- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Magisk
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
- IMEI szám tiltva bankba? Google wallet nem működik.
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- LG V30 - vezércsel
Aktív témák
-
Fortissimus
őstag
-
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #49862 üzenetére
Én úgy tudom hogy Kimi nem érzi már magáénak az F1-t, és sztem ha így van akkor el kell mennie.
Leginkább azért mert ha ez az érzés valós akkor csak pocsékolja az idejét, és korlátok közé szorítja az egyéniségét. Nincs kizárva hogy jó ralliversenyző lenne belőle és mint ilyen akár legenda is. Jelenleg viszont nem érezni rajta hogy úgy gondolja és érzi hogy a legjobb helyen van ahol csak lehet és addig akarja csinálni amíg csak a lehetősége engedi.
Valszeg Spa az ő futama (is) lesz, ...és talán Rubinho győzelme, Massa drámája és a hírbe hozott helye elgondolkodtatja...akkor bármi lehet.
Nekem jelenleg kicsit talajvesztettnek tünik...kapna ülést abban biztos vagyok ez miatt nem kell aggódnia, a lényeg hogy ő mit akar. -
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #49859 üzenetére
ááá..sztem nem jön, és nem is értem minek jönne, bár gyors de ilyen gyors több is van, és akkor már inkább Alonso.
Sok versenyzőpárosítás hangzik izgalmasan a McLaren-nél, de a Hamilton-Kimi az nekem egyáltalán nem.
Rosberg-t...nem kell bonyolítani...vagy ha bonyolítani akarják akkor viszont egyértelműen vissza Alonso-t. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
Oliverda #49809 üzenetére
Ebből úgy néz ki, hogy új volt:
"Vettel erőforrása egy monacói és nürburgringi szabadedzésen is megadta magát, ami azért probléma, mert egész évben csak nyolc motort szabad használni. A Valenciában vasárnap elfüstölő egység állítólag már a hetedik volt, amit az idén a német Red Bulljába szereltek, s a kilencediknél jön a tíz rajthelyes büntetés.Christian Horner csapatfőnök el is ismerte: "Immár szinte elkerülhetetlen, hogy valamikor megkapja a motorbüntetést, mivel lassan tényleg kifutunk az erőforrásokból. Alaposan elemeznünk kell a motorok maradék élettartamát, hogy eldöntsük, melyiket használjuk az egyes pályákon."
Valencia után két olyan aszfaltcsík következik, amelyeket kifejezetten motorgyilkosnak tartanak: Monza és Spa. A padlógázos szakaszok aránya mindkét pályán eléri a 70 százalékot. "
-
-
válasz
Oliverda #49777 üzenetére
A részletes km adatokat csak Silverstone-ig találtam meg. [link]
Az látszik, hogy BrawnGP és a Mercedes motorok nagyon jól teljesítenek.
Webbernek a 4. motorja futott nagyon keveset, de talán azt még időben kicserélték.Wildrain: Szerintem motor újrahasznosítással nem tudnak eleget spórolni, és nem is nagyon fognak kockáztatni. Nincs értelme fordulatszámot korlátozni futamokig. Egyszer be kell vállalni a büntit, és inkább korlátozások nélkül futni.
-
válasz
Oliverda #49761 üzenetére
Igen pitwall hiba volt. A BBC-n rögtön a verseny után volt interjú Whitmarsh-al. Annyit mondott, hogy Hamilton és Heiki is megspórolt egy környi üzemanyagot. Éppen azon voltak, hogy Hamilton ráhúz mégegy kört míg Heiki hamarabb bejön, viszont hiba csúszott a gépezetbe....
-
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #49761 üzenetére
Nem azon múlt sztem sem...sztem kb. ott van az igazság ahogy Hamilton mondta, az első kiállás után nem tudta tartani Rubinho tempóját, helyesebben mondva nem tartani kellett volna hanem távolodni..de nem ment.
ebben az összeollózott A5-s cikkben, van azért egy rész ami lényeges:
"Hamilton boxkiállása 12-13 másodpercig tartott, míg Heikki Kovalainené a következő körben nyolcig, s ez a veszteség Whitmarsh szerint nem volt döntő. Barrichello három körrel később hat másodperccel Hamilton elé tért vissza a pályára, ráadásul akár négy további kört is ráhúzhatott volna, ha szükséges."
...Semmiképpen nem használt az biztos, de a végén hiába feszült Lewis, ő a keményebb keveréken volt míg Rubinho a lágyon, azt már csak zsigerből nyomta sztem, de különösebb esélye nem volt, hacsak Rubinho falba nem igyekezi magát....de Rubinho-nak most van egy jó autója, volt egy jó hétvégéje, rajta volt a jó gumi....nem idegeskedett.
Szal ezt a versenyt elbukták a középső szakaszban ahogy mondták is.
Nem baj, bár Kovalainen-nek is rosszul jött ki a kavarás...a lényeg az hogy jó úton haladnak, két külön specifikációjú autóval dolgoznak, ráadásul ahogy látszik két jó autóval.
kár volt azért a pénteki szabadedzésért, azért az hiányzott tesztelni. -
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #49610 üzenetére
Nakajimát szerintem a Toyota mellőzése nélkül is elküldhetnék. Szimplán a Toyotának nem jó reklám, hogy senkinek sem kell a motorja! Frank tata szimplán nem egy féreg mint Tost vagy Briós, hogy évközben qrjon valakit, de Nakajimával nem hosszabít.
A másik veszélyes dolog, hogy egy ilyen pilóta mellet nehéz kiokoskodni, hogy mit tud Rosbergson és mit az autó./szerény véleményem szerint Rosbersont túl, az autót alul értékelik. Lonzi ezzel a verdával gyakori vendég lenne a dobogón... -
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #49569 üzenetére
Aerodinamikailag jobb lehet; több leszorítóerő. Gumikezelésben, kormányozottságban talán egy kicsit gyengébb, de a nyereséget többre taksálhatják, mint ezen veszteségeket.
De:
1. Először is a McLaren titkolózhat és nem biztos, hogy arra teszteli a dolgot amire állítja. Főleg ha már itt is beveti.2. Az idei aeroban kardinális szerepük van az első szárnyaknak, az oldallapoknak. Ha az első szárny közelebb kerül a rövidített tengelytáv miatt az autó hátuljához, így a diffúzorhoz is, több levegőt 'dobhat' aköré, az akörüli légáramlás fokozásával növelve az általa generált leszorítóerőt, amely által az autó nagyobb sebességgel veheti a nagysebességű kanyarokat.
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #49567 üzenetére
Szerintem nem kap új első szárnyat. Amit összetört az sem amiatt volt speckós, hogy lettek volna rajta új FWEP-k (oldallapok). Heikki megy majd egy felturbózott futamgyőztes technikával, Lewis meg valami kisérleti (rövidebb?) cuccal, de nem tudom, hogy az időmérőre változtatnak e még valamit.
Talán ha tegnap teljesíthették volna a délutáni programot, akkor annak keretében végül az új FWEP is felkerült volna, de mivel ez meghiúsult és a mai edzés is elégtelen volt, már nincs idő ezt meglépni. Nincs idő az új set-upra ami kellene egy tovább újított autóhoz. Nem így tervezhették, de még így is esélyes lehet a technika a futamgyőzelemre.
-
-
PazsitZ
addikt
válasz
Oliverda #49347 üzenetére
Értem én, de a médiának hála mégis úgy lett kihozva, amit nem siettek cáfolni, hogy 100% a visszatérés.
Egyébként engem túlzottan nem izgat.
Más mielőtt a fanok elátkoznának: Nem akarom én ezzel Schumit bántani, ő tette a dolgát, ennyi.
De megértem az általános felháborodást, aki pl. csak emiatt vette meg a jegyeket. -
brownus
veterán
válasz
Oliverda #49342 üzenetére
itt, de meg lettem fenyítve, nincs több jajjajajajjj
kis off: button árulja a wartburgot szép kis összeg...
-
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #49227 üzenetére
2005-ben 3. volt a Ferrari, feleannyi ponttal mint a Renault (a csata a McLaren és a Renault között volt), azaz az összpontja 100.
Csak összehasonlításként 2004-ben 262 pontja volt a Ferrari-nak.
Innen állt fel.
...erre gondoltam, most meg arra gondolok hogy egy vita nem egy harc vagy csata ám. Muszáj elolvasni az egész hozszólást, és megpróbálni megérteni mire gondol a másik, és akkor így nem kell egy csomó dolgot többször leírni, néha elszalad a ló oké...de az nagy vitáknál szokott előfordulni, nem a 'mindenvitáknál'.Leírtam azt is hogy miért írtam Suzuka-t..Az idealizált körülmények...ez a kettő amit írtam egyébként nem annyira kivitelezhetetlen hogy nélkülük ne lenne F1
....teszem azt egy 40 évvel ezelőtti versenyző valszeg leszakadt arccal nézi hogy egy motor 3 hétvégét teljesít dobogós helyen probléma nélkül.
A fedett F1 sem hiszem hogy probléma lenne ha már a nappali fénybe kivilágítás nem az....csak az esős futam jó a nézettségnek, ha nem az lenne már ez is változott volna.
...de az um idealizált körülmények valóban ennél többet takarnak,...viszont ezt a mondatot nem állítottam, hanem a fej-fej melletti csatára hoztam,..de mindegy amivel lehet vitatkozni azzal gondolom kell is, ezért ha gondolod kifogásold. -
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #49168 üzenetére
Nézd, amikor ezt írtam:
"a 2006-s évhez sztem szorosan hozzátartozik, hogy az első 9 futamon 7:2 győzelmi aránnyal a Renault megy, míg az idény második felében azaz a második 9 futamon 7:1 győzelmi arány van a Ferrari-nak.
...azaz számomra tisztán látszik hogy 2006 második felére állt fel a Ferrari teljesen, és még a VB-t is behúzhatta volna ha nincs Suzuka.
" (#49156)
Akkor tisztában vagyok ám azzal amit leírok,...és adódik hogy az idény első felében nagyobb volt a pontkülönbség annak a javára aki az évad első felében szerepelt jobban, míg az idény másodiuk felére ez a pontkülönbség csökkent mert akkor az addig hátrányban lévő szerepelt jobban. Az idény közepén pedig 25 pont hátránya volt MS-nek Alonso-val szemben.
Mível leírtam hogy az utolsó előtti futamra egyenlő pontszámmal érkeztek, így az az információd hogy 5 futammal a vége előtt 10 pontos különbség volt, nem különösebben lep meg.
Futhatunk még köröket, és értelmezhetünk egy évadot harmadokban és negyedekben is...én félévre bontottam.
...és bármennyire is érdekesen értelmezem, számomra a nyíltsisakos kűzdelem az a pontegyenlőség...max 1 futamon ledolgozható ponthátrányt jelenti.
hogy miért?
Mert ez az feltételezi hogy kiegyenlített körülmények között folyik a csata. Természetesen idealizáélt körülmények között nincs müszaki probléma, nincs esőfutam...stb. Számomra elég ha futamról futamra nincs nagyobb különbség mint max. egy futamon ledolgozható ponthátrány.
ez van -
Tálydi
senior tag
válasz
Oliverda #49164 üzenetére
A 4. linkhez a hozzá füzni valóm: Palik folyton emlegeti ezt a futamot mindegyik esős versenyen: 2006ban Alonso a hungaroringen körbe autózza a csúszós iideális ivet...
nem kétség,hogy Alonso is tehetséges pilóta és védő.Emlékszünk erre? 8körön át ott loholt Schumi Alonso mögött, de nem tudta megelőzni... és ezt vissza is kapta Alonso a 2006-os Francia nagydijon (ha jól emlékszem)
madstunt de azért ugy marad neki a régi festés?(tök szép piros autóban piros sisak)
-
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #49164 üzenetére
általában én akkor nevezek nyíltnak egy kűzdelmet, ha a versenyzők fej-fej mellett haladva közelednek az év vége felé.
De ebben az évben MS-nek 25 pontos hátrányt kellett ledolgoznia az évad második felében, és ez nálam nem az.
..egyébként én tudom hogy nyert a Ferrari abban az évben...ezért is írtam.
Az idény első felében 7 versenyt nyert a Renault, az idény második felében 7 versenyt nyert a Ferrari.... -
bambano
titán
válasz
Oliverda #48837 üzenetére
"csak pilótával" tele van a forma1. Olyan pilóta, aki elég gyors, mégha nem is mindig a leggyorsabb, tud csapatot építeni, tud tesztelni, megfelelő segítséget tud adni a fejlesztőmérnököknek és elég esze van ahhoz, hogy mindig jól válasszon csapatot, na ilyen jelenleg egy van.
Ha eltekintünk a helyes csapatválasztás kritériumtól, akkor van még egy. A maradékból van nagyon sok, akik rettenetesen gyorsak tudnak lenni (tudnának lenni egy jó kocsival), de ennyiből áll a tudomány. Ez ma már kevés.
-
válasz
Oliverda #48858 üzenetére
hosszú évek során egybeforrasztották a nevét az F1-el.
milyen fura, hogy annyi pilota kozul ez pont Schumival tortent.
2005-ben csak annyi tortent, hogy a 2004-es alazas, amit sumi es a ferka muvelt unalmassa tette a f1-et es muszaj volt drasztikus szabalyvaltoztatasokra. Tehat amire epitettek, azt mind megvaltoztattak.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #48858 üzenetére
2005 Michelin-s év volt, kb. akkora pofont kapott akkor a Ferrari a szabályoktól mint most mondjuk a KERS-s szabállyal a McLaren-nelk együtt.
A gumi-t szokták az autó összteljesítményének egy harmadáért feleltetni. ...azaz ha a gumi nem mmegfelelő akkor bármit csinákhat a versnenyző...nem lesz jó.
Elég ha a hőfoka nem megfelelő...de 2005-ben a Bridge' gumija szerkezetileg kellett megváltozzon a Michelin irányába hogy jól teljesítsen. Éppen ennek fényében volt gáz Kimi lekockult, majd leszakadt kereke, vagy az Indianapolis-i Michelin égés ...ezek igen nagy súllyal ütöttek vissza mikor a Michelin úgy döntött ő nem akar egyedüli beszállító lenni mert hím-hám. Sztem sok esélye nem is lett volna...Szal ott MS csinálhatott volna amit akar, ki is próbáltak mindent..de túl nagy pofon volt.
-
Ace Ventura
addikt
válasz
Oliverda #48855 üzenetére
Nem volt kaka autó, de voltak hullámvölgyek, amiken Schumacher teljesitménye kellett, hogy átvészeljék.
Gondolod, hogy Barival, meg egy gyengeébb pilótával nyert volna ennyi csapat vb-t a ferrari?Nem véletlenül forr az egész F1 világ!
Mika is egy állat volt, Villeneuve is, annak idején Herbert, meg Frentzen is, de ha bárki visszajönne, nem lenne akkora ováció, mint most, hogy visszatért az adu ász. -
Motion_Blur
félisten
válasz
Oliverda #48833 üzenetére
"Ebből szerintem ki lehet következtetni. Na de nyilván úgyis az lesz hogyha nyer akkor mennybe emelik ha meg rosszabbul szerepel akkor meg majd lehet arra fogni hogy keveset tesztelt meg már régen versenyzett meg amúgy is csak 7 címet nyert.
"
De miért is kéne megmagyarázni, ha rosszabbul teljesít? Mivel az autó a legjobb körülmények között is valahol a 3-4. helyen áll a mezőnyben ezért nem lehet elvárás az, hogy nyerjen. Sokan valszeg direkt rakják rá ezt a terhet, ezt az elvárást. Ha befut mondjuk 8. helyen lehet majd ütni, vágni. Elég szomorú, hogy Neked is kimerül ennyiben a dolog. Ha visszatér és nyer, akkor oké rendben, "nagy" pilóta. Ha nem sikerül neki akkor meg túl van értékelve és elvenni az összes címét visszamenőleg...
-
wildrain
addikt
válasz
Oliverda #48833 üzenetére
Kicsit önellentmondásba keveredtél, de gondoltam, hogy ez lesz.
Ezt írtad: Most megmutathatja hogy valóban annyira nagy-e mint amilyennek azt sokan képzelik.
Tehát ha neked a múltbeli viselkedésével van bajod (amit mellesleg 100%-osan meg tudok érteni), akkor légyszi magyarázd már el, hogy a régi sportszerűtlenségeit hogy a rákba tudja meg-nem-történtté tenni az idény hátralevő részében? -
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Oliverda #48260 üzenetére
Szerinted korrekt lesz összehasonlítani egy már 3 éve nem aktív és egy fiatal aktív pilótát? Nem hinném, hogy Schumit bárkivel is vs-be kéne tenni. Egy teljesen megváltozott F1-be fog belecsöppenni 3-4 futam erejéig. Cél a tisztes helytállás és talán a pontszerzés. De a szurkolói már annak is örülni fognak, ha láthatják újra a csillagos bukóban
-
Integra
titán
válasz
Oliverda #48158 üzenetére
azért írtam oda hogy autóiparról beszélünk most konkrétan, hogy a sejkes és egyéb "kontrapéldák" elmaradjanak, de látom, nem sikerült megérteni
a mercedes-szel nem érdemes más cégeket magyarázni, minden cég úgy dolgozik, gondolkodik, üzemel, ahogy, több-kevesebb sikerrel. a saját szája íze szerint.
az, hogy te ezt, hogy fordítod le saját személyes véleményedre érzelmi úton, ez természetesen a te dolgod, rád tartozik. csak üzleti és megélhetési szempontból nem biztos, hogy az lesz a helyes, hiába mondod el 100-szor. az a baj veled is, mint itt nagyon sokakkal, hogy személyes, érzelmi alapon akarsz üzleti döntéseket megindokolni, hogy az jó e vagy sem. márpedig abban biztos lehetsz, hogy egy ilyen döntés meghozatalakor egészen biztosan nem rád, vagy másokra gondolnak. az üzlet az üzlet, és ezt itt nagyon sokan nem képesek ezt megérteni. nincs ezzel végülis nagy baj, csak nincsen realitás alapja. -
Integra
titán
válasz
Oliverda #48151 üzenetére
azt a sok száz milliót amit f1-re tapsoltak volna el ők is, költsék az utcai autók fejlesztésére, versenyezzenek máshol. a vérfan f1-es embernek lehet bármit mondani, neki az f1 akkor is f1 lesz, ha tricikliken tapos alonso meg hamilton a budget cut miatt, majd úgyis megmagyarázzák azt is.
meg aztán azt is nagyon sokan elfelejtik itt, gyanítom életkor és szakmai tapasztalat hiánya miatt, hogy ezek nagy cégek, sok ezer embernek adnak állást, megélhetési forrást. itt egy-egy döntés amikor több száz millio euroról van szó, óriási tényező. gondolj csak a mercedes kecskeméti beruházására, ami 200mi euro és hány ezer embernek ad lehetőségt. ezt a pénzt egyes csapatok tapsolták el egy évben a semmire.
a mai világban te mennyire érzed etikusnak, ha tudod, hogy mit lehetne csinálni ennyi pénzből? egy gyár és munkahelyek ezrei, vagy 200 ember fényűzése? vagy csak annyi, hogy több ezer munkahely pusztán megtartása?! itt az autóiparról van magáról szó és benne meghatározó szereplőkről.
elkell fogadni, hogy nem az van, mint 5 évvel ezelőtt, a lufi kipukkadt.
az f1 nem képes megújulni, esélye sincsen, mert ugyanazok a szararcok vannak még mindig benne. ugyanakkor a célzott kis versenyeknek, jó marketinggel legalább akkora értéke van, ha nem nagyobb mint az f1-nek lassan. nézd meg a 24 órás nürburgring nordschleife futamot, vagy a tt futamot... ezeket itthon csak a szakik tudták, hogy mik, de ők már 20 évvel ezelőtt is. most meg mindenki erről beszél. és megannyi mást is felfuttattak és azért tudták ezt csinálni, mert valós értékük van. és nagyon sokan jönnek rá, hogy egyre inkább értékük lesz, mert ember közelibbek, elérhetőbbek, jobban lehet velük azonosulni, odamenni, megtapogatni, megszagolni..
f1-ben mit látsz? idiótákat, szilikonribancokat, meg ordas nagy zajt, meg lerepülő kereket, oszt ennyi. -
Atlantis
veterán
válasz
Oliverda #48151 üzenetére
8 éve követem. Ebben is van igazság, de nem vagyok benne biztos, hogy a gyártók miatt lett ilyen az F1. S abban sem vagyok biztos, ha italgyártók, meg Isten tudja milyen cégek csapatai alkotják majd az F1-et, akkor jobb lesz. Túl sok a megkötés és évről évre radikális változások vannak a semmiért. Mert előbbre nem haladt a sport, csak évente egy jóadag pénzt elkölthettek az autókra, amit utána tehettek félre az új szabályok miatt. Ez ment addíg, amíg nem volt válság, de most már bezárják a játszóteret az autógyártók.
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #48144 üzenetére
Naugyemegmondtam: Epsilon
A probléma a BMW-vel; két kézzel szórták a pénzt, Albert 3, szuper-szélcsatorna, és mégsem jöttek a kitűzött eredmények, sőt óríási bukta. A szégyen miatt lépnek le. És a lelépésük igenis azt bizonyítja, hogy hatalmas kihívás a Forma-1 és óriási a fejlesztési verseny. A pénz nem elég, hatalmas szenvedély és kitartás kell a jó eredményekhez. Ebből a Force Indiában többet látok, mint bennük volt, legalább is ami a felsővezetésüket illeti. Az egyértelmű, hogyha Theissen dönthetne, csinálnák tovább. Ez a baj a gyártókkal és ezért különb a Ferrari és a McLaren, mert ők a versenyzésért létező csapatok, néhány évtized sikertelenség miatt sem dobják be a törülközőt.
-
Integra
titán
válasz
Oliverda #48144 üzenetére
minek maradjanak?
költsék azt a pénzt is valami jóra, igazi versenyzésre.
ez a forma 1 szart sem ér, egy fertő és az is marad, egy kurva drága szarkupac, sok fasszal, semmi több. teljesen egyetértek a bmw-vel, nem éri meg, idióták gyülekezete vezeti, hozza a rosszabbnál rosszabb döntéseket, kiszámíthatatlan, minek költsön rá akár csak egy euro centet is??
esély sincsen fejlődni, mert következő évben dobhatják ki az ablakon. a honda megmerte tenni, a bmw is meglépte. versenyezzenek máshol, ahol valóban van is értelme. kisebb anyagi költségből is 100x nagyobb csatákat vívhatnak, és ez így helyes. és lépjen ki a toyota is ha úgy van kedve, aztán oldják meg újra önerőből, mehet a budget cut ezerrel.
aztán lehet továbbra is önámítani mindenkinek magát, hogy az f1 az f1..
a szarrágók tették tönkre az egészet és ők mutogatnak a legjobban mindenre és mindenkire. -
hunnylander
őstag
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Oliverda #48046 üzenetére
Ha jól látom, a visszavonásra itt se térnek ki Engem is érdekelne
Aktív témák
Hirdetés
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RX 7700XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! Olcsó Számítógép PC Játékra! R5 1500X / RX 570 8GB / 16GB DDR4 / 250SSD + 2TB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest