Aktív témák
-
AirBooms
addikt
Úgy tudom, Massa kórházban fekszik...
Massa nem beugróként versenyzett, ott nem volt az elsődleges cél. Sumival viszont - ha már így alakult a Ferrari éve - kitűnő erre az összetett feladatra. Jó reklámarc, jó versenyző és közben arra is jó, hogy "sumákban" teszteljenek vele. Nincs rajta nyomás, de amúgy is nagyon szigorúan képes a feladatra koncentrálni. Nem száll el az agya, hogy az első kanyarban bizonyítsa, ki a legjobb...
-
andy83
aktív tag
Mugelloban pár éve pl. 1másodperccel maradt el Massa és Raikonnen idejétől. És akkor sem tesztelt sokat, talán pár napot...
Ez azért nem rossz!
Na jó, de azért minimális az esélye, hogy beraknák éles versenybe is!
upd:
rocket: tavasz óta a két tesztpilóta sem ült a kocsiban, mivel teszttilalom van. -
AirBooms
addikt
Nem csak az orvosi miatt kell évente újítani. Minden évben rengeteg szabály- és biztonsági előírás változik. Amikről mi hallunk, meg látunk, az csak a jéghegy csúcsa. Aki három évvel ezelőtti kocsikhoz és versenyszabályzathoz szokott, annak nem biztos, hogy most is menne minden. Szóval naprakésznek kell lenni, ennyi az egész (plusz orvosi).
-
stvnppp
senior tag
Most ez kicsit zavaros, lehet hogy rosszul értelmezem, ha igen, akkor előre is bocsi.
Renault akkor és most: Akkor is lassan ment, esős futam, akkor is érezte, hogy nem minden ok, lassan ment, ettől függetlenül akkor is meg lehetett volna büntetni (meg is kellett volna), csak akkor nem halt meg senki sem pár héttel előtte hasonló körülmények között. Ez kettős mérce, mert akkor mekkora felháborodás lett volna, ha vb esélyest eltiltják.
Renault és Brawn: Össze lehet hasonlítani, de nem ugyanaz a két eset. A Renault tudta, hogy baj van a cuccal, a Brawn nem, tehát nem is tehetett volna ellene, míg a Renault igen.
Nem az a probléma, hogy valami szétesik, hanem hogy az mennyire elkerülhető... Renault nem azt mondta, hogy akkor leállok, nem veszélyeztetek másokat, hanem hogy majd lesz valami. Brawn ennek a lehetősége sem forgott fenn. -
madstunt
addikt
A kevlár kötelek nem a felninél rögzítik hanem a kerékagynál.Ha egyszerűen nem rakják fel normálisan azt az anyát akkor leválik bármilyen kevlárkötél van ott...Olyat nem tudom láttunk-e az utóbbio pár évben mikor normálisan rajta volt az anya de mégis levált a kerékagyról
Szerk: Látom megelőztek...
-
stvnppp
senior tag
Nem egyezik a véleményünk. Jól van, hogy Surtees halálesete emelte a büntetés mértéket, de azért egy ember halálát nem kéne elintézni annyival, hogy "ez van". Vannak balesetek, senki sem rohan a templomba, ha hall egy balesetről a világ egy másik másik pontján élő emberrel kapcsolatban, de ha van lehetőség elkerülni, akkor igenis kötelesség tenni ennek érdekében. És ha ezt csak súlyos büntetéssel lehet elérni, akkor 'EZ VAN'.
Abban viszont igazad van, szomorú, hogy vannak dolgok, amihez egy 18 éves embernek kell meghalnia, hogy észrevegyük. -
hunnylander
őstag
Ahhoz az eredményhez eső kell meg mák.
Ha valaki szereti a tartalmasabb cikkeket: Friday press conference with Paddy Lowe (McLaren), Sam Michael (Williams), Adrian Newey (Red Bull) and Pat Symonds (Renault)
Nem egy nagyon érdekes témát fejtegetnek benne eme nem kis koponyák.
-
-
Nowhereman
őstag
Meg megnyuvasztotta már Katát, és Kata mocskos kis hugát is - önállóan. Lehet sorolni a hülye érveket pro és kontra. Mert lehet, hogy eddig 8-0-ra vezet a rajtnál - bár ezen most Webber javíthatott volna, mert a Q1 és Q2-ben is jobb volt - de ebből 2-5 lett a célig. És szerintem a futam után ez 2-6 ra fog alakulni...
-
hunnylander
őstag
Megszakadna érte a szivem, ha utoljára Silverstoneban nyerne.
7 győzelem, meg folyamatos pontszerzés, az már bőven elég a címhez. Akárhogy paráztok, ez az év már le van futva. A nagy csapatok nem tudnak hatékonyan fejleszteni a teszttilalom miatt, Vettel meg pancser, 7-ből 4 szarvashibával, neki még magas ez a feladat, többre mennének, ha Webbert tolnák.
-
PazsitZ
addikt
Miért nem maradtak és aratták le a dicsőséget?
Persze utólag mikor bejött valami akkor már könnyű azt mondani, na igen miért nem kapok reklámfelületet, bezzeg ha az utolsó helyen kullognának és kinn lenne a Honda jel perek mennének a leszedéséről.
Kiszáltak, nincs Honda reklám, ennyi... -
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
Nem, hanem azért mert levonódott belőle 3 FP és egy időmérő használati időtartama, tehát összességében lazább 4 hétvége vár rá, ha átlagot vonunk élettartam-ügyileg.
A Brawn csak két FP-t vonhat ki a képletből, az új váltó ezzel a hétvégével kezdi a szolgálati idejét.
Mégegyszer, én nem aggódok a Brawn váltók miatt, majd az idő eldönti a kérdést, csak egy tippszerű véleményt mondtam róluk, azt tőlük olvastam, hogy ők ezt tartják az autó gyenge láncszemének.
-
hunnylander
őstag
Javítható hiba volt, csak mivel Lewis amúgy is nagyon hátulról rajtol (az utolsó helyről még biztonságosabb is elrajtolni), ezért a csapat a teljes cserét választotta, így az az új váltó még kevesebb terhelést is fog kapni előreláthatólag, négy hétvégére kiosztva.
Egy ilyen hiba, ami büntetés nélkül javítható lett volna, még nem szükségszerűen utal megbízhatósági problémákra. Azt meg a Brawn mondta napokkal ezelőtt, hogy aggódik a váltójaik miatt, ez a gyenge láncszem.
-
hunnylander
őstag
Lewison nincs mit mosdatni, maximum csak a csapata hibázott, ő azt teszi és mondja amire a csapata kéri. De a csapat rosszindulatú ármánykodással való megvádolása is hülyeség, amikor leginkább csak betegesen félnek az FIA-tól. De ezen félelmüknek jó oka van, a mai naptól méginkább.
De az szánalmas, ha egyesek a mai döntésre élvezkednek. De elfogadom, hogy Lewist többen utálják, mint Trullit és sokak szemét csípte Lewis 6 pontja, a tömegek igényét pedig ki szokták szolgálni a show businessben.
-
hunnylander
őstag
Videót linkeljél arról, amivel vádaskodsz. Csak Massát láthattuk brutálisakat fékezni SC alatt, és az is elsődlegesen a gumik melegítéséért volt. Trulli még csak nem is utalt ilyenre Hamiltonnal kapcsolatban.
Trulli egyébként ott szúrta el az egészet, amikor Lewis előtt ment át a célvonalon. Addig körökig láthattta (az SC mögött sétakocsikázva, tehát volt ideje átgondolni, nem kellett kapkodni versenyszituk miatt), hogy Lewis mögötte van és a rádión is elmondják a pozícióját és hogy ki van mögötte.
Ha Trulli igazat mond, hogy Lewist csak azért előzte mert azt hitte, hogy az lerobbant, akkor vissza kellett volna adnia a pozíciót, miután látta, hogy ilyenről szó sincs.
Trulli büntetéséért nem lehet Lewis a hibás, Trulli és a csapata ezt csakis magának köszönheti.
El kellene olvasniuk a technikai szabályzatot: hajlékony szárny.
El kellene olvasniuk a sportszabályzatot: SC alatti előzés.Majd alkalmazni se ártana. Addig nagyon tudom sajnálni őket, de hogy az ő baklövéseiket más nyakába akarod varrni az pofátlanság.
-
neduddki
nagyúr
HI!
hat ha egy kis gonoszkodast beleviszunk /mint ahogy mar tegnap vki megmelitette/ akkor konnyu ebbol azt is kihozni, hogy a honda-nal , megigcsak a motor vot az akadajj, es akkor jujjjjjj, mi van igy az uberallasbol? :- )))
udv
neduddki
p.s. ha vki a fentetti okfejtest komojjan veszi az vessen is magara , mert megerdemli:- )
-
#70869248
törölt tag
Hidd el hogy a Bmw sem 'szórja' a pénzt azért mert az említett sorozatokban is szerepel. Gondolhatod hogy ott is vannak pénzemberek valószinüleg nem is teljesen dilettánsak...én biztos vagyok benne hogy a bömösnél is kemény beszélgetések voltak az anyagiakról.
De maradtak, és tudod én egy technikai motorsportért rajongó arc vagyok..azért is járok ilyen topikokba, és nálam igen is számít hogy ilyen helyzetben is maradnak. Nagyon nem tud helyeslő bólintásra késztetni pl. a Suzuki taktikai kivonulása szembeállítva azzal ahogy Bútor Robival bántak, szintén nem tud elképráztatni ha egy autógyár ilyenkor azzal szerez pozíciót hogy mondjuk haszongépekbe helyezi a sportosztálya pénzét.
Nem, engem az tud elismerésre késztetni ha valaki marad és állja a sarat, mert fontos neki.
Ezt hívom elkötelezettségnek, az én fejemben ez marad meg. Az autógyárak jövője..legyenek most bármilyen pénzügyi zsonglőrök, nem ezen múlik. Megvan erről az elgondolásom de nem terhelem vele a topikot.
Én azokat csípem akik maradnak,..ők adnak nekem szórakozást, izgalmat, és az általam kedvelt versenyzőknek technikát...a mostani helyzetben is. Ragozhatnám még, de a lényeget már leírtam, a technikai motorsportot szeretem képtelen vagyok pénzszórásnak nevezni. -
#70869248
törölt tag
"Egész pontosan most lehetne megalapozni egy (vagy több) detroiti cégben a befolyását, azzal hogy a lehető legtöbbet takarítja meg most a válság végén és bevásárol valamelyik szerencsétlenkedő óriásból."
Még ide kívánkozik, hogy a Ford most készül eladni a Mazda részesedésének háromnegyedét..33%-ból 20-t....és nagy valószínűséggel Japánok fogják megvenni, a (Mazda is vesz belöle).
De a GM is bajban van bizonyos mértékig az amcsi piac miatt.
Írtam a PSA Holding-t, de kézenfekvőbb példa is eszembe jutott...a Bmw, töredéke a Toyota-nak, és harmada a PSA-nak, de itt van az F1-ben, és a szerepelni tud a WTCC-ben is..hála az égieknek és a bímeres vezetőknek -
#70869248
törölt tag
-Ezek az óriások nem szerencsétlenkednek ám
Nem akarok zsigerből ellentmondani, de az autógyárak problémái nem feltétlen kell hogy érintsék pl. a sportrészlegüket..de még sok mást is, vannak szinte kötelezően elköltendő összegek amit egy ilyen helyzetben is elköltenek. Ez csak egy, az embereknek most könnyen tálalható magyarázat. A WRC-ben sem ezért apadtak le,..jó egyfelől piszok drága a WRC, másfelől egy konszern két márkája is futott már benne. Az viszont kétségtelen hogy nem minden körülmények között vonzó egy autógyárnak..pl. most már hogy 2 gyár van...jövőre a Citroen is kiszáll ha nem jön egy 3. gyár.
Az F1 is.. lecseng ez az átalakulási mizéria ami jelenleg inkább drágítja mint olcsóbbá teszi a nagycsapatoknak az F1-t, de a kiscsapatok már most olcsóbban futnak, a nagyok pedig 2év múlva kb. beállnak egy szinte maximalizált összegre (ezt akarják elérni, de ezt ebben a formában nem tudják elfogadtatni a nagyokkal).
-Detroit már régen elbukta...nem itt az F1-ben, hanem a világ autógyártásában.
-Toyota-nak meg sztem kell a sport, ..nem is jöttek volna ide az F1-be ha nem így lenne. ..és most lehet, most lehet teret nyerni..mérnököket, technikát, versenyzőket szerezni... Mert persze válság van, de ne hidd hogy nem keresnek ezen is sokan rengeteget..csak más szemlélettel bírnak..náluk a válság nem a JAJválságJAJ, hanem a lehetőség. -
#70869248
törölt tag
Van benne 'ráció'...de lényegében mindegy hogy mi okból remélem hogy maradnak, de nem?
A Toyota eddig nem sok mindent termelt valóban, de nem is egyszerű...Valószinűleg a Renault-nak sem sikerült volna, ha nincsenek a McLaren-s gyenge évek, és a Ferrari-t keményen hátrányba hozó gumiszabályok..és term. Alonso-Briattore.
A Bömös is igen lassan építkezik, a Honda elfordult az F1-től...ha aToyota mint a világ legnagyobb autógyára, ezt a titulust még betonozni akarja....akkor csinálja az F1-t, és megcsinálja a bajnoki címet.
Amennyiben én lennék a Toyota-nál döntési helyzetben, akkor semmiképpen sem szállnék ki az F1-ből, a Honda most nagyon látványosan vonult ki ez nagy presztízsveszteség nekik, az F1-re alapozva indítanék Le Mans projectet, és neveznék autót a WTCC-re...ez viszonylag..hangsúlyozom viszonylag, költséghatékony.
Egy WRC autóért is nagyon hálás lenne a közönség,..de az valóban hosszabb távú, kicsit kiszámíthatatlan és drága befektetés. De a lényeg, hogy az emberek nem kivonuló autógyárakat szeretnének látni bármennyire is válság van, hanem a sport mellett elkötelezett gyárakat. Természetesen sok más szempont is van...de ha van pénz, akkor most amikor mindenki visszábbvesz, most lehetne megalapozni egy új tartalommal bíró Toyota nevet. -
Motion_Blur
félisten
Ez már akkor nyilvánvaló volt, amikor Alonso bejelentette, hogy 2008-tól ismét Renault pilóta lesz. Sőt, akkor ez egyértelműbb volt mint most, mivel akkor úgy tűnt, hogy a Renault csak egy süllyedő hajó, amin Alonso túl akar élni 2 évet. De lehet, hogy jövőre, vagy 2010-ben megint VB favorit lesz a csapat.. szal korai még ez az egész, Kimitől is sok minden függ.
-
JJános
addikt
Schumachernél senki nincs jobb. Lehet nem is lesz. De VB, az VB. Nem adják ingyér, és középszerűségért sem. Ismerd el, hogy Hami tud.
Nekem Vettel tetszett nagyon. Azt mondta a riporter: Egy jó autóban nem talál majd legyőzőre.
Torroban sem nagyon. Ma is a csúcson volt. Bár Hamit féltettem tőle.
-
helkis
veterán
személy szerint örülnék neki, ha meg tudná állni, hogy takarékon behozza a verdát, ezzel nekem bizonyítaná, hogy megérett az F1VB-re, és lehet hogy másoknak is...
de azért ő LH, aki még elég hevesvérű a pályán, mikor kigurul gondolom motoszkáli fognak benne az elmúlt versenyek "kis dolgai" (mindenben ő-e a legjobb, mások-médianyilatkozatai rá nézve, rajongói megitélés, csapat-taktika, Massa földbedöngölése hazai pályán, stb..) meg fogjuk látni, hogy képes-e legyőzni önmagát, ha így jobban tetszik! -
hunnylander
őstag
Es azt hogy csinalja? Rontsa el az idomerojet, csak, hogy a mezonybol rajtolhasson?
A BMW-k kornyeken ott lesz az Alonso faktor is.
Pole, rajt-cel gyozelem. Az idei McLaren nem a tavalyi McLaren. Az MP4-23 ugyanolyan utokepes lehet Interlagosban is mint Sanghajban volt. Az MP4-22-nek nem fekudt Interlagos, de az idei konstrukcioval pont az ilyen palyakra gyurtak. Es iden mar a gumi sem fog kenodni, mert a Meki gumikezelese is javult, az aszfalt sem vadonat uj mar es a Bridgestone is egy fokkal a kemenyebb keverekek fele ment el.
-
7Heads Drago
veterán
Kezd érdekes lenni.
A Mercinél valaki nagyon rosszul csinálja a dolgát.
Hami nagy arcáért is ők a felelősek szerintem. Tavaly az év első felében teljesen jó volt a fiú, és senki se fújt rá. Ráadtak egy "ruhát" ami nem az ővé volt. (képletesen)
Érdemes lenne a Mercinél néhány embertől megválni. (és nem pilótától) Aki a problémákat tudja is kezelni. -
hunnylander
őstag
Meg szep, hogy egy klasszis mellett egy kozepszer kettesszamuva valik. Meg csapatsorrend se kell, jon az magatol.
Tudod egy korben nem mehet tankolni mindket pilota.
Mit akarsz azzal a cikkecskevel bizonyitani, az se biztos hogy igaz es pont ugy hangzottak el azok a szavak.
Es az neked miert faj, hogy Lewis az elsoszamu pilota a McLarennel? Nem ugy nez ki, hogy nem erdemelte volna ki.
Kimi versenyeket tud nyerni a nehezebb autoval, Kova is megcsinalhatna. Kovanak a versenytempojaval van a baj, nem azzal, hogy milyen hosszu az elso etapja. A tegnapi idomeron is hibazott. Rajtolhatott volna elorebbrol is, es megelozhette volna a ferrarisokat mar az elso kiallasok utan is, ki akadalyozta, hogy kinyomja az auto szemet, amikor eltuntek az utjabol?
Erre a kerdes valaszolj oszinten: ki a tehetsegesebb es ugyesebb pilota, Heikki vagy Lewis?
-
JJános
addikt
Figyelj! Ne mond azt, hogy ha kérdezel valamit, nem válaszolok. Bármire szívesen, csak ha az előzmény régebbi, akkor egy kicsit részletesebben irj. Köszi.
Kettős győzelem. Az én véleményem, vagy ezt szeretném? Lehet.
Ha az elbuherált pontokról van szó, akkor tudod mire célzok. Ha az a véleményed, hogy Hami is szerzett nem tiszta pontokat, ird le hogyan, és mikor, és megbeszéljük. Nem zárkózok el, legfeljebb a véleményem adom. -
prmcsk
addikt
Lonzi saga 2. javított kiadás.
Ja, csak a két megynyilatkozás súlya nem ugyanaz...kovakövi még nagyon kevés az ilyen stílusú kinyilatkozáshoz.
1.) Alfonz kétszeres VB.-ként nyilatkozott hasonlót és rönóval lett az, sumit és a ferkát verve.
2.) Kovakő mit gondolt, mikor minden előzmény és eredmény nélkül az egyik legjobb csapatba vették, hogy azonnal "masterre jumperolják" a mekinél ?Én meg az ilyen felfújt műmájereket rühellem, mint kova...
-
hunnylander
őstag
Akkor ruhelljed az osszes olyan csapaot, ahol az egyik pilota gyengebb a masiknal.
Ha ez a nyilatkozat valodi, akkor Kova vagy az allasaval jatszik vagy egeti magat.
Tudod, hogy mi a hosszabb elso etap elonye? Egy jo versenytempoval le lehet elozni az elotted levoket mar az elso kiallasnal.
Tudod mi a masik elonye? A masodik (gyakorta hosszu) etap rovidebbre veheto, kevesebb benzinnel lehet szaguldani utolerni az agyontankoltakat es leelozni oket.
Kova hamar elkoptatja a gumijait (sokszor volt mar cikk rola, es nem csak a formula.hu-rol), egy hosszu masodik etapot meg se tudna valositani jo tempoval, ugy tonkreteszi a gumijait, ezt o nyilatkozta, nem is egyszer, meg azt, hogy probal fejlodni es eltanulni Lewis stilusat.
Ennyit errol.
-
JJános
addikt
Igazad van, legalább dobogón végeztek. Én nem vártam el Kimitől, hogy ne adja át a helyét, hiszen ez természetes. Sajna Kova alulmúlta magát, és még szerencséje sem volt, de hiszem, hogy a következő futamon még elvehetik a Ferraritól a csapat VB-t.
Azért Massa megint vissza adta Haminak az elbuherált pontokat, és ezzel megkönyítette az utsó futamot Hami számára.
-
hunnylander
őstag
Ja, es az nem esett le itt senkinek, hogy nem azzal van problemam, hogy Massat tobben akarjak vilagbajnoknak, vagyis nagyobb a Ferrari szurkolotabor (ezzel eddig is tisztaban voltam), hanem azzal, hogy a FOM/Bernie ezt miert akarja megtudni. Hoppa! Ne feledjuk, hogy Mr. E uzletember, megpedig nem is akarmilyen. Tudtad, hogy a Formula1.com-nak komoly merchandise szekcioja van rengeteg termekkel, es mas boltok eladasainal is a FOM-nak megy a haszon az F1-es termekek eladasa utan. Ha Massa nem lesz vilagbajnok lehet No. 1-os es egyeb bajnoki merchandise-t kesziteni vele es a Ferrarival kapcsolatosan amit vennenek, mint a cukrot? Nem, akkor Lewisek csinalhatjak a No. 1 merchandise-t, amibol joval kevesebb fogyna, mert kisebb a szurkolotabora. Igy mar leesett a lenyeg? Itt tiz vagy szazmillios (dollarban) kulonbsegekrol van szo. Ki kell elegiteni az igenyeket, a tobbseg es Bernie igenyeit.
-
#70869248
törölt tag
-
prmcsk
addikt
Ha már Hulk, miért lett zöld csíkos a futó felületen lévő rések színe?
A fehér szín zöldre váltott (nem félreérteni)...
Így jelölték a most a lágyakat.
A legnagyobb benzintemető sportág ezzel demonstrálta a "zöldség" eszméjét, a környezet védelmét és minden maszlagot, ami ezzel jár...Ez most a trendi.
Tudod: szeretkezni a szüzességért...Lózung...
Nem a zöld eszmével van a bajom csak nem az F'1-nek kéne erről beszélnie...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
-
#70869248
törölt tag
Talán...talán hibára készteti, és talán ott tud maradni.
...vagy mint Glock-nál Kimi fog hibázni ahelyett hogy hibára késztetné az előtte haladót...
Sztem elég egyértelmű mit kell csinálnia, előznie kell....és akkor nem számít ha szemcsésedik, vagy nem tudja megmelegíteni...tartania kell Hamilton-t. A rajtnál de legkésőbb az első 1-2 körben előznie kell. -
ChromeX
addikt
van elég fantáziam hidd el, de amikor mindig arra törekednek hogy mident a legrövidebb idö alatt és kb minden ezred másodpercért harcolnak akkor érted
vagy, a töltőben lehetne egy érzékelő, igaz ez tönkre mehet. annyi kis szr van ami tönkre mehet ezen már nem mulna sztem
-
hunnylander
őstag
Hány százalékban tulajdonos a Merci a McLarenben?
Kit erdekel?
Hany szazalekban a FIAT-e a New Holland? Na es? Attol az meg egy US amerikai - holland ceg, amerikai gyarakkal, amerikai alkalmazottakkal, Amerikaban bejegyezve.
A McLaren is brit/angol, mert ott van a fohadiszallas, ott van bejegyezve, nagyreszt brit az osszes alkalmazott. Mit szamit hogy a Mercedes-Benznek van 40% a reszvenyeikbol, ha szaz lenne, akkor is brit marka es ceg maradna.
Meg a McLaren Mercedes versenymotorjait is Angliaban (Brixworth) keszitik, britek, a motorreszleg goreja meg sved.
Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core i7 6700K / GTX 1660TI / 16GB DDR4 RAM / 500 GB SSD konfig eladó
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Megkímélt állapotú Xbox Series X 1TB eladó. Kitisztítva és újrapasztázva!
- Gamer PC - i5 13400F, GTX 1080ti és 16gb DDR5
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! R5 5600X / RTX 3080 / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 3000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Eredeti Windows 10 / 11 Pro aktiválókulcs AZONNALI SZÁLLÍTÁSSAL!
- Azonnali készpénzes INTEL CPU NVIDIA VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- 135 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4090 (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest