- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
Aktív témák
-
snecy
senior tag
Valamilyen szinten zavarna az alacsony végsebesség, jóllehet a gyorsabb kanyarvétél a motor kisebb mérete és súlya miatt kompenzálná a köridőt, de azért megviselne ha x év alatt a leggyorsabb pályán úgy 70 km/h-val lassabbak lennének, kicsit illúziórombolónak érezném.
Pláne hogy egy GT autó is megy ott annyit.
[Szerkesztve]Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
-
manutdzoli
senior tag
Ha MS ülne a ferrariban,már rég világbajnokot avathattunk volna.
Nagy kár hogy elment,megszerezhette volna idén a 8.vb címét.Gyönyörű lett volna.Nem baj,a 7 is sok,azt se most fogják utolérni.FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
Atlantis
veterán
Reméljük. Bár már megint Hamilton lesz a SC mögött, ha úgy rajtolnak.
Versenyben lehet a Ferrari jobb lesz. Meglátjuk. Viszont a BMW-k mit csináltak...valamit nagyon elállítottak.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
hunnylander
őstag
Azért, mert 'rendre' (állandóan) ott van a csapatnál a boxban. Más szülőjét is szokták, mutatni, ha a csapatnál van. Még Kimi nagymamáját is mutatták. Mellesleg Anthony Hamilton a fia menedzsere, a fia meg sokat szerepel a közvetítésben, mert az egyik kulcsfigurája az eseményeknek, jóhogy képre kerül a papa.
www.HunnyF1.com
-
Zé_Mester
őstag
25 év mi?
25 éve közvetít forma-1 etés hasonló autós üldözéseket. ezt pl pontosan a mostani Brazil nagydíjon mondta.
annó még a Dávid Sándorral, aztán volt asszem Knézi Jenővel is és az utóbbi pár évben a
hogy miért csökken a különbség két autó között, ha a kanyarhoz érnek? Aztán meg elcsodálkozik hogy kigyorsításkor az elöl lévő elnyúlik...
nem tudom te ezt hol álmodtad hogy Palik ilyet mondott volna valamelyik futamon.
ez általába a Gyula vagy a tehetséges Wéber szokta felvetni, de mindegy.Wéber legalább ért hozzá mert bennevan.
mihez ért? F1 Szimulátor világbajnok??????
én is tudok menni olyan futamokat a MOMO kormányommal akármelyik F1-es játékban hogy 100%.os nehézségen is első vagyok.
kb ennyi a szimulátor is.Palik legalább ült már F1-es autóba, nem is egyszer
-
hunnylander
őstag
Azt nem arra érti, hanem arra, hogy az elöl lévő jó ütemben halad, jól gyorsít ki vagy az időkülönbséget is növeli valamelyest.
Akinek nem tetszik a stílusa, ne hallgassa. Aki meg nem tudja értelmezni a szavait, vagy kitalálni, hogy mit akar kifejezni, az se egy észkombájn.
Wéber kommentálásától el lehet aludni, zéró átélés, zéró lelkesedés, zéró poén. Palik intelligensebb fickó, csak amikor túl nagy átéléssel közvetít, nem az dominál nála.
www.HunnyF1.com
-
venember83
nagyúr
ja, palikos ragogumi-effektus... De mostansag mintha leszokott volna rola, nem?
AMD Power: ne tapsikolj, lehet jon Vettel vagy Sutil, inkabb utobbira tippelek... RS nem is tudom miben hasonlit LH-ra... Alonso viszont remeljuk megy szerencset probalni mashol, eleg szar sors ketszeres vilagbajnoknak...
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
Innen indul a csúcsfejlesztések zöme az autóiparba. -> pohartartok? Mar reg nem errol szol az F1, nehez lenne olyan ujitast mondani ami utobbi 5 evben erkezett meg az autokba a F1 jovoltabol. Mondjuk a Ferrari Enzo hatso felfuggesztes, de mar az F40nel is ilyen volt, szoval nem szamit s kulonben is, hetkoznapi autokrol kene szo legyen. Karbon fekek? Felautomata sebvalto? Kezi kuplung? Szenszalas kasztni? Egyik sem praktikus utcai autonal.
De tenyleg marhasag a fejlesztesek befagyasztasa, ettol ugysem lesznek vb-jeloltek a gyengebb autoban ulok? Aki F1be jon az szamol a koltsegekkel s azert lep be, mert egy exkluziv tarsasagban akar lenni, exkluzivitas pedig draga.
*&%# kivan, megyek melozni...
-
Hold
őstag
Én azt nem értem, mi az a lemez a keréken.. mindig látni hogy befujnak mögé és a fék darabok porban törnek fel a kerékből.. Én nem érzem hogy előnyös lenne, igaz nem vagyok mérnök hogy ezt megitéljem
Az élet sírással kezdődik és azzal is ér véget, de közte kötelező mosolyogni !!!
-
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen