- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Honor Magic V2 - origami
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Akár Bluetooth-os is lehetne az új S Pen
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz eXodus #49756 üzenetére
Nem is az a lényeg hogy gyorsabbak legyenek, hiszen akkor gyakorlatilag minden tesztelt alkatrész jobb mint az elöző, ez pedig nem igaz (mindek tesztelni ugyis jobb lesz )
Pont azért kell tesztleni hogy kiderüljön mennyire jó és megbontja-e valahol az autó addig jól müködő együttesét.
De ezt nem lehet lemérni ha valki lassan megy vele....pláne rossz íveken.
Ahogy gyorsnak kell lenni....ha viszont egy tesztversenyzőnek mindegy mit tesztel mindig gyorsabb az aktuális vb-n részvevőknél...mégha orrkúpra kötött vasalót is tesztel....akkor lehet hogy nem az orrkúpra kötött vasaló a szenzáció, hanem a tesztsrácSzal tesztelésnél nem mindegy a tempó gyors egymásutáni köröket kell menni lehetőleg 1-2 tized különbséggel (az már lehet hogy sok is), és akkor lehet telemetriát olvasgatni, illetve tapasztalatokról beszámolni.
...mondjuk akkor is lehet tapasztalatokról beszélni, ha 3mp-vel lassabb vagy, csak akkor mindenki kávézni megy -
#70869248
törölt tag
válasz eXodus #49750 üzenetére
Minek?
hát mert különben semmi értelme nincs...ha valki 3 másodpercel lassabb technikát tesztel az régen rossz...persze ez nem akkora gond ha kormánykapcsolókat tesztel, de ha aerodinamikát vagy az autó gyorsaságát segítő cuccot, akkor azt el kell küldeni.
Lehet hogy valmi egész jól müködik 142km/h-s kanyarsebességnél, de 150km/h-s kanyarsebességnél már nem.
A másik ami alapvető hogy állandó köröket fusson, ami Badoer-nél nagyon nem volt meg...nem si csoda ismeretlen pályán/autóval. -
#70869248
törölt tag
válasz eXodus #49747 üzenetére
ahoz hogy tesztelhessen is gyorsan kell menni...ha azt nézzük Hamilton is tesztelte ezt a McLaren-t.
De az egymásra vetített képek azt mutatták hogy Badoer még nem találja magát a pályán...ami egyébként nem akkora csoda, tavaly még mindenki keresgélte a jó íveket.
Eleve nem túl szerencsés sztem tesztelési munkát rábízni amikor idén még nem tesztelte ezt az autót illetve nem ismeri a pályát (MS detto).Sztem ez a nyers valóság, Badoer nehezen birkózott meg az első versenyével.
De azért a verseny vége felé futott leggyorsabb körével már lenyomta a Torro-kat, és 1.3mp közelre került Kimi leggyorsabb köréhez.
...és bár Spa-t Kimi kifejezetten bírja, ott már Badoer is közelebb lesz számolhatóan. ..ha hagyják bentmaradni a Ferrari-ban akkor ott már 1mp-n belül kerülhet szvsz. -
hunnylander
őstag
válasz eXodus #36301 üzenetére
A tények, hogy volt valami bibi, amit a stewardok már el is kezdtek vizsgálni de az ítélet előtt az érintett csapatfőnökök személyesen elrendezték az ügyet, kvázi peren kívüli megállapodás, vádalku, ami nagyon jól jöhet még a diffúzor tárgyaláson is ahol Ferrari kontra Williams felállás is lesz.
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz eXodus #26842 üzenetére
"A pálya nedves volt, de konstans körülmények uralkodtak, tehát nem csak lottóztunk. Nem a szerencse, vagy annak a kérdése volt, hogy az ember a megfelelő időben tartózkodik-e kinn" - mondta Berger a Motorsport Aktuellnek.
"Sokkal inkább múlt a pilótán, hogy uralja az autót a pályán, és a csapaton, hogy olyan beállítást találjon, ami száraz és nedves körülmények között is jó. Tegnapról vettük át a szárazra való beállításainkat, ezért arra is fel vagyunk készülve, ha holnap nem esik" - tette hozzá.
"
Ezt nehezen hiszem el....sőt nem is hiszem, száraz időre való szárnyálással szvsz nem lehet ekkora vízben pole-s időt menni...kivéve persze ha mindenki más is száraz beállal megy.
Én most lelépek, nem tudom megnézni...de a tapadáshoz..pláne a parabolica-ban esős időben biztos hogy nem jó a száraz szárnyállás. -
zolynet
veterán
válasz eXodus #22420 üzenetére
néztem a futamot ... ha nem néztem volna nem lenne olyan véleményem amilyen
ott volt mögötte végig, éééésss???? egyszer is próbálkozott volna, nem, megint csak ennyi ... értem én hogy rohadtul nem lehet előzni ezen a pályán, de azért .... mind1, hagyjukBMW001: pontosan ez az ami hiányzik az erőszakosság, az aggresszió bizonyos szintig
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
Oliverda
félisten
válasz eXodus #17286 üzenetére
Ne haragudj de ezen csak mosolyogni tudok. Ha neked ez a tudat segít akkor légy boldog vele. Hamilton győzelme a szerencsén múlott csupán, de nyert és ez a lényeg. Gondolom mostmár nyugodtabban alszol.
Nem értem minek állok le veled "vitázni"
Na ezt látod én sem értem...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz eXodus #17284 üzenetére
Nem gondoltam volna hogy egyeseknek ennyire nehéz lesz megemészteni azt hogy ő nyert. Azért gondolom párszor összecsaptad a tenyereidet amikor még a verseny elején odavágta a palánkoz a jobb hátsót.
"Ennyi szerencsével kimi 3 futam után VB lenne..."
Kimi-nek elég nagy szerencséje volt azzal hogy tavaly Hamilton és csapata rendesen elqrta az utolsó két versenyt.
Azt pedig végképp nem értem hogy a Maláj és Bahrain után miért nem voltál hasonlóan bosszús Lewis hatalmas nagy mákjai miatt.
"Csak kicsit zavaró h amikor mindenki "szív" (Még ha nem is hibázik)"
Ki nem hibázott az elmúlt versenyen?
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz eXodus #17281 üzenetére
A szerencse tekergette a kormányt is amikor kiautózta a 3x másodperces előnyét. Még jó hogy olyan szerencsés volt hogy ez szerencse által kiautózott előny egy pillanat alatt semmivé vált Rosberg bukása után, és törmelékeinek köszönhetően akár ki is eshetett volna. Nagyon szerencsés tényleg.
Mondjuk egy VB címhez szerencse is kell az tény.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
JColee
őstag
válasz eXodus #12919 üzenetére
tavaly persze h azt mondta alonso
egyébként ha nem tűnt volna fel mindig ilyeneket mondanak ha új csapattag jön
pl kovalainen mikor jött: nagyon örülünk meg minden és később kiderült h 3. jelölt volt...
és 2005/2006?
tavaLY már előtted is írták rosszul
nem azt mondom h kimi nem beszél soha senkivel, csak azt h kevesebbet beszél a mérnökeivel
sztem hagyjuk ezt a vitát ugyse tudjuk meggyőzni egymást[ Szerkesztve ]
-
JColee
őstag
válasz eXodus #12914 üzenetére
ott van h ILYEN dolgokat ami a kommunikációra vonatkozik...
jól tudsz olvasni...
alonso lsd:2*vb msot akkor ilyenekbe is belemegyünk?
nem mondtam h kimi béna
csak azt h más (ami nem baj )
látom nagy kimi fan vagy (én is kimi fan vagyok de elismerem ha egy pilóta tud vmit)
30z.Samu: teljesen egyetértek[ Szerkesztve ]
-
Vistaboy
veterán
válasz eXodus #12196 üzenetére
Namost a szabályok értelmében ugye, az idő lejárta előtt megkezdett köröket be lehet fejezni. Namost, csak mert az éllovasok már nem futottak még egy kört, azért még ne azokat szapulják, akik csak éltek (volna) a szabályok adta lehetőségeikkel.
De vajon mi lett volna itt, ha véletlenül a két McLaren akart volna gyors kört menni? Akkor is ők lettek volna a hibásak, mert túl későn kezdték?
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
george11
addikt
válasz eXodus #12196 üzenetére
"Véleménye szerint a kérdéses szituációban maga a német volt a hibás, amiért túl későn kezdte meg utolsó mért körét."
Arca az van az ürgének
"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
prmcsk
addikt
Érvelj, ne minősíts.....
Az F1. történelmében rengeteg olyan év volt, amikor ferkáék sehol sem voltak, mégis megnyerte más csapat a VB.-ket. Tudom...szerinted minden akkori VB., már akkor is tőlük lopott ? Szép dolog a fanság, csak ne keverje senki a f@szság-al.
Oliverda Te kis gondolatolvasó ! Ha nem ugyanerre gondoltam, dögöljek meg.....
Így meg végképp nem értem, ezt az "előlegezett lopást"
A McLaren több területen is befagyasztotta a fejlesztéseket, hogy a vetélytársak megbizonyosodhassanak arról, hogy az MP4-23-as konstrukció valamennyi eleme a csapat saját alkotása.
[ Szerkesztve ]
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
hunnylander
őstag
Amit te csinálsz, az a mellébeszélés. Olvasd már újra azt a hsz-emet. Pusztán a moderálásról mondtam véleményt. Azt se tudom, mi megy mostanában ebben a topikban, átugrottam a nagyrészét. Jobb dolgom is van annál, hogy belemerüljek. Annál meg méginkább, hogy veled vitatkozzak.
Neked fájna elnézést kérni és nem általánosítani?
A te válaszaid meg "a kulturált társalgást szembeötlően zavaró, ... hangulatkeltő hozzászólások" számomra. Már rúgnálak is kifelé.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Miről beszélsz??!!
Én csak csatlakoztam Atlantis moderátorhoz egy teljesen off témában. Más témát nem is érintettem. Zsiga meg öszzekeverte a nevemet.
Úgyhogy visszaszívhatod a hsz-edet. Én nem álltam ki senki mellett, csak a 'szólásszabadság' és az ésszerű elfogulatlan moderálás mellett.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
A hibás publikációt leközlő Luc Domenjoz szerdán elismerte, hogy nem beszélt Lewis Hamiltonnal és elmagyarázta, hogy más újságírók és állítólagos McLaren-mérnökök információira hagyatkozva írta meg a valótlan cikket.
Ha tudsz angolul, már közvetlenül a verseny után elolvashattad, mit mondott Hamilton.
Q & A with Lewis Hamilton (Sunday, October 21st 2007, 20:17 GMT)
Azzal meg úgyszintén magadat járatod le, ha bevetted, hogy egy F1-es autónál vezetés közben a hüvelykujjad rácsúszat egy gombra (nem is tehetnék 'jobb' helyre), és egyetlenegy apró érintéstől használhatatlanná teszi az autót fél percre. Minimum üresben kell állnia az autónak egy ilyen funkció aktiválásához, és nem is a hüvelykujj közvetlen közelébe tehetik, ha egyáltalán egygombos művelet. De ezt már akkor kiveséztük amikor ez a kacsa először hápogott, csak egyesek nem figyelnek és javíthatatlan kötekedők.
Hamilton-ék már korábban közölték, hogy ez a hír "absolute rubbish". A McLaren sajtószóvivője, úgyszintén már korábban cáfolta ezt az álhírt, kijelentve, hogy Hamilton nem is nyilatkozott a kanadai La Presse-nek. És ma, az újságíró bocsánatkérésével és hibájának elismerésével ez a kacsa végképp kimúlt.
www.HunnyF1.com
-
JJános
addikt
Elolvastam. Némi túlzásokkal, és némi ferdítésekkel, de érdekesen irta le az utolsó futamot, és a benzin mizériát.
Szerintem ha a benzint valaki sokkal mélyebbre hűti, amivel gyorsabban betölti, vagy több fér a tankba, vagy gyorsabb lesz tőle az autó(5-6 Lóerő) szal azt gondolom sok előnyt jelent. nem három kör előny, hanem egy tanknyi. Mert ha sokkal jobban le van hűtve, akkor mindvégig, amíg ki nem fogy, előnye van azzal szemben, aki betartja a szabályokat.
5-6 lóerőt nem tudom mennyi, egy ilyen gépnél, de előny. És ha melegszik is később a tartályban, de lassabban melegszik, mint aki betartja a szabályokat. ezt szvsz. nem jól látta az ujságíró.2007-05-06 óta itt!
-
Én mindig szeretem ezeket a görbe tükröket, de azért most egy jónagy marhaságot találtam benne: "...a szabály az szabály..." - igen, szerintem is, tehát RD fellebbezése okafogyottá vált volna, ha valóban alkalmazzák a szabályokat és kizárják a Mekit 2 évre...
https://www.coreinfinity.tech
-
hunnylander
őstag
Nem a taktikán múlott a címvesztés. Ennyi szerencsétlenségből csak ennyit lehetett kihozni. Neked ez miért fáj?
Tisztelet kimutatása lenne az is, hogyha nem kötekedsz, és nem gyalázol senkit, nem kell őket semennyire sem kedvelni.
Nem fogok körbekérdezgetni, csak mert nem tudsz válaszolni egy ártatlan kérdésemre.
Csak hogy tudd, nem azért akartam megkérdezni, hogy utána elkezdhessem ócsárolni őket.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Ha pont a McLaren boxtaktikáját kritizálod, te meg elolvashatnád az ő nyilatkozataikat.
Különben miért kötekedsz még mindig a McLaren-nel kapcsolatban?
Utálom, mikor valaki ahelyett, hogy a saját kedvenceit méltatná, nem foglalkozik mással, csak azzal, hogy a másét szapulja és kötekedjen.
Nem ártana, ha tiszteletet mutatnál mások és kedvenceik iránt, máskülönben nemigen vívsz ki a magad számára sem tiszteletet, csak ellenszenvet.
Neked egyébként mely csapatok és pilóták a kedvenceid?
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Brent
aktív tag
Ne is említsd Palikot mert falra másztam attól a nyomoréktól... olyan hülye segg hogy azthitte hogy 2x állt meg Hamilton autója azt közben visszajátszás volt de ez a vadbaromállat megcsak mondta mondta a magáét... Palik szerintem simán megnyerné a világ legnagyobb b@lfasza címet !
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
Ha olyan okos vagy - okosabb mint egy F1-es csapat mérnökei együttvéve - akkor már mehetsz is valamelyikhez és tündököltesd a zsenialitásodat náluk. Nagyon jól fizetnek, meg bejárhatod ingyen a világot. Meglehet, hogy te leszel az F1 következő Ross Brawn-ja.
www.HunnyF1.com
-
-
hunnylander
őstag
Dennis defends Hamilton strategy switch
“So we think the strategy made up between 10 and 15 seconds.
A tervezett 2 kiállásról a 3 kiállásra való átállással 10-15 másodpercet nyertek. De ez kevés volt, mert előzgetni is kellett a gumik meg nagyon alulteljesítettek, (Alonso is főként emiatt ment gyengén). És a McLaren (mivel pont az óriási mechanikai tapadásra van kihegyezve és arról híres) zabálta a gumit, mert az aszfaltozás új volt, viszont a Bridgestone meg lágyabb keveréket hozott mint kellett volna. Gyakorlatilag a szuperlágy gumival csak néhány jó kört tudtak menni aztán használhatatlan lett a 'felfele kapaszkodásra'. Muszáj volt a 3 kerékcserére váltani.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Látom, nem vagy egészen képben.
Mielőtt szólnál, nyálazd át az üggyel kapcsolatos meghallgatások és a büntetés és indoklásának teljes szövegét (minden letölthető az FIA website-jától, a sajtóközleményeknél), és aztán esetleg tök feleslegesen tudnál mondani róla valami érdemlegeset. Ha már ismernéd, nem írnál pontatlan közhelyeket az ügyről, sőt fel sem hoznád az ügyet.
Azokat a személyeket akik tudtak bizalmas Ferraritól származó információkról, egy kézen meg lehet számolni, és sem Ron Dennis, sem Lewis Hamilton nincs közöttük még sok-sok száz alkalmazottal egyetemben.
Szóval, hogy szummázzam, hülyeségeket írtál és tök feleslegesen.
Elmondtam már jónéhányszor, hogy aki erről az ügyről szeretne még mindig beszélgetni itt, az a minimum, hogy a hivatalos dokumentumokat és a napvilágra került tényeket ismerje. (Ha valaki nem tudna angolul, a jobb hírportálok lefordították magyarra.)
Ha soha többé nem hozod fel a témát, sejteni fogom, hogy elolvastad, vagy megjött az eszed.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
McLaren deny Hamilton caused gearbox error
Compounding these rumours was a report in Montreal's newspaper La Presse, which quotes Hamilton directly as saying he indeed pushed the wrong button.
However, a source close to the Hamilton family has described the report as "absolute rubbish", telling autosport.com that Hamilton has not spoken to the Canadian newspaper or said anything as such to anyone.
A McLaren spokesperson also denied the report and said the failure was not down to human error.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Igen, mert kemény komponensű fékje volt arra a versenyre, ami elégtelen gyenge fékezésekkel felfényesedik és használhatatlanná válik. Nem csak ő melegítette a fékeket, meg a gumikat.
Egyébként végeztem veled. Minden ember magából indul ki, úgyhogy a rosszhiszeműségeddel már 'szépen' bemutatkoztál a számomra.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Ezekről a dolgokról már elmondtam a véleményemet többször is, tudhatnád már.
Nézd már meg azt a gyorskörös esetet felvételről, semmit nem csinált. Szívatta Alonso-t? Ki dekkolt ki előtt, Hami egy tisztázatlan csapatutasítás ellen rúgkapált (csapatügy), amivel nem okozott hátrányt Alonso-nak és ami már meglévő belső viszályból jött. Monaco-ban nem engedték Alonso ellen versenyezni, év elején a boxban cserélték ki őket és nyomták Hamit le az első helyről. Japánban a fékeit melegítette, ráfoghatod hogy ügyetlen vagy felelőtlen volt ebben, de Webberéknek nem akart rosszat, nem ellenük versenyzett. Vettel meg vaksi volt.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Mert nincs is olyan igazi versenyző akinek kellene egy ilyen cím. Ez nem cím lenne, hanem egy szégyenletes lealacsonyító megbélyegzés. Ilyet normális ember sohasem akarna magának.
Sportoltál már valamit életedben? Versenyeztél már valamiért életedben? Küzdöttél már valami fontosért már életedben, amit a szíved jó érzéseiért akartál megnyerni tisztán, és nem csalással, mert az nem adná meg azt a boldogító megelégedettséget, csak ürességet és lealacsonyodást?
Azt szokták, mondani, hogy 'minden ember magából indul ki'. De akkor is felháborító, hogy egyesek miket képzelnek bele egy sportember személyiségébe.
www.HunnyF1.com
-
Chili7
őstag
Szerintem is necces, hogy lesz-e még ilyen versenyképes a McLaren, miközben kicsit szétszórt a Ferrari. Plussz bejöhet a BMW meg még néhány erős csapat. Tény, hogy tapasztaltabb lesz, de nem tudom mit számit, mikor olyan pályákon nyert/vagy ment jól amiket még nem is ismert, szóval kár volt kihagyni. Hiába mondja, nem rajta múlik, hanem az autón, a konstruktőrön. Azért előbb utóbb össze kell hogy jöjjön neki is.
Akit ilyen szempontból féltek az Button, Massa, stb -
george11
addikt
-
eXodus
őstag
a5.hu
" Az 1995-ös Brazil Nagydíjon volt precedens hasonló esetre, amikor a Benettonok és a Williams-ek tankjában a korábban hitelesítettől eltérő összetételű benzint találtak. A két csapattól akkor elvették a pontjait, a versenyzők eredményét azonban nem törölték."Szóval nem kell pánikolni.
Valószínűleg alegrosszabb esetbnen is ez fog történni.(#6006) syn7h37ic
Poénkodtunk/tak is h szerencsére Kimi esetében nem lesz/nincsen alk.szonda.(#6013) vagamo
Én mint nagy FIA fikázó még én sem nézem ki belőlük h elvegyék kimivb-t[ Szerkesztve ]
-
Chili7
őstag
Na ez gáz! Nehogymár ilyenen múljon az egész, persze minden versenyen van valami amibe bele lehet kötni. Gondolom nem lesz belőle semmi. Illetve remélem.
Épp azért kezdek megbarátkozni Kimi VB cimével, mert Hamiltoné sosem lett volna tiszta, az "árulás ügy" miatt. Ez igy meg végképp. -
ronaldo
őstag
Kimi megmondta, hogy sokkal gyorsabban is mehettek volna, ha akarnak. Innen fakad, hogy a leggyorsabb körök majdnem azonosak. Szerintem ha szorult volna a gyeplő (ami amúgy semmiképp sem történhetett volna meg, ugyanis ha hamilton szituba is keveredett volna az ötödik helyen, attól nem kap több pontot Kimi, ha gyorsabban megy) akkor egy 4-5 tized kinézett volna még belőlük.
-
Atlantis
veterán
Mosley-t miért?
A BMW-t én is, nagyon leadták év végére. Kubica autója szerintem a végén nem volt magánál, akárcsak múltkor Kínában. Nicknek meg ki kéne kászálódni a szaros gatyából ,mert a második gyerek óta nagyon latymatag, amit csinált.
Talán jövőre, remélem, már kész van nagy vonalakban a jövő évi autó és már csak be kell állítani rendesen.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
Aktív témák
- Gitáros topic
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- Spórolós topik
- Gyúrósok ide!
- Autós topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Politika
- További aktív témák...
- iking.hu - Apple iPhone 14 Pro - Silver 100% Akku - Használt, karcmentes állapotban - 3 hó gari
- iking.hu - Sony Sepia 1 VI - Khaki Green - Karcmentes, kipróbált állapotban - 3 hónap garanciával
- iking.hu Samsung Galaxy Z Fold 6 - Navy Blue - Használt, megkímélt állapotban - 2027. 09. 24.-ig gar
- LG 34UC79G-B Monitor eladó!! 2560x1080 Freesync IPS 144Hz
- iPad Air 4 (2020, WIFI, 64 GB)
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest