- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Google Pixel topik
- One mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz
Integra #48173 üzenetére
Kell valamilyen motorsport asszociáció, hogy a vevők igazán csatában edzett technológiának képzeljék az autójukat, még ha köze sincs ahhoz. De majd asszociálnak máshoz.
Az IRL-t ők látják el motorokkal, de az a széria hihetetlenül elnépszerűtlenedett a CART éra alatt és után.
Így van, a mutatóik szerint már nem ők, hanem pl. a Toyota van benne a trutyiban, de az új Tesco-gazdaságos Forma-1-ből távozással nem oldódnának meg a gondjaik.
-
hunnylander
őstag
válasz
Integra #48164 üzenetére
A BMW egy kedvelt márka, és a Forma-1-ben is az (volt), értek el szép eredményeket a közelmúltban is, nincs miért szégyenkezniük pont egy olyan évben, amikor, majd' az összes nagypénzű korábbi élcsapat is égett, mint a rongy. A szurkolók megértették és tolerálták a helyzetet. A kiszállási döntés csak most kedden született. Ezidáig én értékeltem a törekvéseiket, mert úgy tervezték, hogy keményen fejlesztenek idén, mert az aerodinamikai tanulság átvihető a következő évre. A szingapúri nagy csomagjukat kifejezett érdeklődéssel várnám, vártam volna.
A Honda is olyan csúnyán elbánt magával (megvárhatták volna, míg kiderül hogy milyenre sikerült az idei autó), csak kérniük kellett volna a motorteljesítmény-lemaradás behozását, mint a Renault tette és Button a Honda számára nyerte volna betegre magát, és nem visszacsúszni a fejlesztési versenyben is így nagyobb esélye lenne a csapatnak.
Albert3-at is nemrég avatták fel. Ezután mit fog számolgatni szegény?
Őt az F1-hez való CFD fektette kétvállra igazán. Majd lehet, hogy Richards vagy egy pénzes új csapat ráteszi a mancsát...
-
hunnylander
őstag
válasz
Integra #48161 üzenetére
Próbálják meg kisebb pénzből (Williams F1 szintű költségvetéssel) több elkötelezettségel: nem szállunk ki, csinájuk a sportért, szenvedéllyel. Az nekik nem lenne nagy tétel és sokan szeretik a márkát, akkor is ha a mezőny végén-közepén tartózkodik. Az szerintem nem igaz, hogy csak akkor profitálnak az F1 hatalmas reklámértékéből, ha ők vannak az első helyen. Kell két jó pilótaegyéniség, egy barátságos szurkolóbarát csapat, határtalan sportszeretettel és a szurkolók nem fognak elmaradni, és ez az autóeladásokra is kihathat. Ha kivonulnak is akkor is sokat kell költeniuk marketingre. Az F1-ben azért bevételeik is lennének.
Ők mindent egy lapra tettek fel: 2008; első győzelem, 2009; első bajnoki cím. És nem tetszik az eredmény, hogy még akkor is a mezőny végére kerültek, ha korán kezdték el fejleszteni az autót a tavalyi beáldozásával.
Üzleti és gazdasági szempontból érthető a döntésük, emiatt nem kell rám pikkelned. De ezzel az egy pocsék évvel még nem is égtek, nem kellett volna ilyen könnyen feladniuk. A Toyota is ég, mint a rongy, évek óta, de legalább kitartóbbak és pl. Glock szép eredményeket mutat az autóval. Ez is sportteljesítmény. Idén már jó autót építettek, csak a fejlesztési versenyben véreztek el, de bennük látok szenvedélyt és elkötelezettséget.
-
hunnylander
őstag
válasz
Integra #48152 üzenetére
Egy szó, mint száz. Belebuktak, kikaptak a manufaktúráktól.
Ők csak corporation business-ként csinálták marketing célokból, ezért a mostani döntésük. Ide ez kevés. A kihívás igenis nagy volt nekik, nem volt mindenre elég a sok pénz meg a high-tech. Albert3 mit dobott ki? Egy lassú autót, ami még a legrondább címet is megszerezte.
Önmagában az, hogy egy gyári csapat mögött mekkora autógyár van, mekkora névvel, ide édes kevés. Nem ők az elsők, aki ezt bizonyítják. Ide ennyi versenyszenvedély és elkötelezettség nem elég. Az első pocsék év után feladják, ahelyett, hogy visszaküzdenék magukat egy olyan érában, amikor már egyre kevesebbet kell majd költeni.
Mosley jogosan pont az ilyen gyártókat nem nézte jó szemmel, akik lelépnek, ha nem jönnek be a számításaik olyan könnyen, ahogy megálmodják. Reklámozzák magukat a WTCC-ben, marha sokat érnek vele, a DTM 100× komolyabb széria, de oda is nyuszik összemérni magukat az igazi riválisaikkal. Az F1-es kivonulásukkal is csak koppannak, ugyanis jövőre nagy valószínűséggel lesz észak-amerikai futam, pont az autógyártók kedvéért.
-
Oliverda
titán
válasz
Integra #48155 üzenetére
Ez már szerintem egy eléggé kisarkított és ferdített vélemény de furcsa mód a Mercedes amellett hogy az F1-re herdálja a pénzt (évek óta viszonylag sikeresen) megcsinálja a kis 200mi euros beruházásait is. Mert jól működik a gépezet.
Amúgy remek példa a Williams akik 100 millából gyaláznak/tak meg gyári csapatokat. Mert egy jól felépített versenycsapat akik nem arra mennek hogy x éven belül ha törik ha szakad VB-t nyerjenek, és ha nem jön össze akkor szevasz. Megvan bennük a versenyszellem, a megfelelő infrastruktúra és elszántásg ami pl. szerintem sem a Honda-ban, sem BMW-ben és sem pedig a Toyota-ban nem volt vagy nincs meg. Ezért én ezen csapatok távozását nem tudom sajnálni. Szerintem ezek vajmi keveset adtak hozzá a sporthoz csapatként. A Minardi többet addott szvsz mint ezek összesen az elmúlt 5 évben.
Ez az én mit érzek etikusnak szöveg pedig szerintem nagyon rossz. Kezdhetnénk akkor sorolni hogy a mittudomén milyen sejk jachtjából hány zsíroskenyeret lehetne venni a belvárosban fetrengő hajléktalanoknak, de itt most nem erről van szó.
-
Oliverda
titán
válasz
Integra #48145 üzenetére
Igen, csak némileg többen nézik mint mondjuk a WTCC-t. Tehát vívhatnak 1000x nagyobb csatákat bárhol ha az ezred annyi embert sem érdekel. Félreértés ne essék, én is kedvelem a WTCC-t és követem is amikor csak tudom de közel sincs akkora értéke egy ott szerzett címnek.
A BMW-ről pedig csak annyit hogy elvileg ők akkor is visszavonultak volna ha összejött volna a cím. Kaptak fixen 3 évet a dologra ami nem jött össze, és azt a véleményt teljesen osztom hogy így senki sem fog címet nyerni az F1-ben legyen bármennyire is vastag a pénztárcája.
"Az Autobild értesülései szerint a BMW-Sauber istálló is elhagyja a Formula-1-et, amennyiben sikerül bajnoki címet nyerniük. A korábbi Formula-1-es versenyző, Hans-Joachim Stuck biztos abban, hogy Dieter Zetsche is fontolóra vette a kiszállást. "A bajnoki címnél többet nem érhetnek el a jövőben sem."
Atlantis:
"ez az F1 egy fos. A nagy gyártók nélkül meg mégúgyis az lesz."
Nem tudom hogy mióta követed figyelemmel az F1-et, de 10 éve még csak 1 teljesen gyári csapat volt az F1-ben az pedig a Ferrari. Ennek ellenére szerintem sokkal jobb versenyek voltak és jóval kevesebb politika.
-
Oliverda
titán
válasz
Integra #48143 üzenetére
Jól. Én sem bánom a gyári csapatok kivonulását. Sokkal jobban tetszett az az F1 ahol még alig volt gyári csapat. A Toyota is mehet utánuk felőlem. Mint motorszállító viszont maradhatna a BMW is meg a Toyota is. Főleg hogy a fejlesztésekre jóformán alig kell már költeni és az évi legyártandó darabszám sem valami sok.
-
hunnylander
őstag
válasz
Integra #47925 üzenetére
Van köze. Mert saját felelőtlenségük miatt röptetett kereket a Renault, egy olyan időszakban, amikor egy hete ölt embert a repülő kerék. Ha az a kerék pont egy pályamunkáshoz vágódik, nem védte volna ki, mint egy kapus a focilabdát.
Az röhejes, mikor egy sima versenybalesetből csinálnak ügyet, de ez teljes mértékben indokolt és megelőző hatású precedensként szolgál.
Alonsóért meg ne sírjunk már, vannak lehetőségei rajthoz állni. Piquet meg repült volna.
-
IreN!CuS
addikt
válasz
Integra #47925 üzenetére
Ha nem történt volna az a halálos baleset akkor 10k euroval ellett volna intézve a dolog,de hát most nagy a baj,egyből verseny eltiltás,,,hülyeség...ennyi az fia igazából
Integra:semmi,köze...itt a baj,mégis abból indulnak ki.
wildrain"..S amikor Massa tavaly majdnem felgyújtotta a fél boxutcát, akkor miért nem voltak eltiltva utána?Közelében sem járt a boxutca felgyújtásának, hiszen még kicsi tűz sem volt, nemhogy akkora, amire te utalsz. Eltiltva meg azért nem volt, mert Massa nem ment ki a boxutcából.." egyetlen egy szikra kellett volna nem több,de mind1
hunnylander:mutass már még ilyet,h egy leszakadó kerek miatt,eltiltanak 1 csapatott a versenyzéstől,mert én nem hallottam még ilyenről.
-
Pá
addikt
válasz
Integra #47566 üzenetére
lol, pont azon gondolkoztam, hogy amennyi hülyeséget sikerült összehozni itt az elmúlt fél napban, az még Palik&Gyuszi párosnak is dicsőségére vált volna.
1-1 hsz olvasása közben ugyanaz a tompán lüktető fejfájás kerülgetett, ami közvetítés közben az aranyköpéseknél szokott.
-
hunnylander
őstag
válasz
Integra #46949 üzenetére
Olvastam ma Jake Humphrey (BBC F1-es műsorvezető) Twitterét, áradozik az országról, egyenesen felszólítja az olvasóit, hogy utazzanak ide; Hot, buzzy, pretty...visit Hungary! Budapest is beautiful.
Monaco és Monza után a Hungaroring/Budapest a legtradícionálisabb (a versenynaptárban) az elmúlt 23 év alapján. Ugyanis csak ezen 3 helyszín mondhatja el magáról, hogy megszakítás nélkül rendező ezen időszakban.
A pilóták is, a külföldi szurkolók is (és Bernie maga is) nagyon szereti ezt a helyszínt. Egyszerűen nem kéne megengedni az ilyen Kortye Vilmosok imázsromboló jogi csűrés-csavarását/garázdaságát.
Egy reakció erre az Autosport fórumán: Another good reason to stop going to Hungary.
-
Peat;)
veterán
válasz
Integra #45483 üzenetére
Annak a fotának aminek igen nagy szerepe van az idei autók kinézetében? Hehe
. Na meg egy motorbalhé mint tavaly, avagy diffuzor, kers, adatlopás, levágta a pályát vagy sem kaliberű dolog és már bukott is volna a fota. Csak azért van összetartás közöttük mert van egy közös ellenség, aki ha kicseszett az egyikkel utána akkor a másikkal is, évente meg mindenkivel.. e miatt van fene nagy jópofizás a csapatok között. Egyébként ha nem elfogult valaki és végiggondolná látna mekkora gyökerek a gyári csapatok is. Williams féle ésszel megyünk előre politika meg nem nagyon van ma az f1-ben, illetve ők képviselik azt ami az f1 számomra. Csak az elmúlt években végig beigazolódott hogy ahol a pénz ott a siker, az utolsó kivétel a Renault volt, de nekik ott volt a gumi mint plusz támogatás.
Na meg a gyári csapatok akik költségcsökkentésre törekszenek, de az új versenysorozatra egy milliárd eurót előteremtettek volna pár hónap/hét?! alatt..ez 50 milla euró per csapat. Bizonyára mindenki örömmel fizetett volna.Ez az írás nem azt jelenti hogy az fia jobb, de ha kikerülnek az öregapók akkor már azt mondom hogy jobb lesz mint bármilyen csapatok általi magánmegoldás, vagy csapatok által kijelölt szervezet. A folyamat elindult egy mederben, míg a fota féle fenyegetőzés...öö izé..."sok" betonbiztos alapra épített sorozat felvetése annyira lett volna biztos mint a magyar aszfaltjavítás, 1 évig jó. Utána jön a tél és tavasszal már ciki van.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Integra #45492 üzenetére
Most hallgattam az Eurosport-n a Mosley nyílatkozatát...hát ez vazze bukás volt.
Ő sem nevezte másként.
Nem is kertelt semmit, elmondta hogy a csapatok lermondatták....innen kezdve nem is szól bele az F1 ügyeibe míg hivatalosan is le nem köszön. ..és hogy reméli még tartogat neki jó dolgokat az élet vagy mi -
bdav
őstag
válasz
Integra #45464 üzenetére
az a gond ezzel, hogy egy saját FOTA sorozat sem 0-ról újraírt szabályokkal indult volna, hanem a mostaniakkal vagy ennek kisebb változtatásaival. Egyébként kb. mindegy hogy mik a szabályok, csak az ne legyen ami mostanság divat h. minden évben valami teljesen más. Ha hagyják a mérnököket alkotni akkor úgyis kitalálnak valami okosságot (lásd pl. DDD)
-
#70869248
törölt tag
válasz
Integra #44548 üzenetére
..ez van.
Azért a Ron Dennis-nél visszaszívom a 'kicsiben'-t..így visszagondolva nem méltányos, sokkal többet letett az asztalra mint Max Mosley.
De egyébként még messze vannak ettől, Mosley még mindig megeggyezhet, csak most már szvsz vékonyabb jégen táncol, mert amennyire az ő pziciója gyengül úgy erősödik a FOTA pozicíója.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Integra #44544 üzenetére
Amennyiben eljutnak odáig akkor mindenképpen....vannak előnyei annak ha valaki sokat szerepel a médiában,..amennyiben siker a vége akkor az ő arcához és nevéhez kötődik a tömegek fejében.
De amennyiben 'bukás' a vége akkor is....nagyon valószinű hogy ha nagy lesz a cirkusz akkor neki mindenképpen mennie kell, akár kicsiben ezt láthattuk a McLaren-nél. Ron Dennis leköszönt a hazugságügy után...az már sok volt. -
#70869248
törölt tag
válasz
Integra #44541 üzenetére
Szvsz nem biztos,...sztem igen hülye helyzetbe hozta magát az FIA, mert ha valóban elmennek a gyártók akkor nem az F1 megmentője lesz, hanem az aranytojást tojó tyúk nyakonmészárolója.
Jelenleg a Brabham és a March nem valószinű hogy jöhet ezzel a névvel, márpedig akkor nulla a médiaértéke. A Superfund-nak megkérdőjelezték az anyagi stabilitását és lógnak közel 4 milla euro-val, az USF1 aláírt volna akkor is ha nincs költségvetési plafon, viszont a legjobbak mezőnyével akarnak kűzdeni.....stb.
Szal ha lelépnek a gyárak, akkor egyfelől a Cosworth-ra igen nagy nyomás hárul, másfelől feltöltődik a sorozat ilyen-olyan csapatokkal a jobb jelentkezők mellé, és csak a Williams-nek és a Force India-nak lesz médiaértékű versenyzője...bár sztem Rosberg eljön a Williams-től.
Ez nagy lófüty...szvsz.
Ezt kínálni a tévétársaságoknak, pályáknak...embereknek, szemben egy esetleg megszülető új szériával.
Bármennyire is nagy nehézségeik lennének a FOTA csapatoknak a bajnokságuk beindításával, az érdeklődés melletük áll.Szal sztem az FIA akár borulhat is a megkevert vizükbe
-
hunnylander
őstag
válasz
Integra #44521 üzenetére
Ebből én arra következtetek, hogy a Mercedes felirat/logó is rátelepszik végre az autóra, mivel a két hazai nagydíj következik, ami a legfontosabb reklámterület a Mercedesnek a jelenlegi versenynaptárban.
A mocit eddig is Mobil 1 cuccal használták, ebben 100%-ig biztos vagyok, merthogy ez való/jár a Mercedes motor mellé. Ezzel van összefejlesztve. De most már a Mobil 1 is fel akarja használni eme közreműködésének gyümölcsét, és ezért hajlandó is fizetni a reklámfelületért.
-
puttputt
őstag
válasz
Integra #44346 üzenetére
Mondjuk, a célegyenesben félreállhatna a következő pár versenyen, a leintés előtt, aztán azt mondja, hogy megint "rossz helyen parkolt"
#44331: Én elirányítgatnám vele a szeméttelepre a szomszéd tragacs, környezetszennyező Skodáját, az ziher
#44226: Azért ez egy durva nagy rekord! -
[CS]Blade2
addikt
válasz
Integra #42408 üzenetére
A verseny alatt írtam, is, hogy Ross meg fogja cserélni a pilótákat, hogy Button legyen elől. Teljesen egyértelmű, hogy pár csapatnál megvan az első számú pilóta már most.
Kova, Piq, Bari, Webber és Naka csak azért vannak ott, mert 1 autóval nem lehet konstruktőrit is nyerni. -
lenox
veterán
válasz
Integra #41715 üzenetére
En is pont ezt gondoltam a verseny kozben... Vagy Massanak kell menni mas csapatba, mert ez a csapat szar, vagy aki a hulyesegeket csinalja, ki kene rugni. Ha nyomja es nem er be, az segitett volna ebbe az iranyba mozditani a helyzetet. Nem tudom mekkora arcvesztest kepesek meg kirugas nelkul bevallalni...
-
#70869248
törölt tag
válasz
Integra #40973 üzenetére
A hiszti továbbra is megy, és ennek sztem több nagy oka is van..sztem az első és legnagyobb oka az hogy minden változik évről-évre.
Mert hogyan lehet elvárni csapatoktól azt hogy aláírjanak egy több évre szóló egyezményt, ha a stabil követelmény és szabályrendszert nem biztosítják.
Ecclestone úgye azt is lenyilatkozta hogy felöle akár mehetne a költekezés az egekbe ha 7-10 évet aláírnának a csapatok.
"Ha az autógyártók hajlandók lennének hosszú távra, például 7-10 évre elkötelezni magukat (az F-1 mellett), hagynánk, hogy annyit költsenek, amennyit akarnak, feltéve, hogy megengedhető áron értékesítenék a motorokat és a sebességváltókat (a kis csapatoknak)."Az év eleji balhé is azon ment, hogy igen majd megkapjátok az eddig kiérdemelt pénzeteket, ha aláírjátok a a következő concorde-t.
A Honda kivonulása megrengette az egészet, és persze nem akarnak elveszíteni még egy csapatot, viszont ahogy a FOTA elnöke kifogásolta a pénzosztási rendszert már jött is hogy a Ferrari nélkül is meglenne az F1.
Ez pl. számomra egy vicc: "Sikerült jelentős mértékben lefaragni a költségekből, így kevesebbet fizethetünk nekik, mivel nem lesz szükségük annyi pénzre"Szal az alapvető szabályok bebetonozásával, müködőképes független bíráskodással, és megfelelő költségvetési keretredszerrel lenni itt hisztimentes helyzet
De jelenleg a befolyó pénzek felére rá se nézhetnek a csapatok, a futamok alakulnak ahogy a szél fúj, és jövőre a tök se tudja mi lesz...ja de alá kell írni több évre vagy különben a tavalyi pénzt sem osztjuk szét. sirály.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Integra #40971 üzenetére
áá persze, Brawn-nak ez túl sok lóvé ahoz hogy ne fogadja el ha adják...valszeg én is kussolnék, egyék meg amit főztek
De ez a pénz nem jár, és igen megkapnák ha szükségük lenne rá hogy életben maradjanak sztem még most is. De nincs rá szükségük és a pénz továbbra sem jár. -
#70869248
törölt tag
válasz
Integra #40969 üzenetére
Nem is szeretetszolgálat, mert ez valóban nem lesz akkora összeg ha szétosztásra kerül. Ez akkor jelentős érvágás a Renault-nak például, ha a Brawn Team-hez kerül egy összegként.
..én full meg tudom érteni ebben az esetben Briattore-t, nem kedvelem...de ez a helyzet már régen nem az a helyzet. Valójában inkább Ross Brawn-tól várnám el hogy ebben a megváltozott helyzetben ne fogadjon el olyan pénzt ami nem jár neki. De mivel ő hallgat hát majd Briattore szól..mert ilyen.
Nagyon magas labda szvsz azt látni hogy a semmiből lett kiscsapatra most azért fújnak a nagyok mert elveri őket, olyan magas labda hogy nem látni töle mást, és ráadásul így is van tálalva.
De Briattore teszi a dolgát évek óta, akár mekkora is a szája, az ő irányítása alatt a Renault még mindig itt lavírozik az F1-ben, és ez az élete...nem akar elmenni, vagy kivonulni, vagy más részleget irányítani, ezt akarja csinálni és tudja is.
...és igen, akkor amikor nagy sz@rban volt a Honda akkor készek voltak segíteni, és segítettek is...mert ahoz hogy megkapják a 3. Merga motort ahoz is szavazni kellett. De a Brawn már nincs sz@rban,..illetve ha igen az már a szakemberek hibája, mert a jelenlegi helyzetben már se szponzort találni, se hírt felröppenteni nem nehéz róluk...és term. képernyőn is vannak...azaz mi kell még?
Én a magam részéről nagyon is vágom Briattore miről is beszél, neki kell beszélnie, mert Brawn hallgat, ő inkább benyeli a pénzt mint gerinceskedjen itt, a többiek meg csendesen statisztálnak,...de Briattore nem az a tipus.
Még csak nem is népszerű dolog amit csinál, de tennie kell ami a dolga, és az ő dolga a csapatának az érdeke. -
PazsitZ
addikt
válasz
Integra #39786 üzenetére
Ha (#39785) Pá hsz-ét leköveted: [link]
Brawn still team to beat - Webber
Ha valaki nagyon unatkozna
: FIA publishes full diffuser decision
-
Peat;)
veterán
válasz
Integra #38636 üzenetére
csalónak én soha nem nézném és először látom a fórumban szerintem ezt a szót...
egy Briós/Dennis szerű fajzatnak már sokkal inkább nézném, tök véletlen övé lett a Honda + 100 misi és még tapsol is, hogy a BrawnGP milyen szuperjófejarc ami mellesleg a saját nevét viseli...a Honda kiaz? ja aki milliárdokat költött? hol van az már?
Végülis megérdemli a Honda, a Toyota az ami negatív eredményt produkált, ők mégis kitartottak
közben meg ment a sajnálkozás tőled is, hogy nem tehet mást a Honda...
nekik talán nem is lett negatív az évük..
-
hunnylander
őstag
válasz
Integra #38636 üzenetére
Én nem nézem csalónak.
A kipufogócső miatt már nem lehet büntetés. Utólagosan, fotó alapján nem lehet eljárni az ügyben, azóta meg már 'leflexelték'.
A diffúzorügyben szintén nem vehetik el visszamenőleg a pontokat. Ha betiltanák is, az csak szabályértelmezés tisztázás, vagy szabálymódosítás lenne, de az eddigi két versenyen a diffúzorok szabályosnak voltak deklarálva a stewardok által.
-
-
Peat;)
veterán
válasz
Integra #36967 üzenetére
Gusztustalan? Nézz utána kicsit, a Renault már egyszer kérelmezte a maiakhoz hasonló diffúzorokat...igaz kicsit megelőzték a korukat. 2007-ben volt asszem. Meg az is igaz hogy őket elutasították. A lengéscsillapítóval is megszivatták őket. Gusztustalan? Ja, csak most akkor kinél is?
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
Integra #35807 üzenetére
Akkor semmi gond, én is ezt szeretném. Ha szabályosak rinyálhatnak egész évben, úgysem fogják betiltani. De ha nem szabályosak? Vagy itt már mindenki kizárta azt a lehetőséget, hogy tényleg szabálytalan és azért sírnak? Ha mégis szabályos , akkor csak magukat és valahol az egész F1-et járatták le. Kár hogy így kell kezdeni az évet.
-
hunnylander
őstag
válasz
Integra #35812 üzenetére
Mondjál már egy ügyet, amikor a McLarennek az FIA-val volt dolga a közelmúltban és jól jött ki belőle.
A McLarennek annyira hiányzik most összekülönbözni valakivel, mint hátára egy púp.
Nem megmagyaráztam, hanem elmondtam a meglátásaimat, miért kezelnéd tényként, miért kellene elfogadnod? Csak a személyes véleményem volt.
-
hunnylander
őstag
válasz
Integra #35809 üzenetére
A fő ok, hogy nem akarnak ellenségeket, akik aztán viszonoznák nekik a szívességet, mert minden FIA ügyben ők szokták húzni a rövidebbet.
Brawn is meg fogja jegyezni magának a feljelentőket. A Mercedesnek sem érdeke keresztbetenni a kuncsaftnak, sőt, amíg a McLaren nem szedi össze magát, nagyon is kell neki egy mercis csapat előre.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Integra #35232 üzenetére
Majd ha lámpára indulnak megtudjuk mekkora előny is a KERS. 6mp-ig + 80HP jól fog jönni a rajtot követő gyorsulási versenyen. Főleg, ha hihetünk Massa-nak és gyakorlatilag nincs hatással az autó súlypontjára, mert a ballasztokkal megegyező helyen van telepítve.
mod: persze, ha 1mp-el gyorsabbak lesznek brawnék, akkor lehet nyomkodni a gombot minden körben, sok értelme nem lesz
-
Oliverda
titán
válasz
Integra #35190 üzenetére
Van még egy teóriám kiegészítés gyanánt. Én azt sem tartom kizártnak hogy azért sem eröltette a Honda maradását mert tudta hogy mire képes a motor. Vagy inkább hogy mire nem. Persze ezzel nyilván a japánok is tisztában voltak. Kétlem hogyha nagyon könyörgött volna a Honda-nal motorokért akkor nem kapta volna meg őket. Persze ha nem is Honda néven, de mint anno a Prost esetében a Ferrari (Prost-Acer), vagy évekig a Sauber (Petronas) esetében valami szponzori nevet aggathattak volna rá oszt" csókolom. Mondjuk így ha 1-2 év múlva vissza akar jönni a Honda akkor teljesen új motort tervezhet és nem kell foglalkoznia holmi idióta befagyasztásokkal.
Amúgy mostmár számomra az is egyre világosabb hogy még miért nincs szponzor az autókon. Nyilván egy kicsit többet fog érni az első vereny után az a nagy tátongó fehér üres terület mint most.
Börni pedig szerintem nem fog most belepofázni az erőviszonyokba mert sokkal nagyobb szenzáció lehet egy teljesen új (névű) csapat szinte semmiből berobbanó sikere mint a Ferrari vagy akár a BMW sima győzelme. Szerintem...
-
Oliverda
titán
válasz
Integra #35188 üzenetére
Brawn ha sejtette hogy ilyen versenyképes lehet a gép akkor szerintem dehogy győzködte ő a Honda-t hogy maradjanak. Szerintem miután megérezte azt hogy neki esélye lehet megkaparintani az istállót nem nagyon tiltakozott a kiszállásuk ellen. Biztosan lett volna aki megvegye de nyilván Brawn és Fry is leginkább azon fáradozott hogy ne kerüljön harmadik személy kezébe a csapat és ne kelljen úgy táncolniuk ahogy más fütyül. Még az lett volna a szép ha Richards megveszi. Akkor most arról szólna a fáma hogy mekkora mágus ez a Richards hogy hetek alatt csodát tett és csak azért szenvedett ennyit a Honda mert 2004 után elengedték.
Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- World of Tanks - MMO
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Autós topik
- Építő/felújító topik
- Goddess of Victory: Nikke
- Milyen videókártyát?
- Kuponkunyeráló
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Intel Core i7 6700K / GTX 1660TI / 16GB DDR4 RAM / 500 GB SSD konfig eladó
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Megkímélt állapotú Xbox Series X 1TB eladó. Kitisztítva és újrapasztázva!
- Gamer PC - i5 13400F, GTX 1080ti és 16gb DDR5
- 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 12 Mini 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár HP X360 11 G5 - Intel 4020 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W11 I Garancia!
- 129 - Lenovo Legion Pro 7 (16ARX8H) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4080
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest