- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Fotók, videók mobillal
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- MIUI / HyperOS topik
- Yettel topik
- One mobilszolgáltatások
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
Aktív témák
-
rocket
nagyúr
válasz
george11 #48246 üzenetére
Mert ez elsosorban egy sport, utana cirkusz csak.
Szerinted milyen erzes egy pilotanak ha megnyer valamit aztan irnak rola 2 sort? mikozben mert valaki nagy volt a multban, barmit tehet az lesz a vezeto hir es lehet feketebol szinezik majd ki.Tuti biztos vagyok benne megkerdeznenk az aktiv F1-es pilotakat es oszintenek kene lenniuk, nem sokan mondanak, hogy orulnek a visszateresenek, es nem azert mert kulonosebben tartananak tole.
Arrol nem beszelve, hogy elore tudhato jopar RTL Klubos F1 kozvetitest tonkre fog ez a dolog tenni, mert Palik nagy Schumacher fan es szinte biztos lesz olyan amikor multidezeseit kell hallgatni
-
Peat;)
veterán
válasz
george11 #33088 üzenetére
Elvileg 2008-ban nagyrészt a jövő évi autóra gyúrtak, ha olyan jól sikerült mint állítják akkor miért ne lenne elég kétszer akkora költségvetés végigvinni az évet mint ami a torronak volt idén (csak ők később kapták meg a 2008-as autót ingyen, a hondának meg már kész van többnyire és annak költségei rendezettek ugyebár)? Mert a válság lassítja a honda motort?
Nekem nem áll össze a kép, attól még simán lehetek én a hülye persze.
Remélem valami komoly vevőt sikerül szerezniük aki akkor is kitart ha jövőre ismét lebőgnek. Most olvastam hogy már 30-50 millában akarják maximalizálni a költségvetést, az azért kemény túlzásnak tűnik, de nagyon úgy néz ki hogy már 2010-re életbe lép valami, így tényleg csak egy évet kell végigvinni aztán anyagilag a nem gyári csapatok is érvényesülhetnek. Én Williamsnek nagyon drukkolok, hogy húzzák ki addig, csak kérdés mi marad az f1-ből.
-
-
#70869248
törölt tag
válasz
george11 #29908 üzenetére
Ezek szerint nem.
Ez az a pillanat amikor Massa fordulna, de aztán visszarántja....mert ki van a képen neki jobbra? Kovalainen.
Megint mondom, semmi köze nem volt a tumultushoz, ezt elég lenne egyébként logikusan végiggondolni...ha valki fej-fej mellett elsőnek ér a kanyarhoz, és blokkoló kerékkel túlcsúszik rajta, akkor nincs mint aggódni túl van csúszva és kész. Amit nem látsz...vagy nem akarsz látni én már nem tudom, az a kis kép jobb oldalán lévő autó aki szintén elfékezi magát, és aki miatt nem fordul el Massa, és Kimi sem..mást is mondok Kimi-nek neki is megy.
Ehez Hamilkton-nak max annyi köze volt, hogy 'ment vele' Kovalainen is...azaz ha Kovalainen a fékpontját mérte Hamilton-hoz akkor bezony neki is sok volt.
De ennyi, se a fékpedált, se a kormányt nem nyomta/forgatta senki helyette. -
hunnylander
őstag
válasz
george11 #29895 üzenetére
Kova vezette ki Kimit, Lewis csak elozni probalt, mint barki mas az egesz mezonyben. Coulthard benazasahoz koze sincs Lewisnak, kozeleben/utjaban sem volt.
Utolag mar magatokeva teszitek a stewardok szokatlan szorszalhasogato iteletet, csak hogy szeppe es megerdemeltte tegyetek a piszkos sikereiteket es az ajandekpontokat. Massa iden mar nem erdemel vb cimet, csak azt, hogy valaki megtegye vele 100%-ig pontosan azt amit o tett Lewisszal.
Emlekezzetek Szingapurra! Massatol pont annyit vett el az elet, amennyit a FIA adott neki Spaban. Lesz meg iden Szingapur2!
-
#70869248
törölt tag
válasz
george11 #29895 üzenetére
Mint magánvéleményt tiszteletben is tartom. Ettől függetlenül a dolog nem így történt.
Annyira meredek dolgokat lehet olvasni...Azzal hogy Hamilton elfékezte magát nem állt ám meg a pályán...akkor lehetne miatta kialakult tumultusról beszélni...de nem.
Ő azáltal hogy elfékezte magát, elhagyta az ideális ívet, lement a pálya szélére, sajnos Kimi-t is lekisérve.
De nem volt a pályán, tehát nem tarthatott fel senkit...egyébként annyira nem hogy harmadiknak jött el a kanyarból Kubica és Alonso mellett, csak a két kommentátorunk látta Hamiltonnak Kovalainen-t. Hamilton pedig Kova' előtt már visszajött a pályára.
Semmiképpen sem tartott be Massa-nak, aki rámutat hogy hol nem tud elfordulni Massa Hamilton miatt, annak jövök valami ütős piával. -
-Mike-
addikt
válasz
george11 #12149 üzenetére
T-camból nézve az esetet semmilyen gázelvételekre nem volt szüksége Heidfeldnek, a szektoridőben sem volt különbség, amit odáig tudott az első szektorban de most legalább van mire fogni a gyenge teljesítményét. Tény, hogy a két McLaren rosszul helyezkedett de nélkülük is ott lett volna Nick ahol most.
-
hunnylander
őstag
válasz
george11 #11954 üzenetére
Tekintve, hogy később szanálta a mezőnyből Robert Kubica BMW-jét is (egy újabb első szárny árán - oda se neki!), és a hollywoodi forgatókönyvekben többnyire a főhős az, aki a legképtelenebb kalandokat is túléli, bátran levonhatjuk a kézenfekvő következtetést, hogy az Ausztrál Nagydíj főhőse bizony Kazuki Nakajima volt. Bruce Willis leckéket vehetne tőle.
-
hunnylander
őstag
válasz
george11 #11937 üzenetére
A hibákat azért ki lehet javítaniuk, és ki is tudták. Épp most olvastam a mai sajtótájékoztatót (Coulthard is és Kubica is jól 'megaszondta' a dolgokat
), ahol Massa szavaiból kicseng, hogy a probléma meg van oldva.
FM: Yeah, we broke the valve in the engine and for the clear specification I think you should ask our technical people. For sure speaking to an engineer it looks like we are very confident that we solved the problem but we prefer to not answer everything because it is better to ask out technical people. -
Oliverda
titán
válasz
george11 #11929 üzenetére
Sajtó: a Ferrari nem nyerhet Malajziában
Nem hiszem hogy pár nap leforgása alatt javítani tudták a hibát.
Ugye idén sem számít a pénteki motor/váltó meghibásodás?
-
hunnylander
őstag
válasz
george11 #11919 üzenetére
A benzinadagoló rendszer (ami nem az ECU). Aminek meghibásodását részben a nagy hőség okozta. Ez hibát okozott a szívószelepeknél.
Itt a konkrét nyilatkozat, a magyar fordítások förtelmesek.
A Ferrari spokesman told autosport.com in Malaysia: "It was a fuel-feed problem partly related to the hot temperatures in Melbourne. It provoked a failure of the intake valve on both engines.
"It wasn't a quality control problem, nor was it a cooling problem. Obviously, you can't change these engines so we will work hard on improving the mapping, but we're confident this was a one-off."
Ferrari have also rubbished any talk that their problems were related to the introduction of the standard ECU in Formula One this year.
"It was not an ECU problem, although the new units do mean we have to learn new methods to operate the engine," added the spokesman.
'A Ferrari úgyszintén szemétnek nyilvánított minden találgatást arról, hogy a probléma összefüggne a szabványos ECU idei évi bevezetésével. Ez nem egy ECU probléma volt, bár az új egységek azt jelentik, hogy új metódusokat kell megtanulnunk a motor működtetéséhez'
-
AMD Power
titán
válasz
george11 #11881 üzenetére
Később Massa David Coultharddal is ütközött, ezt Schumacher egykori csapattársa számlájára írta: „Inkább Felipe hibája volt, másrészről David is lehetett volna egy kicsit okosabb. Elkerülhette volna a dolgot. Az azonban nem kérdés, hogy Felipe váltotta ki a balesetet."
Ez érdekes.
-
Oliverda
titán
válasz
george11 #11881 üzenetére
A pilóták teljesítménye hagyott kívánnivalót maga után, hiszen mindketten sokat hibáztak. Felipe Massa rögtön az első kanyarban megpördült, amikor Heikki Kovalainent támadta.
"Felipe túl alacsony fokozatban volt, aminek az okát jelenleg még nem tudjuk.Dehogynem tudjátok....
-
Integra
titán
-
Oliverda
titán
válasz
george11 #11864 üzenetére
Télen messze a legtöbb tesztkilómétert Ferrari motorokkal futották, illetve a Ferrari még Bahrein-ben is tesztelt ahol ha jól emlékszem nem 20 fokos meleg volt. Mondjuk azt már sosem tudjuk meg hogy vajon Vettel és Fisichella is kiállt volna motorhiba miatt ha nem keverednek korán balesetbe.
Ismét lehet másra mutogatni.
-
hunnylander
őstag
válasz
george11 #11837 üzenetére
Ha a jármű irányvonalára merőleges síkokat nézünk akkor igen.
Vagyis a pilótáknak nagyon oldalra kell fordulniuk, hogy belenézzenek. De a járművel párhuzamos síkon már távol van, az oldalszekrényen. Konkrétan fogalmazva a tükröknek az lenne az ideális helye ahol a McLarenen vannak, az oldalszekrényes megoldásokat meg betiltanák. Coulthard erről beszél.
-
Male
nagyúr
válasz
george11 #11690 üzenetére
Most meg ha valaki elég ponttal vezet, akkor otthon is maradhat, szóval ebből a szempontból nem nagyon különbözik
Abban igaza van, hogy mostanában mindenki matekozik, és nem kockáztat... nem csak az a baj, hogy nehéz előzni, hanem az is, hogy többnyire nem is nagyon érdemes... 1 vagy 2 plusz pontért nem kockáztatják a jelenlegi helyezést (kivéve az utolsó versenyen
).
-
hunnylander
őstag
válasz
george11 #11651 üzenetére
A Ferrari pilótái eddig nem panaszkodtak rá, és használni is tudták
Érdekli is őket a tükör. A sebességre mennek, kitéve meg jobb aerodinamikailag, viszont ott annyira rezonál is messze van, hogy használhatatlan. Nem csak Coulthard van az ügy mellett, hanem az egész pilóta szervezet (GPDA).
-
hunnylander
őstag
válasz
george11 #8344 üzenetére
Vicc az egész. Érdekes módon a McLaren-nél többhónapos vizsgálódás után sem mondták még ki, hogy a jövőévi autójuk tiszta e. A Renault-nál meg milyen egyszerűen és gyorsan kijelentették, hogy sem régebben, sem most, sem a jövő évre, nem használtak fel semmit. Még csak ötletet sem kaptak belőle. A McLaren 2008-as autójánál még az gyanús ötletlekben való hasonlóságot is keresik. (Látszik, hogy december van és semmi jelentős nyilvánosságot nem kap az ügy. A kutyát nem érdekli. Nincs közvélemény felőli nyomás, és a Renault is egy nagy nulla volt ez évben, szóval el lehet tusolni az ügyet szépen csendben.)
A Mackereth által feltöltött állományokat felügyelet mellett teljes egészében kitörölték a Renault informatikai rendszeréből, mivel azonban az minden éjjel automatikus biztonsági mentést végez, és ezek közül havonta egyet végleg el is tárol, a csapat archívumban maradtak olyan bejegyzések, amelyek továbbra is tartalmazzák a McLaren adatait. A két csapat ezért megegyezett abban, hogy ezekhez a Renault mostantól csak a McLaren engedélyével férhet hozzá, amennyiben információtechnológiai okokból (például egy rendszerösszeomlás miatt) szüksége lesz rá.
-
gV
őstag
válasz
george11 #8331 üzenetére
jo akkor az a1gp fogom nézni ott majd ugy is Ferrarival fognak versenyezni
rohadt fia elb@sszák a wrc-t, f1et de elötte csináltatnak egy felmérést h mi nézők mit akarunk aztán abbol semmi sem valosul meg
sz@arok a költségekre, ha egyszer már ott vannak a szécsatornák akkor használják a szimulácios tesztek dettó, esküszöm elmegyek és majd ingyért fogok ott dolgozni csak a fejlesztések maradjanak
-
venember83
nagyúr
válasz
george11 #8324 üzenetére
En eltorolnem a szamitogepes tervezes lehetoseget is, mindenki csak ceruzat es vonalzot hasznalhatna ezentul, szamologep is kizarva!
Kapjak be.
Nem akarjak esetleg markakupava vagy nyugdijbol elo istallotulajdonosok sportjava degradalni a Formula 1et? Lassan tenyleg nem ez lesz az autoversenyzes csucsa... Minden jonak egyszer vege szakad, sajnos...
R.I.P. Formula 1, elt: 57 evet, nyugodjon bekeben.
-
hunnylander
őstag
válasz
george11 #8255 üzenetére
ahogy a ringen a csapatfőnökével beszélt Az kamu hír volt, többször hivatalosan cáfolva lett utána, nem volt ilyen rádióbeszélgetés. Pedig azt a rádióbeszélgetést a stewardok is elemezték.
És ott él ahol akar, a pénzét meg arra költi amire akarja. (Érdekes, hogy a magyar médiába már nem jutnak el a jótékonykodásai. Nagy-Britannia meg rengeteget költ háborúzásra az adófizetők pénzéből, és nem fog belerokkanni ha Hamilton-tól nem kap adót. Ha nem fizet adót a UK-nek, az svájci rezidensként számára legális lesz.) Nem ő az egyetlen pilóta, aki nem szölőhazájában rezidens. Hányan élnek pl. Monaco-ban. Sőt, még Svájcban sem ő az egyetlen.
-
hunnylander
őstag
válasz
george11 #8232 üzenetére
Azért mert a "Yamamoto: én akarok lenni a legjobb pilóta" nyilatkozatból nem lesz hír és nincs is benne ráció. Nameg nem kellene félrefordítani és félreolvasni a szavait. Sehol sem mondta, hogy 'én vagyok a legjobb pilóta', nincsenek ilyen 'ő márpedig, és mindenkinél, és akkoris' nyilatkozatai, még a magyar ferdített médiában sem. Tisztelettel beszél Shcumacher-ről és jelenlegi riválisairól is.
-
Integra
titán
válasz
george11 #8224 üzenetére
megcsapta a szél a kisgyereket...
ez se kutya....
egyra nagyobb az arca, kezdem unni -
Peat;)
veterán
válasz
george11 #8128 üzenetére
Teljesítményben közel azonos, de más tulajdonságú motorok vannak és jelenleg olyan szabály van ha jól tudom, hogy megbízhatósági fejlesztést végezhetnek. Az hogy ahhoz kapcsolodó cuccokat is fagyasztanak már nem akkora csapás szerintem.. már régen betiltották magát a motorfejlesztést, onnantól kezdve meg leredukálták a forma1-et kasztni és felfüggesztés építési tudományra(gumi is csak 1 fajta), na most a kasztni kereskedelem legalizálási folyamatát nézve akkor lehet osztani szorozni mi az ami különbséget fog okozni a csapatok között. Lehet több lesz az előzés és izgalmasabb lesz az f1, csak éppen ez az f1 nem az az f1.
-
hunnylander
őstag
válasz
george11 #8125 üzenetére
Ezzel a dologgal az erőviszonyokat is befagyasztják nem?
Ez nekem is szöget ütött a fejembe. Szerintem nem, mert sehol sem olvastam, hogy a gyenge csapatok panaszkodtak volna emiatt. A fejlesztéseket fagyasztják, tiltják. Tehát nem lehet majd új dolgokat kitalálni, de a mostani befagyasztott motorra vonatkozó előírások betartása mellett taláni a gyenge csapatok is tudják tökéletesíteni a motorjukat.
Jó lenne, ha egy hírportál kifaggatna egy F1-es technikai szakembert erről, olyat aki nem az FIA rizsát nyomná, hanem pl. érdekelt egy csapatban.
-
PazsitZ
addikt
válasz
george11 #8078 üzenetére
Eddig végig azzal érveltek a Meki fanok, meg a Meki is, hogy ha náluk is volt tuti nem használták max alátétnek
.
Persze most, hogy kiderült a Renault is tudott más adatairól, teljes bizonyossággal állíthatjuk, hogy ők aztán biztos, hogy felhasználták.Értem az érvelésed, azaz mégsem...
-
hunnylander
őstag
válasz
george11 #7579 üzenetére
De szépen kiszínezték "újabb kémügy körvonalazódik". Ez szeptemberben körvonalazódott, csak a WMSC megvárta a szezon befejeztét az ügy kivizsgálásával.
Az eredeti tegnapi hír az annyi lenne, hogy a Renault-t behívták egy kihallgatásra a WMSC elé, December 6.-ára.
Ron Dennis szeptember óta semmit nem tett az ügyben, sőt szerintem a két csapatvezető egymás között már lerendezte a dolgot.
-
eXodus
őstag
válasz
george11 #6476 üzenetére
Egy napocska volt régen. (fogadásból lett az)
A mostani:
2007
"Az ausztrál nagydíj évadnyitó futama utáni sepangi tesztre Kimi egy új tekóval érkezett,kriksz-krakszos mintákkal,de valószínűleg ez a tekó csak egy henna,tehát idővel eltűnik.A minta alatt látszódik még a régi,napocska alakú tetoválás.Nem tudni,miért és hol készült,de feltehetőleg a Thaiföldi nyaralás nyoma.Kimi elmondása szerint a motívum semmit nem jelent,és arra a kérdésre,h igazi-e,vagy csak ideiglenes így felelt:"Nem tudom.Majd meglátják."....
"
Nem tűnt el. -
deniro2
senior tag
válasz
george11 #6378 üzenetére
Azért arra kiváncsi lennék, hogy valójában mekkora szerepe volt Alonsonak a meki feljavulásában... Könnyen lehet, hogy Hamilton, ha egyedűl marad jövőre, messze nem megy majd ilyen jól, hiszen sok gyors és tehetséges pilóta van a mezőnyben, akik valamiért nem tudják magukkal húzni a csapatot. Idén, ha jól rémlik Alonso beállításaival ment a srác, mikor meg nem, akkor bukta volt, de javítsatok ki, ha tévedek.
-
hunnylander
őstag
válasz
george11 #6361 üzenetére
Mert a "McLaren Saga" a bestseller.
Azzal ugye egyet értesz, hogy tele van a média álhírekkel, kacsákkal, elferdített, kitekert hírekkel? Mit gondolsz a két pilóta állandóan gyepálta egymást a színfalak mögött? A valós médiaszereplésükből nem úgy tünik. Olvastad például a csütörtöki sajtótájékoztató idevágó részét, vagy láttad legalább a róla készült fotókat? Fernando és Lewis egyáltalán nem esküdt ellenségek a pályán kívül, mint azt a sajtó szeretné beállítani. Ők csak a pályán ellenfelek, és normális munkakapcsolat van köztük, mert normális emberek.
-
Integra
titán
válasz
george11 #6304 üzenetére
én nem sajnálom.
ez nem változtat emberi mivoltán
meg aki ilyen top csapatban van, az oldja meg a dolgokat, vagy távozzon jobbhoz.
nem érzek se vele, se hamiltonnal együtt, megérdemlik egymást, így kellett ennek lennie, így igazságos ez az év.aminek továbbá örülök, hogy aki azt hitte eddig hogy a mekláren a mintakép, most rájött, hogy ugyanolyan sunyi semmirekellő banda mint a többi.
-
iguana
őstag
válasz
george11 #6042 üzenetére
én sem találtam, de annyira furdalja az oldalam...viszonylag boldogulok az angollal, de nem találtam semmit külföldi fórumokon sem. (kissé én is túltoltam) egy barátom, akivel együtt néztük a futamot (10 éve angol nyelvterületen dolgozik) sem tud (már) segíteni
azonosíthatatlan hangon hörögve alszik/kómál a sarokban -
JJános
addikt
-
JJános
addikt
válasz
george11 #4970 üzenetére
Nem rátok értettem, hanem a személyeskedőkre. Akik alig várják, hogy találjanak magunknak egy bolondot, akire aztán rá lehet szállni, tele lehet beszélni a fejét, és lehet rajta röhögni.
Ez a viselkedés már nem egy becsült topicost elűzött. Sajnos. Ha ez jó, akkor nyugodtan lehet ezentúl is másoknak beszólni, elirányítani, létét megkérdőjelezni, és ujra, és ujra előhozni valamit, amivel lehet az embert szekálni, tönkretenni. Ez a menő trend.
-
JJános
addikt
válasz
george11 #4958 üzenetére
A személyeskedőkröl mondtam. Nézd, irja meg a véleményét, de ne rólam. Hagyjon engem békén. Csak mert nem értettem egyet, már joga van mindenkinek belém rúgni?
Ha Kimi nem tette szóvá, hogy Hami feltartotta, akkor miért kell rasszista megjegyzésekkel telerakni a topicot? Nem értem.
-
OTee
aktív tag
válasz
george11 #4947 üzenetére
[OFF]Légyszíves az ilyeneket tartsd meg magadnak
Ezt személyes sértésnek veszem, és szerintem nem vagyok vele egyedül.
Elég érdekes kép alakulhat ki az emberről, ha a saját szülőhazáját/népét fikázza nem gondolod?(vagy Te nem vagy magyar?)
Ehhez csatlakozom, én is haragszom rád JJános!
Légyszíves saját magadról nyilatkozz így, rólam (magyar ember) NE!!!
Apám azt mondta nekem mindig, hogy saját magadból indulj ki fiam, és úgy ítélj meg másokat.
Ez igen szomorú képet fest rólad.
Olvasni szép és jó dolog, te meg is teszed, DE szvsz nem értelmezed a leírtakat.
Olvass tovább, NE VÁLASZOLJ, és ha érted is amitmások írnak, AKKOR reagálj.
Ésszel, ne indulatból!OTee
[/OFF] -
hunnylander
őstag
válasz
george11 #4816 üzenetére
Saturday weather update - dry qualifying and race expected
Száraz időmérő és verseny várható.
Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 45GR95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H87I-PLUS H87 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Kingmax 2x2GB DDR3 RAM eladó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest