- Magisk
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Yettel topik
- iPhone topik
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz
Chili7 #32089 üzenetére
De akkor ez ugyanaz a vb cím lehet, ami 1 évvel ezelőtt itt "kihullott az öléből".
Ez ilyen 1x.
A "HA"-ra visszatérve...
"Nincs okunk, hogy hátranézzünk, és azt mondogassuk, hogy mi lett volna, ha, mi lett volna, ha. Mi lett volna, hákból tele van a padlás" - mondta Domenicali.
-
proof88
addikt
válasz
Chili7 #29941 üzenetére
Mert így lett jobb Massa-nak.
Mást nem tudok mondani, meg azt sem értem, hogy a Gyulám miért erősködik, hogy Bourdais kapja a büntetést. Ja, hogy ő is tudja, hogy a Ferrari előnye érdekében döntenek???mod:
Motion: thx! Ez legalább már haladás... már csak az a plusz pár mp kéne Massától. Egyébként nagyon durván nem tapadtak a gumik még másfél kör után sem... -
MPowerPH
félisten
válasz
Chili7 #25718 üzenetére
A FIA célja az, hogy karambol mentes futamok legyenek. Kovalainen is megérdemelte a büntit, mert nem volt előzésre alkalmas helyzetben, és mégis belevágott. Abszolút szabálytalan volt.
Amíg így okoskodtok, elolvashatnátok az F1 ezen esetekre vonatkozó szabálykönyvét. Nem itt bizonygatni, hogy de akkoris nektek van igazatok. A szabály az szabály, és azt az F1 -ben szigorúan be kell tartani.
Nálunk a bajnokságban is szigorúan büntetik az ilyet, pedig csak szimulátor, és egy játék. Álltalában egy versenyes az eltíltás. Ha ott ilyen szigorúak, akkor az F1-ben miért ne? Bakk, az életükkel játszanak ilyen manővereknél... -
ronaldo
őstag
válasz
Chili7 #18350 üzenetére
Teeeessék? Először amikor bejött az SC, az hamilton boxutca látogatása után volt, így gyakorlatilag nullszaldósra jött ki neki az a történet, amit a fal megkoccolása jelentett. Gyakorlatilag nyert egy tankolást, kerékcserét + egy verseny ezzel.
#18356: Nem ironikus, hanem szánalmas. Az eset is, hamilton is.
-
Oliverda
titán
válasz
Chili7 #18346 üzenetére
Olvass vissza kicsit. Itt a végén már jópáran oda jutottak hogy Sutil volt a hibás amiért nem tudott tökéletesen elfordulni és pont Kimi útjában állt.
Kissé ironikus volt a mostani eset, főleg azért mert ugye Sutil miatt jött be az az SC. Tehát Raikkonen rövid időn belül megtudhatta hogy milyen érzés amikor váratlanul megtorpedózzák hátulról.
-
c.zsolti
őstag
válasz
Chili7 #18339 üzenetére
Az a baj, hogy ő a piros autón akart átmenni...
vagy Kimit áttolni a piroson
"Más is ment már át piroson, de max kapott egy fekete zászlót. Miért kell a köv. versenyen büntetni?" Ebben az esetben értelmezhetetlen a fekete zászló, ezért csak a következő veresenyen alkalmazhatnak büntit. -
proof88
addikt
válasz
Chili7 #18303 üzenetére
Ez a jelre történő megnyomása a gombnak szerintem sem rossz ötlet, de akkor tényleg mindenkinek oda kéne figyelnie, hogy leszabályozza a saját sebességét, mert - mint ahogy azt korábban is írták - a külső leszabályozás nagy balesetforrás lehet, ha egyszercsak elkezd lassulni a gép, főleg úgy, hogy nincs kipörgésgátló, mivel a megcsúszáshoz az is elég, ha hirtelen leveszi az ember a lábát a gázpedálról.
-
sekli
addikt
válasz
Chili7 #18303 üzenetére
ezzel csak az a gond, hogy a 80km/h is lehet tul gyors a palyanak egy nagyon lassu reszen, plane ha ott van a roncs, amit sepregetnek...
Az meg hogy idokulonbseggel engedje el szvsz megvalosithatatlan...
En ezt a reszet szeretem a dolognak, hogy van egy ujabb esely arra, hogy vegre valami izgalmat latunk, persze bosszant, ha epp' annak az elonye veszik el, akinek drukkolok, de hat ilyen ez a sport... -
shev7
veterán
válasz
Chili7 #18303 üzenetére
ja elkepzelem, ahogy ujrainditaskor felallnak a rajtracsra, Bernie kiall egy stopperoraval, es indutja oket... es persze ebben az esetben nem okozna gondot, hogy akik hatrebb vannak azoknak varniuk kene, felforrna a motor, es leallnanak...
jol van ez igy. Egyszer jol jossz ki a SC egyszer meg nem... Nekunk nezoknek kulon jo, mert a szetcsuszott mezony osszerazodik, es tobb elozest lathatunk.
-
JColee
őstag
válasz
Chili7 #18247 üzenetére
ecceru a szitu
kimit b@szogattak monaco utan h mekkora balf@sz, pl a "mester" is (dávid sándor)
[link]
ez pedig fatalis hiba vt es senki a kommentatorok kozul nme szolt egy budos kukkot sem h
h milyen bena vt hamilton
rohadt zavaro h mindenki egekig dicseri pl monaco utan h mien jol vezet meg minden
erre csinal egy ilyen csicska hibat -
gV
őstag
válasz
Chili7 #12292 üzenetére
Massa és Raikkönen között azért van akkora különbség mert más taktikán vannak illetve lehet h Kimi esős beállításokkal ment.
Bár erre rácáfol a Q2es ideje szal inkább csak a taktikai különbség marad, Kimi kb a Mekivel egyforma üzemanyag terheléssel futotta a Q3at sztem. -
Motion_Blur
félisten
válasz
Chili7 #12287 üzenetére
Mert az elmúlt 2 évben itt önmagához képest is gyengén szerepelt a Ferrari, illetve Melbourne után még nem tudtam, hogy a motorproblémákat egy "filléres" alkatrész okozta
Ettől függetlenül még lehet meghibásodás, és mivel még mindíg 80% az eső valószínűsége, ezért nem lesz sima verseny, sima kettős Ferrari győzelemmel.
-
proof88
addikt
válasz
Chili7 #12283 üzenetére
Forma1 7:30-kor van, gondolom kicsit később van a rajt, de azért nem baj ha felkel az ember korábban.
5 rajthelyes büntetést kaptak ma az időmérő 3. harmadában, mikor Heidfeldet meg Alonsot feltartották, ők még gyors körön voltak, a 2 mclaren meg rossz helyen ment levezető körön. -
JJános
addikt
válasz
Chili7 #10971 üzenetére
Biztosan igazad van. Ron mint ember nekem sem szimpatikus, ahogyan gondolkodik.
Fejétől bűzlik a hal, bár általában a farkától pucolják, és a fej mindíg marad.Most viszont úgy néz ki, hogy Ron papa megy.
Mindennek ellenére azt gondolom, hogy nem elismerni Ron szervezőkészségét, agilitását, munkabírását, még a hibái mellett is butaság volna, szvsz.
-
producer
csendes tag
-
Matrix2006
csendes tag
Ezeknek a kocsiknak a teljesítményénél szerintem elég nevetséges az 5-6LE különbség. Ami ráadásul csak átmeneti teljesítmény növekedés. A felforrósodott motor mellett, 40 fokos hűségben szerinted meddig tart felmelegedni az üzemanyagnak. Ez az egész ügy teljesen nevetséges volt. R.Denis azért nem fellebezett, hogy megtartották a versenyzői pontjait.
Egy ipari kémkedés sokkal súlyosabb, mint egy 5 fokos átmeneti hőmérséklet különbség.
Ahogy már sokan leírták ha most másként döntenek egy beláthatalan lavina indulhatott volna el, esetleg az egész F1 biznisz is megérezte volna (nézettség és népszerűség csökkenés, stb...). -
#56474624
törölt tag
De te sem érted. Az egész összeesküvésnek mi is a kiindítója? Egy csomó évhez, majd mindegyikhez lehetne gyártani ilyen összefüggéseket. De mindez mit ér önmagában? Egyenlőre a kiindító okát nem látom. Mert azt elfelejtik az urak megválaszolni. Pedig nem elhanyagolandó tényező, sőt! Így ez a hit kategória. Majd ha beláttatják velem, hogy a McLarennek és a Mercedesnek komolyan érdekében állt, hogy ezt a biztosnak látszó évet így önként eldobják maguktól, miközben 8 év (!) után először nyerhettek volna egyéni VB-t és nem akármilyen szenzációval, egy újonccal első évében, majd akkor látom értelmét. Itt komoly pénzekről van szó, könyörgöm, ne felejtsétek már el!
Ez így a hit kategória. Én a futamok kis áttanulmányozása után kapásból legyártok neked összefüggéseket pl. 1999-re, 2000-re... csak mondd el, kinek kellett veszítenie, és kinek győzni. -
#56474624
törölt tag
Hummertime és a többi hasonló véleményen lévő ember teóriája már ott megbukik, hogy azt gondolják, a McLarent sakkban lehet tartani egy olyan dologgal, amit úgysem követnének el, ti. kizárták volna őket.
Miért tették volna? Amúgyis, az ipari kémkedés egy bevett szokás... hogy ez így kitudódott, kellett valami ejjnye-bejjnye büntetés. Közben Mosley folyamatosan nyilatkozgat, hogy a pilótákat ki kellett volna zárni, hogy jövőre jó alaposan megvizsgálják a McLarent, és hogy ezért még nem biztos az indulásuk...
Ő képviseli a büntetéssel elégedetlenkedőket. De ezek csak szavak. Amire viszont igenis, hogy adnak az emberek. Már C.G.Jung is tudta, egyik kedvenc idézetem: „Képtelenek vagyunk együtt élni dolgokkal úgy, ahogy vannak. A vélemények fontosabbak számunkra, mint a valóságos élet, és hajlamosak vagyunk rá, hogy inkább higgyünk a szavaknak, mint a tényeknek.” -
#56474624
törölt tag
Egyrészt nem én mondtam, sőt nem is a haverom, hanem a 4.Lajos nevű emberke írta...
Másrészt persze, hogy ez nem azt jelenti automatikusan, hogy ő volt a legjobb. Hanem ki? Na ez az, amit úgysem tudsz helyesen felmérni. Feltéve ha fel akarod igazságosan, és nem a saját kedvencedet akarod idesorolni, ami viszont természetes. 2005-ben nekem is Kimi volt a legjobb, punktum!
Hidd el, nagy káosz lenne, ha a világ és az élet nem lenne teli definíciókkal.
-
#56474624
törölt tag
Onnan mérte le, hogy ő szerezte a legtöbb pontot, igen. Ez az objektív mércéje. Mondhatni definíció szerint.
Azt meg soha a büdös életbe fel nem méred, hogy akkor most ebből mennyi sportemberi teljesítmény Kimi részéről, vagy mennyit adott pluszba az autó. Nem lehet, hogy Massának jobban feküdt esetleg az a Ferrari, és így az ő teljesítménye még kevésbé becsülendő Kimiéhez képest relatíve! Ezek olyan dolgok, amikre sosem kapsz választ. Felesleges is igazából rágódni ilyeneken. Kell egy jó pilóta, kell egy jó csapat, egy gyors és megbízható autó, aztán ennyi. Te soha fel nem méred, hogy Rosberg idén nagyobbat nyújtott-e, mint pl. Hamilton. De egyébként az életet is lehet így magyarázni, hogy hát igen, én is elértem volna annyit, mint Bill Gates, csak...
(Mondjuk én mlég érhetek el annyit.
)Létezik egy objektív mérce, meg létezik egy szubjektív. Ha én valóban úgy gondolom, hogy többet értem el nála, akkor az úgy is vanszámomra. Ez az én igazságom. De erre gondolod, van még egy jó nagy közönségem is?
-
shev7
veterán
Csak most en azt erzem kulonbsegkent, hogy azok akik Kimit baszogatjak azokkal kicsit elszaladt a lo, mert ha masba nem lehet belekotni akkor a szurkoloit b@szogatjak.
(Parhuamkent, ha rosszul latom javitsatok:
- anno MS-sel szemben a legnagyobb ellenszenvet az "erdekesen megszerzett" VB cimek valtottak ki, valamint "azzal az autoval barki meg tudna csinalni" erzes
- Alonso viselkedese palyan es palyan kivul nem mindig volt sportszeru
- Hami-rol sokan ugy ereztek, hogy tulsztaroljak, nem eleg tapasztalt versenyzo o MEG, ami kesobb ki is derult)Ezzel szemben a ferrari nem volt a legjobb/legmegbizhatobb auto iden, sportszerutlen huzasara nem emlekszem, ha van/volt emlekeztessetek.
Szoval lehet azt mondani, hogy az olebe pottyant a vb cim, de erdemes figyelembe venni Haug nyilatkozatat is, ha megbizhatobb a ferrari Kimi nem 17 pontos hatrannyal jon az utolso ket nagydijra. Az en velemenyem az, hogy ha valaki azert lesz szoros versenyben VB mert az ellenfelnek megbizhatatlan az autoja sokkal inkabb olbepottyanos a VB cim, mintha azert, mert az ellenfel nem birja a nyomast es hibazik. Szerintem meg noveli is a VB-cim erteket, hogy a McLarenek iden nem estek ki muszaki hiba miatt...
De persze mindenki azt gondol amit akar, de azutan, hogy nem a kedvencunk lett a befuto sok fele keppen lehet kezelni de ahogy hummertime. maddog vagy misanthropy teszi az szerintem "gyerekes". Elismerem, hogy nem mindig volt tul magas a szinvonal ebben a topicban, de neketek ezt is sikerult alulmulnotok...
-
misanthropy
csendes tag
Igen, az ölébe pottyant, pláne ez az amit a döbbségünk nehezen nyel le.
Amúgy a Raikkonen-szurkolókat nem kell bemutatni, évek óta látjuk milyenek, nem újkeletű a dolog. A nyáladzás jó ideje megy, akkor is mikor kemény 0 VB címe volt a két elpuskázott világbajnoki lehetőséggel, a helyzet tehát változatlan, csak az intenzitás változott. -
lacafaca
addikt
majd rájössz ha egy versenyképes autóba ül.
ha nem láttad , szerezd meg! -
#56474624
törölt tag
Fisichella abban az évben hány pontot szerzett?
Na meg ennyi erővel MS-nek hány "mázli VB-címet" adnál? Verhetetlen autóval nyert nem egy VB-címet. Soha egy épkézláb csapattársat nem kapott maga mellé! Nem. Ezt nem így mérjük... Ez nem pusztán a pilótán múlik. Az egyéni VB-címhez kell a pilóta ÉS a csapat is, kettejük sikere valójában. Rosberg idei teljesítményére is mondhatnánk, hogy megérdemelné a VB-t. Ez k*rvára nem így megy. Nem látok különbséget aközött, minthogy valaki mindig az élről esik ki, vagy hogy egyszerűen nem elég gyors az autója (esetleg még nem is túl megbízható emellett). Mindkettőben valami hiányzik a győztes csomagból.
Szóval a VB-címhez általában szükség van szerencsére, a körülmények jó alakulására, igen! -
#56474624
törölt tag
Ez annyira szánalmas szöveg ez a mázli VB-zés. Lehet őt nem szeretni, de a tehetségét nem elismerni a legkevésbé feltételez bármiféle tárgyilagosságot. Mindent meg lehet magyarázni. De hogy 2x győzött úgy, hogy a 7-szeres is a mezőnyben volt, ez tény. Mellesleg az élesebb szeműek már 2001-ben felfigyeltek rá, amikor a Minardiban autózott. Már akkor kitűnt! Nem lett a kedvencem, mert Kimit többre tartom egy fokkal, de hogy Alonso zseni, az vitán felül áll.
Ja és a csapattársától konkrétan 0 ponttal kapott ki, csak helyezései által áll előrébb Hamilton. Ennyi.
-
eXodus
őstag
Ezzel egyetértek!
Ebben az évben kikapott egy olyan csapatban, ami erősebb volt. (vagy legalább is nagyon kiegyenlített erőviszonyok voltak a ferrarival) És a csapattársától is kikapott, amit nagyon nem szeret alonso.
Most az jön h egy kisebb csapatban se tudjon érvényesülni. És ha itt is kikap a csapattársától akkor....
-
venember83
nagyúr
Igen. Hibakkal teli szezon volt mindenkinek a reszerol, csapatok, pilotak, sportfelugyelet, ha ugy nezzuk, akkor valahol mindenki ellotte, Raikkonennek mazlija volt, h az elejen esett ki parszor s a vegen meg rendbe tudta hozni csodaval hataros modon. Ezert is mondom azt, h nem erdemes folyton sporolni, pl ha Spaban Lewis Alonso elott vegez, akkor mas lenne a helyzet, mert maskepp indultak volna tovabb.
Jo ev volt, varom a kovetkezot, remelem mindenki megtartja maganak az infokat, nem inog meg a mernokok becsulete s csak a versenypalyan torteno csatakrol beszelhetunk, kiporgesgatlo nelkul finom lesz
-
hunnylander
őstag
Érje be ennyivel, ez is szép bemutatkozó év volt. Ha jövőre is jó lesz a Meki, tarolni fog. Yeah.
Egyébként Britannia most lelki romokban hever. Tegnap elbukták a rugby VB döntőt, most meg az F1 'döntőt'. Ez van.
Viszont még Ronnie O'Sullivan szépíthet ma este.
(Nagyon szeretem a snooker-t.)
-
katt777
félisten
Hát, ahogy elnézem, nem igazán tudod, mi volt a Ferrarik megbízhatóságának az oka. Nem csak az anyagfelhasználás. Amiket leírtál, azok pedig hol okai voltak a meghibásodásnak, hol azonban csak okozatai, amelyekről, hsz-odból következően, megint nem sokat tudsz. Talán mélyebben bele kellene ásnod magad a műszaki dokumentációkba, már ami elérhető. Meg még pár dologba F1 téren.
Ha ennyire amatőr a topic, vagy csak rajongói hsz-ok megengedettek, tényleg nekem is jobb elkerülnöm.Bocs, hogy bezavartam.
Aktív témák
Hirdetés
- SZÉP Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Laptop -75% 15,6" i9-11950H 64/2TB RTX A4000 8GB UHD OLED
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- Eladó Apple MacBook Pro 13" A1706 (Late 2017, Silver - EMC 3163)
- Amazfit GTR 2 Classic okosóra dobozában töltőkábellel
- Mac mini M1 chip 8 magos CPU-val, 8 magos GPU-val
- AKCIÓ! Apple iPad Pro 13 2024 M4 512GB Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- LG 65C3 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Az ASUS TUF Gaming B550-Plus csak rád vár! Kamatmentes rèszletre is!!
- Csere-Beszámítás! Számítógép PC Játékra! Intel I7 6700/ RX 580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest