
Sztem nincs lehetőség ilyesfajta taktikázásra...etikátlannak is érezném, elvileg amíg van motorjuk addig miért kérnének a kereten felül?...legalábbis én néznék rájuk furán.
A versenyzőtársakkal szemben is etikátlan lenne, de mivel van motorjuk az éves keretből így okuk sincs kérni azzal az indokkal hogy, na most a büntetéseteket amúgy is feldughatjátok...
Szvsz egy nagy röhej lenne ha kaphatnának. -
Motion_Blur
félisten
válasz
[CS]Blade2 #13304 üzenetére
Ha ezt az autót is sikerült összerakni, akkor lehet reménykedni
mondjuk a 2 órás limitidővel fel van adva a lecke
-
tibi666
senior tag
válasz
[CS]Blade2 #13304 üzenetére
és akkor minden ok lesz?
én nem értek hozzá, azért kérdezem. -
PazsitZ
addikt
válasz
[CS]Blade2 #13279 üzenetére
Ráadásul még a bal felfüggesztés is kapott rendesen, még szerencse, hogy utána ratyi az irányíthatóság egy szim játékban.
-
shteer
titán
válasz
[CS]Blade2 #13279 üzenetére
persze - első vezetőszárny nélkül
ezen nem -
quby
őstag
válasz
[CS]Blade2 #13239 üzenetére
Azért a HRT-k nagyon le vannak maradva. Még a Lotus meg a Virgin sem "anyira gáz" a ~3.5 mp-vel. Ha jól számolom 1.20.147 lenne a 107%-os idö. A két HRT tuti kiesne...
(#13240) Motion_Blur
Még sosem láttam/figyeltem.... -
hunnylander
őstag
válasz
[CS]Blade2 #12877 üzenetére
Ha van is valós eredete, akkor sem valószínű, hogy pontosan ilyet mondott. Ez a nyilatkozat nincs meg az Autosport.com-on, bulvárportálról származik, A5 és más magyar portálok meg tovább bulvárosították.
De az eredeti angol bulvárcikk kontextusában az a téma, hogy ő nem szorította le a csapattársait az útról. Erről kérdezték állítólag, meg arról, hogy Alonso jósolgatja neki a büntetést. Erre szúrhatott vissza Alonsonak. Én nem tudok róla, hogy Hamilton leküldte Buttont a fűre, sóderágyba a boxbehajtónál. Minimum a csapattársaihoz figyelmes, de legyezgetni nem szokott senkire.
De mondjad már, hogy kit szorított le utoljára? Már vagy két éve senkit, Glock Monza 2008, azt nyilatkozta, hogy nem lehetett látni a visszapillantó tükörben.
De az nem volt súlyosabb, mint amit ő kapott Schumachertől Kínában legutóbb. Ennyi belefér. Mégsem MS-ről csámcsogtok.
-
wildrain
addikt
válasz
[CS]Blade2 #12877 üzenetére
Keresem a hibát abban, amit mondott, de én tudok belekötni. Nem emlékszem olyanra, hogy rálegyezett volna valakire. Fűre leszorítás az volt, Glock ellen, de ő nem azt állította, hogy soha nem volt ilyen, hanem, hogy nagyon ritkán. És valóban, ahhoz képest, hogy mennyit előzött már, csak ezt az egy esetet tudom felidézni, amikor húzós volt, amit csinált. Petrov ellen ha mondjuk sportszerűtlen is volt, amit csinált, nem volt veszélyes.
Te meg tudod cáfolni konkrét példával azt, amit állított? -
Oliverda
titán
válasz
[CS]Blade2 #11837 üzenetére
8 futam alatt el fog fogyni a 8 motor ha így haladnak...
-
MPowerPH
félisten
válasz
[CS]Blade2 #11615 üzenetére
Remélem marad, Kimi nem kell az F1-be, úgyse lenne már elég motivált, csak a pénzért jönne vissza.
Imádom, a leggyorsabb pilóta a mezőnyben, csak van egy hibája. Sz@rik mindenre.... -
Male
nagyúr
válasz
[CS]Blade2 #11592 üzenetére
Az első csak szabadedzésekre jó igen, a második... az érdekes, hogy rögtön lecserélték... lehet nem csak Massa autójában volt gond vele. A harmadik meg ugye kuka... oké, annyira még nem vészes, de azért nem állnak valami jól vele.
-
Male
nagyúr
válasz
[CS]Blade2 #11502 üzenetére
Köszi!
Ez alapján 16 futamra maradt 5 új motorja Alonsonak... nem áll valami jól
-
_Voyage_
aktív tag
válasz
[CS]Blade2 #11461 üzenetére
2009-ben egyik csapatnak se volt esélye BGP ellen, Ferrari is eléggé gyenge volt, 2008-ban meg a merci volt erős, szóval szintén esélyük se volt. 2007-ben lehetett volna mindkettőnek villantani, egyik sem tette. De ott volt mögötte Massa, pár ponttal lemaradva.
Aktív témák
Hirdetés
- ÚJ HP EliteBook 840 G8 - 14"FHD IPS - i5-1145G7 - 32GB - 512GB SSD - Win10 - 6 hónap Garancia
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 14" Dell Latitude laptopok: 5400, 5480, 5490, 7480, E7440, E7450 / SZÁMLA + GARANCIA
- Bomba ár! HP ProBook 450 G7 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 PRO 1TB fekete játékkonzol extra játékokkal garanciával hibátlan
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest