- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
- LG V30 - vezércsel
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- One mobilszolgáltatások
Aktív témák
-
gV
őstag
de lehet olyan is h futam alatt mondja fel a szolgálatot a motor miközben már az lenne az utolsó bevetése. pl amit spában és monzában használnak nem gondolnám h beraknák még 1 futamra, ekkor tök mind1 h hány km van a többi motorban, cserélni a futam allatt ugysem lehet, moza után meg ugyis kukás lett volna az a motor valamnt ha az az év első meghibásodása még mindig terv szerint használgatják a motorokat mert pont annyi újnak kell lenni ami elég az idény hátralévő részére. akinek meg már volt motorhiba az a red bull, de nekik ah már idéztem a renaultot a régi motorjai bármikor tönkremhetnek, persze ettől még behetik bárelyiket ha még nem érték el vele a 1600km-ert (2005-ben kb ennyire tervezték az V10-es 2 hétvégés motorokat, ez állt a rákövetkező V8-asokra is, azóta viszont visszavettek a fordulatszámból illetve lhetett ezt azt fejleszteni a megbizhatóságon, ezért tudnak 1600km+ menni) és imádkozhatnak h végig birja a futamot
-
gV
őstag
-
-
Kb 1 kilo, legalabbis azt mondjak, a sebessege pedig eleg nagy lehetett, de akkor is lazan tekinthetjuk sima femdarabnak, mert egy ilyen kemeny rugo igy viselkedik. Ejtsel le egy toll rugojat, az magatol elpattog sokaig, de ha leejtesz egy szgk tekercsrugot, az egyet pattan es kesz, ezek az f1-es rugok meg meg kemenyebbek szvsz.
shteer: Ez nem spekulacio. Itt nagyon szigoru szabalyok vannak, egy ilyen koponyamutet alapbol azt jelenti, hogy az f1-ben nem fog versenyezni. De ha tudsz ellenpeldat, annak en is orulnek.
-
[CS]Blade2
addikt
Ott igen, de ő nem ezt mondta a lap szerint:
A csapat vezetője, Ross Brawn a BBC-nek elmondta, hogy Button autóját az éjszaka folyamán még finomra kell hangolniuk, hogy esélye legyen megszerezni idei hetedik győzelmét."Jenson arra panaszkodott, hogy az autó egyensúlya nem volt jó az első szett gumin" – mondta a brit szakember. "Elvégeztünk néhány apró módosítást, de nem tudom, hogy azok működtek-e. Szerintem az éjszaka folyamán még javíthatunk az autó teljesítményén, hiszen Rubens kiválóan ment, és ott van az első sorban."
-
PazsitZ
addikt
Ott a pont. Ez nem jutott eszembe
De a RB-ről se nagyon tudtam eddig, csak Ferrariról.Ez az N. technology viszsalépés viszont tényleg jelent valamit. Logikus, hogy egy elnévtelenedő sorozatban szerepelni már kölcségcsökkentetten se éri meg...
Remélem bedől a kártyavár és lesz egy normálisabb ésszerűen átreformált sorozat.(#44746) Oliverda: nem érdemes elkiabálni még semmit Én is ezt mondom, csak meg kell nézni az időkülönbséget. Egyértelmű, hogy jelentős üzemanyagkülönbség van RB és Brawn között. Azt meg tudjuk, hogy a Brawn mindig altat és versenytempót tesztel (pl. a korábbi gumiszemcsésedési problémák miatt is)
Bár én lennék az egyik legboldogabb, ha lenyomnánk a Brawnokat -
proof88
addikt
és bizonyos autók jobban érzékenyek a szélre, mint más autók... nyilván egy olyan komoly kasztnival, amit a lehető legjobbra akarnak kifejleszteni, állandó szélcsatornás teszteket végeznek, hogy a lehető legoptimálisabban dolgozzanak össze az elemek, nagyon be tud kavarni, ha széllökés éri az autót, és most nyilván nem 100km/h-sra gondolok, hanem sokkal enyhébbre, mert jobban meg lehet érezni ezekkel, főleg kanyarban, és főleg nem mindegy, hogy mennyire tapad be kanyarban az autó, azért sem mert ha a pilóta már megszokta, hogy melyik pillanatban fékez, húzza a kezét, azt is megszokta, hogy áhh itt ellenkormányozni is szokott, aztán másnapra megváltozik a helyzet, és meglepetés érheti a pilótát, nem úgy tapad az autó ahogy kéne, hiába van optimális hőmérsékleten az összes gumi, minden jó, de pont keresztszél fúj és hiba lesz, már nem úgy érkezik a kerékvetőkre az autó, talán még meg is látogatja a füvet... na mondjuk ilyet sajnos nem tapasztaltam még szimulátorban... és sajnos szerintem a Codemasters játékban sem lesz ilyen... sztem nem is lesz annyi setupolási lehetőség, mint a mostani modokban, de ne legyen igazam... amit nagyon hiányolok ezekből, az az eső kidolgozása, meg a víz a pályán... meg a száradó ideális ív, eláll az eső, szárad a pálya, aztán mi is kereshetnénk a vizet az intermediate gumikkal
meg ugye a tócsák, aqua planing...
mondjuk én ritkán versenyzek, inkább csak setupolok és köridőt fejlesztek... de lassan már be akarok szállni egy netes ligába -
Pá
addikt
Ez hiányzik a Ferrariból most nagyon.
Úgy érzem nincs egy erélyes ember a vezetésben, aki ilyen váratlan helyzetekben gyors és határozott döntést tudna hozni. Tavaly is állandóan ez volt az esőversenyeken, hogy van egy váratlan helyzet és addig izzadnak, hogy mit csináljanak, hogy amire eldöntik már egyik megoldás sem jó és két szék közé ülnek. De idén sem először töketlenkednek.A megbízhatóság meg a másik. Néhanéha 1-1 hiba mindenhol előfordul, de amit a Ferrari művel már erősen kínos kategória. Most komolyan, volt már idén olyan verseny, ami után nem a magyarázkodás ment?
Ha minden verseny után kirúgnák a felelősöket az aktuális bakikért, nem kéne aggódniuk a jövő évi költségsapka miatt.
ehh, pizzazabáló digók. Már várom a holnapi Luca nyilatkozatot.
-
Hát, én már azt is el tudom képzelni, hogy Massa nem engedelmeskedett..de meg tudom érteni.. sehol sincsenek idén, mindig van valami.. Most végre ott megy a 4. helyen, tudja tartani Vettelt, van vagy 10 kör hátra, és akkor odaszólnak neki, hogy hé haver vegyél vissza, mert el fog fogyni a benya.. Hát én ezek után nem azt kérdeztem volna a csapattól, hogy most akkor mi, hanem elküldtem volna őket jó melegre..
-
Motion_Blur
félisten
-
Pá
addikt
Nem tudok róla, hogy lenne ilyen előírás, de valamennyi tartalékot biztos hagynak rá a csapatok maguktól is.
Pont az előző versenyen láttam, talán Hamilton vagy Alonso a célegyenes kigyorsítóban még használta aztán áthaladt a vonalon és máris fel volt töltve a rendszer (itt nem értette a Palik, hogy mi van), szóval ebből látszik, hogy valamennyi tartalék mindenképp van.
szerk: értem, hogy Te mit mondasz, hogy az az időt jelenti, de én azt gondolom ha olyan kedve lett volna rányomhatta volna az egészet, persze ebben nem lehetünk biztosak
-
Pá
addikt
Hogy én is bonyolítsam, igazából nagyobb energia tározó szükséges, talán 2x akkora is, mint amiben "elfér" az energy.
Hiszen a pilota elméletileg meg kell tudja csinálni azt, hogy az célegyenes kigyorsításánál rányomja a full kakaot, aztán áthalad a célvonalon és a rendszer máris teljesen feltöltve kell legyen (amit Gyuláék nem értenek) és még az első féktáv előtt ráküldhetné újra a teljes adagot. -
PazsitZ
addikt
Szerintem a 4. helyen.
Azt a 8. helyes kiírást én sem igazán értettem. -
Amikor kijött Button az inter gumikért, és a két marha szerint csak kerékcsere volt, én ugy néztem tankoltak is neki, nem sokat, de tankoltak. Aztán mikor elkezdett szakadni az eső, és visszajött esőgumiért, megintcsak rátankoltak egy picit, ugyhogy szerintem sem jött volna már.
-
ChromeX
addikt
mindenesetre valaki roszul fog járni, és hamár választani kell akkor inkább a brawnék örülöük a sikerüknek de én a ferrarit szeretem, tényleg tetszik a brawn ereje meg autoja meg button-t régen is kedveltem most is(angol) ettöl még KIMiI!! szoval valakinek fájni fog ápr14(?)-én.. és ez nem jo
-
7Heads Drago
veterán
Ez amit írsz nagyon valószinű.
Szerintem Kimi motorja lejjebb volt tekerve, mint Massa-é.
Kimi ha időmérőn nem is, a futamon idén még nem volt ennyivel lassabb, mint Massa.
Az eddigi rossz futamjain is volt egy rész amikor jó volt, vagy futott egy fastest lap-ot.
De most rendesen el volt maradva. És volt olyan része a Valenciai futamnak, amikor tiszta volt a pálya előtte, de mégsem tudott gyors lenni. -
hunnylander
őstag
Az auto airboxanal keletkezo turbulencia egyertelmuen hatassal lehet a kopoltyuk koruli legmozgasra. Ha egy szoba ajtajat becsapod, szerinted lesz emiatt valamilyen merteku legmozgas a szoba kozepen vagy akar a masik vegeben? (Igen.) Mikor lesz kisebb a legmozgas a szoba vegeben? Ha gyorsan becsapod az ajtot, vagy ha lassan becsukod?
Kisiskolas szinten de megerositetem a teoriam. Van olyan jo mint a sos teoria, vagy meg dolgozzak rajta?
-
hunnylander
őstag
nem pont olyan autóban volt
Korrekt!
hidegebb volt
Korrekt!
A capauszonyok (ami ugye MOTORboritas) mikor is voltak eloszor bevetve? Teoria: nos az uszony publikaltan kisimitja az airbox okozta turbulenciakat. A kevesebb turbulencia miatt kevesebb szivohatas/szellozes erheti a kopoltyukat. Ennyi mar eleg is: KABOOM egy FORRO hetvegen egy MASODIKHETVEGES motorral. Ez nekem 100%, akarhogy is dugjatok a fejeteket a homokba. Ezt mar nem veheti olyan lazan a Ferrari, mit az elsot tekintette.
LH: "A megbízhatóság miatt ők jobban aggódhatnak, mint mi. Nekünk csak az autó fejlesztésére kell koncentrálnunk, mert megbízható csomagunk van, én pedig tovább fogom gyűjteni a pontokat, mert hogy ezt kell csinálnia egy bajnokesélyesnek."
-
hunnylander
őstag
A Toroba es a Force Indiaba talan 'jobban' van integralva. Az elmenoknel pl a hutes neccesebb re van kialakitva a jobb aeroert (kisebb kozegeelenallas). Pl. a Meki be is vetette a leszukitett hutonyilasat Silverstonera es Hockenheimre, de a Hungaroringen es Valenciaban mar hulye lett volna azzal indulni. A Ferrari konstrukcio jobban igenybe veszi a motort, mint a masik ketto. A Ferrari csapatnal 100% a masodhetveges motorok hibaszazaleka. A korabbi huvos futamokat ne szamoljuk. Erdekes, hogy Ausztraliaban is problemajuk volt. Ott is forrosag volt!
(#24039) D@ni88: a fenti neked is megy. Forrosag + nagy igenybevetel + masodik hetvege = KABOOM
Tenyekre alapoztam. A korabbi huvos futamok nem szamitanak, es akkor meg az auto aeroja, hutese is mas volt. A gubanc a jelenlegi konstrukcional utkozik ki igazan es az europai nyarban.
-
hunnylander
őstag
Viccen kivul, pont ez a baj az ilyen hosszan levezetett teoriakkal, hogy kismilliot lehet belole gyartani es raadasul olyat is aminek minden egyes lepcsofoka onmagaban egy ismert fizikai jelenseg, de ettol meg az osszes teoria lehet tevedes a konkret esetre nezve.
Az autogyartasban pedig inkabb igy allnak hozza a dologhoz: "Mar megint eltort a hajtokar a mociban? Csinaljuk erosebb es tartosabb otvozetbol es/vagy meretezzuk erosebbre!" vagy "Anyaghibat talaltunk. Figyeljunk mar jobban oda a gyartasminosegre es az ellenorzesre!"
-
hunnylander
őstag
A csapat hibaja volt, mert Sutil mar elorebb volt es a csapat pont raengette Massat. Ket baki is a hi-tech lampak miatt. Massa eseteben egy figyelmes nyalokasemberrel ez nem tortent volna meg.
A penzbirsag az meg vicc. Vagy a szonyeg ala kellett volna soporni az ugyet azonnal es mar a futamon is kijelenteni, hogy no problem, vagy el se kellett volna inditani az ugyet. Mert ha egy ilyen dolog tenyleg buntetendo, akkor a futamon kellett volna buntetni. Pl. kiirhattak volna, hogy Car #2 egy 10 mp-es buntetest kap, ami hozza lesz addva a celbaerkezes idejehez. Igy legalabb lett volna egy izgalmas idohajsza az elso ketto kozott, hogy Massa kiautozza a buntetest, igy meg csak dog unalom volt az egesz.
Bezzeg Lewis hasonloan artatlan dologert kapott drive-through penalty-t Magny Cours-ban, pedig mar amugyis -10-zel indult.
-
GxxANC
csendes tag
A sós túlmelegedést nem lehet kimutatni telemetrián, mert ez másodpercek töredéke alatt zajlik le. Itt gyakorlatilag az történik, hogy a hűtőbordán lerakódott sókristályok a porral keveredve negatív töltésűvé válnak és a napkitörésekből származó kozmikus sugárzás hatására gerjesztett quarkok kerülnek az atom külső elektronhéjára, ami a hűtővízben levő ionokat szilárd halmazállapotú rögöcskékké tapasztja össze. Miután a rögök elérték a kritikus tömegüket (10 a mínusz nyolcadikon kilogramm), a hűtővízzel elvándorolnak a legkülönbözőbb helyeken a motorban és egymással ütköznek. Az ütközés során láncreakciószerű folyamat játszódik le és az itt felszabaduló nagy mennyiségű neutron apró lyukakat ejt a motortömbön. Ezek átmérője nem mérhet, csak rádiómikroszkóppal, viszont ahhoz elegendő, hogy a hűtővíz molekulái kapcsolatba kerüljenek a hengerben levő forró gázokkal, ezáltal néhány tized másodperc alatt felforralva a hűtővizet.
-
hunnylander
őstag
Nem hagyhatja el (olasd el a szabalykonyvet), az kivetewles eset volt es Charlie engedelyevel. Emlekezzunk csak egy Ferraris elhagyta
, egy masik pilota rakerdezett, Charlie meg engedelyezte es tudattak a tobbiekkel. Hockenheimben nem ismerunk ilyen kivetelt, de ez lenyegtelen a bukas szempontjabol, mert Glock nem elonyszerzes szandekaval sokallt be (veletlenul es hibabol el lehet hagyni a palyat), hanem mert elszabta a tempot, es a technika nem is dijazta azt.
-
hunnylander
őstag
Toyota: a silverstoni futomuvet hasznaltak Hockenheimben, ami Silverstoneban kaphatott seruleseket. Es nem, a Toyota F1-es csaptanak ezen elovigyazatlansaga miatt, tovabba Glock rossz kanyarvetele miatt a japan utcai autok minosege nem romlik. Es a Toyota bakijaira nem lehet elsutni a japan minoseg poent, mert az nem pejorativ, vagyis te is kevered a szezont a fazonnal es nem tudtad ertelmezni a Ferrari froclim lenyeget.
-
MPowerPH
félisten
Persze, láttam.
De ezeken a futamokon annyi G -t kapnak a piloták 1,5 órán keresztül, hogy talán nem is az izmai, hanem a szervezete nem bírná a terhelést. Mondjuk mikor a régi, NSZK -s női súlyemelőkre, meg aklétikásokra gondolok, nem lenne lehetetlen, de asszem azt már tiltják.
-
hunnylander
őstag
Massa nem is nagyon csinálhatott semmit, Hamilton 1-1.3 másodperccel volt gyorsabb nála körönként, ha küzd, akkor sincs semmi esélye elötte maradni, csak kockáztat feleslegesen.
Gondolkozz mar! Nem csak Massanal volt legalabb ennyivel gyorsabb, hanem Heikkinel is. Ha Lewis Massat le tudta gazolni, akkor Heikki esszeru viselkedesevel kapcsolatban mirol beszelunk?
(Massa a felesleges kockazat miatt elengedheti Lewist, de Heikki mar nem? Erdekes.
)
Maximalisan megerdemelt, VB aspiranshoz melto, brutalis gyozelem! A rivalisoknak meg a SC segitsege sem volt eleg megfogni Lewist, meg ugy se hogy a Meki maga alatt vagta a fat, es ok csinaltak plusz melot Lewisnak. Kertek is tole az elnezeseket.
-
copin
őstag
Google segít meg találni a nácit (igaz csak képen).
...de amúgy aki elhiszi, hogy az ott szavazók ez alapján szavaztak, az elég naív lehet.
Ez csak ürügy, de ki mondta, hogy őfelsége mindenkinek tökéletes volt annakelőtt.
Jah, aki Mózli "tettét" mélységesen elítéli, majd otthon hasonlóakat tesz, az mi is?
Ez konklúzió?
Egyébként pedig aki egy filmben eljátsza mondjuk Hitlert, őt ki kéne végezni szerinted? (Csak költői kérdés... nem kell rá válaszolni, mert ez F1 topic lenne elvileg.)
Ez hülyeség, de gondolom ezt a kérdést nem gondoltad komolyan.
-
Macka
veterán
Én sem látnám ott szívesen. Amúgy meg csak ott érzi jól magát, ahol sztárolják. Most hétvégén is elborult a feje, és mit csinált??? Világos volt, hogy nem fér be Heidfeld mellé, de neki muszáj volt erőltetni. És még Kimit hibáztatják az elfékezése miatt. Ez is volt legalább akkora hiba.
-
hunnylander
őstag
Bizonyitas nelkul ragalmazas.
A csapat mernokei pedig nem biznak mindent a pilotara, taktika teren, mert sokmindenben sokkal tobbet tudnak a pilotanal. De Alonso meg mernoki dolgokban is tul okosnak kepzeli magat. Erdekes modon kivel nyerettek futamot tavaly Malajziaban, Monacoban, az Europa Nagydijon? Es Monzaban, amikor mar allitolag csak Lewist segitettek? Es Spaban kinek volt jobb taktikaja? Es meg sorolhatnam.
Alonsonak savanyu a szolo. A Renault szoloje borzasztoan savanyu.
(En nem latom, hogy Alonso felhozta volna oket.) Lewis monacoi sikere meg kiboritotta a bilit.
-
-
Mondjuk fél év után, elég fura (hülyeség) így kikelni magából és ennyi idő után a hitelesége is megkérdőjelezhető....
más...
A boxuccában történtekről csak annyit, hogy a szabály biztos érvényben volt, hisz ha nem akkor nem égett volna a piros lámpa, ha viszont ég akkor büntetni kellett volna. Mások is szívták már meg és megkapták a büntit ártatlanul. Vagy mindenki a szabály alá esik vagy senki.... az, hogy valaki megúszhatja valaki nem, az így gáz és nagyon sok vitára adhat okot. -
Adrián29
aktív tag
-
JColee
őstag
a hiba ugyanaz->elhagyta a pályát
én sem értem h mi a baj azzal ha küzd vki és nem a boxtaktikára hagyja a döntéstizgalmas futam vt és nem volt rossz pedig kimi fan vok
sajna hibázott és a kocsi sem bírta (valszeg nem direkt csúszott ki)
Dávid Sánort én sem birom néha olyan hülyeségeket mond h besz@rás) -
wildrain
addikt
Ez Dávid Sándor. Csak azt veszi észre, amihez kedve van. Ennél az esetnél pl. mivel ugyanott történtek, ezért neki a hiba is ugyanaz volt.
Még valami: Raikkönen bal első kereke már a végét járta ugyanis, és Kimi már befordult volna a boxutcába (ez jól látszott is), de miután az zárva volt nem ment be, amikor viszont az utca kinyitott, a csapat nem vitte be, hanem kint hagyta a pályán, mire Kimi tette a dolgát, ment támadott, előzött - vesztére! Azzal a kerékkel már nem lehetett befordulni!...
Kb. olyan jólértesült, mint Palik szokott lenni. A Ferrarinál nyilatkozták, hogy Kimi azért jött volna be, hogy ne veszítsen sok időt Kovalainen mögött, nem azért, mert le kellett cserélni a gumikat. Honnan a fenéből tudja azt DS, hogy mennyire tapadt az a gumi? Ha olyan rossz lett volna, akkor nem tudta volna üldözni vele Heikkit, hiába könnyű az autója. De mindegy, ennek a medvének lehetne magyarázni...
Aktív témák
Hirdetés
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Crypto Trade
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Formula-1
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- OLED monitor topik
- Sugárhajtómű ihlette a Zalman CPU-hűtőjét, de nem az üzemzaj tekintetében
- Napelem
- eBay
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 PRO 1TB fekete játékkonzol extra játékokkal garanciával hibátlan
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- Zebra ZP505 EPL - Hőpapíros címkenyomtató
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad V110 - i3-6GEN I 4GB I 128GB SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest